Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2018 în toate secţiunile
-
8 points
-
7 points
-
Toate comenzile merg dar nu e touchscreen, am ales sa merg pe varianta fara touchscreen din mai multe motive: pentru touchscreen se adauga o folie peste ecran: nicaieri nu era vreo filmare cu ea in lumina. Mi-a fost teama ca o sa aiba niste super reflexii. folia aia nu era complet transparenta, avea un fel de "matrice" pe ea si mi-a fost teama ca se va vedea mereu matricea aia peste imagine nu poti alege control cu butoane si cu touchscreen. E ori una, ori alta. Deci daca nu-mi placea folia, nu puteam sa zic "aia e, o dau jos si raman doar cu butoanele". Trebuia luat alt kit cu totul. ecranul e destul de departe, in toate filmele in care-l prezentau se vedea ca soferul se chinuia sa se intinda pana la ecran si era si intr-o pozitie ciudata din cauza faptului ca ecranul e infundat acolo in bord pe modelele noi de Audi e tot la fel, fara touch si mi s-a parut f ok controlul. Si aici merge la fel ca pe B9, e ok, CarPlay e gandit din start sa functioneze si fara touch deci nu e o experienta proasta, cum ar fi sa incerci sa folosesti un iPhone fara touch. nu in ultima instanta, 1.900 RON fara touch vs 3.300 RON cu touch.7 points
-
6 points
-
Fiindca trebuia sa spargem gheata cu iesitul (#bebemic) si pentru ca toamna frumoasa...am zis sa plecam nu foarte departe si am ales Sovata ( Moieciu, Bran , Fundata exclus Drumul a fost Brasov- Sighișoara -Sovata ...peisaje superbe in aceasta perioada. Dupa cei aprox 200 km bc imi arata 4.5l/100. Ma mir...de obicei sar de 5% in ext. Daca ajungeti in zona va recomand ( fara sa fac reclama) - Boutique Hotel Fabesca . Totul e la superlativ. http://www.fabesca.ro Weekend plăcut!3 points
-
Fix aceasi alegere am facut-o si eu, aveam pe masina din profil 225/45/17, Dunlop Sport Maxx RT (echipare din fabrica), cu care am mers 4 veri, si am achizitionat Continental Premium Contact 6. Le-am achizitionat si eu acum, la pretul de 393 lei / buc. Dar le voi monta la anul, anul acesta merg pana la final cu cele de vara, cat permite vremea.2 points
-
2 points
-
Nu am zis ca nu e buna. Stiu foarte bine despre motorizarile de la Peugeot, am un 307 SW 1.6 HDi. Tu sigur glumesti cand scrii ca 4x4 e moft, dar las' ca e bun Grip Control-u'... Pe acelasi principiu putem spune ca 95% din timp, toate masinile sunt un moft, Dacia Logan face acelasi lucru, restul sunt bani aruncati. Chiar si Loganul e scump daca ma gandesc mai bine, si Olticul ma ducea la destinatie..2 points
-
1 point
-
Uzura pe mijloc= roti prea umflate. Uzura pe laterale- roti prea dezumflate. Uzura pe interior/exterior- geometrie proasta/bucse/brate uzate. Daca testul este corect, atunci inseamna ca ai rotile prea umflate. Pe capacul de la rezervor ce presiunea iti indica? Exista mai multe posibilitati: a. sa circuli mult cu masina goala si atunci sa ai presiunea prea mare. b. sa faci presiunea cu rotile reci si atunci tu bagi 2.5 bar si dupa ce se incalzesc sa ai mai mult. E suficient sa aiba o variatie de 0.2 ca 2.7 bar este mult pentru o masina fara incarcatura. c. sa nu fie calibrat manometrul de presiune si in loc sa bagi 2.5 sa fie mai mult. Cred ca ai presiunea prea mare, cel putin asta rezulta din test.1 point
-
Nu gresesti cu niciuna. Ursul va fi multumit cu ambele incaltari !1 point
-
waze/google maps sunt cam cele mai importante, restul as zice ca-s mofturi... citirea/trimiterea de mesaje/whatsapp (dar evident doar in engleza ca siri ciuciu romana), apple music/spotify/whatever, podcasts, audio books... depinde ce folosesti1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Muale: O sa vedem cum va fi si eu sunt curios. Am mai avut unele de tabla, pe care nu le-am pregatit asa si intradevar a iesit rugina cam dupa un an. Iar flexul avea 9 ani, chiar dca era budget . Si-a ales "prost" momentul sa "moara", ca mai putea sa ramana inca jumatate de janta . @Andrei_72: Am stat cu ele fara anvelope vreo luna si m-a "apucat" reconditionarea dupa ce le-am montat anvelopele si le-am echilibrat. Ma gandeam si eu la asta, dar acum am facut mai mult un test, pentru mine si pentru jante pentru a testa ce spunea si @Muale referitor la rezistenta in timp. Azi am facut ceva treaba: am inlocuit CANBUS-ul meu cu unul mai nou (din E in P). Modulul a fost instalat inainte pe o Skoda cu volan pe dreapta si mi-a ramas o eroare cu stopul de ceata. Nu stiu ce ar trebui codat, chiar daca am debifat optiunea si am sters eroarea, aceasta a reaparut. Daca are cineva idee ce valoare ar trebui sa trec, ii multumesc anticipat. Am mers la long coding si din Skoda Octavia Variant, am schimbat in Golf 5 hatchback, si lavolan pe stanga. Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl Part No SW: 1K0 937 049 S HW: 1K0 937 049 S* Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704 Revision: 00030000 Serial number: 00000000848037 Coding: 008F8F0400041800001400001400000000 Shop #: WSC 12345 123 12345 VCID: 3F875D256E669D1 Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 B Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer VW350 012 0401 Coding: 00065493 Shop #: WSC 12345 1 Fault Found: 01506 - Bulb for Rear Fog; Right (L47) 012 - Electrical Fault in Circuit CAN-ul "nou" avea deja bifele pe care le aveam si eu, doar c are mai multe optiuni de instalat si mai multe lucruri la long coding din ce am vazut eu. Si tot imi apare o eroare pe portierele din fata eroarea asta cu lumini exterioare: Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl Part No: 1K0 959 701 E Component: Tuersteuergeraet 09 0147 Coding: 0000051 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 30650E19A338729 1 Fault Found: 00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl Part No: 1K0 959 702 E Component: Tuersteuergeraet 09 0147 Coding: 0000051 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 31630B1DA8327B1 1 Fault Found: 00132 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Passenger Side 012 - Electrical Fault in Circuit O aveam si inainte de a schimba CAN-ul, deci banuiesc ca nu tine de CAN aceasta eroare. Am reusit sa rup cateva cleme de plastic, in special la gratarul de deasupra, plasticul fiind destul de casant, de la caldura si trecerea anilor, dar sta destul de bine la remontare. Bineinteles ca am uitat sa comand adaptorul de antena, pe masina fiind cel cu doua mufe separate la ntena, iar unitatea noua nu re decat una. Asa ca maine sau poimaine voi desface inca o data, sa il montez cand va veni adaptorul comandat. Am comandat si o camera de mers inapoi, daca tot m-ati starnit asa ca probabil voi mai desface inca o data pentru asta . De asemenea cablurile de reparatie pe care le-am comandat pentru a le introduce in mufa quadlock care intra in RCD, sunt mai mici, codul pe care il gasisem pe net s-a dovedit a fi eronat. Are cineva idee ce cod au cablurile de reparatie, pentru retrofitul boxelor spate? I-as fi recunoscator de asemenea. Am ajuns cu firele de la boxele spate, in bord si nu am cum sa le cuplez la conector. Am testat unitatea noua si muzica se aude excelent, basul are in sfarsit un sunet rotund si se aude mult mai tare decat pe vechea unitate. Bluetoothul e functional exact ca pe Tiguan, doar afisarea pe displayul ceasurilor si comanda in volan ii lipsesc . Si arata si bordul altfel acum! Per ansamblu sunt foarte multumit si astept cu nerabdare sa imi vina piesele lipsa pentru a finaliza si acest upgrade 100%. De asemena, cand m scos capacul de sub bord pentru a inlocui CAN-ul, am descoperit ca este montat un modul de lumini pentru picioare. Are si cablajul tras, dar nu stiu de unde vine, insa pre destul de OEM. Pe partea pasagerului este doar plasticul cu decupaj (nedecupat) si nu m-am uitat si dupa mufa. Daca adaug footlights, imi da eroare. Ati mai intalnit sa fie cablat si montat doar un singur modul de lumini pentru picioare? Daca aveti idei in privinta erorilor va rog sa imi lasati un mesaj privat. Multumesc anticipat.1 point
-
Cand a venit colegul nostru de forum @kthor la o intalnire de duminica cu al lui 3008 recent cumparat ( diesel, gt line) ne-a cam cazut fata la toti cand ne-am urcat la interior. Am si uitat cum arata masinile noastre si nu ma refer la seatul meu ca erau la intalnire si golfuri, passaturi, dotate bine de tot. Diferenta de materiale la interior si design, era mult prea uriasa. Era ca si cum te-ai urca intr-o masina care iese peste 10 ani.1 point
-
@75NOR Scuze pentru raspunsul intarziat! Din pacate, este o perioada extrem de aglomerata pentru mine si abia daca apuc sa dorm, de zile libere nu mai vorbim . Nu cred sa mai prind vreo "bresa" sa pot da o fuga pana in Poiana... Altfel, ideea cu GoPro-urile si montajul de toamna ma incanta CLAR!! In alta ordine de idei, au venit sosonii de iarna1 point
-
Breaking News... Astazi "Fulgerul Gri" a primit: -Flanse amortizoare spate de la Sachs. -Amortizoare haion de la Febi cromate.1 point
-
1 point
-
1 point
-
11. Nu este nevoie de alarma la Casco. Nu are nici o importanta 13. Textil / Piele. Eu fug de piele full ca dr*** de tamaie: iarna rece si vara incinsa - nu ma pasioneaza deloc.1 point
-
1 point
-
Salut! Apreciez mult ca ti-ai facut timp sa scrii aceste randuri, sa imi dai niste sfaturi ! Multumesc mult!! Sper sa gasesc ceva ok si sa nu iau ceva naspa. Sincer mi-a cazut foarte rau cand am vazut ca doi useri mi-au dat haha si downvote la post in loc sa dea niste sfaturi bine venite, dar in fine...in continuare studiez/citesc topicul "Achizitionare Passat B7". Si eu doresc cam aceleasi dotari: 170/177 cp, 2012-2014, xenon, rns510, scaune incalzite, trapa/panorama(poate si fara) , eventual interior cu piele dar nu full. Cat despre cutia DSG am citit si bune si rele, sincer mi-ar placea sa am automata.1 point
-
1 point
-
cine vrea sa protejeze , poate sa aplice o folie transparenta. Mie cele cromate, imi par din alt film1 point
-
E interesant ca 4x4 e moft :). Sunt sigur ca toti cei cu genul asta de pareri au 4x4 si strugurii sunt acri. Probabil de aia se cumpara si anumite smartphone-uri desi le lipsesc lucruri. Sunt mofturi, n-ai ce face cu ele, conteaza sa arate bine. Imediat iese la iveala faptul ca pentru romani doar imaginea conteaza, restul sunt mofturi.0 points
-
Avand in vedere ca am masina din luna mai, am trecut deja de 8000km, referitor la viata la bord cu diferitele optionale achizitionate, pot spune asa: - farurile cu leduri, in combinatie cu Intelligent light assist: merita cu varf si indesat. lightassist te obliga la oglinzi pliabile electric, dar cum locurile de parcare devin din ce in ce mai inghesuite, plierea lor este ffff utila. totusi mi-as fi dorit un pic mai altfel lumina farurilor, imi pare ca bat cam aproape de masina, mi-ar fi placut o idee mai departe dar e ok si asa. mi se pare ca lumina este mai puternica in apropierea masinii si mai slaba in profunzime. mi-ar fi placut sa fie invers ca la drum noaptea ochii vad lumina puternica aproape, pupila se inchide si ochiul pierde detaliile din profunzime. oricum fata de farurile normale este un maare pas inainte. faptul ca nu o sa mai schimbi becuri din fel de fel de pozitii complicate sau inaccesibile, merita! - family pack: chestia nr 1 pt care am luat-o este ca are pe usa soferului butoane pt decuplarea sau actionarea sigurantelor de la usile din spate. cine are copii isi da seama cat de utile sunt. de multe ori a fost nevoie sa transport in spate adulti cu vechea masina, pana undeva in oras, si la un momentdat, la un semafor, imi zice din spate: lasa-ma aici ca imi e mai bine aici. omul fiind cu siguranta pusa, nu putea sa isi deschida, usa. asa ca a fost nevoie sa ma dau jos in toiul intersectiei sa deschid usa omului .. evident ca mi-am luat si claxoanele de rigoare ca cu toata manevra sa pusese si semaforul verde ca sa nu zic de panica care il cuprinsese pe om ca voia sa coboare repede din masina si usa nu se deschidea :))) . Cosul ala de gunoi dinfamily pack nu e mare smecherie ca i lpoti cumpara si separat, geamurile la fel, sunset bla bla, chiar si fara ele ii poti pune o folie oricand. dar sigurantele alea care acum sunt electrice..merita din plin Covorasul ala inclus in pack e si cu plusuri si cu minusuri; la spalatorie nu poate sa il scoata sa il puna pe jos si sa dea cu jet de apa pe el pt ca pe verso este mochetat si s-ar imbiba toata mocheta cu apa. partea cauciucata este cam moale si la contact cu suprafetele tari care mai ajung prinportbagaj se zgarie foarte usor si asa raman. momentan nu l-am folosit cu partea mochetata in sus ca sa folosesc limitatoarele alea cu arici. - volanul incalzit: este foarte misto, dar...este un dar...e frumos, elegant, de piele, dar cu timpul se si murdareste si toceste. cand porneste incalzirea este foarte placut este divin. eu ca sa il protejez cat mai mult i-am pus o husa de protectie draguta. cu husa de protectie pusa nu se mai simte ca se incalzeste decat ffff slab. Atentie la aspectul asta! - camera spate si senzorii de parcare fata+spate: sunt super! Pt spate oricum erau inclusi, dar pentru fata te ajuta foarte mult, ca botul e masiv si decat sa risti fel de fel de zgarieturi mai bine sa ai senzorii pe fata. Camera spate o recomand neaparat, in locuri inguste de parcare vezi exact cat de aproape te duci pana la obstacolul din spate. asa senzorii se aprind dar din cateva liniute e cam relativ sa apreciezi exact ce distanta ai. cu camera te poti duce pana la 1cm precizie de obstacolul din spate fara griji! - cand am luat-o eu nu era disponibil virtual cockit si nici acum nu as vrea. 2 motive: la pornire sistemul are untimp mort si sacadat pana boot-eaza, la fel ca si sistemul audio. iarna pe ger de obicei din cate stiu ecranele au si latenta. pe de alta parte observ ca este raritate in ziua de azi sa vezi un ac in bord la rezervorul de combustibil. vad ca la moda este sai pui 7-10 leduri si gata. mi se pare o prostie. vad ca si la karoq, virtual cockpit are 7 leduri liniute pt indicatorul de combustibil. la o masina la care vizitele la benzinarie vor fi destul de dese mi se pare normal sa ai un control mai bun la cantitatii de combustibil. - sistemul audio Canton nu mi-a placut, eu nu il am dar l-am ascultat mult inainte in showroom daca sa il comand sau nu. sistemul normal are 8 difuzoare, Cantonu-l mai aduce un difuzor central pe bord si un asa zis subwoofer in roata de rezerva. eu mare diferenta intre sistemul stock si canton nu am vazut inafara de abureli de marketing. o fi una dar fff mica. bass-ul este inexistent. adica nu este un bass e un pic mai mult decat dau difuzoarele normale, totusi e cam aiurea sa te oblige si la cumpararea sistemului de navigatie daca vrei canton-ul. iar in roata de rezerva sa fim seriosi, acolo nu este un difuzor de bass, sunt niste difuzoare mai mici decat o palma, ce bass sa scoata alea? pt audio recomand alt tip de upgrade, nu varianta Canton. cred ca cu un minisubwoofer din ala bagat sub scaunul din fata ai mai mult bass decat Cantonul lor. - scaunele incalzite sunt super, eu am doar pe fata. avand in vedere ca in spate am 2 scaune de copii mici pt multa vreme nu avea sens sa iau scaune incalzite care nu vor fi folosite prea curand. incalzesc f repede - kessy e super, e mai scumop dar merita. mi-ar fi placut sa se incuie/descuie masina si doar prin simpla apropiere/departare de ea. - Blind spot detection: nu il am, l-am mai folosit pe alta masina, parerea mea este ca nu merita, da alarme false multe, multi senzori suplimentari, soferul ce mai face? camera de mers cu spatele are un unghi destul de larg, astfel ca atunci cand pui marsarier vezi pe ecran si daca se apropie ceva sau nu. pana acum nu i-am simtit lipsa. doar ca piuie cand ai o masina un unghiul mort...pe bune? soferul ce face la volan? - sistemul de navigatie.. nu prea ii vad rostul. e adevarat ca e folositor, dar si ~1200euro... daca nu aveti ce face cu 1500 euro (navigatie+blind spot detection) go for it. Dar daca sunteti atenti la buget cea mai buna varianta este sistem audio Bolero + smartlink. functioneaza f bine cu waze si google map. cu googlemap pana in Corfu si inapoi, traficul a fost de cativa zeci de mega, deci nu vad rostul unei sume mari data pe sistemul de navigatie - la sistemul varioflex e combinatie mare. trebuie sa analizati bine. astfel ca mananca o cantitate din valoarea initiala a portbagajului, iar scaunele au spatarul mai scurt fata de bancheta normala. daca la bancheta normala un adult cand sta asezat , capul i se sprijina pe tetiera, la varioflex tetiera este cam pe la nivelul umerilor, trebuie ridicata mai sus ca sa compenseze scurtarea ei. in cazul meu nu este problema, in spate am 2 copii, pentru ei este suficient asa cu scaunele micute de varioflex mai ales ca multi ani ei vor sta in scaune de copii. de multe ori doar prin scoaterea scaunului din mijloc obtii spatiu maaare. daca scoti toate scaunele e spatiu urias, eu am si dormit acolo - la portbagaj: roata normala de rezerva mananca mananca mult din capacitatea mare a portbagajului. pt portbagaj cat mai mare combinatia este bancheta normala+roata slim de rezerva (implica cumpararea rotilor de 17" la pret suplimentar). pt 4x4 trebuie tinut cont ca portbagajul va fi mai mic din cauza reductorului de sub planseu care mananca ceva loc. Asadar analizati bine spatiile si utilitatile de care aveti nevoie pentru ca roata normala/slim/4x4/varioflex se influenteaza intre ele - ca motor eu am 1.0 tsi, ca performante se descurca onorabil, consum in Bucuresti cam intre 7 si 10 l/100km, de obicei 8-9 se stabilizeaza dupa cativa km, 7% obtii doar daca prinzi una din zilele alea foarteee libere, nu sti daca se mai rodeaza si mai scade cu timpul la consum, deocamdata astea sunt valorile. 1.5tsi sigur se duce mai mult in sus la consum. la drum intins la mers legal pe dn media e pe la 5% chiar si mai putin. pe autostrada pe teren plat, la 120/ora arata 6% consum Deocamdata cam atatea in vin in minte, pe masura ce mai descopar lucruri, vi le spun Sper sa va ajute in luarea deciziilor-1 points
-
Daca bugetul nu are limita evident ca e bine sa ai toate optiunile posibile si imposibile. dar in cele mai dese conditii bugetul este la limita limitelor cel putin asa a fost la mine. Avand senzori de parcare pt fata+front assist, senzori de parcare spate si camera + franare din aia anticoliziune nu stiu cum ii spune pt manevrele de parcare, pt lateral sunt oglinzi laterale electrice, eu zic ca este arhisuficient sa nu fie nevoie si de BSD care nu este tocmai ieftin. Mi se pare in schimb mai buna optiunea ca oglinzile laterale sa se incline in jos atunci cand parchezi cu spatele, ca exemplu as opta pt ea in locul BSD-1 points
-
4×4 este un moft cari 80 de kg degeaba in 99, 9 % din km pe care ii faci . Suv - urile aste din acest comparativ sunt de oras toate . Mai utila este functia pusa pe Peugeot, Renault x mod sau cum se numeste grip control la Peugeot . Motorizari ai la Peugeot foarte bune si la diesel sunt experti . Ce nu imi place la Peugeot 3008 volanul subdimensionat si prostia cu turometrul asezat invers . In rest o masina buna confortabila si cu finisari decente. Nu am mers cu una doar am urcat la dealer intr-un 3008-1 points
-
Eu in locul tau nu as mai sta pe ganduri si as merge pe Ateca in primul rand ca la banii aia este mult mai dotata, diferenta de bani poti sa o investesti in niste jante mai mari sau mai cool sau alte accesorii si in al doilea rand, sa cumperi acum (2018) o masina cu care poate mai vrei sa dai anii astia o tura si prin europa, pe care vrei sa o tii 4-5 ani si ulterior sa o vinzi la un pret rezonabil ... alegerea unei motorizari diesel (fara a avea neaparat cerinte de exploatare specifice unui diesel, > 40-50k km/an, tractari de remorci, barci etc) mi se pare o alegere complet hazardata tinand cont de stirile care apar aproape saptamanal despre producatori care renunta la diesel, orase care interzic circulatia dieselurilor, caderea brusca a vanzarilor diesel in tarile vestice, pretul motorinei care creste in raport cu benzina etc. Chiar daca ateca iti vine mai tarziu, eu zic sa nu te grabesti, doar faci o investitie pentru 4-5 ani, cateva luni mai poti sa astepti. In timpul asta de asteptare poti sa te gandesti ce optionale mai pui pe ea de banii ramasi fata de pretul tiguanului Si oricum Ateca este o masina la fel de frumoasa ca si Tiguanul.-1 points
-
Ai si ceva din gadgeturile astea care sa-ti faca viata mai usoara la volan ? Lane Assist, High Beam Assist, Traffic Jam, Trafic Sign recognition, Navigatie, Virtual cockpit, Keyless ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00