Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.10.2018 în toate secţiunile
-
3 points
-
?Cred ca am devenit sursa de inspiratie prin vecini... O vad parcata zilnic la nici 50 de metri de mine..Nu stiu clar daca este a chiar a unui vecin.....Neffind parcata in acelasi loc cred ca poate fi a cuiva care lucreaza in zona (sectia16 politie). Ma bucur ca mai exista o "surioara" (tot alba) prin preajma. Modelul incepe sa prinda la public?3 points
-
Nu am mai postat de ceva timp aici, intre timp masina a ajuns la aproape 130.000km, estetic a primit acum aproape 2 ani un detailing exterior si anual curatare interior in profunzime, jantele de vara au fost vopsite gun metal.Tehnic, a primit urmatoarele: 1) a 6-a revizie, aproape 120.000km. Ulei Shell Helix 5w40, filtre Hengst si o flansa (cred) pe unde pierdea putin antigel. 2) un kit nou de distributie, INA, din cauza pompei de apa. Pompa de apa am ales SKF, antigelul Hepu, curea transmisie Conti. 3) un set de anvelope goodyear eagle f1 asymmetric 3, 97y, la 124.500km. 4) revizia nr. 7, 128.500km. Ulei Ravenol vst 5w40, filtre Hengst, lichid frana, stergatoare Bosch, cap bara Meyle Hd, bujii Nkg, tachet pompa benzina, capac far dreapta, lagar suport ax fata/spate. Atentie pentru posesorii de 2.0 tfsi, tachetul de la pompa de benzina se cam cere schimbat la 30.000km, nu il neglijati! In rest, nimic deosebit3 points
-
chestia asta cu diferenta de design e pur subiectiva la unii le place , la altii nu2 points
-
Intotdeauna e bine sa te intorci la ultima interventie asupra acelei parti a masinii unde ai probleme. Probabil rulmentul e defect si fuleaza. Cred ca cea mai buna alegere este unul OEM. Planetara iti face probleme doar in accelerare. Pentru un rulment prost e posibil sa fi schimbat multe alte piese originele cu porcarii AM.1 point
-
Nu am zis ca nu e buna. Stiu foarte bine despre motorizarile de la Peugeot, am un 307 SW 1.6 HDi. Tu sigur glumesti cand scrii ca 4x4 e moft, dar las' ca e bun Grip Control-u'... Pe acelasi principiu putem spune ca 95% din timp, toate masinile sunt un moft, Dacia Logan face acelasi lucru, restul sunt bani aruncati. Chiar si Loganul e scump daca ma gandesc mai bine, si Olticul ma ducea la destinatie..1 point
-
1 point
-
Asa este, dar cine vrea SI altceva (motorizare, tractiune integrala) va ramane doar cu uitatul.1 point
-
Ceau , Ai luat si cablu de adaptare pt antena radio de la 2 intrari la RCD 300 la o intrare RCD330 ?1 point
-
1 point
-
Eu banuiesc ca problema vine din cauza ca la turatii mici nu pot scoate combinatia putere/nivel de noxe necesar pentru normele de poluare actuale.1 point
-
In China a fost rezolvata problema. Era cauzata de clima umeda si au modificat softul pentru a elimina altfel gazele arse. In Europa motoarele noi de 1.5 cu filtru de particule au deja implementata rezolvarea. In State se pare ca sunt alte cauze si se va incepe remedierea din luna Noiembrie. Tine cont ca acolo este cam cea mai proasta benzina posibila. Mai mult, lumea pune in general si cea mai ieftina benzina.1 point
-
Hai sa revenim la versus. Nervos ca masina handmade comandata(ateca) inca nu are un termen orientativ de livrare am incercat varianta 2. Kia sportage. Mers la dealer vazut, dat oferta, cautat pe forumul lor diverse etc etc. Trec peste aspectul exetior cu care am inceput sa ma obisnuiesc cu toate ca nici acum nu ma da pe spate. Interior decent comparabil cu ateca. Dar mai are pana la nivelul ala. Avantaj banchetele spate incalzite si reglabile. Scaunele fata personal nu mi-au placut. La ateca sunt mai bine profilate ca sa zic asa. Dotari: mai multe decat la ateca la bani mai putini dar cu foarte putine optiuni de configurare extra. De exemplu navi,lane asist,asistenta faza lunga in standard. Minusuri in standard faruri led de ex. Din ce mi-a zis dealerul senzorii de parcare sunt optionali. Dar pe configuratorul online nu ii gasesc. Consumuri....aici e o problema. Tgdi 1.6 4×4 are niste consumuri mult peste ateca 1.4 sau noul 1.5 tsi. Ba chiar as mentiona ca 1.5 tsi la ateca este ca si consum mediu intre 1.6tgsi si 2.0 dsl de la sportage. Un alt minus e garda la sol mai mica la kia. Se pare ca m-am dus cu avant si m-am intors cu frana de mana trasa. M-am mai uitat odata pe termenul contractual de livrare si am oftat. La momentul asta nici nu stiu daca sa duc discutia mai departe cu dealerul si nici daca mai are sens test drive. In afara de termenul de livrare ar mai fi diferenta de pret de aproximativ 2000€ ca pret de lista. Tind sa cred ca dupa discounturi este maxim 1000€ intrucat sportage este facelift si sigur sunt mai rigizi la discutii.1 point
-
1 point
-
Azi am avut treaba (de fapt am inceput de ieri): reconditionarea jantelor de iarna. Ieri am inceput sa le frec cu peria de sarma pe flex si prima a cedat . Azi am cumparat mai multe perii de sarma, sa nu se mai toceasca, ca sa apuc sa termin jantele si la a patra janta, care era pe jumatate facuta a decedat flexul . Am fost pana la Dedeman si m-am inarmat cu un flex nou, m-am intors si am terminat tot ce era de facut, pana am fost multumit. Apoi am dus jantele in spatele casei, unde curatasem si spalasem pe jos ca sa pot vopsi. Una din problemele mele era vantul, care nu m-a lasat in pace tot ziua, iar a doua parul de la cainele meu :). Cu multa grija am mascat anvelopele si am purces la treaba. Prima data am dat 3 straturi de primer, cam la 3-4 minute unul de altul. Dupa ce au trecut 10 minute de la ultimul strat de primer, au urmat 3 straturi de negru mat si apoi inca 2 de lac. Pentru straturile de vopsea am asteptat tot cam 3-4 minute intre straturi si dupa 20 de minute de la ultimul strat de vopsea, au urmat 2 straturi de lac, cu acelasi interval de 3-4 minute intre straturi. Imi place rezultatul final, iar peste iarna va fi si testarea de rezistenta. ATENTIE!!! Daca va apucati sa faceti aceasta reconditionare, nu uitati ca este OBLIGATORIU s purtati ochelari de protectie, un pntalon lung, o bluza cu maneci lungi si manusi de protectie. Din perie sar sarme si pot ajunge in ochi sau in piele. Ca si costuri ar fi cam 140 de lei (fara flex): spray vopsea, spray primer, spray lac = 75 lei, banda de mascare x 2 = 20 lei, ziare x 3 = 6 lei, smirghel=10 lei, perii sarma pt flex x 3= 30 lei, flex (daca nu aveti ?)= 165 lei. Eu am luat 2 sprayuri de vopsea, a mai ramas unul, primer cam un sfert si lac cam jumatate.1 point
-
1 point
-
Desigur! "Distributia sarita de la punct cu decalaj foarte mare" suna verdictul. CAVD sa inteleg ca e prima versiune a motorului si cea mai nereusita la fiabilitate? La pompa de apa da, am avut simptome, zgomotul specific cateva zile. Asa cum ma asteptam si la distributie, sa dea niste semne inainte de un dezastru, dupa atatia km fara probleme... Semnul a fost martorul in bord de defectiune la motor/noxe. Naivul din mine considera ca martor galben=atentie si doar la martor rosu=grav, trage pe dreapta! Acea seara am ajuns acasa si (iar naivul) am sperat ca de dimineata sa se stinga. Programarea la service a fost facuta si speram sa mai reziste cele 3 zile pana la ea. Dimineata a pornit fara probleme, ca in fiecare dimineata din ultimii 3 ani. Doar ca martorul era din nou aprins. Alt simptom a fost ca parca nu mai accelera rotund insa era ca o senzatie numai. Dupa urmatoarea oprire (lasat copiii la scoala), n-a mai pornit. Si evident, fara compresie, invartit la cheie=motor distrus... Vorba cantecului "visul frumos s-a terminat". Imi amintesc cand am vazut pentru prima oara masina cand s-a lansat, imi amintesc de motorul WOW! A si castigat premiul de cel mai bun al anului si de mai multe ori parca. Jeremy Clarkson se intreba cine ar fi fraier sa mai ia golf la cum arata scirocco. 160 de cai din motor de Logan in 2008, chiar 180 pe Polo cand in Romania "regele" era 1.9TDI. Nici n-am sperat sa am vreodata masina dar iata ca dupa 7 ani era a mea. Dar ce bucurie cand am citit fugitiv de distributia pe lant. Mi-am spus in sine ca n-are moarte. Am citit ca ar fi avut probleme primele modele dar primul propietar mai ca schimbase tot motorul in garantie si mi-am spus ca asta a fost, de-acum nu mai are moarte. Nu-mi pot inchipui inginerul acela neamt care a tras de motorul asta 100.000km in teste si-apoi cand l-a desfacut si s-a uitat la lantul acela alungit si-a spus: "ja, ist ok"... Sau si-au inchipuit ca o sa mergem toti pana in 2000 de turatii pe viata, ca doar la cum arata e masina de bunicute... Iar la service autorizat unde am ajuns o data (eu dar proprietarul anterior de mai multe ori) nu mi-au spus un cuvant despre distributie si riscuri. Ce sansa a avut VW cu acest motor remarcabil. Daca ne schimbau ei distributia la 80.000km sau daca treceau asta la revizie obligatorie n-ar fi zis nimeni nimic. Puteau justifica cu puterea. Acum pe Polo au pus motorul de 2 litri. De parca are sens acum cand taxele cresc si exista tehnologia sa ai aceeasi putere din 1.4. Ma intreb cat de fiabil e 1.5-ul de pe Fiesta cu cei 3 cilindri si 200 de cai. Ford e mai tare decat VW?? Ce fraieri! Daca ar fi sa aleg masina as lua-o din nou. Dar acum, citind despre motor parca as vrea sa-l schimb dar... 122 de cai din acelasi motor? Pas. Sau noul 1.4 cu 150 de cai nu are sens. Unde au disparut 10 cai, din principiu trebuiau macar 180 asa cum deja era pe Polo. Cum sa mai aleg 1.8 sau 2 litri pentru aceeasi putere, nu se presupune ca evoluam? Am scris o tona dar la service a fost scurt: "ce alegi, schimbam motorul cu 5500 EUR sau schimbam distributia cu 50% sanse sa fie motorul intreg si vedem dupa?" Mi-au spus ca au verificat cu lampa si doar cilindrul 1 este zgariat putin si pare lovit dar tot putin (totusi verdictul este crunt: "supapele au lovit in pistoane"). 3800lei (cu 20% discount - nu trebuia 30% datorita vechimii de 10 ani?) fata de 5500EUR nu a fost nicio alegere... va tin la curent, promit ca mai pe scurt Parerea mea despre asta e ca despre colonactiv sau alte balarii. Auzi cica-ti curata colonul si-l face ca nou. Mai ca-ti vine sa mananci de-acolo ? De parca are depuneri. Sau Duralube - am avut eu intr-ul Golf 2 de 1.8 16v de 140 de cai - stii cum s-a parlit?1 point
-
Am participat si la ultima etapa de Drag Racing Events. Normal ca nu putea sa fie totul perfect si cu 2 zile inainte de drag, in teste, am spart ceva in cutie. Gasit alta cutie in 5 trepte, insa din graba nu am observat ca, ultima litera difera de pe cod, si m-am ales cu o cutie de 2.0 FSI. Fiind prea tarziu sa o mai schimb, am pus-o pe asta sus ca sa ajung la drag. Din pacate, rapoartele erau ft scurte, ceea ce a dus doar la plecari ft slabe.. Am incercat n variante, degeaba.. Am avut si semislickuri noi (Nankang NS-2R 225 45 16). Target-ul a fost atins (sa merg sub 14) masina mergand 13.9 cu un 60ft de 2.5..... Sunt multumit dar dezamagit in acelasi timp deoarece masina poate sa mearga mult mai bine cu o cutie de AWX! La 231 cp aveam 2.3 60ft, iar cu 2.3 60ft, era un timp de 13.5-13.6. Voi incerca din nou probabil la anu. Viteza de iesire a fost de 168 km/h. La cum merge masina, ridicam stacheta la 13.5 pentru urmatoarea etapa (cu, cutia de awx evident) Nu am dat jos nimic de pe ea, nici macar muzica (undeva la 40 de kg tot setup-ul).1 point
-
Salutare, Am revenit de la revizia nr 3; am schimbat si filtrele si tura asta n-am mai uitat de filtrul de polen cu alergeni. Chiar e diferenta mare cu el. S-a mai remediat aparatoarea noroi de la sofer, desprinsa in urma unei "tamponari" si s-a verificat zgomotul dr spate. Era un zgomot de plastic tensionat care scartaia. Se manifesta exclusiv pe drum denivelat la viteze mici. Nu s-a identificat sursa dar au dat baietii cu spray degresant si la portbagaj si la portiera si...gata, nu mai face, "ignisul" a fost remediat! Fericit nevoie mare am plecat spre noi orizonturi N-am lasat decat ceva bani in urma...1 point
-
Azi am inlocuit vechile crossclimate de pe spate cu cele de pe fata si pe fata masina a primit un set nou de goodyear vector 4seasons gen2. Din ce imi dau seama goodyear sunt axate mai mult pe iarna avamd in vedere profilul,adancimea si duritatea. Ramane sa vedem cum se comporta. Michelinurile au fost montate in iarna 2015-2016. Consider ca am facut cu ele aproximativ 75.000km dar arata...1 point
-
Ai dreptate aici Andi, un copil care tine foarte mult la masina lui si un vlogger oportunist... Dar Dariane, asculta-i si tu pe batranii mai experimentati si bucura-te de masina. Eu am 380cp DSG FWD, cu setup-ul corect faci orice. Nici eu nu sunt adeptul launch-ului, dar poti fi linistit si sa-i dai blana in continuu ca nu crapa nimic la TSI-ul de pe MQB. ?1 point
-
Chiar si ptr un cunoscator, daca nu se uita atent, nu isi da seama, sunt destule cu kit S-line, jante si sigle S5 si alimenteaza cu pistolul negru la peco1 point
-
1 point
-
Avand la baza filmul cu volvo postat anterior : M-am decis sa fac acelasi lucru pe fosta mea pompa de Haldex Gen 4 ( cea care initial am crezut ca este defecta ) , dar cu un nivel mai detaliat de curatare in sensul ca am deschis si pompa in interior sa curat pistoanele dupa cum urmeaza : Am folosit solutii simple pentru curatare si lubrifiere conform celor din poze. Recomand inca de la inceput folosirea manusilor de cauciuc la toate procesele. - Accesul la motoras se face usor odata ce sunt scoase cele doua suruburi laterale : - punctele care trebuie curatate bine sunt indicate in poza de mai jos . La mine problema cu pompa veche este ca erau reziduri de carbuni in punctele de contact electric . Se pot folosi si betisoare de urechi pentru o mai buna curatare , pentru acest job va trebuie rabdare , nu va imaginati ca in 5 minute de frecat este gata...... Am stat aprox 30 minute pentru curatarea punctelor indicate dupa ce am dat cu spray de frane initial. Se curata foarte bine cu spray de frane dupa ultima frecare apoi se lasa la uscat (timpul de uscare variaza in functie de conditiile in care se lasa ) , operatia se poate repeta pentru o curatare mai detaliata . Incercati sa evitati contactul direct cu rulmentii din capetele axului atunci cand dati cu spray de frane . La sfarsit dupa ce a fost uscata ( am lasat o ora la soare deschisa ) am dat cu putin WD40 pe rulmenti din capete si putina vaselina pe garnitura din jurul pompei . Am inchis pompa si gata , partea motorasului era gata. Urmeaza curatarea sitei si a pistoanelor : Se desfac cele doua suruburi care tin sita si cu mare atentie se ridica sita cat mai uniform din ambele parti , picioarele sitei sunt doua tuburi metalice care intra in capacul pompei ( cel din filmul cu Volvo a rupt unul din picioare la desfacere) Odata scoasa sita , aceasta se poate curata folosind o pensula fina(recomand No 10) si spray de frane pe ambele parti . Toata mizeria ar trebui sa iasa . Odata ce ati terminat cu sita trecem la curatarea pistoanelor : trebuie scos si al treilea surub . ATENTIE la acest pas . Ultimul surub tine pistoanele presate cu arcuri , trebuie tinut apasat pe capac in timp ce surubul este scos apoi usor eliberat din presiune. Daca nu respectati acest pas puteti sa pierdeti arcurile de la pistoane si "La revedere pompa" Pompa deschisa arata ca in poza de mai jos : - Din ea se scoate suportul de pistoane , 5 pistoane si 5 arcuri - NU incercati sa scoateti rulmentul sau O-ringul metalic din interior . Curatarea in interiorul pompei recomand sa se faca cu pensula si putin spray de frane ! nu foarte mult . Dupa ce interiorul pompei este curat recomand pozitionarea acestea pe verticala si turnarea in interior a cativa mililitri de ulei de Haldex. Pompa nu trebuie sa stea uscata prea mult timp. Dupa ce terminati cu pompa , treceti la curatarea suportului , pistoanelor si arcurilor . Se poate folosi spray de frane si pensula pentru curatare . Se recomanda si betisoare de ureghi pentru a patrunde in interiorul suportului . Dupa cum se vede in poza de mai jos , in camerele pistoanelor exista impuritati care nu pot fi curatate doar cu spray de frane . Asamblarea suportului si a pistoanelor nu trebuie sa fie facuta pe uscat ! Folositi mult ulei de haldex pentru lubrifierea acestora arcuri+pistoane. NU fortati pistoanele inapoi in gaura ! Rotiti usor de ele pana intra sau incercati in alta gaura . Daca le fortati acestea nu o sa mai miste vertical corespunzator sau se vor gripa la apasare. Odata terminat acest proces , se poate reasambla pompa la loc , la asamblare sa va asigurati ca exista putin ulei de haldex in pompa . Informatia foarte utila este ca pompa se poate asambla la loc doar intr-un singur mod, asa ca daca va fi o piesa inversata suruburile nu se vor potrivi pe gauri . Pistoanele se pun cu capetele in jos spre baza pompei. Axul are o catare care intra pe suportul pistoanelor . In pozitia finala va intra atunci cand este strans surubul care tine capacul. Ca rezultat final : Nu lasati pompa sa mearga pe uscat mai mult de 10 secunde consecutiv. Recomand ca aceasta sa fie montata pe masina cat mai rapid. Schimbul uleiului de Haldex are si el o parte sensibila : Odata scos uleiul de haldex + filtru + pompa curatata la completarea uleiului nou va intra inapoi aprox 550 mll pana va da pe afara . In specificatie sunt trecuti necesari 750 mll . Diferenta provine din filtrul Gol si pompa Goala . Recipientul de ulei OE are 850 mll si are codul G 060 175 A2 . Caz in care aveti 2 variante : 1 - Inchideti supapa de umplere la haldex si Rulati cu VCDS "Run Pump" din blocul dedicat Haldex - Caz in care reusiti sa mai adaugati cam 150 mll ( din toate ce am auzit si citit nu au reusit sa completeze conform specificatiei , diferentele erau de 50-70 mll) 2 - Inchideti supapa de umplere la haldex cu 550 mll , dati o tura scurta cu masina ( 2 - 3 plecari de pe loc in conditii normale ) dar sa NU se incinga masina tare apoi urcati pe rampa inapoi masina si completati diferenta ( cazul meu ) . La mine au mai intrat 240 mll pana a dat afara . Dupa ce am completat am tras cu seringa 40mll de lichid de haldex inapoi si l-am pus inapoi in bidon. Diferenta am facuto cu afisajul bidonului de 850 mll , aveam ramasi aprox 100mll cu o marja de +/- 10mll .1 point
-
Pentru bai cu apa termala in Budapesta iti recomand Gellert Spa and Bath. Au multe piscine cu apa la temperaturi diferite, cladirea este senzationala, are in jur de 100 de ani, o arhitectura deosebita. Piscina in aer liber trebuie de asemenea incercata. Orasul trebuie vizitat la pas si plimbarea pe Dunare cu vaporasul este un "must", iar seara un gulas si un vin rosu unguresc, inainte de culcare .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intra in modulul Radio si recodeaza cu codul ce iti apare in eroare.... respectiv 0040400 Bafta!1 point
-
4×4 este un moft cari 80 de kg degeaba in 99, 9 % din km pe care ii faci . Suv - urile aste din acest comparativ sunt de oras toate . Mai utila este functia pusa pe Peugeot, Renault x mod sau cum se numeste grip control la Peugeot . Motorizari ai la Peugeot foarte bune si la diesel sunt experti . Ce nu imi place la Peugeot 3008 volanul subdimensionat si prostia cu turometrul asezat invers . In rest o masina buna confortabila si cu finisari decente. Nu am mers cu una doar am urcat la dealer intr-un 30080 points
-
Cand a venit colegul nostru de forum @kthor la o intalnire de duminica cu al lui 3008 recent cumparat ( diesel, gt line) ne-a cam cazut fata la toti cand ne-am urcat la interior. Am si uitat cum arata masinile noastre si nu ma refer la seatul meu ca erau la intalnire si golfuri, passaturi, dotate bine de tot. Diferenta de materiale la interior si design, era mult prea uriasa. Era ca si cum te-ai urca intr-o masina care iese peste 10 ani.0 points
-
Aveti grija cu Honda CRV 1.5 vtec turbo. Se pare ca peste ocean dar si in China sunt probleme grave cu acest motor. In China au fost rechemate 350.000 de masini in service pentru remediere. Insa se pare ca solutia de remediere inca nu a fost gasita. Problema majora= benzina in ulei ducand pana la distrugerea motorului (oil dilution)0 points
-
Inteleg. Atunci sunt de acord cu Florin si cu passat3c-bkp. Trebuie sa ti le reglezi tu, mai degraba in fata unui zid daca n-ai acces la reglofar. Si cu reglofarul e o poveste lunga ... putini au rabdare sa faca treaba buna. Si reglofarul trebuie calibrat ca lumea, pus unde trebuie, aliniat si asa si asa, etc. Se pare ca baietii dau peste ochi la alinierea reglofarului, sau nu se pricep, altfel ar trebui - teoretic, cum zicea Florin - sa fie cel mai bun reglaj. Si eu mi le-am reglat la perete dupa reglofar si dupa memorare pozitie de "0"! ... Am tot bi-xenon adaptiv ca si tine bibi, tot 4M si tot din 2007. Pozitia de "0" inseamna in primul rand pe orizontala (cand volanul e la zero sa fie si farurile la "un zero") si in al doilea rand pe verticala, pt. autoleveling (ar trebui farurile sa fie aproape de "cap-de-scala sus", cand e masina goala, ca sa aiba plaja de lucru in jos cand pui bagaj). Farurile oricum vor lucra stg-dreapta si sus-jos, chiar daca la volan "zero" farurile nu sunt reglate perfect. Eu sunt de parere ca reglajul fin, "reglajul perfect", trebuie facut dup-aia. Adica "customizat" :-) Ideea de pus farurile la "zero" este de fapt pentru ca sa aiba plaja simetrica de lucru stanga - dreapta si plaja asimetrica sus-jos, adica mai mult jos, pentru ca sa nu dea vre-un far de "cap de scala". Nu gresesti cu nimic daca ti le reglezi pe inaltime cum iti place. Pe verticala poti sa umbli linistit - parerea mea.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
In prietenii astia DESTUI i-ai inclus si pe cei imaginari? Tot ei iti spun ca se strica dc o pui pe dyno si faci LC? Nu de alta dar s-ar elucida multe aspecte... Intamplator cunosc f bine comunitatea Seat, in special posesorii de Cupra si cam da cu virgula ce zici tu aici-1 points
-
Stie cineva, daca acele ornamente fake lemn? de pe Kodi Scout se pot scoate usor, sunt prinse in cleme, vin cu fata de usa lipite din fabrica etc? Am tot cautat pe net schite dar nu am gasit nimic....-1 points
-
Acea accelerare la ridicarea ambreiajului vine de la sistemul start-stop si este acolo ca sa nu “moara motorul” la plecarea de pe loc. Acelsi sistem, daca iti moare motorul, il porneste la loc instant (in anumite conditii).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00