Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.10.2018 în toate secţiunile
-
11 points
-
Am participat si la ultima etapa de Drag Racing Events. Normal ca nu putea sa fie totul perfect si cu 2 zile inainte de drag, in teste, am spart ceva in cutie. Gasit alta cutie in 5 trepte, insa din graba nu am observat ca, ultima litera difera de pe cod, si m-am ales cu o cutie de 2.0 FSI. Fiind prea tarziu sa o mai schimb, am pus-o pe asta sus ca sa ajung la drag. Din pacate, rapoartele erau ft scurte, ceea ce a dus doar la plecari ft slabe.. Am incercat n variante, degeaba.. Am avut si semislickuri noi (Nankang NS-2R 225 45 16). Target-ul a fost atins (sa merg sub 14) masina mergand 13.9 cu un 60ft de 2.5..... Sunt multumit dar dezamagit in acelasi timp deoarece masina poate sa mearga mult mai bine cu o cutie de AWX! La 231 cp aveam 2.3 60ft, iar cu 2.3 60ft, era un timp de 13.5-13.6. Voi incerca din nou probabil la anu. Viteza de iesire a fost de 168 km/h. La cum merge masina, ridicam stacheta la 13.5 pentru urmatoarea etapa (cu, cutia de awx evident) Nu am dat jos nimic de pe ea, nici macar muzica (undeva la 40 de kg tot setup-ul).5 points
-
Pam-pam , mi-am facut timp si de voi , acum pot spune ca-i alta masina , las cateva poze mai jos , ca montaj relativ foarte simplu . Urmeaza sa schimb becurile pe scurta cu unele led3 points
-
2 points
-
Limba/traducerea din acel meniu este o observatie care este complet inutila pentru mine . Navigatia in sine daca se misca bine si indeplineste toate functiile , adica pe scurt isi face treaba , restul este cancan . Eu sunt multumit de ea ! Fiind si fost posesor de alte "chinezarii" pot sa spun ca aceasta se misca cel mai bine dintre toate. Ca si comparatie la cum se misca meniul as putea sa zic ca este sub un Samsung dar mult peste un Myria , Vonino, Allview, Serioux...etc. As putea sa zic chiar ca se misca ca un Asus Zenpad . E ce trebuie.2 points
-
Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti2 points
-
2 points
-
1 point
-
Are hths 3,5 vâscozitatea la fel ca un 507.00 Ar trebui să meargă câteva mii de kilometri (nu interval complet).1 point
-
Nu am mai postat de ceva timp aici, intre timp masina a ajuns la aproape 130.000km, estetic a primit acum aproape 2 ani un detailing exterior si anual curatare interior in profunzime, jantele de vara au fost vopsite gun metal.Tehnic, a primit urmatoarele: 1) a 6-a revizie, aproape 120.000km. Ulei Shell Helix 5w40, filtre Hengst si o flansa (cred) pe unde pierdea putin antigel. 2) un kit nou de distributie, INA, din cauza pompei de apa. Pompa de apa am ales SKF, antigelul Hepu, curea transmisie Conti. 3) un set de anvelope goodyear eagle f1 asymmetric 3, 97y, la 124.500km. 4) revizia nr. 7, 128.500km. Ulei Ravenol vst 5w40, filtre Hengst, lichid frana, stergatoare Bosch, cap bara Meyle Hd, bujii Nkg, tachet pompa benzina, capac far dreapta, lagar suport ax fata/spate. Atentie pentru posesorii de 2.0 tfsi, tachetul de la pompa de benzina se cam cere schimbat la 30.000km, nu il neglijati! In rest, nimic deosebit1 point
-
Azi am avut treaba (de fapt am inceput de ieri): reconditionarea jantelor de iarna. Ieri am inceput sa le frec cu peria de sarma pe flex si prima a cedat . Azi am cumparat mai multe perii de sarma, sa nu se mai toceasca, ca sa apuc sa termin jantele si la a patra janta, care era pe jumatate facuta a decedat flexul . Am fost pana la Dedeman si m-am inarmat cu un flex nou, m-am intors si am terminat tot ce era de facut, pana am fost multumit. Apoi am dus jantele in spatele casei, unde curatasem si spalasem pe jos ca sa pot vopsi. Una din problemele mele era vantul, care nu m-a lasat in pace tot ziua, iar a doua parul de la cainele meu :). Cu multa grija am mascat anvelopele si am purces la treaba. Prima data am dat 3 straturi de primer, cam la 3-4 minute unul de altul. Dupa ce au trecut 10 minute de la ultimul strat de primer, au urmat 3 straturi de negru mat si apoi inca 2 de lac. Pentru straturile de vopsea am asteptat tot cam 3-4 minute intre straturi si dupa 20 de minute de la ultimul strat de vopsea, au urmat 2 straturi de lac, cu acelasi interval de 3-4 minute intre straturi. Imi place rezultatul final, iar peste iarna va fi si testarea de rezistenta. ATENTIE!!! Daca va apucati sa faceti aceasta reconditionare, nu uitati ca este OBLIGATORIU s purtati ochelari de protectie, un pntalon lung, o bluza cu maneci lungi si manusi de protectie. Din perie sar sarme si pot ajunge in ochi sau in piele. Ca si costuri ar fi cam 140 de lei (fara flex): spray vopsea, spray primer, spray lac = 75 lei, banda de mascare x 2 = 20 lei, ziare x 3 = 6 lei, smirghel=10 lei, perii sarma pt flex x 3= 30 lei, flex (daca nu aveti ?)= 165 lei. Eu am luat 2 sprayuri de vopsea, a mai ramas unul, primer cam un sfert si lac cam jumatate.1 point
-
Eu am discutat cu cei de la maxhaust, am crezut ca rezonatoarele lor sunt mai puternice dar mi-au confirmat ca sunt aceleasi cu cele OEM. Ei au la fel, ESM Audi si cel de Maserati la care se adauga modulul cu bluetooth. Eu l-am avut pe cel de la kufatec (prima versiune fara bluetooth) si acum am facut upgrade la versiunea cu bluetooth si aplicatie pentru telefon, de acolo iti poti seta profilul dorit si le poti customiza, volum, power start etc. Eu am trecut si la ESM-ul de Maserati si intr-adevar se simte diferenta.1 point
-
1 point
-
ieri am descoperit pe covorasul de cauciuc niste picaturi. Cand m-am uitat sub, am vazut ceva prelins pe pedala, iar la pompa aceea din spatele pedalei era un lichid (banuiesc ca lichid de frana). Am intrebat un amic care lucreaza la reprezentanta vw din oras, si mi-a zis ca s-ar fi defectat acea pompa din spatele pedalei din moment ce sunt scurgeri (daca le pot spune asa). Atasez niste poze cu speranta ca ma poate lamuri cineva despre ce ar fi vorba.1 point
-
Mersi..chiar ma chinuiam cu tot felul de stick-uri. Acum am observat...am unde sa pun banut pentru carucior de cumparaturi in torpedou. Haha1 point
-
Daca e sa o luam asa ar trebui sa scrie si “Remaining” nu “Remained”, dar e ok Arata bine, are functii peste ce poate masina stoc, daca se si misca bine se pot trece cu vederea chestiile astea1 point
-
1 point
-
@puscasu.marin din pacate ce apare dat de ADAC chiar asa e...am vazut ca e listat 2.0 TSI 190 DSG la Octavie si surpriza am verificat in configurator si apare cu o diferenta fata de 1.5 TSI cu 1657 de euro sunt curios daca raportul se va pastra si pe gama de SUV-uri. @yanq ''Nu inteleg de ce ai pus la piele artificiala in paranteza Alcantara?! Alcantarea are textura de catifea, nu de piele'' Pentru ca Alcantara este un material ce seamana foarte mult cu pielea intoarsa,asa apare in configurator si am vrut sa fiu cat mai clar ?1 point
-
Cate claxoane ai?ar trebui sa ai 2...mie mufa patrata de e in aer imi pare de claxon...1 point
-
nu ii mai spune muratura ca primesti vot negativ cineva probabil si-a pus la murat o bucata ptr iarna si se supara referitor la comparatia cu Lexus , Sorento 2003~2009 era copiata dupa Lexus RX la fel cum Hyundai Terracan era copiata dupa Lexus GX si cum Hyndai si KIA sunt acum aceeasi companie , vechile naravuri au ramas totusi , chiar daca are adepti noul Santa-Fe , parca sunt mult prea inguste farurile pentru un SUV premium1 point
-
Am terminat si cu acest retrofit , am montat in sfarsit si navigatia noua ! Pana la urma am mers pe varianta de 9 Inch similara cu ce am postat eu initial numai ca aceasta are android 8 am cumparat navigatia de la colegul @Akaiu07 pana la urma Pana acum sunt foarte multumit de ea , merge perfect , waze , maps ,bluetooth, etc... Abea astept sa o testez la un drum mai lung. Toate comenziile de pe volan sunt functionale , senzorii de parcare sunt functionali inclusiv afisarea pe display a functiilor care se modifica la climatronic. Si uite asa am adus Exploratorul la nivelul de echipare dorit , in 4 luni de la achizitie , Not bad1 point
-
hah Da "a fost" plina,ieri seara am montat tot si am facut o spalare,o sa fac niste poze per total dupa masa. De adunat scame si praf iti dai seama ca e la ordinea zilei,e garaj nu spatiu special amenajat. Mai un polish , mai un "nu se vede din avion" si bine o fi1 point
-
Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic. Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani). Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).1 point
-
Cred ca am gasit raspunsul la problema de mai sus care a fost dezbatuta fara succes in iulie-august. Adica de ce imediat dupa schimbul de ulei la unii nu scrie 30000. Iata ce scrie in carte la capitolul Resetarea afisajului intervalelor de service: "La autovehiculele cu interval de service variabil, dupa resetarea indicatorului pentru schimb de ulei, se afiseaza valorile noului interval de service, care se calculeaza in functie de conditiile de utilizare anterioare ale autovehiculului. Aceste valori se adapteaza apoi in functie de conditiile de utilizare actuale." Adica daca inainte te-a trimis la service la 22200, asa te trimite si imediat dupa schimb. Daca nu prea mergi prin oras, intervalul probabil creste la 30000.1 point
-
O experienta proasta cu Mobil 1 a unui utilizator din State, motorul de 2.0 TDI, valori mari ale metalelor de uzură, la un rulaj de ~ 15k km cu uleiul, si un motor aproape nou, ~57 k km. E singura analiză proasta pe care am vazut-o la Mobil 1 pe acel forum, ce ma face sa cred ca e ceva in neregulă structural cu acel motor. I-a fost recomandat sa treaca pe 5W-40, chiar si nerespectand norma recomandată de producător. Nu a revenit cu alte analize.1 point
-
@jag Nu este locul potrivit pentru a ridica nivelul la o astfel de discuție și după cum probabil ai remarcat am încercat să folosesc termeni cât mai simpli. Pe topicul despre uleiuri de pe Softpedia erau tot felul de useri care aproape transformasera discuția într-un veritabilă bătălie virtuală, se aduceau linkuri și dovezi pentru chestii care nu interesa pe multă lume. Am preferat să rămân spectator și mă gândeam că numai sursele folosite erau suficiente pentru o lucrare de dizertație sau de licență. Uite, ca să îți dau exemplu de afirmație care contrazice opinia generală foarte favorabilă uleiurilor cât mai sintetice. Dacă iei și diseci compoziția unui ulei cu procent mare de sintetic, aditivat modern, ai senzația că citești compoziția unui plastic. Chiar alaltăieri am aruncat o privire pe compoziția materialului tubulaturii care se montează pe o navă ce se construiește la noi în șantierul naval și am constatat că formula chimică a compoziției se aseamănă în proporție foarte mare cu compoziția dată de un prieten pentru un aditiv utilizat pe scară largă în uleiurile low saps. (compoziție pe care un laborator convențional nu o poate identifica). Îți dai seama că nu are nici un sens să pornesc o astfel de discuție aici. Sau alt exemplu: ce naiba m-a fascinat la uleiul Total Quartz Ineo LL? Simplu, toate companiile au tăbărât pe plasticul de care am pomenit mai sus, au înlăturat aditivii solizi și ne-au prezentat niște uleiuri firave, vai de mama lor ca uleiuri long life. Ei bine, Total a realizat că este o mare prostie și a reintrodus borul în compoziție (element chimic atât de înfierat de birocrații care dictează ce și cum în domeniu). Și mai este o companie care nu a abdicat niciodată de la utilizarea lui în uleiurile low saps, este vorba de Mobil. Îți dai seama că aș vorbi de unul singur dacă m-aș apuca de adus link-uri, surse, materiale.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Orice defecte de proiectare avea masina, americanii aveau o vorba: It’s a Jeep thing. (IJT) Sa nu spun ce greu era sa faci o geometrie, trebuia sa tragi puntile stanga dreapt pana se centrau sub caroserie.. sau dimineata sa te trezesti cu centurile udate de ploaie.. sper ca la JL sa fie rezolvate chichitele :-) Parerea mea: cine isi cauta un Wrangler, nu merge intai sa vada Tiguanul, Ursul Kodiak sau alte nebunii, merge doar la Jeep :-) Masina are un farmec si un target aparte. (iubitor de natura, off road sau iubitor de cafele in Mamaia)1 point
-
Deci, posesor de G6, nu ai lua in 100ani Karoq, Tiguan ,etc pt ca sunt urate presupun. In schimb 3008 e si bun si frumos. Da.... face sens1 point
-
Poate denumirea e putin gresita, SUV, dar nu vad nimic gresit in a cumpara o masina de 1.300 - 1.500 kg cu tractiune fata si cu un motor “micut” pe benzina indiferent de “ambalajul” in care este livrat: hatch, sedan, break, miniSUV... toate sunt facute pe aceeasi platforma si cantaresc la fel asa ca sunt 90% la fel... Cu nu multa vreme in urma un Golf era in jur de 1.500kg si numai bine ca nu erau toate 4x4, cu motoare de 3 litri diesel si 500Nm... Sa zici ca un Tiguan nu e SUV e ca si cum ai zice ca un telefon de 300 de lei nu ar trebui numit “smartphone” pentru ca nu se poate compara cu un S8 sau iPhone X... Si nici nu scrie undeva ca SUV inseamna doar masini de 2 - 3 tone cu cel putin 500Nm si care pot urca partia de schi iarna... Revenind on topic si eu sunt interesat de achizitia unuia dintre modelele vizate de acest thread pentru ca, daca toata lumea cumpara hatch-uri d-astea suprainaltate, unii soferi, femeile de exemplu, se simt timorati de dimensiunile mai mari ale unei astfel de masini (mai mari fata de hatch-ul pe care e bazat) si aleg sa plateasca cei 0,5 - 1 l/100 km in plus diferenta fata de hatch-ul originar pentru a se simti mai “in siguranta” si a nu avea impresia, irelevant daca falsa sau nu, ca intr-un accident se urca celalalt pe masina lui/ei. Momentan eu inca sunt in stadiul in care aleg intre Ateca si Karoq 1.5 TSI 4x4(urmeaza sa apara) sau sa ma gandesc bine daca chiar am nevoie de spatiul oferit de Skodiaq 1.4/2.0 TSI 4x4. Sau daca merita sau nu sa dau banii in plus pentru Tiguan... Cert e ca 90% urmatoarea masina de familie o sa fie un cvasi-SUV d-asta. De ce? Pentru ca nu are sens sa iau un break care imi ofera aceeasi platforma, acelasi motor, aceeasi greutate (+\-100kg nu e un capat de lume) si acelasi spatiu interior cand chestia asta inalta arata (subiectiv) mai bine si e mai bine vazuta pe piata ceea ce inseamna ca la revanzare o sa-si pastreze mai bine pretul! Asadar continuati cu discutiile despre modelele astea ca sa ma pot si eu hatari ce vreau!1 point
-
Asteptam comparativele. Daca 4.0 V8 biturbo de pe G bate 1.0 TSI-ul de pe Karoq, stiu ce sa aleg. Dar totusi sa nu ne grabim, imediat vin la dealeri si Urus de la Lambo şi Cullinan de la RR. Astea se bat cu Kodiaq, ca sunt mai lungi.1 point
-
O optiune f buna G-ul. Cred ca sunt multi in dilema de a cumpara un Tiguan full sau sa dea avansul pt un G class... Dc se fac multi km atunci Bentayga este o alegere buna, acum este si cu motor diesel.1 point
-
In primul rand, multe thumbs-up pentru colegul @Xadrian pentru un comparativ cat se poate de complet si bine documentat. Folosind ca baza postarea lui deoarece exact aceleasi pareri 100% mi le-au lasat si mie modelele respective, daca mi se permite, mai adaug si cateva in plus testate de mine sau care m-au interesat in ultima vreme. 1) In clasa Sub-Compact SUV-uri: - VW T-ROC, masina echilibrata, dimensiuni de Karoq/ Ateca, mult mai pretabila pentru mersul in oras si mai putin ca SUV in adevaratul sens al cuvantului Pro: dotari multiple (asemanatoare/identice cu Karoq), design exterior (subiectiv), greutate mica in combinatie cu motor 2.0 TSI DSG7 4Motion, adica fun-to-drive Contra: calitatea interiorului extrem de slaba (mult sub Golf, pe care este bazat - comparabila cu Polo), PRET MARE intr-o varianta de echipare/motorizare/dotari superioara, unde se apropie chiar si de 40.000,-euro si discount aproape inexistent fiind model proaspat lansat - Mazda CX-3, invelis superb cu inima sub-dimensionata Pro: design interior superb, exterior frumos, finisaje demne de premium, pret corect pentru varianta Revolution - adica Top Contra: motorizare benzina aspirata ce lasa senzatia de lent, modul de configurare forteaza la anumite dotari care, altfel, probabil nu ar fi dorite, sistem multimedia slabut si fara conectivitate CarPlay/Android, garda la sol mai mica decat a competitorilor - Toyota C-HR, ideala pentru oras Pro: Hybrid - consum redus in oras, dimensiuni ideale pentru oras, design interior-exterior frumos, materiale preponderent calitative, fiabilitate Contra: spatiu interior restrans, motorizare slabuta pentru extern, avand doar 122 cp dintr-un 1.8l, pret maricel pentru Hybrid - Renault Kadjar Pro: pret + reduceri avantajoase, calitate decenta pentru price-range, intretinere ieftina Contra: lipsa 4x4 sau cutie automata (in functie de motorizare), dotari relativ putine - Nissan Qashqai Pro: raport calitate-pret ok, motorizari decente pentru oras, spatiu interior decent, pret comparabil cu Kadjar, dar cu oferta dotarilor mai generoasa Contra: design interior putin dubios, se simte reducerea de costuri (normala de altfel price-range-ul Qashqai-ului), 1.1) In clasa Premium Sub-Compact: - Audi Q3, dinamica, calitativa, dar trecuta de prima tinerete Pro: dinamica exceptionala - neutra - echilibrata, discount-uri mari pentru final de generatie pentru cei ce vor un Audi, interior calitativ (in fata doar cu putin peste Tiguan, dar in spate diferenta enorma!), dimensiuni interioare ok Contra: tehnologie interior invechita, lipsa multor Assist-uri , design interior discutabil (subiectiv), pret de Audi - BMW X1, dinamica in sacrificiul confortului Pro: dinamica sportiva, noul design interior dragut si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior restrans, pret mare, intretinere scumpa - Range Rover Evoque, calitativa, dar, la fel precum Audi, trecuta de prima tinerete Pro: design interior-exterior superb, calitativ, tren de rulare capabil Off-Road, motorizari echilibrate, pret moderat Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, spatiu interior extrem de mic, vizibilitate proasta, cea mai scumpa intretinere - Volvo XC40, superba, calitativa, combinatia ideala intre toate Pro: design interior-exterior high-tech, calitate/materiale peste competitori, motorizari mici, dar potente, tehnologie la superlativ, dinamica orientata catre Confort, dimensiuni ideale pentru oras Contra: spatiu interior restrans, intretinere doar cu putin sub Range Rover, pret maricel, durata de asteptare mare - Mercedes-Benz GLA / Infiniti QX30, aceeasi masina in esenta, de la butoane, la dotari etc. Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate Contra: multimedia invechita, anumite dotari ramase intentionat in urma (vezi senzori parcare cu display separat pe plafon), anumite scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), pret peste medie, intretinere scumpa 2) In clasa Compact SUV, in plus fata de cele expuse anterior aici pe topic - Ford Kuga Pro: design exterior, motorizari ok, dotari diverse Contra: dinamica ciudata pe sosea - ruliu relativ mare, dar relativ rigida pe suprefete denivelate, lucru accentuat pe ST-Line, calitatea interiorului slaba, design interior cel putin ciudat, amplasament multimedia complet dubios, pret mare in varianta de dotari/motorizare superioara - Peugeot 3008 Pro: design superb interior-exterior, finisaje calitative, multitudine de dotari, greutate redusa datorata folosirii aluminiului, spatiu interior decent Contra: lipsa 4x4, lipsa unui motor potent pe benzina, fiabilitate (ramane de vazut daca sparge trend-ul de pana acum), pret maricel - Mitsubishi Eclipse Cross Pro: design frontal si interior, finisaje preponderent calitative, multitudinea de dotari, sistemul Super-AWD, fiabilitate Contra: lipsa diversitatii motorizarilor, design lateral si spate, pret maricel fiind model nou si CUM sa folosesti denumirea de Eclipse pe un SUV?! (Glumesc ) - Renault Koleos 2, comparabila cu Kodiaq Pro: spatiu generos, salt calitativ enorm fata de generatia precedenta, se vrea a fi high-tech la pret decent, motor diesel bun, varianta Initiale Paris sfideaza gama premium, design interesant, service-uri la tot pasul, intretinere ieftina, platforma capabila Nissan Contra: design foarte "like it or hate it", tableta din bord slaba calitativ (vara, in soare, s-a stins si nu a mai raspuns la comenzi), motoare pe benzina slabe, fiabilitate slabuta - Nissan X-Trail, imbinare intre Qashqai si Koleos Pro: spatiu, platforma, intretinere Contra: calitate slabuta a interiorului, design ciudatel la exterior si, la fel ca la Qashqai, cel putin dubios la interior 2.2) In clasa Compact SUV Premium: - Audi Q5, imbinare a trasaturilor ideale Pro: design interior superb, conectivitate si multimedia geniale, materiale de calitate, spatiu interior bun, dinamica ce imbina foarte bine sportivitatea precum si confortul Contra: nu exceleaza in absolut la nimic, dar este, totusi, bunicica la toate, dimensiuni maricele pentru oras - BMW X3, noutate si evolutie serioasa fata de precedenta generatie Pro: dinamica sportiva, noul design interior superb si calitativ, tehnologie la zi, plaja mare de motorizari pentru toate gusturile, Contra: suspensie rigida - sacrifica foarte mult la capitolul confort, spatiu interior mai restrans decat al competitorilor, intretinere scumpa - Jaguar F-Pace Pro: dinamica de masina Sport si platforma de Range Rover, ce o ajuta si in Off-Road Contra: suspensia cea mai rigida din clasa = confort departe de SUV (aici tine de alegerea fiecaruia, cat si de ce se pretentii ai de la un SUV), calitate din ce in ce mai slaba pornind din fata catre spate, portbagaj sub competitori, intretinerea cea mai scumpa, dimensiuni mari - Mercedes-Benz GLC Pro: dinamica neutra, spatiu interior decent, Confort superior, design exterior interesant, multitudine de sisteme de asistenta, calitate, exista si o varianta Coupe cu mare + la design , varianta Hybrid Contra: scapari pentru zona premium (vezi buzunarele usilor din plastic tare), ceva ruliu in viraje, motorizarile de pornire sub-dimensionate pentru greutatea masinii, vizibilitate proasta in cazul Coupe-ului, greutate foarte mare in cazul Hybrid-ului - Volvo XC60, superba, de departe supriza si castigatoarea categoriei (in opinia personala) Pro: de departe cel mai calitativ / premium interior, multitudine de dotari si configuratii posibile, multimedia high-tech, motoare cu cilindree mica, dar potente, design genial, varianta Hybrid de performanta (la un pret considerabil mai mic decat al unui AMG) Contra: intretinere prohibitiva si numar mai mic de service-uri, discount-uri inexistente, greutate mare in cazul Hybrid-ului Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar sper sa fie de o minima utilitate macar pentru cativa .1 point
-
Pai mai fac si altceva in afara de 2.0 transpirat? Stiu ca au avut o tentativa de 2.5T dar se stricau in drum spre clienti...1 point
-
Pot intelege preferinta unui individ spre o anumita marca model auto . Dar consider total lipsit de respect lipsa de cultura auto sa afirmi atatea aberatii intr-o singura postare . Plus sunt sigur si multa frustrare adunata . Cel mai bine mergi faci drive test si astfel te vei edifica cel mai clar ce suv iti place .1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
la masina din semnatura are 98/95 la rezervor, o aspirata de 1.4 la care diferenta e mare rau, cu 95 zici ca am dat drumul la clima. am gasit documente/manual pt motor pe net si acolo spune mai clar ca se va simti diferenta din cauza hartii ecu, asa a fost gandit motorul pt a avea cei 74kw. dar, chiar daca nu ai pe usita, cat de sigur esti ca cea de 95 e 95? plus aditivii in plus la cele de "98" care clar fac o diferenta, mai ales in timp. deci nu ai cum sa spui ca sunt bani aruncati.0 points
-
@jagBuletine de analiză, forumurile din alte țări dedicate subiectului, cunosc specialiști și pasionați cu care discut. Mai știu niște chestii care te lasă mască și contrazic gura târgului dar ălea le țin pentru discuții doar cu anumite persoane.0 points
-
Eliminarea dpf-ului o sa-ti aduca multiple probleme: RAR,ITP,miros urat ,vajait in deccelerare,lag la turatii joase ...... Fum,consum de ulei....-1 points
-
Va salut, am un Golf 4 motor 1.4. Momentan masina are jante R14, urmeaza sa-i cumpar cauciucuri, si cu ocazia asta as vrea sa-i pun jante mai mari, 195/65/R15 ca sa se mai ridice putin si garda la sol, pt ca mereu stau cu frica atunci cand e vreo bordura mai inalta sau cand sunt denivelari mari in asfalt, ba chiar am si atins-o pe dedesubt odata. R15 mi s-a recomandat si la o vulcanizare. E ok sa trec pe R15? Care ar fi dezavantajele? Demararea mai greoaie, consum mai mare?-1 points
-
CX5 e masina de sosea si atat, nu o poti scoate pe nimic in afara drumului mai mult decat poti scoate o Octavia/Focus/Passat etc.. Mai mult, optionalele pe care le bifezi la CX5 sunt cu adevarat limitate, pe langa numarul lor ci si ca echipare. Compari numai partea de motorizari diesel, desi la Tiguan exista inca 2 motorizari diesel mult peste ce ofera CX5 (190 si 240 ). Iti mai ramane pretul care cum am zis este mai jos in cazul celorlalte. Insa oricum vad ca te-ai urcat doar in CX5 si intr-un TIguan cu motor diesel 150 CP. Hai sa mai facem o analiza CX5 - Tiguan: - chiar daca nici 4x4 de pe Tiguan nu e cine stie ce, cel de pe CX5 e jucarie, singurul loc in care te va ajuta este pe strada - n-am vazut unde exista suspensie adaptiva sau virtual cockpit pe CX5 - partea de Android Auto si Apple Carplay inexistenta pe CX5 - acel 184 CP e de 2.2 (impozit mai mare pt ce ? ) - spatiul interior e rusinos pentru o masina de dimensiunile alea - motorizari benzina care nici n-ar trebui mentionate la CX5 (probabil de asta nici n-ai zis nimic de ele). Spre deosebire de tine eu le-am condus pe toate si chiar le-am analizat puternic pentru ca era vorba despre ceea ce urma sa cumpar. CX5-ul e peste Tiguan la condus pe sosea, insa atata timp cat Tiguan-ul are suspensia normala. Cand Tiguanul are suspensia adaptiva e peste CX5. Probabil cu cea sport de pe Rline e chiar mai bine in curbe. Cei 7 ani de garantie de la Sportage sunt cu limita de km, iar daca o depasesti ramai cu o masina care nu este recunoscuta pt fiabilitate. E adevarat ca daca bugetul meu ar fi fost sub 29000 euro, Sportage ar fi fost un candidat puternic. Pe langa tot ce am spus, sunt sigur ca mai exista destule pro-uri pt Tiguan in comparatia cu CX5, insa nu le mai tin minte , deoarece au trecut luni bune de cand am testat masinile. Singurele care pot fi comparate cu Tiguan aici , sunt Forester, Ateca, Kodiaq (desi e mai mare) si Karoq (daca ar avea 4x4 pe benzina), neluand in considerare pretul ( doar Forester are un pret mai mare). Are atatea lipsuri CX5 incat mi s-a parut absurd faptul ca ai considerat-o vreodata peste TIguan si probabil m-am aprins mai tare decat trebuia si imi cer scuze, insa informeaza-te inainte sa faci afirmatii. Am mai uitat un plus pentru CX5 , faptul cum arata. Dar cine cumpara o masina doar pentru cum arata ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00