Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.10.2018 în toate secţiunile
-
Am terminat si cu acest retrofit , am montat in sfarsit si navigatia noua ! Pana la urma am mers pe varianta de 9 Inch similara cu ce am postat eu initial numai ca aceasta are android 8 am cumparat navigatia de la colegul @Akaiu07 pana la urma Pana acum sunt foarte multumit de ea , merge perfect , waze , maps ,bluetooth, etc... Abea astept sa o testez la un drum mai lung. Toate comenziile de pe volan sunt functionale , senzorii de parcare sunt functionali inclusiv afisarea pe display a functiilor care se modifica la climatronic. Si uite asa am adus Exploratorul la nivelul de echipare dorit , in 4 luni de la achizitie , Not bad8 points
-
Am participat si la ultima etapa de Drag Racing Events. Normal ca nu putea sa fie totul perfect si cu 2 zile inainte de drag, in teste, am spart ceva in cutie. Gasit alta cutie in 5 trepte, insa din graba nu am observat ca, ultima litera difera de pe cod, si m-am ales cu o cutie de 2.0 FSI. Fiind prea tarziu sa o mai schimb, am pus-o pe asta sus ca sa ajung la drag. Din pacate, rapoartele erau ft scurte, ceea ce a dus doar la plecari ft slabe.. Am incercat n variante, degeaba.. Am avut si semislickuri noi (Nankang NS-2R 225 45 16). Target-ul a fost atins (sa merg sub 14) masina mergand 13.9 cu un 60ft de 2.5..... Sunt multumit dar dezamagit in acelasi timp deoarece masina poate sa mearga mult mai bine cu o cutie de AWX! La 231 cp aveam 2.3 60ft, iar cu 2.3 60ft, era un timp de 13.5-13.6. Voi incerca din nou probabil la anu. Viteza de iesire a fost de 168 km/h. La cum merge masina, ridicam stacheta la 13.5 pentru urmatoarea etapa (cu, cutia de awx evident) Nu am dat jos nimic de pe ea, nici macar muzica (undeva la 40 de kg tot setup-ul).5 points
-
Pam-pam , mi-am facut timp si de voi , acum pot spune ca-i alta masina , las cateva poze mai jos , ca montaj relativ foarte simplu . Urmeaza sa schimb becurile pe scurta cu unele led2 points
-
M-a tot gandit si razgandit si cu ajutorul vostru am reusit sa fac o configuratie Pana la urma m-am hotarat sa iau 4x4. Mai merg iarna la munte si sa n-am probleme; sa nu-mi para rau pe urma. Diferenta ar fi undeva la 2000 de euro. Am inteles ca din decembrie se va putea comanda motorizarea pe benzina 4x4 cu DSG. Am zis ca daca tot sunt termene de livrare atat de mari, mai astept 2 luni. Acum se poate comanda 1.5 tsi 4x4 - cutie manuala. Alta chestie, din ce mi-a zis dealerul, se pare ca nu se mai folosesc cutii automate cu ambreiaj uscat DQ200. Cica toate vin cu ambreiaj umed (la Karoq ma refer - la restul n-am intrebat). Acum, nu stiu daca chiar asa e. Intre timp, daca tot e termenul de livrare de 50 de saptamani la masina, mi-am comandat un Karoq mai mic cu termen de livrare de 4-5 zile2 points
-
1 point
-
1 point
-
1, cu vcds-ul, verificati daca lucreaza corect servomotoarele de la clima 2. verificati senzor temperatura Daca totul este ok, atunci caloriferul necesita inlocuire. Altfel, servomotor sau senzor, in functie de ce se constata1 point
-
intai vreau sa te lamuresti cu ...parca - ca altfel, ne consumam inutil timpul. Dupa aceea, posteaza printscreen-uri de la long coding pe 09, sa ma uit la ele1 point
-
Dar multe injectoare au avut elementul piezo defect. Se poate defecta partea mecanică a injectorului atât de mult încât să se blocheze, ducând probabil la defectarea părții electrice? Personal consider mersul subturat principalul vinovat de afectarea injectoarelor. Eu am mers toată vara fără capac la motor. Nu strică o temperatură mai redusă la elementul piezo, chiar dacă teoretic rezistă la temperaturi mult mai mari.1 point
-
Ce spun este doar părerea mea. Injectoarele acestea sunt foarte sensibile la calitatea motorinei și mai ales a aditivilor folosiți în ea. Am ajuns la concluzia că ei sunt prea agresivi cu injectoarele mai ales în cantități mari precum motorinele extra. Am remarcat nu doar la mașina mea apariția ronțăitului când alimentam cu motorină superioară. Da, trăgea mai bine, mașina devenea mai fâșneață dar auzeam acele păcănituri care spuneau că nu este în regulă. Dacă puneam diagnoza la relanti, corecțiile erau ok dar am fost la mecanicii mei și mi-au demonstrat că nu este așa. Am discutat cu un coleg de pe forum compoziția unui aditiv des folosit în motorină la noi în țară și mi-a spus: nu ai vrea să bagi așa ceva în mașina ta.! Eu, nu, că să vezi... Am vorbit cu un specialist și mi-a confirmat că o cantitate mai mare este foarte agresivă. Apoi am aflat că într-o motorină superioară se bagă de 3 ori cantitatea recomandată de producătorul formulei de aditivi. Și am aflat și motivul : motorina cu biodiesel face mașina mai bleagă, trebuie un booster care să contracareze efectul. Și uite că se mai distruge un mit, acela că motorina nu este aditivată suficient. Din contră. Nu mai vorbim de biodieselul din motorină. Are și el partea lui de vină. Și iar ajung la vorba colegului de forum care a spus că nu se poate face nimic pentru prelungirea vieții injectoarelor. Sunt agresate tot timpul și este o chestiune de timp până crapă.1 point
-
Salut tuturor! Si eu am cumparat un Scirocco (productie 2009 1.4/160 cai - caxa din ce citesc aici, nici nu stiu sa verific) acum 3 ani, 90.000km atunci, 156.000 acum. Probleme cu cutia n-am avut sau cu ambreiaj si nici cu altceva in afara de pompa de apa (800lei cu tot cu montaj) si o macara de geam sofer (5-600lei cu montaj) ocolind cu gratie service-urile autorizate VW. In rest, totul bine cu o mica exceptie: motorul. La inceput intrerupea de 2-4 ori in sarcina. Daca acceleram incet (estimez la pedala apasata pana la jumatate) nu intrerupea. Am schimbat bobine si bujii si aproape ca nu s-a mai simtit nimic timp de 2 ani. Pornirea la prima cheie, super silentios, consum de ~6 la drum lung pana in 120 (6.1 pentru 550km parcursi noaptea cu masina plina sau 5.8 cu masina goala), ~8 in oras (mers de batranel), putere mare pentru depasiri si serpentine... o masina cu adevarat de vis: aspect, silentiozitate, motor mic dar puternic, taxe mici si am mentionat cat de bine arata? Daca imi permiteti, continui maine cu ce am patit zilele trecute. Indiciu: platforma a fost 150lei.1 point
-
1 point
-
Salutare, Am revenit de la revizia nr 3; am schimbat si filtrele si tura asta n-am mai uitat de filtrul de polen cu alergeni. Chiar e diferenta mare cu el. S-a mai remediat aparatoarea noroi de la sofer, desprinsa in urma unei "tamponari" si s-a verificat zgomotul dr spate. Era un zgomot de plastic tensionat care scartaia. Se manifesta exclusiv pe drum denivelat la viteze mici. Nu s-a identificat sursa dar au dat baietii cu spray degresant si la portbagaj si la portiera si...gata, nu mai face, "ignisul" a fost remediat! Fericit nevoie mare am plecat spre noi orizonturi N-am lasat decat ceva bani in urma...1 point
-
100 sau 112 e distanta intre gauri, prezoanele ar trebui sa fie la fel. Pentru verificare, poti da jos un sigur prezon de pe masina si sa incerci sa montezi unul din cele livrate. In principiu, le poti refolosi pe cele ale masinii, daca jantele noi nu necesita o alta forma a bazei prezonului (si nu cred sa fie cazul)1 point
-
Ceva interesant: dupa ce mi-au venit jantele noi, nu am verificat cutia cu prezoane pana astazi. Se pare ca desi jantele sunt 5x112, mie firma de la care am cumparat mi-a trimis o cutie cu prezoane 5x100. Pe cutie scrie clar VW/Audi, insa sincer nu cred ca cele 5x100 se potrivesc pe jante 5x112 care in mod normal ar trebui sa insemne gauri mai mari. E adevarat ca nu ma pricep si e prima data cand cumpar jante, insa nu inteleg ce rost ar mai avea specificatiile de 5x112 daca prezonele care se potrivesc sunt 5x100?1 point
-
Dpmdv din moment ce masina nu mai este stock reglajul pe banc nu prea mai are relevanta...si as incerca un reglaj pe masina... Deoarece: nu stiu cum regleaza Cipos pe banc...ce banc are dar sunt patit cu cei de la AVD Bancul are o baza de date cu o gramada de masini si tehnicianul iti selecteaza masina ta...atentie...masina stock... Dupa care tu pe masina ta ai alt soft...si turbina nu mai este stock... Deci...cu ce te ajuta ca o regleaza in baza unor date de fabrica? Restul componentelor care intra in acest cerc vicios nu sunt noi...si ar trebui tinut cont si de ele...1 point
-
Da, si se pare ca suspensia hidraulica de la Citroen revine dupa multi ani pe o masina de serie. Daca tot nu fac un SUV veritabil, macar sa il face referinta in materie de confort in zona de preturi non-premium.1 point
-
Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic. Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani). Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).1 point
-
Ca sa ma exprim politicos, ba nu. Vorbim cumva de design ? Gusturile sunt gusturi, eu unul consider ca X3-ul e facut din topor si ciocan.1 point
-
Te-ai dus la referendum cu 2 masini diferite ca sa nu bata la ochi1 point
-
@Teodoreanu Mi-am spus doar parerea, este o masina urata, ca o fi ea fiabila sau nu, asta e partea a doua. Pentru mine, primul lucru care conteaza in alegerea unei masini, este aspectul exterior, stii cum se zice, ala "iti ia fata" prima oara Apoi urmeaza restul. Nu inteleg cum aleg unii masina doar pe baza unui singur criteriu, sa fie fiabila, bine bine dar cum arata nu mai conteaza? E ca si cum ti-a lua nevasta urata doar ca sa nu atenteze altii la ea @tavitara a punctat foarte bine. Legat de preturi, intr-adevar, Kia si Hyundai zici ca au bagat steroizi in preturi1 point
-
masinile din Korea ruginesc mai repede , fac greierasi mai rapid , materiale interioare mai modeste in rest , tot masini sunt ele puncteaza la ce ofera - pret mic si garantie mare aici nu ma refer la suv-uri mari gen Sorento unde KIA uita cine este , la fel ca si Hyundai cu Sante-Fe - au preturi prea mari1 point
-
Salut! Eu am pus sistemul de Light Assist in configuratie si nu imi pare rau deloc. este superb sa conduci noaptea si sa schimbe singur faza scurta cu faza lunga. Sigur ca poti schimba si cu mana, dar nu se compara. Am facut cum o luna un drum pana in Corfu si asa ca toata Bulgaria am mers-o noaptea. Sistemul asta mi-a facut calatoria o placere, combinat si cu farurile led. la un drum asa lung, iti dai seama ce inseamna sa schimbi intr-una din maneta faza scurta cu lunga? cum e drumul sinuos pe la bulgari cu urcusuri si coborasuri, simti de f multe ori nevoie sa bagi faza lunga pt o vizibilitate optima. Din cate imi aduc aminte nu se comanda decat impreuna cu oglinzile pliabila elecctric care mai sunt si alea o suta si ceva de euro. In meniul sistemului ai 3 trepte de reglare a sensibilitatii comutarii intre faze: early, late si medium. Eu o am setata pe medium si funcioneaza f bine, cum apare in distanta o masina, cum trece pe scurta, a trecut masina respectiva imediat trece pe lunga daca nu vine altceva. e magie sisemul asta, dupa un asa drum dus+intors cu familia l-am apreciat foarte mult si il recomand! In schimb senzorul de ploaie nu prea imi place. daca este sistemul, maneta, este pe Auto, si incepe sa picure, se umple parbrizul de picaturi si stergatoarele inca nu pornesc, nu este suficient de sensibil. nu stiu daca se poate calibra in vreun fel. facusem mai demult un drivetest mai lung de 2 zile cu un kadjar si s-a nimerit sa prind ploaie in zilele respective iar sistemul automat de stergere a parbrizului a functionat perfect, parca stia cand vreau sa sterg. Aici la Karoq lasa mult de dorit....1 point
-
Uiti ceva Marius, sunt proprietar si de VW Passat, cu ea circul in Europa, consum mic si e o masina pentru drumuri lungi. Cand vine Iarna am nevoie de ceva sigur si bun 4X4. Cu RAV4 anterior am avut ceva experiente pozitive in Polonia iarna, acum 4 ani, pe ninsoare abundenta si zapada. M-a scos din situatii limita. Asa ca cioara ta nu prea se potriveste la mine.1 point
-
Intre timp am mai dat peste un item care mi-l doream si pe care-l vad folositor - suportul de pahare din bord cel dintre scaune mi se pare tare incomod, sau mai facil mai curand pentru pasagerii din spate. Dupa ce mi-am dat seama ca are computer de bord, am vanat un consum la drum lung, am scos un 5 litri / 100 km mers regulamentar Si o mica reuniune de familie 2x A3 8P + A6 C51 point
-
Eu am reusit sa fac sistemul! Functioneaza perfect,toate piesele sunt facute manual de mine!1 point
-
Mie imi place mai mult cea de 9”. Cea de 10” mi se pare ca duce mai mult spre chinezarie.1 point
-
N-am apucat să văd clipul, dar cum e asta cu nefolosirea cailor? Și eu folosesc GTI-ul ca mașină de familie, nu abuzez de el și rar vede roșu. Trebuie vândut și înlocuit cu un 1.6 MPI?1 point
-
O sa trec direct la subiect : M-am intors din concediu/luna de miere odihnit si cu zambetul pe buze , nu pot sa spun acelasi lucru despre Explorator care a pus carca serios la treaba !! Dupa 3 ani de concedii in Lefkada pot in sfarsit sa consider acest capitol incheiat , am parcurs toate drumurile care imi prezentau interes sau care meritau batute datorita peisajelor . Din pacate Kefalonia ramane doar putin explorata de mine , asa ca vedem ce ne rezerva 2019 la acest capitol. Timpul a fost putin , si mai putin daca luam in considerare faptul ca a fost "luna de miere" ..... corpul meu a fost impartit inegal intre pasiunea mea de explorare si proaspata sotie , dar cu toate acestea am reusit sa bifez drumurile care imi ramasesera neexplorate pe harta Despre explorator nu am ce sa zic nimic negativ ! sunt mega incantat din toate punctele de vedere , daca ar fi sa descriu scurt aceasta masina in acest punct din viata mea ar iesi cam asa : "E ce trebuie" Am profitat la maxim de spatiul oferit de portbagaj , glisarea banchetei si bineinteles spatiul oferit de portbagajul Thule : Am profitat si de plajele care puteau fi accesate cu masina direct , liniste , apa curata si prezenta altor oameni/romani era aproape zero. Perioada aceasta din Septembrie mi se pare ideala pentru un concediu in aceasta insula : Vreme foarte calda si lume foarte putina (aproape de pustiu). Senzatia care o ai cand mergi pe insula si timp de 20-30 minute nu intalnesti nici o masina care circula este de nedescris.......sa nu mai zic de drumurile (asfaltate chiar) care duc spre centrul insulei , poti sa faci plaja pe ele fara grija de a fi lovit de masina. Am asteptat mai spre sfarsitul calatoriei sa beneficiez si eu de timpul meu impreuna cu Exploratorul , special ca turistii sa mai dispara ....sa fie cat mai pustiu si cat mai liniste . Asa a si fost ....nici un picior de om sau masina nu am vazut pe drumurile pe care le-am parcurs , doar barcutele care se plimbau pe apa in departare rupeau aceasta iluzie de pustietate. Am inceput mai soft: Dar incet incet am renuntat la asfalt : Si intr-un final asfaltul a disparut de tot....moment in care Exploratorul mi-a dovedit ca este cu adevarat o mica bestie care mananca aceste drumuri fara probleme si pe care ma pot baza fara sa am emotii : Si o mica parte video a acestei aventuri : Sincer pot sa spun ca eu sunt foarte multumit de aventura din Lefkada ! Din pacate nu mai am acum timp de editat dar cred ca va urma si partea 2 a acestui post.1 point
-
Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr1 point
-
Ingrijit golf, imi place.\! Volanul in 3 spite e alegerea buna dar mk 4 -le ala de pe grila e oribil din punctul meu de vedere. Tdi-ul e tot pt grila ?1 point
-
1 point
-
A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect1 point
-
Salut! Am un T-roc 1.0 tsi 115 CP de aprox. o sapt (400 si ceva km) care are un consum mediu cu ac pornit in jur de 12.5l/100km in oras.In afara am scos cam 6.1l/100km.Eu sincer sunt speriat de consumul asta avand in vedere ca la masina anterioara(megane an 2004 1.5 dci) eram obisnuit cu consumu mediu in oras de 5-6l/100km.Compar merele cu perele..dar totusi.. :))) ce parere aveti? Sfaturi?1 point
-
Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului1 point
-
Mare atentie cu aditivii ....luati in calcul ca ,combustibilul trebuie sa aiba si rol de ungere ....ca sa nu ajungeti in topicul cu span pompa1 point
-
s-ar putea sa aiba si succes plus ca se formeaza un loc ce trebuie umplut cu suv-uri frumoase locul celor de la Hyundai care au venit cu noile modele de Tucson si Santa-Fe cu un design mult sub cel anterioar botul asta de muratura vrea sa fie noul Santa Fe , tocmai am vazut acum reclama si mi s-a stins tv-ul , a intrat in protectie :0 points
-
Se pare ca anumiti constructori de automobile au gasit secretul ca la orice lansare de model nou sa pastreze nivelul de fiabilitate. In cazul particular Toyota RAV4 motorul pe benzina Valvematic este faimos in fiabilitate si a fost montat de 10 ani pe toate tipurile de facelift pana acum. Din 2019, noul model beneficiaza de o noua motorizare, este ce m-a determinat sa cumpar un model sfarsit de generatie.0 points
-
Eu am 1.2 tsi remapat la aprox 125 cp si vreo 200nm, de care sunt extrem de multumit. Acum vreau sa fac testdrive pe 1.0 tsi pe ibiza cu 95 cp, care sigur merge remapat tot pe la vreo 120-1 points
-
Salut, Volanul trebuie reconditionat ,nu e rupt sau ceva pielea s-a facut lucioasa si nu imi place. Decat GTI, RS,STI,R32,2fast, AMG , ///M si etc am zis ca e ok,ajuta pe nestiutori cu un hint ,probabil din anumite unghiuri arata ciudat,ideea e sa-l identific de la distanta,avand in vedere ca e plin de mk4 prin orash La skoda da,e pt spate si fata.-1 points
-
Oameni buni e o strategie de marketing asta cu 7 ani.E 20.000? Foarte bine. Afla ca nu am avut nevoie de ea si nici nu stiam cat este. Am inceput sa schimb primele piese la trenul de rulare si la suspensie incepand cu 120.000km . Hai sa fim seriosi. Ai avut nevoie de garantie in primii 100.000 km? @Teodoreanu ai urmarit siteul adac sa vezi ce modele si motoare au luat testele? Ai urmarit sa vezi diferente la noxe intre vag si concurenta? Vag nu a picat testele. De unde ai informatia asta? Singura lor problema fata de ceilalti a fost programarea tarzie a testelor.-1 points
-
Asta cu spiritul de turma e cu dus si intors. Tot caut o masina noua si am evitat din start grupul VAG incercand sa vad ce altceva e pe piata. Nu sunt cel mai pretentios dar la cam toate marcile imi da cate ceva cu virgula. Ba calitatea materialelor, ba ergonomia cabinei, ba sistemele de infotainment, ba motoarele, ba design-ul, ba tinuta de drum... poate sunt prea obisnuit cu masinile VAG dar, la sub 25.000 de euro, singurul lucru care-mi da cu virgula la VAG este pretul! Care e mai mare la dotari mai putine fata de restul masinilor. In rest cam totul e asa cum ar trebui! Materiale decente unde trebuie, nu premium, si ieftine unde e ok sa fie ieftine. Ergonomie buna, design de bun simt (subiectiva treaba, stiu) atat interior cat si exterior. De ex. mie nu-mi place neam noul Civic si chiar m-am fortat sa-mi placa pentru ca are un pachet foarte bun la un pret foarte bun, dar... nu pot!-1 points
-
Pe multi ii incanta "7 ani garantie" dar nu se gandesc ce inseamna asta.-1 points
-
Eu am condus Sportage, ambele motorizari, impresiile sunt undeva mai in spate. Inteleg partea cu desgnul exterior subiectiv si faptul ca multura nu le place (mie imi place), dar partea cu gen e varza nu o inteleg. Masina este foarte ok, dotarile sunt ok pentru un om normal, iar la bani, cel putin la momentul la care am fost eu, va asigur ca nu luai nici un Tiguan chel line de banii aia (se lansase Tiguanul cam tot atunci parca). Cu garantia - mie mi s-a explicat simplu si concis: 7 ani din bara in bara se inlocuieste orice daca e nevoie mai putin becuri, baterie, stergatoare si anvelope gen. Nu am intrat in alte detalii, dar am intrebat de bucse de ex, mi s-a spus ca se inlocuiesc. Acum..poate ala nu m-a informat chiar 100%, or mai fi si chichite (poate..?), dar sa nu facem comparatie cu VW totusi. Mie VW mi-a dat 10k/1an garantie la tren rulare, cu masina dusa la 20k si 1.5 ani a trebuit sa platesc 150 lei o gresare de flansa amortizor. As luat Sportage in locul unui Tiguan? Daca bugetul nu este limitat si nu este un criteriu principal --> NU ! Imi place Tuguanul (cu R-line arata chiar fenomenal), recunosc. DAR, pentru un om normal, fara dorinte de super motorizare, super cutie, super calitate (ma rog..nu e super, dar ati prins ideea), merita diferenta de pret (mare !) ? Iarasi --> NU ! De aceea spuneam ca (cel putin atunci, nu mai stiu preturile/ofertele din prezent) Sportage avea un raport excelent pret / calitate, peste Tiguan si altele. Ateca este insa de la aparatie o optiune foarte interesanta. Ar fi interesat de comparat cu Sportage, dar nu pot sa fac acest lucru pentru ca nu am condus Ateca. La spatiu interior ar trebui ca Sportage sa fie peste, calitatea materialelor cred ca e aprox la fel si cu siguranta Ateca sta mai bine pe sosea. Si sa inchei cu o concluzie bomba: Kodiaq cred ca este peste toti-1 points
-
Am condus si eu Mazda CX5 2.2d cutie automata 175 CP, model 2015, si mi s-a parut doar un alt SUV. Nimic spectaculos, doar o masina mai cocotata, nu am simtit deloc proverbiala manevrabilitate de la Mazda (pe care in schimb am simtit-o la Mazda 6 cu aceiasi motorizare). Masina pleca greu de pe loc, destul de dificil sa te descurci cu ea prin oras, motorul nu vibreaza dar nici masina nu e bine antifonata, locuri in fata nu prea comode, iar materialele din bord se zgariau extrem de usor. In schimb cutia automata taia mult din elanul masinii, era o accelerare liniara dar nespectaculoasa. Skoda Kodiaq a fost mai atractiva, materiale in bord mai placute si mai rezistente, dar trebuie luata musai pe motorul diesel de 190 CP. In modul sport suspensiile se intaresc asa de mult ca simti orice denivelare, insa si directia e mult mai precisa. Nu mi-a placut ca e prea mare ptr oras. Skoda Karoq e mai manevrabila decat Kodiaq, si mai fasneata la condus, dar materiale mai proaste pe interior, se vede clar economia. Tapiteria de la stofa incepuse sa se exfolieze, desi era vorba doar de o masina cu cateva mii de km la bord.-1 points
-
Vin si eu cu niste pareri vis-a-vis de acel Golf 7 de la weltauto. Din punctul meu de vedere, are un pret corect si daca poti obtine un discount, sa o poti cumpara la 12500-12750 (daca se poate un pic si mai putin, eu zic ca e brici). Este dotata cu tot ce ai nevoie. Km din pct-ul meu de vedere sunt mai mult decat acceptabili. Macar stii ca sunt ai ei. Ce are daca e benzinara ? Daca viitorul proprietar face 15.000 pe an, eu tind sa cred ca pana spre 200.000 de km, ai pace niste ani buni. Ai putere, ai taxe mici, costuri de intretinere decente. Nu e DSG ? Pentru ce ? Sa ajungi sa cheltui o caruta de bani pe kitul de ambreiaj, pe service la cutie ? Nu are xenon ? Sa dai o caruta de bani pe niste becuri pe care nu le poti schimba singur in 5 minute oriunde te-ai afla ? Sa ti se beleasca tot sistemu ala de motorase si electronice de prin far la drumurile super fine ale noastre ? Nu are scaun reglabil electric ? Oare de cate ori iti reglezi scaunul ala de sofer in ciclul de viata al unei masini, mai ales daca esti doar tu sofer, hai sa zicem eventual 2 persoane ajung sa conduca masina. Sa nu mai vorbim de cata faztaiala electrica bagi la scaun, de fiecare data cand te apuci sa faci curatenie prin masina, ai de scos covorasul de la sofer etc etc. Skoda Octavia iti cumperi daca ai nevoie de atata spatiu. Masina mai mare, mai lunga, si poate ajungi sa te foloseti de capacitatea masinii (ma refer aici la portbagaj in primul rand) de cateva ori pe an, maxim. Iar colegul spunea clar ca se orienta spre Golf 6/7 sau Mazda 3. Adica hatch-uri compacte. Cineva sugera o Kia Ceed la 15.000. Ok, masina noua, garantie etc etc. Dar la 15000 degeaba iei o masina noua, daca nu ai nici macar niste dotari, de strictu necesar si de bun simt precum le are Golf-ul din anunt. Si vorbesc pe concret, negru pe alb. Pretul de pornire pt o Kia Ceed 1.4T, in echiparea de baza e undeva la 17000. Plus cu ceva dotari, te apropii de 19000-20000. Capeti un discout, te reintorci pe la 17500. Si inca ceva, decat sa iei un Golf 7 adus de "pa jermania", cam acelasi an si aceleasi dotari, unde te invarti pe la 9800-11000, si stim cate semne de intrebare si aspecte dubioase pot fi, de ce sa nu cumperi Golf-ul de la Welt ? Nu lucrez la Welt si chiar nu ma intereseaza ofertele lor, dar eu sa fiu in locul colegului care a adus in discutie masina respectiva, sa am bani, maine as cumpara-o. Mai ales ca e benzinar si la cum se arata vremurile, peste cativa ani, pe un benzinar mai iei ceva bani, pe un diesel, tare mi ca nu prea.-1 points
-
nu ii mai spune muratura ca primesti vot negativ cineva probabil si-a pus la murat o bucata ptr iarna si se supara referitor la comparatia cu Lexus , Sorento 2003~2009 era copiata dupa Lexus RX la fel cum Hyundai Terracan era copiata dupa Lexus GX si cum Hyndai si KIA sunt acum aceeasi companie , vechile naravuri au ramas totusi , chiar daca are adepti noul Santa-Fe , parca sunt mult prea inguste farurile pentru un SUV premium-1 points
-
Nu stiu de unde ati scos asta ca rugineste mai repede garantia pentru perforatia tablei este de 12 ani si la Kia exact ca la WV . Si prefer oricand o masina mai anosta sau fara un mare design dar care sa nu ma tina prin service decat una care arata nu stiu cum dar e varza . Si cand vorbim de design nu cred ca WV rupe gura targului .-2 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00