Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.10.2018 în toate secţiunile
-
desi spiritele se inflameaza aici fara rost , topicul merge catre o concluzie generala : majoritatea ar lua Tiguan daca ar fi cel mai ieftin si cu garantia cea mai mare - dar cum este exact invers , tot majoritatea ar lua in calcul Sportage care ofera multe la pret mai mic si multi care au avut nevoie de spatiu s-au intreptat spre : All Space / Kodiaq unii nu au luat exact ce au dorit din cauza timpilor de livrare , etc cel mai prost a iesit din acest topic , prietenul nostru Kuga deci hai sa il incurajam ca si el e tot om ... ups , masina4 points
-
Eu am condus Sportage, ambele motorizari, impresiile sunt undeva mai in spate. Inteleg partea cu desgnul exterior subiectiv si faptul ca multura nu le place (mie imi place), dar partea cu gen e varza nu o inteleg. Masina este foarte ok, dotarile sunt ok pentru un om normal, iar la bani, cel putin la momentul la care am fost eu, va asigur ca nu luai nici un Tiguan chel line de banii aia (se lansase Tiguanul cam tot atunci parca). Cu garantia - mie mi s-a explicat simplu si concis: 7 ani din bara in bara se inlocuieste orice daca e nevoie mai putin becuri, baterie, stergatoare si anvelope gen. Nu am intrat in alte detalii, dar am intrebat de bucse de ex, mi s-a spus ca se inlocuiesc. Acum..poate ala nu m-a informat chiar 100%, or mai fi si chichite (poate..?), dar sa nu facem comparatie cu VW totusi. Mie VW mi-a dat 10k/1an garantie la tren rulare, cu masina dusa la 20k si 1.5 ani a trebuit sa platesc 150 lei o gresare de flansa amortizor. As luat Sportage in locul unui Tiguan? Daca bugetul nu este limitat si nu este un criteriu principal --> NU ! Imi place Tuguanul (cu R-line arata chiar fenomenal), recunosc. DAR, pentru un om normal, fara dorinte de super motorizare, super cutie, super calitate (ma rog..nu e super, dar ati prins ideea), merita diferenta de pret (mare !) ? Iarasi --> NU ! De aceea spuneam ca (cel putin atunci, nu mai stiu preturile/ofertele din prezent) Sportage avea un raport excelent pret / calitate, peste Tiguan si altele. Ateca este insa de la aparatie o optiune foarte interesanta. Ar fi interesat de comparat cu Sportage, dar nu pot sa fac acest lucru pentru ca nu am condus Ateca. La spatiu interior ar trebui ca Sportage sa fie peste, calitatea materialelor cred ca e aprox la fel si cu siguranta Ateca sta mai bine pe sosea. Si sa inchei cu o concluzie bomba: Kodiaq cred ca este peste toti4 points
-
Legat de Blind Spot Detection - eu l-as pune daca permite bugetul. De fapt as pune orice dotare de siguranta/safety inaintea altora. E suficient sa te ajute o singura data si si-a facut banii Colegul de mai devreme intreaba ce mai face soferul daca are BSD... Incerc eu un raspuns pentru tabara pro, daca nu e cu suparare: Pai ce sa faca? Acelasi lucru pe care il face si fara BSD: se asigura inainte de schimbarea benzilor. La fel fel daca are Front Assist - soferul pune frana, nu lasa masina sa franeze singura. La fel daca are Lane Assist, vireaza singur. La fel daca are senzori de parcare si camera - casca bine ochii la manevre. Si asa mai departe.4 points
-
Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic. Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani). Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).3 points
-
Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti3 points
-
2 points
-
Din pacate pana nu va exista elementul piezo oferit nou de producator plus procedura oficiala executata pe banc VDO nu putem vorbi de reconditionare -in acest moment tot ce se poate face este o improvizatie din componente vechi luate de pe alte injectoare.. ce rezulta de aici? Ps: faci improvizatii rezista sau nu...e o ghicitoare. cine plateste? clientul2 points
-
Avand in vedere ca am masina din luna mai, am trecut deja de 8000km, referitor la viata la bord cu diferitele optionale achizitionate, pot spune asa: - farurile cu leduri, in combinatie cu Intelligent light assist: merita cu varf si indesat. lightassist te obliga la oglinzi pliabile electric, dar cum locurile de parcare devin din ce in ce mai inghesuite, plierea lor este ffff utila. totusi mi-as fi dorit un pic mai altfel lumina farurilor, imi pare ca bat cam aproape de masina, mi-ar fi placut o idee mai departe dar e ok si asa. mi se pare ca lumina este mai puternica in apropierea masinii si mai slaba in profunzime. mi-ar fi placut sa fie invers ca la drum noaptea ochii vad lumina puternica aproape, pupila se inchide si ochiul pierde detaliile din profunzime. oricum fata de farurile normale este un maare pas inainte. faptul ca nu o sa mai schimbi becuri din fel de fel de pozitii complicate sau inaccesibile, merita! - family pack: chestia nr 1 pt care am luat-o este ca are pe usa soferului butoane pt decuplarea sau actionarea sigurantelor de la usile din spate. cine are copii isi da seama cat de utile sunt. de multe ori a fost nevoie sa transport in spate adulti cu vechea masina, pana undeva in oras, si la un momentdat, la un semafor, imi zice din spate: lasa-ma aici ca imi e mai bine aici. omul fiind cu siguranta pusa, nu putea sa isi deschida, usa. asa ca a fost nevoie sa ma dau jos in toiul intersectiei sa deschid usa omului .. evident ca mi-am luat si claxoanele de rigoare ca cu toata manevra sa pusese si semaforul verde ca sa nu zic de panica care il cuprinsese pe om ca voia sa coboare repede din masina si usa nu se deschidea :))) . Cosul ala de gunoi dinfamily pack nu e mare smecherie ca i lpoti cumpara si separat, geamurile la fel, sunset bla bla, chiar si fara ele ii poti pune o folie oricand. dar sigurantele alea care acum sunt electrice..merita din plin Covorasul ala inclus in pack e si cu plusuri si cu minusuri; la spalatorie nu poate sa il scoata sa il puna pe jos si sa dea cu jet de apa pe el pt ca pe verso este mochetat si s-ar imbiba toata mocheta cu apa. partea cauciucata este cam moale si la contact cu suprafetele tari care mai ajung prinportbagaj se zgarie foarte usor si asa raman. momentan nu l-am folosit cu partea mochetata in sus ca sa folosesc limitatoarele alea cu arici. - volanul incalzit: este foarte misto, dar...este un dar...e frumos, elegant, de piele, dar cu timpul se si murdareste si toceste. cand porneste incalzirea este foarte placut este divin. eu ca sa il protejez cat mai mult i-am pus o husa de protectie draguta. cu husa de protectie pusa nu se mai simte ca se incalzeste decat ffff slab. Atentie la aspectul asta! - camera spate si senzorii de parcare fata+spate: sunt super! Pt spate oricum erau inclusi, dar pentru fata te ajuta foarte mult, ca botul e masiv si decat sa risti fel de fel de zgarieturi mai bine sa ai senzorii pe fata. Camera spate o recomand neaparat, in locuri inguste de parcare vezi exact cat de aproape te duci pana la obstacolul din spate. asa senzorii se aprind dar din cateva liniute e cam relativ sa apreciezi exact ce distanta ai. cu camera te poti duce pana la 1cm precizie de obstacolul din spate fara griji! - cand am luat-o eu nu era disponibil virtual cockit si nici acum nu as vrea. 2 motive: la pornire sistemul are untimp mort si sacadat pana boot-eaza, la fel ca si sistemul audio. iarna pe ger de obicei din cate stiu ecranele au si latenta. pe de alta parte observ ca este raritate in ziua de azi sa vezi un ac in bord la rezervorul de combustibil. vad ca la moda este sai pui 7-10 leduri si gata. mi se pare o prostie. vad ca si la karoq, virtual cockpit are 7 leduri liniute pt indicatorul de combustibil. la o masina la care vizitele la benzinarie vor fi destul de dese mi se pare normal sa ai un control mai bun la cantitatii de combustibil. - sistemul audio Canton nu mi-a placut, eu nu il am dar l-am ascultat mult inainte in showroom daca sa il comand sau nu. sistemul normal are 8 difuzoare, Cantonu-l mai aduce un difuzor central pe bord si un asa zis subwoofer in roata de rezerva. eu mare diferenta intre sistemul stock si canton nu am vazut inafara de abureli de marketing. o fi una dar fff mica. bass-ul este inexistent. adica nu este un bass e un pic mai mult decat dau difuzoarele normale, totusi e cam aiurea sa te oblige si la cumpararea sistemului de navigatie daca vrei canton-ul. iar in roata de rezerva sa fim seriosi, acolo nu este un difuzor de bass, sunt niste difuzoare mai mici decat o palma, ce bass sa scoata alea? pt audio recomand alt tip de upgrade, nu varianta Canton. cred ca cu un minisubwoofer din ala bagat sub scaunul din fata ai mai mult bass decat Cantonul lor. - scaunele incalzite sunt super, eu am doar pe fata. avand in vedere ca in spate am 2 scaune de copii mici pt multa vreme nu avea sens sa iau scaune incalzite care nu vor fi folosite prea curand. incalzesc f repede - kessy e super, e mai scumop dar merita. mi-ar fi placut sa se incuie/descuie masina si doar prin simpla apropiere/departare de ea. - Blind spot detection: nu il am, l-am mai folosit pe alta masina, parerea mea este ca nu merita, da alarme false multe, multi senzori suplimentari, soferul ce mai face? camera de mers cu spatele are un unghi destul de larg, astfel ca atunci cand pui marsarier vezi pe ecran si daca se apropie ceva sau nu. pana acum nu i-am simtit lipsa. doar ca piuie cand ai o masina un unghiul mort...pe bune? soferul ce face la volan? - sistemul de navigatie.. nu prea ii vad rostul. e adevarat ca e folositor, dar si ~1200euro... daca nu aveti ce face cu 1500 euro (navigatie+blind spot detection) go for it. Dar daca sunteti atenti la buget cea mai buna varianta este sistem audio Bolero + smartlink. functioneaza f bine cu waze si google map. cu googlemap pana in Corfu si inapoi, traficul a fost de cativa zeci de mega, deci nu vad rostul unei sume mari data pe sistemul de navigatie - la sistemul varioflex e combinatie mare. trebuie sa analizati bine. astfel ca mananca o cantitate din valoarea initiala a portbagajului, iar scaunele au spatarul mai scurt fata de bancheta normala. daca la bancheta normala un adult cand sta asezat , capul i se sprijina pe tetiera, la varioflex tetiera este cam pe la nivelul umerilor, trebuie ridicata mai sus ca sa compenseze scurtarea ei. in cazul meu nu este problema, in spate am 2 copii, pentru ei este suficient asa cu scaunele micute de varioflex mai ales ca multi ani ei vor sta in scaune de copii. de multe ori doar prin scoaterea scaunului din mijloc obtii spatiu maaare. daca scoti toate scaunele e spatiu urias, eu am si dormit acolo - la portbagaj: roata normala de rezerva mananca mananca mult din capacitatea mare a portbagajului. pt portbagaj cat mai mare combinatia este bancheta normala+roata slim de rezerva (implica cumpararea rotilor de 17" la pret suplimentar). pt 4x4 trebuie tinut cont ca portbagajul va fi mai mic din cauza reductorului de sub planseu care mananca ceva loc. Asadar analizati bine spatiile si utilitatile de care aveti nevoie pentru ca roata normala/slim/4x4/varioflex se influenteaza intre ele - ca motor eu am 1.0 tsi, ca performante se descurca onorabil, consum in Bucuresti cam intre 7 si 10 l/100km, de obicei 8-9 se stabilizeaza dupa cativa km, 7% obtii doar daca prinzi una din zilele alea foarteee libere, nu sti daca se mai rodeaza si mai scade cu timpul la consum, deocamdata astea sunt valorile. 1.5tsi sigur se duce mai mult in sus la consum. la drum intins la mers legal pe dn media e pe la 5% chiar si mai putin. pe autostrada pe teren plat, la 120/ora arata 6% consum Deocamdata cam atatea in vin in minte, pe masura ce mai descopar lucruri, vi le spun Sper sa va ajute in luarea deciziilor2 points
-
CX5 e masina de sosea si atat, nu o poti scoate pe nimic in afara drumului mai mult decat poti scoate o Octavia/Focus/Passat etc.. Mai mult, optionalele pe care le bifezi la CX5 sunt cu adevarat limitate, pe langa numarul lor ci si ca echipare. Compari numai partea de motorizari diesel, desi la Tiguan exista inca 2 motorizari diesel mult peste ce ofera CX5 (190 si 240 ). Iti mai ramane pretul care cum am zis este mai jos in cazul celorlalte. Insa oricum vad ca te-ai urcat doar in CX5 si intr-un TIguan cu motor diesel 150 CP. Hai sa mai facem o analiza CX5 - Tiguan: - chiar daca nici 4x4 de pe Tiguan nu e cine stie ce, cel de pe CX5 e jucarie, singurul loc in care te va ajuta este pe strada - n-am vazut unde exista suspensie adaptiva sau virtual cockpit pe CX5 - partea de Android Auto si Apple Carplay inexistenta pe CX5 - acel 184 CP e de 2.2 (impozit mai mare pt ce ? ) - spatiul interior e rusinos pentru o masina de dimensiunile alea - motorizari benzina care nici n-ar trebui mentionate la CX5 (probabil de asta nici n-ai zis nimic de ele). Spre deosebire de tine eu le-am condus pe toate si chiar le-am analizat puternic pentru ca era vorba despre ceea ce urma sa cumpar. CX5-ul e peste Tiguan la condus pe sosea, insa atata timp cat Tiguan-ul are suspensia normala. Cand Tiguanul are suspensia adaptiva e peste CX5. Probabil cu cea sport de pe Rline e chiar mai bine in curbe. Cei 7 ani de garantie de la Sportage sunt cu limita de km, iar daca o depasesti ramai cu o masina care nu este recunoscuta pt fiabilitate. E adevarat ca daca bugetul meu ar fi fost sub 29000 euro, Sportage ar fi fost un candidat puternic. Pe langa tot ce am spus, sunt sigur ca mai exista destule pro-uri pt Tiguan in comparatia cu CX5, insa nu le mai tin minte , deoarece au trecut luni bune de cand am testat masinile. Singurele care pot fi comparate cu Tiguan aici , sunt Forester, Ateca, Kodiaq (desi e mai mare) si Karoq (daca ar avea 4x4 pe benzina), neluand in considerare pretul ( doar Forester are un pret mai mare). Are atatea lipsuri CX5 incat mi s-a parut absurd faptul ca ai considerat-o vreodata peste TIguan si probabil m-am aprins mai tare decat trebuia si imi cer scuze, insa informeaza-te inainte sa faci afirmatii. Am mai uitat un plus pentru CX5 , faptul cum arata. Dar cine cumpara o masina doar pentru cum arata ?2 points
-
2 points
-
Salutare dragi colegi. Dupa o absenta destul de mare pe acest forum, cu scuzele de rigoare, revin cu noul membru din parcul auto al familiei. Am cautat masina aceasta inca de pe la inceputul anului, atat eu cat si sotia am ajuns la concluzia ca Passat-ul B6 berlina nu mai face fata nevoilor noastre. Stiind ca vrem sa marim si familia, plus 2 ciobanesti germani, plus mule alte chestii pe care le luam dupa noi pe unde mergem (biciclete, automodele RC, etc) am decis ca cel mai bun ar fi un break... si ce alt break este mai incapator decat Superb-ul, in gama lui de pret ? Dupa aceea ne-am pus de comun acord asupra motorizarii si optiunilor; am cautat pe net, am citit, am stat de vorba cu posesori si am condus si asa am hotarat asupra motorului de 2.0TDI, 170cp si DSG. La interior am ales tapiserie de piele pentru ca amandoi ne-am saturat de cat de usor se imbiba (si evident miroase ?) cea din textil cu diferite lichide pe care le-am varsat prin masini de-a lungul anilor; pana acum am avut doar textil la toate masinile, am patit de toate... de la copii mici care au varsat pe banchete, pana la sticle de lapte, cafele, etc. ? Am zis ok, piele, dar fiindca stim cum sta treaba cu pielea in masina pe timp de vara, eu am tinut mortis sa aiba scaunele ventilate... optiunea asta a fost musai pt mine, la fel cum si pentru doamna a fost culoarea neagra. Incalzirea in scaune nu a contat prea mult, pt ca iarna mai fentezi acest aspect, dar vara... nah, mai cu seama in masina neagra. Si uite asa, dupa indelungi cautari, am gasit masina aceasta acum cateva zile la dealerul VW din Buzau... sa fiu cinstit, sotia a gasit-o, intr-o doara, rasfoia pe net: E din 2015, motor 2.0 diesel 170cp, DSG, are 130mii km garantati si verificati, neagra, tapiserie piele perforata cu ventilatie in scaune, echipare Laurin & Klement. ? ? Bonus, mai are: garantie 1 an; Trapa panoramica; 4x4 (abia astept sa vad cum se comporta comparativ cu Q5-ul lui taica-meu) jante pe 18"; sistem start-stop (pe mine unul ma enerveaza la culme chestia asta, mai cu seama ca trebuie sa il dezactivez de fiecare data cand pornesc) scaune incalzite fata si spate navigatie Columbus.. parca asa se numeste la Skoda ? (eu il stiu drept rns 510, deh, am avut numai VW ); parbriz incalzit; scaune cu reglaje complet electrice; senzori parcare fata / spate pachet sunset (asa ii spune parca ? ) ... geamuri spate si luneta fumurii, plus jaluzele in usile spate. Venind de la un Passat de 105 cai cu jante de 16", Skoda mi se pare mult mai "lipita" de asfalt, mai cu seama cu rotile astea de 18", pe curbe zici ca e pe sine (de tren) in comparatie cu cea veche... ruliul caroseriei este muuult mai mic, aderenta mult mai buna, la fel si raspunsul acceleratiei (mai ales in mod S sau manual)... m-am indragostit din nou ? ? Oricum, mai am mult pana ii descopar toate cele, va tin la curent. Si daca ati avut rabdare sa cititi pana aici, va foarte multumesc si chiar ii rog pe ceilalti proprietari de Superb break sau masini cu acest tip de motor sa imi dea un sfat, o recomandare, atentionari, etc. La final, cateva poze facute alaturi de "colegele de parcare" ?1 point
-
s-ar putea sa aiba si succes plus ca se formeaza un loc ce trebuie umplut cu suv-uri frumoase locul celor de la Hyundai care au venit cu noile modele de Tucson si Santa-Fe cu un design mult sub cel anterioar botul asta de muratura vrea sa fie noul Santa Fe , tocmai am vazut acum reclama si mi s-a stins tv-ul , a intrat in protectie :1 point
-
Salutare, Am revenit de la revizia nr 3; am schimbat si filtrele si tura asta n-am mai uitat de filtrul de polen cu alergeni. Chiar e diferenta mare cu el. S-a mai remediat aparatoarea noroi de la sofer, desprinsa in urma unei "tamponari" si s-a verificat zgomotul dr spate. Era un zgomot de plastic tensionat care scartaia. Se manifesta exclusiv pe drum denivelat la viteze mici. Nu s-a identificat sursa dar au dat baietii cu spray degresant si la portbagaj si la portiera si...gata, nu mai face, "ignisul" a fost remediat! Fericit nevoie mare am plecat spre noi orizonturi N-am lasat decat ceva bani in urma...1 point
-
100 sau 112 e distanta intre gauri, prezoanele ar trebui sa fie la fel. Pentru verificare, poti da jos un sigur prezon de pe masina si sa incerci sa montezi unul din cele livrate. In principiu, le poti refolosi pe cele ale masinii, daca jantele noi nu necesita o alta forma a bazei prezonului (si nu cred sa fie cazul)1 point
-
Ceva interesant: dupa ce mi-au venit jantele noi, nu am verificat cutia cu prezoane pana astazi. Se pare ca desi jantele sunt 5x112, mie firma de la care am cumparat mi-a trimis o cutie cu prezoane 5x100. Pe cutie scrie clar VW/Audi, insa sincer nu cred ca cele 5x100 se potrivesc pe jante 5x112 care in mod normal ar trebui sa insemne gauri mai mari. E adevarat ca nu ma pricep si e prima data cand cumpar jante, insa nu inteleg ce rost ar mai avea specificatiile de 5x112 daca prezonele care se potrivesc sunt 5x100?1 point
-
1 point
-
Dpmdv din moment ce masina nu mai este stock reglajul pe banc nu prea mai are relevanta...si as incerca un reglaj pe masina... Deoarece: nu stiu cum regleaza Cipos pe banc...ce banc are dar sunt patit cu cei de la AVD Bancul are o baza de date cu o gramada de masini si tehnicianul iti selecteaza masina ta...atentie...masina stock... Dupa care tu pe masina ta ai alt soft...si turbina nu mai este stock... Deci...cu ce te ajuta ca o regleaza in baza unor date de fabrica? Restul componentelor care intra in acest cerc vicios nu sunt noi...si ar trebui tinut cont si de ele...1 point
-
Buna ziua dragi colegi, vreau sa va multumesc tuturor pentru parerile exprimate si sfaturile date. Dupa multe teste, documentari, TD-uri etc lucrurile stau cam asa: 1. Scaunele sport nu sunt pentru mine, le-am testat pe cele de pe Superb Sportline si lipsa unui suport lombar adecvat fata de cele standard, ce sunt nesperat de confortabile ma fac sa zic pas( le-as fi luat crezand ca se sta mai bine in ele si pentru a recrea interiorul de RS sau Sportline ...?) 2. Am mers ore bune cu 1.4 TSI 4x4, manual,jante 18, plafon panoramic si 7 locuri(optionalele cele mai grele) si m-am hotarat clar...nu as putea sa ma impac cu 1.4 TSI/1.5 TSI(sugrumat de filtru de particule) diferenta a fost atat de mare fata de 1.8 TSI (jante 18, trapa si scaun sofer electric) incat cand am trecut din nou pe Superb in modul eco aveam senzatia ca fuge(simteam si cuplu?). Pe aceasta cale vreau sa le multumesc tuturor care mi-au scris si in PM ca 1.5 TSI nici pomeneala. Pentru cei care se uita pe acest forum si sunt in proces de achizitie ,le recomand la modul cel mai serios sa nu comande fara TD sau sa opteze fara 4x4, DSG, plafon panoramic si 7 locuri cu jante pe 17 pentru a ajuta ascutitoarea. 3. Dupa ce am citit pe un alt forum, descoperirea unui coleg de Kodiaq Scout aproape full cu 2.0 TSI DSG, care a avut curiozitatea de a cantari agregatul si a iesit 2045 de kg voi avea emotii pana o sa vina masina cu 2.0 TSI 190(filtru de particule) si voi iesii din rodaj, avand in vedere ca totusi nu alerg, crosetez etc. poate totusi exagerez putin dar 2 tone goala... 4. Stie cineva inafara de diferentele pe echipare prezentate in configurator, Scout mai difera si cu alte lucruri gen(modf off-road optimizat, garda la sol mai mare decat un Style cu jante pe 19'', scuturi metalice fata/spate )? Este mai greu un Scout decat un Style cu jante pe 19''? 5.Avand in vedere ca suntem la inceput de Octombrie si 2.0 TSI tot nu e disponibil ma gandesc ca poate nu mai este asa mult pana se poate comanda Sportline? 6. Pentru cine avea dubii daca pentru TJA trebuie ACC 210 km/h le confirm. Acel comportament pe care il are ACC 160km/h in care daca masina stationeaza sub 5 secunde pleaca fara ajutor dupa cea din fata, nu este TJA. La ACC 210 km/h, conform colegilor de pe kodiaqforums.co.uk si reprezentantilor Skoda din Anglia,precum si raspunsul primit de un prieten in Germania, TJA va opri si va pleca de pe loc indiferent de perioada de stationare fara ajutor daca toate conditiile necesare sunt indeplinite( din pacate nu le detaliau si pe acestea). 7.Desi eram in dubii cu DCC, dupa aceste TD-uri facute, voi bifa si aceasta optiune, diferenta de rafinament intre suspensia acesta si cea stock este mare, desi avusesem acelasi feeling si la Superb, pe Kodi fiind gandit si pentru off-road(cursa de amortizor mai mare, talon mai mare) am zis ca poate nu va fi o diferenta notabila. 8. Columbus am avut pe Superb si am zis ca o sa o iau tot timpul dar dupa cat de bine se prezinta Amundsen in combinatie cu Virtual Cockpit cele 3 diferente(SSD 64, DVD si modul LTE) plus obligatia la phonebox de 400 si ceva de euro optez pentru 8". 9. Legat de incalzirea stationara, stiu ca face si ventilare vara( nu A.C.), un coleg care are poate sa-mi explice exact cum face asta, gen lasa geamurile 2 degete sau cum? 10.ILA are 3 setari in meniu, a fost ok, fara sa primesc orbiri daca era pus pe nivel mediu, avand in vedere ca vine obligatoriu in pachetul de Clever Pack este ok. 11. Poate sa confirme cineva este obligatoriu sa ai alarma la masina pentru polita casco in caz de furt? Ma bate gandul sa nu ma mai complic cu Viper pe CAN-ul masinii si sa iau varianta varianta de fabrica care include si update de soft pentru KESSY nu stiu daca este acelasi soft in echiparea standard. 12. Sound Canton pentru cui ii place sa aiba si fidelitate pe mp3 320 kb/s, flac etc merita. Este totusi de mentionat ca acesta comunica pe fribra optica pentru o calitate cat mai buna si pierderi cat mai mici? In alta ordine de idei venind dupa Canton pe Superb am ramas surprins de sistemul stock de pe Kodi Style ascultand un post de radio pe stereo, bila alba pentru Skoda. 13 Nu stiu ce sa aleg intre tapiterie textil/piele si piele/piele artificiala din considerentul ca fibra de textil pentru a avea acel luciu contine si fir de matase chimica si unii se plangeau ca cica aluneca in curbe pe cand pielea artificiala se scamoseaza si trebuie tunsa.....? Cred ca pana la urma bugetul influentat de pretul nestiut la care o sa vina 2.0 TSI va decide? 14 Culloare Alb Candy ma gandesc ca tine bine la zgarieturi si se repara usor, nefiind metalizata se poate face chiar retus daca e cazul, asezonata cu triglav argintii sau grey business cu triglav antracit la care se adauga oglinzi si prelungirea de scout neagre si daca mai ramane ceva in buget pragurile laterale, dar la 3400 ron fara montaj...cam scump.... Cam asta ar fi echiparea spre care optez, la care se mai adauga LA, BSD, Area view,oboseala sofer,duze incalzite,parbriz incalzit,PA(obligat tot de clever pack),pedalier sport,sunset,TA. Poate totusi devine disponibil Sportline 2.0 TSI si atunci regandesc tot?1 point
-
Nu doar pe baza forumului. Pe mine forumul asta m-a trimis catre Sportage1 point
-
Nu mai încurajați furtul, eu m-aș duce cu poliția de mână la cel de pe olx. Dacă nu are sau nu a avut Seat niciodată, e de la sine înțeles de unde le are...1 point
-
1 point
-
Te-ai dus la referendum cu 2 masini diferite ca sa nu bata la ochi1 point
-
E o percepție gresita a realitatii daca crezi ca ursul are de suferit cu ceva pe astfel de trasee. Ca il mai ating de crengi si vegetatie sau ca voi schimba probabil ceva mai repede pivoti/bucse, etc, pe astea mi le asum. Dar in rest nu are cu ce sa fie afectat. Desi nu pare, am o conduita preventiva si precauta la volan ? Cu siguranta mai mult au de suferit masinile chiar si pe strada cand sunt manevrate de amatori. Spre exemplu cei care dau cu ele in borduri... Cu anvelopele e prea tarziu sa mai optez...deja am luat roti intregi Nanuq+TS850. Mesajul cu DSG incins l-am avut o singura data la urcarea pe Vf Penteleu. Intrasem pe urmele unei roți de TAF si a trebuit sa fac vreo 3-4 manevre inainte-inapoi sa reusesc sa ies din ele.1 point
-
As putea face o analogie cu reconditionarea turbinelor Garrett, aceasta nu se face NICAIERI cu piese originale de la Garrett, peste tot sunt piese achizitionate din China sau Polonia de la producatori care au reusit sa faca rost de plansele pieselor si au inceput sa le produca neoficial. Original Reman by Garrett sunt doar turbine reconditionate in fabricile lor, pentru care Garrett raspunde si ofera garantie. Asemanator si la injectoarele care fac subiectul topicului. Probabil in Shenzen la un colt de strada au inceput sa se produca elemente piezo pentru injectoarele acestea (oricum injectoarele le copiaza de mult) si asa au aparut si acestea in EU ca piese de schimb. Dar asta nu inseamna ca acest element corespunde cerintelor constructorului masinii, ca rezista la tot atatea cicluri de injectie, ca rezista stresului termic, etc. Si inca ceva, defectul injectoarelor acestea este la elementul piezo, nu la partea hardware, ceea ce inseamna ca atunci cand reconditionati un injector stricat cu un element piezo de la altul veti obtine aceeasi durata de viata redusa ca pentru elementul piezo initial. Spun asta pentru ca injectoarele noi, cu S, n-au mai picat, deci nu se gasesc elemente piezo de la acestea pentru a putea fi puse pe injectoare vechi, mai mult, asa cum VDO documenteaza, s-a schimbat si dimensiunea tecii de la teava de injectie odata cu noua revizie, deci lucrurile sunt putin mai complicate fata de schimbarea doar a elementului piezo.1 point
-
1 point
-
Am mai spus pe parcurs, a meritat 100%, nu as mai lua cutie manuala, am mai mers si cu alte automate dar DSG este foarte desteapta si ma impac ff bine cu ea, nu am probleme cum am auzit la altii cu smucituri sau lipsa de putere. Am mers de curand cu Megane cu cutia automata cu dublu ambreiaj si se pare ca au gasit si ei reteta, schimba la fel, imperceptibil, motorul acela este diesel deci diferentele se simt in turatii (mai mici). Singura chestie este ca nu are (Meganul) autohold si e ciudat cand esti in rampa (la deal) o tine sa nu plece in spate dar cand apesi pe acceleratie pleaca un pic in spate pana sa o ia inainte. In fine, e chestie de obisnuinta, dar la mine cu autohold niciodata nu misca in spate. Este important cand parchezi in rampa si se pune unul in spatele tau.1 point
-
Ai dreptate cu ambele informatii. 1)Nici Kia si nici Hyundai nu dau garantie full, chiar daca e de 7 ani. Unui coleg cu Hyundai I30 tocmai ce i-a picat ambreiajul dupa 3 ani. Am fost la DAB Autoserv, nu il schimba pe garantie pe motiv ca este consumabil. Asa ca e bun de plata peste 2500 RON. Garantia asta de 7 ani din bara in bara este discutabila, multe repere sunt considerate consumabile si nu se schimba (si nu stiu cum se face, ca tocmai alea pica cel mai des) 2)Volkswagen tocmai a anuntat ca 14 dintre motoarele sale au trecut testele WLTP, si le confirma pentru productie. Eu nu am auzit sa pice vreunul testul.1 point
-
Cred ca se poate coda pentru ca am gasit o posibilitate de a inchide acel led din interiorul farului din codari. Cum exact sa faci ce vrei tu, nu stiu. Trebuie sa cauti pe net.1 point
-
Asta cu spiritul de turma e cu dus si intors. Tot caut o masina noua si am evitat din start grupul VAG incercand sa vad ce altceva e pe piata. Nu sunt cel mai pretentios dar la cam toate marcile imi da cate ceva cu virgula. Ba calitatea materialelor, ba ergonomia cabinei, ba sistemele de infotainment, ba motoarele, ba design-ul, ba tinuta de drum... poate sunt prea obisnuit cu masinile VAG dar, la sub 25.000 de euro, singurul lucru care-mi da cu virgula la VAG este pretul! Care e mai mare la dotari mai putine fata de restul masinilor. In rest cam totul e asa cum ar trebui! Materiale decente unde trebuie, nu premium, si ieftine unde e ok sa fie ieftine. Ergonomie buna, design de bun simt (subiectiva treaba, stiu) atat interior cat si exterior. De ex. mie nu-mi place neam noul Civic si chiar m-am fortat sa-mi placa pentru ca are un pachet foarte bun la un pret foarte bun, dar... nu pot!1 point
-
Fiecare circula cat are nevoie pentru mine este ok nu trec de 20 de mii de km pe an si peste 50 % din utilizatori persoane fizice nu trec de km astia rulati pe an. Si grupul wv da garantie 2 ani restul sunt bonus de la importator .1 point
-
@Teodoreanu modele vw mai vechi de 10 ani am vazut cu rugina dar nu o consider o regula generala la capitolul asta. Cum si-a ingrijit fiecare masina, asa o are.1 point
-
Nu stiu de unde ati scos asta ca rugineste mai repede garantia pentru perforatia tablei este de 12 ani si la Kia exact ca la WV . Si prefer oricand o masina mai anosta sau fara un mare design dar care sa nu ma tina prin service decat una care arata nu stiu cum dar e varza . Si cand vorbim de design nu cred ca WV rupe gura targului .1 point
-
Eh, nu sunt singurii cu preturi prea mari. Chiar azi ma uitam la o configuratie de Q5 - cine stie, cunoaste - 2.0 TDI la 70.000 de euro. Repet, poate nu m-am facut inteles Q5, 2.0 TDI, 70.000 de euro... Acum cativa ani asta era pret de X5, nu de Q5. Si trend-ul este acelasi la toate marcile si modelele. Toata piata s-a mutat cu preturile in sus! Mai slab la modelele ieftine dar cresterea este progresiva! Dar, na, atata timp cat se cumpara inseamna ca bani sunt, asa ca... de ce nu?! Bravo lor!1 point
-
Revista Auto Bild este presa de casa a WV in mai toate testele in care apare si o masina din grupul wv este clar castigatoare . Kia face masini foarte bune pentru cine nu a condus sau urcat in una va pot spune ca la calitatea fabricatiei nu am gasit minusuri fata de wv . Pana si " specialisti " de la Auto Bild au dat castig de cauza adevarat la un singur punct distanta la noul model Kia Ceed in fata WV Golf . Sincer pentru cine nu trece de 20.000 de km pe an la Kia esti acoperit de cei 7 ani de garantie si este din bara in bara inclusiv pe trenul de rulare . La wv trenul de rulare este doar 40 sau 50 de mii garantat . Asa ca dupa 7 ani poti schimba cu una noua la care iar 7 ani nu te doare capul . Si in topul fiabilitatii Kia Sportage nu sta rau de loc la ultimul test de anduranta facut de revista mai sus mentionata Kia Sporrage a iesit peste muuuulte modele cu pretentii de la grupul WV . @Marius82 nu este nimeni fanul nimaniu vorbim de lucruri concrete . Am o Skoda Octavia 3 de 4 ani jumatate asa ca nu pot fi acuzat de subiectivism1 point
-
1 point
-
Se pare ca anumiti constructori de automobile au gasit secretul ca la orice lansare de model nou sa pastreze nivelul de fiabilitate. In cazul particular Toyota RAV4 motorul pe benzina Valvematic este faimos in fiabilitate si a fost montat de 10 ani pe toate tipurile de facelift pana acum. Din 2019, noul model beneficiaza de o noua motorizare, este ce m-a determinat sa cumpar un model sfarsit de generatie.1 point
-
Lista de mai sus este facuta pe baza multumirii sau nu a proprietarilor functie de problemele avute in cursul anilor de folosinta a masinii. Unele masini intradevar au o publicitate agresiva ceeace se reflecta si in numarul de vanzari, altele o fac pe seama pretului, altele forma si infatisare(vreau o masina mai tare ca a vecinului) iar altele be baza experientei personale avute anterior cu acelasi model. Eu personal am avut o Toyota RAV4 benzina 2.0, noua, cumparata in 2012 si vanduta anul trecut la 140.000 km cu zero probleme si doar o rechemare in service pentru fixarea centurilor spate. Bineinteles ca am comandat o noua masina cu acelasi motor care e pe cale sa vina. Asta inseamna multumirea clientului . Va doresc succes in alegere .1 point
-
Ieri am fost la test drive cu honda cr-v. Motor 1.5 turbo de 193 cutie automata. M am plimbat cu ea 30 de minute. Eu si masina. Sincer .....este superba masina. Stabilitate, motorul trage intr un mare fel si se aude super bine. Nu a depasit 12% la forja ceea ce la tucson se ducea la 16% pe 1.6 tgdi. La interior calitatea este neta peste hyundai. Mi a placut masina foarte mult.Franeaza f bine. Sunt sigur ca va fi masina castigatoare. Ramane de vazut daca iau 4x2 sau 4x4. Dupa test drive cu kuga de 180 cp diesel am zis pass la aceasta masina. Daca estetic imi place ST line care ajunge la 30.000 dupa discount , interiorul m a dezamgit de tot. Am crezut ca e vorba de obisnuinta, dar vorba lui RAVE e........ platic. Nu iti transmite niciun feeling. Este pur si simplu anost. Prefer o masina mai putin dotata dar sa ma simt bine in ea. Oricum acolo imi voi petrece timpul in 85%.1 point
-
Sportage e de noaptea mintii, nu stiu cum il cumpara unii iar Tucson, arata foarte bine la exterior dar bordul ... e cu 10 ani in urma.1 point
-
1 point
-
Dacă la 504.00-507.00 Vw spune negru pe alb că înlocuiește normele mai vechi, la 508.00-509.00 nu spune nimic. Dacă nu spune, nu se pune. 0w30 este o vâscozitate căreia Vw i-a dat aprobare (Vapsoil 0w30). Nu sunt multe firme care au cerut aprobare pentru 0w30. @marius1982.11 ai dreptate.1 point
-
Cat de des mergi in afara oraselor, pe ce drumuri si cat de des la ore la care sa fie traficul destul de redus incat sa poti circula cu faza lunga aprinsa? Si, mergand si mai departe, cat de greu iti e sa pornesti faza lunga singur? Daca erau faruri Matrix care sa-ti permita sa mergi cu faza lunga aprinsa fara sa deranjezi ceilalti participanti la trafic, poate era ok. Asa, mie nu mi se pare ca ar merita banii astia, dar depinde foarte mult de drumurile pe care le faci.1 point
-
sunt la comun 504 si 507, atat de buna e norma incat rezista la orice fel de motor, nou sau vechi. 508/509 e ceva special, doar pt cateva motoare noi momentan care asta cer. sunt de genul 0w-20(si hths mic, sub 3,5!!), nu poti pune "20" intr-un vw daca nu cere expres asta, nu?1 point
-
Nu sunt nici eu de acord cu solutii "ne-ortodoxe" si nu promovez improvizatiile, de aceea am apelat la o firma renumita pentru sisteme de injectie Diesel din Germania. Am avut un contract cu aceasta firma si am primit factura si garantie 1 an de zile fara limita de km (a fost facuta pe adresa unui prieten din Germania, care m-a ajutat cu intermedierea, o gasiti atasata mai jos). Cei de la VW mi-au cerut aproape 12.000 RON si mi s-a parut frustrant, sa platesc jumate din valoarea masinii pe o reparatie, pentru ca VW (VDO) a dat-o in bara cu acest model de injector. Mentionez ca masina avea probleme cu injectoarele deja la 140.000 Km. Mi-am dat seama la o luna- doua dupa ce am cumparat-o direct din Germania, masina avand 3 ani vechime. Am postat pe acest forum, vis-a-vis de aceasta reparatie, din dorinta de impartasi experienta mea cu alti colegi forumisti care fie nu vor nici ei sa cheltuie atatia bani pe o reparatie sau chiar nu ii au acum. Este clar ca dupa anul de garantie se poate intampla orice cu injectoarele, dar nici cele originale nu au tinut mai mult de 3 ani. Fiecare procedeaza cum crede de cuvinta. "instandsetzung = reparație"1 point
-
Toate modele de la Audi, cu motor de 3 Litri si quattro, in afara de BiTdi vin cu S-tronic cu 7 viteze. Ca e de 245, 250, 272 hp, vin cu S-tronic si problemele de fiabiliatate aferente. Inclusiv 3.0 TFSI de 333 cai vine cu S-tronic. Cutia ZF 8HP s-a pus doar pe 3.0 bitdi in toate formele sale: 313, 320 sau 326 hp. (Prea mult cuplu pt S-tronic) Pe 2.0 s-au pus S-tronic sau multitronic (CVT - cea mai proasta cutie Audi). Cutia de pe acest model de Audi se gaseste in mai multe forme pe multe modele: Range Rover, BMW, Jeep, Alfa Romeo, etc. si poate diferite nume in functie de producatorul masinii: Tiptronic (Audi), Steptronic (BMW). Este o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu.1 point
-
Cu mare plăcere!Cauza este miscarea de rotatie continua a fuliei compresorului. Fata de alte modele noi mai evoluate, altele chiar mai vechi ( gen passat b5.5) care aveau un ambreiaj ce decupla, protejand astfel compresorul, cel in cauza nu beneficiază de așa ceva, fiind mai solicitat.Ca sa raspund strict la subiect, pentru protejare, trebuie schimbata conform planului de service cureaua de accesorii si rolele aferente si verificata periodic tensionarea curelei. Strict pt acel surub, nu am găsit altă soluție in afara pastei de blocare.1 point
-
Luna viitoare Valvoline SynPower XL III 5w30 va începe vânzarea versiunii reformulate. Să sperăm că intră și el în clubul 504.00-507.00 cu TBN peste 8. Le-a luat mult timp producătorilor de ulei până ce au găsit soluția optimă pentru această normă. Cine întrebă când va fi disponibilă pentru comercializare în România, nimeni nu le poate da răspunsul. Mobil Esp a fost reformulat în iulie și pe piață se găsește doar versiunea veche.1 point
-
Nu-i asculta! iti trebuie o masina mare , minim Touareg , preferabil Q7 !!! Iti spun din perspectiva unuia cu un pitic de 1 an si un catel de 50kg ..si a mea e si variant... NU lua in considerare ce am scris mai sus ...incerc sa ma justific pe mine ca ma uit de Touareg si Q7 sa inlocuiesc golful:))) ...au dreptate colegii..nu ai nevoie de mai mult de golf pentru 3 membrii ....o sa vezi dupa ce trece iuful asta si se face piticul mai mare (cam pe la 3-4 luni se mai stabilizeaza situatia) .1 point
-
Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924). Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare). Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania). Dar ca si structura e dreapta si fara rugina. Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo. Trage bine, tinuta buna, potential mare. Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ? Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00