Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.10.2018 în toate secţiunile
-
Ieri, am dat o fuga pe... la Balea, desi pana prin Tartasesti mergeam catre Bucegi/Babele. Am plecat de acasa pe la 9 jumate, am ajuns acolo pe la 1 (cu ceva ocolisuri + pitstop). Vremea a fost buna, cald, mostenitorul imperiul a facut cativa pasi pe langa lac. Mancarea (si locatia) desi la fel de scumpe, sunt mult mai bune decat in 2013 (am mai facut Trasfagarasanul de cateva ori de atunci + ceva tentative esuate din cauza blocajelor). Traseul a fost Bucuresti (Militauri) - Racari (atunci s-a schimbat schimbarea) - OMV A1 kmm 49 (pitstop) - Pitesti - Curtea de Arges - Balea Lac - Cartisoara - Fagaras - Brasov - Ploiesti - A3 - Bucuresti Pentru ca am ne-am prajit bine la soare, n-am decat datele de consum pe a doua portiune: Legat de mods, am montat acum vreo 3 luni senzorul de lumina + blocul de lumini: Functioneaza OK: DRL ziua, pozitii la apus si lumini de intalnire (faza scurta) seara/noaptea/in tunel/pasaj. CH-LH doar pe pozitii, momentan4 points
-
Ieri am fost la test drive cu honda cr-v. Motor 1.5 turbo de 193 cutie automata. M am plimbat cu ea 30 de minute. Eu si masina. Sincer .....este superba masina. Stabilitate, motorul trage intr un mare fel si se aude super bine. Nu a depasit 12% la forja ceea ce la tucson se ducea la 16% pe 1.6 tgdi. La interior calitatea este neta peste hyundai. Mi a placut masina foarte mult.Franeaza f bine. Sunt sigur ca va fi masina castigatoare. Ramane de vazut daca iau 4x2 sau 4x4. Dupa test drive cu kuga de 180 cp diesel am zis pass la aceasta masina. Daca estetic imi place ST line care ajunge la 30.000 dupa discount , interiorul m a dezamgit de tot. Am crezut ca e vorba de obisnuinta, dar vorba lui RAVE e........ platic. Nu iti transmite niciun feeling. Este pur si simplu anost. Prefer o masina mai putin dotata dar sa ma simt bine in ea. Oricum acolo imi voi petrece timpul in 85%.2 points
-
Citeste mai jos si te lamuresti ce se intampla cu codarea pe ABS cand schimbi modulul de EPB. Succes! http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Parking_Brake2 points
-
Prognoză? Ce nevoie am de ea? Am obd-ul mereu la mine ? E intradevar riscant pe iarba sau pamant ud intrucat devine necontrolabila la inclinatii foarte mari. Oricat s-ar chinui modul offroad sa o țină de "cârâie" toate roțile tot o scapă până la urmă. Am coborat vreo 3 pante cu ea "sanie". Era clar ca nu ma mai puteam intoarce pe acelasi drum ? Știați că are si atenționare in bord ce anunță "înclinație prea mare" ?2 points
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.1 point
-
Am doi colegi cu Sportage si desi stau fara griji ca au 7 ani garantie, nu inseamna ca nu stau in service. Stau in service dar pe garantie :P. Oricum ar fi, cred ca cine doreste sa-si ia o masina ce ofera lucruri bune in toate capitolele si nu super la un capitol si suficient sau insuficient la celelalte , dupa o tura cu tot ce a fost mentionat in acest topic, va face alegerea corecta pentru el. Eu recomand ca fiecare sa-si faca un tabel cu tot ceea ce il intereseaza de la un SUV compact si sa mearga la test drive la majoritatea celor care se califica pentru ceea ce isi doreste. Le face un rating in functie de capitolele de interes si sunt sigur ca va avea un castigator clar. Eu asa am facut si pot sa spun ca sunt fericit de alegerea facuta si nu am vreun regret. Este exact ce mi-am dorit.1 point
-
Am vazut SantaFe (generatia veche) cu rugina la contra aripa spate, la greu. Lasa ca rupe Kia pe design.1 point
-
Eh, nu sunt singurii cu preturi prea mari. Chiar azi ma uitam la o configuratie de Q5 - cine stie, cunoaste - 2.0 TDI la 70.000 de euro. Repet, poate nu m-am facut inteles Q5, 2.0 TDI, 70.000 de euro... Acum cativa ani asta era pret de X5, nu de Q5. Si trend-ul este acelasi la toate marcile si modelele. Toata piata s-a mutat cu preturile in sus! Mai slab la modelele ieftine dar cresterea este progresiva! Dar, na, atata timp cat se cumpara inseamna ca bani sunt, asa ca... de ce nu?! Bravo lor!1 point
-
masinile din Korea ruginesc mai repede , fac greierasi mai rapid , materiale interioare mai modeste in rest , tot masini sunt ele puncteaza la ce ofera - pret mic si garantie mare aici nu ma refer la suv-uri mari gen Sorento unde KIA uita cine este , la fel ca si Hyundai cu Sante-Fe - au preturi prea mari1 point
-
@avenirv el stie doar o motorizare de la Tiguan, ca altfel depaseste motorizarea de la CX5 si nu mai merge roastul la adresa VAG.1 point
-
1 point
-
Și eu am rămas fără căpăcele centrale noaptea trecută. De reținut faptul că există două tipuri, 56mm care nu sunt compatibile cu Ateca și cele de 63mm care se potrivesc. LE. La 500m distanta de a mea mai este o Ateca, tot fără capace.1 point
-
@Cristian Da, mi-am dat seama spre final ca m-am aprins, dar pur si simplu argumentele tindeau catre 0, singurul lucru adevarat fiind pretul. @Sop Nici eu nu sunt un fan al aspectului de pe Sportage, insa la un pret sub 29000 are un motor benzina (1.6 T-GDI) destul de potent pentru dimensiunile masinii si reusesti sa pui cam toate optiunile disponibile de pe un Sportage (si Sportage are un numar redus de optiuni disponibile). Un Ateca e greu sa il configurezi sub 29000 cu un motor pe benzina de 180 CP si optiuni la acelasi nivel cu Sportage, insa e adevarat ca arata mult mai bine decat Sportage.1 point
-
e varianta 187B de la Desay . , daca ai Iphone da e ok, daca ai Android mai greu cu conectarea, doar mirrorlink . Apropo, Baidu CarLife a incercat careva ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
SkodiBear este un SUV cinstit, asa cum se faceau pe vremuri. Merita drumuri de tara si experiente in natura. Si daca toate astea duc si la niste partide de nebunii prin fan si iarba, nu ne suparam. Mai bine asa cum faci tu decat sa stea prin parcari de malluri si sesiuni de lipstick / make-up pe la semafoare.1 point
-
Cred ca esti printre putinii soferi din tara care au cumparat un SUV pentru a-l folosi exact asa cum trebuie. Felicitari !1 point
-
Azi am inlocuit vechile crossclimate de pe spate cu cele de pe fata si pe fata masina a primit un set nou de goodyear vector 4seasons gen2. Din ce imi dau seama goodyear sunt axate mai mult pe iarna avamd in vedere profilul,adancimea si duritatea. Ramane sa vedem cum se comporta. Michelinurile au fost montate in iarna 2015-2016. Consider ca am facut cu ele aproximativ 75.000km dar arata...1 point
-
@Shevaro, un ulei care are aprobarea Vw trebuie să facă față și într-un motor de 75 cp și într-unul de 300 cp. Pe cifre un 5w30 stă mai bine decât un 5w40, indice de vâscozitate mai mare, Noak (evaporare) mai mic, spectrul de temperatura de utilizare mai larg, ungerea se face mai rapid, răcește mai eficient, aditivare superioară, etc. Studiază dacă nu cumva Ravenol VMP se poate constitui într-o opțiune mai bună, este făcut să reziste la solicitări intense. Răspunsul corect la întrebarea ta va fi dat de încercări și vei vedea dacă bate sau nu cu cifrele, am senzația că vei rămâne tot pe 5w30.1 point
-
Consecinte pozitive pentru buzunarul comerciantilor, si negative pentru mediu si buzunarul utilizatorului. Eu observ ca putine masini au motoarele distruse din cauza uleiului. Motoarele sunt distruse mai ales din cauza proastei proiectari ( la VW diverse coduri de motor la care le iasa biela prin blocul motor, alea cu axa cu came barbierita, alea cu intinzatorul de lant care sare. etc.). Desigur ca daca schimbi uleiul mai des motorul tine mai mult, dar eu vad in cimitirele de masini autovehicule cu motoare perfecte. Le patrunde rugina, accidentul, obsolescenta programata, programul rabla, inainte de a se distruge motorul. Stiu pe cineva care a dus saptamana aceasta o masina la rabla in perfecta stare, care avea 60.000 Km, cu uleiul schimbat la fiecare 5000 Km. Ce rost a avut? Discutia despre uleiuri a ajuns la un asa nivel elevat de parca le folosim la dragstere de 10000 CP, nu la masini obisnuite de strada. In legatura cu titlul topicului, am observat ca normele VW sunt cu cifre pare pentru masini cu benzina si cu cifre impare pentru masini diesel. Deci nu este corect cum am vazut recomandarea pentru TSI sa bagi ulei norma 507-00. Corect este 504-00 la TSI de ex. si la diesel 507-00. Ce as vrea sa intreb. Am TSI 1,2 EA 211 in care am ulei norma 504-00. La urmatorul schimb pot sa bag noul ulei aparut pentru masinile cu GPF cu norma VW 508-00? Uleiul care are cifre mai mari la norma este automat mai bun?1 point
-
1 an, aproape, de la achizitie! Masina a mers fara cusur, fara probleme si, cel mai important, fara sa ramana in pana prostului! Previziunile initiale de km au fost depasite total, ceea ce e bine, asa ca mergem mai departe. In liniste! Ba chiar in prea multa liniste. Trebuie sa gasesc un VIN de la o masina cu e-Sound si sa fac un retrofit! Sunt mult prea multi oameni care sar in fata masinii bazandu-se doar pe ce aud si nu si pe ce vad si chiar devine o problema!1 point
-
Cine a evitat Duster pentru motoarele pe benzina de putere mica, nu mai are motive sa o face de acum incolo. Dacia primeste seria de motoare 1.3 Energy TCE: 130/160 CP, AWD sau FWD. Ar fi super sa permita cuplarea EDC cu AWD pe Duster. http://www.automarket.ro/paris-2018/a-fost-anuntata-cea-mai-puternica-dacia-de-pana-acum-motor-turbo-de-13-87207.html1 point
-
Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.1 point
-
1 point
-
Nu se mai da acel cod de securitate pt ca oficial cheile se codeaza online1 point
-
0 points
-
@Xadrian ateca dsg 4motion cu 1.5 tsi in varianta excellence cu ceva optionale e in jur de 30.000 pret de lista. Intradevar cam in aceeasi configuratie kia e cam cu 2000€ mai ieftina. Dar e optiunea fiecaruia. Eu nu ma pot gandi sa ma urc zilnic intr-o masina care nu imi place cum arata. Daca argumentul principal e pretul de ce nu cumpara lumea Lada si ssanyoung?0 points
-
Si in afara pretului de ce ar fi altfel ? Ai ceva input in legatura cu masinile comparate si e clar vreuna peste Tiguan ?0 points
-
@vdragos:DMS - This will change the behaviour of the engine, automatic transmission, power steering or Climatronic air conditioning. Ca sa "accesezi" motorul, trebuie apasata pedala de acceleratie. In functie de modul selectat (ECO, SPORT, etc...) si pedala de acceleratie va avea un anumit raspuns catre motor. Ori daca tu stii altceva, te rog sa clarifici si sa ma lamuresti si pe mine, ca doar de asta suntem aici, nu ca sa facem off-topic-uri si sa vorbim despre "imaginatia" altora. PS: Imi cer scuze ca nu va raspund la replicile off-topic si la alte ironii. M-am obisnuit deja cu astfel de conversatii pe acest forum, dealtfel sub nicio forma constructive.-1 points
-
Sunt posesor al unui autovehicul vw passat b6 motor 2.0 140CP cu cutie de viteza automata DSG si pot spune ca are un consum destul de bun atat in oras cat si in exterior. In oras ajunge la un consum de maxim 10% chiar daca "te dai la ea" iar in exterior am un consum de maxim 7% sa trecem peste partea cu consumul... Pot confirma ca nu este nici un fel de porblema daca treci in S din D iar asta puteti sa o testati si voi posesori de DSG-uri mergeti regulamentar cu 50km in D (nu uitati sa mentineti viteza constant) si treceti in S, priviti cum masina trece automat intr.o treapta inferioara si turatiile umpic mai ridicate, care este motivul? Simplu in S cutia de viteze nu mai vede 6 trepte vede doar 5 ceea ce inseamna ca si la 200km/h vei vedea ca ea tot in viteza a 5a este. Iar cu faza sa tii masina in N la semafor ca e bine pt consum sau alte chestii eu unul personal nu am stat niciodata cu masina in N la semafor pana acum si nici nu cred ca voi sta vreodata.-1 points
-
Draga Sergiu, Combati..combati dar nu prea ai instrumente !? DexOnline zice "DEGIVRÁ vb. I. tr. A înlătura straturile de chiciură sau de gheață formate pe anumite suprafețe (metalice). [Var. dejivra vb. I. / < fr. dégivrer]." Nu intram in detalii dar pistele se curata mecanic de zapada si se 'degivreaza' cu uree pentru a nu se forma gheata. Degivrare ca termen inseamna topirea zapezii printr-un tratament termic(chimic) de pe suprafete si se face cu un amestec dintre apa si Kilfos(glicerina) la temperaturi peste 80 grade C in cazul aeronavelor, mai exista si antigivrare tot ca procedeu folosit, depinzand de temperatura si de conditiile climatice, adica depuneri de zapada , chiciura..etc, tot pentru avioane. Am terminat....in aviatie am 33 de ani de experienta si stiu ce vorbesc. Referitor la anvelope fa bine te rog si intreaba un specialist despre diferentele dintre all season si dedicate, cand treci pe langa un Euromaster opreste si pune intrebarea, raspunsul e simplu dar te las sa il afli singur. In rest anvelopa cea mai buna este cea cu care este echipata masina ta...pana la proba contrarie ! Numai de bine !-1 points
-
Nu stiu la ce service te-ai dus tu si ce ti-a schimbat ... dar ca sa lamurim: OEM inseamna Original equipment manufacturer, adica piesa originala. Daca atunci cand masina a fost livrata avea senzorul facut de Bosch, atunci Bosch este OEM-ul pentru acel senzor. Aftermarket inseamna piesa care nu e originala cu cea cu care a fost livrata, e produsa de o firma diferita. In service-ul in care am fost, mecanicul de acolo ( la care am ajuns prin recomandare ) mi-a spus ca la acest model trebuie data distributia jos ca sa ajungi la senzor. Vad ca ai aceeasi motorizare ... nu stiu ce sa zic ... unde ai fost de ti-ai schimbat ?-1 points
-
CX5 e masina de sosea si atat, nu o poti scoate pe nimic in afara drumului mai mult decat poti scoate o Octavia/Focus/Passat etc.. Mai mult, optionalele pe care le bifezi la CX5 sunt cu adevarat limitate, pe langa numarul lor ci si ca echipare. Compari numai partea de motorizari diesel, desi la Tiguan exista inca 2 motorizari diesel mult peste ce ofera CX5 (190 si 240 ). Iti mai ramane pretul care cum am zis este mai jos in cazul celorlalte. Insa oricum vad ca te-ai urcat doar in CX5 si intr-un TIguan cu motor diesel 150 CP. Hai sa mai facem o analiza CX5 - Tiguan: - chiar daca nici 4x4 de pe Tiguan nu e cine stie ce, cel de pe CX5 e jucarie, singurul loc in care te va ajuta este pe strada - n-am vazut unde exista suspensie adaptiva sau virtual cockpit pe CX5 - partea de Android Auto si Apple Carplay inexistenta pe CX5 - acel 184 CP e de 2.2 (impozit mai mare pt ce ? ) - spatiul interior e rusinos pentru o masina de dimensiunile alea - motorizari benzina care nici n-ar trebui mentionate la CX5 (probabil de asta nici n-ai zis nimic de ele). Spre deosebire de tine eu le-am condus pe toate si chiar le-am analizat puternic pentru ca era vorba despre ceea ce urma sa cumpar. CX5-ul e peste Tiguan la condus pe sosea, insa atata timp cat Tiguan-ul are suspensia normala. Cand Tiguanul are suspensia adaptiva e peste CX5. Probabil cu cea sport de pe Rline e chiar mai bine in curbe. Cei 7 ani de garantie de la Sportage sunt cu limita de km, iar daca o depasesti ramai cu o masina care nu este recunoscuta pt fiabilitate. E adevarat ca daca bugetul meu ar fi fost sub 29000 euro, Sportage ar fi fost un candidat puternic. Pe langa tot ce am spus, sunt sigur ca mai exista destule pro-uri pt Tiguan in comparatia cu CX5, insa nu le mai tin minte , deoarece au trecut luni bune de cand am testat masinile. Singurele care pot fi comparate cu Tiguan aici , sunt Forester, Ateca, Kodiaq (desi e mai mare) si Karoq (daca ar avea 4x4 pe benzina), neluand in considerare pretul ( doar Forester are un pret mai mare). Are atatea lipsuri CX5 incat mi s-a parut absurd faptul ca ai considerat-o vreodata peste TIguan si probabil m-am aprins mai tare decat trebuia si imi cer scuze, insa informeaza-te inainte sa faci afirmatii. Am mai uitat un plus pentru CX5 , faptul cum arata. Dar cine cumpara o masina doar pentru cum arata ?-1 points
-
Te contrazic @emanoeladrian, nu poti compara o masina cu 6-7 ani vechime ce a avut timp destul sa acumuleze probleme sau nu, cu o masina de 1/2 ani care e abia "nascuta".-1 points
-
Se pare ca anumiti constructori de automobile au gasit secretul ca la orice lansare de model nou sa pastreze nivelul de fiabilitate. In cazul particular Toyota RAV4 motorul pe benzina Valvematic este faimos in fiabilitate si a fost montat de 10 ani pe toate tipurile de facelift pana acum. Din 2019, noul model beneficiaza de o noua motorizare, este ce m-a determinat sa cumpar un model sfarsit de generatie.-1 points
-
@Teodoreanu Mi-am spus doar parerea, este o masina urata, ca o fi ea fiabila sau nu, asta e partea a doua. Pentru mine, primul lucru care conteaza in alegerea unei masini, este aspectul exterior, stii cum se zice, ala "iti ia fata" prima oara Apoi urmeaza restul. Nu inteleg cum aleg unii masina doar pe baza unui singur criteriu, sa fie fiabila, bine bine dar cum arata nu mai conteaza? E ca si cum ti-a lua nevasta urata doar ca sa nu atenteze altii la ea @tavitara a punctat foarte bine. Legat de preturi, intr-adevar, Kia si Hyundai zici ca au bagat steroizi in preturi-1 points
-
Sportage e de noaptea mintii, nu stiu cum il cumpara unii iar Tucson, arata foarte bine la exterior dar bordul ... e cu 10 ani in urma.-2 points
-
Nu stiu de unde ati scos asta ca rugineste mai repede garantia pentru perforatia tablei este de 12 ani si la Kia exact ca la WV . Si prefer oricand o masina mai anosta sau fara un mare design dar care sa nu ma tina prin service decat una care arata nu stiu cum dar e varza . Si cand vorbim de design nu cred ca WV rupe gura targului .-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00