Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.10.2018 în toate secţiunile

  1. ....mmm. zice ca nu mai e spațiu pentru poze ? probabil efectul de bordură.
    3 points
  2. Salutare, Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina. Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor 2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare Ambition + Cleverpack Ambition, culoare Business Grey. Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de 10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj. Cateva impresii dupa 97 km: - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo ) nu am PDG. - fara "greierasi" si alte zgomote - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata) - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara) - nu da impresia de barca - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el. Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.
    2 points
  3. SkodiBear este un SUV cinstit, asa cum se faceau pe vremuri. Merita drumuri de tara si experiente in natura. Si daca toate astea duc si la niste partide de nebunii prin fan si iarba, nu ne suparam. Mai bine asa cum faci tu decat sa stea prin parcari de malluri si sesiuni de lipstick / make-up pe la semafoare.
    2 points
  4. Prognoză? Ce nevoie am de ea? Am obd-ul mereu la mine ? E intradevar riscant pe iarba sau pamant ud intrucat devine necontrolabila la inclinatii foarte mari. Oricat s-ar chinui modul offroad sa o țină de "cârâie" toate roțile tot o scapă până la urmă. Am coborat vreo 3 pante cu ea "sanie". Era clar ca nu ma mai puteam intoarce pe acelasi drum ? Știați că are si atenționare in bord ce anunță "înclinație prea mare" ?
    2 points
  5. Te uiti la prognoza meteo inainte de aventurile astea, nu? ?
    2 points
  6. Iar tu @Doc Morelli esti printre putinii care recunosc ca ursul este un SUV, nu cum ar spune unii, ca are o forma de cutie, o garda de 18cm si nu are ce cauta pe iarba.
    2 points
  7. Cred ca esti printre putinii soferi din tara care au cumparat un SUV pentru a-l folosi exact asa cum trebuie. Felicitari !
    2 points
  8. Au deja. Dar sunt cu circuit interior. Si 100% de o speli doar la ei cromul tot așa va arăta ?
    2 points
  9. Ideea este că omenirea nu stă în loc, se vindecă diverse cancere și nu se poate găsi leac la un injector? ?
    2 points
  10. A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!
    1 point
  11. Salutare dragi colegi. Dupa o absenta destul de mare pe acest forum, cu scuzele de rigoare, revin cu noul membru din parcul auto al familiei. Am cautat masina aceasta inca de pe la inceputul anului, atat eu cat si sotia am ajuns la concluzia ca Passat-ul B6 berlina nu mai face fata nevoilor noastre. Stiind ca vrem sa marim si familia, plus 2 ciobanesti germani, plus mule alte chestii pe care le luam dupa noi pe unde mergem (biciclete, automodele RC, etc) am decis ca cel mai bun ar fi un break... si ce alt break este mai incapator decat Superb-ul, in gama lui de pret ? Dupa aceea ne-am pus de comun acord asupra motorizarii si optiunilor; am cautat pe net, am citit, am stat de vorba cu posesori si am condus si asa am hotarat asupra motorului de 2.0TDI, 170cp si DSG. La interior am ales tapiserie de piele pentru ca amandoi ne-am saturat de cat de usor se imbiba (si evident miroase ?) cea din textil cu diferite lichide pe care le-am varsat prin masini de-a lungul anilor; pana acum am avut doar textil la toate masinile, am patit de toate... de la copii mici care au varsat pe banchete, pana la sticle de lapte, cafele, etc. ? Am zis ok, piele, dar fiindca stim cum sta treaba cu pielea in masina pe timp de vara, eu am tinut mortis sa aiba scaunele ventilate... optiunea asta a fost musai pt mine, la fel cum si pentru doamna a fost culoarea neagra. Incalzirea in scaune nu a contat prea mult, pt ca iarna mai fentezi acest aspect, dar vara... nah, mai cu seama in masina neagra. Si uite asa, dupa indelungi cautari, am gasit masina aceasta acum cateva zile la dealerul VW din Buzau... sa fiu cinstit, sotia a gasit-o, intr-o doara, rasfoia pe net: E din 2015, motor 2.0 diesel 170cp, DSG, are 130mii km garantati si verificati, neagra, tapiserie piele perforata cu ventilatie in scaune, echipare Laurin & Klement. ? ? Bonus, mai are: garantie 1 an; Trapa panoramica; 4x4 (abia astept sa vad cum se comporta comparativ cu Q5-ul lui taica-meu) jante pe 18"; sistem start-stop (pe mine unul ma enerveaza la culme chestia asta, mai cu seama ca trebuie sa il dezactivez de fiecare data cand pornesc) scaune incalzite fata si spate navigatie Columbus.. parca asa se numeste la Skoda ? (eu il stiu drept rns 510, deh, am avut numai VW ); parbriz incalzit; scaune cu reglaje complet electrice; senzori parcare fata / spate pachet sunset (asa ii spune parca ? ) ... geamuri spate si luneta fumurii, plus jaluzele in usile spate. Venind de la un Passat de 105 cai cu jante de 16", Skoda mi se pare mult mai "lipita" de asfalt, mai cu seama cu rotile astea de 18", pe curbe zici ca e pe sine (de tren) in comparatie cu cea veche... ruliul caroseriei este muuult mai mic, aderenta mult mai buna, la fel si raspunsul acceleratiei (mai ales in mod S sau manual)... m-am indragostit din nou ? ? Oricum, mai am mult pana ii descopar toate cele, va tin la curent. Si daca ati avut rabdare sa cititi pana aici, va foarte multumesc si chiar ii rog pe ceilalti proprietari de Superb break sau masini cu acest tip de motor sa imi dea un sfat, o recomandare, atentionari, etc. La final, cateva poze facute alaturi de "colegele de parcare" ?
    1 point
  12. Intre timp am mai dat peste un item care mi-l doream si pe care-l vad folositor - suportul de pahare din bord cel dintre scaune mi se pare tare incomod, sau mai facil mai curand pentru pasagerii din spate. Dupa ce mi-am dat seama ca are computer de bord, am vanat un consum la drum lung, am scos un 5 litri / 100 km mers regulamentar Si o mica reuniune de familie 2x A3 8P + A6 C5
    1 point
  13. 1 point
  14. @Marius117, Nu as pune: - cheie suplimentara - ar fi a 3-a cheie; - DAB -receptie digitala - nu avem asa ceva in Romania - Intelligent light assist - nu e greu sa schimbi din fata lunga in faza scurta si invers - family pack - cosul e mic si Sunset nu face mare diferenta - in loc de acest pachet eu am pus folii pe geamuri (sa protejeze mai bine) si am o punga mica de gunoi pe care o arunc la cos - sistem de navigatie - e scump si poti sa il legi telefonul si sa ai Waze sau Google Maps - travel assist si traffic sign recognition - pe multe drumuri sin Romania nu face treaba
    1 point
  15. Virtual cockpit merita din plin. Aduce masina in alt secol ? poate peste cativa ani vrei sa vinzi masina si va fi o dotare ce aduce un plus.
    1 point
  16. Am inteles. Am cam terminat de configurat (pdf in atasament). Am lasat ILA deocamdata. Ma mai gandesc pana luni ce fac. Mi-e sa nu-mi para rau pe urma ca nu l-am pus. Ce nu am pus: - lane assistant - 335 euro - nu cred ca voi folosi - ACC la 210 km/h - cred ca e suficient cel la 160 km/h daca nu cumva are asta ceva in plus - incalzire stationara - 761 euro - scump - parbriz incalzit - cred ca am magnet la pietre; merg destul de mult prin tara si aproape ca nu exista drum sa nu iau cate o piatra in parbriz. Pana acum m-am descurcat iarna si fara incalzire in parbriz. - priza 230V - virtual cockpit - 366 euro - nu stiu ce sa zic, cam scump. L-am vazut la Tiguan si nu m-a dat pe spate. Bine, nici nu prea l-am butonat. Daca credeti ca e ceva in neregula, va rog sa-mi spuneti. Oferta_SKODA_Karoq_6_octombrie_2018 (1)-ilovepdf-compressed.pdf
    1 point
  17. Parca am montat si eu ceva similar pe golf 5 an 2004 și nu am schimbat canul. Însă când am făcut legaturile m am cuplat și la climatronic. Nu poți face același lucru fără să mai schimbi can?
    1 point
  18. Cablul cu mufa aia albastra nu pare de camera, e de la altceva.
    1 point
  19. Cauta unul ptr Europa.Sunt mult mai ok..cele cu phone si setup pe butoanele de jos.
    1 point
  20. Fa un consum urban pe la 16:30-18:00, pe Tomis/Soveja etc
    1 point
  21. @Shevaro, un ulei care are aprobarea Vw trebuie să facă față și într-un motor de 75 cp și într-unul de 300 cp. Pe cifre un 5w30 stă mai bine decât un 5w40, indice de vâscozitate mai mare, Noak (evaporare) mai mic, spectrul de temperatura de utilizare mai larg, ungerea se face mai rapid, răcește mai eficient, aditivare superioară, etc. Studiază dacă nu cumva Ravenol VMP se poate constitui într-o opțiune mai bună, este făcut să reziste la solicitări intense. Răspunsul corect la întrebarea ta va fi dat de încercări și vei vedea dacă bate sau nu cu cifrele, am senzația că vei rămâne tot pe 5w30.
    1 point
  22. @nicusan : nu cunosc firma din Sinaia, dar nu vad de ce nu ar putea face treaba la fel de buna ca si cea din Germania. Pot confirma doar cei care au fost la ei. Din cate scria Razvan_N, ar fi priceputi si cei care lucreaza la aceasta firma.
    1 point
  23. 2 poze cu ursu` la 15000 km. Cu exceptia catorva probleme minore detaliate aici, masina se comporta impecabil. In momentul de fata are undeva la 16500 km.
    1 point
  24. Atat timp cat nu exista kit oficial pentru reparatie ...banc oficial si procedura nu avem ce discuta. -postari legate de tot felul de experimente cu schimbat element pieze nu sunt oficial suportate si nu raspunde nimeni de calitatatea acestor servicii -nu intereseaza pe nimeni daca cineva isi permite sau nu reparatia la un model de masina..nu iti permiti o vinzi iti iei ce iti permiti.etc Este inadmisibil sa promovam solutii care seamana mai mult a improvizatii de genul "lasa ca merge si asa" .. asa sa ajuns sa fie scos DPF de pe multe masini , poate intr-o zi o sa ni se recomande si cum se repara caseta de directie cu piese facute la strung...etc. ..nu pot fi tolerant la astfel de opinii ..imi pare rau
    1 point
  25. Nu am mai facut nimic interesat si nimic nou la masina din motive personale dar.... ca sa nu ziceti ca nu am facut chiar nimic , m-am apucat sa schimb un burete la un sezut de la scaunele pe care le voi monta pe masina. pana acum am facut cese vede mai jos. Restul sper sa il fac in weekend
    1 point
  26. În acest caz, OE = VDO/Siemens/Continental. Volkswagen NU produce sisteme de injecție. De fapt, niciun producător de mașini nu cred că își mai produce propriile sisteme de injecție, necesită o specializare prea complexă și a fost lăsată pe seama specialiștilor (VDO/Siemens/Continental, Bosch, Lucas/CAV, Denso, Delphi etc..) În timp, producătorii auto au devenit niște integratori de componente third-party... plasticăraie Valeo etc. pe VW montate din fabrică...
    1 point
  27. Totusi, un injector OE, ultimul cod, 03L130277S este ~ 2.400Lei atat la dealer cat si la magazinele online. Varianta VDO, ultimul cod, A2C9626040080, este ~ 1.250Lei la magazinele online. Daca costul unui injector nou OE este prohibitiv va puteti indrepta catre varianta VDO si SIGUR va fi mai bun decat orice injector reconditionat pe oriunde prin lume. Reconditionarea este pur si simplu prea scumpa pentru a merita in cazul acestui injector, marginea de castig este prea mica si problemele asociate cu aceasta operatie prea multe. Economic nu merita. Altul este cazul injectoarelor de PD unde unul nou costa ~3.600Lei, acolo este si marja de cost suficienta si exista si oarece expertiza.
    1 point
  28. Da, asa este m-am exprimat gresit nu este releu ci un bimetal probabil sau ceva asemanator cu rol de protectie in cazul in care dintr-un motiv oarecare, pernele se incalzesc excesiv. Am vorbit la telefon si cu colegul @F l o r i n care mi-a confirmat si el ca aceste componente trebuie lasate la locul lor in perna, nu influenteaza functionarea normala a pernelor cu carbon, legate pe circuit cu butoane OE. In concluzie pentru cei care vor sa inlocuiasca pernele OE (legate in serie, sezut si spatar), cu perne cu carbon, trebuie urmate punctele de mai jos; - pernele cu carbon se leaga in paralel, fiind necesara modificarea cablajului de sub scaun, - in perna sezutului trebuie inserat un termistor 10Kohmi NTC, fie unul nou, fie mutat cel din perna OE, - sistemul de protectie (bimetalul) din fiecare perna cu carbon , nu se indeparteaza, se lasa la locul sau pentru siguranta in functionare.
    1 point
  29. Stiu ca am riscat , dar nu mi-au placut deloc cele grafit. Mai aveam de ales intre niste MAK-uri si niste Dezent-uri. MAK-urile pareau la fel de sensibile (din cauza finisarii) dar imi placeau mai putin, iar dezent-urile nu mi-a placut niciuna. Am zis ca daca tot platesc banii astia, macar sa imi placa cum arata chiar daca se vor mai uza. Sincer cele care erau mai putin afectate ca astea de trecerea prin iarna, imi placeau la fel de mult ca niste jante din tabla, asa ca nu meritau investitia. O sa spuneti de ce nu am luat in considerare si alte marci? Am dorit sa am exact parametrii furnizati de VW pt modelul asta de Tiguan cand vine vorba de jante pe 18, fara compromisuri si atunci astea erau cele gasite de mine cu acei parametri.
    1 point
  30. Ca si posesor de rcd 330 g plus iti recomand ca cel care ti l vinde sa iti arate ca merge mirror link (eventual iar cu car play) si daca vrei sa iti pui camera de marsarier la fel sa iti monteze camera. Mie mi a trebuit delay box, numai ca abia sambata am sa o testez sa vad daca merge.
    1 point
  31. Sau... sa iei si o camera odata cu aparatul! ?
    1 point
  32. Sumar revizie la 120.000km: Curatare admisie, clapeta + kit injectoare Inlocuit culbutor, lichid frana, antigel, ulei motor, ulei cutie de viteze Kit tampoane motor Powerflex Montaj pompa de joase noua + valva retur RS4 Verificare/strans suruburi, sistem de franare, kit pufere amortizoare Montaj ceasuri Defi Per total sunt super-multumit, e alta masina... ii multumesc lui Alex pt rabdare si solutii. Drumuri bune!
    1 point
  33. Dupa 240 km facuti in oras crezi ca dpf-ul isi poate face o regenerare sanatoasa in 20 min pe loc ? Regenerarea nu a fost completa si de aceea a pornit a2a zi. P.S. Mai scoate masina la drum intins , macar 20-50 km pe saptamana ca faci dpf-ul praf
    1 point
  34. Putem vorbi strict despre masina ? ? Ca am inteles de la proprietar ca e unicat(a). P.S: Ce este pe FB (si unde) @R_a_z_v_a_n ? ?
    1 point
  35. Ai dreptate aici Andi, un copil care tine foarte mult la masina lui si un vlogger oportunist... Dar Dariane, asculta-i si tu pe batranii mai experimentati si bucura-te de masina. Eu am 380cp DSG FWD, cu setup-ul corect faci orice. Nici eu nu sunt adeptul launch-ului, dar poti fi linistit si sa-i dai blana in continuu ca nu crapa nimic la TSI-ul de pe MQB. ?
    1 point
  36. Pe AJM alternatorul duce toti consumatorii posibili fara sa scada prea mult sub 14V. Cam 13.5 e minimul care l-am vazut. Din ce spui tu clar ai o problema. Consumatorii aia merg lejer pe un alternator de 50A. Diodele arse din cate stiu se intrerup. Adica o vreme se pun in scurt, dar le carbonizeaza rapid alternatorul si se intrerup. Sigur nu ai cadere de tensiune pe cabluri? Masoara daca nu ai diferente intre caroserie-alternator si iesire alternator si plus. La terminalele diodelor nu ai acces in vreun fel sau altul? Sau daca masori bornele puntii nu apare vreo anomalie? Gen sa ai continuitate in ambele sensuri sau sa nu ai cate un Vf specific diodelor? Cel mai bine e sa urmaresti bateria, daca dimineata la rece masoara 12.8V, mere si asa, nu iti bate capul. Cauta incet si cu rabdare un alternator la pret bun. Daca nu ai cum sa duci osciloscopul ai putea sa incropesti un divizor rezistiv 1:100 si cu niste diode montate in antiparalel si sa folosesti placa de sunet de la laptop.
    1 point
  37. Clar, ai trecut kilometric pe langa bordura Cunosteai zona sau te'ai aventurat deodata p'acolo? Am vzt masina cu nr de BZ la sf, ca pana atunci nici nu eram sigur daca e la noi in tara sau ai plecat iar in vreo aventura de mii de km
    1 point
  38. Nu am pățit încă, m-a ferit Dumnezeu dar am un coleg care merge de mai bine de un an cu un injector nou (S) și restul vechi (B) timp în care a făcut mai bine de 20000 de kilometri. Cel care a fost schimbat a crăpat de tot. Cât or ține restul, nimeni nu poate ști, mașina merge frumos și corecțiile sunt ok.
    1 point
  39. E un turc pe colentina(pana in Carefour). Lucreaza ok.
    1 point
  40. Nop, deloc, am vrut doar sa mai trec si pe la reprezentanta sa mai bag o intrare pe istoric si carte service, oarecum doveditoare pentru potentiali cumparatori ca masina este ok (stiu ca multi au fixuri sa vada intrari la reprezentanta etc.. am zis sa o fac si pe asta). Si ei nu accepta piesele mele.. doar ale lor, am ales ce aveau ei mai bun.. un ulei ce este recomandat de multi din ce am observat, ramane de vazut cum se va comporta.
    1 point
  41. După cum am promis un video cu RCD 330 187A Desay îmbunătățit: Vă rog să scuzați limbajul... Este primul video pe care l-am făcut și poate cuvintele alese sau limbajul din fundal nu este tocmai adecvat. Nimic rău nu a fost intenționat.
    1 point
  42. cum ? sau doar contracost ? PS:// Si mai am o nelamurire vad ca acum la computeru de bord am maxidot nu imi mai apare ce post de radio ascult sau ce muzica ascult... se poate face ceva in privinta asta ?
    1 point
  43. Sa codezi ... da..cum vrei sa le zici
    1 point
  44. dupa 2-3 ani de fum la pornire problema s-a rezolvat prin schimbarea de simeringuri supape. Costurile au fost urmatoarele: - Garnitura chiulasa 240Ron - Garnitura Pompa Tandem 20Ron - Garnitura Admisie 10Ron - Garnitura Evacuare 25Ron - Garnitura Capac - 43Ron - Tachetii - 380ron / 8 Buc - Simeringuri Supape 20Ron / 8Buc - Sprey Curatare 30Ron / 2buc - Ulei Vapsoil 5W30 VW - 55 ron Recomandat sa se mai schimbe cu aceasta operatiune (eu le-am schimbat la cererea mecanicului): - Kit distribuie OEM VW - 530Ron - Pompa Apa Hepu - 280ron - Curatare Turbina - Curatare EGR - Antigel Hepu G12PLUS 65lei/ 2Bidoane 1.5L Manopera 700Ron (include schimbare simeringuri, curatare turbo, curatare EGR si Schimbare Distributie) Manopera este 500Ron daca schimbati decat simeringurile de la supape.
    1 point
  45. Mda, crede-ma ca in Bucuresti nu tine asa ceva. Mai degraba stai cu dreptul pe acceleratie si cu stangul pe frana. Exagerez, dar cam asa ceva. Cu manuala am +150k km, cu DSG 32k km. Eu zic ca m-am cam obisnuit cu dsg-ul, adica nu mai sunt surprins ca la inceput, dar tot ma simt mai bine cand merg cu Megan-ul prin oras. La drum lung sau seara in oras este bestial dsg-ul, altfel ma cam dispera :)...
    1 point
  46. ok multumesc pt raspuns. Acum vin cu o alta rugaminte...este cineva care are manualele pt passaturi 2009-2010 in format electronic? Cele care sunt postate pe forum sunt pt modelul dein 2006-2008.
    1 point
  47. Adică firma din Germania prezintă garanție (neexistând un banc de probă și piese de schimb noi) iar cea din Sinaia nu, chiar dacă injectorul lucrează fiind recondiționat cu piese sh. Care este diferența?
    0 points
  48. A, pai nu ti-am cerut toleranta la opiniile mele, eu doar am informat pe cei care vor sa citeasca si sa inteleaga, atat. Este foarte admisibil sa promovam solutii care sunt posibile tehnic, sunt MULT mai ieftine (350 fata de 2500 lei), nu influenteaza cu nimic siguranta in functionare a masinii, sunt urmate obligatoriu de test pe banc, garantie si sunt toate facute de specialisti, nu de parerologi de pe forumuri. Fostii mei colegi, inginerii de la MEFIN care au intemeiat si care lucreaza la Electromecanica OP Sinaia stiu cu ce se mananca injectia Diesel inca dinainte sa se fi nascut majoritatea forumistilor, si obiectul lor principal de activitate este CONSTRUCTIA BANCURILOR DE TESTARE a pompelor de injectie. M-am gandit ca or fi stiind sa inlocuiasca un piezo, ca doar nu e asa de complicat ca la o bricheta. Cat despre interesul privitor la permiterea sau nu a reparatiei la un model de masina, nu toata lumea isi permite sa-si vanda masina atunci cand s-a umplut scrumiera, cam asta era ideea, desi probabil nici procedura de golire a scrumierei originale n-o fi oficial suportata si nici nu raspunde nimeni de calitatea acestui serviciu. Over and out.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!