Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.10.2018 în toate secţiunile
-
Salutare dragi colegi. Dupa o absenta destul de mare pe acest forum, cu scuzele de rigoare, revin cu noul membru din parcul auto al familiei. Am cautat masina aceasta inca de pe la inceputul anului, atat eu cat si sotia am ajuns la concluzia ca Passat-ul B6 berlina nu mai face fata nevoilor noastre. Stiind ca vrem sa marim si familia, plus 2 ciobanesti germani, plus mule alte chestii pe care le luam dupa noi pe unde mergem (biciclete, automodele RC, etc) am decis ca cel mai bun ar fi un break... si ce alt break este mai incapator decat Superb-ul, in gama lui de pret ? Dupa aceea ne-am pus de comun acord asupra motorizarii si optiunilor; am cautat pe net, am citit, am stat de vorba cu posesori si am condus si asa am hotarat asupra motorului de 2.0TDI, 170cp si DSG. La interior am ales tapiserie de piele pentru ca amandoi ne-am saturat de cat de usor se imbiba (si evident miroase ?) cea din textil cu diferite lichide pe care le-am varsat prin masini de-a lungul anilor; pana acum am avut doar textil la toate masinile, am patit de toate... de la copii mici care au varsat pe banchete, pana la sticle de lapte, cafele, etc. ? Am zis ok, piele, dar fiindca stim cum sta treaba cu pielea in masina pe timp de vara, eu am tinut mortis sa aiba scaunele ventilate... optiunea asta a fost musai pt mine, la fel cum si pentru doamna a fost culoarea neagra. Incalzirea in scaune nu a contat prea mult, pt ca iarna mai fentezi acest aspect, dar vara... nah, mai cu seama in masina neagra. Si uite asa, dupa indelungi cautari, am gasit masina aceasta acum cateva zile la dealerul VW din Buzau... sa fiu cinstit, sotia a gasit-o, intr-o doara, rasfoia pe net: E din 2015, motor 2.0 diesel 170cp, DSG, are 130mii km garantati si verificati, neagra, tapiserie piele perforata cu ventilatie in scaune, echipare Laurin & Klement. ? ? Bonus, mai are: garantie 1 an; Trapa panoramica; 4x4 (abia astept sa vad cum se comporta comparativ cu Q5-ul lui taica-meu) jante pe 18"; sistem start-stop (pe mine unul ma enerveaza la culme chestia asta, mai cu seama ca trebuie sa il dezactivez de fiecare data cand pornesc) scaune incalzite fata si spate navigatie Columbus.. parca asa se numeste la Skoda ? (eu il stiu drept rns 510, deh, am avut numai VW ); parbriz incalzit; scaune cu reglaje complet electrice; senzori parcare fata / spate pachet sunset (asa ii spune parca ? ) ... geamuri spate si luneta fumurii, plus jaluzele in usile spate. Venind de la un Passat de 105 cai cu jante de 16", Skoda mi se pare mult mai "lipita" de asfalt, mai cu seama cu rotile astea de 18", pe curbe zici ca e pe sine (de tren) in comparatie cu cea veche... ruliul caroseriei este muuult mai mic, aderenta mult mai buna, la fel si raspunsul acceleratiei (mai ales in mod S sau manual)... m-am indragostit din nou ? ? Oricum, mai am mult pana ii descopar toate cele, va tin la curent. Si daca ati avut rabdare sa cititi pana aici, va foarte multumesc si chiar ii rog pe ceilalti proprietari de Superb break sau masini cu acest tip de motor sa imi dea un sfat, o recomandare, atentionari, etc. La final, cateva poze facute alaturi de "colegele de parcare" ?5 points
-
2 points
-
Consecinte pozitive pentru buzunarul comerciantilor, si negative pentru mediu si buzunarul utilizatorului. Eu observ ca putine masini au motoarele distruse din cauza uleiului. Motoarele sunt distruse mai ales din cauza proastei proiectari ( la VW diverse coduri de motor la care le iasa biela prin blocul motor, alea cu axa cu came barbierita, alea cu intinzatorul de lant care sare. etc.). Desigur ca daca schimbi uleiul mai des motorul tine mai mult, dar eu vad in cimitirele de masini autovehicule cu motoare perfecte. Le patrunde rugina, accidentul, obsolescenta programata, programul rabla, inainte de a se distruge motorul. Stiu pe cineva care a dus saptamana aceasta o masina la rabla in perfecta stare, care avea 60.000 Km, cu uleiul schimbat la fiecare 5000 Km. Ce rost a avut? Discutia despre uleiuri a ajuns la un asa nivel elevat de parca le folosim la dragstere de 10000 CP, nu la masini obisnuite de strada. In legatura cu titlul topicului, am observat ca normele VW sunt cu cifre pare pentru masini cu benzina si cu cifre impare pentru masini diesel. Deci nu este corect cum am vazut recomandarea pentru TSI sa bagi ulei norma 507-00. Corect este 504-00 la TSI de ex. si la diesel 507-00. Ce as vrea sa intreb. Am TSI 1,2 EA 211 in care am ulei norma 504-00. La urmatorul schimb pot sa bag noul ulei aparut pentru masinile cu GPF cu norma VW 508-00? Uleiul care are cifre mai mari la norma este automat mai bun?2 points
-
Ca sa iti au un exemplu mai usor si mai concret: alcool etilic C2H5-OH, super. Alcool metilic, CH3-OH, not so much :))). Unul te face "fericit", altul te scapa lumea asta. Sau, aldehida formica, CH2=O. Astea sunt toate "asemanatoare" pentru unii care nu le-a placut chimia. DA, sigur, toata sunt alcooli, aldehide, esteri, polimeri...dar o legatura chimica diferita poate sa faca o mare diferenta. Nici intre U238 si U235 nu e mare diferenta, asa "la ochi", 3 numere, sa zicem.2 points
-
1 an, aproape, de la achizitie! Masina a mers fara cusur, fara probleme si, cel mai important, fara sa ramana in pana prostului! Previziunile initiale de km au fost depasite total, ceea ce e bine, asa ca mergem mai departe. In liniste! Ba chiar in prea multa liniste. Trebuie sa gasesc un VIN de la o masina cu e-Sound si sa fac un retrofit! Sunt mult prea multi oameni care sar in fata masinii bazandu-se doar pe ce aud si nu si pe ce vad si chiar devine o problema!2 points
-
Merită să îi dăm crezare la ceea ce spune. Elementul piezo la luat de la alt injector, deci nu a spus că este piesă de schimb, iar reglarea a făcut-o pe banc. După cum spune codul hexa nu mai contează, ECU adaptându-se în mers. Este deci posibil, cu toate că elementul piezo este cel mai frecvent defect al acestui tip de injector.2 points
-
Au deja. Dar sunt cu circuit interior. Si 100% de o speli doar la ei cromul tot așa va arăta ?1 point
-
Passat nu este un Golf mai mare. Este o masina dintr-o clasa superioara Golf-ului., asa cum Golf-ul este cu o clasa peste Polo.1 point
-
1 point
-
Documentul reprezinta dovada clara ca nu se reconditioneaza scrie clar ca nu exista kit de reparatie . Injector A2C59513554 Rep. Kit Not available -faceti ce vreti pe banii vostri da sa nu va plangeti ca nu merge .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
A2C59513554 nu se reconditioneaza? Adica documentul prezentat de colegul este un fals?1 point
-
Mie imi place mai mult cea de 9”. Cea de 10” mi se pare ca duce mai mult spre chinezarie.1 point
-
Sumar revizie la 120.000km: Curatare admisie, clapeta + kit injectoare Inlocuit culbutor, lichid frana, antigel, ulei motor, ulei cutie de viteze Kit tampoane motor Powerflex Montaj pompa de joase noua + valva retur RS4 Verificare/strans suruburi, sistem de franare, kit pufere amortizoare Montaj ceasuri Defi Per total sunt super-multumit, e alta masina... ii multumesc lui Alex pt rabdare si solutii. Drumuri bune!1 point
-
Un apus perfect, am zis sa nu ratez. Pozele sunt facute cu telefonul..fara pretentii de fotograf??. 129.000 km, fara probleme majore. 2 sigurante schimbate,un senzor de temperatura si bratele stergatoarelor de parbriz gripate.. (traiasca wd40), iar in curand sarbatorim 1 an, se dovedeste a fi o masina relativ echilibrata pentru daily. As zice ca ar merita un set de jante pe 17' si un setup de frane mai mari?. Poate un soft stage 1? Placutele de frana cred ca sunt aproape gata, ceva sugestii pe langa cele de la ATE?1 point
-
Dupa trei luni de studii intense, sute de pagini citite pe forumuri VW din RO, DE, UK ... am facut pasul la Brasov, cu un rollback 9978->9973 si remapare 105->140 CP / 250->320 Nm, la AMC Motorsport. Impresii bune dupa verificare in mers, pe centura Brasovului, accelerare pana la 4500 rpm, senzatii deosebite. Injectoarele sunt OK, EGR OK, DPF OK, Doamne ajuta. Urmeaza un drum de 1800 km X 2, impresii dupa.1 point
-
https://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-oe-vw-03f198158b-autoart-704006797.htm https://www.stoauto.ro/piesa-auto/chit-lant-de-distributie-12tsi-oem-03f198158b Mai greu e să găsești cine să ți-l pună. Eu aș lua kit-ul de la cine îl montează pt garanție.1 point
-
Cu cablul bagat nu am plecat niciodata, nici nu pot sa pornesc motorul cat e la incarcat (n-am incercat sa vad daca ma lasa cand incarcarea e oprita dar cablul nu e scos dar o sa incerc odata) dar cu usita deschisa si capacelele atarnand pe langa masina am plecat de cateva ori. In rest masina merge si se vede pentru ca a sarit de 11.000 km si inca nu a facut un an ? Vara ii prieste in ce priveste autonomia ba chiar se apropie de range-ul declarat cateodata... Daca e sa ne luam dupa ce arata acolo masina ar trebui sa faca ~160km cu bateria plina. Real tot pe la 120km sta ceea ce tot e ok. In continuare, toti cei care o mai conduc se jura ca masina e geniala si ca vor si ei. Daca se va concretiza sau nu... nu stiu! Dar viitorul nu numai ca e aici, dar e si al naibii de fun! ?1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-ID7Gw8dj.html atentie la asta https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WnND_fZcTUkJ:https://poctra.com/2017-VOLKSWAGEN-JETTA/lot-37109947/GREENWELL-SPRINGS-LA+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=ro 3VW2B7AJ4HM2248651 point
-
Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...1 point
-
1 point
-
Va salut! Tacanitul acesta se aude si la mine... masina este achizitionata de curand din germania si are 200000. La ce sa ma astept??? Va salut! Tacanitul acesta se aude si la mine... masina este achizitionata de curand din germania si are 200000. La ce sa ma astept???1 point
-
A 6-a la 55 km/h?! Mie imi da a 6-a la 80 km/h, in D... Repet, in mod drive "D", mers de oras adica fara sa o calci, DSG-ul de pe GTI 35 schimba a 6-a la exact 55 km/h. La viteza asta motorul are are cam 1500 rpm. La 1500 RPM poti sa incerci orice, kick down, 2 padele in jos, 3 padele in jos, sport si kick down, rezultatul este acelasi adica pret de vreo secunda si jumatate nu se intampla ce ar trebui sa se intample, masina da intai in nas, apoi smuceste, dupa care incepe sa accelereze dar destul de lent dupa care devine mai vioaie, dar cand e deja prea tarziu. Ma astept sa apara pe ecranul navigatiei un dialog box de tip windows care sa ma intrebe: are you sure you want to accelerate? cu doua optiuni: "no" si "cancel" @Flavyus: Asta insa nu inseamna ca motorul este elastic, dimpotriva ca nu este elastic. "Elasticitatea" unui motor reprezinta gradul de responsivitate al motorului in sarcina fata de apasarea pedalei de acceleratie si este o caracteristica pozitiva.1 point
-
Pai tocmai asta nu vreau sa fac, sa ma apuc acum sa mai dau bani pe resoftari si evacuari ca apoi sa astept 20.000 km cand neavand incotro o sa ma obisnuiesc cu ceva care nu imi place. De avut experienta cu sofatul, am destula zic eu (peste 1 milion km), de facut am facut cu ea si drumuri cu multe serpentine (inclusiv Predeal Brasov), am si zis in primul post ca are si parti bune (de exemplu alternanta 6-5-6 sau 5-4 se inchide curba si ii dai 3 fara sa piarda tractiune) dar astea sunt chestii pe care le faci in mod manual, deci la ce am mai dat banii pe DSG? Ca sa am padele la volan? Oricum masina asta nu este un supercar ca sa ai vreo secunda senzatia de supercar si sa faca sens padelele de pe volan. Am pus mana si pe asa ceva si din cate imi amintesc nu are nicio legatura senzatia de schimbat din padele la un Lambo cu schimbatul din padele de la GTI. Sau poate eram foarte excited cand m-am dat 5 minute cu Lambo si mi se parea totul foarte exagerat. Cat despre DSG, modul D mi se pare enervant iar S-ul inutil. Nu poti sa te dai pe curbe in S, nu va schimba unde trebuie. Iar D-ul e bun pentru taximetristi. De fapt eu zic doua lucruri aici, ambele dupa ce am condus timp de 2 luni un GTI 35 cu DSG: unul ar fi ca din punctul meu de vedere nu merita sa dai 2.500 EUR in plus la o masina noua ca sa iti iei DSG (si apoi sa mai dai 2-3 sute pe resoftarea cutiei ca sa fie cat de cat) iar al doilea ca eu nu numai ca nu m-am obisnuit, dar m-am enervat din ce in ce mai tare pana cand am ajuns la momentul in care i-as fi dat foc. Repet, toate astea reprezinta punctul meu de vedere, am vrut sa scriu aici pentru ca poate mai sunt oameni care vor sa isi ia masina cu DSG, care la fel ca si mine au auzit despre DSG numai de bine si care ar putea ca si mine sa se trezeasca cu ceva care sa le produca enervare in loc de placere. Daca topicul asta s-ar fi numit: "Laudati-va DSG-ul" nu mai scriam nimic. Poate sunt eu prost, dar dupa parerea mea DSG-ul in combinatie cu GTI este un mare kkt. Poate pe un TDI o fi altceva, desi si acolo daca iti da a 6-a la 55 km/h iti vine sa te opresti si sa ii dai foc.1 point
-
In decembrie 2011 mi-am comandat un GTI Edition 35 care mi-a fost livrat in martie. Inainte de asta am avut numai masini cu cutie manuala, dar de condus am mai condus si automate clasice si DSG insa nu in combinatia GTI Ed. 35 - DSG. Rezultatul este pentru mine dezastruos, dupa 2 luni am ajuns sa urasc combinatia GTI-DSG. Am sa argumentez un pic: 1. Mers urban In D la mers prin oras schimba a 6-a la 55km/h. Daca o calci mai tare putin schimba mai sus, dar imediat cum iei piciorul din acceleratie ii da imediat una sau doua in sus. Rezultatul este ca motorul sta in permanenta intre 1500 si 1800 ture unde are putere cam cat un 1.4 aspirat. Daca vrei sa iei un semafor pe verde in D poti sa uiti, cu tot cu kick down ii trebuie cam o secunda si ceva sa reactioneze. In S este imposibil sa mergi prin oras, schimba foarte sus si smuceste cam mult plus ca motorul isi cam pierde elasticitatea. In manual am ajuns cel mai aproape de adevar, insa si aici daca vrei sa schimbi 2 sau 3 trepte in jos (de exemplu la o trecere peste linia de tramvai) ai parte de "dat in nas" si alte tipuri de smucituri. 2. Mers extraurban In D nu poti sa depasesti decat camioane si numai daca ai timp berechet in fata. Dat fiin faptul ca la 90 km/h esti deja intr-a 6 si ai cam 2000 de ture, pana se tureaza poti sa vezi un film. Daca o treci din D in S iti da 2 in jos, ceea ce inca nu este suficient. Si asta cu pretul unei mari smucituri. Iarasi in mod manual am ajuns cel mai aproape de adevar, daca la 90 km/h ii dai 3 in jos, motorul ajunge pe la 4.500 si acolo trage cum trebuie. Tot in mod manaul poti face depasiri rapide cu alternanta 6-5-6 fara sa pierzi tractiune. Si inca o chestie - daca intrii intr-o curba care inchide spre iesire, poti sa ii dai foarte rapid una in jos fara sa sari in decor (asta ar fi singura chestie pe care nu o poti face la fel de bine cu manuala). 3. Consumul In D consuma mai mult decat in manual. Diferente de genul 15% in D si 13,5% in manual pe acelasi drum, conditii similare. 4. Feeling Indiferent in ce mod eram D, S sau M, am avut senzatia ca nu pot controla 100% cum se comporta masina. De exemplu nu poti sa tai transmisia la trecerea peste un obstacol. Nu poti sa o controlezi astfel incat sa ai o repriza veloce intr-un mers lent (de exemplu sa iei un semafor pe verde-galben in oras). Motorul mi se pare ingreunat de aceasta cutie. Oricum motorul asta fiind cu EURO 5, e vai de capul lui asa cum este el setat de fabrica, cred ca o solutie ar fi resoftarea si sa-i dai toata evacuarea jos sau macar prima jumatate (cea cu catalizatorul cu 400 de celule) si sa o inlocuiesti cu altceva. Cred ca de-un EURO3 ar merge bine. Tot ca feeling personal, depasiri pe care aveam curaj sa le fac cu fosta mea masina ( Audi A3 2.0TDI 140CP M6 resoftat la 175CP) nu am curaj sa le fac cu GTI-ul Edition 35 DSG asa cum este el setat din fabrica. 5. Concluzii (personale) Daca iti place condusul, nu vad niciun avantaj al cutiei DSG fata de manuala, dimpotriva. In mod D sau S cutia asta NU schimba vitezele mai repede sau mai bine decat mine. In mod manual da, dar in mod manual tot eu le schimb de fapt (e drept, fara sa mai apas ambreiajul). Si atunci daca am ajuns sa fiu aproape multumit in mod manual dar nu la fel de multumit cum as fi fost cu o manuala clasica, de ce am mai dat 2.500 de EUR in plus? As fi vazut un avantaj al DSG-ului doar daca as fi fost o fire mai comoda si mi-ar fi fost lene sa schimbi vitezele. Asa insa simt ca am pierdut mare parte din placerea condusului pe care ar fi trebuit sa mi-o dea un GTI.1 point
-
Inițiatorul topicului a vrut să facă ceva, și a ieșit o varză... Aici ar fi trebuit să se discute despre uleiuri 505.01. Mai sunt multe alte topic-uri1 point
-
@Razvan N cred ca e posibil sa induci in eroare o mare parte din membrii forumului si ma simt nevoit sa intervin... Manualul prezentat NU! se refera la tipul de injector din acest topic! SIMOS PCR 2.1 1.6TDI "VW CR Still under development" PS: -daca vrei sa scapati cat mai ieftin din acesta poveste nu incercati sa contactati firme care se ocupa cu reconditionarea, riscati sa pierdeti bani si timp Singura solutie este inlocuirea injectorului defect cu unul nou in "conditii de reprezetanta sau la reprezentata"0 points
-
Eu zic s-o si demontezi complet, sa vezi daca totusi nu are nimic pe cale sa se strice, tot asa, preventiv!-1 points
-
Faceti ce faceti si in loc sa respectati titlul topicului "ce ulei recomandati", o porniti cu aberatiile "la cati Km schimbam uleiul". Schimbati-l zilnic si aruncati uleiul uzat in canal, dar macar nu va mai laudati aici cu faptele de vitejie. Si asa reprezentantele au recomandari absurde sa schimbi busonul la fiecare schimb de ulei!? Asa ca in nici un caz nu cred ca ar recomanda un schimb la mai multi Km decat poate duce un ulei, ca doar au numai de castigat daca ar recomanda schimbul la 5000 km, cum si era acum 30-40 ani cand erau uleiurile minerale monograd. Si conditiile de exploatare in Romania (Bucurestiul este exceptie) nu sunt mai rele decat in Germania. Cozi ca acolo nu vezi in Romania.-1 points
-
Nu imi merge google. Am sunat la Autoclub VW Timisoara, 68 ah agm pret 1452 lei. Un pret pe masura, bateria actuala are 7 ani si a dat semne ca trebuie schimbata.-1 points
-
Interesant, deci tu la -5° mergi pe anvelope de vara. Te-ai gandit ca daca dai de un filtru, legea zice ca de la 7° in jos esti in culpa ? Nu mai zic de vreun accident din pricina ta, ca n-au tinut franele.-1 points
-
Reciteste cele 65 de pagini mai cu atentie....si baga un ochi atent in tabele. Aceste injectoare nu se reconditioneaza(punct)-1 points
-
"VW CR still under development" se refera strict la valoarea capacitatii elementului piezo, care la acel moment nu avea o valoare nominala oficiala. Dar oricum elementul piezo se verifica cel mai bine cu ohmmetrul, iar valoarea rezistentei acestuia este data cu o pagina mai inainte de capacitate. Documentul se refera si la injectorul A2C59513554, adica codul VDO pentru injectorul 03L130277B (conform codului Volkswagen). Care, gol sau cu paine, se repara/reconditioneaza conform documentului de mai sus si conform fostilor mei colegi de la MEFIN Sinaia, care au facut exact asta cu injectorul meu acum vreo luna: au luat un element piezo de la alt injector si l-au pus la injectorul meu, pe care l-au reglat pana ce a scos motorina conform valorilor nominale pe un banc de proba STARDEX ce avea 03L130277B selectabil in soft (softul propriu, nu VDO). Aveau si un banc Hartridge acolo, dar nu stiu daca suporta softul VDO sau nu. Ce nu au putut sa faca a fost sa genereze cod pentru ECU, toate valorile masurate au fost amperi, bari si mililitri pe minut (sper ca nu am uitat nimic). Intre timp am facut vreo 2000 km cu masina, care merge brici iar zgomotul putin diferit al injectorului a inceput sa se estompeze (azi nici nu l-am mai sesizat) pe masura ce ECU se adapteaza la el. Tocmai azi am comandat un injector SH identic de la un coleg de aici de pe forum, pe care am sa-l duc tot la ei ca sa mi-l verifice/regleze daca este nevoie.-1 points
-
E o problema la -5 grade pe munte, din cauza umiditatii din aer usor apare poleiul, si deja se impune cauciuc de iarna, legal nu mai ai voie sa circuli, tragi dreapta si suni undeva sau pe cineva... Allseason se preteaza perfect pentru astfel de situatii, ele nu au fost concepute pentru zgarciti ci pentru cei cu bani, poate deasta sunt mai scumpe, dar au mai fost concepute si pentru cei cu nevoi multiple cum esti si tu. Teoretic in astfel de excursii tu ar trebui sa-ti pui allseason, in rest vara/iarna daca esti chitit pe ele. ? Ca o paranteza la capitolul curiozitati pistele de avioane se degivreaza, dar noi nu discutam avioane aici si nici nu facem apologia cauciucurilor vara/iarna care ies clar invingatoare daca sunt marci premium. Legat de ce ai mai scris anterior Allseason premium in stare buna te scot din zapada mai bine decat niste mediocre de iarna (prin care se intelege: altele decat premium sau premium uzate o treime sau au 3 ani). Daca vrei sa discutam allseason low cost sau vechituri si sa avem pretentii eu nu ma bag in discutie. Diferenta intre allseason si iarna e foarte mica daca vorbim de marci premium astfel ca o uzura mica sau o imbatranire usoara fac allseasonul nou sa bata si unul de iarna premium. Ideea e ca pentru iarna cauciucul e foarte pretentios la ani, orice review zice ca in 2-3 ani randamentul scade drastic - cauciucul se intareste - in 5 ani unele de iarna se fac beton. de asemenea si putina uzura la crampoanele mici scade randamentul considerabil. Cam de aceea e plin de centre de anvelope second, aduse din lumea cu bani mai multi. Si tot de aceea la orice review pe zapada allseason ia putina bataie de la winter, pentru ca ambele sunt noi, nimeni nu compara allseason noi cu winter folosite 3-4-5 ani. ?-1 points
-
În acest caz, OE = VDO/Siemens/Continental. Volkswagen NU produce sisteme de injecție. De fapt, niciun producător de mașini nu cred că își mai produce propriile sisteme de injecție, necesită o specializare prea complexă și a fost lăsată pe seama specialiștilor (VDO/Siemens/Continental, Bosch, Lucas/CAV, Denso, Delphi etc..) În timp, producătorii auto au devenit niște integratori de componente third-party... plasticăraie Valeo etc. pe VW montate din fabrică...-1 points
-
OE poate costă mai mult, uneori poate costul e justificat printr-un control de calitate mai riguros, poate la standarde mai înalte, dar injectoarele OE sunt produse în acest caz tot de către VDO, that's my point.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00