Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.10.2018 în toate secţiunile
-
"VW CR still under development" se refera strict la valoarea capacitatii elementului piezo, care la acel moment nu avea o valoare nominala oficiala. Dar oricum elementul piezo se verifica cel mai bine cu ohmmetrul, iar valoarea rezistentei acestuia este data cu o pagina mai inainte de capacitate. Documentul se refera si la injectorul A2C59513554, adica codul VDO pentru injectorul 03L130277B (conform codului Volkswagen). Care, gol sau cu paine, se repara/reconditioneaza conform documentului de mai sus si conform fostilor mei colegi de la MEFIN Sinaia, care au facut exact asta cu injectorul meu acum vreo luna: au luat un element piezo de la alt injector si l-au pus la injectorul meu, pe care l-au reglat pana ce a scos motorina conform valorilor nominale pe un banc de proba STARDEX ce avea 03L130277B selectabil in soft (softul propriu, nu VDO). Aveau si un banc Hartridge acolo, dar nu stiu daca suporta softul VDO sau nu. Ce nu au putut sa faca a fost sa genereze cod pentru ECU, toate valorile masurate au fost amperi, bari si mililitri pe minut (sper ca nu am uitat nimic). Intre timp am facut vreo 2000 km cu masina, care merge brici iar zgomotul putin diferit al injectorului a inceput sa se estompeze (azi nici nu l-am mai sesizat) pe masura ce ECU se adapteaza la el. Tocmai azi am comandat un injector SH identic de la un coleg de aici de pe forum, pe care am sa-l duc tot la ei ca sa mi-l verifice/regleze daca este nevoie.3 points
-
Sumar revizie la 120.000km: Curatare admisie, clapeta + kit injectoare Inlocuit culbutor, lichid frana, antigel, ulei motor, ulei cutie de viteze Kit tampoane motor Powerflex Montaj pompa de joase noua + valva retur RS4 Verificare/strans suruburi, sistem de franare, kit pufere amortizoare Montaj ceasuri Defi Per total sunt super-multumit, e alta masina... ii multumesc lui Alex pt rabdare si solutii. Drumuri bune!3 points
-
@Bakkra Am luat in considerare sa instalez o unitate MIB 2 cu functiile descrise de tine , dar pe langa unitate in sine mai sunt si altele , ar trebui sa iau si consola sa suporte USB +Jack pentru conectarea telefonului: Iar doar pentru consola sunt pe la 1400 lei costuri fara unitatea in sine , plus manopera ..etc Plus ca targetul meu este ca unitatea din masina sa functioneze Stand Alone ( separat de telefon) , voi pune modul 4g pe ea cu cartela de telefon . Este foarte incomod sa tot bagi/scoti telefonul de fiecare data cand ai nevoie . Dpdv al meu telefonul ramane conectat Bluetooth pentru apeluri( din buzunar) iar unitatea isi face treaba individual cu Waze , Harti ....OBD etc....2 points
-
2 points
-
@Shevaro dacă ai avut o experienta mai îndelungată cu Valvo și ai avut rezultate bune, faptul că ai făcut dpf off nu înseamnă că ai schimbat ceva la motor, este același ?, rămâi cu el în continuare. Știi ce frustrant este să bagi un ulei și să constați că este mai prost decât cel dinaintea lui? Dacă merge bine motorul și nu consumă ulei înseamnă că este sănătos și nu are nevoie de o vâscozitate mai mare iar dacă optezi pentru una crescută nu înseamnă că îl protejezi mai mult, se face doar pentru a corecta nivelul de uzură ceea ce la tine nu este cazul. Cât privește intervalul de schimb, dă-mi voie să te contrazic. Absența dpf-ului prelungește viața uleiului. Îți imaginezi cât de contaminat este un ulei la regenerare? Dar dacă mergi doar în oraș și o apucă pe mașină regenerarea în parcare? Când aveai dpf ar fi trebuit să reduci intervalul, acum poți răsufla ușurat! Oricum, reducerea intervalului de schimb are consecințe pozitive întotdeauna.2 points
-
Dupa o vara plina de plimbari si amintiri frumoase, m-am gandit ca este timpul pentru un update. Masina s-a comportat super si nu am intampinat nicio problema in toti cei 14000 de km la care a ajuns in cele 5 luni jumatate de cand o am. Cred ca de acum incolo ne vom potoli putin cu plimbarile. Pot sa spun ca m-am obisnuit deja cu ea si ma simt ca si cum as avea-o de mult timp. Nu stiu daca este bine sau rau. Avem si o mica ciobitura a vopselei pe capota in partea din fata de la o pietricica. Am tot zis ca voi cumpara un corector de vopsea dar n-am gasit nimic online. Cred ca va trebui sa fac o vizita la service. Ma gandesc serios sa infoliez partea din fata, insa nu stiu un service bun si nu prea am incredere in cele gasite in primele cautari pe google. Am achizitionat deja si jante + anvelope de iarna, maine sau poimaine ajung si acelea. Am mers pe aceleasi dimensiuni ca la cele de vara, deoarece cred ca pt Tiguan, 18 este exact ce i se potriveste, fara a face vreun compromis. Jantele sunt de la AEZ si sper sa imi placa si in realitate la fel de mult ca in poze. Am o mica frica cu privire la cat de mult ma vor tine in conditii de iarna, insa un lucru e clar, nu voi pune lanturi. Cred ca sistemul 4x4 si calitatea anvelopelor ar trebui sa fie de ajuns. Ca o concluzie inainte de sesiunea rece de plimbari, nu regret niciun moment alegerea acestui SUV in detrimentul celorlalte. Este exact ceea ce mi-am dorit din toate punctele de vedere. Sper ca fiecare dintre voi sa aiba sansa de alegeri asemanatoare.?2 points
-
Nu știu cât este de la injectoare sau cât a luat-o ECU-ul razna. E nebunie mare treaba asta cu scos injectoarele, schimbat locul, scrisul lor. Fie faci mai multe sute de kilometri și ai noroc să se normalizeze corecțiile, fie apelezi la cineva priceput să le scrie cum trebuie, cu ce trebuie. Un coleg de aici de pe forum a bătut drumul pana la Eexcalade la Bacău cu injectoarele pentru schimbat. El a fost singurul care i-a spus că nu este nici unul de schimbat, ce ia gâdilat, ce voodoo i-a făcut și merge bine mersi cu injectoarele vechi de vreo niște zeci de mii de kilometri și mașina e bine mersi cu corecții rezonabile. Nu cred că ai mers unde trebuie.2 points
-
E o problema la -5 grade pe munte, din cauza umiditatii din aer usor apare poleiul, si deja se impune cauciuc de iarna, legal nu mai ai voie sa circuli, tragi dreapta si suni undeva sau pe cineva... Allseason se preteaza perfect pentru astfel de situatii, ele nu au fost concepute pentru zgarciti ci pentru cei cu bani, poate deasta sunt mai scumpe, dar au mai fost concepute si pentru cei cu nevoi multiple cum esti si tu. Teoretic in astfel de excursii tu ar trebui sa-ti pui allseason, in rest vara/iarna daca esti chitit pe ele. ? Ca o paranteza la capitolul curiozitati pistele de avioane se degivreaza, dar noi nu discutam avioane aici si nici nu facem apologia cauciucurilor vara/iarna care ies clar invingatoare daca sunt marci premium. Legat de ce ai mai scris anterior Allseason premium in stare buna te scot din zapada mai bine decat niste mediocre de iarna (prin care se intelege: altele decat premium sau premium uzate o treime sau au 3 ani). Daca vrei sa discutam allseason low cost sau vechituri si sa avem pretentii eu nu ma bag in discutie. Diferenta intre allseason si iarna e foarte mica daca vorbim de marci premium astfel ca o uzura mica sau o imbatranire usoara fac allseasonul nou sa bata si unul de iarna premium. Ideea e ca pentru iarna cauciucul e foarte pretentios la ani, orice review zice ca in 2-3 ani randamentul scade drastic - cauciucul se intareste - in 5 ani unele de iarna se fac beton. de asemenea si putina uzura la crampoanele mici scade randamentul considerabil. Cam de aceea e plin de centre de anvelope second, aduse din lumea cu bani mai multi. Si tot de aceea la orice review pe zapada allseason ia putina bataie de la winter, pentru ca ambele sunt noi, nimeni nu compara allseason noi cu winter folosite 3-4-5 ani. ?1 point
-
1 point
-
Buna alegere ! iti spune un fost posesor Sa nu uiti sa dezactivezi din vcds optiunea de Backup camera dupa montaj ca altfel iti va da eroare pe radio1 point
-
Din ce citesc eu, partea cu vw under development se refera la impedanta injectorului...in tabelul de la inceput se specifica si un model de injector vw cr 1.6 tdi...A2C59513554 Pentru mine, documentul reprezinta prima dovada ca exista posibilitatea repararii injectoarelor VDO CR, inclusiv a celor pentru 1.6 TDI ... Ca la noi majoritatea celor care reconditioneaza injectoare nu au piesele si uneltele necesare si rezultatele au fost pana in prezent dezastruoase ... e altceva1 point
-
Mie imi place mai mult cea de 9”. Cea de 10” mi se pare ca duce mai mult spre chinezarie.1 point
-
da, intr-adevar asta am observat si eu ca pare sa vina din partea din spate a motorului. dar pana la urma e posibil sa fie doar o treaba de cum rezoneaza zgomotul pe-acolo ... si sa fie inselatoare treaba. oricum, de cand am postat problema si pana acum a mai facut de vreo 3 ori ... cand o mai fi timp, o sa caut pe net sa vad daca si ce pot verifica la EGR cu VCDS-ul. e o pista noua1 point
-
@Razvan N cred ca e posibil sa induci in eroare o mare parte din membrii forumului si ma simt nevoit sa intervin... Manualul prezentat NU! se refera la tipul de injector din acest topic! SIMOS PCR 2.1 1.6TDI "VW CR Still under development" PS: -daca vrei sa scapati cat mai ieftin din acesta poveste nu incercati sa contactati firme care se ocupa cu reconditionarea, riscati sa pierdeti bani si timp Singura solutie este inlocuirea injectorului defect cu unul nou in "conditii de reprezetanta sau la reprezentata"1 point
-
10'' si as vopsi rama gri in glossy black sa pare o unitate intreaga. O integreaza mai bine.1 point
-
Sa-ti traiasca maimutica @bobalex18. Dar de ce nu mergi spre GY gen 2? Despre bridgestone nu am vazut feedback pentru ca este nou. Deci vei fi cobai...cam la fel cei cu Alpin 6 (OT) Eu cred ca voi merge pana la urma pe 2 seturi dedicate momentan, avand in vedere ca cele de vara au doar 6500km iar cand se vor uza acestea si implicit cele de iarna voi trece pe all season. Acum nu vad rostul sa iau all season pentru ca, cum a spus un coleg de forum, pierd mai mult decat castig (nu voi lua mare lucru pe cele de vara daca le vand). Dar inca ma gandesc si studiez PS. Incerc cat mai mult in teste sa ma orientez strict dupa dimensiunea anvelopei care ma intereseaza pentru ca exista diferente de clasament intre 195/65 R15 si 205/55 R16 (cele de care am eu nevoie acum) cat si dupa parerea utilizatorului final este peste teste...zic eu1 point
-
Corecta precizarea lui Florin ( passat b6 facelift si passat cc au avut trim bord pentru sertare, in loc de ceas analogic) Entuziasmul mare pe retrofit: retrofit-uri ACC s-au facut in tara sub numarul degetelor de la 2 maini si numarul persoanelor care fac asa ceva este sub numarul degetelor de la o mana? si sunt pe aici ( moldoveni si munteni, de fapt cel care ma completeaza pe aici il suspectez ca are radacini mai sus de Buzau ca are accent bun cand vorbeste cu mine! El zice ca doar ma imita si vorbeste pe limba mea!???) P.S. Buzoienii nu recunosc niciodata ca sunt moldoveni OEM! Pretul ACC poate ajunge lejer la 1500 euro ( cu kit) sau mai mic cu piese SH. 99,9% nu ai pompa ABS care trebuie! Pret la cei ce nu stiu ce vand : 150-200 euro, cei ce stiu : 800 euro, doar pompa! Side assist ( comod cu oglinzi noi SH - 300 euro buc, set module SH 200-250 euro +cablaj ( comandat / facut 50-80 euro) Mai putin comod cu carcase oglinzi , lampi si cablare pe langa cele existente. Camera spate ( highline)- kit 350-450 euro, din componente SH tot pe acolo, camera 100 euro, calculator 150 euro , cablaj 80 euro Optiune: camera OE China RGB, camera OE high plus convertor video composit / video component. Lane assist, traffic sign assist: parbriz dedicat , ornamente, camera, cablaj, calibrare, SW compatibil IC.... Parbriz ieftin 300 euro, camera 150 euro, modificare camera pe EE 150 euro, etc. Nu sunt precizate aici cheltuieli de transport pentru lucruri achizitionate din surse externe 35-50 euro colet ( mic si usor pana se trece la greutate volumetrica). Manopere ce inseamna 150 -300 euro operatiune, timp de executie 6-12 ore lucrare, ACC -ul 2 zile chiar, la mine de exemplu ( se spune ca moldovenii au DSG 3 - "incet"- " incetishor " -"si pi loc" )??? Toate operatiunile 100% realizabile si cu rata de succes doar daca treci de impedimentul BUGET. Am scris aici pentru a vedea si altii ca nu este o joaca DYI si in multe cazuri cei care fac asta sunt la limita din punct de vedere al rentabilitatii dar au virusul retrofit implementat mai mult decat clientii lor. Spor la pus bani deoparte pentru retrofit, restul e joaca.....1 point
-
eu conduc de 40k km (18 luni) GoodYear Vector 4Seasons (prima generație, cu frânare C pe ud) deși mi se pare că alunecă pe frânare (deh, ăștia nu zic de proști că sunt clasa C) în rest super mulțumit. am intrat în zăpezi de 15-20 de cm fără probleme. pe polei la fel, nu am avut nicio problemă. acum au 62k km de când sunt pe mașină și au foarte multă carne. cam 4.8 mm. mă și enervează că nu se toacă mai mult :)))) următorul set o să fie tot allseason, pentru că: - scap de grija a 2 seturi (spațiu etc) - scap de grija „profesioniștilor” și timpului pierdut pe la vulcanizări - deși sunt mai scumpe, dacă pui costul schimburilor, diferența se acoperă - au apărut anvelope allseason cu frânare A pe ud - circul des de la temperaturi de vară de bucurești la temperaturi de vârf de munte - am fost prins de ninsori „neanunțate” Au fost 2 situații în care am simțit că mașina alunecă pe frânare, ambele pe ploaie și 2-3 grade afară Eu le voi schimba cu bridgestone weather control a005 P.S.: de când a apărut maimuța în familia nu mai circul super sportiv și nu mai „trag de mașină” pe viraje. pentru cine circulă așa, clar recomand cauciucuri dedicate și performante.1 point
-
fiind B7 se exclud -trimurile de B6 bord/usi - -trimurile de CC pana in 2011 - bord /usi - Cele de CC dupa 2011 - merg doar cele de pe bord.... deci, cauta de B71 point
-
Salutare, Stiu pe cineva la Bacau care face asta fff profi. Se numeste Paduraru - 0744972175. Am facaut cateva dent-uri la el(lucrare minora), dar ce am vazut acolo, nu-ti vine sa crezi ca se pot indrepta astfel de componente si foarte, foarte strambe (aripi spate, cupole )- fara chit, vopsea. La ce ai tu acolo, nu o sa se cunoasca nimic dupa . Lucreaza cu programare asa ca suna-l inainte. Bafta !1 point
-
1 point
-
Sau apasa pe butonul de sub ea, si se dezactiveaza functia!1 point
-
Ce imi plac chestiile astea. Imi pun anvelope de iarna ca sunt mai bune ca cele all season dar sub 7 grade circul cu cele de vara....1 point
-
Am avut Golf 6 1.2 TSI si apoi Leon 5F (Golf 7 deghizat) 1.4 TSI. Golf-ul era antifonat mai bine decat Leon-ul, dar si Golf-ul 7 e antifonat mai bine decat Leon-ul. Ca platforma, MQB vs PQ35, cea noua e mult mai usoara si masina se misca mult mai bine cu acelasi motor e foarte ok. Leon-ul, desi nu avea suspensie independenta pe spate, era mai stabil pe strada si mai confortabil cu suspensie sport si jante 17” fata de Golf care avea suspensie normala si jante 16”. Golf-ul 7 1.4 TSI are suspensie independenta pe spate. Tehnologic vorbind, sistemele noi de inforainment (Composition Media si mai sus) sunt mult mai ok decat cele vechi (RCD 310/510, 310 nici macar nu are touch screen...) Apoi trebuie sa iei in calcul pretul la revanzare care o sa fie mai mic la Golf 6. Daca dotarile si km sunt comparabile eu as alege 7, fara discutie.1 point
-
La un moment dat glumeam pe topicul lui @florinpbv ca si-a facut un upgrade important punand husa la cheile de la Golf. Se pare ca s-a luat, pentru ca dupa ce am luat Golful si am adaugat inca o cheie, stateam de fiecare dara sa vad care este cheia potrivita. De astazi aceasta problema are si o solutie ?.1 point
-
Incepem prin stergerea prafului de aici , a trecut foarte mult timp de cand nu am mai postat cu toate ca multe s-au intamplat ..... Nu pot sa mint sa zic ca i-am acordat atentie pentru ca nu e asa , golful a fost cam neglijat mai ales dupa ce am inmatriculat noul Explorator , din cand in cand imi mai faceam curaj sa o scot la scurta plimbare de dezmortire asa sa nu moara bateria...... nu eram decis sa il vand..... Prin August s-a ivit o ocazie sa ajung pana la Cluj si am decis ca e o oportunitate sa scot Exploratorul la drum intins. Zis si facut .... am tras de el si m-am bucurat de el la maxim , uitasem cat de potent este.... Inainte de aceasta plecare reusisem sa ma conving singur : Cand ma intorc , o bag la vanzare ! Am facut peste 1300 km , m-am bucurat de curbe , drumuri pustii .....m-am simtit "tanar" iar in golf.... a trezit sentimente... La intoarcere am avut ghinionul sa prind un accident pe Valea Oltului si am stat in coloana aproape 5 ore mers in bara la bara dar mai mult stat pe loc... Intr-un final , am ajuns in Bucuresti trecut de miezul noptii. Obosit dupa un asa drum am urcat bagajele si apoi am realizat ca am uitat sa iau sotiei ceva de la farmacia non-stop......ofticat am coborat la masina sa ma duc repede pana la farmacie. Abea oprita masina de maxim 5 minute....... am urcat in ea, a pornit corespunzator , imi pun centura .....apas ambreiajul pregatit sa bag in viteza 1 si...... CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, MMMMMMRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.........Scart......POC ! S-au auzit niste sunete si pocnituri cand am incercat sa bag in viteza 1 , masina s-a zdruncinat destul de tare si intr-un final a intrat in viteza......... Din acel moment de fiecare data cand incercam sa bag in viteza 1 se repeta acest scenariu . Am stiut imediat ca problema este din cutia de viteze , dar de obosit si ofticat ce eram ( nu mai vroiam sa urca in casa inca odata dupa cheile de la Tiguan) am plecat cu Golful asa cum era... batat in a 1-a sau cateodata plecat de pe loc cu a doua ....am ajuns pana la farmacie si inapoi acasa fara alte incidente. Surprinzator e ca in afara de problema cu viteza 1 in rest masina merge perfect. ..... Dimineata cand a fost rece , foarte surprinzator a fost ca nu a facut deloc ! dar .....dupa ce s-a incalzit motorul a revenit la problema cu caraitul...... Eram intr-o dilema in acest moment, masina nu puteam sa o vand in stadiul care era........sau nu puteam sa o dau la tzapa sa o vand cu motorul rece...... Am decis sa cumpar cutie SH , am gasit o cutie GRF cu 172.000 km , practic jumatate din varsta Golfului ....... nu am stat pe ganduri asa ca am luato : A venit cutia intr-un final , am cumparat ulei de cutie nou , lichid de frana nou..... montat cutia , aerisit franele si ambreiajul si apoi am scos masina pe strada...... Dupa un rodaj de aprox 50 km am constatat ca masina se comporta mai bine ca niciodata , am continuat si am mers cu masina inca cateva zile si am vazut ca multe din zgomotele fine si smucituri anterioare erau din cutie.......vreau sa spun ca mergea mai bine ca niciodata , cutia se comporta perfect ! parca nu imi mai venea sa o vand........ Dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si cu lacrimi in ochi am pus anunt cu masina la vanzare , mentionand si faptul ca a fost schimbata cutia recent printre multe altele ..... Pozele cu care a fost scoasa la vanzare sunt cam acestea iar KM cu care a fost scoasa la vanzare 335.850 : Nu a trecut mult si am primit un telefon de la un tanar din constanta care parea foarte entuziasmat de masina si de ce a vazut in anunt , am stabilit cu el o zi de vizualizare si a venit din Constanta sa vada masina . Dupa ce a vazut masina si dupa ce a mers cu ea mi-a facut o oferta destul de buna si am decis ca ziua urmatoare sa vina iar in Bucuresti sa facem actele la masina . Inainte de plecare , a mai aruncat un ochi atent la masina si a testat si a doua cheie sa vada daca functioneaza dar "norocul" a fost de partea mea si cand a incuiat/descuiat odata s-a auzit un bazait tipic de la incuietoarea soferului.....si usa a refuzat sa se mai inchida din telecomanda , mergea doar broasca mecanica...... Clientul nu a auzit si nu si-a dat seama de problema , puteam sa "merg pe burta" si totul ar fi fost ok , dar m-am decis sa ii spun totusi si am agreat ca daca reusesc sa iau legaura cu cineva sa o repar pana a doua zi o sa o fac daca nu o sa ii scad pretul unei broaste noi. Zis si facut..... A doua zi dupa ce am facut actele la masina ! am apelat pentru ultima data ( cu Golful ) la F L O R I N pentru a ma ajuta cu reconditionarea broastei : Astfel pot sa spun chiar mandru ca noul proprietar a plecat cu masina complet functionala ! Daca conteaza aceasta informatie masina a fost vanduta cu 336.000 km in bord impreuna cu anvelopele de iarna si barele Transversale Thule la pretul de 4300 euro. Am fost proprietar aproape 10 ani ....(aproape) ....... Sper ca noul proprietar sa preia acest topic si sa continue aceasta poveste , incerc sa il conving..... Si uite asa se incheie povestea cu primul meu explorator . Am cautat si eu cateva poze vechi , sa fac o comparatie cu ce a fost si ce a ajuns....... de la cumparare pana la vanzare : M-am despartit de un prieten de nadejde care nu m-a lasat niciodata in drum,nici macar cand s-a defectat cutia ! , mi-a pus zambetul pe buze de fiecare data cand m-am urcat in ea ! Simt un gol in suflet....1 point
-
Ultima evolutie: Timpul pe Adancata e foarte bun record absolut FWD, intre un stage 2 991.2 Turbo S si un Lotus Elise cu motor Honda k20/k24 cu aero masiv: Albumul complet aici: https://www.facebook.com/pg/rotac.ro/photos/?tab=album&album_id=1980305965362740&__xts__[0]=68.ARCJLjO0ClmouG9fdFBaJ34RGPR0wmejhhXtnH-aqSyEgNznwlIO9qYSBBSG2WYV_0kVlNE93mHKwm0lwzRbZlgMKh-ExlmFg9jRGoCW5QfrvnEojba_S45BfVC4CcZXWp5LQhaHN06zdq0O9FAmAHF-tLGt8DadihFm3yhAMi0OtxAO0LHQ1w&__tn__=-UC-R1 point
-
Am facut in jur de 50.000 km cred. Posibil mai mult dar nu am contorizat exact.Dar le-am facut si o inversare fata spate in acesti kilometri. Fata se uzeaza mai mult ca spatele, cel putin la mine. @emanoeladrian argumentele tale sunt pertinente. Dar zi-mi cum faci in situatiile enumerate de mine( constanta-transfagarasan si grecia de la 30 grade in italia la 2500m altitudine)1 point
-
in general da, doar ca trebuie desfacuta din bila/suport si bagata una fara senzori.1 point
-
Hai sa imi spun si eu experienta si sa dau cateva sfaturi fara a deranja pe cineva. Posesor de crossclimate si fost posesor de good year all season(nu mai stiu exact modelul) da si fost posesor de seturi dedicate vara/iarna. Sunt sofer normal pe sosele. Poate doar putin agitat in anumite momente. Per total cu acele goodyear all season generatie 2008 la acel moment nu m-am simtit foarte in siguranta. Dar cu crossclimate pe care le folosesc de cand au aparut, tocind deja 4 anvelope pot spune ca a fost totul in regula atat vara cat si iarna, in conditiile in care masina nu sta 1 zi pe dreapta si este condusa si la munte si la mare si vara si iarna indiferent de conditii. Nu vreau sa risc polemici dar pentru impatimitii a doua seturi vara/iarna propun urmatorul exemplu: Un utilizator mediu in romania face cam 20.000 pe an. Din acestia cu gumele de vara se ruleaza cam 12-14.000 vara si 6-8000 iarna. Avand in vedere rulajul anual de 6000 km cu cauciucuri de iarna in 4 ani ai facut 24.000 si le arunci pentru ca au imbatranit.(cine le tine mai mult pentru ca au carne pe ele e cam inconstient) Pe cand un all season l-ai rulat 2 ani si l-ai schimbat. Proprietatile cauciucului dupa 2 ani de folosinta sunt mult mai bune decat a orcarui cauciuc cu o vechime de 4 ani. Pe langa asta mai arunc in discutie un aspect: Cand pleci de la constanta unde sunt 20 de grade si ajungi pe transfagarasan la 0-10 grade ce faci? iti iei gumele de iarna cu tine? sau le schimbi anticipat pentru acea iesire? Daca faci un tur de europa si pleci din grecia de la 25-30 de grade si ajungi prin alpi la 2500m ce faci? umbli incaltat cu gumele de iarna? sau le cari in portbagaj si le folosesti la nevoie? Nu mai spun ca oricum la noi in tara blocheaza astia drumurile instant si poti sa ai orice cauciuc ca oricum nu te lasa sa pleci din oras. Si tot ce am luat in calcul este strict practic. Nu am stat sa adaug problemele de cost pentru ca nu ma intereseaza. Daca vroiam economie nu luam michelin luam "xingceai" Ca incheiere sper ca nu am deranjat pe nimeni prin comentariul de mai sus.1 point
-
Am tot folosit rompetrol, sau socar co 95 + aditiv Millers. Azi am facut un plin cu mol evo100+, revin in vreo 3 saptamani cu feedback. Si sa fac o paranteza: Oricine are un motor pe benzina, la care se recomanda co 95, poate folosi co 100, sau 98, sau 100+ Nu face decat sa aibe mai mare grija de motorul lui. Diferenta intre benzina de co95 si co 100 este ca cea de co 100 nu prea are etanol sau metanol deloc si are diversi aditivi de curatire, antirugina, etc... Si un rol foarte inportant il are si uleiul si filtrul de ulei... Daca pui ulei prost, si il mai tii si mult, vei avea depuneri in motor mai multe decat unul care pune ulei bun si il tine si mai putin in masina... Sa nu mai vorbim de gazele carter care contribuie la depuneri... De asemenea benzina aditivata de co 100 are si aditivi de curatire, si aici iar este ceva misto, daca ai motorul murdar, plin de depuneri, dupa un plin de benzina de co 100 posibil sa simti deja ca trage mai bine masina, dar daca ai motorul curat si intretinut , nu vei simti nimic... Se recomanda macar la 2-3 plinuri sa faci un plin de co 10. Eu avand motor cu injectie directa, si remapat, pun ulei Long life, il schimb des, pun benzina de 95 cu aditiv sau de 100, si eu zic ca este ok, dar pe la 50000 as vrea sa vad ce se afla in el, chiar daca toarce trumos si trage bine.1 point
-
Daca faci 5000-10000 pe an poti sa bagi de 100. Dar cat timp producatorul zice 95 merge bine mersi cu 95. Eu in situatia in care fac 30.000 pe an nu o sa bag de 100 ca nu imi renteaza la buzunar. Si ca sa nu ma intrebati de ce nu am luat diesel la rulajul asta va spun dinainte. Nu imi place.1 point
-
Da jos plafoniera și vezi dacă nu s-a topit plasticul pe care calcă lamela de la buton, făcând astfel punte1 point
-
1 point
-
Fix acolo o lovesti la bordura. Pe jantele mele de aliaj pe leonul meu , fix acolo i-am reusit o lovitura identica din vina mea, desi am si aparator de jante pe cauciucurile de vara... Atata bai sa fie1 point
-
Praful ăla alb de pe cauciuc ce este? E fix cât lungimea zgârieturii. Să o stăpâniți sănătoși!1 point
-
App connect se poate activa doar pe mib 2. Sau mai simplu, cand intri in meniu si ai optiunea de app connect si iti cere cheie se poate activa, daca nu apare nu se poate activa.1 point
-
Mda , cea de 10 si mie mi se pare a fi alegerea estetica ideala rama vine cam asa : Dar cum toate lucrurile frumoase au defecte ascunse , se pare ca la cea de 10 inch sunt acestea: - Butonul de avarii va fi inlocuit de unul AfterMarket - la acesta este posibil sa fie modificate firele din mufa OE ( asa am fost anuntat telefonic cel putin) la fata locului se poate decide . Ma roade acest fapt....nu prea as vrea sa umblu la asta. - Rama lui este fixa - prinsa fix de ecran si nu poate fi data jos separat pentru "retusuri" revopsire . - Versiunea de android este 5.X.X - Grilele de aerisire vor fi bagate inauntru putin - Rama vine exact pe clipsurile originale , aici nu vad problema decat la greierasi viitori La cea de 9 inch nu am gasit aceste defecte , versiunea de android este 7.1.2 si nu se modifica nimic la masina. Trebuie sa recunosc ca cea de 10 inch arata intr-un mare fel......0 points
-
@ssa232, este evident ca nu trebuie sa te apuci de vreo rectificare pentru vreo componenta care tine de siguranta circulatiei. Oricum, primele candidate la rectificare ar fi TRW-urile pe care le-ai pus acum. Este evident ca trebuiau discuri OE si placute la fel, mai ales ca sunt topic-uri foarte lungi cu probleme cu discuri OEM si AM.-1 points
-
Interesant, deci tu la -5° mergi pe anvelope de vara. Te-ai gandit ca daca dai de un filtru, legea zice ca de la 7° in jos esti in culpa ? Nu mai zic de vreun accident din pricina ta, ca n-au tinut franele.-1 points
-
Pentru cei care sustin ca injectoarele common-rail Siemens-VDO-Continental nu se repara, nu exista kit de reparatie, nu exista banc de test etc.. (spoiler alert: se repara, unde nu exista kit de piese de schimb noi se pot folosi de la alte injectoare avand alt defect, iar softul VDO merge pe banc produs de Hartridge) VDO Injector-Test-And-Repair-Ver-1.21-1.pdf-1 points
-
A2C59513554 nu se reconditioneaza? Adica documentul prezentat de colegul este un fals?-1 points
-
Fiind injectoare relativ vechi, nu cred că sunt interesați de piese de schimb și banc de probă.-1 points
-
Merită să îi dăm crezare la ceea ce spune. Elementul piezo la luat de la alt injector, deci nu a spus că este piesă de schimb, iar reglarea a făcut-o pe banc. După cum spune codul hexa nu mai contează, ECU adaptându-se în mers. Este deci posibil, cu toate că elementul piezo este cel mai frecvent defect al acestui tip de injector.-1 points
-
Reciteste cele 65 de pagini mai cu atentie....si baga un ochi atent in tabele. Aceste injectoare nu se reconditioneaza(punct)-2 points
-
Salutare, am facut dpf off de curand si as dori sa aflu parerea voastra in legatura cu uleiul pe care il voi folosi in continuare. Ce am folosit pana acum si am fost mai mult decat multumit, 15000 km intre schimburi fara sa scada nivelul: https://www.emag.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-xl-iii-c3-5w30-4l/pd/D2P6G7BBM/ Varianta recomandata de mecanic pentru urmatorul schimb: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-top-tec-4100-5w-40-5l-9511liquimoly/pd/DJF2V3BBM/ Alte variante: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-diesel-hightech-5w-40-5l-2696liquimoly/pd/DVF2V3BBM/ https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-leichtlauf-ht-5w-40-5l-2328liquimoly/pd/DG92V3BBM/ https://www.emag.ro/ulei-motor-mobil-1-new-life-0w40-4l-5055107436028/pd/DKJ9LBBBM/ Voi reduce intervalul de schimb la 10.000 km, desi 90% din km ii fac in exterior, astept opiniile voastre. Multumesc!-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00