Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.10.2018 în toate secţiunile
-
Mi se pare ca exagerați si sunteți foarte ray, fix ca parvenitul de blogger. Omul de aici a primit masina cadou de la părinți, probabil, si apreciază acest lucru si o întreține cum stie el mai bine. cel mai bine un moderator Închide topicul!12 points
-
Incepem prin stergerea prafului de aici , a trecut foarte mult timp de cand nu am mai postat cu toate ca multe s-au intamplat ..... Nu pot sa mint sa zic ca i-am acordat atentie pentru ca nu e asa , golful a fost cam neglijat mai ales dupa ce am inmatriculat noul Explorator , din cand in cand imi mai faceam curaj sa o scot la scurta plimbare de dezmortire asa sa nu moara bateria...... nu eram decis sa il vand..... Prin August s-a ivit o ocazie sa ajung pana la Cluj si am decis ca e o oportunitate sa scot Exploratorul la drum intins. Zis si facut .... am tras de el si m-am bucurat de el la maxim , uitasem cat de potent este.... Inainte de aceasta plecare reusisem sa ma conving singur : Cand ma intorc , o bag la vanzare ! Am facut peste 1300 km , m-am bucurat de curbe , drumuri pustii .....m-am simtit "tanar" iar in golf.... a trezit sentimente... La intoarcere am avut ghinionul sa prind un accident pe Valea Oltului si am stat in coloana aproape 5 ore mers in bara la bara dar mai mult stat pe loc... Intr-un final , am ajuns in Bucuresti trecut de miezul noptii. Obosit dupa un asa drum am urcat bagajele si apoi am realizat ca am uitat sa iau sotiei ceva de la farmacia non-stop......ofticat am coborat la masina sa ma duc repede pana la farmacie. Abea oprita masina de maxim 5 minute....... am urcat in ea, a pornit corespunzator , imi pun centura .....apas ambreiajul pregatit sa bag in viteza 1 si...... CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, MMMMMMRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.........Scart......POC ! S-au auzit niste sunete si pocnituri cand am incercat sa bag in viteza 1 , masina s-a zdruncinat destul de tare si intr-un final a intrat in viteza......... Din acel moment de fiecare data cand incercam sa bag in viteza 1 se repeta acest scenariu . Am stiut imediat ca problema este din cutia de viteze , dar de obosit si ofticat ce eram ( nu mai vroiam sa urca in casa inca odata dupa cheile de la Tiguan) am plecat cu Golful asa cum era... batat in a 1-a sau cateodata plecat de pe loc cu a doua ....am ajuns pana la farmacie si inapoi acasa fara alte incidente. Surprinzator e ca in afara de problema cu viteza 1 in rest masina merge perfect. ..... Dimineata cand a fost rece , foarte surprinzator a fost ca nu a facut deloc ! dar .....dupa ce s-a incalzit motorul a revenit la problema cu caraitul...... Eram intr-o dilema in acest moment, masina nu puteam sa o vand in stadiul care era........sau nu puteam sa o dau la tzapa sa o vand cu motorul rece...... Am decis sa cumpar cutie SH , am gasit o cutie GRF cu 172.000 km , practic jumatate din varsta Golfului ....... nu am stat pe ganduri asa ca am luato : A venit cutia intr-un final , am cumparat ulei de cutie nou , lichid de frana nou..... montat cutia , aerisit franele si ambreiajul si apoi am scos masina pe strada...... Dupa un rodaj de aprox 50 km am constatat ca masina se comporta mai bine ca niciodata , am continuat si am mers cu masina inca cateva zile si am vazut ca multe din zgomotele fine si smucituri anterioare erau din cutie.......vreau sa spun ca mergea mai bine ca niciodata , cutia se comporta perfect ! parca nu imi mai venea sa o vand........ Dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si cu lacrimi in ochi am pus anunt cu masina la vanzare , mentionand si faptul ca a fost schimbata cutia recent printre multe altele ..... Pozele cu care a fost scoasa la vanzare sunt cam acestea iar KM cu care a fost scoasa la vanzare 335.850 : Nu a trecut mult si am primit un telefon de la un tanar din constanta care parea foarte entuziasmat de masina si de ce a vazut in anunt , am stabilit cu el o zi de vizualizare si a venit din Constanta sa vada masina . Dupa ce a vazut masina si dupa ce a mers cu ea mi-a facut o oferta destul de buna si am decis ca ziua urmatoare sa vina iar in Bucuresti sa facem actele la masina . Inainte de plecare , a mai aruncat un ochi atent la masina si a testat si a doua cheie sa vada daca functioneaza dar "norocul" a fost de partea mea si cand a incuiat/descuiat odata s-a auzit un bazait tipic de la incuietoarea soferului.....si usa a refuzat sa se mai inchida din telecomanda , mergea doar broasca mecanica...... Clientul nu a auzit si nu si-a dat seama de problema , puteam sa "merg pe burta" si totul ar fi fost ok , dar m-am decis sa ii spun totusi si am agreat ca daca reusesc sa iau legaura cu cineva sa o repar pana a doua zi o sa o fac daca nu o sa ii scad pretul unei broaste noi. Zis si facut..... A doua zi dupa ce am facut actele la masina ! am apelat pentru ultima data ( cu Golful ) la F L O R I N pentru a ma ajuta cu reconditionarea broastei : Astfel pot sa spun chiar mandru ca noul proprietar a plecat cu masina complet functionala ! Daca conteaza aceasta informatie masina a fost vanduta cu 336.000 km in bord impreuna cu anvelopele de iarna si barele Transversale Thule la pretul de 4300 euro. Am fost proprietar aproape 10 ani ....(aproape) ....... Sper ca noul proprietar sa preia acest topic si sa continue aceasta poveste , incerc sa il conving..... Si uite asa se incheie povestea cu primul meu explorator . Am cautat si eu cateva poze vechi , sa fac o comparatie cu ce a fost si ce a ajuns....... de la cumparare pana la vanzare : M-am despartit de un prieten de nadejde care nu m-a lasat niciodata in drum,nici macar cand s-a defectat cutia ! , mi-a pus zambetul pe buze de fiecare data cand m-am urcat in ea ! Simt un gol in suflet....9 points
-
Ultima evolutie: Timpul pe Adancata e foarte bun record absolut FWD, intre un stage 2 991.2 Turbo S si un Lotus Elise cu motor Honda k20/k24 cu aero masiv: Albumul complet aici: https://www.facebook.com/pg/rotac.ro/photos/?tab=album&album_id=1980305965362740&__xts__[0]=68.ARCJLjO0ClmouG9fdFBaJ34RGPR0wmejhhXtnH-aqSyEgNznwlIO9qYSBBSG2WYV_0kVlNE93mHKwm0lwzRbZlgMKh-ExlmFg9jRGoCW5QfrvnEojba_S45BfVC4CcZXWp5LQhaHN06zdq0O9FAmAHF-tLGt8DadihFm3yhAMi0OtxAO0LHQ1w&__tn__=-UC-R6 points
-
Putem vorbi strict despre masina ? ? Ca am inteles de la proprietar ca e unicat(a). P.S: Ce este pe FB (si unde) @R_a_z_v_a_n ? ?4 points
-
Ai dreptate aici Andi, un copil care tine foarte mult la masina lui si un vlogger oportunist... Dar Dariane, asculta-i si tu pe batranii mai experimentati si bucura-te de masina. Eu am 380cp DSG FWD, cu setup-ul corect faci orice. Nici eu nu sunt adeptul launch-ului, dar poti fi linistit si sa-i dai blana in continuu ca nu crapa nimic la TSI-ul de pe MQB. ?3 points
-
3 points
-
Toate modele de la Audi, cu motor de 3 Litri si quattro, in afara de BiTdi vin cu S-tronic cu 7 viteze. Ca e de 245, 250, 272 hp, vin cu S-tronic si problemele de fiabiliatate aferente. Inclusiv 3.0 TFSI de 333 cai vine cu S-tronic. Cutia ZF 8HP s-a pus doar pe 3.0 bitdi in toate formele sale: 313, 320 sau 326 hp. (Prea mult cuplu pt S-tronic) Pe 2.0 s-au pus S-tronic sau multitronic (CVT - cea mai proasta cutie Audi). Cutia de pe acest model de Audi se gaseste in mai multe forme pe multe modele: Range Rover, BMW, Jeep, Alfa Romeo, etc. si poate diferite nume in functie de producatorul masinii: Tiptronic (Audi), Steptronic (BMW). Este o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu.3 points
-
Eu unul pot sa-l inteleg pe Darian, intrucat inca imi aduc perfect aminte cat de grijuliu am fost cu prima mea bicicleta.3 points
-
La un moment dat glumeam pe topicul lui @florinpbv ca si-a facut un upgrade important punand husa la cheile de la Golf. Se pare ca s-a luat, pentru ca dupa ce am luat Golful si am adaugat inca o cheie, stateam de fiecare dara sa vad care este cheia potrivita. De astazi aceasta problema are si o solutie ?.2 points
-
Hai sa imi spun si eu experienta si sa dau cateva sfaturi fara a deranja pe cineva. Posesor de crossclimate si fost posesor de good year all season(nu mai stiu exact modelul) da si fost posesor de seturi dedicate vara/iarna. Sunt sofer normal pe sosele. Poate doar putin agitat in anumite momente. Per total cu acele goodyear all season generatie 2008 la acel moment nu m-am simtit foarte in siguranta. Dar cu crossclimate pe care le folosesc de cand au aparut, tocind deja 4 anvelope pot spune ca a fost totul in regula atat vara cat si iarna, in conditiile in care masina nu sta 1 zi pe dreapta si este condusa si la munte si la mare si vara si iarna indiferent de conditii. Nu vreau sa risc polemici dar pentru impatimitii a doua seturi vara/iarna propun urmatorul exemplu: Un utilizator mediu in romania face cam 20.000 pe an. Din acestia cu gumele de vara se ruleaza cam 12-14.000 vara si 6-8000 iarna. Avand in vedere rulajul anual de 6000 km cu cauciucuri de iarna in 4 ani ai facut 24.000 si le arunci pentru ca au imbatranit.(cine le tine mai mult pentru ca au carne pe ele e cam inconstient) Pe cand un all season l-ai rulat 2 ani si l-ai schimbat. Proprietatile cauciucului dupa 2 ani de folosinta sunt mult mai bune decat a orcarui cauciuc cu o vechime de 4 ani. Pe langa asta mai arunc in discutie un aspect: Cand pleci de la constanta unde sunt 20 de grade si ajungi pe transfagarasan la 0-10 grade ce faci? iti iei gumele de iarna cu tine? sau le schimbi anticipat pentru acea iesire? Daca faci un tur de europa si pleci din grecia de la 25-30 de grade si ajungi prin alpi la 2500m ce faci? umbli incaltat cu gumele de iarna? sau le cari in portbagaj si le folosesti la nevoie? Nu mai spun ca oricum la noi in tara blocheaza astia drumurile instant si poti sa ai orice cauciuc ca oricum nu te lasa sa pleci din oras. Si tot ce am luat in calcul este strict practic. Nu am stat sa adaug problemele de cost pentru ca nu ma intereseaza. Daca vroiam economie nu luam michelin luam "xingceai" Ca incheiere sper ca nu am deranjat pe nimeni prin comentariul de mai sus.2 points
-
Dupa o vara plina de plimbari si amintiri frumoase, m-am gandit ca este timpul pentru un update. Masina s-a comportat super si nu am intampinat nicio problema in toti cei 14000 de km la care a ajuns in cele 5 luni jumatate de cand o am. Cred ca de acum incolo ne vom potoli putin cu plimbarile. Pot sa spun ca m-am obisnuit deja cu ea si ma simt ca si cum as avea-o de mult timp. Nu stiu daca este bine sau rau. Avem si o mica ciobitura a vopselei pe capota in partea din fata de la o pietricica. Am tot zis ca voi cumpara un corector de vopsea dar n-am gasit nimic online. Cred ca va trebui sa fac o vizita la service. Ma gandesc serios sa infoliez partea din fata, insa nu stiu un service bun si nu prea am incredere in cele gasite in primele cautari pe google. Am achizitionat deja si jante + anvelope de iarna, maine sau poimaine ajung si acelea. Am mers pe aceleasi dimensiuni ca la cele de vara, deoarece cred ca pt Tiguan, 18 este exact ce i se potriveste, fara a face vreun compromis. Jantele sunt de la AEZ si sper sa imi placa si in realitate la fel de mult ca in poze. Am o mica frica cu privire la cat de mult ma vor tine in conditii de iarna, insa un lucru e clar, nu voi pune lanturi. Cred ca sistemul 4x4 si calitatea anvelopelor ar trebui sa fie de ajuns. Ca o concluzie inainte de sesiunea rece de plimbari, nu regret niciun moment alegerea acestui SUV in detrimentul celorlalte. Este exact ceea ce mi-am dorit din toate punctele de vedere. Sper ca fiecare dintre voi sa aiba sansa de alegeri asemanatoare.?1 point
-
Nu știu cât este de la injectoare sau cât a luat-o ECU-ul razna. E nebunie mare treaba asta cu scos injectoarele, schimbat locul, scrisul lor. Fie faci mai multe sute de kilometri și ai noroc să se normalizeze corecțiile, fie apelezi la cineva priceput să le scrie cum trebuie, cu ce trebuie. Un coleg de aici de pe forum a bătut drumul pana la Eexcalade la Bacău cu injectoarele pentru schimbat. El a fost singurul care i-a spus că nu este nici unul de schimbat, ce ia gâdilat, ce voodoo i-a făcut și merge bine mersi cu injectoarele vechi de vreo niște zeci de mii de kilometri și mașina e bine mersi cu corecții rezonabile. Nu cred că ai mers unde trebuie.1 point
-
Termen de livrare 50 de saptamaini ? 1 am ? Fffff tare o sa ajungem ca pe vremuri cu buteliile de gaz . Cum ai cumparat o masina noua faci comanda pentru urmatoarea ca altfel ajungi sa mergi pe jos.1 point
-
Daca dai de un filtru si esti cu anvelope de vara, iar pe jos nu e zapada, gheata sau polei, iti continui drumul linistit. Se recomanda montajul anvelopelor de iarna sub 7*, dar legislatia noastra nu o impune.1 point
-
Am avut Golf 6 1.2 TSI si apoi Leon 5F (Golf 7 deghizat) 1.4 TSI. Golf-ul era antifonat mai bine decat Leon-ul, dar si Golf-ul 7 e antifonat mai bine decat Leon-ul. Ca platforma, MQB vs PQ35, cea noua e mult mai usoara si masina se misca mult mai bine cu acelasi motor e foarte ok. Leon-ul, desi nu avea suspensie independenta pe spate, era mai stabil pe strada si mai confortabil cu suspensie sport si jante 17” fata de Golf care avea suspensie normala si jante 16”. Golf-ul 7 1.4 TSI are suspensie independenta pe spate. Tehnologic vorbind, sistemele noi de inforainment (Composition Media si mai sus) sunt mult mai ok decat cele vechi (RCD 310/510, 310 nici macar nu are touch screen...) Apoi trebuie sa iei in calcul pretul la revanzare care o sa fie mai mic la Golf 6. Daca dotarile si km sunt comparabile eu as alege 7, fara discutie.1 point
-
1 point
-
Breaking News... ***Am trecut la bocanii de iarna, jonctiunea sa facut la Autosoft: -Dejantare anvelope. -Mutat anvelope si gresat. -Schimbat valve. -Azot. -Echilbrat roti. -Soricei capace. -Spalat roti de vara pe tunel. TOTAL 150 Lei + 10 la baiat. Puse in huse pentru depozitare 6 luni. ***Schimbat furtun aerisire chiulasa. Cod piesa OEM: 06B 103 209 N (266 Lei) Am optat pentru un furtun aerisire chiulasa AM de la Topran Cod piesa: 117 340 (130 Lei). Dreapta furtun nou AM Topran, stanga futun vechi OEM rupt in 2 locuri. -1 la burduful de la jumatate (unde se rup majoritatea). -2 la intrarea in chiulasa. ATENTIE, vine fara cele 3 garnituri/oringuri. Eu am recuperat (de la cel vechi) garniturile/oringurile ce vin la intrarea in capacul culbutori, la furtunul de aer ce merge in clapeta de acceleratie si garnitura/origul care intra furtunul in chiulasa.... M-am chinuit putin, da am facut treaba buna, zic. Acum masina trage brici.1 point
-
1. Trimuri bord B7, CC sau B6, passat CC varianta 2009-2010, respectiv 2009-2012 cu ceas analogic. La cumparare online , poze de rezolutie mare ( oricum in pachet pot fi alte lucruri- verificare colet.) Poze si la spate la prinderi! 2. Raspuns negativ, constructiv sunt diferite, iar cele postate de tine sunt plastic. Pret mediu fara tva, 250 lei/buc.... Sunt persoane care cauta in mod expres varianta ta de trimuri iar in cazul unei vanzari ar trebui sa le apreciezi corect. Spor!1 point
-
1 point
-
Ca observatie , all season Michelin Crossclimate sunt anvelope de vara cu veleitati de iarna adica sunt excelente vara si ok iarna sunt moi , confortabile si silentioase1 point
-
Rezultat: masina functioneaza normal, in parametrii, nu sunt defecte. Zdruncinatul la pornire este prezent la toate si se intampla asta din cauza celor 3 cilindri care prezinta un dezechilibru major fata de motoarele in 4 cilindri, ca sanu mai vorbim de cele in 6...Am testat cu ei si alt T-Roc 1.0 TSI si Octavia 3 1.0 TSI, toate fac la fel, cu observatia ca Octavia este mult mai bine antifonata si zgomotele nu deranjeaza.1 point
-
@75NOR mulțumesc pentru precizări. Mașina este MY2019 și are AD BLUE. Jantele sunt pe "17 Triton( vor rămâne acestea pentru iarna , urmând ca la vară să trec pe "18). Tocmai ce am plecat de la dealer care mi-a confirmat cele spuse de tine : - mașina o preiau cu toate lichidele la nivel ( în afara de motorină ? ). - singurul Superb era unul pregătit pentru livrare și acela avea Pirelli P7 , dealer-ul a spus că poate veni cu acestea sau Continental / Falken. - mașina are sunset ( asta știam) , speram că mențiunea de geamuri atermice se referă la parbrizul cu protecție IR. Vroiam doar sa mă asigur, poate poate :). Dealer-ul a fost foarte amabil de fiecare data și mi-a răspuns la toate întrebările. Eu am uitat sa întreb aceste lucruri și am apelat la forum. Va mulțumesc pentru ajutor.1 point
-
Pot sa apara diferente mari la uzura din cauza greutatii. Daca un passat b6 motorina ajunge la 1550k-1600kg un leon/octavia 1.4 tsi de abia are 1250-1275 kg. Cu o masina usoara anvelopele se uzeaza mult mai greu. Eu cu vechiul set CSC5 facusem deja 63.000km si mai mergeau inca 5000km pe putin pana ajungeam la marcajul de 3.6 mm (acvaplanare) dar le-am aruncat. Deci ~70.000km cu un set de anvelope de vara facuti in 5 ani. Cu aceleasi anvelope, cineva cu E320 de 2 tone a facut de abia 40-45.000km iar altul cu Alfa romeo 159jtd de 1700kg a facut tot cam atat. Daca o sa citesti review-urile la Conti CSC5 toata lumea se plange ca se uzeaza super repede. Dar toti care le cumpara au masini cu multi CP foarte grele de 1650-2000kg. Pe tine la R16 anvelopele all seasson or sa te tina in medie 60.000km, adica 4 ani.1 point
-
doar daca vrei sa consume mai mult. clar la tine este o problema - in general injectoare, oringuri injectoare, etc - nu inseamna ca daca ai corectiile ok, injectoarele sunt bune. Daca sunt toate uzate, corectiile vor fi ok.1 point
-
Mașina Funcționează perfect după trecerea la cp3 și mi se pare super silențioasa pentru un diesel. Eu am un zgomot nou apărut, care e sesizabil doar în habitaclu și e dat de furtunul de retur care vibrează destul de tare. Am reușit sa îl diminuez folosind un furtun mai lung, însă tot se aude. Am înțeles ca un furtun cu tresa metalica rezolva situația.1 point
-
Am reusit sa fac un upload la un video, pe Youtube claritatea e foarte proasta iar pe alte site-uri, nu cunosc. Nu-s eu cu upload-ul videourilor Va las un link, sper sa va mearga. ps; calitatea e mult mai buna decat cea prezenta in video. Mai am un video filmat ziua, insa nu mai stiu pe unde sa-l pun si pe ala, pe vimeo nu ma mai lasa.1 point
-
Am gasit in sfarsit si jantele de iarna pe care mi le doream. Cele mentionate intr-un post anterior : Le-am gasit intr-o stare foarte buna ,la cumparare se pezentau estetic pe la 90% iar dupa o curatare corespunzatoare sunt pe la 97% au mici semne pe ele dar trecem peste sunt SH totusi..... Modelul este Sima 6,5Jx16H2 ET33 cu cod de janta 7N0071496A . Si vor fi incaltate cu anvelopele mele favorite de iarna : NOKIAN WR D4 215/65R16 102H XL . Abea astept sa le pun sa vad cum o sa arate exploratorul dar mai e de asteptat.1 point
-
1 point
-
Primul impuls, inainte de a vedea clipul, a fost de a zice si eu, ca alti colegi, "fiecare face ce vrea cu masina lui". Am ramas surprins cand am vazut anumiti colegi care acum dau cu pietre, colegi ce recent au fost si ei luati in colimator (sau in derandere, dupa cum preferati) pe alte topic-uri pentru diferite alegeri neinspirate pe care le-au facut. Dar asta e alta poveste. Totusi, am vazut clipul si m-a incercat un sentiment de jena pentru proprietar. Domnule Darian, vloggerul respectiv rade de tine pe tot parcursul clipului. Vizionarea clipului mi-a lasat impresia ca dorinta ta de epatare e atat de mare inca nu poti sesiza zeflemeaua vloggerului. Si acea impresie e confirmata de comentariile pe care le lasi aici. Pe de alta parte, auzind ce povestesti in clipul ala, ma bucur ca nu vrei sa "uzezi" motor, frane, anvelope etc. Apreciez ca esti constient de limitele tale in raport cu masina asta si iti recomand, fara nicio ironie, niste cursuri de condus (defensiv, sportiv, de care vrei tu) inainte de a incepe sa incarci turbina aia.1 point
-
1 point
-
Bine zici, @Rave. La mine trage cu tunul. Sper sa nu gasesc motorul in portbagaj... ?1 point
-
Am fost azi la honda si am vazut noul model. Pare mult mai cizelat in interior decat hyundai si kia. Modelul e 2018. Manual m ar interesa. Nu vreau automata. Imi plac masinile manuale. Nu ma deranjeaza sa mestec in cutie. Am tot analizat variante. Ford era ok ca si pret insa documentandu-ma mai mult probleme aparute la cutia de transfer m-a facut sa zis pas. La hyundai mi a placut ca forma insa varianta premium pe care as dori sa o iau vine cu roti pe 19, cam improprii pe unde voi merge cu masina. In momentul de fata am o skoda de 1.4 tsi. Si pe unde a mers aceasta masina va merge si urmatoarea. Nu fac off road propriu zis dar daca am reusit lunar sa sparg cauciucuri 195/65/15, cele pe 19 sigur le voi taia. La kia nu imi place exteriorul iar problemele care le tot citesc ma face sa ridic semne de intrebare. Ok are garantie 7 ani, dar stiti fiecare cum e cu garantia in Romania. Motoarele Honda stiu ca sunt fiabile. Mai ne documentam.1 point
-
Voi sunteti seriosi cand spuneti felicitari la mizeria aia de vlog??? Eu cred ca scopul unui vlog e sa transforme teoria(date, caracteristici) in practica(aplicabilitate in lumea reala). In cazul de fata continutul este nul...zero barat. Mai degraba il vad ca o parodie ieftina cu 2 protagonisti penibili. Trist...pacat de masina.1 point
-
1 point
-
Pana sa vad vlogul credeam ca OP-ul nici n-are permis, dupa ce "chestii" am vazut scrise de el p'aici . Acum ca l-am vazut la volan a crescut in ochii mei...oarecum1 point
-
1 point
-
Te uiti la presiune 2.6 bar constanta si iti dai seama ca e hibrida. Initial nu a mers foarte bine, dar am dat-o jos de cel putin 10 ori Am ajuns intr-o ora sa dau jos turbina, sa o reglez si sa pornesc motorul, ca sa iti dai seama de experienta dobandita . Am pregatit harta cu mai multa motorina si boost. Turbina de la finturbo din pacate nu mergea foarte bine, a fost un esec total din pacate. Am mai incercat o turbina mai mare pe rulmenti ceramici, din pacate jos era prea moarta, abia dupa 3000 incepea sa miste, adevarat sus in ture facea 3bar constant fara probleme cu egt 900 (super safe) . Am renuntat la ea deoarece pe strada era de nefolosit GTB2565vklr Din pacate cutia are nevoie de un soft mai bun decat cel actual, pe schimbarea de trepte pierd cam o secunda de la 100-200 . Cost soft 850 euro Poze cu prima mea turbina.1 point
-
Nu am mai postat de mult. Mi-am facut propria mea turbina hibrida, m-am chinuit destul sa o setez pe masina, in final merge foarte bine.1 point
-
Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....1 point
-
Concluzia la final de călătorie dupa 8300 km este un consum pe termen lung de 5.4 l ceea ce il face sa fie perfect pentru concedii lungi.( sincer ma asteptam sa fie in jur de 7, asa imi estimasem bugetul de combustibil). Cu Octavia 2 1.9tdi la deplasarile lungi de 4000-6000 km consumul obtinut era de 4.8-5.2 l. Deci pentru 0.5 l in plus chiar merita sa te bucuri de prestanta si confortul unui kodiaq.1 point
-
Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...1 point
-
Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa turul bun am observat ca am crapat niste discuri de frana Reyland, care desi nu au fost ieftine, nu s-au ridicat la nivelul AP Racing: Asa ca m-am intors la AP Racing, urmeaza a fi montate: Impreuna cu Pagis RS19 si RS14: Urmeaza conversie la DSG cu tot ce tine de acest lucru (planetare, volant, electromotor, alt diferential, timonerie, instalatie electrica) si o suspensie orientata mai mult spre circuit decat Bilstein PSS10.1 point
-
@Sop Cati km ai facut cu setul de all season pana l-ai aruncat? Eu nu cred ca fac mai mult de 15.000 km /an. @emanoeladrian Chiar ca am nevoie de "succesuri"0 points
-
Sunt cateva lucruri putin neclare si incorecte in postul tau si anume: 1. Orice fabricant de anvelope conform normelor EU da garantie la ele 5 ani, deci in 5 ani calitatea cauciucului nu sufera alterari semnificative si este bun de rulat. 2.Anvelopele de iarna dedicate se refera in special la aderenta pe zapada si gheata functie de forma si amprenta anvelopei.Un set all season nu va fi niciodata in stare sa performeze in zapada si sa iasa din situatii 'inzapezite' cum o va face unul dedicat de iarna. Pentru vara se pune problema acvaplanarii in situatii de ploaie abundenta, cele dedicate prin forma amprentei reusind cu brio sa elimine apa dintre anvelopa si asfalt. Bineinteles ca la capitolul economie la buzunar balanta inclina brutal in favoarea celor all season, fiecare este liber sa gandeasca,compare si sa decida in functie de interes si buzunar. Eu pastrez anvelopele iarna/vara max. 5 ani(fara sa fiu inconstient la varsta mea) iar profilul caii de rulare nu mai jos de 2-2.5 mm. Succes in alegere!0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00