Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.10.2018 în toate secţiunile

  1. Am gasit in sfarsit si jantele de iarna pe care mi le doream. Cele mentionate intr-un post anterior : Le-am gasit intr-o stare foarte buna ,la cumparare se pezentau estetic pe la 90% iar dupa o curatare corespunzatoare sunt pe la 97% au mici semne pe ele dar trecem peste sunt SH totusi..... Modelul este Sima 6,5Jx16H2 ET33 cu cod de janta 7N0071496A . Si vor fi incaltate cu anvelopele mele favorite de iarna : NOKIAN WR D4 215/65R16 102H XL . Abea astept sa le pun sa vad cum o sa arate exploratorul dar mai e de asteptat.
    6 points
  2. Toate modele de la Audi, cu motor de 3 Litri si quattro, in afara de BiTdi vin cu S-tronic cu 7 viteze. Ca e de 245, 250, 272 hp, vin cu S-tronic si problemele de fiabiliatate aferente. Inclusiv 3.0 TFSI de 333 cai vine cu S-tronic. Cutia ZF 8HP s-a pus doar pe 3.0 bitdi in toate formele sale: 313, 320 sau 326 hp. (Prea mult cuplu pt S-tronic) Pe 2.0 s-au pus S-tronic sau multitronic (CVT - cea mai proasta cutie Audi). Cutia de pe acest model de Audi se gaseste in mai multe forme pe multe modele: Range Rover, BMW, Jeep, Alfa Romeo, etc. si poate diferite nume in functie de producatorul masinii: Tiptronic (Audi), Steptronic (BMW). Este o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu.
    4 points
  3. Cu intarziere pun si eu niste poze de la intalnirea de 15 ani de la infiintarea VW Forum. Felicitari organizatorilor pentru un eveniment foarte reusit! Sper sa existe din ce in ce mai multe ocazii care sa aduca impreuna aceasta comunitate a pasionatilor. Pregatirile in noaptea dinaintea evenimentului: Duminica, la intalnire:
    3 points
  4. Cine a evitat Duster pentru motoarele pe benzina de putere mica, nu mai are motive sa o face de acum incolo. Dacia primeste seria de motoare 1.3 Energy TCE: 130/160 CP, AWD sau FWD. Ar fi super sa permita cuplarea EDC cu AWD pe Duster. http://www.automarket.ro/paris-2018/a-fost-anuntata-cea-mai-puternica-dacia-de-pana-acum-motor-turbo-de-13-87207.html
    3 points
  5. Si am sa revin si cu filmarea
    2 points
  6. Mersi Silviu, nu mă gândeam la alt model de bbs, și miezul cu Subaru gold ?
    2 points
  7. Nu usura volant, las-o stock, nu de alta dar sigur nu vrei zgomote la relanti. Eu am avut kitu asta: volant g60 + disc kevlar + placa intarita, la configuratia de 170 cai nu a schitat nimic, dar la cea de 233 cai si 500 nm dupa 6 luni a inceput sa patineze, deci pt ce vrei tu e perfect, in rest nu au fost probleme. Eu nu as mai merge pe hibride, e o loterie cu ele...unele ies, altele nu, poti pune turbina de ARL, tine maxim 190 cai.
    2 points
  8. Dam drumu la treaba. Distributie CONTI, kit curea accesorii, ulei, filtre, discuri+placute spate, lamela stergator spate. Schimbat filtru polen (vorba unui coleg, mai era putin sa iasa si o veverita de acolo)cel mai probabil deaia nu baga aer cum trebuie. Schimbat filtru de aer ...negru ca la sonda. Intre timp am montat si un comutator lumini crom, de la baietii cu ochii oblici. Arata penibil, afisaj decalat fata de switch, se simte ca este facut undeva in ghena vaporului. Iau unul OEM cat de curand. Urmeaza volant masa simpla si disc ambreiaj in kevlar, poate saptamana asta sa le montez. Next: Fuzete cu frane 288mm pe fata. Next...after next: Turbo hibrid si soft.
    2 points
  9. “Era o vremea...” cand se facea asta aici:
    2 points
  10. Și Mannol a reușit un TBN aproape de 8. la 504.00-507.00 - le său. Un ulei low cost produs de o firmă germană într-o țară baltică(parcă Letonia) dar scoate rezultate bune. După cum se vede, trendul e cam general, readus borul înapoi și crescut cantitatea de sulf. Se pare că nu a ținut treaba cu ,,ecologizarea" uleiului.
    2 points
  11. Primul impuls, inainte de a vedea clipul, a fost de a zice si eu, ca alti colegi, "fiecare face ce vrea cu masina lui". Am ramas surprins cand am vazut anumiti colegi care acum dau cu pietre, colegi ce recent au fost si ei luati in colimator (sau in derandere, dupa cum preferati) pe alte topic-uri pentru diferite alegeri neinspirate pe care le-au facut. Dar asta e alta poveste. Totusi, am vazut clipul si m-a incercat un sentiment de jena pentru proprietar. Domnule Darian, vloggerul respectiv rade de tine pe tot parcursul clipului. Vizionarea clipului mi-a lasat impresia ca dorinta ta de epatare e atat de mare inca nu poti sesiza zeflemeaua vloggerului. Si acea impresie e confirmata de comentariile pe care le lasi aici. Pe de alta parte, auzind ce povestesti in clipul ala, ma bucur ca nu vrei sa "uzezi" motor, frane, anvelope etc. Apreciez ca esti constient de limitele tale in raport cu masina asta si iti recomand, fara nicio ironie, niste cursuri de condus (defensiv, sportiv, de care vrei tu) inainte de a incepe sa incarci turbina aia.
    2 points
  12. Tot masina albastra face cei mai multi km Am fost intr-o tura prin podgoriile de la Ceptura, dupa ce am parcat m-a inspirat peisajul. Si a aparut pe bord o cifra relativ rotunda. In august s-a intamplat si un concediu pana in Bulgaria, undeva la vreo 40km dupa varna, si am bifat prima iesire din tara cu bora. Nimic de mentionat tehnic, totul pare sa mearga ok
    2 points
  13. Salutare ! Chiar daca modelul pe care urmeaza sa il prezint nu se incadreaza in categoria "wow!" sau "ce mai e si asta ?!" incerc sa va prezint tardiv, micutul Polo pe care familia l-a gazduit pe termen nedeterminat. Dupa lungi si anevoioase cautari, initial pornind spre un Polo Cross 9N, dupa aceea dupa alt fratior din familia Vag, am ajuns la un Polo 9N3 facelift din generatia ( 2005 - 2009 ). Masina va fi folosita preponderent urban, iar pe weekend mici iesiri extra-urbane, am vrut musai 1.9 si km putini ( sub 200.000 daca nu cer prea mult de la un diesel nascut in Germania), sa anulez sunetul de "tractoras" al 1.4-ului, iar ca dotari un "minim" de climatronic si incalzire in scaune, astfel in final am ajuns la exemplarul de mai jos : motorizarea - 1.9 tdi- BMT - cu dpf activ ( sper cat mai mult timp ) 101 cp fabricatie : 06.2006 - prima inmatriculare 11.2006 Germania 164,000 km reali, sustinuti de facturi, TUV, carte service ( 06.2017 avand 141.000 km, deci destul de plauzibili km ) climatronic incalzire in scaune ABS , ESP Tempomat senzori ploaie oglinda heliomata retrovizoare interior sportline ( o combinatie foarte rara ) geamuri + oglinzi electrice spalatoare faruri inchidere centralizata + alte mici detalii ... Planuri de viitor apropiat : inmatriculare ( RAR si alte nebunii legislative ) schimb de ulei + filtre verificare generala, printre altele posibil un rulment buclucas Planuri de viitor indepartat : imbracarea volanului si a schimbatorului cu repere rosii / visinii sa fie in ton cu tapiteria jante de vara + anvelope Navi oem sau ceva de la fratii chinezi cu Android un detailing exterior, chiar daca arata foarte bine, ar merge un finish touch + o ceramica o solutie pentru cotiera, venind dupa 3 masini dotate cu cotiera, vad ca e chiar enervant in trafic fara acest detaliu considerat insignifiant. plan S.F. - un pachet exterior GTi ( doar in cazuri extreme si la preturi foarte bune de la fratii polonezi ) Sper ca nu am omis nimic, oficial "bine v-am gasit !" si km multi si fara probleme tuturor !
    1 point
  14. Well hello there ...guess who's back. Cine nu ma stie, in trecut am avut Polo 9N3, Golf 6, Passat CC si acum....Polo...doar ca de data asta, putin mai special. Nevoia pentru o masina mica de naveta m-a facut ca de data asta sa aleg cu capul. Asa ca dupa indelungi cautari, test drive si multe drumuri aiurea, cu ajutorul lui @ShadoWzZ am gasit ceva mai ales. Se da urmatorul "specimen". Polo 9N3 - 1.9 TDi - 101 cp - motor BMT - an fabricatie 2009 - DPF - Echipare confort. Culoarea black magic pearl effect. Plafon si interior negru, inclusiv stalpi. Suspensie sport fabrica Volan si schimbator piele Climatronic Scaune fata incalzite Spalatoare far Faruri black edition .......si cam atat. Posibil ca am mai uitat unele, dar imi mai aduc aminte pe parcurs. Motorul este genial pe caroseria asta, trage foarte bine si nici nu ma gandesc cum va fi cu stage 1. In rest, injectoarele, EGR, DPF, turbina...toate functioneaza in parametrii optimi. Ca idee, o sa ramana si asta stock...cat sta trenu in gara la Faurei... Ca deh, am fost cu trenul dupa ea. Necesare pe termen scurt: volant (am sa trec la SMF de G6 1.6tdi), distributie, discuri fata (aici o sa trec pe fuzete de Fabia II pentru upgrade la frane 288mm) si alte posibile maruntisuri de schimbat, ulei, filtre, suporti si alte pivotareli pe la roti, evident daca o fi nevoie. Upgrades pentru viitor: Stage 1 - probabil ceva la 130-140cp, fara modificari la motor si nimic care sa forteze O unitate multimedia android sau ceva OEM de pe platforma G4/Passat B5. Cluster cu maxidot, sper sa gasesc unul. (momentan nu am nici macar computer bord) Pilot automat. Volan Golf 5 GTI. Suporti pahare in consola centrala Senzori parcare spate (am sa incerc OEM, daca nu..ma orientez spre ceva AM de calitate) Lupe in far, ca tot am spalatoare. Alte scaune fata, am sa incerc o adaptare la cele de Golf 5/6. Ramane de masurat si adaptat...sper sa incapa fizic. Daca nu, ma indrept spre ceva de Fabia sau Audi A1 2-3 poze...si cam atat, urmeaza pe viitor mai multe. Spor!
    1 point
  15. Lista cu cele mai fiabile SUV-uri pe 2018 conform unei publicatii de specialitate in UK :
    1 point
  16. acum am inteles in acest caz , daca nu iti e lene sa schimbi anvelopele de 2 or i pe an , ia de iarna dpdv al sigurantei vei avea si vara si iarna anvelope bune dpdv finainciar , all season oricum nu sunt ieftine iar cand le vinzi pe alea de vara , vei pierde mult , nicio afacere cand le uzezi , asa cum ai spus , treci pe all season ptr comoditate eu doar all season folosesc ptr ca sunt cuminte in trafic, calatoresc putin de tot iarna si sunt mai comod , economisesc spatiu , etc
    1 point
  17. Cel care l-am luat e tot 505.01 si asta am gasit in stock ? Dar daca spui ca ala ar fi ma ok, data viitoare voi lua Specific Nu as lua ceva in oglinda, chiar arata bine camera unde este ea pozitionata, am sa fac o poza mai clara, poate nu se vede bine ? Am sa urc si o filmare si am sa o postez aici. O sa mai vin cu update, mai urmeaza sa fac cateva pe la masina. Pana atunci, drumuri bune!
    1 point
  18. stai sa inteleg tu acum ai Dunlop de iarna foarte putin merse ? atunci alea raman pe masina iarna / vara inca 2-3 ani pana consideri ca trebuie schimbate de uzura esti familist , conduci linistit , nu mai da banii pe all season cat timp ai de iarna aproape noi pe masina in rest , totul e marketing si se adreseaza celor care conduc sportiv sau la limita , nu celor cuminiti in trafic
    1 point
  19. da....baga la search FILTER ... si o sa te duca singur acolo -
    1 point
  20. Revenim cu update-uri Am desavarsit R.A.R.-ul fara emotii, masinuta e in parametri. Zilele trecute am descoperit ca am si computer de bord mic dar totusi, tind spre un maxi-dot, care de altfel se gaseste foarte greu, dar cautam in continuare... In torpedou am gasit si o mufa de Ipod, dar cred ca e depasita deja, ultimele modele venind deja cu o altfel de mufa. In cautarile mele prin dezmembrari am dat de un Polo destul de dotat, printre altele cu senzori de pneuri ( foarte rar ) momentan i-am "furat" doar butonul, pentru a umple golul din consola cu optiunea lipsa, ulterior sa ma documentez despre ceea ce presupune intregul retrofit si sa iau piesele aferente. Am gasit si o capota in stare foarte buna, capota pe care o detin are ceva rugina pe interior si pe extremitati, si probabil dupa sezonul rece se va cere schimbata, asadar am facut o mutare inainte si am achizitionat-o in avans. Next step - inmatricularea. Dupa aceea, stau la pândă după niste jante de vara. Ma gandeam la niste BBS-uri 16" care s-au pus si pe golf 4, ceva idei ? Ma uitam si la jantele colegului @Stefan.DFS care vin foarte bine, dar ar merge si ceva modular. Oricum keep searching.... Some pics :
    1 point
  21. Va ca nu ti-a raspuns nimeni. Nu , nu este normal sa resimti socuri in caroserie la pornirea unui motor TSI. E o problema din ce zici, eu zic sa mergi la reprezentanta sa vada care este problema.
    1 point
  22. Cateva intrebarari pentru cei ce au trecut deja la CP 3: Cum se comporta motorul ? Merge la fel de rotund ca inainte, au aparut trepidatii zgomote noi ? Masina acelereaza liniar, se comporta la fel ca inainte in accelerare/decelerare ? Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri...
    1 point
  23. Nu are Park Assist, nu are navigatie mare, nu are scaune cu memorii. Si nu am mai citit. De asemenea bag mana in foc ca nu are Km reali.
    1 point
  24. Tin minte ca trailer assist era optiune, venea într-un pachet cu rear camera si park assist (600eur). Separat se gaseau camera si park assist fara trailer assist (290eur), vorbesc de allspace, posibil ca pe tiguanul scurt sa fie altfel. Ghidarea remorcii se făcea in cazul Trailer asist direct din selectorul rotativ al oglinzilor cu vizualizarea camerei spate pe ecranul central. Deci e posibil ca acum sa nu meargă daca nu a fost luat din start. Poate merge codat ulterior dar aici nu te pot ajuta.
    1 point
  25. Va Salut! Mai era putin si trecea un an de cand nu am mai scris pe aici Asta nu inseamna ca nu am fost frecvent pe forum... Mare lucru nu am mai facut pe la masina, am incercat sa ma bucur de ea, dar nici asta nu am reusit. De la ultima postare si pana in prezent, am facut in jur de 8k km, masina avand undeva la 251mii km. Mai mult sta stationata, aduna zgarieturi de la persoanele neatente.? Anul trecut prin Ianuarie, i-am pus o baterie noua, Fulmen Formula Xtreme de 77ah si placute ATE ceramic pe spate. Daca-mi amintesc bine, undeva anul asta am schimbat placutele de frana pe fata, dupa atatia ani era si timpul sa le schimb, tot cu ATE ceramic; lichidul de frana a fost schimbat si el. La 250k km am schimbat si uleiul impreuna cu filtele, iar ca tot am umblat pe acolo...am zis sa-i trag si un scut de metal. De ce nu? Altceva nu-mi amintesc sa mai fi facut, stiu ca trebuie sa-i schimb burdufele de la planetara, nu stiu cum...la mine se rup in prostie. In rest, merge....la fel ca anul trecut Ah, am uitat sa va spun, am montat camera de filmat traficul. Filmeaza ok, clar si ce imi place cel mai mul e ca pot downloada instant video-ul pe telefon. Ce nu imi place, nu filmeaza si cand stationeaza. Nici poze nu prea i-am facut, atasez ce am mai gasit prin telefon. Drumuri bune sa aveti!
    1 point
  26. La 18000 (un an si 10 luni de folosire) mi s-a aprins led-ul si am completat cu aproximativ 300ml. De atunci n-am vazut sa consume ulei.
    1 point
  27. Cred ca am gasit raspunsul la problema de mai sus care a fost dezbatuta fara succes in iulie-august. Adica de ce imediat dupa schimbul de ulei la unii nu scrie 30000. Iata ce scrie in carte la capitolul Resetarea afisajului intervalelor de service: "La autovehiculele cu interval de service variabil, dupa resetarea indicatorului pentru schimb de ulei, se afiseaza valorile noului interval de service, care se calculeaza in functie de conditiile de utilizare anterioare ale autovehiculului. Aceste valori se adapteaza apoi in functie de conditiile de utilizare actuale." Adica daca inainte te-a trimis la service la 22200, asa te trimite si imediat dupa schimb. Daca nu prea mergi prin oras, intervalul probabil creste la 30000.
    1 point
  28. Darian, trebuia sa folosesti ocazia sa o luati pe blonda aia premium cu Cupra;)
    1 point
  29. Parere personala kia oferta cea mai buna pret , dotari , calitate fabricatie , confortabila la mers ( eu am facut test drive cu noul model varianta GT-line pe benzina DCT ) si mai ales garantia unica pe piata desigur daca te incadrezi in 20 de mii/km / an .
    1 point
  30. Neatza! De 2 luni nu prea mai am weekend-uri libere,tot plecat cu un botez,nunta,vacante,zile de nastere,teambuilding,etc Nici sapt.viitoare nu cred ca o sa am timp de praguri,sidemarkers,lumini ambientale,etc. - cred ca o sa trebuiasca sa fac un lucru care il urasc: sa apelez la altii sa le faca Ca un mic update: temporar am schimbat "RCD200" cu un Alpine CD + 3.5mm jack 1din din 2din,totul merge ok pana si lumina e la fel dar trebuie sa caut sertar sa completez spatiul gol,care initial l-am avut dar l-am donat RCD200 - nu mai merge numa cand are chef sau 1-2minute si se stinge,am verificat sigurante,etc si tot nimic,probabil il pot repara dar in afara de aspect nu prea e practic,cd-urile nu le mai citeste de ceva vreme . Am o intrebare pt cine a mai montat praguri 25 anny pe Golf 4 - (ABS plastic nu fibra): la roata din spate,cum ati procedat cu acel spatiu intre pragul masinii si cel ce se monteaza?se decupeaza?practic e un mic spatiu ce pare ca ar aduna mizerie cu timpul.
    1 point
  31. Eu unul pot sa-l inteleg pe Darian, intrucat inca imi aduc perfect aminte cat de grijuliu am fost cu prima mea bicicleta.
    1 point
  32. Upgrade de la Michelin PS4 la ce anume? Mașina e daily, omul e calculat și cumpătat. După ce a plătit 1000euro.pe anvelope normal va nu vine un cioban sa faca burn cu ele. Poate vrea sa tina mașina 20 de ani. E fix treaba lui cum merge. Eu cred că a vrut sa faca putina reclama la cupra, sa vada și alții cum e. Doar că publicul din Ro nu prinde la genul asta de publicitate. Lumea vrea sa vada.cocalareala maxima, burnout, mers cu 145 km/h in Buc exact că ăla cu clio rs sau cu golful R .youtuberul ideal din top 3 in Ro are o Fabia de 230 cp cu frânele stock, so cauciucuri tigar și se plânge de wheelspin. Bun așa. Și inca o chestie, spunând că mașina a fost 40500euro nu faci altceva decât să agiți apele. Mai bine spuneai prețul final după discounturi.
    1 point
  33. Voi sunteti seriosi cand spuneti felicitari la mizeria aia de vlog??? Eu cred ca scopul unui vlog e sa transforme teoria(date, caracteristici) in practica(aplicabilitate in lumea reala). In cazul de fata continutul este nul...zero barat. Mai degraba il vad ca o parodie ieftina cu 2 protagonisti penibili. Trist...pacat de masina.
    1 point
  34. Asteptam episodul 2, sa vedem cum e cu "socul in motor" ?
    1 point
  35. Salutare, am vazut si eu vlogul si nu stiam de unde imi este cunoscuta masina, frumoasa masina. Cred ca a fost cel mai slab vlog al respectivului youtuber. No offence, sa ai masina asta, sa o duci in launch control mode, turata maxim, si apoi sa zici "gata, nu dau launch ca nu pentru asta e tractiunea fata" ... man.. n-am cuvinte , cine se uita la un vlog cu un cupra se asteapta sa vada ceva plecari, 0-100 etc, nu tristetea aia ce a iesit la voi. Scuze de offtopic.. dar nu mai puteam, m-a enervat videoclipul maxim. Zi faina.
    1 point
  36. La banii astia o sa gasesti doar o masina alergata fara prea mari dotari .. Gandeste singur daca in 2014 ai dat pe un Passat 36 de mii de euro ca atata a cam costat unul cu dotarile , motorizarea dorite de ai vinde acuma masina cu 8 sau 9 mii de euro ? Passat cu banii astia sunt doar oferte la samsari . Te rog sa nu ma intelegi gresit sau sa o ei ca pe o jignire dar 9000 de euro nu sunt multi bani pentru un Passat bine dotat si anii de fabricatie indicati de tine . Eu iti doresc succes sa gasesti o masina buna pe gustul tau.
    1 point
  37. NU ai probleme, pistonul nu se retrage pana la capat doar actionat electric.
    1 point
  38. dupa o tura cu picioarele pe Omu - soare, fain, in ciuda prognozei, la coborarea de pe Dichiu am vazut asta:
    1 point
  39. Pune si tu niste poze cu masina sa o vedem
    1 point
  40. Nemultumirea mea este legata de faptul ca, pe anumite conditii de drum/atmosferice, nu il vei putea folosi. Concret, daca ninge si se depune zapada pe radar primesti eroare in bord si sistemul se dezactiveaza sau daca a se depune gheata pe radar/senzori la fel. Este neplacut sa mergi vreo 500 de km 100% manual dupa 11 ani de cand nu ai mai facut asta. Eu am patit asta atat pe ninsoare cand a dat eroare pe autostrada cat si la gheata care s-a depus pe senzori si radar de la apa celor din fata. Regresul consta in faptul ca nu ii poti seta o viteza si sa treci peste radar si senzori. Passat-ul intr-adevar nu avea radar si nu mentinea distanta automat fata de cei din fata insa ii puteai seta orice viteza pe care o mentinea indiferent de conditiile de drum. Ok, am facut un upgrade, am ceva teoretic mai bun care imi mentine viteza, distanta samd dar parerea mea este ca ar trebui sa existe si o de optiune de bypass a radarului in cadrul sistemului. Stiu, o sa te gandesti ca nu este mare chestie sa cureti radarul si sa iti continui drumul. Am atasat o poza facuta dupa 120 km din drum in care am incercat sa curat - era bocna, nu am putut dezlipi nimic de pe bara, radar, numar etc.
    1 point
  41. 2.0 TSI 4motion DSG Sport 250CP dupa chip tuning. In Bucuresti am consumat si 13l/100. Dar uzual e undeva in jur de 20 ?. Merg de obicei cu S cuplat la DSG. In afara am consumat si 8 (mers legal pe drumuri nationale). Uzual e undeva in jur de 10. Pe autostrada la xxxkm/h consuma undeva in jur de 14l/100 La viteza aia decoleaza avioanele!
    1 point
  42. Noi pentru iarna am luat niste jante BBS de 17' et 48 si anvelope Michelin alpin 5 xl 225. Ni le-au montat cei de la reprezentanta si nu a fost nicio pb. Noi nu doar cu ET-ul am avut pb cand am cautat jante ci si cu diametrul HUB-ului multe jante nefiind compatibile.
    1 point
  43. Ai citit ce am scris eu cu @Jorjel mai sus?
    0 points
  44. Dariane, o sa ajungi sa inchizi si topicul asta Te dau o tura cu a mea sa vezi wheel hop pe toate 4 ? Vis ! Ajunge socul pana in tips-urile din titaniu!
    0 points
  45. Masina a plecat astazi de la mine cu noul proprietar la volan. Din cate am inteles este membru aici asa ca daca vrea, poate sa preia topicul. Din ce ma priveste pe mine, dar cu parere de rau pentru ca mi-a placut foarte mult masina asta, se poate inchide...
    0 points
  46. @Sabrina Ce masina de 300 de cp (sau mai mult) cu tractiune pe fata ai detinut? Sau nu era a ta? Ca si eu as face oricand pe masina altuia, desi la voi la Porsche nu am fost lasat, atat eu cat si cunostinte, care au vrut sa cumpere? De ce nu lasati cumparatorii sa faca Launch Control cu Seat Leon Cupra? Ma gandesc sa vin la alte modele sport ale concernului VW sa verific daca se face Launch Control in test drive. Cat despre toti cei nemultumiti de expresia "soc in motor" baieti veniti cu masinile voastre, va astept, le frig cat de mult doriti ca sunt ale voastre nu a mea. ?
    -1 points
  47. Karoqul este foarte apreciat.Cei de la VAG abia fac fata comenzilor de Karoq.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!