Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2018 în toate secţiunile
-
Eu ma duc sa imi caut manualul de utilizare al masinii si daca regasesc vreuna din expresiile de mai jos (sau derivate), o vand: "soc in motor", "se uzeaza anvelopele", "nu o pun pe dyno, ca e periculos", "nu ii fac launch, ca se strica", "franele trebuie sa le mangai".10 points
-
Masina ta nu este FWD , motiv pentru care nu da socuri in motor @Sabrina7 points
-
Voi sunteti seriosi cand spuneti felicitari la mizeria aia de vlog??? Eu cred ca scopul unui vlog e sa transforme teoria(date, caracteristici) in practica(aplicabilitate in lumea reala). In cazul de fata continutul este nul...zero barat. Mai degraba il vad ca o parodie ieftina cu 2 protagonisti penibili. Trist...pacat de masina.6 points
-
Aia nu e reclama, e anti-reclama! N-ar mai lua nimeni o masina de 40.500 de euro si 290 CP cu care nu poti sa faci launch control ca nu tine puntea fata, nu poti sa mergi tare ca da socuri in motor, nu poti sa franezi tare ca ceva, dai 2.500 de euro pe niste frane si scartaie... Sa continui? Si @deenman este totusi o mare de gri-uri, si daca tot suntem pe topicul acestei masini, multe alte culori foarte vii intre "hai sa-i rupem fasu' in bara la bara" si "am luat cele mai scumpe si potrivite anvelope pentru masina asta dar merg incet cu ele si nu franez brusc ca sa nu se toceasca"... Doar daca nu e ok alb, nu inseamna ca trebuie sa fie negru. Sunt atatia soferi de masini puternice care nici nu le "rup in gura" pe drumurile publice in fiecare moment petrecut la volan dar nici nu le menajeaza exagerat si fara motiv ca in cazul de fata. Dar, revin la parerea mea initiala, e masina lui si poate face fix ce vrea cu ea! Inclusiv sa faca un filmulet de prezentare in care se da mare cu cat de scumpa e masina si cat de bine arata si cat de puternica e dar nu poate merge tare cu ea si nici nu poate frana brusc si nici nu poate face launch control samd4 points
-
Bine zici, @Rave. La mine trage cu tunul. Sper sa nu gasesc motorul in portbagaj... ?4 points
-
Deci daca alergi masina la 100k schimbi motorul... Ai citit treaba asta in manualul masinii? E valabil doar la Cupra sau la toate masinile in general? A mea are 115k si e si putin modificata si n-a picat; si dau in ea cand prind ocazia ? Fara suparare, ti-au zis si colegii mai sus. Nu e de tine masina asta Confirm faza cu franele, am si eu aceleasi frane pe masina. Scartaie pt ca-s nefolosite; da putin in ele si scartaitul ala o sa dispara, garantat.4 points
-
3 points
-
A mai trecut un sezon cald, masina a ajuns la ~139900km. Am reusit sa descopar si trancanitul ala "din bord" de care vorbeam in ultima postare. Se pare ca nu clapeta aceea cazuta in sistemul de ventilatie facea asa. Ieri am desfacut plasticul gri/carbon de pe langa Bolero / climatronic sa vad daca nu cumva de la el e, ca am observat ca atunci cand il atingeam, zgomotul disparea, apoi reaparea. Am descoperit ca de fapt de la trepidatiile motorului, gropi, ani trecuti peste ea, panoul de clima care e prins in 4 suruburi (torx-uri) era slabit (toate cele 4 erau slabe) si la o anumita turatie a motorului intra in rezonanta cu plasticul gri/carbon. La mana, se misca bine in toate directiile. Am strans toate cele 4 suruburi si a disparut zdranganitul, acum e din nou liniste in masina (cat poate fi cu un tdi sub capota ). Si cateva poze cu jucaria de weekend-ul asta, am scos-o pe serpentine la o fugareala sa mai scoatem funinginea din ea! Nu-mi dau seama de ce, dar masina asta te trage la viteza mult mai usor decat Superbul, nici nu realizez cand ajung la viteze de luat permisul cu ea.3 points
-
Comentariile nu au aparut din felul in care-si foloseste masina, asta e fix problema lui. Ele au aparut din "nevoia de atentie" care au dus la contactarea unui vlogger, care sa faca un filmult despre el in masina in care nu face nimic pt ca se strica. Eu am vazut multa frustrare adunata dupa volanul ala...si nu masina trebuie sa iasa in evidenta ci proprietarul, asta fiind si ideea care a dus la vlog. La inceput a fost distractiv dupa care mi s-a cam facut mila. Darian, vlogul a avut efectul scontat, te-a facut "celebru" insa nu in felul pe care l-ai asteptat tu. Vloggerul vietii si-a cam batut joc de tine, cu ajutorul tau e adevarat, insa...3 points
-
Dar poate omul fix asta a vrut, o masina “speciala” care sa iasa in evidenta chiar daca nu are de gand sa o foloseasca la adevaratul ei potential. Atata timp cat isi permite masina poate sa o foloseasca fix cum vrea. Eu zic sa se intalneasca cei mai comentati membri ai forumului, unul cu o masina “capabila” pe care nu o foloseste la adevaratul ei potential si unul cu un “dizal” pe care il alearga mai mult decat ar trebui (aparent), si sa faca schimb de masini, poate asa o sa fie forumul happy! ?3 points
-
Si eu am aceasta cutie pe Jeep, varianta ZF8HP70, la care pt schimb de ulei se schimba baia cu totul (filtrul e incastrat in capac) si m-a costat 2300 Lei la service specializat in cutii automate. La reprezentanta probabil ca e asa scump, piesele pt tine sunt aprox 1500 lei Nu stiu de ce parerile sunt impartite cand producatorul spune ca uleiul trebuie schimbat.. ”ZF automatic transmissions are filled with specially developed semi-synthetic oils. At very high operating temperatures, the oil ages faster than under normal conditions. Examples: Many trips at high speeds Many trips while towing a trailer Sporty driving Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to 120,000 km or after eight years at the latest.”3 points
-
Pana sa vad vlogul credeam ca OP-ul nici n-are permis, dupa ce "chestii" am vazut scrise de el p'aici . Acum ca l-am vazut la volan a crescut in ochii mei...oarecum3 points
-
Salutare, am vazut si eu vlogul si nu stiam de unde imi este cunoscuta masina, frumoasa masina. Cred ca a fost cel mai slab vlog al respectivului youtuber. No offence, sa ai masina asta, sa o duci in launch control mode, turata maxim, si apoi sa zici "gata, nu dau launch ca nu pentru asta e tractiunea fata" ... man.. n-am cuvinte , cine se uita la un vlog cu un cupra se asteapta sa vada ceva plecari, 0-100 etc, nu tristetea aia ce a iesit la voi. Scuze de offtopic.. dar nu mai puteam, m-a enervat videoclipul maxim. Zi faina.3 points
-
Dariane, o sa ajungi sa inchizi si topicul asta Te dau o tura cu a mea sa vezi wheel hop pe toate 4 ? Vis ! Ajunge socul pana in tips-urile din titaniu!2 points
-
2 points
-
Face conform legilor fizicii Cauta si tu pe google "wheel hop issues" (eventual adauga si "fwd") si nu te mai plange atat. Nu esti primul care conduce masini de sute de cai. Ai cateva rezolvari si in comentariile de pe youtube, daca le poti parcurge P.S: nu pierzi garantia daca faci upgrade la anvelope si mergi cu o presiune corespunzatoare.2 points
-
2 points
-
@tgb97 n-am nicio relatie, nu il cunosc pe OP si si mie mi se pare exagerata reactia fata de masina (nu am avut rabdare sa urmaresc vlog-ul) dar e masina lui si treaba lui. Whatever! Si tu inca nu ai inteles, pe forum nu conteza ce iti doresti tu de la masina ta, conteaza ce isi doresc ceilalti de la masina ta2 points
-
2 points
-
Salutare. Felicitari pentru partea a doua a vlog-ului. Cu siguranta mi-a schimbat perceptia facuta de prima parte! ?2 points
-
Chiar la doua saptamani, ceara solida? Da-o la 3-4 luni si nu mai spala masina cu spuma activa. Ai sa ajungi ca cel din Karate Kid daca dai cu ceara la 2 saptamani.2 points
-
Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c1 point
-
@Darian290, cred ca ti s-a raspuns deja la toate intrebarile. Daca nu aici, pe celalalt forum. Si da, mi-a placut senzatia. Am simtit ca ma bucur de masina si de o functie oferita de producator. Poate ar trebui sa o faci si tu.1 point
-
Nu, nu, ca e 4x4 si tine la asa ceva! Plus ca titaniumul e mai rezistent decat aluminiul, deci... altceva!!!1 point
-
1 point
-
Eu nu prea vad publicitate (pozitiva) in "nu fac launch ca sare motorul", "fara kick-down ca dau soc in motor", "am brembo de 2500e dar tocesc cauciucurile". De la "burnout" la "nu o urc pe dyno ca se strica" e cale lunga... Edit: Nu cred ca a vrut nimeni sa vada burnout-uri sau mers cu viteza X. Preconceptiile si argumentarea lor sunt disputate aici.1 point
-
De ce am ajuns sa comparam un Kuga de 24(?).000 cu un CRV care o sa fie peste 34.000(cu tot cu reducerea de la stat, daca o sa se incadreze) daca nu mai mult Adica eu sunt curios care e bugetul si ce se vrea de la masina, ca odata stiute astea e foarte simplu sa alegi cea mai buna varianta care se incadreaza in ele.1 point
-
1 point
-
Super faina masina! Chiar ma gandeam ce masina iti vei lua. Multi km fara probleme, farurile led si motorul sunt waw. O ss urmaresc cu mare entuziasm topicul!!!1 point
-
1 point
-
Nu folositi motorina / benzina , raman pete , se arde lacul. Ceara solida sau baton de argila ( si aici trebuie avut grija sa folositi apa/ solutie la greu , sa nu se zgarie vopseaua). O ceara solida, data la 2 saptamani va proteja masina .1 point
-
1 point
-
Super! Sa il stapanesti sanatos. ? Pe langa motor e important de mentionat si cutia, ZF8HP, mult mai fiabila decat S-tronicul. Sa ii faci schimbul de ulei si filtru in intervalul 80-100.000 km sau mai devreme, chiar daca in planul de service Audi e mentionat faptul ca uleiul e lifetime. Pe site-ul ZF, la webcatalog, gasesti codurile produselor si instructiunile privind schimbul de ulei.1 point
-
Nu se compara B8 cu C7... C7 joaca în alta clasa. Felicitări pentru achiziție. E superba.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe sub trimuri, plastice, praguri, etc... Trebuie sa desfaci totul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vorbeam de toti cu toate troacele. De vreun an de zile s-au umplut străzile de fumigene. E rau doar pentru cei din spate, pe ei îi doare la bască. Era bine daca fumul li se intorcea in cabină. Atunci se săturau. El o poate duce la circuit. Acolo poate da drumul la toti caii fara sa incetineasca traficul din spatele lui. ONTOPIC: eu nu văd un mega-proiect ci doar un golf obosit cu niste jante vopsite.1 point
-
Nu e secret, desi putin OT , mie nu mi-a facut nimic cu ochiul Eram 90% hotarat sa iau alt Leon nou, tot manual, dar pentru ca sotia vrea automata si eu imi vreau electrica inapoi... i-a placut ei cum arata, merge si suna Megane-ul GT, si am si obtinut un pret foarte bun la el, asa ca momentan aceea este pe primul loc.1 point
-
@Rave, daca nu e secret sau cu deochi, tie ce ti'a atras atentia?1 point
-
Masina se va comanda cu livrare in 60 -80 zile. Este noua. In legatura cu pierderile de la grup(ulei) au spus ca s a intamplat acest lucru pt ca in momentul in care schimbi anvelopele este obligatoriu sa le schimbi pe toate patru. Sistemul de tractiune citeste fiecare roata in parte. Orice invartire a unei roti in plus duce la cuplarea 4×4 ceea ce duce la ridicarea temperaturii din grup. In legatura cu calamina.....aici este la fel ca la motoarele benzina de la vw. Daca mergi in oras pe orice galarie se va depune calamina. Mai cercetam. Rave in afara de modul cum arata, probleme de ordin tehnic vezi la acest motor? Am mers si cu hyundai tucson. Este o masina ok. Variants premium vine cu jante pe 19 obligatoriu. Nu se pot schimba. Imi place cum arata tucson dar la interior.......nu ma atrage foarte tare. Este atragatoare oferta de 5 ani garantie din bara in bara.1 point
-
Mie mi se pare foarte ok daca iti place cum arata masina, eu personal am o problema cu design-ul ei Dar pretul este foarte bun!1 point
-
Nici eu la reviziile VAG din Iasi n-am avut parte de asa ceva. In schimb atat in Irlanda cat si in SUA au facut proba de drum la fiecare revizie. Avand in vedere ca Romania tot se dezvolta si asimileaza mai multe chestii de prin UE, probabil ca procedurile de genul asta vor aparea din ce in ce mai des si, intr-un viitor, vor deveni norma.1 point
-
1 point
-
Pentru cine are Bolero, luati de aici fisierul cu logo-uri png facute special pt a fi folosite in meniul de Radio (pt posturi). Le bagati pe card sd sau stick si va descurcati voi de aici. Daca am mai sarit vreun post de radio, imi spuneti si fac update la fisier. logos.zip1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00