Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2018 în toate secţiunile

  1. Eu ma duc sa imi caut manualul de utilizare al masinii si daca regasesc vreuna din expresiile de mai jos (sau derivate), o vand: "soc in motor", "se uzeaza anvelopele", "nu o pun pe dyno, ca e periculos", "nu ii fac launch, ca se strica", "franele trebuie sa le mangai".
    10 points
  2. Masina ta nu este FWD , motiv pentru care nu da socuri in motor @Sabrina
    7 points
  3. Voi sunteti seriosi cand spuneti felicitari la mizeria aia de vlog??? Eu cred ca scopul unui vlog e sa transforme teoria(date, caracteristici) in practica(aplicabilitate in lumea reala). In cazul de fata continutul este nul...zero barat. Mai degraba il vad ca o parodie ieftina cu 2 protagonisti penibili. Trist...pacat de masina.
    6 points
  4. Aia nu e reclama, e anti-reclama! N-ar mai lua nimeni o masina de 40.500 de euro si 290 CP cu care nu poti sa faci launch control ca nu tine puntea fata, nu poti sa mergi tare ca da socuri in motor, nu poti sa franezi tare ca ceva, dai 2.500 de euro pe niste frane si scartaie... Sa continui? Si @deenman este totusi o mare de gri-uri, si daca tot suntem pe topicul acestei masini, multe alte culori foarte vii intre "hai sa-i rupem fasu' in bara la bara" si "am luat cele mai scumpe si potrivite anvelope pentru masina asta dar merg incet cu ele si nu franez brusc ca sa nu se toceasca"... Doar daca nu e ok alb, nu inseamna ca trebuie sa fie negru. Sunt atatia soferi de masini puternice care nici nu le "rup in gura" pe drumurile publice in fiecare moment petrecut la volan dar nici nu le menajeaza exagerat si fara motiv ca in cazul de fata. Dar, revin la parerea mea initiala, e masina lui si poate face fix ce vrea cu ea! Inclusiv sa faca un filmulet de prezentare in care se da mare cu cat de scumpa e masina si cat de bine arata si cat de puternica e dar nu poate merge tare cu ea si nici nu poate frana brusc si nici nu poate face launch control samd
    4 points
  5. Bine zici, @Rave. La mine trage cu tunul. Sper sa nu gasesc motorul in portbagaj... ?
    4 points
  6. Deci daca alergi masina la 100k schimbi motorul... Ai citit treaba asta in manualul masinii? E valabil doar la Cupra sau la toate masinile in general? A mea are 115k si e si putin modificata si n-a picat; si dau in ea cand prind ocazia ? Fara suparare, ti-au zis si colegii mai sus. Nu e de tine masina asta Confirm faza cu franele, am si eu aceleasi frane pe masina. Scartaie pt ca-s nefolosite; da putin in ele si scartaitul ala o sa dispara, garantat.
    4 points
  7. Discutiile despre socurile in motor mi-au adus aminte de mesajul urmator
    3 points
  8. A mai trecut un sezon cald, masina a ajuns la ~139900km. Am reusit sa descopar si trancanitul ala "din bord" de care vorbeam in ultima postare. Se pare ca nu clapeta aceea cazuta in sistemul de ventilatie facea asa. Ieri am desfacut plasticul gri/carbon de pe langa Bolero / climatronic sa vad daca nu cumva de la el e, ca am observat ca atunci cand il atingeam, zgomotul disparea, apoi reaparea. Am descoperit ca de fapt de la trepidatiile motorului, gropi, ani trecuti peste ea, panoul de clima care e prins in 4 suruburi (torx-uri) era slabit (toate cele 4 erau slabe) si la o anumita turatie a motorului intra in rezonanta cu plasticul gri/carbon. La mana, se misca bine in toate directiile. Am strans toate cele 4 suruburi si a disparut zdranganitul, acum e din nou liniste in masina (cat poate fi cu un tdi sub capota ). Si cateva poze cu jucaria de weekend-ul asta, am scos-o pe serpentine la o fugareala sa mai scoatem funinginea din ea! Nu-mi dau seama de ce, dar masina asta te trage la viteza mult mai usor decat Superbul, nici nu realizez cand ajung la viteze de luat permisul cu ea.
    3 points
  9. Comentariile nu au aparut din felul in care-si foloseste masina, asta e fix problema lui. Ele au aparut din "nevoia de atentie" care au dus la contactarea unui vlogger, care sa faca un filmult despre el in masina in care nu face nimic pt ca se strica. Eu am vazut multa frustrare adunata dupa volanul ala...si nu masina trebuie sa iasa in evidenta ci proprietarul, asta fiind si ideea care a dus la vlog. La inceput a fost distractiv dupa care mi s-a cam facut mila. Darian, vlogul a avut efectul scontat, te-a facut "celebru" insa nu in felul pe care l-ai asteptat tu. Vloggerul vietii si-a cam batut joc de tine, cu ajutorul tau e adevarat, insa...
    3 points
  10. Dar poate omul fix asta a vrut, o masina “speciala” care sa iasa in evidenta chiar daca nu are de gand sa o foloseasca la adevaratul ei potential. Atata timp cat isi permite masina poate sa o foloseasca fix cum vrea. Eu zic sa se intalneasca cei mai comentati membri ai forumului, unul cu o masina “capabila” pe care nu o foloseste la adevaratul ei potential si unul cu un “dizal” pe care il alearga mai mult decat ar trebui (aparent), si sa faca schimb de masini, poate asa o sa fie forumul happy! ?
    3 points
  11. Si eu am aceasta cutie pe Jeep, varianta ZF8HP70, la care pt schimb de ulei se schimba baia cu totul (filtrul e incastrat in capac) si m-a costat 2300 Lei la service specializat in cutii automate. La reprezentanta probabil ca e asa scump, piesele pt tine sunt aprox 1500 lei Nu stiu de ce parerile sunt impartite cand producatorul spune ca uleiul trebuie schimbat.. ”ZF automatic transmissions are filled with specially developed semi-synthetic oils. At very high operating temperatures, the oil ages faster than under normal conditions. Examples:  Many trips at high speeds  Many trips while towing a trailer  Sporty driving Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to 120,000 km or after eight years at the latest.”
    3 points
  12. Pana sa vad vlogul credeam ca OP-ul nici n-are permis, dupa ce "chestii" am vazut scrise de el p'aici . Acum ca l-am vazut la volan a crescut in ochii mei...oarecum
    3 points
  13. Salutare, am vazut si eu vlogul si nu stiam de unde imi este cunoscuta masina, frumoasa masina. Cred ca a fost cel mai slab vlog al respectivului youtuber. No offence, sa ai masina asta, sa o duci in launch control mode, turata maxim, si apoi sa zici "gata, nu dau launch ca nu pentru asta e tractiunea fata" ... man.. n-am cuvinte , cine se uita la un vlog cu un cupra se asteapta sa vada ceva plecari, 0-100 etc, nu tristetea aia ce a iesit la voi. Scuze de offtopic.. dar nu mai puteam, m-a enervat videoclipul maxim. Zi faina.
    3 points
  14. Dariane, o sa ajungi sa inchizi si topicul asta Te dau o tura cu a mea sa vezi wheel hop pe toate 4 ? Vis ! Ajunge socul pana in tips-urile din titaniu!
    2 points
  15. Publicitate? Tu ti-ai lua o Cupra dupa vizionarea celor doua "vloguri"?
    2 points
  16. Face conform legilor fizicii Cauta si tu pe google "wheel hop issues" (eventual adauga si "fwd") si nu te mai plange atat. Nu esti primul care conduce masini de sute de cai. Ai cateva rezolvari si in comentariile de pe youtube, daca le poti parcurge P.S: nu pierzi garantia daca faci upgrade la anvelope si mergi cu o presiune corespunzatoare.
    2 points
  17. @Rave cred ca a inteles intr-un final ... pe pielea lui ?
    2 points
  18. @tgb97 n-am nicio relatie, nu il cunosc pe OP si si mie mi se pare exagerata reactia fata de masina (nu am avut rabdare sa urmaresc vlog-ul) dar e masina lui si treaba lui. Whatever! Si tu inca nu ai inteles, pe forum nu conteza ce iti doresti tu de la masina ta, conteaza ce isi doresc ceilalti de la masina ta
    2 points
  19. Eu nu m-am uitat la vlog ci doar la statistici si pare sa fie un success. Raportul like/dislike e de 20 la 1. Cat timp publicul tinta apreciaza, cred ca vlogger-ul respectiv si-a atins scopul. Cu un titlu de clickbait nici nu ma astept la ceva material calitativ.
    2 points
  20. Salutare. Felicitari pentru partea a doua a vlog-ului. Cu siguranta mi-a schimbat perceptia facuta de prima parte! ?
    2 points
  21. Chiar la doua saptamani, ceara solida? Da-o la 3-4 luni si nu mai spala masina cu spuma activa. Ai sa ajungi ca cel din Karate Kid daca dai cu ceara la 2 saptamani.
    2 points
  22. Dupa 10 luni de asteptare, saptamana urmatoare voi primi masina. De vreo 2 ani cautam alternative pentru a inlocui masina sotiei, o Fiesta tdci care si'a facut cu brio datoria, insa portbagajul nu putea primi prea usor nici macar un carucior de copil in trecut, nu mai zic de tricicleta/bicicleta pe viitor, asa c'am inceput cautarile. Initial sotia a dorit tot diesel, insa intre timp am reusit sa o "convertesc" la benzina. Cutie manuala, neaparat, tot dorinta sotiei. Mai departe am avut mana libera. Nu am optat pentru 4drive intrucat pentru iarna Foresterul meu e de ajuns, oricum e superior ca tractiune sistemului 4drive. La inceput vizat era Yeti, insa dupa aparitia Atecai si un drivetest a fost clara alegerea. Am fost de'am vazut si Tiguan, Mokka X, Qashqai, X-Trail, CX5 (modelul anterior, insa mai erau pe stoc doar diesel si comenzi preluau pentru modelul nou). Am plasat comanda la sfarsitul lui martie 2017, iar masina a ajuns la dealer pe 17 ianuarie, actele finale facand ca livrarea sa nu fie posibila saptamana aceasta. Masina este un 1,4 TSI 150 CP, tractiune fata si cutie de viteze manuala, nivel de dotare Xcellence plus urmatoarele optionale: - Capuccino Beige - Pachet Enjoy Xcellence ( Alarma, Pachet iarna, Park Assist, Sistem navigatie) - Adaptive Cruise Control - Blind Spot + Rear Cross Detection - Full Link - Incalzire Auxiliara - Parbriz Incalzit - Portbagaj Actionat Electric - Roata de Rezerva de Dimensiuni Reduse - Sound System Seat (Beats nu era disponibil atunci si nu sunt convins ca e mult superior) - Top View Camera As mai fi adaugat si scaunul cu reglare electrica, daca includea si functia de memorie pentru macar 2 pozitii, altfel mi s'a parut inutil (greutate in plus in primul rand). La trapa am stat mult in dubii, insa cum sigura Ateca pe care o vazusem cu trapa avea deja mecanismul defect si cum la ambele masini pana acum am avut neplaceri cu trapa, am renuntat la idee. Din catalogul de accesorii am comandat si aparatori noroi fata/spate si set roti de iarna cu jante Seat Dynamic pe 17" cu Continental 850p (860p nu am vazut pe dimensiunea 215 55 R17). Probabil voi comanda si covoras de cauciuc pentru portbagaj, ce am gasit aftermarket nu ma incanta prea mult. Aftermarket am luat, dupa recomandari de pe forum, un set de covorase de cauciuc.
    1 point
  23. Salut, everyone late post Dupa admiratia mea pentru modele sport respectiv hot hatch-urile Megane RS 2, Megane RS 3 in vara anului 2016 am dat comanda pentru un Seat Leon Cupra 290 DSG. Asteptarea a fost de 4 luni, masina a ajuns in posesia mea in data de 03.11.2016. O asteptare destul de chinuitoare dar cu totii trecem prin acest proces cand cumparam o masina noua. Hands down m-as fi dus sa imi iau Megane RS 3 Trohpy dar la acea vreme in vara lui 2016 nu se mai comercializa la noi in tara... Modele care erau la vanzare in acea perioada si imi faceau cu ochiul : Ford Focus RS MK3, Golf 7R DSG, Cupra 290 DSG, Civic Type R FK2, Passat B8 BITDI. Cum din toate aceste modele am ajuns la Cupra 290, de ce Cupra 290, sa le iau in ordine Civic Type R FK2 - Nu mi a placut deloc cum arata atat la exterior cat si la interior si nu m-am mai dus sa o vad si in realitate. Pe aceasta am eliminat-o din prima. Passat B8 BITDI masina extraordinara, motorul la fel sweet dar o masina care nu este de varsta mea. Mai incolo este o optiune serioasa, Ford Focus RS MK3 - Aceasta era mainul masina pe care am vrut sa o cumpar dinadins. In vara anului 2016 toti dealerii Ford din Bucuresti nu deadeau deloc discount la aceasta masina adica 0%. NU am mai intampinat niciodata acest tratament pe nicaieri si anume atat e pretul de lista cu atat o cumperi nu se negociaza nimic. Bun pe langa asta stiam de problema cu motoarele care este una foarte grava dar eu tot vroiam sa il iau. Capacul a fost cand m-am dus la BDT si aveau unul in parcare pe Nitrouse Blue si modest dotat. Masina mi a oferit o senzatie de mult plastic de proata calitate si foarte ingabejita pentru ocupantii locurilor din spate sa nu mai zic de portbagaj 260 litrii... Dupa ce am vazut-o mi am luat ramas bun de la ea. Sa nu mai zic ca dotata full ajungea undeva la 46.500 de euro la acea vreme si nici macar discuri ventilate pe spate nu primeai. Navigatia la acea vreme era Sync II (Fara Android Auto fara Apple Carplay)........ Hai am inteles Cupra 290 nu iti da tractiune integrala dar iti da DSG. La Focus primeai tractiune integrala dar aveai cutie manuala. Cupra 290 full cu tot cu discount iesea cu 8000+ de euro mai ieftina decat un Focus RS full. 8000+ Pt o tractiune integrala?!?! dar in minus o cutie DSG? LUL Update : M-am dus la un an si anume in vara lui 2017 sa intreb la Tiriac daca acum fac discount. Raspunsul a fost acelasi NU cu pretul de lista cumperi masina. LUL Alegerea finala a fost intre Golf 7R DSG si Cupra 290 DSG care sa fie ? Simplul fapt pentru care am ales Cupra 290 este ca handlingul este mult mai bun avand limited slip diff, are frane Brembo 4piston cu niste discuri uriase pe fata de 370mm, NAVIGATIA da exact Navigatia este pozitionata sus mult mai bine pozitionata ca pe golf, scaune sport tip scoica incalzite care ii dau un aspect masinii atat la exterior cat si la interior mult mai sport. Golf-ul 7R parca nu se deosebeste de un Golf normal si asta ma refer la oamenii care nu sunt cunoascatori. Nu-mi pasa ca nu am tractiune 4X4 HotHatch-ul adevarat nu este 4x4. Intradevar Golful 7R daca il luam era mult mai rapid la plecari de pe loc sau in regim de ploaie, ninsoare. Nu aveam de gand sa iau o masina sa o rup la fiecare semafor sau sa merg sport in conditii de ploaie, zapada #notfunforme. Pe mine nu m-a interesant ce Badge am pe capota atata timp cat mie imi place masina. Masina este configurata full si anume : Optiune standard : DCC Adaptive Suspension; LED Fronts Lights and LED Tail Lights; Cupra Drive Profile Selector (Confort, Sport, Cupra, Individual); Electric and Heated folding mirrors, ++ mult mai multe Optionalele masinii : - 6 speed DSG - Color Alor Blue - Alcantara Sport Bucket Seats (Heated) - Orange Performance Package (Brembo 4piston with 370 mm front discs/ Orange Mirror Caps and Orange Front Grill / Machined Lighter Orange Sport Wheels 19inch / Sportier Side Skirt) - System Navigation Plus 6.5 inch; 16.5 cm : 1) Dynamic route guidance with 3D map display and 3D emblematic buildings; 2) Full Link (Mirror Link, Android Auto and Apple Carplay) 3) Electric interface for external use AUX-IN jack, USB, 2x card slot SD 4) Bluetooth and Voice Control, SMS, WLAN Audio Streaming 5) CD/DVD player (MP3/WMA/video) 6) 10GB hard disk drive - MAPCARE (Two updates/year in the first Three years for the Navigation Maps) - Chrome elements for interior - Sunroof panoramic - Front and Rear Parking Sensors - Reverse Camera - SEAT Sound System - DAB Tuner - Adaptive Cruise Control (ACC) - High Beam Assist - Lane Assist - Front Assist - Traffic Sign Recognition - Safety Pack (Tiredness recognition & Front and rear seatbelt reminders) Poze : c
    1 point
  24. @Darian290, cred ca ti s-a raspuns deja la toate intrebarile. Daca nu aici, pe celalalt forum. Si da, mi-a placut senzatia. Am simtit ca ma bucur de masina si de o functie oferita de producator. Poate ar trebui sa o faci si tu.
    1 point
  25. Nu, nu, ca e 4x4 si tine la asa ceva! Plus ca titaniumul e mai rezistent decat aluminiul, deci... altceva!!!
    1 point
  26. De ce am ajuns sa comparam un Kuga de 24(?).000 cu un CRV care o sa fie peste 34.000(cu tot cu reducerea de la stat, daca o sa se incadreze) daca nu mai mult Adica eu sunt curios care e bugetul si ce se vrea de la masina, ca odata stiute astea e foarte simplu sa alegi cea mai buna varianta care se incadreaza in ele.
    1 point
  27. Eu eram ironic dar am zis sa fiu subtil. Poate am fost prea subtil ?
    1 point
  28. Am fost azi la honda si am vazut noul model. Pare mult mai cizelat in interior decat hyundai si kia. Modelul e 2018. Manual m ar interesa. Nu vreau automata. Imi plac masinile manuale. Nu ma deranjeaza sa mestec in cutie. Am tot analizat variante. Ford era ok ca si pret insa documentandu-ma mai mult probleme aparute la cutia de transfer m-a facut sa zis pas. La hyundai mi a placut ca forma insa varianta premium pe care as dori sa o iau vine cu roti pe 19, cam improprii pe unde voi merge cu masina. In momentul de fata am o skoda de 1.4 tsi. Si pe unde a mers aceasta masina va merge si urmatoarea. Nu fac off road propriu zis dar daca am reusit lunar sa sparg cauciucuri 195/65/15, cele pe 19 sigur le voi taia. La kia nu imi place exteriorul iar problemele care le tot citesc ma face sa ridic semne de intrebare. Ok are garantie 7 ani, dar stiti fiecare cum e cu garantia in Romania. Motoarele Honda stiu ca sunt fiabile. Mai ne documentam.
    1 point
  29. Hibridul e intr-adevar mai interesant. Cat despre non-hibrid, pe la americani acest CR-V are un consum destul de ok comparativ cu ceva competitori directi care se gasesc si prin Europa. CRV-ul e o masina ok dar punctul slab cred ca e cutia CVT in varianta auto. 'Skodiaq' DSG mi se pare o optiune mai buna cu un interior ce pare cu doua clase peste CRV. Astia de la Honda se zgarcesc atat de tare incat nici macar nu poti inchide gurile centrale de ventilatie (au scos acel buton care exista cam pe orice masina europeana) si cam taie costurile pe unde pot.
    1 point
  30. Super faina masina! Chiar ma gandeam ce masina iti vei lua. Multi km fara probleme, farurile led si motorul sunt waw. O ss urmaresc cu mare entuziasm topicul!!!
    1 point
  31. Superba balena...interiorul de vis! ?
    1 point
  32. Nu folositi motorina / benzina , raman pete , se arde lacul. Ceara solida sau baton de argila ( si aici trebuie avut grija sa folositi apa/ solutie la greu , sa nu se zgarie vopseaua). O ceara solida, data la 2 saptamani va proteja masina .
    1 point
  33. Super! Sa il stapanesti sanatos. ? Pe langa motor e important de mentionat si cutia, ZF8HP, mult mai fiabila decat S-tronicul. Sa ii faci schimbul de ulei si filtru in intervalul 80-100.000 km sau mai devreme, chiar daca in planul de service Audi e mentionat faptul ca uleiul e lifetime. Pe site-ul ZF, la webcatalog, gasesti codurile produselor si instructiunile privind schimbul de ulei.
    1 point
  34. Superba balenuta E din alt film fata de ce ai avut inainte ! Sa ai parte de ea
    1 point
  35. Wow. Este superba. Big like. Drumuri bune.
    1 point
  36. Pe sub trimuri, plastice, praguri, etc... Trebuie sa desfaci totul.
    1 point
  37. Au adăugat GTL în compoziție. Shell explica cel mai bine ce este GTL https://www.shell.com/energy-and-innovation/natural-gas/gas-to-liquids.html Au mărit un pic cantitatea de Bor (un lubrifiant solid), agenți de curățare, au scăzut un pic cantitatea de fosfor, punctul de picurare a scăzut la - 50 grade (de la - 46), a crescut TBN-ul la 8,61 (de la 6,46), indicele de vâscozitate a crescut la 181 (de la 164),esterii au rămas în continuare la un nivel de aproape 5% (majoritatea uleiurilor 504.00-507.00 folosesc undeva la 1-3%). Singurul aspect negativ, cenușa de sulf a crescut la 0,89% (de la 0,68%). Ar trebui să fie un ulei foarte bun cu cifrele astea, să zicem că ar ocupa o poziție din top 3 uleiuri 504.00-507.00. Acum, cum îl va digera mașina, cum îl veți percepe, este un alt subiect.
    1 point
  38. Asteptam episodul 2, sa vedem cum e cu "socul in motor" ?
    1 point
  39. Luna viitoare Valvoline SynPower XL III 5w30 va începe vânzarea versiunii reformulate. Să sperăm că intră și el în clubul 504.00-507.00 cu TBN peste 8. Le-a luat mult timp producătorilor de ulei până ce au găsit soluția optimă pentru această normă. Cine întrebă când va fi disponibilă pentru comercializare în România, nimeni nu le poate da răspunsul. Mobil Esp a fost reformulat în iulie și pe piață se găsește doar versiunea veche.
    1 point
  40. Sa inteleg ca aia din dreapta e noua achizitie ? Felicitari !
    1 point
  41. Trebuie sa recunosc ca a frost cringe maxim sa ma uit la clipul ala. Esti sigur ca ai achizitionat masina potrivita pentru caracterul si nevoile tale ? PS : Franele alea scartaie pentru ca plang sa fie folosite, nu mangaiata frana
    1 point
  42. Nu e secret, desi putin OT , mie nu mi-a facut nimic cu ochiul Eram 90% hotarat sa iau alt Leon nou, tot manual, dar pentru ca sotia vrea automata si eu imi vreau electrica inapoi... i-a placut ei cum arata, merge si suna Megane-ul GT, si am si obtinut un pret foarte bun la el, asa ca momentan aceea este pe primul loc.
    1 point
  43. Eu nu ma pricep deloc la nimic ce tine de Ford, cu atat mai putin la motoarele lor. Pe mine ma deranjeaza cum e desenat interiorul; acele de bord, formele si culorile per total sunt kitchoase / copilaroase si ecranul ala este foarte greu de navigat datorita pozitiei. Si nici exteriorul nu ma incanta in mod deosebit. Eu unul prefer Tucson dar nici despre el nu stiu multe tehnic vorbind pentru ca nu m-a interesat destul de mult cat sa cercetez. Dar pretul ala bate genul asta de nemultumiri si sunt sigur ca, dupa o perioada de acomodare, masina o sa fie ok! Nu ai ce altceva sa cumperi, la pretul ala, care sa se apropie de oferta asta. Si asta in general, nu doar in clasa de SUV Compact. Stiu asta pentru ca am studiat cam tot ce se putea la acest pret si mi-a dat cu virgula.
    1 point
  44. Masina se va comanda cu livrare in 60 -80 zile. Este noua. In legatura cu pierderile de la grup(ulei) au spus ca s a intamplat acest lucru pt ca in momentul in care schimbi anvelopele este obligatoriu sa le schimbi pe toate patru. Sistemul de tractiune citeste fiecare roata in parte. Orice invartire a unei roti in plus duce la cuplarea 4×4 ceea ce duce la ridicarea temperaturii din grup. In legatura cu calamina.....aici este la fel ca la motoarele benzina de la vw. Daca mergi in oras pe orice galarie se va depune calamina. Mai cercetam. Rave in afara de modul cum arata, probleme de ordin tehnic vezi la acest motor? Am mers si cu hyundai tucson. Este o masina ok. Variants premium vine cu jante pe 19 obligatoriu. Nu se pot schimba. Imi place cum arata tucson dar la interior.......nu ma atrage foarte tare. Este atragatoare oferta de 5 ani garantie din bara in bara.
    1 point
  45. Mie mi se pare foarte ok daca iti place cum arata masina, eu personal am o problema cu design-ul ei Dar pretul este foarte bun!
    1 point
  46. Nici eu la reviziile VAG din Iasi n-am avut parte de asa ceva. In schimb atat in Irlanda cat si in SUA au facut proba de drum la fiecare revizie. Avand in vedere ca Romania tot se dezvolta si asimileaza mai multe chestii de prin UE, probabil ca procedurile de genul asta vor aparea din ce in ce mai des si, intr-un viitor, vor deveni norma.
    1 point
  47. Revin cu impresii de dupa concediu, 2200km pana la litoralul grecesc respectiv Nikiti, Sithonia drumusi scurte de pana in 10-30 km pana la diferite plaje si 2 drumuri pana la Thessaloniki... inca masina nu inceteaza sa ma uimeasca... Scaunele sunt FOARTE confortabile, motorul cu toate ca e mic (in comparatie cu ce am avut) dar nu mi-a dat impresia vreodata ca este stresat... tinand cont ca a fost plina masina de bagaje avand si bicicleta sus in suport ? consumul a fost fenomenal... Un singur lucru a fost cu minus, dar l-am rezolvat imediat ce m-am intors: farurile bateau mult prea aproape
    1 point
  48. Gata, sambata am reusit sa montez rezistenta. Am avut sansa sa nu fiu nevoit sa decupez peretele carcasei, gaura era deja pregatita, nu exista nici un perete separator (masina este 1.6 MPI cu climatronic). Asa ca am avut placuta surpriza sa constat ca am mai putin de munca. Nici capacul nu e nevoie sa il schimb. Am taiat din capacul vechi doar partea care era in dreptul rezistentei - elementul rezultat din mijloc (prima imagine) a fost aruncat la gunoi. Am avut grija sa tai astfel incat sa pastrez urechea de prindere care vine peste rezistenta - gaura de jos. I-am pus si niste burete din acela cu banda adeziva sa izolez mai bine. Sta perfect. Pana la urma am fost nevoit sa iau cablu de 16 mm, cei de la care comandasem cablu de 25mm nu il aveau pe stoc pana saptamana viitoare, asa ca am hotarat sa iau din Dedeman cablu de cupru multifilar de 16mm. Eu zic ca este suficient pentru ce trebuie sa faca. Ar fi fost mult mai dificil sa trag cablu de 25 pana la rezistenta, si asa m-am chinuit putin sub bord pana am reusit sa il duc pe cel de 16. Daca vreti sa montati singuri rezistenta, ideal e sa luati cabluri originale de la sh, dar sa aiba toti 4 papucii pe el. Eu am fost nevoit sa decupez din carcasa rezistentei in dreptul bornei negative si sa indoi papucul la un unghi de aprox 30 grade, altfel nu mergea. Papucul original de la borna negativa are o forma diferita care se potriveste perfect, dar nu cred ca o sa gasiti pe undeva de cumparat separat. Ceilalti 3 papuci nu sunt o problema. Asa ca am confectionat singur cablajul, lipiturile le-am cositorit cu ajutorul lampii cu gaz. Un cablu nou am vazut ca este peste 100 E, nu merita atata timp cat se gasesc alte solutii. Costuri: - Rezistenta din dezmembrari (cod E la sfarsit) - 100 lei, a venit si cu mufa de CAN si cu pinii pe ea, a trebuit doar sa prelungesc firele. (+curier 40 lei) - 4 m de cablu (H07V-K) 1x16mm - 34 lei - siguranta de 100A - 7.5 lei - papuci 11 lei (de la magazin de piese electronice, La Dedeman nu am gasit ce voiam). Am pus 3 papuci de 16mm cu gaura de 6 si un papuc cu gaura de 5 - cel care vine la siguranta de 100A, ca sa se potriveasaca perfect. Papucii de 25 mm ar fi fost mult prea mari, ar fi trebuit polizati ca sa intre la bornele rezistentei, dar pana la urma ii faceam si pe aceia. Chiar si din cei de 16mm tot a trebuit sa polizez putin colturile. - celelalte materiale: suruburi, pilulite, saibe, cositor, tub termocontractil, banda izolier, scule si manopera nu se contabilizeaza Rezistenta functioneaza perfect, nu eram sigur ca va merge, fiind sh. Daca cedeaza acele minunate rezistentele, e o nimic toata sa o desfac. Puteam sa refac lipiturile inainte de montaj, dar am mers pe principiul sa nu repar ceva ce merge. Acum vine întrebarea: masina avand si scaune incalzite, alternatorul de 140 A va face fata la toti consumatorii mari când o sa vina frigul? Mizez pe faptul ca centrala electrica are management si stie sa taie din consumatori daca e cazul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!