Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.09.2018 în toate secţiunile

  1. Am dat upvote pentru faptul că ai reusit sa pui puncte si virgule in text! E un început pe care nu il asteptam dar îl apreciez. Tuningul la diesel trebuie făcut ponderat, mai ales dacă vrei sa îl folosești pe stradă. Până la urmă dai de unul care e mai scurt la minte si se răzbună pe tine sau pe mașină. Totusi, nici vechile tehnologii nu scot fum daca ai grija de ele. Am dus dieseluri la peste 300k rulati de mine de la zero si teava in spate era curata bec. Vorbesc de masini din 2000 încoace, PD si CR. Nici una nu scoatea pic de fum. Consider că e modul meu de a-i respecta pe cei din spate! Cele CR încă le mai am. La fel am preferat sa cumpăr xenoane/LED de fabrica (si sa le pastrez reglate corect) decât sa le pun după pe un far normal. Astfel vreau să ii respect pe cei ce vin din față. Cred că ne facem bine ca țară, dar trebuie să vrem mai mulți acest lucru.
    4 points
  2. O noua valoare interesanta pentru km
    3 points
  3. Au adăugat GTL în compoziție. Shell explica cel mai bine ce este GTL https://www.shell.com/energy-and-innovation/natural-gas/gas-to-liquids.html Au mărit un pic cantitatea de Bor (un lubrifiant solid), agenți de curățare, au scăzut un pic cantitatea de fosfor, punctul de picurare a scăzut la - 50 grade (de la - 46), a crescut TBN-ul la 8,61 (de la 6,46), indicele de vâscozitate a crescut la 181 (de la 164),esterii au rămas în continuare la un nivel de aproape 5% (majoritatea uleiurilor 504.00-507.00 folosesc undeva la 1-3%). Singurul aspect negativ, cenușa de sulf a crescut la 0,89% (de la 0,68%). Ar trebui să fie un ulei foarte bun cu cifrele astea, să zicem că ar ocupa o poziție din top 3 uleiuri 504.00-507.00. Acum, cum îl va digera mașina, cum îl veți percepe, este un alt subiect.
    3 points
  4. Daca masina era neagra, ultimele postari ar fi fost doar cu wow-wow super-super. ?
    3 points
  5. Ne-am pregatit si pt iarna
    2 points
  6. Problema a fost rezolvata astazi cu o noua broasca, pe care o regasiti si in fotografiile de mai jos. A mers din prima, montata in fata magzinului. Ma pot inscrie in campionatul dezansamblat/ansamblat viteza de portiere de Golf 5 ?!
    2 points
  7. Asteptam episodul 2, sa vedem cum e cu "socul in motor" ?
    2 points
  8. Pana sa vad vlogul credeam ca OP-ul nici n-are permis, dupa ce "chestii" am vazut scrise de el p'aici . Acum ca l-am vazut la volan a crescut in ochii mei...oarecum
    2 points
  9. Trebuie sa recunosc ca a frost cringe maxim sa ma uit la clipul ala. Esti sigur ca ai achizitionat masina potrivita pentru caracterul si nevoile tale ? PS : Franele alea scartaie pentru ca plang sa fie folosite, nu mangaiata frana
    2 points
  10. + 1 @ct_act Bine ca iti ia talonul ca ai folie neomologata sau jante mai mari dar fumigenele astea nu le vad... Putin fum .Daca omul vroia o parere, o cerea. Nu pare novice si nu stie de la ce "da fum".
    2 points
  11. La acesti parametri se poate atasa in spate si o emblema cu "SAVIEM SM240". Sper sa intre RAR-ul mai puternic cu verificari in toata tara, sunt satul de fumuri pe strada.
    2 points
  12. Decât cu tuning și bara neagră de fum, mai bine cu un 1.4 mpi 75cp.
    2 points
  13. Ce tare e masina all-black, asa E 3.0, nu?
    1 point
  14. A venit si toamna ... la mine, cu "bucurii" ? Vineri am spalat ursul si am descoperit ca era plin de "puncte de rugina", arata asa: M-am dus azi la alta spalatorie sa intreb daca se poate face ceva, spalatorie maricica si frecventata de masini cu pretentii. Primesc un raspuns de noaptea mintii: "masina este vopsita cu vopsea pe baza de apa si in contact cu aerul iese rugina" ? Am vrut sa-i intreb ce fumeaza dar era clar ca erau de pe alta planeta. M-am dus frumos in Cora pentru ca OCD-urile nu m-au putut lasa sa astept si am luat smacuri si dai si freaca. Am reusit in final sa o "scot" la lumina dar mi-am rupt mainile. Fiind patit cu Meganul pe care l-am parcat sub niste pomi in trecut si a trebuit sa il duc la detailing pentru polish pentru ca altfel nu iesea dracia aia picata de la pomi, cu ursul am avut grija pe unde il parchez, pe dracu, ca am patit aproape la fel. Azi am bifat si 11111 km (scuze pt poza naspa) ?
    1 point
  15. Mersi mult pentru raspunsuri. DSG sa fie
    1 point
  16. Am văzut discuția și ai dreptate, este ceva în neregulă cu motorul respectiv. Un motiv în plus pentru a face analiză a uleiului uzat, nu pentru a-ți satisface curiozitatea în privința performanțelor uleiului ci pentru a evalua sănătatea motorului tău.
    1 point
  17. O experienta proasta cu Mobil 1 a unui utilizator din State, motorul de 2.0 TDI, valori mari ale metalelor de uzură, la un rulaj de ~ 15k km cu uleiul, si un motor aproape nou, ~57 k km. E singura analiză proasta pe care am vazut-o la Mobil 1 pe acel forum, ce ma face sa cred ca e ceva in neregulă structural cu acel motor. I-a fost recomandat sa treaca pe 5W-40, chiar si nerespectand norma recomandată de producător. Nu a revenit cu alte analize.
    1 point
  18. O sa aiba eticheta cu MY2019, WLTP certified
    1 point
  19. Daca toba este intreaga mai poti verifica etanseitataea injectoarelor.
    1 point
  20. Salut, Am avut si eu aceeasi problema iar dupa vreo 5-6 incuietori probate prin dezmembrari am ajuns la concluzia ca poate fi si altceva pe langa broasca. Dupa ce s-a uitat un electrician mi-a zis ca atunci cand se arde broasca se arde si calculatorul din usa. Am cumparat din dezmembrari calculatorul si broasca si totul a fost ok, si la mine mergea geamul si oglinda electrica doar usa nu se incuia. Am atasat o poza cu modulu pe care l-am schimbat pe langa broasca poate te ajuta.
    1 point
  21. Referitor la Mobil 1, ce diferente sunt intre noua si vechea formulă? Mă gândesc că e mai buna oricare decât Castrolul de la noi, care e un ulei cam mediocru dpmdv.
    1 point
  22. Luna viitoare Valvoline SynPower XL III 5w30 va începe vânzarea versiunii reformulate. Să sperăm că intră și el în clubul 504.00-507.00 cu TBN peste 8. Le-a luat mult timp producătorilor de ulei până ce au găsit soluția optimă pentru această normă. Cine întrebă când va fi disponibilă pentru comercializare în România, nimeni nu le poate da răspunsul. Mobil Esp a fost reformulat în iulie și pe piață se găsește doar versiunea veche.
    1 point
  23. Incuietoarea cea noua este originala? Presupun ca nu. Din cate am citit pe aici, nu au o fiabilitate prea buna cele aftermarket. Cam toti recomandau repararea celei originale.
    1 point
  24. Azi am lucrat la Golful (1.6tdi) unui coleg. Inlocuire motoras clapeta recirculare aer si inlocuire radiator incalzire habitaclu. Avand masina de putin timp, nu stie daca lichidul de racire a fost inlocuit vreodată. Radiatorul ( Valeo) era infundat. Recomand inlocuirea tot cu Valeo, un altul, de alta marca, luat dupa cod nu s-a potrivit.
    1 point
  25. Verifica si starea mufei si a contactelor acesteia, din usa .La mine nu se inchidea yala din spate stg la actionarea din telecomanda.Am scos si bagat mufa din nou si problema s-a rezolvat.
    1 point
  26. Eu ma bucur cand vad noua technologie de TDI ca nu scoate, gram de fum negru pe evacuare, in schimb imi pare rau faptu, ca respiram aer plin cu microparticule, pe care sper sa le poata filtra corpul tau. Nu stiu cum se poate constata, dintr-o simpla poza, ca o masina e obosita, sau ce problema ar fi, ca cei de la OZ au vopsit jantele Gri. Eu stiu si sunt constiient, de faptul, ca....nu e placut sa vezi o masina, ca scoate fum negru, mai ales cand esti in spatele ei. Ma refer la un motor, sa-i zicem tuning. Dar din pacate dieselu are acest defect. Masinile cu motor pe benzina polueaza la fel, ca si un motor diesel, doar ca intr-un alt fel.
    1 point
  27. @justmadalin mandru de Seat.ul tau? Chill, e deja plin de Ateca peste tot
    1 point
  28. Vorbeam de toti cu toate troacele. De vreun an de zile s-au umplut străzile de fumigene. E rau doar pentru cei din spate, pe ei îi doare la bască. Era bine daca fumul li se intorcea in cabină. Atunci se săturau. El o poate duce la circuit. Acolo poate da drumul la toti caii fara sa incetineasca traficul din spatele lui. ONTOPIC: eu nu văd un mega-proiect ci doar un golf obosit cu niste jante vopsite.
    1 point
  29. Lane assist o fi bun daca mergi des in concedii afara, pe autostrazi. Insa decat sa iau o optionala pe care o folosesc 5-10 zile pe an, mai bine de banii aia imi iau una pe care o folosesc tot timpu cat conduc masina, de genul faruri led/xenon.
    1 point
  30. După cum am promis un video cu RCD 330 187A Desay îmbunătățit: Vă rog să scuzați limbajul... Este primul video pe care l-am făcut și poate cuvintele alese sau limbajul din fundal nu este tocmai adecvat. Nimic rău nu a fost intenționat.
    1 point
  31. Multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat. Aceasta este solutia.
    1 point
  32. Salutare. De curand sunt fericitul posesor al unui Passat B7 2013.
    0 points
  33. Norma euro 5 e implementate din 2009 deci nu cred ca masina a fost in 2010 fabricată.pt ca exista o diferenta intre data fabricari si cea de înmatriculare și mulți consideră că data inmatriculari e si data fabricați ceaa ce e gresit.am văzut masini plimbate doar în interiorul fabrici Vw si înmatriculare la 2 ani diferenta.
    0 points
  34. 4 ore de manopera ar costa cam mult cred, pt a ajunge sa pui in final tot o piesa second hand. Oricum informatia e interesanta. Poate fi o varianta temporara macar, inainte de a vinde masina etc
    -1 points
  35. Păi asta e de la ADAC. Ce legătură are asta cu piața din RO? Cu atât mai mult cu cât același motor e livrabil în Cehia pe Karoq. De asemenea, nici la Octavia nu poți comanda 20TDI, deși în această listă figurează ca omologată. Porcăria asta cu motoarele diesel este majoră. Bine că putem cumpăra motoare de 6L benzină, că alea nu sunt poluante. Poate ar fi mai bine ca băieții de la Toyota să investească în motoare, design și ergonomie, decât să sponsorizeze tot felul de organizații ecologiste care au un singur țel: să omoare motoarele diesel.
    -1 points
  36. Dragi colegi vw,va inteleg frustarea, tin sa va zic ca in mod race 269cp masina scoate destul fum in exploatarea masini zi di zi, doar la mers normal scoate fum cand e in forta maxima e fumless, acest software a fost doar ceva petru mod race, pentru exploatarea masini zi de zi sa ales un compromis intre putere, fiabilitate si bineinteles fara fum 243cp. Spatele e negru din cauza a multor teste facute pana sa ajuns la ceea ce sa vrut.
    -1 points
  37. Salutare am citit ce ai facut la masina. Un proiect foarte frumos si puternic. Cu fumul poti rezolva dacă echilibrezi masa de aer cu injectoarele adică un soft mai puțin performant sau sa schimbi injectoarele. În rest n ai treaba. Off topic. Macar el are fum de putere ?fata de altii care uita ce inseamna un motor pe benzină care papa ulei sau multi care nu si repara troacele la timp. Nu vreau sa judec pe nimeni dar Care e problema daca el are putin fum la coada? Adică in loc sa stam sa zicem "sper sa te prindă rar ul" mai bine daca tot e forum si ne ajutam ii sugerăm colegului o soluție pentru a avea si putere si nici sa nu emită noxe la greu.
    -2 points
  38. Punctul forte al acestei masini nu este launch controlul. Ideea era ca in video sa apara faptul ca masina are aceasta functie. Faptul ca nu am facut launch control i-a facut pe multi dintre voi sa creada ca o conduc foarte moale. Masina aceasta are un comportament la condus atat sportiv cat si normal superior concurentilor din clasa ei chiar si cu tractiune integrala. De partea asta ma bucur eu. Prefer sa nu o uzez cu ceva ce nu ma pasioneaza. Daca plecarea de pe loc ar fi fost un criteriu in interesul meu as fi optat categoric pentru tractiune integrala. ?
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!