Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.09.2018 în toate secţiunile

  1. Vorbeam de toti cu toate troacele. De vreun an de zile s-au umplut străzile de fumigene. E rau doar pentru cei din spate, pe ei îi doare la bască. Era bine daca fumul li se intorcea in cabină. Atunci se săturau. El o poate duce la circuit. Acolo poate da drumul la toti caii fara sa incetineasca traficul din spatele lui. ONTOPIC: eu nu văd un mega-proiect ci doar un golf obosit cu niste jante vopsite.
    3 points
  2. Decât cu tuning și bara neagră de fum, mai bine cu un 1.4 mpi 75cp.
    3 points
  3. stiam ca cunosc de undeva masina felicitari pentru vlog
    2 points
  4. @Epo Eu am 2.0 tsi 4x4 dsg si consider ca o varianta mai mica de motorizare nu este de luat in calcul la masina asta. In ceea ce priveste scaunele eu am standard dar am mers cu scaune sport pe karoq si acelea erau mault mai confortabile si ofereau suport mult mai bun.
    2 points
  5. Bună seara, chiar daca sunt membru pe acest forum din 2010, abia acum am cumpărat prima mea masina din grupul VAG. Tocmai ce am cumparat un Vw Golf 7 Variant 1.6 TDI 110 CP EURO 6. Masina este din 06. 2014 cu 158k km dotata decent spun eu, printre care enumăr câteva: -tapițerie piele -cutie automata Dsg 7 -navigație mare -senzori lumini -senzori ploaie -senzori presiune anvelope -incalzire scaune -lumini ambientale in fetele de uși și picioare -senzori parcare fata/spate -jante aliaj pe 16 -comenzi volan -dublu climatronic -scaun șofer cu masaj -sistem audio dynaudio -computer bord premium Cam atat imi vin acum in minte la ora asta târzie, de masina numai de bine, îmi place foarte mult cum se conduce, cutia automata e de vis (e prima oara cand conduc asa ceva), de asemenea si prima masina diesel.
    1 point
  6. Ce poți face cu un Kodi ? ...un lucru e clar: nu ai cum să dai cu el in borduri! ?
    1 point
  7. Daaaa, "tiuning" de spalatorie . Ma gandesc eu duminica dimineata sa ma duc sa o spal, sa fie curatica si draguta pentru intalnire... Cand colo, cand sa o sufle baiatul de la spalatorie cu aer comprimat, bam! zboara capacul peste masina si ajunge pe jos . Noroc ca a cazut cu fata interioara in jos si a scapat fara daune. Pana la urma, am reglat-o eu cu ustensila cea mai potrivita - "ochiul critic" . Cu ocazia asta, am aflat ca acel capac se prinde pe bratul de deschidere printr-un sistem de cleme + sine. La intalnire, nu am reusit sa il montez, dar, cu putina perseverenta, acasa am gasit pozitia prin care se clipseaza la loc si astfel, avem si capac, si reglaj facut cum trebuie, centrat! Avem si cateva poze de la Meet (Multumesc @cristi511!) Siiiii, finally (!) it's here! Putem scapa de Android-ul dedicat masinii . Partea ciudata este ca, desi ar trebui sa se activeze Siri cand comand de pe volan, se activeaza in continuare Asistentul VW... Si, din pacate, se pierde functionalitatea butonului de Telefon de pe volan... Pentru a vizualiza agenda, Recent Calls sau a apela pe cineva, trebuie actionat direct pe MIB si nu de pe volan/bord ...
    1 point
  8. Și la cele pe curea apare problema asta, când e pusa aiurea. Chiar azi am avut un CBAB =2.0tdi cr, cu acesta eroare stocata Dacă era de senzor, nu avea eroarea de necorelare între cei doi senzori
    1 point
  9. @justmadalin mandru de Seat.ul tau? Chill, e deja plin de Ateca peste tot
    1 point
  10. Ca sa termin offtopicul, Seat are vreo 8 reprezentante in tara, Skoda sare de 30. In multe orase din tara oricum ti'e peste mana sa cumperi Seat nou in loc de Skoda
    1 point
  11. Sunt sigur ca masina trage foarte bine, avand si puterea si cuplul pentru a fi ceva special. Dar un proiect din asta e ok pentru drag. Pe strada intr-adevar toata puterea paleste cand vezi vortex-ul de fum care se face in spatele masinii. Eu unul as optimiza spre echilibru putere/lipsa fum pe cat posibil. Si pe langa asta, dpdv optic, cu pragurile alea nu ar merge macar fusta spate vopsita? Nu intreb la nivel hater:) Doar mi se pare ca nu au niciun sens pragurile alea acolo in configuratia asta.
    1 point
  12. Nu mă miră. Tot timpul Skoda a fost peste Seat la capitolul vânzări în România, atât noi cât și sh. Mai exact cred că 8 români din 10 ar spune Skoda și nu Seat. Cumva în subconștientul lor ceva le spune că Skoda e mașină buna. Cu toate ca la capitolul design tot timpul a fost după părerea mea sub Seat. Revenind la ale noastre, nu mă deranjează faptul ca sunt puține, ba chiar mă simt bine ca nu dau la fiecare colt de strada de încă 5 ca a mea ?
    1 point
  13. + 1 @ct_act Bine ca iti ia talonul ca ai folie neomologata sau jante mai mari dar fumigenele astea nu le vad... Putin fum .Daca omul vroia o parere, o cerea. Nu pare novice si nu stie de la ce "da fum".
    1 point
  14. In D/S cand stai pe loc cu frana calcata ambreiajele se duc la punctul de contact, se vede pe VCDS ca se schimba pozitia cand scoti din N. Cineva care cunoaste cutia ne poate spune daca se ating usor sau nu.
    1 point
  15. Ai o problema cu cablajul dintre sensor si ecu, se remediaza.
    1 point
  16. Am cumparat de curand un AXR 2004 , avea distributia schimbata in 20 03 2008 la 112tkm de catre vw Chemnitz acum avand 239500km.Set original, pe curea se vedea clar scrisul, rolele fara joc insa pompa de apa era obosita. Toate reperele aveau data fabricatie 07.Peste 10 ani si 127500 km. Am schimbat cu set original si pompa apa Airtex(cea originala s a scumpit nejustificat de mult-300 lei).Proprietarul-doar unul a avut mi a repetat de cateva ori ca trebuie facuta distributia, el a facut o doar odata si ca e garantata 120 tkm cu verificare vizuala an de an dupa 4 ani. Banuiesc ca asta e posibil in Germania, nu cred ca e valabil si la noi.
    1 point
  17. Referitor la staționarea la semafor sau la calea ferata poate sa scrie ce vor ei. Eu sunt convins ca nu are cu ce sa afecteze în poziția N. Pentru ca atunci rolul poziției N ar fi doar pentru a reuși sa împingi masina când este nedeplasabila.( datorita motorului) Punctul 2 : dacă cineva cu programul care trebuie poate măsura dacă în D sau S în staționare se pune presiune pe ambreaje o sa conforme spusele mele. Și acea presiune face fix același lucru ca statul la semafor cu ambreajul călcat la cele manuale ( uzura prematura) Poate un băiat echipat tehnic o sa conforme sau infirme spusele mele. Sera buna tuturor.
    1 point
  18. Eu nu ma pricep deloc la nimic ce tine de Ford, cu atat mai putin la motoarele lor. Pe mine ma deranjeaza cum e desenat interiorul; acele de bord, formele si culorile per total sunt kitchoase / copilaroase si ecranul ala este foarte greu de navigat datorita pozitiei. Si nici exteriorul nu ma incanta in mod deosebit. Eu unul prefer Tucson dar nici despre el nu stiu multe tehnic vorbind pentru ca nu m-a interesat destul de mult cat sa cercetez. Dar pretul ala bate genul asta de nemultumiri si sunt sigur ca, dupa o perioada de acomodare, masina o sa fie ok! Nu ai ce altceva sa cumperi, la pretul ala, care sa se apropie de oferta asta. Si asta in general, nu doar in clasa de SUV Compact. Stiu asta pentru ca am studiat cam tot ce se putea la acest pret si mi-a dat cu virgula.
    1 point
  19. Ti-am văzut masina in pozele de la întâlnire. Ai facut "tuning" la usita de carburant sau ai dat-o jos pentru rectificări la polizor?
    1 point
  20. Si eu am CFGB si de 5 ani merg pe Mobil 1 ESP 5W-30 si filtre OEM. Uleiul il iau de la emag cand e la reducere ... 115-120 ron (4 litri) iar filtrele de la un magazin de piese dupa codul original (F. aer - 75 ron, F. motorina - 120 ron, F. polen - 60 ron, F. ulei - 40 ron, Buson baie - 10 ron). Masina toarce frumos cu Mobil dar e drept ca nici nu am incercat altceva ca sa am termen de comparatie. Ce am observat e ca dupa 7-8k km uleiul se cam innegreste. Nu l-am lasat niciodata mai mult de 10k.
    1 point
  21. Am bifat si eu prima mea intalnire VwForum Wasn't Disappointed
    1 point
  22. 1 point
  23. The one and only, DQ200 cu ambreiaje mai uscate decat bugetul de rezerva al Guvernului !
    1 point
  24. @ct_act Nu, nimic de genul... Trapa de la busonul de alimentare a luat-o un pic "pe ulei" si s-a deplasat, cate un pic, cate un pic, inspre in fata si, daca nu sunt atent, exista riscul sa loveasca in aripa la deschidere-inchidere. Ii trebuie un reglaj pentru a sta perfect centrata... P.S: Si ma streseaza si asimetria luftului mai mare intr-o parte si mai mic (aproape inexistent) in partea cealalta. Def, piticii!
    1 point
  25. Regenerarea trebuia facuta la 2000 rpm nu 3000
    1 point
  26. Eh, tinand cont ca e tractiune fata, masina e din peisaj doar pe uscat. Garda la sol imi dadea totusi o siguranta mai mare in a depasi denivelarile pe drumul pietruit
    1 point
  27. "Negrese" pa audi ? Ntz ntz..?
    1 point
  28. Am fost si la detailing si nu se mai poate face nimic! solutiile de degresat sunt prea puternice si nu se mai recomanda! asa ca m-am programat la pus folie neagra pe chromul de la usi, chromul de pe stalpii dintre usi, sa fie lucios ca pe stalp si de calitate! apoi folie transparenta pe faruri si proiectoare! ca apoi in iunie sa fac un detailing exterior ca cei de la Brady cat a fost in test drive au sters-o de am numai panze de paianjen. dupa detailing exterior fac o protectie ceramica garantata 10 ani! total ar fi cam 750 euro dar cred ca merita
    1 point
  29. Cristi, am avut Nokian wr d3 vreo 4 ierni cumparate de noi. Foarte bune, nimic de reprosat, pret bun, calitate foarte buna, aderenta. Cu toate astea nu pot sa nu vad ca exista loturi cu probleme. De ce sa stau eu sa caut "loturi" made in Findland sau in Rusia cand pur si simplu nu ar trebui sa se ajunga aici? comanzi cu ochii inchisi si primesti calitatea maxima. Din cauza asta Nokian nici nu merita luat in considerare, din punctul meu de vedere nu le-as lua in considerare nici daca ar avea pret de Debica Frigo. De ce sa risc, pe banii mei, cand alti producatori imi ofera o calitate grantata fara sa fie nevoie sa triez loturile. Inspectia CTC si triatul loturilor cade in responsabilitatea producatorului, nu a cumparatorului. Nu toata lumea se informeaza sa vada ca existe "loturi" mai slabe.
    1 point
  30. Pe drum, domnule marius... nu ne cunoastem cat sa faci asemenea glume. Am condus si 25 de ore fara oprire, dar suntem off-topic! Dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare si as vrea sa invat totusi. Si ca sa imi raspund singur la gluma ta: -stiu ca nu exista martor care sa indice momentul regenerarii; ma mir ca poti sa spui asta in 2018 -exista un martor care iti indica probleme la DPF, in cazul in care acesta nu mai este in parametri, dupa cateva tentative de regenerare nereusite, colmatare. Intrebarea mea de dinainte ramane valabila. Astept un argument logic, va rog!
    1 point
  31. Masina a plecat astazi de la mine cu noul proprietar la volan. Din cate am inteles este membru aici asa ca daca vrea, poate sa preia topicul. Din ce ma priveste pe mine, dar cu parere de rau pentru ca mi-a placut foarte mult masina asta, se poate inchide...
    0 points
  32. Salutare am citit ce ai facut la masina. Un proiect foarte frumos si puternic. Cu fumul poti rezolva dacă echilibrezi masa de aer cu injectoarele adică un soft mai puțin performant sau sa schimbi injectoarele. În rest n ai treaba. Off topic. Macar el are fum de putere ?fata de altii care uita ce inseamna un motor pe benzină care papa ulei sau multi care nu si repara troacele la timp. Nu vreau sa judec pe nimeni dar Care e problema daca el are putin fum la coada? Adică in loc sa stam sa zicem "sper sa te prindă rar ul" mai bine daca tot e forum si ne ajutam ii sugerăm colegului o soluție pentru a avea si putere si nici sa nu emită noxe la greu.
    0 points
  33. La acesti parametri se poate atasa in spate si o emblema cu "SAVIEM SM240". Sper sa intre RAR-ul mai puternic cu verificari in toata tara, sunt satul de fumuri pe strada.
    0 points
  34. eu unu doresc sa nu mai treci itp.ul..sa te opreasca politia si sa iti confiste masina..dupa ce faci ce ai spus mai sus?
    -1 points
  35. Pe mine la Ford m-a descurajat portbagajul care este unul dintre cele mai mici din clasa (456 Litri). Intradevar pretul pare unul foarte bun pentru nivelul de dotari. Cat despre motorizari si cutie doar la VAG am gasit o combinatie OK care sa aiba dublu ambreiaj si sistem auto-hold. Am mai gasit ceva la Kia Sportage (la motorul 1.6T), dar m-au descurajat consumul si performantele.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!