Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.09.2018 în toate secţiunile

  1. Decât cu tuning și bara neagră de fum, mai bine cu un 1.4 mpi 75cp.
    2 points
  2. @Abu Eu zic ca cei care au construit masina si au scris manualul de utilizare sunt cei mai avizati in privinta cifrei octanice cu care trebuie alimentata masina. Noi romanii ne pricepem si stim mai bine decat constructorii de masini, ca si in alte domenii(politica , fotbal, etc.)
    2 points
  3. Nu e secret, desi putin OT , mie nu mi-a facut nimic cu ochiul Eram 90% hotarat sa iau alt Leon nou, tot manual, dar pentru ca sotia vrea automata si eu imi vreau electrica inapoi... i-a placut ei cum arata, merge si suna Megane-ul GT, si am si obtinut un pret foarte bun la el, asa ca momentan aceea este pe primul loc.
    2 points
  4. Salut. Eu mi-am luat anul trecut un Passat cc 2010 1.8 TSI, vroiam benzina, si a fost o adevarata aventura. Am strans serii VIN de pe autovit si m-am dus cu ele la reprezentanta VW sa le verific, bine aveam si pe cineva cunoscut care ma ajuta, dar nu asta e o problema. E 100 de lei verificarea dar daca dai mai multe mai negociezi, gen 5 la 300 sau depinde de om, eu am facut aprope gratis toate, in fine merita oricat iti cer aia. Am verificat in paralel si pe net si am facut descoperiri macabre. Si iar foarte important, sunt multe masini in Germania/Olanda samd care odata iesite din garantie nu mai au revizia facuta in reprezentante, deci nici istoric km. Ia frumos samsarul masina cu 400k km in 2018 vede ca ultima intare o avea in 2012 la 100k km da km inapoi la 200k si apoi merge in reprezentanta sa schimbe uleiul, si gata, are istoric cu 200k km in reprezentanta, deoarece ei la orice intrare citesc km din bord, beton. Stiu un caz concret de acest gen, daca altii fac la fel sau nu, nu pot sa confirm. Deci orice citire a VIN-ului trebuie sa fie cat mai completa. Acum km ca km, poate avea masina si 600k daca este intretinuta nu conteaza dar vorba colegului de mai sus daca nu ai cate un prieten sa te ajute cu una cu alta ce faci? De unde stii? Si inca o chestie, multe masini aduse din Germania sunt mai ieftine aici decat acolo, si la privat ma refer nu la autohaus. Oare de ce? Eu am gasit 10 CC-uri din care sa aleg, am mers cu 4, pe toate le-am verificat la VW. 4 au fost declarate la un momentdat paguba totala 1 avea probleme electrice si cei din reprezentanta imi spunea ca probabil a fost tot accident ca altfel nu isi explica iar la 3 nu am gasit nimic pe ultimii 5 ani plus minus. 2 am gasit cu istoric full, adica aprox 3 intrari pe an la o reprezentanta VW, pe masina care am si cumparat'o am stat 10 min pe ceas sa imi citeasca km inregistrati la ei de cate ori a venit masina si mi-a enumerat ce a schimbat la ea mai notabil. Poate am avut eu ghinion cu aceste masini, sa gasesc numai epave reparate samd in acea perioada, dar daca va uitati la dezmembrari sunt ridicol de multe CC-uri avand in vedere ca in Romania si nu numai, sunt destul de rare fata de B6/7 A4 si Seria 3. Sincer va zic, cand am vazut anuntul prima oara l-am salvat pentru ca era mai aproape de mine masina, deoarece mi se pare prea scumpa si cu putine pe ea. Intradevar avea doar 70k km dar cu tot cu istoric samd tot scumpa mi s-a parut. Dar pentru unul care nu stie pe unde sa se uite la masina atunci cand o cumpara ce sa verifice exact samd si la ce pagube totale reparate pe nush unde vindeau unii, nu am avut ce sa fac. Si de 2 luni tot cautand masina si verificat VIN-uri, m-am saturat si am zis aia e o iau pe asta si gata.Am platit mai mult, am renuntat la ceva optionale, asta e, m-am impacat cu gandul. Si mie imi este cel mai tare frica sa nu iau o masina reparata pe nush unde, la paguba totala ai un pic de reparat.., si intr-un caz nefericit de accident sa se faca masina pulbere. Nu stiu cat e de relevant, cat afecteaza exact, la mine nici nu conteaza, pentru linistea sufleteasca merg la "cat mai sigur" mai ales ca nu merg nici singur in masina la drumuri lungi. Sfatul meu pentru cumparatorii fara experienta este sa aveti rabdare sa cautati amanuntit sa mai fie cineva care are experienta si cunostinte cu voi, nu va lasatiti pacaliti de apararente. O masina pe bune nu va fi aproape niciodata pusa la punct 100%. Ca daca bate si tracane si sunt doar niste bielete samd care cu 1000 de ron le schimbi si in rest masina e Ok, e ceva normal. Ca incheiere va zic de un drive test. Passat CC 2011. Masina mergea ziceai ca e noua, atat ca avea un zgomot la rulare ce probabil era de la anvelope, adica era zgomot destul de specific. Avea optiuni pe ea cate vrei, jante 18 originale jante 17 cu anvelope iarna, tapiteria era estetic foarte buna, vopseaua era si ea destul de prezentabila. Interior 8 Exterior 7 asta fata de o masina noua si in afara de zgomot mergea perfect. Am salivat evident. Am verificat'o de 5 ori cred, deoarece nu imi venea sa cred ceea ce am descoperit la ea. Si toti de la VW erau cu niste fete de parca era OZN ce au descoperit din VIN si cateva telefoane, la reprezentantele unde masina "a fost pe carte". Carte mai dubioasa ca aia eu unu nu am vazut ever. Niste stampile... Si evident masina avea km in bord exagerat de putini avand in vedere ca a fost pe firma. Am aflat urmatoarele: Masina a fost bagata pe autovit de firma respectiva la vanzare. Samsarul a cumparat'o, mie mi-a zis ca un var sau ceva de genul vroia sa vanda masina dar nu se descurca..., greu da, asa ca a cumparat'o el de la varsu sa o vand mai departe ca sa il ajute, ce verisor bun. Dupa reprezentanta unde masia era declarata OZN, am descoperit niste chestii pe net de domeniul fantasticului. De aici am fost nevoit sa sun la firme de RCA\CASCO sa gasesc unde a avut anumite reparatii. Am fost nevoit sa mint ce e drept pentru anumite informatii, asta e. Concluzia e ca cei de la RCA\CASCO au dat bani proprietarului sa isi repare singur masina. Cine vrea istoricul VIN-ului de pe net sa imi dea PM, ca altfel nu ma crede nimeni. Bine...la mijloc era cel mai probabil vechea smecherie ..
    2 points
  5. Salutare, Deoarece sunt inca foarte putine site-uri unde sunt puse codari functionale, adaug mai jos ce am testat pe Arteon-ul meu: Tema GTI pe AID (320km/h, cifre viteza si rpm luminate mai mult atunci cand acul este in dreptul lor) Dash Board (17) -> Adaption -> Tube_version -> Variant 4 (Default for me was Variant_2) Daca vreti sa adaugati si puncte care au efect de animatie pe AID: Module 17 dash board Adaptation Display depiction Modifica in 3 (default e 1) HighBeam Assist (trecere automata pe faza lunga atunci cand din fata nu vin alte masini): Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation 1. Fernlicht_assistent – Menuesteuerung Fernlichtassistent – Change to ‘Present’ -> sunt pe la ENG141650 2. Fernlicht_assistent – Erweiterte_Frenlichtsteuerung – Change to ‘AFS, FLA, Fernlicht ueber AFS’ Enter Coding Byte 2 – Tick Bit 0 and Bit 1 Select Control Unit Front Sensor Driver Assist System (A5) Enter Coding Byte 21 – Tick Bit 5 Reboot Headunit. Option will now appear under ‘Light Settings’ and pushing the high beam stalk forward will reveal the symbol with an ‘A’ within it. Hill stat assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select hill-start assist adjust value accordingly - eu am pus early la mine - plecarea parca este mult mai lina acum(abia ating pedala). Confirmare armare/dezarmare cu claxon: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 · (1) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung entriegeln auswählen· Value to yes · (2) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung verriegeln auswählen· Value to yes · (8)-Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung global · Adjust Value on active Adjust Value to active activare functie din interfata multimediei: (7)-Rückmeldungssignale-Menuesteuerung akustische Rückmeldung Adjust Value on active If desired, the duration of the acoustic feedback can be shortened: (3)-Rückmeldungssignale-Dauer der akustischen Rückmeldung vom Einfachhorn Adjust value to short Start-up assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Berganfahrassistent auswählen Adjust value accordingly (early = ideal) Modificare numar semnalizari comfort: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Turn signal control - Komfortblinken Blinkzyklen auswählen Adjust value as required Default value: 3 After adjustment, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Automatic lock la iesirea din masina cu cheia in buzunar: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Kanal byte1 - passive_exit_door_slam_lock auswählen Set value to active ATENTIE: nu lasati motorul pornit sau contactul pus si iesiti din masina cu cheia in buzunar. By default, buoanele de pe telecomanda nu functioneaza cand contactul este pus !!!!! Masina se va bloca si, daca nu aveti urmatorul mod facut, o sa va chinuiti cum m-am chinuit si eu la Victoriei cu sarma bagata pe langa cheder sa lasati un geam jos a.i. sa puteti deschide masina din interior. Locking/Unlocking a keyless-access equipped car while engine running using remote: 09 - Central Electronics 16 – Security Access (use 31347 code) 10 – Adaptation: (1) Access control-Funk bei Klemme 15 ein change to: "active" (factory state "inactive") Memorie incalzire scaune dupa repornire: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Fahrer auswählen Adjust value to active (default value: not active) Selecting the memory of the seat heating level Passenger Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Beifahrer auswählen Adjust value to active Modificare durata spalare faruri: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Sample value : 1500 ms Lumini de zi active doar cand comutatorul este pe auto: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Channel (9) - Select daytime running light only in switch position Auto Kanal (9) - Tagfahrlicht nur in Schalterstellung Auto auswählen Set value to active Lumini de zi activate de pe interfata multimediei: Select STG 09 (Cent. Elect.) Select STG 16 (Security Access) Enter Code 31347 click "Do it!" tab Select STG 10 (Adaption) -Select (2)-Daytime Running Lights- Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge möglich DLA - Activare lumini dinamice ( masina trece automat pe faza lunga cand nu sunt masini din sensul opus - daca incep sa apara masini, aceasta izoleaza partial locul unde sunt masinile si trece farul partial pe faza scurta). Am incercat pe masina mea - functioneza dar cred ca nu sunt reglate corect farurile. Cateodata, cei din fata imi dau flash-uri... Daca pana acum toate codarile de mai sus se puteau face cu orice fel de interfata minim 17.8.1, pentru acest mod aveti nevoie de vag-hex v2 NEAPARAT - NU EXISTA CLONE, chiar daca scriu pe ele ca sunt hex v2 - puteti face acest mod doar cu interfata originala! Va recomand pe colegul @Al Bundy. Dupa fiecare codare alegeti optiunea de reset ! intrati pe stg 09 security access 31347 tot pe la eng141650 cautati Erweiterte Fernlichtsteuerung. Modificati in AFS;FLA; Fernlicht (GLW:MDF) Menuesteuerung Fernlichtassistent: present Menuesteuerung Fernlichtassistent werkseinstellung: present Ar trebui sa aveti in meniul multimedia, sub light - Dynamic light assist - nu il bifati inca fiindca o sa va dea eroare. Dati factory reset pentru lights. Intrati pe A5 long coding byte21: bit 5-7 : 40 Dynamicher Lichtassistent (DLA) byte19: bit 0-3 : 00 byte19: bit 4-7 : 30 armati masina si lasati-o 5 minute fara sa ii faceti nimic. intrati pe 4B: setati Byte 10: bit 6 on - mdf_activation masina da erori de lumine - stergeti toate erorile - daca nu merge, iesiti si reintrati pe 4B. dupa ce le stergeti, intrati in Basic settings si faceti Headlights adjustment (Start - o sa scrie ca nu ruleaza, dati stop). Apoi faceti save position (este urmatoarea optiune de la Basic settings; la fel, dati start, o sa zica ca nu ruleaza si apoi dati stop). Stergeti din nou toate erorile(daca au reaparut). teoretic, acum, pe lumini Auto, impingerea manetei in fata ar trebui sa activeze DLA ! La mine a mers - pe unele forumuri scrie ca, daca sunt erori in 4B ar trebui setata valoarea pentru byte 08 = 03, byte 09=10, byte 10 dezactivat bit 5(all weather lights) si byte 11 activare bit 2.
    1 point
  6. Anul acesta am ales sa raman si iarna pe jante de 17 si 225/45/17, eram chitit pe Nexen Winguard Sport 2 in urma celor citite pe aici dar am prins o oferta buna la Debica frigo hp2(266 ron bucata) care au caracteristici similare E la carburant si B la franare, singura diferenta fiind cei 71 db la debica fata de 69 la Nexen. Din ce am mai citit si pe net tyrereview si alte teste de pe adac si restul , nu am vazut diferenta asa mare(practic la anumite caracteristici multe stau mai slab)intre ceva de buget ca Debica si ceva mai scump nu premium gen Falken,Hankook,kumho,nexen care se invart pe la 400 ron bucata. Mi-a mai placut faptul ca nu sunt XL si nu sunt asa dure, sunt patit de la cele de vara. Sper sa revin cu feedback bun si la iarna.
    1 point
  7. Salut, Masina este Rline exterior cu jante de 19. Initial ma uitam dupa cele de 18 dar m-am razgandit pentru ca am aflat ca doar pe cele de 17 se pot monta eventual lanturi. Jantele : JANTE ALIAJ MAK WOLF GUN MET-MIRROR FACE CB57.10 7X17 5X112 ET40 Anvelopele NOKIAN WR SUV4 215/65R17 103H XL ( am avut pe CX5 WR3 si am fost multumit ). Totalul este de :4696RON. TOATE CELE BUNE CITAREA INUTILA SE SANCTIONEAZA CONFORM REGULAMENTULUI!
    1 point
  8. "In fond fiecare e liber sa-si alimenteze masina cu ce considera." Perfect de acord. Si cel mai bine cei care au dubii, sa faca teste pe masinile lor. Cred ca este o incheiere potrivita pentru discutia asta.
    1 point
  9. Echiparea Style include deja fetele de usi din piele eco si la Kodiaq. Min 3:15 din clipul de mai jos.
    1 point
  10. Pe mine la Ford m-a descurajat portbagajul care este unul dintre cele mai mici din clasa (456 Litri). Intradevar pretul pare unul foarte bun pentru nivelul de dotari. Cat despre motorizari si cutie doar la VAG am gasit o combinatie OK care sa aiba dublu ambreiaj si sistem auto-hold. Am mai gasit ceva la Kia Sportage (la motorul 1.6T), dar m-au descurajat consumul si performantele.
    1 point
  11. Doar Skoda spune asta. Audi, VW si Seat nu. Scor 3-1 pentru nici o crestere de putere/reducere consum. Pot dovedi cu extras din manualele Audi si Seat.
    1 point
  12. Pun si eu o intrebare, nu am reusit sa gasesc informatia cu search. Am auzit pareri cum ca primul plin la o masina noua este bine sa fie cu benzina de 95 si nu cu cifra octanica mai mare. Din pacate nu stiu si motivul din spatele acestei afirmatii, speram ca poate ati auzit si voi asa ceva.
    1 point
  13. Da, traim in secolul in care totul se inlocuieste.. nu se mai repara nimic. De aici si atatea divorturi
    1 point
  14. Ai verificat daca ai span in valva metering de pe pompa? Ai facut log cu vcds ? Citeste ultimele 10 pagini si ai sa intelegi multe chestii. S-a explicat totul de nenumarate ori.
    1 point
  15. Jantele-s de-acolo ! Spor la treaba !
    1 point
  16. Trebuie sa las si asta aici o captura din filmuletul intalnirii aniversare
    1 point
  17. Masina a primit kitul de la AirLift, si jantele BBS, mai sunt de facut reglaje la suspensie, arata cam asa momentan...
    1 point
  18. Doar de 95, am incercat de cateva ori de 98 dar nu am simtit nimic diferit, am ramas pe 95 de la Rompetrol, OMV, MOL, Petrom.
    1 point
  19. Multumesc 2x iedișăn 35
    1 point
  20. Normal.ca se simte. Am făcut 30.000km in 2017 am simțit diferența. Daca voi va plangeti de diferența de preț mare intre 95 și 100 eu care dau 1.65euro/litru ce sa mai zic? 7.66 Ron litru. Băgați ce doriți, pentru mine funcționează benzina de 100. Se simte și la.cum.trage și la.consum și la cum pornește mașina iarna.
    1 point
  21. 90 $ ?! Tot uleiul pierdut din vaporii care ar scapa pe aici nu face atat nici daca tin masina 1 mil Km probabil
    1 point
  22. 1 point
  23. Să știi că ai dreptate :))) Eu merg de trei ani vara cu amestec de ulei de floarea soarelui, cca 30% în motorină. Nu cu Floriol, că ăla e mai scump decât motorina. Ca efecte secundare, doar miros de tigaie încinsă în urma mașinii.
    0 points
  24. Nu inteleg nevoia de explicatii..mai ales ca e un tuning practic inutil. Nu aduce nimic benefic. Mai frumos poate erau sa fie inlaturate pleoapele, infoliate oglinzile, plafonul. Personal, mi se pare mult alb, prea mult alb. Passat-ul b7 nu da bine pe alb, de asta sunt si f putine in culoarea asta. Parerea mea.
    -1 points
  25. Nu ai optat ptr folie cu self healing? Eu initial voiam folie obisnuita (din ratiuni de pret), dar o comparatie pe masina mea intre o folie obisnuita si cea cu self healing m'a convins sa deschid buzunarul mai larg ptr a doua varianta, motivele fiind grosimea mai mica a celei de'a doua, faptul ca, montata corect nici nu se observa (cea normala era mai groasa si mai mata) si, in sf, abilitatea de reparere la caldura. Cat a costat distractia (polish + folie)? Ptr stalpi stii un pret individual sau a fost totul la pachet?
    -1 points
  26. Care e castigul din aceasta modificare?
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!