Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.09.2018 în toate secţiunile

  1. Cred ca cezar face referire la mine, cand am pus poza cu oglinda mea si am fost suspendat temporar. Tu ai pus niste linkuri cu chestii pe care nu le ai. Sa nu iei ban direct
    3 points
  2. Eu zic sa dai repede edit pana nu te ia un moderator in vizor asta daca nu ai pile, desigur
    2 points
  3. Lane assist o fi bun daca mergi des in concedii afara, pe autostrazi. Insa decat sa iau o optionala pe care o folosesc 5-10 zile pe an, mai bine de banii aia imi iau una pe care o folosesc tot timpu cat conduc masina, de genul faruri led/xenon.
    2 points
  4. Trebuie sa las si asta aici o captura din filmuletul intalnirii aniversare
    2 points
  5. http://www.automarket.ro/paris-2018/primele-imagini-cu-interiorul-lui-skoda-kodiaq-rs-scaune-sport-si-insertii-87053.html#/image-id/557263
    2 points
  6. Nu am pățit încă, m-a ferit Dumnezeu dar am un coleg care merge de mai bine de un an cu un injector nou (S) și restul vechi (B) timp în care a făcut mai bine de 20000 de kilometri. Cel care a fost schimbat a crăpat de tot. Cât or ține restul, nimeni nu poate ști, mașina merge frumos și corecțiile sunt ok.
    2 points
  7. Imi ofer gratuit serviciul de a va spune KM stocati in ECU al masinii voastre. Totul se intampla prin mufa de diagnoza, fara a desface nimic. Pe langa asta, pentru cei ce au immo2 sau immo3 si vin cu masina proprie (daca dovedesc asta prin acte) le pot spune si codul PIN pe baza caruia pot sa-si adapteze chei noi fara a apela la "reprezentanta". Mentionez ca aceste lucruri NU le fac cu VAG-COM, NU este o completare pentru cei ce apeleaza la vre-un serviciu prestat pe bani (de ex.: chip-tuning). Pentru o comunicare mai rapida ma puteti contacta pe mail la kisslorand@тuningсhip.ro sau la nr-ul de tel din profil.
    1 point
  8. Ce rost mai are sa-l inlocuiesti acum, deja e spalat de combustibilul vechi.
    1 point
  9. revizia la 220.000 km 8L ulei Castrol EDGE Professional Long Life III 5W-30 cod 507 00 filtru ulei + inel etansare , filtru motorina , filtru aer stergator spate ( 75 lei ) + completare ulei servo + verificare completa masina 1200 lei la Nurvil
    1 point
  10. Sper, ca eu tocmai fac saltul asta! Dar divagam si, aparent, nu castiga chiar tot, tot! Oricum, toate informatiile care apar ar trebui privite ca opinii, nu litera de lege, pentru ca nimeni nu este 100% obiectiv! Cea mai buna idee e sa gasesti pe cineva care e foarte apropiat de parerile si dorintele tale si sa asculti, iarasi nu 100%, parerea lui. Si asta in general, nu doar legat de masini...
    1 point
  11. Stie cineva din orice surse cand va fi disponibil Kodiaq Sportline benzina pentru comanda?
    1 point
  12. pai? ce-am gresit? Nu e voie cu linkuri?
    1 point
  13. Ai încercat sa ii schimbi sticla? Da, suntem mai mulți colegi în București, care te putem ajuta
    1 point
  14. Unde scrie ca regenerarea se face doar la drum intins? 110 Km este foarte des, dar conteaza si viteza medie, ca nu-i totuna sa mergi 10 h sau 5h in astia 110Km. Sunt aproape 200 pag. despre regenerare pe topicul dedicat acestei probleme care nu este specifica doar la passat B8.
    1 point
  15. 1 point
  16. Eu eram ala cu 16.400 in Aprilie 2018 la O3 FL 1.4 TSI M6 Style Cred ca raman in istoria forumului cu pretul asta ....si cat m-au impins colegii s-o iau ca e super oferta.
    1 point
  17. Da, in Ordinul de la Ministerul Mediului, pentru masinile achizitionate prin rabla 2019 se prevede ca la clasa M, adica masini cu 4 roti pentru transport persoane (5+2 maxim) limita este 120g CO2/km ciclu NEDC. Asta inseamna ca se incadreaza probabil doar motorul de 1.0TSI si 1.6TDI, nu cred ca este loc de 1.5TSI sau 2.0TDI. Un alt aspect, daca ordinul de ministru ar fi prevazut noxele conform noului ciclu WLTP problemele ar fi fost putin diferite. In ciclul WLTP fiecare echipare in plus pe masina influenteaza noxele, astfel nu mai exista o valoare unica pe model/motorizare ca pana acum. Daca adaugati o optionala aceea va adauga niste g de CO2, de aceea se pare ca le ia asa mult sa omologheze dupa ciclul WLTP masinile noi, se omologheaza pe clase de echipari. Referitor la diesel, cine si-l doreste poate sa-l cumpere linistit, este de viitor, mai ales ca pe ciclul WLTP benzina are cele mai mari probleme la omologari. O alta problema cu reducerea motorizarilor diesel, pentru cine o face, este ca un producator de masini trebuie ca pe intreaga productie sa nu depaseasca anumite valori de Co2, valori pe care reusesc sa le mentina in limite datorita motorizarilor diesel, pentru ca benzina emite mult mai mult CO2. In momentul in care elimini din motoarele diesel si depasesti limita impusa de CO2 se platesc amenzi substantiale. O solutie alternativa este sa cresti ponderea de electrice sau hybride la benzina (sa traga CO2 in jos).
    1 point
  18. Salut Am ridicat masina pe 4 septembrie dupa o asteptare de aproape 3 luni Azi mi-au trimis si CIV ul si am avut surpriza ca motorasul(1.0 tsi) sa aiba si filtru de particule...
    1 point
  19. Eu cred ca unul dintre atuurile masinii este ca nu “pare” speciala pentru un necunoscator. Eu as tine masina, vizual, cat mai stoc posibil. ?
    1 point
  20. Eu cu un golf 5 am reusit sa intru pe drumuri pietruite, drumuri la servici cand lucram la sonda, drumuri cu dale, drumuri de pamant si am reusit destul de usor. In plus am mers des la munte si am iesit de pe asfalt. Si toate astea cu garda de golf 5 care e destul de joasa. Nu am spart baia, nu am spart scutul de plastic, pur si simplu am mers incet pe unde era foarte rau. Cred ca pentru 5-10 drumuri la tara nu ai nevoie de masina inaltata ci te descurci usor cu o masina normala, mai ales ca din fabrica O3 e destul de inalta in comparatie cu alte masini. Daca foloseai masina saptamanal sa intri pe drum neasfaltat atunci se justifica garda la sol de 17-18cm, altfel nu o vad necesara. Mai degraba esti atent la ce motorizare si ce cutie automata cumperi.
    1 point
  21. Diferenta legata de garda la sol este de 2mm, practic inutila. In fapt ce poate se simte mai tare este confortul mai scazut, iar 225/45 nu cred ca e mai ok pt drumuri "off-road" decat 205/55. Dimpotriva chiar, sunt riscuri mai mari pt zgariat janta, intepat anvelopa sau chiar taiat.
    1 point
  22. Am trecut la oglinda retrovizoare neagra si am anulat stergatoru de pe luneta, schimbari mici dar imi plac mult ?
    1 point
  23. Păi asta e de la ADAC. Ce legătură are asta cu piața din RO? Cu atât mai mult cu cât același motor e livrabil în Cehia pe Karoq. De asemenea, nici la Octavia nu poți comanda 20TDI, deși în această listă figurează ca omologată. Porcăria asta cu motoarele diesel este majoră. Bine că putem cumpăra motoare de 6L benzină, că alea nu sunt poluante. Poate ar fi mai bine ca băieții de la Toyota să investească în motoare, design și ergonomie, decât să sponsorizeze tot felul de organizații ecologiste care au un singur țel: să omoare motoarele diesel.
    1 point
  24. Salutare! Merg jantele de tabla pe 15 5x112 pe un passat CC din 2015? Mulțumesc!
    1 point
  25. Nu esti primul si nici ultimul, probleme nu o sa ai din cauza asta.
    1 point
  26. dupa ce demontezi broasca din usa procedezi asa; Demontare protectie - bagi o surubelnita subtire dreapta sub plasticul negru din det A si ridici usor in sus concomitent cu impins usor in sensul sagetii B din partea de sus a imaginii. Montare protectie: in det.E din poza se oserva 2 pinteni negrii. pozitionezi protectia astfel incat pintenul 1 sa intre sub metal iar pintenul 2 sa ramana in afara partii metalice , impingi usor din directia sagetii B" pana cand in zona det A partea neagra se afla in pozitia din det A, dupa care impingi usor din directa sagetii C, pana ce se aude un clic ( clipseaza plasticul negru in locasul de pe baza din plastic alb ). ATENTIE - nu trebuie fortat in nici un fel in pintenii din det E, sunt din ebonita si se rup f repede si nu prea mai ai cum sa-i lipesti. Cum ajungi sa demontezi incuietoarea, ptr passat B7 pasii sunt cam asa: - demontezi fata usa interioara ( tapiteria ) - demontezi dopurile din pozitiile incercuite cu rosu - lasi geamul jos pana cand suruburile de pe sinele macaralei ajung in locasurile incercuite - desfaci suruburile care pind geamul pe sinele cremalierei si scoti geamul din usa. dupa care: - desfaci mufa marcata cu rosu - impingi burduful marcat cu rosu in interiorul usii, demontezi suruburile marcate cu rosu de pe conturul placii pe care sunt montate internele usii ( vezi foto 2 ) - indepartezi placa cu internele, desfaci mufa electrica a incuietoriii,, scoti placa de pe usa si ai acces la incuietoare. - verifici lungimeai cablului care se prinde la manerul usii ( daca este suficient de lung, nu trebuie sa-l mai desprinzi din maner, doar desfaci cele 2 surubri M ... de pe usa si scoti incuietoarea cat iti permite, ii montezi protectia si o pui la loc... in caz contrar, trebuie sa desfaci cablul din maner , dupa care, desfaci suruburile M... ce tin incuietoarea pe usa, scoti incuietoarea ...etc, dupa care montezi tot ce ai desfacut pana acum in ordine inversa. SUCCES !!!
    1 point
  27. N-am mai auzit de metoda asta.. si s-a rotunjit discul de ambreiaj dupa, sau cum ?
    1 point
  28. A sosit si COC. Tot R15 6,5J/ET46 sa aleg ca jante de aliaj si nu 6,0J/ET43 ?
    1 point
  29. Este clar ca sunt diferente intre Skoda si VW sau Audi. Legat de pret, insa acesta se situeaza peste alte masini din gama. Spre exemplu, din gama Renault am avut Megane II si apoi Megane III si nu se auzea zgomot din zona rezervorului indiferent de gradul de umplere. Pe mine nu ma deranjeaza foarte tare acest aspect. Te obisnuiesti. Masina este totusi cam rigida mai ales cand treci peste denivelari si acele zgomote devin uneori deranjante. In rest, eu ma declar multumit de masina (mai ales de consum si demaraj care sunt net peste Renault) cu si fara "zgomote".
    1 point
  30. Eu la ultima revizie am bagat Mobil 1 ESP 5-30. Vreau sa spun ca parca e alta masina... Inainte doar castrol edge a vazut masina si parca era un tractor. Tremura la relanti, parca batea ceva. Am 3000 de kg cu Mobil 1 si merge impecabil
    0 points
  31. Avantaj 2.0 TDI - Consum: un litru mai bun fata de 1.5 TSI, Trage mai bine la incarcare maxima, Transmisie: DSG7 ambreiaj umed - mai rezistenta in oras si mai fiabila pe termen lung, Pret bun pentru masinile de pe stoc. Dezavantaj 2.0 TDI - In oras te vor enerva regenerarile DPF, consumul iarna e mai mare la motoare mari pe drumuri scurte, e mai lenta decat te lasa sa crezi cei 340 NM la prima vedere. Tendinta la nivel mondial este de a renunta la Diesel, chiar si in Europa. Deci, valoarea de revanzare poate sa scada foarte mult. E cam loterie. Avantaj 1.5 TSI - Consum bun in oras, incalzire usoara iarna, e la moda. Dezavantaj 1.5 TSI - Este prima generatie de motoare VAG cu filtru de particule. Te las pe tine sa descoperi pe acest forum fiabilitatea primelor serii de motoare TSI de la VAG. Este cuplata cu DSG 7 uscat deci te cam forteaza la Manuala 6. Are pret mai mare la comanda. Trage si tu linie si in functie de nevoile tale, fa o alegere si comanda 2.0 TSI cu ambreiaje umede . Impaci si capra ecologista si varza DSG-ista si inima sportiva.
    0 points
  32. Cumperi acum un motor TDI si peste ani cand vrei sa o vinzi sa nu te mire pretul de vanzare, sau ca nu se inghesuie suficienti clienti la ea.
    -1 points
  33. Salutare colegi,am oferta tare si urgenta sa,mi cumpar 4 Anvelope All Seasons GOODYEAR Eagle LS2 BMW 245/40 R19 98 V RunFlat ,pe masina am 235 40 r19 pe jante Lugano.....se pot pune? or sa atinga in viraje...fortez motorul,cutia?Si ce parere aveti despre all season? Multulmesc!!!!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!