Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.09.2018 în toate secţiunile

  1. Poate pt ca e VW si hybrida si e al doilea topic de modele VW hybride si nu sunt toti colegii ingineri auto ca Dvs. Si pt ca am vrut si regulamentul permite, si chiar si pe VW forum se poate vorbi de nemultumiri ale proprietarilor de VW, nu numai sa laudam marca . Ca nu ne plateste vw sa facem review-uri laudative.Cel putin nu pe mine. Si cum am spus cand am sa am timp (acum construiesc o casa) am sa ma ocup si de problema (mea) a suspensiei prea rigide DPMDV. Masina este altceva decat o unealta ce te transporta (cat mai comod posibil ) din punctul A in B ? Pentru mine asta este si nu inteleg ce atatea comentarii la aceasta parere strict personala. In afara de critici si comentarii Off topic motanelul sau trebuie crescut numarul de postari...
    2 points
  2. 1 point
  3. Sisters... Cruciulițele fac diferența!
    1 point
  4. Avand in vedere ca vorbim de o revista nemteasca, deci despre niste oameni obisnuiti cu masini nemtesti, e de asteptat sa strambe din nas la masinile frantuzesti. Asa cum si omenii obisnuiti cu frantuze stramba din nas la nemtesti. Sunt clar masini diferite adresate fiecare unui public aparte. Eu nu pot sa inteleg de ce la Renault, de exemplu, butonul pentru activarea/dezactivarea pilotului automat este langa frana de mana(!) restul sunt oricum pe volan. Sau de ce insista sa tina comenzile audio pe un satelit separat in spatele volanului cand atatea marci reusesc sa le tina fara probleme pe volan. Sau ce cauta comenzile de lumina pe maneta de semnalizare, am pornit/oprit de multe ori luminile incercand sa semnalizez in alte masini cu comenzi similare... Si lista poate continua. Si pe mine, pentru ca sunt foarte obisnuit cu ergonomia nemteasca, m-ar innebuni aceste mici chichite si as depuncta o masina pentru ele. Pentru ca eu vad, obiectiv nu doar subiectiv, modelul nemtesc de a rezolva aceste chestii net superior!
    1 point
  5. Da, clar vor urma dupa ce o pun la punct cu totul, m-a virusat cineva cu asta, nu dam nume @~LauR~ Multumesc frumos @Arl 150 !
    1 point
  6. Nu prea e cunoscator ala care o confunda cu un S-Line Oricum, masina deja iese in evidenta destul de mult cu jantele de 20”, botul cu grila RS, evacuarile in spate deci nu-mi fac prea multe griji ca niste jante mai inchise la culoare m-ar “scoate prea mult din anonimat”
    1 point
  7. Eu raman la parerea ca ar trebui sa treci la 15”, daca iti permite masina. Costuri mai mici, confort mai mare, consum redus (prin suprafata de contact mai mica dar si pentru ca exista anvelope eco-friendly pe aceasta dimensiune - Energy Saver de ex.) si nu mare diferenta la stabilitate, pentru ca suspensia ramane aceeasi, doar masina devine mai “barca” cauciucurile flexand mai mult din peretii mai inalti. Incearca sa imprumuti un set de undeva si testeaza atat 15” cat si 16” inainte de a cumpara. Nu are sens sa dai iar banii pe ceva ce nu o sa fie ok pentru tine. Si s-o gasi cineva sa te ajute...
    1 point
  8. Deoarece site-ul de gazduire pentru imaginile din tutorial si-a schimbat adresa si pozele nu mai sunt accesibile prin link-ul original, le postez din nou aici: Demontare: Montarea:
    1 point
  9. Aniversare 15 ani!....... La cât mai multe.....
    1 point
  10. Eu eram ala cu 16.400 in Aprilie 2018 la O3 FL 1.4 TSI M6 Style Cred ca raman in istoria forumului cu pretul asta ....si cat m-au impins colegii s-o iau ca e super oferta.
    1 point
  11. Da, in Ordinul de la Ministerul Mediului, pentru masinile achizitionate prin rabla 2019 se prevede ca la clasa M, adica masini cu 4 roti pentru transport persoane (5+2 maxim) limita este 120g CO2/km ciclu NEDC. Asta inseamna ca se incadreaza probabil doar motorul de 1.0TSI si 1.6TDI, nu cred ca este loc de 1.5TSI sau 2.0TDI. Un alt aspect, daca ordinul de ministru ar fi prevazut noxele conform noului ciclu WLTP problemele ar fi fost putin diferite. In ciclul WLTP fiecare echipare in plus pe masina influenteaza noxele, astfel nu mai exista o valoare unica pe model/motorizare ca pana acum. Daca adaugati o optionala aceea va adauga niste g de CO2, de aceea se pare ca le ia asa mult sa omologheze dupa ciclul WLTP masinile noi, se omologheaza pe clase de echipari. Referitor la diesel, cine si-l doreste poate sa-l cumpere linistit, este de viitor, mai ales ca pe ciclul WLTP benzina are cele mai mari probleme la omologari. O alta problema cu reducerea motorizarilor diesel, pentru cine o face, este ca un producator de masini trebuie ca pe intreaga productie sa nu depaseasca anumite valori de Co2, valori pe care reusesc sa le mentina in limite datorita motorizarilor diesel, pentru ca benzina emite mult mai mult CO2. In momentul in care elimini din motoarele diesel si depasesti limita impusa de CO2 se platesc amenzi substantiale. O solutie alternativa este sa cresti ponderea de electrice sau hybride la benzina (sa traga CO2 in jos).
    1 point
  12. Am bifat si eu prima mea intalnire VwForum Wasn't Disappointed
    1 point
  13. 2Nm?! Si cu doua degete strangi mai tare... Vezi sa nu fi avut cheia gradatia in dNm si tu defapt l.ai rupt la 20Nm. Desi tin mai mult de 20nm suruburile alea...
    1 point
  14. Si atunci pentru ce ai mai facut topic separat carutei ? Pentru raspunsuri la intrebari aveai google...daca tot o consideri unealta ....ai topic si pentru ciocanul tau (ma refer la cel de batut cuie....) ?
    1 point
  15. Oups, my bad! Aparent o cautare pe Google e mai safe, pe forumuri poti sa mai primesti si raspunsuri gresite! ??
    1 point
  16. Cum sa se planga? Abia ca se pun pe anumite modele! Da, 1.4 TSI gen. 2, 125 si 150 CP cu si fara ACT(decuplare cilindri) sunt motoare reusite intr-adevar.
    1 point
  17. Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx. Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?
    1 point
  18. Stai linistit ca nu are nimic asa e managementul incarcarii, incarca in functie de necesar.
    1 point
  19. comutarea de pe D in S, din mers, nu are cum sa afecteze mecanic cutia, se poate realiza si la 150km/h si pe loc pt ca este vorba de o alta subrutina de lucru, de alti parametrii soft, nu implica alte angrenaje mecanice, alte subansambluri cuplaje diferentiale etc.... Se foloseste acelasi hardware operat altfel de soft deci nu se strica nimic!
    1 point
  20. In ultimul numar de la Autobild a castigat Kia Ceed in fata Golfului !!!! Va dati seama ca e groasa daca si laudatorii astia a lui wv au recunoscut ca o Kia e mai ok decat asa zisul etalon al clasei. Strict la obiect privind titlul topicilui eu as alege Kia Sportage . Am facut drive test cu noul model facelift cutia de viteza automata este o clasa peste dsg . Masina cu vizibilitate buna materiale de buna calitate bine asamblate , isonorozare peste medie , garantie ffff mare . La minud as trece doar consumul usor maricel in rest din punctul meu de vedere este o masina care merita cumparata .
    0 points
  21. Da ,accelereaza mult mai repede cutia DSG fata de cutia cu, convertizor . Sportiva insemna pt mine ca demareaza mai rapid cu 1.4 si 150 HP, mult mai rapid decat motorul de 1.8 si 95 Hp . Buneinteles ca am testat masina si am sezizat si eu si soata problema dar am zis ca e destul de minora fata de alte atuuri ale masinii. Insa drumul Bucuresti Grecia prin Bulgaria a agravat problema cel putin pt mine. Inainte am circulat doar prin Bucuresti cu ea. O sa ma ocup si de VIN. Si NU am comparat 2 masini : am comparat 2 suspensii. Una in care m-am simtit bine pe drum rau si una in care pe drum rau nu imi este bine. Suspensia mai tare am apreciat-o la virajele negociate cu viteza prin senzatia de stabilitate si siguranta data. Si la mine au dormit bine in spate dar ei veneau de pe un mic Ford fiesta in 2 volume si 2 usi in care cand am mers eu in spate ...nu va mai spun cum a fost. Oricum este atat de subiectiva discutia despre suspensie incit cred ca am cam spus toti ce am avut de spus si nu mai merita sa mai discutam, despre asta daca nu va suparati. O sa va mai spun cand am aflat despre ce tip de suspensie este pe masina si daca si ce pot face sa o mai inmoi . Astept sa imi fac timp acum sa ma duc sa rezolv cu distributia si oglinzile buclucase.
    -1 points
  22. Da' ce avea caroseria de Prius? In plus, este mult mai spatioasa la interior comparativ cu Jetta, consuma la jumatate fata de a ta, este fiabila si are si o suspensie normala. In cazul unor astfel de masini eu nu as merge pe un producator aflat la stadiul copilariei pe electrice/hibride, ci pe cineva consacrat.
    -1 points
  23. Inca un mic update si 2-3 poze... Am trecut de 230 000 km (am intarziat un pic cu revizia dar nu cu mult, urmeaza cat de curand )...nu am mai facut asa multi km ca am alta masina si cu golful a mers mai mult sotia ...deci ritmul de crestere nu mai e asa alert...a inceput sa fie "masina de garaj " (literalmente , sta in garaj acum ) Am bifat inca o iesire la Silverstone.... foarte fain circuitul , am rotit si cauciucurile cu ocazia asta...uzura pentru aproape 32 000 km este foarte buna...recomand michelin (le-am tocit un pic mai mult pe interior , dar stiam ca asa o sa fie de cand am facut directia , imi place cum se simte cu unghiul asta de toe si sunt pregatit sa tocest un pic mai mult pe interior )
    -1 points
  24. "Venind' de pe o masina ce consuma 10 - 12 L/100Km in oras chiar mai mult daca mergeai mai turat, efectiv nu ma intereseaza consumul acesteia. Si nu am de gand sa il mai fac. Dupa cum am mai spus mai sus : in oras daca mentii acul "turometrului" in zona albastra, se incadreaza in ce spune producatorul cu un plus de 200-300 de grame in cel mai rau caz. De regula iese pe la 4,8-5,8.l pe traseul Dorobanti, pod Basarab via Splaiul Dambovitei, zona Metro Militari . Dar este destul de greu sa faci asta in coloana fara sa deranjezi. La fel in afara consumul , bineinteles creste in functie de incarcatura, portbagaj pe plafon, viteza nu are importanta atat timp cat acul e pe albastru XDX = da, pacat de masina, ca VAG i-a pus suspensie de caruta.(strict parerea mea subiectiva) Masina este cum a venit din fabrica nimic in plus, jante originale VW de 17, Iar poze sunt o gramada pe Net nu are sens sa incarcam serverul forumului degeaba. Cand a fost sau va fi ceva de pozat am pus sau o sa pun. Nu sunt fan auto sau VW , masina pt mine trebuie sa aiba roti, acoperis si daca vreau sa merg in celalalt capat al tarii sa ma urc in ea fara pregatiri in prealabil si sa ma duca, ca e VW ,Ford,Skoda,Fiat nu are importanta.Nu ma intereseaza tuning exterior. Eu am vrut o hibrida si intamplator acest VW a indeplinit niste conditii foarte subiective si personale. Masina este o unealta pt mine.
    -1 points
  25. S-a cam pus praful pe aici Am revenit cu un update, pana in prezent s-au mai schimbat cateva lucruri. Sa incepem ! S-au schimbat amortizoarele, am mers pe Monroe + discuri si placute de frana TRW. Am ales sa pun iar foliile pe spate deoarece cele vechi s-au decolorat, rezultatul mai jos cu o poza before and after. S-a schimbat parbrizul deoarece o pietricica nu si-a gasit locul pe carosabil si a zis sa-mi ia parbrizul in brate. -Polish faruri, semnalizari, triple cat si pe umbra literelor pe care le-am dat jos de pe portbagaj -LED faza scurtă Autofather X6 Headlight de care sunt mai mult decat multumit cu exceptia faptului ca le tin jos pentru a nu deranja. Bat foarte bine fata de halogenul pe care il aveam si nu vedeam absolut nimic -LED pozitii 12 SMD-uri 2 dintre ele fiind puse sub o lupa mica care au intrat cu un mic decupaj in plasticul din spatele farurilor fiind un pic mai lungi -LED numar inmatriculare LED-uri semnalizare care inca nu au fost puse pe masina deoarece am nevoie de 2 rezistente, dar se vor pune curand si ele Ele arata cam asa. https://www.youtube.com/watch?v=m6xW-emX0zw Semnalizatoare cu sticla clara DEPO ( vor urma si faruri cu lupta DEPO sau chiar Hella ) Am mai cumparat ieri un cluster de passat B5.5 ce astept sa soseasca pe luni. Deoarece nu aveam BC am ales sa fac upgrade-ul asta cum trebuie pe langa faptul ca ceasurile pe care le am acum nu imi plac deloc. Voi cumpara si maneta de stergatoare cu butoane pentru BC. Dupa ce voi face adaptarea, am sa schimb si led-urile, voi activa functia needle sweep + iluminare ace si bineinteles voi merge la cineva sa-mi faca cablajul pentru ca BC-ul sa fie functional. Cam atat momentan ! Voi reveni cu update cand pun ceasurile. Bafta !
    -1 points
  26. Cu sulf nu mai gasesti si chiar daca o sa gasesti pe undeva la masinile Euro5 /6 e crima sa o bagi, infunda tot FP, catalizator..etc. La Euro 3 este mai OK. Secretul care nu este secret iar eu il folosesc de aproape 15 ani, la toate masinile pe care le-am avut este 200ml ulei 2T cu emisii reduse de cenusi la un rezervor plin. Nici o problema pana acum, motoarele torc ca niste motanei langa soba iarna ! Atasat clasificarea uleiurilor 2T dupa emisiile de cenusi . Eu folosesc Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynth. Huile 2T specs..pdf
    -1 points
  27. Chiar si ptr un cunoscator, daca nu se uita atent, nu isi da seama, sunt destule cu kit S-line, jante si sigle S5 si alimenteaza cu pistolul negru la peco
    -2 points
  28. Am intrebat pe forum pe topicul hybride daca este posibil sa fac un upgrade din soft la TCM tuning la acest model de hybrid avand in vedere restrictia la a tracta. Am discutat chiar si cu cei de la TCM la intalnirea aniversara. Nu aveau info despre problema cu restrictia la tractare la Jetta hybrid dar au spus ca la cea nonhybrid nu sunt probleme de upgrade putere si cuplu motor. Erau curiosi si au spus ca o sa se intereseze. Dar ... azi mi-am amintit ca la Jetta Hybrid motorul electric este asezat intre cel termic si cutie si are propriul ambreiaj situat intre el si motorul termic. Cand merge pe "electric" motorul termic este decuplat de el si implicit de cutie . Practic sunt 2 chiar 3 ambreiaje daca socotim cele 2 ale cutiei DSG. De acolo cred ca este problema. Acel ambreiaj cred ca nu face fata sau nu este proiectat sa suporte o sarcina mai mare decat cea stabilita. Cele ale cutiei DSG se pare ca sunt OK pt ca la cele nonhybrid nu sunt probleme cu managmentul la inca 70 de CP si 90 Nm in plus Din pacate cred ca ramane asa cum a facut-o VW... Oricum daca apesi pedala de acceleratie mai tare la plecare de pe loc mereu rotile pierd aderenta si sunt de 225mm. Eu sunt multumit de puterea si cuplul de acum, doar cu susnumita suspensie ma "cert" si i-am pus gand rau sa o mai "inmoi" P.S. Downvote pt info ? OK , No more info for Jetta Hybrid ? OK . Se poate inchide .Multumesc Domnilor Moderatori. E clar posesorii de VW au masini PERFECTE care nu zgaltaie si nu suporta reprosuri la adresa VW. La dorinta publicului posesor de VW , Domnilor Moderatori daca doriti se poate inchide acest topic de hybride pt ca deranjeaza. Oricum este ultimul post . VW este PERFECT
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!