Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2018 în toate secţiunile

  1. Revision is coming! Numai bine inaintea iernii. O sa investighez si un troncanit care a aparut pe spate dreapta. Se manifesta la viteze mici peste denivelari, sper sa gasim problema si sa o remediem. Altfel, s-au facut 2 ani frumosi, asteptam plimbarile de toamna.
    3 points
  2. Am bifat si eu prima mea intalnire VwForum Wasn't Disappointed
    1 point
  3. 2Nm?! Si cu doua degete strangi mai tare... Vezi sa nu fi avut cheia gradatia in dNm si tu defapt l.ai rupt la 20Nm. Desi tin mai mult de 20nm suruburile alea...
    1 point
  4. 1 point
  5. Au început să apară timid modele prin configuratorul online al vw, cu ceva diferente: Allspace 2.0tdi 150cp dsg are acum 146-188 gr CO2/km WLTP fata de 132 declarati anterior cu NEDC. Diferenta e colosală pentru țările ce au taxe functie de cantitatea de noxe. La consum: WLTP spune 5.6 l/100km fata de 5.1 anterior cu NEDC. Valorile de mai sus sunt pentru motorul cel mai economic de pe model. Astept cu interes emisiile de co2 pentru motoarele cu mai mult nerv. Atunci sa te ții.
    1 point
  6. @Iulian M La 320Nm sigur e ambreiaj umed. Probabil DQ381. Am văzut ca a apărut și pe Octavia (nu in ro).
    1 point
  7. Cumperi acum un motor TDI si peste ani cand vrei sa o vinzi sa nu te mire pretul de vanzare, sau ca nu se inghesuie suficienti clienti la ea.
    1 point
  8. Poate pt ca e VW si hybrida si e al doilea topic de modele VW hybride si nu sunt toti colegii ingineri auto ca Dvs. Si pt ca am vrut si regulamentul permite, si chiar si pe VW forum se poate vorbi de nemultumiri ale proprietarilor de VW, nu numai sa laudam marca . Ca nu ne plateste vw sa facem review-uri laudative.Cel putin nu pe mine. Si cum am spus cand am sa am timp (acum construiesc o casa) am sa ma ocup si de problema (mea) a suspensiei prea rigide DPMDV. Masina este altceva decat o unealta ce te transporta (cat mai comod posibil ) din punctul A in B ? Pentru mine asta este si nu inteleg ce atatea comentarii la aceasta parere strict personala. In afara de critici si comentarii Off topic motanelul sau trebuie crescut numarul de postari...
    1 point
  9. Asa este. Eu mi-am pus temporar un voltmetru in mufa brichetei si am observat ca de obicei incarcarea este aproape de 15V cand esti in frana de motor de ex. ( se incarca bateria pe gratis) si este nula adica 12,5V cand accelerezi puternic (toata puterea este canalizata spre accelerare nu spre incarcare).
    1 point
  10. E comportamentul normal la start stop. Incarcarea nu se face non stop, ci atunci cand ECU decide. Relax...
    1 point
  11. Noua la. 200...300.lei....numai porcarii. Nu te tine un an. Sh.. E la fel ca a ta... Adică exista posibilitatea sa facă același lucru după câtva timp. Sfatul meu - desfa yala ta și fa ce ți-am zis mai sus. O sa fie perfecta după aia
    1 point
  12. "Venind' de pe o masina ce consuma 10 - 12 L/100Km in oras chiar mai mult daca mergeai mai turat, efectiv nu ma intereseaza consumul acesteia. Si nu am de gand sa il mai fac. Dupa cum am mai spus mai sus : in oras daca mentii acul "turometrului" in zona albastra, se incadreaza in ce spune producatorul cu un plus de 200-300 de grame in cel mai rau caz. De regula iese pe la 4,8-5,8.l pe traseul Dorobanti, pod Basarab via Splaiul Dambovitei, zona Metro Militari . Dar este destul de greu sa faci asta in coloana fara sa deranjezi. La fel in afara consumul , bineinteles creste in functie de incarcatura, portbagaj pe plafon, viteza nu are importanta atat timp cat acul e pe albastru XDX = da, pacat de masina, ca VAG i-a pus suspensie de caruta.(strict parerea mea subiectiva) Masina este cum a venit din fabrica nimic in plus, jante originale VW de 17, Iar poze sunt o gramada pe Net nu are sens sa incarcam serverul forumului degeaba. Cand a fost sau va fi ceva de pozat am pus sau o sa pun. Nu sunt fan auto sau VW , masina pt mine trebuie sa aiba roti, acoperis si daca vreau sa merg in celalalt capat al tarii sa ma urc in ea fara pregatiri in prealabil si sa ma duca, ca e VW ,Ford,Skoda,Fiat nu are importanta.Nu ma intereseaza tuning exterior. Eu am vrut o hibrida si intamplator acest VW a indeplinit niste conditii foarte subiective si personale. Masina este o unealta pt mine.
    1 point
  13. Masina a primit kitul de la AirLift, si jantele BBS, mai sunt de facut reglaje la suspensie, arata cam asa momentan...
    1 point
  14. Ce bine arata, felicitari ! Noile jante dau foarte bine ?
    1 point
  15. Trebuie sa anulezi și Dpf ul, tăiat, etc... Tot acolo ajungi cu banii... Și dacă nu urmărești sa faci un stage la soft, etc... Nu are rost. Repara mașina, asa cum trebuie. Cumpără un EGR original și s-a rezolvat.
    1 point
  16. Am vrut mai de mult sa va arat cu ce a venit masina ca "antifurt "pt sistemul media RNS 315 si celelalte asemanatoare. Este o protectie un "capac " ce se fixeaza de bordul masinii prin intermediul celor 4 "bumbi" ce inlocuiesc cele 4 suruburi de fixare a aparatului de bordul masini . Acesti bumbi strapung masca de plastic si ajung sa se infileteze in locurile in care erau suruburile de fixare ale RNS -ului . Este foarte greu acest capac ,apreciez ca are cam 2 Kg , este din metal in intregime. Are un sistem de incuiere cu cheie de la Assa, ce se vede in mijlocul lui. Ca veni vorba de RNS 315, hartile ce circula pt el respectiv W E V10 - harta Grecia si E E V 8 -harta Bulgaria nu sunt foarte actualizate.Cel putin centura de nord a Sofiei si multe zone din Bulgaria spre Kulata sunt neactualizate. In Grecia zona de intrare dela Promachonas spre Salonic este varza multi Km. PS Azi am descoperit ca are si sistem de spalare al farurilor. Iar oglinda din dreapta se apleaca sa vezi bordura in marche-arriere. Asta sesizasem mai demult.Dar daca nu se rabateaza din telecomanda tot degeaba...
    1 point
  17. Ma apropii cu pasi repezi de finalizarea proiectului boxe spate+insonorizare+lumini portiere. Am muncit de m-a luat puia gaia dar nu mai conteaza acum, mai am putin si finalizez ce mi-am propus. So, am redesfacut fetele de usi exterioare (de doua ori pentru ca manerele exterioare s-au impotrivit la reansamblare sa se potriveasca cu cele de pe interior) si cele interioare de la usile spate, am scos scaunele din fata si am tras firele de la boxe pana sub locul unde ar fi bricheta din consola centrala. Astept sa vina firele alea ce intra in spatele RCD si sa le prelungesc pe astea. Va avertizez pe cei care vreti sa faceti ce am facut eu, ca e greu si plictistor si oboositor!!! In special pe sfarsitul puterilor sau al zilei. Nu cred ca puteti termina intr-o zi decat daca ati mai facut acest lucru si nu aveti ghinion. Ce se poate intampla rau? Manerele de pe usa sa nu se prinda cum trebuie datorita manerului din interior pe care se prinde cel exterior. Cred ca o sa fac un DIY poate cum sa va remediati rapid acest lucru sau macar la ce sa stiti daca se intampla. Am finalizat si acoperirea cu insonorizant pe usa interioara si pe fata de plastic. De asemenea dupa cum spuneam, am reusit sa refolosesc distantierele rotunde de pe fetele vechi la boxele mele ovale . Boxele au fost prinse in 3 suruburi cu piulite pana le-am simtit ca nu mai "misca". Singura mea grija si totodata speranta este sa functioneze boxele din prima cand le voi conecta la RCD, pentru ca altfel va trebui sa desfac din nou fetele de usi interioare si exterioare . Bine, nu imi fac griji multe acum, pentru ca deja am experienta Mai am de montat luminile de sub portiera soferului si apoi sa incerc din nou codarea pentru a vedea daca de data aceasta vor functiona. Daca nu, cu primul drum la Bucuresti o sa ajung la Cristi sau Florin , ca numai ei mă mai pot descurca. Maine sper sa le montez si codez si mai ales sa se si aprinda... Deocamdata am primit interzis la orice achizitie la masina, din partea doamnei, asa ca va ramane doar intretinerea, schimburile de filtre si ulei si probabil bieletele antiruliu de pe fata (acu' am prins curaj, mi se par mai accesibile decat cele de pe spate). Am schimbat si unele leduri care nu functionau, dupa care am scos plafoniera pentru a verifica daca lamela calca ok. Bineinteles ca nu calca ok, plasticul "celebru" de pe spate fiind topit. Dar, dupa ce m-am jucat putin la ea, acum nu se mai aprinde deloc si nici cea pe spate, ca si cum ar fi ramas pe inchis manual. O sa cumpar o plafoniera noua, cu suport de ochelari in locul asteia, dar sa nu ma spuneti sotiei . Va tin la curent cu ce mai fac, cert este ca muzica din Golf se aude bleah fata de Tiguan, dar mai rotund dupa insonorizare si fara barait de plastic si sper ca prin adaugarea boxelor pe spate sa se auda mai bine. In schimb zgomotul exterior la rulare s-a diminuat simtitor. Daca o sa mai am timp si chef, probabil ca voi lua la "intrebari" si plafonul. O saptamana usoara tuturor.
    1 point
  18. Am intrat in meniul BC si nu am Alternate speed. Am restul optiunilor dar alt. speed nu. Alta varianta? :D
    1 point
  19. Buna am si eu o bora 1.9 115 cai 6 trepte, ieri am venit de la serviciu ca in fiecare zi si sa vezi minunea, maine zi am vrut sa plec cu ea din nou dau cheie țac dau din nou iarasi tac ok am zis s-a dus electromotorul stiindul vechi am cumparat altul l-am montat, la fel țac si atunci mi-am dat seama ca s-a blocat motorul. Oare ce poate fi? Ulei are, nu am avut probleme cu el nu stiu sa fie cutia de viteze pt ca in viteza e blocat nu se invart rotile la liber se invart poate o fi volant?
    0 points
  20. S-a cam pus praful pe aici Am revenit cu un update, pana in prezent s-au mai schimbat cateva lucruri. Sa incepem ! S-au schimbat amortizoarele, am mers pe Monroe + discuri si placute de frana TRW. Am ales sa pun iar foliile pe spate deoarece cele vechi s-au decolorat, rezultatul mai jos cu o poza before and after. S-a schimbat parbrizul deoarece o pietricica nu si-a gasit locul pe carosabil si a zis sa-mi ia parbrizul in brate. -Polish faruri, semnalizari, triple cat si pe umbra literelor pe care le-am dat jos de pe portbagaj -LED faza scurtă Autofather X6 Headlight de care sunt mai mult decat multumit cu exceptia faptului ca le tin jos pentru a nu deranja. Bat foarte bine fata de halogenul pe care il aveam si nu vedeam absolut nimic -LED pozitii 12 SMD-uri 2 dintre ele fiind puse sub o lupa mica care au intrat cu un mic decupaj in plasticul din spatele farurilor fiind un pic mai lungi -LED numar inmatriculare LED-uri semnalizare care inca nu au fost puse pe masina deoarece am nevoie de 2 rezistente, dar se vor pune curand si ele Ele arata cam asa. https://www.youtube.com/watch?v=m6xW-emX0zw Semnalizatoare cu sticla clara DEPO ( vor urma si faruri cu lupta DEPO sau chiar Hella ) Am mai cumparat ieri un cluster de passat B5.5 ce astept sa soseasca pe luni. Deoarece nu aveam BC am ales sa fac upgrade-ul asta cum trebuie pe langa faptul ca ceasurile pe care le am acum nu imi plac deloc. Voi cumpara si maneta de stergatoare cu butoane pentru BC. Dupa ce voi face adaptarea, am sa schimb si led-urile, voi activa functia needle sweep + iluminare ace si bineinteles voi merge la cineva sa-mi faca cablajul pentru ca BC-ul sa fie functional. Cam atat momentan ! Voi reveni cu update cand pun ceasurile. Bafta !
    0 points
  21. Si atunci pentru ce ai mai facut topic separat carutei ? Pentru raspunsuri la intrebari aveai google...daca tot o consideri unealta ....ai topic si pentru ciocanul tau (ma refer la cel de batut cuie....) ?
    0 points
  22. La Ateca da bine cu ele infoliate in negru, sigur exista si culori apropiate de cromul original ptr cei ce dorect asta
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!