Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.09.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
2 points
-
Despre Vapsoil nu găsești nimic în schimb despre Shell Ect C2/C3 și AV-L găsești destule pe oil-cluburi și pe BITOG. https://oil-club.de/index.php?board/156-0w-30/ De ce nu faci tu o analiză? Strici niște bani echivalentul unui schimb de ulei și îți afli răspunsul la toate întrebările. O analiză de ulei uzat nu îți oferă informații despre compoziția uleiului pe care îl folosești și cât este el de eficient. Îți oferă informații și despre starea de sănătate a motorului. O cunoștință a descoperit datorită unei analize cantități foarte mari de elemente de uzură. A luat decizia de a pasa următorului proprietar bătaia de cap care ar fi urmat. Și culmea e că mașina nu prezenta nici un simptom!2 points
-
Te uiti la presiune 2.6 bar constanta si iti dai seama ca e hibrida. Initial nu a mers foarte bine, dar am dat-o jos de cel putin 10 ori Am ajuns intr-o ora sa dau jos turbina, sa o reglez si sa pornesc motorul, ca sa iti dai seama de experienta dobandita . Am pregatit harta cu mai multa motorina si boost. Turbina de la finturbo din pacate nu mergea foarte bine, a fost un esec total din pacate. Am mai incercat o turbina mai mare pe rulmenti ceramici, din pacate jos era prea moarta, abia dupa 3000 incepea sa miste, adevarat sus in ture facea 3bar constant fara probleme cu egt 900 (super safe) . Am renuntat la ea deoarece pe strada era de nefolosit GTB2565vklr Din pacate cutia are nevoie de un soft mai bun decat cel actual, pe schimbarea de trepte pierd cam o secunda de la 100-200 . Cost soft 850 euro Poze cu prima mea turbina.2 points
-
Well hello there ...guess who's back. Cine nu ma stie, in trecut am avut Polo 9N3, Golf 6, Passat CC si acum....Polo...doar ca de data asta, putin mai special. Nevoia pentru o masina mica de naveta m-a facut ca de data asta sa aleg cu capul. Asa ca dupa indelungi cautari, test drive si multe drumuri aiurea, cu ajutorul lui @ShadoWzZ am gasit ceva mai ales. Se da urmatorul "specimen". Polo 9N3 - 1.9 TDi - 101 cp - motor BMT - an fabricatie 2009 - DPF - Echipare confort. Culoarea black magic pearl effect. Plafon si interior negru, inclusiv stalpi. Suspensie sport fabrica Volan si schimbator piele Climatronic Scaune fata incalzite Spalatoare far Faruri black edition .......si cam atat. Posibil ca am mai uitat unele, dar imi mai aduc aminte pe parcurs. Motorul este genial pe caroseria asta, trage foarte bine si nici nu ma gandesc cum va fi cu stage 1. In rest, injectoarele, EGR, DPF, turbina...toate functioneaza in parametrii optimi. Ca idee, o sa ramana si asta stock...cat sta trenu in gara la Faurei... Ca deh, am fost cu trenul dupa ea. Necesare pe termen scurt: volant (am sa trec la SMF de G6 1.6tdi), distributie, discuri fata (aici o sa trec pe fuzete de Fabia II pentru upgrade la frane 288mm) si alte posibile maruntisuri de schimbat, ulei, filtre, suporti si alte pivotareli pe la roti, evident daca o fi nevoie. Upgrades pentru viitor: Stage 1 - probabil ceva la 130-140cp, fara modificari la motor si nimic care sa forteze O unitate multimedia android sau ceva OEM de pe platforma G4/Passat B5. Cluster cu maxidot, sper sa gasesc unul. (momentan nu am nici macar computer bord) Pilot automat. Volan Golf 5 GTI. Suporti pahare in consola centrala Senzori parcare spate (am sa incerc OEM, daca nu..ma orientez spre ceva AM de calitate) Lupe in far, ca tot am spalatoare. Alte scaune fata, am sa incerc o adaptare la cele de Golf 5/6. Ramane de masurat si adaptat...sper sa incapa fizic. Daca nu, ma indrept spre ceva de Fabia sau Audi A1 2-3 poze...si cam atat, urmeaza pe viitor mai multe. Spor!1 point
-
Cumperi acum un motor TDI si peste ani cand vrei sa o vinzi sa nu te mire pretul de vanzare, sau ca nu se inghesuie suficienti clienti la ea.1 point
-
Este un circuit inchis nu trebuie sa elimine nimica .Sunt normale fluctuatiile de nivel de la rece la cald si invers la orice masina face la fel ....1 point
-
fraților am rezolvat! cine mai desface încuietori un lucru e sigur: nu te juca prea mult cu partea mecanică dacă nu știi ce faci : dă cu ulei de mecanisme fine fără să acționezi prea mult adică deloc pt. că partea electrică este în concordanță cu cea mecanică orice mișcare a ialei mecanice după desfacere va duce la eroare dacă nu știi să le pui la loc bine. deci acum sunt știutor.1 point
-
S-a cam pus praful pe aici Am revenit cu un update, pana in prezent s-au mai schimbat cateva lucruri. Sa incepem ! S-au schimbat amortizoarele, am mers pe Monroe + discuri si placute de frana TRW. Am ales sa pun iar foliile pe spate deoarece cele vechi s-au decolorat, rezultatul mai jos cu o poza before and after. S-a schimbat parbrizul deoarece o pietricica nu si-a gasit locul pe carosabil si a zis sa-mi ia parbrizul in brate. -Polish faruri, semnalizari, triple cat si pe umbra literelor pe care le-am dat jos de pe portbagaj -LED faza scurtă Autofather X6 Headlight de care sunt mai mult decat multumit cu exceptia faptului ca le tin jos pentru a nu deranja. Bat foarte bine fata de halogenul pe care il aveam si nu vedeam absolut nimic -LED pozitii 12 SMD-uri 2 dintre ele fiind puse sub o lupa mica care au intrat cu un mic decupaj in plasticul din spatele farurilor fiind un pic mai lungi -LED numar inmatriculare LED-uri semnalizare care inca nu au fost puse pe masina deoarece am nevoie de 2 rezistente, dar se vor pune curand si ele Ele arata cam asa. https://www.youtube.com/watch?v=m6xW-emX0zw Semnalizatoare cu sticla clara DEPO ( vor urma si faruri cu lupta DEPO sau chiar Hella ) Am mai cumparat ieri un cluster de passat B5.5 ce astept sa soseasca pe luni. Deoarece nu aveam BC am ales sa fac upgrade-ul asta cum trebuie pe langa faptul ca ceasurile pe care le am acum nu imi plac deloc. Voi cumpara si maneta de stergatoare cu butoane pentru BC. Dupa ce voi face adaptarea, am sa schimb si led-urile, voi activa functia needle sweep + iluminare ace si bineinteles voi merge la cineva sa-mi faca cablajul pentru ca BC-ul sa fie functional. Cam atat momentan ! Voi reveni cu update cand pun ceasurile. Bafta !1 point
-
Încearcă sa postezi în topicul dedicat pt chip tuning și @voinea o sa îți răspundă1 point
-
Nu. Poate un calculator de ușa, modulul confort, etc1 point
-
In globul de cristal nu putem citi, la diagnoza ce apare ?1 point
-
Parerea mea: fiind hybrid deci e o electronica mai complicata si DSG7, las-o asa..1 point
-
"Venind' de pe o masina ce consuma 10 - 12 L/100Km in oras chiar mai mult daca mergeai mai turat, efectiv nu ma intereseaza consumul acesteia. Si nu am de gand sa il mai fac. Dupa cum am mai spus mai sus : in oras daca mentii acul "turometrului" in zona albastra, se incadreaza in ce spune producatorul cu un plus de 200-300 de grame in cel mai rau caz. De regula iese pe la 4,8-5,8.l pe traseul Dorobanti, pod Basarab via Splaiul Dambovitei, zona Metro Militari . Dar este destul de greu sa faci asta in coloana fara sa deranjezi. La fel in afara consumul , bineinteles creste in functie de incarcatura, portbagaj pe plafon, viteza nu are importanta atat timp cat acul e pe albastru XDX = da, pacat de masina, ca VAG i-a pus suspensie de caruta.(strict parerea mea subiectiva) Masina este cum a venit din fabrica nimic in plus, jante originale VW de 17, Iar poze sunt o gramada pe Net nu are sens sa incarcam serverul forumului degeaba. Cand a fost sau va fi ceva de pozat am pus sau o sa pun. Nu sunt fan auto sau VW , masina pt mine trebuie sa aiba roti, acoperis si daca vreau sa merg in celalalt capat al tarii sa ma urc in ea fara pregatiri in prealabil si sa ma duca, ca e VW ,Ford,Skoda,Fiat nu are importanta.Nu ma intereseaza tuning exterior. Eu am vrut o hibrida si intamplator acest VW a indeplinit niste conditii foarte subiective si personale. Masina este o unealta pt mine.1 point
-
Se pare ca ni s-au suprapus concediile in Lefkada, am vazut de cateva ori masina si imi parea cunoscut numarul. Recunosc o parte din drumurile din filmare si ai fost foarte curajos ca te-ai bagat pe ele. Eu le-am parcurs cu atv-ul, pe unele nu m-as fi bagat niciodata cu o masina de strada. Drumuri bune sa ai in continuare !1 point
-
1 point
-
O luna de miere neobisnuita, intr'adevar! De unde te'ai documentat ptr drumurile neasfaltate pe care le'ai folosit? Unele par "forestiere", orice avarie a masinii te'ar fi pus intr'o postura deloc placuta, bine ca n'a fost cazul1 point
-
Salutare, Am tot incercat sa citesc si eu printre randuri postul tau, dar ... pacat de masina! In afara sa te plangi de cat de rigida e masina, mai bine ai pune mai multe poze si spune-ne cum e consumul, cred ca e un lucru asteptat de toti. Zi buna!1 point
-
1 point
-
@blordc Multumesc @mihai.onu94 jantele sunt R16 6.5J ET43. nu am gasit numele lor exact, dar am codul de pe rezerva. 6Q0601025S prinderea este 5x100. @andreii_george alearga f bine, as compara cu fostul Golf 6 la care aveam aprox 150cp. Polo castiga prin diferenta de greutate si un cuplu ff bun....si inca nu are stage 1 @Rave si cand te gandesti ca este echipare sport pe serie.O rezolv eu la primavara cu o reglabila sau niste eibach . Am uitat sa mentionez si privacy glass din fabrica. Momentan sta cuminte langa prietena ei. Ieri au expirat nr de zoll si doar in 20 septembrie am programare la provizorii. Pana atunci am timp sa-i mai fac una...alta1 point
-
hah - magarul Am fost si eu sambata pe transalpina si am facut poza cu magarusul,era tare plicisit1 point
-
Nu se mai fabrica segmentii care sunt pe masina. Sunt disponibili doar segmenti noi care se potrivesc doar pe pistoanele noi care se potrivesc doar pe bielele noi ..... Numai setul de biele costa in jur de 1000 € ?1 point
-
Vezi k suntem haita mare de formulisti care au problema asta ,daca gasesti tu rezolvarea,dau un telefon si fac comanda la un premiu Nobel. :lol:1 point
-
Refuz cu indarjire sa imi adaptez schinarea la VAG ! Mai mult ca sigur ca o sa vedeti aici pe topic : suspensie soft montata pe o ? VAG.-1 points
-
Nu vreau sa pun o suspensie inventia mea. Mi se pare fabulos ca trebuie sa ma plang in 2018 de suspensia unei masini . Vreau sa vad daca exista in oferta de echipare a masinii o suspensie mai confortabila sau eventual un kit OEM pentru ea. Bateria mare are 80 de Kg. Si prefer o "barca" de 1000 de ori mai mult, decat o caruta sport. Si amortizoarele la espero erau in perfecta stare, nu ca erau flescaite era suspensia moale . Arcurile, barile antiruliu toate contribuiau la confort. Am o varsta la care prefer confortul fata de sportivitate sau faptul ca pot sa iau o curba la o viteza mare fara sa se aplece masina. Mie viteza regulamentara pe sosele imi este suficienta. Si ma asteptam de la una in 2 volume sa zgaltiie asa tare nu la una in 3 si la un gabarit mai mare decat espero In definitiv mi-am exprimat o parere personala referitoare la aceasta masina. Si ce am gasit eu ca ma nemultumeste la ea deocamdata.Si da nu sunt multumit de acest VW. Ma gandeam sa trec la un Passat hybrid dar daca si ala e la fel la suspensie atunci spun doar PAS . Poate inseamna ceva pt alti cititori. La Espero iarna, porneam masina din casa, din telecomanda, in Romania nu e interzis. O gaseam calda si dezghetata cand urcam. Si nici la ea nu pornea motorul daca nu era in P. La Jetta vrea si P si calcatul franei. Plus ca blocheaza maneta in P . O intreaga procedura, cu demontare de carcase sa deblochezi maneta pt P din N, in caz ca ramai fara baterie, sa o poti urca pe rampa. Exagerare, parerea mea. Compar cu Espero pt ca dupa ea vin. Si de cand o am nu m-a lasat odata in drum si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria. Anvelope 45 fata de 60 -70 . Janta mai mica anvelopa mai groasa => confort. Iar parere personala. VCDS de la ross mie mi s-a parut ca "stie" mai multe decat altele. Iar o parere subiectiva, personala. Iar de unde il iau ... Scrisei ca are prea mult digital, pt ca am citit in manualul ei de reparatii ca te poti trezii ca ai nevoie de reprezentanta VW inclusiv daca scoti o mufa care nu trebuie si o bagi la loc. Foarte multe defecte mici te trimit la reprezentanta. Am avut retineri inclusiv sa scot sigurante sa la verific optic nu cu aparat. Nu ca distributia e digitala, dar daca ma deranjeaza un cablu in timpul lucrarii si ma apuc sa desfac o mufa si zapacesc ceva? Cel putin pana nu am vagcomul /vcds -ul.-1 points
-
domnul motanel 45 din codul anvelopei , nu este inaltimea , este procentul din latimea anvelopei , care da apoi inaltimea deci este un raport intre latime si inaltime si e influentat clar de latimea anvelopei domnul DECC , nu mai exista masini cu suspensie moale cum avea Espero , te vei obisnui si eu am fost revoltat and am trecut de la Sorneto = Korea cu roti de 16 = barca , la Touareg = Germania , cu roti de 18 = tanc simteam orice de pe asfalt dupa ce am pus roti pe 17 + varianta de anvelope cea mai ingusta de la Michelin , am mai revenit la normal dar normal = suspensie tare cu ceva confort din decodarea VIN poati afla ce suspensie ai - normala , sport , confort , etc culmea e ca pe Touareg Hybrid a fost pusa suspensie confort ar fi culmea sa ai si tu confort si sa te plangi de duritate :)-1 points
-
Da ,accelereaza mult mai repede cutia DSG fata de cutia cu, convertizor . Sportiva insemna pt mine ca demareaza mai rapid cu 1.4 si 150 HP, mult mai rapid decat motorul de 1.8 si 95 Hp . Buneinteles ca am testat masina si am sezizat si eu si soata problema dar am zis ca e destul de minora fata de alte atuuri ale masinii. Insa drumul Bucuresti Grecia prin Bulgaria a agravat problema cel putin pt mine. Inainte am circulat doar prin Bucuresti cu ea. O sa ma ocup si de VIN. Si NU am comparat 2 masini : am comparat 2 suspensii. Una in care m-am simtit bine pe drum rau si una in care pe drum rau nu imi este bine. Suspensia mai tare am apreciat-o la virajele negociate cu viteza prin senzatia de stabilitate si siguranta data. Si la mine au dormit bine in spate dar ei veneau de pe un mic Ford fiesta in 2 volume si 2 usi in care cand am mers eu in spate ...nu va mai spun cum a fost. Oricum este atat de subiectiva discutia despre suspensie incit cred ca am cam spus toti ce am avut de spus si nu mai merita sa mai discutam, despre asta daca nu va suparati. O sa va mai spun cand am aflat despre ce tip de suspensie este pe masina si daca si ce pot face sa o mai inmoi . Astept sa imi fac timp acum sa ma duc sa rezolv cu distributia si oglinzile buclucase.-1 points
-
Eu am luat asta pt ca la hybride sedanuri avea review-uri foarte bune . Si vroiam doar un hybrid. Priusul a iesit din competitie din start datorita formei caroseriei, Passatul nu va spun de ce ca oricum e ceva strict subiectiv, si mai ramase asta din ce se gasea pe la noi. La anul si bugetul pt ea. O sa vad anvelopele ce brand si tip sunt pe ea. Ce imi aduc aminte e ca sunt pe spate Vredestein Giugiaro. Pe fata are alt tip Oare anvelopele de iarna nu or fi mai moi decat cele de vara? Facand abstractie de zgomotul mai mare produs . In atach, ce am gasit ca se pot pune pe Jetta ca dimensiuni.-1 points
-
Poate ca m-am obisnuit sa il am ,sa ma uit pe el cind schimba vitezele... dar cred ca ai dreptate ar trebui sa ma multumesc cu ce are, ca utilitatea este intr-adevar mult mai redusa . O sa fac verificari de relanti si altele doar punctual cand o sa fie nevoie cu vagcomul. Si o sa ma plimb odata de doua ori cu laptopul sa vad cand schimba el si la ce turatii, ca fapt divers. Oricum am bagat tot pe auto inclusiv luminile . OK . tai de pe wish list turometrul. edi 1000 - Prius: chestie strict legata de gust referitor la caroserie. Si mai zice si netu' ca e mult mai lent la demaraje ca Jetta si are si motor de 1.6. Dar strict a contat forma caroseriei.-1 points
-
Am vrut mai de mult sa va arat cu ce a venit masina ca "antifurt "pt sistemul media RNS 315 si celelalte asemanatoare. Este o protectie un "capac " ce se fixeaza de bordul masinii prin intermediul celor 4 "bumbi" ce inlocuiesc cele 4 suruburi de fixare a aparatului de bordul masini . Acesti bumbi strapung masca de plastic si ajung sa se infileteze in locurile in care erau suruburile de fixare ale RNS -ului . Este foarte greu acest capac ,apreciez ca are cam 2 Kg , este din metal in intregime. Are un sistem de incuiere cu cheie de la Assa, ce se vede in mijlocul lui. Ca veni vorba de RNS 315, hartile ce circula pt el respectiv W E V10 - harta Grecia si E E V 8 -harta Bulgaria nu sunt foarte actualizate.Cel putin centura de nord a Sofiei si multe zone din Bulgaria spre Kulata sunt neactualizate. In Grecia zona de intrare dela Promachonas spre Salonic este varza multi Km. PS Azi am descoperit ca are si sistem de spalare al farurilor. Iar oglinda din dreapta se apleaca sa vezi bordura in marche-arriere. Asta sesizasem mai demult.Dar daca nu se rabateaza din telecomanda tot degeaba...-1 points
-
Dupa cum zisei din primul post, masina vine din Olanda. Olanda = Romania, cel putin pentru cei ce vor sa-si pastreze sistemul media ? ? In rest ce sa mai zic ... nu te mai plictisesti in masina circuland in oras. Sa tii "acul" in zona albastra... e o ocupatie foooarte laborioasa in oras. Dar e distractiv . Eu m-am decis : OK ! VW Jetta Hybrid e o masina in care nu te plictisesti in oras: ai treaba cu zona albastra si te zgaltaie de nu te poti relaxa/plictisi ? In rest toate bune . Daca am noutati mai scriu.-1 points
-
Si atunci pentru ce ai mai facut topic separat carutei ? Pentru raspunsuri la intrebari aveai google...daca tot o consideri unealta ....ai topic si pentru ciocanul tau (ma refer la cel de batut cuie....) ?-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00