Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.09.2018 în toate secţiunile
-
O sa trec direct la subiect : M-am intors din concediu/luna de miere odihnit si cu zambetul pe buze , nu pot sa spun acelasi lucru despre Explorator care a pus carca serios la treaba !! Dupa 3 ani de concedii in Lefkada pot in sfarsit sa consider acest capitol incheiat , am parcurs toate drumurile care imi prezentau interes sau care meritau batute datorita peisajelor . Din pacate Kefalonia ramane doar putin explorata de mine , asa ca vedem ce ne rezerva 2019 la acest capitol. Timpul a fost putin , si mai putin daca luam in considerare faptul ca a fost "luna de miere" ..... corpul meu a fost impartit inegal intre pasiunea mea de explorare si proaspata sotie , dar cu toate acestea am reusit sa bifez drumurile care imi ramasesera neexplorate pe harta Despre explorator nu am ce sa zic nimic negativ ! sunt mega incantat din toate punctele de vedere , daca ar fi sa descriu scurt aceasta masina in acest punct din viata mea ar iesi cam asa : "E ce trebuie" Am profitat la maxim de spatiul oferit de portbagaj , glisarea banchetei si bineinteles spatiul oferit de portbagajul Thule : Am profitat si de plajele care puteau fi accesate cu masina direct , liniste , apa curata si prezenta altor oameni/romani era aproape zero. Perioada aceasta din Septembrie mi se pare ideala pentru un concediu in aceasta insula : Vreme foarte calda si lume foarte putina (aproape de pustiu). Senzatia care o ai cand mergi pe insula si timp de 20-30 minute nu intalnesti nici o masina care circula este de nedescris.......sa nu mai zic de drumurile (asfaltate chiar) care duc spre centrul insulei , poti sa faci plaja pe ele fara grija de a fi lovit de masina. Am asteptat mai spre sfarsitul calatoriei sa beneficiez si eu de timpul meu impreuna cu Exploratorul , special ca turistii sa mai dispara ....sa fie cat mai pustiu si cat mai liniste . Asa a si fost ....nici un picior de om sau masina nu am vazut pe drumurile pe care le-am parcurs , doar barcutele care se plimbau pe apa in departare rupeau aceasta iluzie de pustietate. Am inceput mai soft: Dar incet incet am renuntat la asfalt : Si intr-un final asfaltul a disparut de tot....moment in care Exploratorul mi-a dovedit ca este cu adevarat o mica bestie care mananca aceste drumuri fara probleme si pe care ma pot baza fara sa am emotii : Si o mica parte video a acestei aventuri : Sincer pot sa spun ca eu sunt foarte multumit de aventura din Lefkada ! Din pacate nu mai am acum timp de editat dar cred ca va urma si partea 2 a acestui post.12 points
-
Eu cu un golf 5 am reusit sa intru pe drumuri pietruite, drumuri la servici cand lucram la sonda, drumuri cu dale, drumuri de pamant si am reusit destul de usor. In plus am mers des la munte si am iesit de pe asfalt. Si toate astea cu garda de golf 5 care e destul de joasa. Nu am spart baia, nu am spart scutul de plastic, pur si simplu am mers incet pe unde era foarte rau. Cred ca pentru 5-10 drumuri la tara nu ai nevoie de masina inaltata ci te descurci usor cu o masina normala, mai ales ca din fabrica O3 e destul de inalta in comparatie cu alte masini. Daca foloseai masina saptamanal sa intri pe drum neasfaltat atunci se justifica garda la sol de 17-18cm, altfel nu o vad necesara. Mai degraba esti atent la ce motorizare si ce cutie automata cumperi.4 points
-
@jagBuletine de analiză, forumurile din alte țări dedicate subiectului, cunosc specialiști și pasionați cu care discut. Mai știu niște chestii care te lasă mască și contrazic gura târgului dar ălea le țin pentru discuții doar cu anumite persoane.4 points
-
3 points
-
2 points
-
Diferenta legata de garda la sol este de 2mm, practic inutila. In fapt ce poate se simte mai tare este confortul mai scazut, iar 225/45 nu cred ca e mai ok pt drumuri "off-road" decat 205/55. Dimpotriva chiar, sunt riscuri mai mari pt zgariat janta, intepat anvelopa sau chiar taiat.2 points
-
Daca vrem sa fim mai catolici decat papa atunci si ledurile de la panoul climatronic se pot arde.2 points
-
Nu am mai postat de mult. Mi-am facut propria mea turbina hibrida, m-am chinuit destul sa o setez pe masina, in final merge foarte bine.2 points
-
2 points
-
2 points
-
si eu sunt de acord cu garda la sol... am urcat cu golful 5 in locuri in care nici macar nu va puteti gandi ca ar putea ajunge un golf... intr-adevar, am dat sotia din dreapta ca sa fie mai usoara masina. acum cu octi scout nu mai am acelasi stres, e mai ok. totusi, sfatul ar fi sa mergi pe o motorizare mai mare daca poti. cativa cai putere te vor ajuta mereu, mai ales in depasiri cu masina incarcata la maxim.1 point
-
Cum tot e la moda "cost saving'ul" in ultima perioada, se pare ca nici VW nu e strain de acest lucru. Avand in vedere ca presul de la sofer a facut o gaura iar cel de la pasager s-a rupt intr-un colt am decis sa le schimb tot cu OEM. Cu toate astea se observa diferenta. Intre timp masina a implinit 79k km si a mai primit doua revizii cu filtre OEM si ulei Mobil 1 ESP. S-au mai schimbat cele doua baterii fabricate 49/10 cu o Varta Silver StartStopPlus 70Ah si cu Exide Premium 72Ah si dupa 5000Km cu placute de frana TRW am revenit la placute OEM. Si cum ii sta bine romanului ... iarna car si vara sanie ... ne pregatim si de sezonul rece. Urmatorul upgrade sper sa fie ornamentul de la portbagaj care, dupa cum ma asteptam, a crapat si la mine. In rest ... kilometri si concedii ?1 point
-
Trebuie sa anulezi și Dpf ul, tăiat, etc... Tot acolo ajungi cu banii... Și dacă nu urmărești sa faci un stage la soft, etc... Nu are rost. Repara mașina, asa cum trebuie. Cumpără un EGR original și s-a rezolvat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
O luna de miere neobisnuita, intr'adevar! De unde te'ai documentat ptr drumurile neasfaltate pe care le'ai folosit? Unele par "forestiere", orice avarie a masinii te'ar fi pus intr'o postura deloc placuta, bine ca n'a fost cazul1 point
-
Din pacate nu o sa gasesti Tiguan benzina la dealeri.. dar daca vine la intalnirea de duminica o sa fim cel putin 2 persoane cu Tiguan 2.0 TSI.1 point
-
Abia a astept sa vad cum vor iesi. Ma bate si pe mine un astfel de gand dar nu mi a iesit prea bine planul.1 point
-
1 point
-
Frunzarind si dand peste poza Prastiei am zis ca e Ateca Cupra, da mi'am revenit repede De cand ai infoliat cromul de pe masina, ai avut vreo problema cu folia? Pare rezolvarea cea mai eleganta, chiar daca la Seat macar rezista cromul, nu ca la Kodiaq.1 point
-
Se pare ca skoda karoq tocmai a obtinut certificarea wltp pt 1.5 tsi pe langa 1.0 tsi si 1.6tdi confom adac. Deci livrarile vor incepe sa se miste.1 point
-
Total Quartz Ineo 5w30, schimbat la 10.000km. Am uitat sa mentionez ceva, consumul de ulei in limite normale (200-500ml la 10.000km) nu fac un ulei sa fie prost. Un ulei trebuie sa protejeze bine motorul, si mai este o chestie de care lumea nu zice nimic, conteaza exagerat de mult modul de condus. Am facut 10.000km in Bucuresti cu consum 0 de ulei cu Mobil 1 esp 5w30, dupa care am facut 10.000km doar pe afara din care 1 drum de 2000km in concediu pe calduri de 35-40 grade, si 2 drumuri la munte, unde pe urcare temperatura uleiului atingea 115-117 grade. Aici masina mi-a consumat 300ml ulei. Nu e tot una sa mergi cu 10-80km/h sau sa mergi cu viteze ce necesita turatii mari. Cititi posturile din spate, ca s-a tot discutat alternative la ce uleiuri sa folosim.1 point
-
Si la care uleiuri te referi ca ar fi mult optimizate pentru 504/507? Cateva exemple daca ai avea as fi foarte recunoscator. Planuiam sa folosesc LM 4200 Top Tec la urmatorul schimb de ulei. De asemenea, faptul ca VMP e mid saps, nu inseamna ca are mai multe depuneri ca un low saps de exemplu?1 point
-
NU ai probleme, pistonul nu se retrage pana la capat doar actionat electric.1 point
-
Recomand si eu, acum am un Blaupunkt Karlsruhe superb functional. Atata implicare sa il puna la punct nu am mai vazut (serios, au fost multe de facut/schimbat). Multumesc mult Ionut!1 point
-
Mie mi-a reparat 2 (sunt mai tare) si a aranjat un al 3-lea. La fel, are recomandari si din partea mea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Va cer si ei sfatul pentru achizitia unui Passat B7. Am doua optiuni si nu stiu ce sa aleg: 1. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-ID7GrtWG.html 2. https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-2-0tdi-4motion-highline-177cp-ID9ZqLL.html Prima e final de 2011 si are in plus Xenon fata de cea de-a doua. A doua are incalzire stationara fata de parbriz incalzit, 177 CP si e anul 2014. Cum vi se par masinile ca si preturi ai dotari? Multumesc, Marius1 point
-
Păi asta e de la ADAC. Ce legătură are asta cu piața din RO? Cu atât mai mult cu cât același motor e livrabil în Cehia pe Karoq. De asemenea, nici la Octavia nu poți comanda 20TDI, deși în această listă figurează ca omologată. Porcăria asta cu motoarele diesel este majoră. Bine că putem cumpăra motoare de 6L benzină, că alea nu sunt poluante. Poate ar fi mai bine ca băieții de la Toyota să investească în motoare, design și ergonomie, decât să sponsorizeze tot felul de organizații ecologiste care au un singur țel: să omoare motoarele diesel.-1 points
-
Pachetul de drumuri grele are rost pentru mers preponderent pe drumuri nasoale. Pentru iesiri de 3-4 ori pe an, mergi pe protectia sasiu. Sau poti trece la jantele pe 17 care mai cresc putin garda la sol si iti adauga si stabilitate pe viraje. 225 latime pe 17 fata de 205 pe 16.-2 points
-
Evident ca exista o mica diferenta cand urci de la 16 la 17. Si plusul ala mic de la garda la sol combinat cu aderenta crescuta datorata latimii crescute cu 2 cm, fac din jantele pe 17 o alegere mai corecta. Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Difference 225/45/17 101mm 317mm 634mm 1993mm 0.0% 205/55/16 113mm 316mm 632mm 1985mm -0.4%-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00