Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.09.2018 în toate secţiunile

  1. Eu zic sa uiti de diesel, daca nu ai cerinte exprese pentru a cumpara un diesel iti sugerez sa te uiti la o benzinara, o sa te scuteasca de multe batai de cap peste vreo 5, 6, 7 ani cand o sa vrei sa o vinzi. Dieselul este un drum care se va infunda relativ repede, chiar si in RO.
    3 points
  2. @jagBuletine de analiză, forumurile din alte țări dedicate subiectului, cunosc specialiști și pasionați cu care discut. Mai știu niște chestii care te lasă mască și contrazic gura târgului dar ălea le țin pentru discuții doar cu anumite persoane.
    2 points
  3. Prea multe piese pe masina, multe plastice, carenaje, ornamente, e mult prea incarcata. Grila fata e hidoasa. Cred ca au incercat sa o faca sa para sportiva, ca doar e Seat, insa e foarte foarte incarcata, aproape ca o sorcova.
    2 points
  4. As vrea sa spun multe, insa sunt prea putine de spus... Traseul Cluj-Varsovia-Hanovra-Borkum-Hanovra-Cracovia-Cluj a decurs lejer. Iesirile in weekend prin tara se pliaza pe dorintele actuale. Am scapat de dorinta lui Tarraco, vedem daca scapam de dorinta unui Kodiaq RS (desi tind sa cred ca nu )... La Prastie i s-a efectuat ITP'ul, si a doua revizie, undeva ~15.000km, asa ca a beneficiat de: Detailing exterior Aplicare sealent pe exterior pentru lac Detailing interior Tratament protectie material textil hidrofob Curatare cu aburi a motorului Igienizare Clima / Tratament cu ozon La Bruni, inainte de concediu, a primit si ea putin atentie pe interior ✔️Detailing interior ✔️Tratament cu ozon ✔️Tratament hidrofob ✔️Protecție material textil ✔️Aplicare sealant Ca si probleme: Mi-au aparut ceva pete pe perdeaua care acopera panoramicul, nu stiu daca este din cauza gresarii sau nu, la reprezentanta mi s-a spus ca nu este din aceea cauza, aceasta a fost remediata la detailingul interior, voi urmari problema, daca reapare voi reveni spre garantie Cineva (cred eu), mi-a apreciat asa de mult masina, incat mi-a lasat un smiley pe parbriz La pornirea incalzirii in parbriz imi apare un "bazait electric" din consola centrala, insa la temperaturile mai mari de afara, masina decupleaza automat incalzirea, o voi reclama din nou cel tarziu la revizia de 60.000km, la prima reclamatie nu se putea "reface" la reprezentanta La luneta spate, ornamentul de plasitc din jur, s-a dezlipit intr-un colt, deci OCD'ul apare la fiecare privire in oglinda retrovizoare, cand se observa un colt lasat mai jos, aspect inca nereclamat, insa nici nu am vrut sa blochez masina pe moment pentru atata, prefer sa il bifez in aceeasi vizita cu bazaitul parbrizului Ce ma semi mananca ar fi o izolare fonica cu folie adecvata audio a usilor si portbagajului, insa acest aspect doar daca voi tine masina inca minim 2 ani... Ah, si pneurile vara tind sa cred ca este ultimul sezon cu ele, deci voi repune jantele de 18 de vanzare, pneurile le fac "cadou/bonus" daca cineva va mai vrea sa le foloseasca, eu voi incerca sa trec pe 19 la anul pe vara, sper sa nu ma prinda din nou martie cu ambele seturi de 18 inca in posesie Pana una alta, saptamana usoara si drumuri bune tuturor
    2 points
  5. Salutare! Vin si eu cu o problema mult discutata la cutia dsg 7 viteze. Am un golf 7, 1.6 tdi, 105 cp cu 49000 km la bord. O detin de noua. 95% din timp a mers numai in oras. Asa ca de vreo luna am problema specifica si anume ca in treapta a doua tremura. In orice mod de condus o pui de la eco, normal sau sport e acelasi lucru. Nu face mereu dar si cand face ... . Acum o conduc numai pe manual si nu face. Mai tremura si cateodata cand stateam la semafor. Nu am zgomote, agataturi sau ceva de gen. La aceasta cutie treapta 1 e f scurta. Deja la 1100-1200 o schimba in cea de a doua. Pai sa pleci cu treapta a doua de pe loc nu e tocmai ok pt masina. Eu sunt din C-ta si ca peste tot mecanicii sunt la pamant. Am fost la reprezentanta din oras si se uitau la mine cand le povesteam de parca le vorbeam de ozn. Nu mai zic ca mi-au recomandat sa o dea jos sa vada ce are fara tester. Pai si daca nu e cutia ce fac? Iar cand mi-au zis ca nici nu au mai desfacut vreuna pana atunci am plecat. In alte parti imi spuneau sa o punem pe tester insa daca nu face ... nu se baga. Testul 250 + 80 sa o urce pe rampa sa schimbe vitezele sa vada daca se aude ceva. Cand i-am intrebat de upgrade de soft dadeau din umeri. La fel si la schimbat de ulei. Uleiul chiar daca e pe viata se schimba. E bine pentru masina. Intra 1.9 l si nu e f scump. In final am fost la un service auto care tine de reprezentanta la iesire din C-ta spre Ovidiu. Service de care eu fugeam si nu vroiam sa aud de el pana acum. Si acolo au un specialist in viteze (Liviu Barsan). Am fost sceptic la inceput insa cum i-am spus omului simptomele mi-a spus din start diagnosticul. Am stat ieri cateva ore sa citesc ce scrie pe site plus altele straine si deja aveam si eu in minte cauza, insa el mi-a confirmat din experienta. Am iesit la o tura si sincer aveam emotii ca nu o sa faca insa el mi-a garantat ca o sa faca si a reusit. Verdict final: kitul de ambreiaj. Am stat de vb cu omul si pare profi. Mi-a spus ca acest condus in oras le termina. Nu mai zic de Bucuresti unde cad mai repede. De regula ele cad pe la 100000 km. In C-ta din cei care au ajuns la el dpdv al km eu intru in top 5. Sfatul lui este ca atunci cand va apare acest tremurat sa nu il ignorati si sa schimbati kit-ul cat mai repede. Vibratiile vor produce f mult rau. Cutia are 4 furci si cea pozitionata sus se rupe si adio. Se ajunge chiar la schimbatul cutiei. Eu personal va recomand sa o conduceti manual daca aveti aceasta problema si nu aveti bani pt schimb in acel moment. Schimbati in treapta 2 undeva peste 1700 rpm si nu va mai vibra. Insa eu unu mi-am luat automata pt oras. Mare greseala. Imi spunea ca noile cutii dupa 2015 au cam scapat de aceste probleme. Cand l-am intrebat daca au venit multi cu problema mea a inceput sa rada gen ca sunt f multi. Acum partea nasoala ... la reprezente pretul este mult mai mare: kitul ajunge la 3000 ron, in conditiile in care pe site-uri costa max 2500 Ron. Il gasiti si la 1800 Ron. montat - demontat - 800 Ron - 900 Ron; uleiul vreo 200 Ron; upgrade soft care se face numai la reprezentante VW e si ala 200. In schimb mi-au facut un discount de 10%. De culanta (kulanz) nici nu se pune problema chiar daca am putini km si masina are toate reviziile la service autorizat vw. Acum mai vin cu o veste “buna” - mersul in oras face ca si filtrul de particule ( sa zicem catalizatorul) sa se infunde mai repede. Unul nou se pare ca ar fi undeva la 8000 Ron. Sper ca v-a fost de ajutor problema mea. Asa ca vibratul in treapta a doua fara alte simptome este kitul de ambreiaj si nu mecatronic, volant sau altceva. Oricum cel mai bine vedeti inainte un specialist sa nu aruncati cu banii aiurea. P.S.: Aveti grija ca dupa montajul kitului se vor face niste calcule si in urma acestora se monteaza 2 saibe care nu vin impreuna cu kitul. Aceste saibe se pun individual de la o cutie la alta in functie de masuratori. Deasta unele service-uri dupa montaj isi dau seama k ceva nu e bine. Mie nu mi-au comandat saibele. O vor face dupa montajul kitului si masuratori ca sa aleaga grosimile optime. Saibele sunt diferite intre ele si sunt de mai multe tipuri. Cea mare e vreo 135 Ron si cea mica vreo 80. Aveti de citit un roman dar poate va ajuta cum si pe mine m-a ajutat ce ati scris pana acum. Merci si lui aTThEEnd pt. sfaturi.
    2 points
  6. Nu am mai postat de mult. Mi-am facut propria mea turbina hibrida, m-am chinuit destul sa o setez pe masina, in final merge foarte bine.
    1 point
  7. Sa'l stapaniti sanatosi! Un model banal la exterior, insa cu un interior deosebit, intr'adevar. Legat de planurile de viitor indepartat, la volan cred c'ar da mai bine ca doar partea de sus sa fie cu rosu, volanul intreg ar fi cam mult. Cat despre navi OEM, nu prea se justifica, hartile, chiar de'ar fi la zi sunt depasite, o unitate cu Android e mult mai utila, atat ptr navigare, cat si prin multele alte functii pe care le ofera
    1 point
  8. Foarte frumos si bine dotat pt.generatia lui,sa-l stapaniti cu placere si...fara probleme!
    1 point
  9. un exemplar foarte frumos intretinut . multi km fara vizite la service.
    1 point
  10. Nu stiu ce versiuni de harti mai sunt pt Discover Pro pentru ca nu mai folosesc. Merg exclusiv pe waze. Probabil in functie si de modelul de navi OEM unele harti sunt mai actualizate decat altele. Oricum calculul rutelor pe unitatile OEM ale grupuli VAG este o rusine! Batranul Igo isi face treaba mult mai bine. Si pentru ca tot ai adus vorba de Grecia am incercat pe discovery pro sa dau ca destinatie Keramoti...sub nicio forma nu este in stare sa creeze o ruta prin Makaze care este drumul cel mai direct /scurt. Waze, Igo sau orice alta aplicatie folosita au facut traseul exact prin Makaze. Concluzia o trageti voi!
    1 point
  11. Pentru PD : https://total-gbr.lubricantadvisor.com/CustomerData/productsheets/TOTAL_QUARTZ INEO MC3 5W-30_LKY_201705_EN.pdf
    1 point
  12. Total Quartz 9000 e un ulei Low SAPS doar cu specificatie pentru motoare Peugeot/Citroen.La ce te-ai gandit cand l-ai turnat in motor? Total Quartz Energy are specificatie 505.00 dar nu e pentru Pompe duze...
    1 point
  13. Am folosit eu Total quartz 9000 5w-40 si dupa 6000 km motorul suna ca un tractor basca am completat si vreo 700ml .Am revenit la uleiul Ravenol HLS 5w-30 si nu am mai completat asa mult,este mult mai silentios chiar si dupa 6000km.Foarte multumit de Ravenol.
    1 point
  14. iX35 meets Tiguan AllSpace la pret de Skodiaq ? Nu, mersi!
    1 point
  15. VDO A2C9626040080 pentru buget redus sau 03L130277SX original sunt singurele optiuni la ora aceasta. -nu exista reconditionari sau calibrari... pierdere de bani, timp si mai grav de generare a unor probleme suplimentare prin nefunctionarea in paramentrii optimi
    1 point
  16. Gusturile sunt subiective, mie personal nu imi place, respectiv, imi place mai mult Kodiaq-ul.
    1 point
  17. Total Quartz Ineo 5w30, schimbat la 10.000km. Am uitat sa mentionez ceva, consumul de ulei in limite normale (200-500ml la 10.000km) nu fac un ulei sa fie prost. Un ulei trebuie sa protejeze bine motorul, si mai este o chestie de care lumea nu zice nimic, conteaza exagerat de mult modul de condus. Am facut 10.000km in Bucuresti cu consum 0 de ulei cu Mobil 1 esp 5w30, dupa care am facut 10.000km doar pe afara din care 1 drum de 2000km in concediu pe calduri de 35-40 grade, si 2 drumuri la munte, unde pe urcare temperatura uleiului atingea 115-117 grade. Aici masina mi-a consumat 300ml ulei. Nu e tot una sa mergi cu 10-80km/h sau sa mergi cu viteze ce necesita turatii mari. Cititi posturile din spate, ca s-a tot discutat alternative la ce uleiuri sa folosim.
    1 point
  18. Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici.
    1 point
  19. @arisch dacă i-ai face o analiză la uleiul tău, vei vedea singur, fără nici o explicație de la nimeni, că este la finalul vieții.
    1 point
  20. @Dutzu.20 gasesti atasat WVWZZZ3CZDE548103.pdf @promteu_2000 gasesti atasat WVWZZZ7MZ6V017218.pdf
    1 point
  21. Timpul trece, kilometrii se aduna, coafura rezista.? Dupa experimentul nereusit cu softul a trebuit sa treaca 3000 de km pana sa se curate tobele si totul a revenit la normal. Nu am mai avut timp de modificari, drept dovada si faptul ca am strans 7000 de km de la achizitie. Tinand cont ca media mea e de 10.000 de km pe an, 7000 de km in 4 luni e un numar maricel. Partea buna e ca nici nu stiu cand au trecut, clar o bila alba pentru masina, si numarul de plangeri din partea copilotului a scazut dramatic.
    1 point
  22. acolo am facut eu si sunt foarte multumit
    1 point
  23. Salutare! Merg jantele de tabla pe 15 5x112 pe un passat CC din 2015? Mulțumesc!
    1 point
  24. Pai aproapte ti-ai raspuns singur, ce sa mai spunem noi? Probabil Germania este o idee mai buna, pentru ca la welt-auto sunt foarte putine CC, dar poate benzinare mai sunt, cand am cautat eu era unul singur in toata tara. Ar mai fi varianta sa ai un prieten cu interfata (originala) ce se pricepe foarte bine sa o verifice, eu am luat de la samsar abia adusa, stiam ca are km dati inapoi si cu cat, mi-am calculat banii ce trebuie investiti in ea si sunt foarte multumit de masina. Ideea e sa ajungi acolo si sa-i spui omului sa tacă, sa nu iti prezinte el masina, ci sa "descoperi" singur problemele, de laudat toti sunt buni, mai ales la masini ce se aleg cu sufletul.
    1 point
  25. 1 point
  26. Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade toata lumea de el 1.2 mpi, care merge non stop si are 10 soferi, si nu papa ulei nu zornaie nimic la el. Asa ca pa pa gama VAG.
    1 point
  27. La cayc egr-ul e in spatele motorului ,se inlocuieste cu piesa noua originala.
    1 point
  28. Zilele trecute am trecut la discuri pe spate intr-un final! Diferenta e enorma chiar si fara ABS! Am participat si la Street Kingz la Zetea. :D
    1 point
  29. Si un photoshooting mai profi
    1 point
  30. Am montat si activat si eu aceste lumini in toate usile la masina mea Golf 5 an 2008. In usile din fata am introdus cele 2 fire cu pini in locasurile 18 (minus) si 19 (plus) Pe lampile fata am pus leduri iar pe lampile din spate am lasat becuri normale. La usile din spate conectica s-a realizat in pinii ce sa vad in poza, firul portocaliu cu maro (minus) iar firul portocaliu cu verde (plus). Lampile functioneaza fara probleme cu leduri, au fost luate de pe aliexpress cu cablaj si becuri incluse cu 150 lei (4 lampi usi cu becusi si cablaj cu pini + 4 lampi lumini picioare cu becuri si cablaj) La partea de codare , am folosit vcds, am intrat pe fiecare usa in parte si am bifat door exit/warning lights installed .
    1 point
  31. 45.xyz km Un roadtrip de 2 saptamani...undeva putin peste 5000km...(preview de pe gMaps, insa km au fost mai multi) - cu clima si lada frigorifica la convertor pe ambele saptamani 1 saptamana Cluj-Brno-Erding(Berarie si bai)-Stuttgart-Legoland(Günzburg)-Stuttgart-Cluj in 4 adulti + Jetbag, incarcati de la detergenti la masini de cusut, la soundbar pentru TV la retur...3413km prima tura 1 saptamana Cluj-Brezoi-Nufaru-imprejurimi-Brasov-Cluj in 4 adulti, fara jetbag, cu mai putin bagaje Masina a stat in afara tarii pe Eco -insa autostrada, pe Germania pe individual/sport (mi-a permis traficul sa parcurg Muc-Stuttgart la 170/190 constant, cu 2-3 escapade la 210-in bord, insa avand jetbag m-am oprit aici), in tara pe individual (Adaptive-Eco/Motor-Sport/Volan-Normal). Se poate si mai rau, dar si mai bine, de exemplu la retur Rasnov-Cluj Si cateva cadre de dragul lui Bruni, care la momentul actual i se reschimba rolele si curelele de la accesorii, acele curele care au fost schimbate si in decembrie 2018, sunetul a persistat la rece/reaparut la "cald" dupa cateva luni de utilizare DN10 zona Siriu Cetatea Enisala - unde nu am stiut ca este drum asfaltat si am urcat pe coclauri -.- (Poza de pe Gmaps) Si undeva la margine de drum prin delta... Si undeva la plecare in concediu, refugiu M3 Ungaria... Revin cel tarziu probabil prin August, dupa ce o duc pana pe insula Borkum (DE) Drumuri bune
    1 point
  32. Nu am scris de ceva timp... Trecut pe setul de vara, prins un cadru de primavara... Spalat inainte de depozitare, aici din pacate la 1 saptamana dupa trecere sefa a fost "distrata" peste noapte de protectia/capacelele de la prezoane, ma dispera cum arata, insa sunt si in dubii daca vor redisparea ulterior din nou... Cateva privelisti pe unde am mai carato... A aparut un bazait (electric, ca de element sub tensiune) in bord la activarea degivrarii parbrizului, aspect sesizat prin Februarie, insa am tot amanat vizita, acuma la temperaturile astea nu mai apare, va astepta toamna probabil pentru a putea fi sesizat. Am avut si programare pentru o "revizie" si lucrare de "mentenanta/ungere/etc" la trapa, desi programare peste 3 saptamani, au uitat una din "creme", deci astept telefonul pentru reprogramare o data ce au tot kit-ul. Nu exista sunete in zona trapei, insa doresc intretinerea o data pe an sa nu am surprize ulterioare. Prins si o distractie la retur de Valcea-Cluj... Pneul, conform celor de la vulcanizare, nu este compromis, fiind spate dreapta vedem cum se comporta in timp. Folia de pe oglinda soferului a inceput sa se dezlipeasca, am fost la sesizare, va fi remediata in garantia lucrarii, aici ma "laud" ca am ales service cu garantie, factura etc. pentru colantare. Am montat urmatoarele pe masinuta: 575071617 - kit styling bara fata 575071328 Z76 - ornamente usi Am sesizat lipsa unui element si aici, mai jos pozele "aferente" La prima "inspectie" asupra elementelor cromate ramase pe masina mi sa comunicat ca sunt prea "dure" pentru a putea fi colantate, aspect care va fi revazut o data cu remedierea oglinzii. In cazul in care nu se vor putea colanta, probabil voi comanda elementul central, care lipseste pe moment, pe portocaliu, si va ramane asa pe moment... Colac peste pupaza: dupa coating-ul ceramic + "black pack" + ornametele aferente, a inceput sa imi faca din nou cu ochiul masinuta, si ma incanta acest aspect. Intre Decembrie si Februarie eram foarte pornit pe alternative, pe moment insa sunt "fericit" In rest, ne pregatim de un weekend de Brasov, si dupa mai vedem. Seara faina PS: ceva ce ma amuzat mai jos
    1 point
  33. Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.
    1 point
  34. Regenerarile mai dese nu afecteaza cantitatea de cenusa reziduala. Uleiul de motor, sau cel 2T pus in motorina, dupa ce este ars in DPF, lasa aceasta cenusa. De aceea ii spune oil ash, iar uleiurile pentru motoarele cu DPF trebuie sa fie cat mai "Low Ash". In concluzie: 1. "Funinginea" care rezulta in urma arderii motorinei este cea care incarca DPF-ul si activeaza regenerarile, iar arderea ei nu lasa reziduuri in filtru. 2. Cenusa are legatura cu cantitatea si tipul de ulei "consumat" de motor.
    1 point
  35. Titanium este ultima varianta care cica ar avea adaugat titaniu si i-ar spori performantele fata de clasicul Castrol Edge, iar Turbo Diesel pentru ca are norma 505.01 pentru vechile TDI uri. Acum Castrol Edge Titanium are norma 505.01 atat in varianta "Turbo Diesel" cat si in varianta fara "Turbo Diesel"
    1 point
  36. Cu toate ca suntem OT, lucru pentru care imi cer scuze, dar impresia ta este complet gresita, dupa parerea mea. Daca vrei sa discutam exista topic dedicat Superbului, sau putem deschide altul de versus, dar, sincer, mie mi se pare peste Passat B6. Cum am mai spus, parerea mea.
    1 point
  37. e din 2008, ravenol(vw) ii recomanda numai 507, vmp de exemplu. mai are si dpf cred. iar hls nu e la recomandari nici el daca are dpf, oricum e clar pt 507 acest motor, nu e din `99-2003. @trofin, de unde stii date de genul 40% componente sintetice etc?
    0 points
  38. Salutare, Ma bate gandul sa schimb lupele bixenon din faruri (octavia 3, 2013), cu ceva mai bun, gen EVO-X 2/Morimoto, etc. Mi se par cam chioare, si fascilocul proiectat nu este asa de bine focalizat. Mentionez ca am schimbat si becurile, am fost si cu masina la reprezentanta pentru reglaj faruri. Ma intereseaza dc lupele se pot da jos prin gura de acces la bec, cum se dedsface farul, si dc cineva a mai facut o astfel de operatiune. Sunt aproape convins ca oglinda lupelor este cel putin afumata, dc nu exfoliata pe alocuri. Poate aveti sugesti de lupe plug&play. Multumesc.
    -1 points
  39. In februarie 2010 cred ca nu erau la vanzare nici Euro 5, daramite Euro 6. Anunt scris la plezneala...
    -1 points
  40. Frunzarind si dand peste poza Prastiei am zis ca e Ateca Cupra, da mi'am revenit repede De cand ai infoliat cromul de pe masina, ai avut vreo problema cu folia? Pare rezolvarea cea mai eleganta, chiar daca la Seat macar rezista cromul, nu ca la Kodiaq.
    -2 points
  41. Păi asta e de la ADAC. Ce legătură are asta cu piața din RO? Cu atât mai mult cu cât același motor e livrabil în Cehia pe Karoq. De asemenea, nici la Octavia nu poți comanda 20TDI, deși în această listă figurează ca omologată. Porcăria asta cu motoarele diesel este majoră. Bine că putem cumpăra motoare de 6L benzină, că alea nu sunt poluante. Poate ar fi mai bine ca băieții de la Toyota să investească în motoare, design și ergonomie, decât să sponsorizeze tot felul de organizații ecologiste care au un singur țel: să omoare motoarele diesel.
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!