Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.09.2018 în toate secţiunile

  1. Cu ocazia concediului drumurile m-au adus pe meleagurile colegului @75NOR, drept urmare am zis sa facem o intalnire....
    6 points
  2. Ma declar complet multumit de tura si de felul in care sta pe sosea GTI-ul XXL ?. Intalnirea a fost reusita in pofida glumelor cu laptele Doina
    3 points
  3. Timpul trece, kilometrii se aduna, coafura rezista.? Dupa experimentul nereusit cu softul a trebuit sa treaca 3000 de km pana sa se curate tobele si totul a revenit la normal. Nu am mai avut timp de modificari, drept dovada si faptul ca am strans 7000 de km de la achizitie. Tinand cont ca media mea e de 10.000 de km pe an, 7000 de km in 4 luni e un numar maricel. Partea buna e ca nici nu stiu cand au trecut, clar o bila alba pentru masina, si numarul de plangeri din partea copilotului a scazut dramatic.
    3 points
  4. Pornit vineri la 7 am din Viena si ne-am intors azi la ora 18:00 in Viena. Drumul a fost bun, traseul a fost acesta, si ca puncte principale Stelvio Pass, Venetia, Grossglockner, Innsbruck. TRASEU Bineinteles ca au murit franele de mai multe ori, la coborare, bine ca nu am luat foc: Un album foto cu cateva poze il gasiti aici, daca exista intrebari va raspund cu cea mai mare placere: https://www.flickr.com/photos/133753033@N08/
    2 points
  5. Total Quartz Ineo 5w30, schimbat la 10.000km. Am uitat sa mentionez ceva, consumul de ulei in limite normale (200-500ml la 10.000km) nu fac un ulei sa fie prost. Un ulei trebuie sa protejeze bine motorul, si mai este o chestie de care lumea nu zice nimic, conteaza exagerat de mult modul de condus. Am facut 10.000km in Bucuresti cu consum 0 de ulei cu Mobil 1 esp 5w30, dupa care am facut 10.000km doar pe afara din care 1 drum de 2000km in concediu pe calduri de 35-40 grade, si 2 drumuri la munte, unde pe urcare temperatura uleiului atingea 115-117 grade. Aici masina mi-a consumat 300ml ulei. Nu e tot una sa mergi cu 10-80km/h sau sa mergi cu viteze ce necesita turatii mari. Cititi posturile din spate, ca s-a tot discutat alternative la ce uleiuri sa folosim.
    1 point
  6. @arisch dacă i-ai face o analiză la uleiul tău, vei vedea singur, fără nici o explicație de la nimeni, că este la finalul vieții.
    1 point
  7. Daca tot cheltuiti bani va recomand sortimentul de motorina superioara, atat si nimic mai mult.
    1 point
  8. nu e mare diferenta de depuneri intre mid si low, in schimb de protectie este. iar norme vw si c3 nu prea au cum sa fie low saps. a, ca mai apare pe bidon uneori si c2 alaturi de c3 asta zice ca e mai curat decat un c3 "simplu", dar tot mid-saps e, pt ca vw. 504/507 ideal e ala cu 0w, protectie sporita la pornirea si incalzirea motorului/mers urban, si posibil/mai probabil mai "sintetic"/pur.
    1 point
  9. Inca un mic update si 2-3 poze... Am trecut de 230 000 km (am intarziat un pic cu revizia dar nu cu mult, urmeaza cat de curand )...nu am mai facut asa multi km ca am alta masina si cu golful a mers mai mult sotia ...deci ritmul de crestere nu mai e asa alert...a inceput sa fie "masina de garaj " (literalmente , sta in garaj acum ) Am bifat inca o iesire la Silverstone.... foarte fain circuitul , am rotit si cauciucurile cu ocazia asta...uzura pentru aproape 32 000 km este foarte buna...recomand michelin (le-am tocit un pic mai mult pe interior , dar stiam ca asa o sa fie de cand am facut directia , imi place cum se simte cu unghiul asta de toe si sunt pregatit sa tocest un pic mai mult pe interior )
    1 point
  10. Si la care uleiuri te referi ca ar fi mult optimizate pentru 504/507? Cateva exemple daca ai avea as fi foarte recunoscator. Planuiam sa folosesc LM 4200 Top Tec la urmatorul schimb de ulei. De asemenea, faptul ca VMP e mid saps, nu inseamna ca are mai multe depuneri ca un low saps de exemplu?
    1 point
  11. Eram pe acelasi principiu cu tine dar aceste bujii au costat 200 de lei, sunt cu iridiu si au mers doar 30k (probabil asta inseamna peste 60k in km nemtesti cat trebuiau sa tina) si au ajuns la 1,25 de la 1,1 deci trebuiau schimbate demult, nu voi schimba bujii de 200 de lei la 15-20k (sau un an si ceva), chiar daca ii fac preponderent urban. Nu mai zic de cati bani m-a furat la benzina si acum imi dau seama cand mi-a scazut mult consumul... Imi cer scuze daca aleg varianta cu mai putini bani de data aceasta si prefer sa-mi fac altele necesare la masina. Bujiile NGK sunt scumpe si vad ca se uzeaza cam repede, voi incerca curand Denso o idee mai ieftine tot cu iridiu si nu voi mai lasa distanta la electrozi peste 1mm defapt acelea chiar la 1mm vin. Cand am verificat bujiie si am vazut ca sunt la 1,25 mm am incercat prima data cu 1.0 mm si dupa o perioada cu 0,9 iar motorul se simtea tot mai bine, am decis sa ma opresc la aceasta distanta avand in vedere ca bujiile oem cu 3 electrozi vin la 1mm si sistemul de aprindere a fost gandit la aceasta distanta si drumuri mai lungi, iar eu fac preponderent scurte. Oricum si aceasta distanta se va mari intrun an. M-am bazat pe experienta din trecut cu motoare mai simple unde reducerea distantei electrozilor compensa mult pentru mersul la rece, pornirea iarna, mers preponderent urban si multe altele. Ca si concluzie bujiile se uzeaza destul de repede si producatorii la regleaza la limita maxima distanta, noi le punem, multi, pe motoare vechi pe care le exploatam in conditii severe prin orasele noastre unde se uzeaza si se imbacsesc repede si motorul ajunge pe nesimtite sa mearga prost, iar apoi ne miram de ce avem probleme cu sondele sau catalizatoarele, de ce consuma mult sau de ce nu are putere motorul... si toate au cauza arderea incompleta. Deci fiecare oricum alege: regleaza buijile sau le schimba ca pe filtre. SAU nu face nimic ca mine (ziceam ca trebuie sa fie brici astea cu iridiu la 30k pana m-am alarmat la consum), si plateste in plus la pompa si se auto-penalizeaza la cai putere.
    1 point
  12. http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-limousine-original-Skoda-Autoas-rear-trunk-spoiler-from-the-RS230-limited-edition
    1 point
  13. Salut manu16 Dacă te interesează am masina desfăcută la un atelier la in prieten Lucram la conversia la pompa înaltă CP3 Poti vedea despre ce e vorba Nu știu dacă mai face cineva transformarea în Pitești Vedem cum iese la mine apoi ne apucăm de a ta
    1 point
  14. Una peste alta, Răzvan_N merge cu un injector recondiționat, cu piezo de la un injector defect mecanic și fără cod hexa (nici nu știu ce înseamnă) dar care se va adapta după cum am citit mai sus. Deci se poate calibra pe banc. Trebuie să îl credem până la proba contrarie.
    1 point
  15. Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr
    1 point
  16. Salutare! Vin si eu cu o problema mult discutata la cutia dsg 7 viteze. Am un golf 7, 1.6 tdi, 105 cp cu 49000 km la bord. O detin de noua. 95% din timp a mers numai in oras. Asa ca de vreo luna am problema specifica si anume ca in treapta a doua tremura. In orice mod de condus o pui de la eco, normal sau sport e acelasi lucru. Nu face mereu dar si cand face ... . Acum o conduc numai pe manual si nu face. Mai tremura si cateodata cand stateam la semafor. Nu am zgomote, agataturi sau ceva de gen. La aceasta cutie treapta 1 e f scurta. Deja la 1100-1200 o schimba in cea de a doua. Pai sa pleci cu treapta a doua de pe loc nu e tocmai ok pt masina. Eu sunt din C-ta si ca peste tot mecanicii sunt la pamant. Am fost la reprezentanta din oras si se uitau la mine cand le povesteam de parca le vorbeam de ozn. Nu mai zic ca mi-au recomandat sa o dea jos sa vada ce are fara tester. Pai si daca nu e cutia ce fac? Iar cand mi-au zis ca nici nu au mai desfacut vreuna pana atunci am plecat. In alte parti imi spuneau sa o punem pe tester insa daca nu face ... nu se baga. Testul 250 + 80 sa o urce pe rampa sa schimbe vitezele sa vada daca se aude ceva. Cand i-am intrebat de upgrade de soft dadeau din umeri. La fel si la schimbat de ulei. Uleiul chiar daca e pe viata se schimba. E bine pentru masina. Intra 1.9 l si nu e f scump. In final am fost la un service auto care tine de reprezentanta la iesire din C-ta spre Ovidiu. Service de care eu fugeam si nu vroiam sa aud de el pana acum. Si acolo au un specialist in viteze (Liviu Barsan). Am fost sceptic la inceput insa cum i-am spus omului simptomele mi-a spus din start diagnosticul. Am stat ieri cateva ore sa citesc ce scrie pe site plus altele straine si deja aveam si eu in minte cauza, insa el mi-a confirmat din experienta. Am iesit la o tura si sincer aveam emotii ca nu o sa faca insa el mi-a garantat ca o sa faca si a reusit. Verdict final: kitul de ambreiaj. Am stat de vb cu omul si pare profi. Mi-a spus ca acest condus in oras le termina. Nu mai zic de Bucuresti unde cad mai repede. De regula ele cad pe la 100000 km. In C-ta din cei care au ajuns la el dpdv al km eu intru in top 5. Sfatul lui este ca atunci cand va apare acest tremurat sa nu il ignorati si sa schimbati kit-ul cat mai repede. Vibratiile vor produce f mult rau. Cutia are 4 furci si cea pozitionata sus se rupe si adio. Se ajunge chiar la schimbatul cutiei. Eu personal va recomand sa o conduceti manual daca aveti aceasta problema si nu aveti bani pt schimb in acel moment. Schimbati in treapta 2 undeva peste 1700 rpm si nu va mai vibra. Insa eu unu mi-am luat automata pt oras. Mare greseala. Imi spunea ca noile cutii dupa 2015 au cam scapat de aceste probleme. Cand l-am intrebat daca au venit multi cu problema mea a inceput sa rada gen ca sunt f multi. Acum partea nasoala ... la reprezente pretul este mult mai mare: kitul ajunge la 3000 ron, in conditiile in care pe site-uri costa max 2500 Ron. Il gasiti si la 1800 Ron. montat - demontat - 800 Ron - 900 Ron; uleiul vreo 200 Ron; upgrade soft care se face numai la reprezentante VW e si ala 200. In schimb mi-au facut un discount de 10%. De culanta (kulanz) nici nu se pune problema chiar daca am putini km si masina are toate reviziile la service autorizat vw. Acum mai vin cu o veste “buna” - mersul in oras face ca si filtrul de particule ( sa zicem catalizatorul) sa se infunde mai repede. Unul nou se pare ca ar fi undeva la 8000 Ron. Sper ca v-a fost de ajutor problema mea. Asa ca vibratul in treapta a doua fara alte simptome este kitul de ambreiaj si nu mecatronic, volant sau altceva. Oricum cel mai bine vedeti inainte un specialist sa nu aruncati cu banii aiurea. P.S.: Aveti grija ca dupa montajul kitului se vor face niste calcule si in urma acestora se monteaza 2 saibe care nu vin impreuna cu kitul. Aceste saibe se pun individual de la o cutie la alta in functie de masuratori. Deasta unele service-uri dupa montaj isi dau seama k ceva nu e bine. Mie nu mi-au comandat saibele. O vor face dupa montajul kitului si masuratori ca sa aleaga grosimile optime. Saibele sunt diferite intre ele si sunt de mai multe tipuri. Cea mare e vreo 135 Ron si cea mica vreo 80. Aveti de citit un roman dar poate va ajuta cum si pe mine m-a ajutat ce ati scris pana acum. Merci si lui aTThEEnd pt. sfaturi.
    1 point
  17. Mulți km fara probleme!
    1 point
  18. AD14WT16 CHHB QI6 Noul Tiguan Highline 2,0 TSI DSG 4Mot 220 CP/ 162 KW, DSG, Cutie automata de viteze , 4 usi , EU6 , 177 g/ Km , B (B= Benzina, D=Diesel) Constanta-Varna-Burgas-Istanbul-Erenkoy, incarcare: 2 persoane mature cu cele necesare km: 674 km, durata: 9 h, VM: 71 km/h, opriri pe traseu: 3 trecere prin vami: VV (5 minute) 2 masini, Durankulak (8 min) 2 masini, Malko Tarnovo (7 mins) 2 masini, turci (10-15 min) 10 masini consum: 7.8 l/100
    1 point
  19. Sa revin cu ce s-a mai intamplat cu masinuta vara asta. Din fericire, nimic rau, doar plimbari. Viena, Budapesta, Transfagarasan, Transalpina si sper ca la finalul lunii sa mai vina un road-trip interesant prin tara. Cere doar benzina si revizii . Ca si consumuri, am avut Bucuresti-Vama Nadlac 6.5, Nadlac-Viena 5.8, Budapesta-Bucuresti 6.6, Buc-Sibiu pe Transfagarasan 7.2, Sibiu-Bucuresti pe Transalpina 6.8 parca. ODO:116.000km
    1 point
  20. 94xxx km. Monotonie mare cu autoturismul din dotare, in rest cat mai multe plimbari. Inca nu am schimbat franele, am luat astazi si placutele spate. In weekend sper sa ajung pe la Autosoft sa indrept janta de pe dr fata (aveti recomandari mai bune??). Cei de la VL de la vulcanizare au zis ca nu e nevoie sa o indrept... dar pt pitici o fac fiindca se simt ceva mici vibratii in volan pe la 130-140.
    1 point
  21. Dupa multa cautare, am gasit insfarsit niste faruri pe spate LED. Mai trebuie sa instalez cablajul pentru dynamic turn signal si sa fac coding in OBDeleven In afara de LEDuri nu am mai facut nimica la masina... are momentan 59000km, merge fara probleme, si am reusit sa scot niste consumuri superbe in ultimele zile Asta a fost la un drum extra urban dar nu pe autostrada...limita de viteza era 80 km/h majoritatea din timp, dar am si prins destul trafic plecand din oras si venind inapoi in care miscam la pas foarte incet Urmatoarele consumuri au fost de azi. Drum numai pe autostrada, inafara de vro 3km inainte sa intru pe autostrada si dupa ce am iesit...nu mio venit sa cred ca motorul de 1.8T poate se scoata un consum de genu ...este in teritoriul de diesel. La mers am avut vant din spate si mai multa panta in jos care a ajutat mult Iar la intors o fost unpic mai rau consumul, care iera de asteptat
    1 point
  22. Si acum arata asa.
    1 point
  23. La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.
    1 point
  24. Se poate face retrofit la virtual cockpit. Aici s-a facut la fostul meu golf 7R fabricatie 07.2015, inclusiv schimbat navigatie pe Discovery si volan.
    1 point
  25. Îți mișcă din planetare și vede mecanicul dacă are joc planetară sau direct in cutie. eu din cauza smuciturii am înlocuit capetele de planetara și dinspre cutie și de la roata și din cauza asta vibra și mașina in accelerare. Din păcate nu au ținut decât un an. Acum am schimbat iar pe dreapta capul de la roata iar pe stânga am schimbat planetara cu una Sh și văd ca e ok, deocamdată. Mie acum îmi face și in mers...smucește. iar in R câteodată se oprește. asta e DSG. Ce sa-i faci. Mașina luată de noua in familie, servisata corect mereu.
    0 points
  26. in niciun caz motul. eu recomand vapsoil 0w-30.
    0 points
  27. -1 points
  28. @arischÎn principiu ambele sunt la fel. Un mic plus pentru Liqui Moly vâscozitatea la cald un pic mai bună, și o idee mai mult PAO. Uleiul de bază și aditivarea este cam aceeași, Noak-ul, sulful identice. Diferențele sunt prea mici pentru a fi declarat un câștigător. Vezi care e mai ieftin. Personal le consider depășite pe amândouă, cercetătorii au realizat formule mult optimizate pentru 504.00-507.00, LM și Motul au rămas pe norma asta la nivel de 2016.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!