Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.09.2018 în toate secţiunile
-
3 points
-
Salutare! Vin si eu cu o problema mult discutata la cutia dsg 7 viteze. Am un golf 7, 1.6 tdi, 105 cp cu 49000 km la bord. O detin de noua. 95% din timp a mers numai in oras. Asa ca de vreo luna am problema specifica si anume ca in treapta a doua tremura. In orice mod de condus o pui de la eco, normal sau sport e acelasi lucru. Nu face mereu dar si cand face ... . Acum o conduc numai pe manual si nu face. Mai tremura si cateodata cand stateam la semafor. Nu am zgomote, agataturi sau ceva de gen. La aceasta cutie treapta 1 e f scurta. Deja la 1100-1200 o schimba in cea de a doua. Pai sa pleci cu treapta a doua de pe loc nu e tocmai ok pt masina. Eu sunt din C-ta si ca peste tot mecanicii sunt la pamant. Am fost la reprezentanta din oras si se uitau la mine cand le povesteam de parca le vorbeam de ozn. Nu mai zic ca mi-au recomandat sa o dea jos sa vada ce are fara tester. Pai si daca nu e cutia ce fac? Iar cand mi-au zis ca nici nu au mai desfacut vreuna pana atunci am plecat. In alte parti imi spuneau sa o punem pe tester insa daca nu face ... nu se baga. Testul 250 + 80 sa o urce pe rampa sa schimbe vitezele sa vada daca se aude ceva. Cand i-am intrebat de upgrade de soft dadeau din umeri. La fel si la schimbat de ulei. Uleiul chiar daca e pe viata se schimba. E bine pentru masina. Intra 1.9 l si nu e f scump. In final am fost la un service auto care tine de reprezentanta la iesire din C-ta spre Ovidiu. Service de care eu fugeam si nu vroiam sa aud de el pana acum. Si acolo au un specialist in viteze (Liviu Barsan). Am fost sceptic la inceput insa cum i-am spus omului simptomele mi-a spus din start diagnosticul. Am stat ieri cateva ore sa citesc ce scrie pe site plus altele straine si deja aveam si eu in minte cauza, insa el mi-a confirmat din experienta. Am iesit la o tura si sincer aveam emotii ca nu o sa faca insa el mi-a garantat ca o sa faca si a reusit. Verdict final: kitul de ambreiaj. Am stat de vb cu omul si pare profi. Mi-a spus ca acest condus in oras le termina. Nu mai zic de Bucuresti unde cad mai repede. De regula ele cad pe la 100000 km. In C-ta din cei care au ajuns la el dpdv al km eu intru in top 5. Sfatul lui este ca atunci cand va apare acest tremurat sa nu il ignorati si sa schimbati kit-ul cat mai repede. Vibratiile vor produce f mult rau. Cutia are 4 furci si cea pozitionata sus se rupe si adio. Se ajunge chiar la schimbatul cutiei. Eu personal va recomand sa o conduceti manual daca aveti aceasta problema si nu aveti bani pt schimb in acel moment. Schimbati in treapta 2 undeva peste 1700 rpm si nu va mai vibra. Insa eu unu mi-am luat automata pt oras. Mare greseala. Imi spunea ca noile cutii dupa 2015 au cam scapat de aceste probleme. Cand l-am intrebat daca au venit multi cu problema mea a inceput sa rada gen ca sunt f multi. Acum partea nasoala ... la reprezente pretul este mult mai mare: kitul ajunge la 3000 ron, in conditiile in care pe site-uri costa max 2500 Ron. Il gasiti si la 1800 Ron. montat - demontat - 800 Ron - 900 Ron; uleiul vreo 200 Ron; upgrade soft care se face numai la reprezentante VW e si ala 200. In schimb mi-au facut un discount de 10%. De culanta (kulanz) nici nu se pune problema chiar daca am putini km si masina are toate reviziile la service autorizat vw. Acum mai vin cu o veste “buna” - mersul in oras face ca si filtrul de particule ( sa zicem catalizatorul) sa se infunde mai repede. Unul nou se pare ca ar fi undeva la 8000 Ron. Sper ca v-a fost de ajutor problema mea. Asa ca vibratul in treapta a doua fara alte simptome este kitul de ambreiaj si nu mecatronic, volant sau altceva. Oricum cel mai bine vedeti inainte un specialist sa nu aruncati cu banii aiurea. P.S.: Aveti grija ca dupa montajul kitului se vor face niste calcule si in urma acestora se monteaza 2 saibe care nu vin impreuna cu kitul. Aceste saibe se pun individual de la o cutie la alta in functie de masuratori. Deasta unele service-uri dupa montaj isi dau seama k ceva nu e bine. Mie nu mi-au comandat saibele. O vor face dupa montajul kitului si masuratori ca sa aleaga grosimile optime. Saibele sunt diferite intre ele si sunt de mai multe tipuri. Cea mare e vreo 135 Ron si cea mica vreo 80. Aveti de citit un roman dar poate va ajuta cum si pe mine m-a ajutat ce ati scris pana acum. Merci si lui aTThEEnd pt. sfaturi.2 points
-
2 points
-
Abia intors de la targul Automechanika din Frankfurt m-am pus pe treaba sa testez in real life ce-am mai pus la calea in ultima vreme. In primul rand am facut un update la UI similar cu cel de pe Discover 2 dupa 2017. In al doilea rand avem acum si un layout de composition media cel cu 2 butoane rotative si fara taste. Binenteles diagonala ecranului este mai mica. Si in al treilea rand cea mai cool functie dupa parerea mea Am probat si se simte foarte bine, dar daca vreau sa plec pe motorul termic trebuie sa intru neaparat in modul GTE unde automat "se baga" (aduna) puterea celui electric. Asa ca trebuie sa storc bateria la zero ca sa pot folosi masina ca un clasic TSI si sa simt cum trebuie acceleratia adusa in plus de acest sistem,2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr1 point
-
Incearca cu alta interfata. Cea care o folosesti nu are label-urile coresp resp module. Asta e riscul clonelor. Si da, unele module se codeaza prin adaugare/scadere dif valori, nu prin bifare biti.1 point
-
1 point
-
nu e deloc asa vor ocupa banda asa si asa , cum scrie acolo , lucruri de bun simt si logice , dar asta nu le confera prioritati ! ok , nu tot timpul e posibil sa faci asa , adica sa te incadrezi optim dar nu mai conteaza asta conteaza ca ai ajuns in giratoriu si atunci nu poti schimba banda fara sa te asiguri ai dreptul sa mergi inainte cand esti pe banda din mijloc , normal dar asta nu insemana ca ala e drumul cu prioritate , si indiferent ce ar fi , tu ai dreptul sa mergi inainte doar ca te-ai incadrat corect ! te asiguri ca nu vine nimeni pe banda din dreapta ta , adica cineva care o ia la stanga , pe banda lui , si abia apoi tai prima banda si o iei inainte altfel bagau linie continua la ala de pe banda exterioara , ca nu poate sa mearga in sens pe banda lui ci doar sa intre si sa iasa imediat de pe ea1 point
-
Doar de 95, am incercat de cateva ori de 98 dar nu am simtit nimic diferit, am ramas pe 95 de la Rompetrol, OMV, MOL, Petrom.1 point
-
1 point
-
Tot multumita lui @F l o r i n am activat si functia de spalatoare din VCDS dar din nefericire cei de la ElcarGid Buzau au uitat probabil sa puna o clema la furtunul care vin din pompa de la spalatoare si acesta a sarit la prima stropire intrucat presiunea este destul de mare. Recunosc, sunt putin dezamagit de treaba pe care a facut-o delaerul VW, ElcarGid Buzau, vopseaua pe aripa drepata spate are multe imperfectiuni iar acum si acesta problema...1 point
-
Un mic update, memoriile sunt complet functionale multumita lui @F l o r i n, el m-a ajutat cu functia de Component Protection, si tin sa ii multumesc si sa il recomand pe aceasta cale. Este un om de treaba!1 point
-
Pana ne gandim la alte jante mai povestim de plimbarile din vara. Am uitat sa fac poza la 10k km si la 15k...sper sa prind poza de la 20 Intre vacante am fost la Avia pentru schimbul de ulei, masina avea 12.686 km. Programarea a fost la 7:30 dar masina a intrat pe la ora 8. Discutat cu domnul Daniel Boarta, mers la masina facut o inspectie cu tableta aia de o au ei, am avut si discutia cu revizia la interval fix 15k sau un an si mi-a dat dreptate ca este mai bine asa pentru Romania. Am stat langa masina pe toata perioada, am schimbat ulei, filtru ulei, filtru habitaclu si stingatorul pentru ca are termen de valabilitate 1 an de zile.. Ce mi s-a parut ciudat a fost: - Stare tobei cu destul de multa rugina acumulata dar ei ziceau ca mai toate sunt asa... - Filtru de habitaclu era destul de murdar si parca nu au montat acel filtru nou cu carbune activ de care am tot citit pe aici. - Uleiul pus desi am spus ca nu vreau de la butoi a fost unul diferit de ce am tot citit pe forum si nu are norma 504/507 totusi motorul merge mai lin si am observat ca sta la temperaturi mai joase. Am de ce sa imi fac griji dpdv al uleiului? Am facut si cardul de membru Avia astfel toata revizia a costat 599.65 lei, ma asteptam la mai mult.1 point
-
A, da. Am avut Outlander PHEV la test drive pentru o zi. Este de luat in calcul. Daca te intereseaza ceva legat de el poti sa ma intrebi sa nu facem OT aici.1 point
-
1 point
-
Exista Kia Niro atat hibrid cat si plug-in hibrid. In viitor o sa fie si Kia Niro EV.1 point
-
Kia Niro e cam singurul crossover, exceptand Countryman-ul de mai sus, de pe piata. Mai avem viitorul Tiguan GTE, iar apoi X5, Q7 etc1 point
-
UPDATE 2 E cazul sa scriu si rezolvarea problemei, a fost foarte simpla, defapt am uitat sa strang piulita bornei + de pe alternator, mi-am adus aminte ca e posibil sa fi uitat sa o strang si asa a si fost. Am curatat papucii cablului dintre alternator si siguranta din capacul bateriei, de asemenea si papucii celui dintre sigurantele de putere din capac si borna + a bateriei. Acum caderea de tensiune pe traselul + al incarcarii e de ~80mV cu faza scurta pornita. Pe partea de masa cred ca era ~50mV. Din ce am masurat pe alta masina aceste valori sunt bune. Spor la reparatii.1 point
-
Un apus perfect, am zis sa nu ratez. Pozele sunt facute cu telefonul..fara pretentii de fotograf??. 129.000 km, fara probleme majore. 2 sigurante schimbate,un senzor de temperatura si bratele stergatoarelor de parbriz gripate.. (traiasca wd40), iar in curand sarbatorim 1 an, se dovedeste a fi o masina relativ echilibrata pentru daily. As zice ca ar merita un set de jante pe 17' si un setup de frane mai mari?. Poate un soft stage 1? Placutele de frana cred ca sunt aproape gata, ceva sugestii pe langa cele de la ATE?1 point
-
1 point
-
Chiar asa Cristi, nu miroase inca a nou? Eu nu am folosit nimic in masina de 1 an si 3 luni.1 point
-
Spuma aia nu o aduni din toate self wash-urile din Pitesti, ma voi deplasa la Mioveni sa spal masina ? ?1 point
-
1 point
-
Mi au luat foc frânele la coborâre, prinde 100km/h cu a doua....cred că au uitat sa o doteze cu frana de motor .1 point
-
Prea multe restrictii in ultimul timp, ti e frica sa mai postezi ceva. Macar de raspundea toata lumea la problema mea. Va rog sa inchideti acest topic, daca se poate si contul. Multumesc!1 point
-
Dupa trei luni de studii intense, sute de pagini citite pe forumuri VW din RO, DE, UK ... am facut pasul la Brasov, cu un rollback 9978->9973 si remapare 105->140 CP / 250->320 Nm, la AMC Motorsport. Impresii bune dupa verificare in mers, pe centura Brasovului, accelerare pana la 4500 rpm, senzatii deosebite. Injectoarele sunt OK, EGR OK, DPF OK, Doamne ajuta. Urmeaza un drum de 1800 km X 2, impresii dupa.1 point
-
Confirm si eu constatarea lui @Alunakis. In iarna trecuta, din motive de masina noua - hai sa avem grija maxima de ea, am zis sa merg numai pe benzina 98+ Petrom si Rompetrol. In vacantele din aceasta vara, cand am facut peste 6000 km, satul de pretul exagerat al benzinei premium, am zis sa incerc si cu Rompetrol 95. Absolut nicio diferenta sesizabila fata de 98, si am experimentat asta cu masina plina pe toate tipurile de trasee, viteze si conditii meteo: autostrada, munte, oras, etc. Concluzia mea: raman la Rompetrol 95 pentru 1.4 TSI CZDA. Manualul tehnic are dreptate.1 point
-
@deenman Am facut plinuri in Austria si cu 95, si cu 100, ambele de OMV. N-am simtit absolut nicio diferenta, si am mers in toate felurile posibile. In perioada urmatoare cred ca voi mai face o plimbare prin Austria cu destule plimbari locale pe acolo, asa ca voi mai urmari asta in mod special. Eu unul am ajuns la concluzia ca cei care "simt diferenta" au de fapt un simt al efectului placebo mai dezvoltat (si nu o zic intr-un sens negativ, uneori e foarte bine chiar si sa ti se para ca merge mai bine cu o benzina anume, asta te face sa te simti altfel la volan cu benzina respectiva). Oricum, nu vreau sa pornesc o polemica in sensul asta, sunt doar observatiile personale (testate pe cel putin 4 masini diferite, motorizari si marci diferite - nu numai din familia VAG).1 point
-
Benzina este aceeasi....aditivii difera la cifra octanica. Iar la motoarele vechi nici NU mai conteaza cifra octanica....zeama e oricum mult mai aditivata ca in anii trecuti. E doar marketing si atat.?1 point
-
Asa cum am relatat si in trecut, am folosit mai multe plinuri la rand atat benzina de 95, de 98, de 99 cat si de 100. Cu TOATE merge EXACT LA FEL 1.4tsi-ul de 150CP CZEA. Nu se observa niciun consum diferit, nicio putere mai mica sau mai mare, asa ca sunt aproape convins ca voi ramane pentru totdeauna la benzina de 95 de Rompetrol pe aceasta masina. @anyidyoulike nu te lua dupa denumire, in Germania gasesti benzina Super 95 identica cu cea normala de 95 de la noi. Cifra octanica e cea care conteaza, nu denumirea. Pentru motorul tau e suficienta benzina de 95, cea de 98/100 nu face nimic diferit, decat daca vrei sa dai mai multi bani pe ea si nu stii cum. Pentru cei ce au motoare unde e recomandata benzina de 98, da, trebuie folosita benzina cu CO mare. Altfel, e inutil.1 point
-
The one and only, DQ200 cu ambreiaje mai uscate decat bugetul de rezerva al Guvernului !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
5000+ km…sa nu se creada ca Albastrica a stat in parcare. Q: Si pe unde ne-au mai dus rotile ei (cu tot cu cea nou cumparata)? A: Pai intr-un periplu de cateva zile in care trebuia sa consum voucherele de vacanta (don’t hate me…sunt bugetar). Traseu Bucuresti - Busteni (halta 2zile) - Sibiel (langa Sibiu-3 nopti) – Sighisoara (1zi) – Busteni (iar halta 1 zi) Bucuresti – Navodari (2 nopti) – Bucuresti…si mai gata ca s-au terminat voucherele J. Total aprox 1600km Partea cu Buc-Busteni si invers nu prezinta interes ca doar am fost acasa Restul traseului a fost gandit pentru a vizita cateva biserici fortificate in zona Transilvaniei iar la Navodari (aka Mamaia Nord / Mamaia sat – numai sat nu mai e) pentru balaceala. Noi l-am etapizat dupa cum urmeaza: 1. Busteni –Brasov – Sinca – Statiune Climaterica Sambata de Sus – Carta – Avrig – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, 104A (in mare parte multumitor dar cu portiuni mai dezamagitoare), cel offroad nu are denumire dar este pe undeva pe langa DJ102B – am mers dup awaze da J, DJ 105B, DJ 105J, DJ 106D, DJ 106E; - Am vazut: Manastirea Rupestra (Sinca Veche), Manastirea Bucium (partea de offroad), Manastirea Brancoveanu (Statiunea Sambata de Sus), Ansamblul fostei Manastiri Cisterciene (Carta), Castelul de lut (Valea Zanelor), Palatul Brukental (Avrig) – nu palatul in sine care este o ruina ci partea de restaurant; - Unde am mancat: palatal Brukental (Avrig) - te simti ca pe Valea Loarei. Aveam pofta de hribi J) - Cazare: Casa Elena (Sibiel) – micul dejun si cina de la dansii, separat de pretul cazarii, dar mancare a meritat. Bucatele aveau gustul copilariei si toate cat mai naturale. Pana si mezelurile erau luate de la un producator din Sibiu care este recunoscut pentru faptul ca nu foloseste conservanti si implicit nu tin asa mult ca altele. Se cheama SAMARIA. Am luat si noi la plecare produse de la ei iar acum cautam si prin Bucuresti sa vedem cine aduce bunatati de la ei. Daca esti cineva pe aici care stie pe unde gasim sa-mi dea un pont De prin Sibiel adunata…poza 2. Sibiel – Cristian - Sibiu – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106E, DJ 106D, DJ 106A - Am vazut: Biserica Evanghelica Fortificata (Cristian) cu Turnul Slaninii (foto) – produsele expuse se pot achizitiona, Muzeul Locomotivelor cu Aburi (greu de gasit, waze-arii din Sibiu nu notifica/semnaleaza/blocheaza portiunile in lucru), gradina zoologica, zona centrala din Sibiu – Piata Mare, Piata Mica, Podul Minciunilor, Turnurile Dulgherilor, Olarilor, Pasajul Scarilor, Catedrala Evanghelica (cu urcat cu tot pana in turn) - Unde am mancat: Kulinarium – Piata Mica (Sibiu) Dupa vizita la Biserica din Cristian am facut un popas intermediar la Intercar pentru completare cu lichid de racire G13 pentru ca aveam nivelul la nimin si achizitionat 1l ulei (sa fie…just in case). Uleiul este cel din poza si a fost 57lei / 1l. Am inteles de la cei de acolo ca ei cu acest tip fac schimburile. 3. Sibiel – Ocna Sibiului - Cisnadie – Cisnadioara – Paltinis – Gura Raului – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106B, DJ 106D, DJ 106A, DJ 106J (by waze) - Am vazut: bazinele cu apa sarata (Ocna Sibiului) din masina pentru ca nu eram echipati cu costume de baie si restul trusourilor pentru a petrece ceva timp acolo (de tinut minte ca data viitoare sa fim mai dotati), Biserica Evanghelica Fortificata (Cisnadie), Biserica Fortificata (Cisnadioara) – sus pe deal J, zona Paltinis – nu prea ai ce face acolo (poze de pe traseu), baraj cu contraforti (Gura Raului) Unde am mancat: aici m-a lasat memoria si nu mai stiu unde…..cred ca nicaieri pe traseu 4. Sibiel – Axente Sever – Medias – Valea Viilor – Medias – Biertan – Sighisoara. - Drumuri utilizate: DN 14 , DJ 142G , DJ 141B - Am vazut: Biserica fortificata (Axente Sever) – aici sunt si locuri de cazare in incinta fortificatiei, Biserica fortificata (Valea Viilor), Biserica Evanghelica Sf. Margareta (Medias) – cativa pusti si pustoaice erau ghizi…foarte ok de altfel, Biserica Fortificata (Biertan) unde apare si albastrica J, zona cetatii – turnul cu ceas, scara acoperita,biserica din deal etc (Sighisoara) - Unde am mancat: Medieval (Medias), Concordia (Sighisoara) – portii sanatoase si nu scumpe - Cazare: Casa Lia (Sighisoara) - chiar in cetate 5. Sighisoara – Saschiz – Viscri – Brasov – Busteni Drumuri utilizate: DN 13 , DJ 105A, DJ 104L –muci, praf cum vreti voi sa-l denumiti (mai bun a fost cel fara nume unde am zis ca am facut offroad) –partea Bunesti-Viscri are urme de asphalt, gropi, hartoape etc iar partea Viscri-Dacia este in reabilitare acum fiind la partea de terasament…deci pietre mari la greu si numai; Probabil Mr. Charles leviteaza pana ajunge acolo J) Am vazut: service pt. inlocuire anvelopa deteriorate cu rezerva L, Biserica Evanghelica (Saschiz), Biserica fortificata (Viscri) Unde am mancat: Viscri 32 – gasiti pe net despre ei ca asa m-am orientat si eu. Sincer am uitat de drumul prost pana acolo. Foarte fain/misto totul dpdv al meu ( pai nu bagam si noi o poza pt gurmanzi J) – carnati de casa cu dulceata de ardei iute si cartofii ciobanului) 6. Partea cu marea nu prea are istoric: traseu classic pe autostrada pana la Ovidiu, mare, soare, balaceala etc. Si-o poza sa nu zicem ca n-am imortalizat momentul. Si acum spre final s-o dam si in date tehnice … sa zicem: - Periplu transilvanean: 3 adulti + 1 copil + bagaje aferente, AC always on (23-25grade), 1104km, 6.48l/100km (dupa datele masini – 5.5% min/7.85max) - Litoral: 2 adulti + 1copil + una alta prin portbagaj, AC always on (23-25grade), 476km (nu am miscat masina cat am stat la mare), 6.2l/100km (dupa datele masinii 6% la dus si 6.4% la intors) - Am renuntat la benzina 99-100 si am bagat numai de 95 ultimele plinuri (Petrom). Nu simt vreo diferenta la consum sau cum trage masina. O sa mai bag de 100 ulterior sa vad daca o simt mai nervoasa (la diesel se simtea cand bagam motorina mai potenta). - In prezent sprint monitor imi da o medie generala de 7.71% pt 5113km (ultimul plin nu este luat in calcul evident pentru ca nu am alimentat inca). Skoda Connect imi da un consum de 7.25% pt cei 5620 km cati sunt in present. - Nu am mers la consum drept urmare am cam 60 scorul la drive green - Gasesc destul de des acum si treapta a 6-a…asta o aveam restanta de data trecuta - Nu pea mai folosesc AA deoarece consider ca este prea jos implementat/montat display-ul si iti iei destul de mult ochii de la drum. Pun telefonul ori in suportul pentru ventilatie iar in curand o sa-mi iau unul cu ventuza de parbriz. Era buna o amplasare ca la Audi mai sus. La ultimul drum homee Buc-Busteni via DN1 7.2% pentru 168km iar la intors oe DN1+A3 5.3% - 2 adulti + 1 copil + 100kg bagaje, AC on. La intors am mers intre 110 - 120 km/h (doar din pedala nu cu cruise activat). Si-o vedere din zona.1 point
-
Am ajuns la partea cea mai putin complicata dar care ma blochează momentan, am nevoie de vcds pentru a activa opțiunea. Asa ca daca vreun coleg din bucuresti ma poate ajuta, contra cost desigur, i-a-și fi recunoscător.1 point
-
1 point
-
Din iulie 2019 o sa fie obligatorie dotarea din fabrica a masinilor electrice cu generator de zgomot care sa nu aibe buton de oprire. Fiind prea silentioase, asa cum sunt acum nu sunt auzite de ceilalti participanti la trafic si predispun la accidente. Am vazut o caricatura in legatura cu asta, dar nu o mai gasesc, asa ca o povestesc. Unul cu o masina electrica la service. "Va rog sa-mi puneti un zgomot imitatie de motor de Dacia 1300 cu o bataie de tacheti combinata cu o bataie discreta de planetare".1 point
-
Nu inteleg nevoia de explicatii..mai ales ca e un tuning practic inutil. Nu aduce nimic benefic. Mai frumos poate erau sa fie inlaturate pleoapele, infoliate oglinzile, plafonul. Personal, mi se pare mult alb, prea mult alb. Passat-ul b7 nu da bine pe alb, de asta sunt si f putine in culoarea asta. Parerea mea.-1 points
-
Stima!Dragi utilizatori sunt un nou membru al forumului si am achizitionat pentru prima data vw Passat 1.9 tdi-pd ,motor AVF 130cp(inainte am avut numai benzinare)si studiez la greu postarile domniilor voastre.Dupa achizitionarea masinii,un coleg de serviciu si prieten in timp ce schimba distributia a-mi indica EGR-ul si ma pune sa il demontez si sa-l curat.Nici el nu stia sau nu era prea informat(cred) dar si eu paralel cu problema dar harnic nevoie mare,demontez EGR-ul si-l pun intr-o oala cu benzina la inmuiat depunerile din interior(aprox. 5 mm).Dupa o ora fac EGR-ul luna si-l montez.Dupa o perioada de timp(aprox. o luna)apar scurgeri de ulei pe doua gauri superioare laterale la EGR simultan cu scaderea nivelului din baia de ulei.Controlez traseul admisiei si apar urme de ulei si scurgeri la futunul de iesire(inferior)de la intercooler.Telefoane pe la preteni mecanici,sfatul:schimba EGR-ul si curatarea traseului admisiei.Pasul1:am executat lucrarea urmand pasul 2 montarea unui separator de gaze/ulei intre supapa PCV si intrarea in turbina.Punand cap la cap ceea ce am facut rezulta faptul ca:NU se introduce tot EGR-ul in solventul pentru curatare(benzina in cazul meu)deoarece valva de cauciuc din ,,ciuperca,,EGR se fisureaza,sparge sau dizolva ducand la o cheltuiala inutila ca an cazul meu .Scuze fata de admin sau moderator daca nu am fost mai succinct sau nu am postat unde trebuie.Drumuri bune si an siguranta!-1 points
-
-5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00