Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.09.2018 în toate secţiunile

  1. Am schimbat weekendul trecut franele la 96900 km. Am schimbat inclusiv suruburile de la portetrieri conform manualului service. Ieri am schimbat si lichidul de frana. Am indreptat si janta de care povesteam... toate bune si nicio problema pana aici.
    2 points
  2. Ba da, @RzzV poate sa confirme ca tocmai asta ii spuneam Sambata ca mie inca imi place mirosul de piele , dar am zis sa incerc si altceva...clar nu am pus odorizant ca as avea nevoie, e un moft..dar miroase frumos, sunt multumit, mai schimb mirosul
    2 points
  3. Va multe optiuni "diferite": blue, blue metallic, deep blue, inky blue, vreo 3 tipuri de blau, apoi este lichtblau, albastru... cred ca li s-a blocat ceva in paletar. Probabil doar noile culori trec testele WLTP.
    2 points
  4. Prea multe restrictii in ultimul timp, ti e frica sa mai postezi ceva. Macar de raspundea toata lumea la problema mea. Va rog sa inchideti acest topic, daca se poate si contul. Multumesc!
    2 points
  5. Să înceapă următorul update : AID CLUSTER . Acum aștept răspunsul colegului @F l o r i n ca sa vad dacă se poate face montajul și codarea în Sâmbăta ce urmează .
    1 point
  6. Un apus perfect, am zis sa nu ratez. Pozele sunt facute cu telefonul..fara pretentii de fotograf??. 129.000 km, fara probleme majore. 2 sigurante schimbate,un senzor de temperatura si bratele stergatoarelor de parbriz gripate.. (traiasca wd40), iar in curand sarbatorim 1 an, se dovedeste a fi o masina relativ echilibrata pentru daily. As zice ca ar merita un set de jante pe 17' si un setup de frane mai mari?. Poate un soft stage 1? Placutele de frana cred ca sunt aproape gata, ceva sugestii pe langa cele de la ATE?
    1 point
  7. Deja suntem offtopic, n-are treaba cu masina lui Cristi, dar odorizantul asta de la BMW dpmdv nu are nimic de-a face cu niciun alt odorizant existent pe piata. Cine-i interesat si e dispus sa dea destul de multi bani initial pe el (rezervele-s considerabil mai ieftine) go for it. Nu e un odorizant care sa acopere mirosuri sau mai stiu eu ce. E ceva foarte fin, lasa o urma de eleganta in masina, nu neaparat un miros. P.S. la mine nu prea mai miroase a nou, sau nu mai sesizez eu - deja are 2 ani si 46k km masina.
    1 point
  8. Abia intors de la targul Automechanika din Frankfurt m-am pus pe treaba sa testez in real life ce-am mai pus la calea in ultima vreme. In primul rand am facut un update la UI similar cu cel de pe Discover 2 dupa 2017. In al doilea rand avem acum si un layout de composition media cel cu 2 butoane rotative si fara taste. Binenteles diagonala ecranului este mai mica. Si in al treilea rand cea mai cool functie dupa parerea mea Am probat si se simte foarte bine, dar daca vreau sa plec pe motorul termic trebuie sa intru neaparat in modul GTE unde automat "se baga" (aduna) puterea celui electric. Asa ca trebuie sa storc bateria la zero ca sa pot folosi masina ca un clasic TSI si sa simt cum trebuie acceleratia adusa in plus de acest sistem,
    1 point
  9. Daca tot m-a dat de gol @CristiALF, hai sa si recunosc Dupa 29500km, ieri am fost la service pentru prima inspectie si al doilea schimb de ulei. Am schimbat ulei, filtru de ulei, filtru aer cu piese VW OE. Filtrul de polen are 5000km, am decis sa il mai pastrez tot atat si il schimb singur cand va fi cazul. Am mai reclamat faptul ca functia "Air Care" a climei se dezactiveaza la oprirea motorului, insa nu era nimeni acolo cu expertiza pe subiect, asa ca o sa merg altadata. Despre service, revizia a decurs normal, nu am nimic de reprosat, pentru mine avantajul este ca poti sta fara probleme langa masina, ceea ce la alte reprezentante e nemaiintalnit. Singurul minus pe care as putea sa il notez e ca am avut programare la 8:15 si am intrat undeva pe la 10:00. Nu m-a deranjat, pana atunci am mai pierdut timpul cu @RzzV. Ideile mele de viitor pentru un capac de motor TSI OEM sau pentru Driving Mode Selection s-au stins ieri pentru ca acel capac de 1.5 TSI pare ca nu se potriveste si Brady nu se baga la codarea DMS. Asa ca planul care mi-a ramas este o sedinta de detailing prin noiembrie si, bineinteles, apă, paie și bătaie!
    1 point
  10. Blasfemie odorizantul ala! Foarte frumoase pozele din plimbari. Keep 'em coming!
    1 point
  11. Cu placere! De asta suntem aici, sa ne ajutam. Colegii au dat downvote probabil pentru ca exista foarte multe informatii pe forum deja despre motorizarea aia si problemele specifice Eu am decis totusi sa-ti fac un rezumat cat de cat, mai ales ca ma tot interesasem de upgrade la masina de vreo 2 ani. La trapa, daca nu esti pregatit sa o bibilesti non stop si cu riscul sa ai probleme, mai bine nu
    1 point
  12. Azi am dat o fuga pana la Brady si am facut o igienizare a instalatiei de AC - este oferta la Brady daca e cineva interesat - 60 lei Filtrul de polen a fost doar suflat, dar fiind ca are vreo 5k km doar. De asemenea, am urmat sfaturile colegului @RzzV si am dat o fuga la BMW de mi-am luat un odorizant de masina interesant
    1 point
  13. Azi am primit fusta spate ( carligul l-am cumparat de 2 saptamani) si inainte sa o duc la vopsit m-am gandit sa o montez sa vad cum arata si daca se potriveste. Se potriveste aproape perfect doar ca raman cam 2 mm inlateral spre roata....cred ca pot sa trec peste asta:) Fusta e pt Gti asa ca are decupajul pentru teava de evacuare. Acum trebuie sa caut o solutie sa montez ceva adaos sa prelumgesc teava spre exterior ( un fel de pipā ornament din inox sau ceva de genul). Evacuarea la masina e cumva in jos iar decupajul ala e inutil daca nu chiar urât. In rest, e ce trebuie. Am tras si cablajul pana in portbagaj spre modul. Urmeaza vopsita fusta in culoarea caroseriei si apoi vad ce trebuie sa activez si electric mufa pt remorca.
    1 point
  14. Multumesc 2x iedișăn 35
    1 point
  15. Am vrut mai de mult sa va arat cu ce a venit masina ca "antifurt "pt sistemul media RNS 315 si celelalte asemanatoare. Este o protectie un "capac " ce se fixeaza de bordul masinii prin intermediul celor 4 "bumbi" ce inlocuiesc cele 4 suruburi de fixare a aparatului de bordul masini . Acesti bumbi strapung masca de plastic si ajung sa se infileteze in locurile in care erau suruburile de fixare ale RNS -ului . Este foarte greu acest capac ,apreciez ca are cam 2 Kg , este din metal in intregime. Are un sistem de incuiere cu cheie de la Assa, ce se vede in mijlocul lui. Ca veni vorba de RNS 315, hartile ce circula pt el respectiv W E V10 - harta Grecia si E E V 8 -harta Bulgaria nu sunt foarte actualizate.Cel putin centura de nord a Sofiei si multe zone din Bulgaria spre Kulata sunt neactualizate. In Grecia zona de intrare dela Promachonas spre Salonic este varza multi Km. PS Azi am descoperit ca are si sistem de spalare al farurilor. Iar oglinda din dreapta se apleaca sa vezi bordura in marche-arriere. Asta sesizasem mai demult.Dar daca nu se rabateaza din telecomanda tot degeaba...
    1 point
  16. @alexandruph Salut, Motorizarea de 177 cp merita in general, e cea mai buna de pe versiunile pana in 2014. (poti gasi info pe forum despre motorizari si probleme specifice). Pt masina din link cred ca e pur noroc sa nu ai de bagat cateva mii la putin timp dupa achizitie, defapt cred ca sansele sunt aproape nule, dar e doar parerea mea, poate sunt prea pretentios DSG e super, dar ar fi bine sa nu fi avut carlig masina daca iti iei DSG - La fel parerea mea, dar e si a altora mai avizati ca mine sa stii Ca sa iti faci o idee singur despre ce si cum iti spun povestea mea de vara asta: M-am ales cu o masina de care sunt foarte multumit si care e corecta - am si facut prima revizie imediat cum am venit in tara la Catalin (Eexcalade) sa isi dea o parere daca e corecta masina, si totul mi-a fost confirmat ca fiind super OK. Masina e B7 kombi 2014, 177 CP 100.000 km si a costat 14.800 EUR pe Autohus.de - necosmetizata - adica oglinzile zgariate, ciobituri pe capota, diferite mici zgaraieturi; dar interiorul mirosea a nou inca. Am si vrut neaparat urmatoarele optiuni care au redus destul de mult optiunile: 177 cp, 2014, xenon, rns510, scaune incalzite. Deci, aveam optiuni salvate pe o raza de 300 km in jurul Hamburgului, am stat 1 saptmana acolo la un prieten si am umblat peste tot (Bebra, Bremen, Bokel, Hamburg si imprejurimi) mi-am facut o oarecare idee despre piata pana am decis sa iau masina asta care s-a dovedit a fi cea mai buna varianta si cea mai corecta. As fi dorit Alltrack dar nu am gasit ceva bun pana in 16.500 EUR, desi din anunturi si ce vorbeam cu dealerii pareau OK; unele aduse din Suedia super troncanite, altul cu antigelul murdar si carlig foarte uzat etc... Am ramas pe varianta simpla pt ca nu am vrut sa extind bugetul prea mult. Inclusiv la Weltauto am vazut una de vreo 13.500 EUR pe la 150.000 km despre care mi-a zis clar dealerul ca a avut 4 accidente diferite in fiecare parte, si o lauda ca are xenoane noi ca a fost schimbata complet fata Si da, toate pe care le-am vazut au avut ceva accident mai mare sau mai mic - Nu exista masini impecabile care nu au fost pregatite de vanzare inainte. Ca sa iti faci o idee despre ce impact ar avea nr de km, am vazut vreo 2 masini care aveau pe la 250.000 km si se laudau ca au avut motorul schimbat pe la 230- 240 mii. M-am intrebat de ce oare s-au schimbat motoarele la km aia - Catalin (Eexcalade) a avut o explicatie destul de plauzibila: Revizia facuta la 30.000 sau 2 ani O problema la care tb sa fii atent e spanul de la pompa de motorina - asta poti verifica la fata locului: gasesti pe forum cred ce si cum (filtrul regulatorului de presiune al pompei de inalte se poate desface relativ usor si verifica) Personal am avut si diagnoza cu mine, iti recomand sa ai chiar si o clona cat de cat daca mergi sa-ti cumperi singur - pe langa orice erori/probleme poti verifica si km in cutia DSG (ceva adv meas param pe la 109 parca) Si inca ceva - sa nu te miri ca mergi la o persoana fizica si dai de vre-un Stanescu care are vreo 4 masini pe "persoana fizica" Si daca te duci, ai grija cu entuziasmul - eu personal eram pregatit sa ma intorc si cu avionul daca nu gaseam masina OK chiar daca am stat 1 saptamana acolo Si - zic eu - aveam buget potrivit cu asteptarile... cred ca si aici trebuie sa ai grija Mult succes, tinere! Sper sa alegi bine si sa ai noroc sa iti gasesti masina potrivita.
    1 point
  17. Arata biine..si foarte interesanta culoarea, pe lumina rece pare ca se transforma in business grey.
    1 point
  18. Referitor la nota care apare in manualul de utilizare Skoda, cu cifra octanica mai mare de 95, acel "...POATE DUCE LA...." . Aceasta precizare nu apare in nici un manual Audi, Seat sau VW desi motoarele sunt aceleasi in cadrul grupului VAG. Poate stie cineva de ce apare numai la Skoda si ma lamureste si pe mine. Ii multumesc anticipat.
    1 point
  19. Colegul initiator al topicului fiind blocat de la inceputul anului, m-a rugat sa postez eu aici pozele astea. A dat de cap display-ului si are retrofit complet.
    1 point
  20. Valvoline XL-III sau Mobil 1 ESP Formula 5W-30? Doresc sa renunț la "Castronul" pe care il folosesc la 1.6 TDI meu, cod CAYC. După foarte multă lectură, aici cat si pe forumul Audi, am ajuns la concluzia ca primele 2 uleiuri sus-mentionate sunt cele mai bune. Voi ce recomandați? Si ce surse de încredere folositi? Mi-e groază sa nimeresc o untură ca aici: http://www.automotorblog.com/watch-counterfeit-engine-oil-russia-87039.html
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!