Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.09.2018 în toate secţiunile

  1. Suntem în vârf. Frumos, gol, zece grade temp, cam prea ușor mi s a părut de urcat, mă așteptam la mult mai greu. Mai multe când ajung acasa sa am net mai bun.
    4 points
  2. 3 points
  3. Prea multe restrictii in ultimul timp, ti e frica sa mai postezi ceva. Macar de raspundea toata lumea la problema mea. Va rog sa inchideti acest topic, daca se poate si contul. Multumesc!
    3 points
  4. Cu placere! De asta suntem aici, sa ne ajutam. Colegii au dat downvote probabil pentru ca exista foarte multe informatii pe forum deja despre motorizarea aia si problemele specifice Eu am decis totusi sa-ti fac un rezumat cat de cat, mai ales ca ma tot interesasem de upgrade la masina de vreo 2 ani. La trapa, daca nu esti pregatit sa o bibilesti non stop si cu riscul sa ai probleme, mai bine nu
    2 points
  5. Multumesc 2x iedișăn 35
    2 points
  6. Cutia dsg nu are convertizor, problema pare a fi de la ambreiaje.
    1 point
  7. Mi au luat foc frânele la coborâre, prinde 100km/h cu a doua....cred că au uitat sa o doteze cu frana de motor .
    1 point
  8. 98.xxx and counting... În rest ne bucur de zilele frumoase cu soare care mai vin! Și o mica ședința foto... Skodi făcea parte din peisaj...
    1 point
  9. La Multi km fara probleme. Este anul centenarului ...
    1 point
  10. Salut! Apreciez mult ca ti-ai facut timp sa scrii aceste randuri, sa imi dai niste sfaturi ! Multumesc mult!! Sper sa gasesc ceva ok si sa nu iau ceva naspa. Sincer mi-a cazut foarte rau cand am vazut ca doi useri mi-au dat haha si downvote la post in loc sa dea niste sfaturi bine venite, dar in fine...in continuare studiez/citesc topicul "Achizitionare Passat B7". Si eu doresc cam aceleasi dotari: 170/177 cp, 2012-2014, xenon, rns510, scaune incalzite, trapa/panorama(poate si fara) , eventual interior cu piele dar nu full. Cat despre cutia DSG am citit si bune si rele, sincer mi-ar placea sa am automata.
    1 point
  11. Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.
    1 point
  12. Normal.ca se simte. Am făcut 30.000km in 2017 am simțit diferența. Daca voi va plangeti de diferența de preț mare intre 95 și 100 eu care dau 1.65euro/litru ce sa mai zic? 7.66 Ron litru. Băgați ce doriți, pentru mine funcționează benzina de 100. Se simte și la.cum.trage și la.consum și la cum pornește mașina iarna.
    1 point
  13. Dupa trei luni de studii intense, sute de pagini citite pe forumuri VW din RO, DE, UK ... am facut pasul la Brasov, cu un rollback 9978->9973 si remapare 105->140 CP / 250->320 Nm, la AMC Motorsport. Impresii bune dupa verificare in mers, pe centura Brasovului, accelerare pana la 4500 rpm, senzatii deosebite. Injectoarele sunt OK, EGR OK, DPF OK, Doamne ajuta. Urmeaza un drum de 1800 km X 2, impresii dupa.
    1 point
  14. Am votat Rompetrol (EfixS 98). Ca fapt divers, eu am simțit diferențe între 95 și 98/100 la toate mașinile pe care le-am avut. Numai cu Golful nu am încercat de 95, din motive lesne de înțeles.
    1 point
  15. De astăzi, ziua copilului , sunt posesorul unui Audi S3 SB 2013 , DSG, cu 27.000 km la bord . Ca dotări ii lipsește trapa , navigație ,scaunele au piele parțial, și încălzirea in scaune . Deja sunt in căutări de navigație și footrest din aluminiu, in rest ma bucur de prima mea mașina quattro ☺️
    1 point
  16. In ultima vreme nu prea am mai mers cu masina, am fost mai mult plecat din tara, iar pana in octombrie nu mai pot conduce, din cauza unui radar ☹️. Ma gândesc serios sa schimb si marca, sunt in cautari de un Nissan GTR, dar masina va ramane in familie, la sotie, oricum nu am renuntat la ideea de a pune scaune Audi Recaro, dar oferta de sh e mult prea saraca...
    1 point
  17. 1 point
  18. De ce vrei motorizare 1.8 160cp? Nu e tocmai cea mai fiabila motorizare.
    1 point
  19. update : am cumpărat scaun copil chicco ? Și am înmatriculat mașina .
    1 point
  20. Alou, Carterul e ventilat prin absortie in admisie...
    1 point
  21. Buna Ziua! Deoarece nu am reusit sa deschid un nou topic m-am gandit sa il continui pe acesta. Cu scuzele de rigoare am si eu aceeasi problema cu trepidatiile la plecarea de pe loc si mai ales in panta. Trepidatiile nu apar mereu ci doar cateodata la plecarea de pe loc. In mers nu le-am sesizat pana acum. Masina pe care o conduc este un golf 7 din 2013, 1.6 tdi, 105 cp, cutie automata cu 7 trepte. Am undeva la 48000 km si o am de noua. Singura problema pe care am avut-o a fost acum vreo 3 ani cand mi-a aparut in bord ca uleiul cutiei s-a incins. Atunci am oprit vreo ora pana s-a racit uleiul si de atunci nu am avut nicio problema sau vreo informare de gen. Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva as fi foarte recunoscator. De asemenea stiti daca uleiul la cutiile astea automate dsg se schimba?! Daca da la cati km sau ani? Multumesc anticipat.
    0 points
  22. amestecul carburant aer-benzina nu are ce cauta , sub capacul culbutorilor adica exact cavitatea deschisa prin desfacerea busonului........aici trebuie sa fie doar ulei si gazelele de carter care sunt captate de sistemul de recirculare....................raportul asta de zici tu se formeaza doar in camera de ardere la injectie......
    -1 points
  23. Asa cum am relatat si in trecut, am folosit mai multe plinuri la rand atat benzina de 95, de 98, de 99 cat si de 100. Cu TOATE merge EXACT LA FEL 1.4tsi-ul de 150CP CZEA. Nu se observa niciun consum diferit, nicio putere mai mica sau mai mare, asa ca sunt aproape convins ca voi ramane pentru totdeauna la benzina de 95 de Rompetrol pe aceasta masina. @anyidyoulike nu te lua dupa denumire, in Germania gasesti benzina Super 95 identica cu cea normala de 95 de la noi. Cifra octanica e cea care conteaza, nu denumirea. Pentru motorul tau e suficienta benzina de 95, cea de 98/100 nu face nimic diferit, decat daca vrei sa dai mai multi bani pe ea si nu stii cum. Pentru cei ce au motoare unde e recomandata benzina de 98, da, trebuie folosita benzina cu CO mare. Altfel, e inutil.
    -1 points
  24. Benzina este aceeasi....aditivii difera la cifra octanica. Iar la motoarele vechi nici NU mai conteaza cifra octanica....zeama e oricum mult mai aditivata ca in anii trecuti. E doar marketing si atat.?
    -1 points
  25. Referitor la nota care apare in manualul de utilizare Skoda, cu cifra octanica mai mare de 95, acel "...POATE DUCE LA...." . Aceasta precizare nu apare in nici un manual Audi, Seat sau VW desi motoarele sunt aceleasi in cadrul grupului VAG. Poate stie cineva de ce apare numai la Skoda si ma lamureste si pe mine. Ii multumesc anticipat.
    -1 points
  26. @deenman Am facut plinuri in Austria si cu 95, si cu 100, ambele de OMV. N-am simtit absolut nicio diferenta, si am mers in toate felurile posibile. In perioada urmatoare cred ca voi mai face o plimbare prin Austria cu destule plimbari locale pe acolo, asa ca voi mai urmari asta in mod special. Eu unul am ajuns la concluzia ca cei care "simt diferenta" au de fapt un simt al efectului placebo mai dezvoltat (si nu o zic intr-un sens negativ, uneori e foarte bine chiar si sa ti se para ca merge mai bine cu o benzina anume, asta te face sa te simti altfel la volan cu benzina respectiva). Oricum, nu vreau sa pornesc o polemica in sensul asta, sunt doar observatiile personale (testate pe cel putin 4 masini diferite, motorizari si marci diferite - nu numai din familia VAG).
    -1 points
  27. Confirm si eu constatarea lui @Alunakis. In iarna trecuta, din motive de masina noua - hai sa avem grija maxima de ea, am zis sa merg numai pe benzina 98+ Petrom si Rompetrol. In vacantele din aceasta vara, cand am facut peste 6000 km, satul de pretul exagerat al benzinei premium, am zis sa incerc si cu Rompetrol 95. Absolut nicio diferenta sesizabila fata de 98, si am experimentat asta cu masina plina pe toate tipurile de trasee, viteze si conditii meteo: autostrada, munte, oras, etc. Concluzia mea: raman la Rompetrol 95 pentru 1.4 TSI CZDA. Manualul tehnic are dreptate.
    -1 points
  28. Uleiul si filtrul la cutia DSG se schimba la 60 000km, sa nu ai o problema la convertizor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!