Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.09.2018 în toate secţiunile
-
Prea multe restrictii in ultimul timp, ti e frica sa mai postezi ceva. Macar de raspundea toata lumea la problema mea. Va rog sa inchideti acest topic, daca se poate si contul. Multumesc!5 points
-
Ahhh tătuț ce imi faci tu mie de ma ispitesti... NU e aria tehnica aici sa intru in detalii, dar incerc sa-ti raspund pe scurt...afla ca inainte sa-l cumpar am verificat toate mufele, cablajul, a fost scos si bagat de 2 ori senzorul ala vechi si am facut cca 7 diagnoze inainte sa cumpar G40 si se manifesta la fel... Senzorul G40 a mai fost inlocuit in februarie 2017 (am spus mai sus) ... eu am schimbat senzorul pe eroarea "P0341"... senzor G40. Iar G40 este senzor de poziție a arborelui cu came (camshaft position sensor)....NU al arborelui cotit cum inceri tu sa spui aici (crankshaft position sensor). Uite si pe pagina producatorului spune clar negru pe alb Crankshaft sensor aka G40 (cu "n" cum scrie producatorul dupa codul piesei) cum mi-a dat mie pe diagnoza si ce am schimbat eu Cod Piesa BOSCH: 0 261 210 177.....NU G28 (crankshaft position sensor). http://www.bosch-automotive-catalog.com/en_GB/product-detail/-/product/0261210177 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16725/P0341/000833 Drept urmare a fost inlocuit G40 si NU au mai fost probleme cat m-am dus si intors in Grecia si nici pana acum. De unde ai scos-o asta tu cu G28 si ca as fi gresit NU stiu....dar, NU ma intereseaza atata timp cat masina merge brici de 3.000km. Asa arata senzorul G28 (senzorul de turatie) si se afla sus pe capacul de la culbutori...intradevar e alta gasca in alta traista...dar ala NU are nimic, si nici pe diagnoze NU mi-a aparut ceva eroare in acest sens! https://www.autoatu.ro/senzor-pozitie-ax-cu-came-mobiletron-cse052/p4656019/ Sper ca te-am lamurit....si daca mai ai ceva de adaugat, am ruganimtea sa o faci in privat. NU de alta, dar repet....aici NU este aria tehnica...si riscam amadoi sa fim sanctionati de catre un moderator! Multumesc anticipat!2 points
-
In ultima vreme nu prea am mai mers cu masina, am fost mai mult plecat din tara, iar pana in octombrie nu mai pot conduce, din cauza unui radar ☹️. Ma gândesc serios sa schimb si marca, sunt in cautari de un Nissan GTR, dar masina va ramane in familie, la sotie, oricum nu am renuntat la ideea de a pune scaune Audi Recaro, dar oferta de sh e mult prea saraca...2 points
-
Dupa 1044.8 litri de benzina 95 RON si 1487 litri de benzina 98,99,100 RON pot spune ca nu este nici o diferenta, nici de consum, nici de putere sau distanta parcursa. Am cotizat destul la Rompetrol, Mol, OMV si Petrom pe benzina de 98, 99, dar poate mai vor si altii sa contribuie la bunastarea companiilor. Daca ar fi scris ca in poza atasata, ar fi avut sens sa alimentez cu cifra octanica mai mare, dar chiar si asa pentru un condus obisnuit, benzina de 95 este de ajuns.2 points
-
@alexandruph Salut, Motorizarea de 177 cp merita in general, e cea mai buna de pe versiunile pana in 2014. (poti gasi info pe forum despre motorizari si probleme specifice). Pt masina din link cred ca e pur noroc sa nu ai de bagat cateva mii la putin timp dupa achizitie, defapt cred ca sansele sunt aproape nule, dar e doar parerea mea, poate sunt prea pretentios DSG e super, dar ar fi bine sa nu fi avut carlig masina daca iti iei DSG - La fel parerea mea, dar e si a altora mai avizati ca mine sa stii Ca sa iti faci o idee singur despre ce si cum iti spun povestea mea de vara asta: M-am ales cu o masina de care sunt foarte multumit si care e corecta - am si facut prima revizie imediat cum am venit in tara la Catalin (Eexcalade) sa isi dea o parere daca e corecta masina, si totul mi-a fost confirmat ca fiind super OK. Masina e B7 kombi 2014, 177 CP 100.000 km si a costat 14.800 EUR pe Autohus.de - necosmetizata - adica oglinzile zgariate, ciobituri pe capota, diferite mici zgaraieturi; dar interiorul mirosea a nou inca. Am si vrut neaparat urmatoarele optiuni care au redus destul de mult optiunile: 177 cp, 2014, xenon, rns510, scaune incalzite. Deci, aveam optiuni salvate pe o raza de 300 km in jurul Hamburgului, am stat 1 saptmana acolo la un prieten si am umblat peste tot (Bebra, Bremen, Bokel, Hamburg si imprejurimi) mi-am facut o oarecare idee despre piata pana am decis sa iau masina asta care s-a dovedit a fi cea mai buna varianta si cea mai corecta. As fi dorit Alltrack dar nu am gasit ceva bun pana in 16.500 EUR, desi din anunturi si ce vorbeam cu dealerii pareau OK; unele aduse din Suedia super troncanite, altul cu antigelul murdar si carlig foarte uzat etc... Am ramas pe varianta simpla pt ca nu am vrut sa extind bugetul prea mult. Inclusiv la Weltauto am vazut una de vreo 13.500 EUR pe la 150.000 km despre care mi-a zis clar dealerul ca a avut 4 accidente diferite in fiecare parte, si o lauda ca are xenoane noi ca a fost schimbata complet fata Si da, toate pe care le-am vazut au avut ceva accident mai mare sau mai mic - Nu exista masini impecabile care nu au fost pregatite de vanzare inainte. Ca sa iti faci o idee despre ce impact ar avea nr de km, am vazut vreo 2 masini care aveau pe la 250.000 km si se laudau ca au avut motorul schimbat pe la 230- 240 mii. M-am intrebat de ce oare s-au schimbat motoarele la km aia - Catalin (Eexcalade) a avut o explicatie destul de plauzibila: Revizia facuta la 30.000 sau 2 ani O problema la care tb sa fii atent e spanul de la pompa de motorina - asta poti verifica la fata locului: gasesti pe forum cred ce si cum (filtrul regulatorului de presiune al pompei de inalte se poate desface relativ usor si verifica) Personal am avut si diagnoza cu mine, iti recomand sa ai chiar si o clona cat de cat daca mergi sa-ti cumperi singur - pe langa orice erori/probleme poti verifica si km in cutia DSG (ceva adv meas param pe la 109 parca) Si inca ceva - sa nu te miri ca mergi la o persoana fizica si dai de vre-un Stanescu care are vreo 4 masini pe "persoana fizica" Si daca te duci, ai grija cu entuziasmul - eu personal eram pregatit sa ma intorc si cu avionul daca nu gaseam masina OK chiar daca am stat 1 saptamana acolo Si - zic eu - aveam buget potrivit cu asteptarile... cred ca si aici trebuie sa ai grija Mult succes, tinere! Sper sa alegi bine si sa ai noroc sa iti gasesti masina potrivita.1 point
-
Dupa trei luni de studii intense, sute de pagini citite pe forumuri VW din RO, DE, UK ... am facut pasul la Brasov, cu un rollback 9978->9973 si remapare 105->140 CP / 250->320 Nm, la AMC Motorsport. Impresii bune dupa verificare in mers, pe centura Brasovului, accelerare pana la 4500 rpm, senzatii deosebite. Injectoarele sunt OK, EGR OK, DPF OK, Doamne ajuta. Urmeaza un drum de 1800 km X 2, impresii dupa.1 point
-
Arata biine..si foarte interesanta culoarea, pe lumina rece pare ca se transforma in business grey.1 point
-
1 point
-
Alternatorul este un generator de curent. Regulatorul este cel care spune generatorului prin initierea unui curent de excitație cînd și cît curent să debiteze către acumulator. Regulatorul comunică cu modulul CAN și primește informații despre starea bateriei, temperatură, tensiune, etc factori importanți care se monitorizeaza la sistemele SS. Regulatorul de la sistemele cu SS este diferit de cel non SS pentru că cel din urmă nu poate comunica ceva ce nu cunoaște, așa cum apare și în poza ta, eroarea 03406 regulatorul nu comunică cu managementul bateriei. Posibil să ai fir întrerupt și alternatorul tău să fie bun.1 point
-
Confirm si eu constatarea lui @Alunakis. In iarna trecuta, din motive de masina noua - hai sa avem grija maxima de ea, am zis sa merg numai pe benzina 98+ Petrom si Rompetrol. In vacantele din aceasta vara, cand am facut peste 6000 km, satul de pretul exagerat al benzinei premium, am zis sa incerc si cu Rompetrol 95. Absolut nicio diferenta sesizabila fata de 98, si am experimentat asta cu masina plina pe toate tipurile de trasee, viteze si conditii meteo: autostrada, munte, oras, etc. Concluzia mea: raman la Rompetrol 95 pentru 1.4 TSI CZDA. Manualul tehnic are dreptate.1 point
-
Problema cu mizeria de la aripa e la foarte multe masini, eu am intalnit'o la incepand cu Solenza si la Fiesta si la Forester si incerc sa'mi fac o rutina periodic sa desfac carenajul si sa curat acolo1 point
-
Plus ca fi mai sprintena si va consuma mai putin fara 2-4 kg de pamant transportat clandestin?1 point
-
Benzina este aceeasi....aditivii difera la cifra octanica. Iar la motoarele vechi nici NU mai conteaza cifra octanica....zeama e oricum mult mai aditivata ca in anii trecuti. E doar marketing si atat.?1 point
-
Distractie in continuare pe asfalt si keep the spirit alive prin coclauri cu "masina de oras" Astept sa ne vedem prin Apuseni cu drag1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
195/65/15 - 265.09 lei Am avut o reducere de 5% pt ca am cumparat 4 buc + 4 jante. Am preferat sa le am cumparate decat sa alerg atunci cand ninge1 point
-
am schimbat firu mov (ground) care ducea pana in ecu...stoc era de 0.35 si am pus de 0.5..Rezultatul , acum masoara bine si functioneaza in parametri. 3 ore de munca demontat tot si montat cam atat e. Uneori aveam eroarea 18000/P1592/005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation.1 point
-
Ti'ai pus ceasul sa sune de ai prins la minut consumul pe termen lung? ?1 point
-
Chestia asta se intampla zilnic in sensurile mari din Bucuresti. Cat timp faceam naveta vedeam foarte des acelasi accident, cum schimba banda sa iasa din sens si cineva loveste. Exemplu arcul de Triumf : https://www.google.com/maps/place/Arcul+de+Triumf/@44.4672315,26.0779858,112m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x57ae7c6e837bc61b!8m2!3d44.4671777!4d26.078116 Vinovat este cel care schimba banda fara sa se asigure. Teoretic este de bun simt sa te incadrezi in functie de iesirea pe care o abrodezi in sens, doar ca nu poti face asta mereu, si exista situatii cand nu cunosti sensul giratoriu este prima data cand esti acolo. In poza nr doi s-a intamplat situatia descrisa de tine. Hai sa ne imaginam sensul giratoriu ca un drum drept cu 2 benzi, iar iesirile din sens sa spunem ca sunt strazi secundare pe care poti sa iesi la stanga sau la dreapta. Masina portocalie taie calea masinii verzi, o acrosare, vinovat mereu va fi cel cu masina portocalie. Situatia ideala este in prima poza, cand te incadrezi cat mai spre exterior pentru prima iesire si cat mai spre interior pentru ultima iesire (de obicei a3a, dar am vazut sensuri si cu 4 iesiri). Da-ne interesectia despre care vorbesti cu google maps sa vedem despre ce semne de circulatie este vorba.1 point
-
Interesant e că eroarea era pe G40 (camshaft position sensor) și tu ai schimbat G28 (crankshaft position sensor)1 point
-
Si vor fi mate/semi mate, si usor alta nuanta :))) motivul: cica pe semi mate nu se vede jegul atat de usor, fiind de iarna rotile.1 point
-
Ca si o completare acestui post. In cazul meu, la desfacerea carenajului din zona pragului am gasit o cantitate insemnata de nisip imbacsit intre contraaripa si inceputul pragului. Este clar ca buna ziua, ca fara o curatire macar anuala, pragurile masinii abia daca o sa reziste fara rugina, primul proprietar ( asta luand cazul clasic de 5 ani) . las pozele sa vorbeasca de la sine. Deci cine vrea sa isi tina leonul 5F o buna bucata de vreme, fara rugina in praguri, sa faca o inspectie in spatele carenajului din interiorul aripilor fata ( se poate face foarte usor de catre oricine , nici macar roata nu trebuie luata jos) si sa curete de acolo murdaria, nisipul ramas acolo. Masina de 2 ani si 9 luni, 68 000 km.1 point
-
A venit si timpul primei revizii de cand CC-ul este in posesia mea (respectiv prima revizie in Romania) la aproximativ 179.000 km. Am apelat la serviciile si expertiza lui @EEXCALADE (doctor in tot ceea ce inseamna motoare si nu numai), caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru profesionalismul si pasiunea cu care lucreaza si pentru sfaturile acordate. Multumiri si lui @Andrei_72 pentru intermediere! Am ales produse originale VW pentru ulei (5w30 Long Life) si toate filtrele. Stergatoarele originale erau destul de obosite, asa ca le-am schimbat cu Bosch Aerotwin. De asemenea s-a facut si o curatare a clapetei de acceleratie. Before: After: S-a verificat si filtrul de la pompa de inalte si totul este in regula, nu exista span. Concluziile dupa test drive si scanarea cu VCDS au fost: motorul trage bine, valorile injectoarelor sunt OK, turbina e OK si DSG-ul e OK. Am constatat diferente in bine imediat dupa revizie. Motorul este sesizabil mai putin zgomotos si la rece si la cald si "toarce" mai frumos. Urmeaza revizia la DSG, dupa care ma voi putea ocupa si de alte mici imbunatatiri si accesorii.1 point
-
In Nord America, motorul de 1.4T cu 150cp care se vinde doar pe Jetta (code motor CZTA, grupul EA211) am impresia ca ei acelasi motor ca masina ta. La noi combustibilul este de calitate mai proasta decit in Europa, cu octanul cel mai mic find 87 AKI (adica 91 RON), iar "premium" este 91 AKI (95 RON) si "super premium" 93-94 AKI (98-100 RON). 87-91 AKI se gaseste la toate benzinarii dar 93-94 nu. 1.4T (si 1.8T cu 170cp care este motorul in golful meu) recomanda minim 87 AKI. Pana acuma nam auzit de probleme din cauza octanului mic pentru motoarele acest, si citind postul tau, stau si ma gandesc daca merita sa bagi 100 RON... sunt curious, pe capac ce scrie? Am atasat o poza cu capacul meu de la golf pentru o comparatie (acelasi este si pe jetta cu motorul de 150cp)1 point
-
Eu cred ca treaba asta cu lipsa vizibilitatii e am trasa de par. E vorba de o fractiune de secunda si este o operatiune care o faci dupa ce analizezi situatia in care te afli, ca doar nu te apuci sa stergi parbrizul in depasire in curba in timp ce fumezi o tigara.1 point
-
0 points
-
Vă salut, am făcut recent revizia la 1.2TSI 2016 - Darius Motors Constanţa, totul bine şi frumos însă de câteva zile am un zgomot ce pare a fi de la clapeta de circulare a aerului condiţionat, este foarte enervantă mai ales la frânări bruşte - ataşez şi un video cu zgomotul dacă mai întâmpină şi altcineva această situaţie - https://j13.ro/wp-content/uploads/2018/09/vw.mp4-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00