Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.09.2018 în toate secţiunile
-
Vacanta in Zakynthos Șapte nopti in Laganas. Nu prea am putut dormi asa de bine, incat dimineata la 6 orbecaiam prin casa, parca NU aveam stare, pe la un 10 asa zic sa ma duc sa spal masina, sa fac presiunea rotilor si sa o alimetez cu benzina si GPL smd. Fac masina bec, fac presiunea, alimentez GPL si benzina full si cand sa plec din benzinarie, parca motorul NU tragea bine. Zic sa fac o tura pe cheiul dambovitei sa vad ce si cum…nici NU am plecat bine ca hopa pomul de craciun in bord, matorul Check Engine aprins si NU tragea. Ma opresc acasa, iau laptopul si ii fac o diagnoza VCDS unde mi-a aparut “Camshaft position sensor (G40) Implausible signal eroara P0341” Pufff na beleaua, zic….nici bagajele NU le aveam facute si am facut si plinurile la GPL si benzina. Sterg eroarea din diagnoza VCDS si ii dau pe cheiul dambovitei, la dus a fost totul ok, la intoarcere hop iar beleaua de Check Engine in bord, trag pe dreapta, scot laptopul, fac diagnoza si….“Camshaft position sensor (G40) Implausible signal eroara P0341” era acolo, nelipsit. Bun, zic ca trebuie schimbat senzorul de impulsuri arbore cotit obligatoriu, dar unde acum….caut un service, gasesc si comand piesa. Venea in cca 2h…in 2h am facut cred ca 100km in 30m patrati si am fumat 1 pachet de tigari….imi era fica sa NU mai fie si altceva. Vine senzorul, il schimb, am accelatar-o pe loc pana la 6-7000r/m si am simtit ca e ok si sa NU mai plec cu masina in probe, deja era 14:00 si era tarziu. M-am dus acasa, am facut repede bagajul si la orele 15:00 am inceput sa car la masina bagaje. Am plecat pe la 15:30 de acasa pe traseul: Bucuresti - Russe - Plevna - Beotevgrad - Sofia - Dupnita - Serres - Salonic - Ioannina - Patras - Killini - Zakynthos. La Giurgiu am realimentat cu benzina si da-i bataie panaaaa pe A5 unde am realimentat la benzinaria Avin cu benzina de 61€ si plinul de GPL 33€ pe la orele 05:00 ... ne-am odihnit cca 2h, ca ajungeam prea devreme in Killini. La 09:50 eram in Killini si la 10:15 pe feribot unde am platit 29,90€ pt masina, 9,10€ adult si 5,50€ pt. copil. Am luat bilete dus-intors ca ai o mica redurere pentru masina (20,10€) si am platit 98€ pentru 2 adulti, 1 copil si 1 masina. La 12:00 eram deja cazati la No Name Apartmans. in Laganas. Cazarea noastra era situata undeva in nordul statiunii departe de vacarmul din centru, intr-o mica livada de maslini. Am stat intr-un apartament cu 2 dormitoare (Ap. 6), aici NU mergea ghiuveta de la baie, televirorul era unul mic de pe vremea lu’ Pazvante si NU mergea decat un canal, si ala era de sport grecesc, casa de valori NU era functionabila, frigiderul NU racea, una unui sifonier avea o balama desprinsa, dar aceste inconveniente NU ne-au stricat vacanta...in rest camerele au fost decente si curate. Apartametul a costat 330€ pentru 7 nopti, de banii astia nema pretentii. Am desfacut bagajele, am facut un dus si am servit un “uischean” si ne-am indreptat in spre Laganas Beach, 2 sezlonguri si o umbrela aici au costat 5€, unde am petrecut pana la un 18:00. Am zbughit-o la camera unde am dat nisipurile jos si ne-am pregatit de o ieseala. Gaza noastra Roula ne-a recomandat sa mergem la Taverna Mr. Dallas. Super tare, se manaca bun aici, recomand. -In ziua a 2-a am fost la Banana Beach, plaja din partea dreapta, cum cobori, este cu nisip, in stanga plaja e cu pietre. Am stat in primul rand unde 2 sezlonguri si o umbrela costa 15€, al 2-lea rand costau 7€, aveau si baldachine in spate, dar NU m-au interesat. -In ziua a 3-a am luat o croaziera la Navagio Beach prin My Tour cu vasul Top Cruise, am negociat si am platit pt 2 adulti si un copil 48€, desi cred ca se putea si mai jos. Majoritatea preturilor incep de la 22€. Pe vas, ai o incapere cu AC, loc de joaca pt pitici, o piscina nica, un bar smd. O cafea e 2,70€, un hamburger 5€, o inghetata 3€. Seara am fot tot la Taverna Mr. Dallas unde am savurat un platou mixt de fructe de mare si un vin roze. -In ziua a 4-a am fost pe Dafni Beach, noi am stat la Taverna Bel Mare, e cel mai bun loc din zina Dafini, am platit pr. 2 sezlonguri si o umbrela 5€, o cafea 3€, carafa vin roze la 1/2 cu gheata 4€. Aici sa ai masca full face de la Subea obligatoriu la tine pentru a vedea fauna marina in apa superba. Zapand pe acesta plaja am dat de un loc inedit pe hipstareala asa, unde l-am cunoscut pe Ionisos...mare om, mare caracter, aici linistea e lege. Desi drumul este destul de riscant si provoaca multa adrenalina cu curbe in ac de par si pante extrem de abrupte NU trebuie ratata, Dafni e cea mai tare plaja din Zakynthos dupa parerea mea. -Ziua a 5-a am fost pe Gerakas Beach, ai ai doar plaje cu sezlonguri, atat, NU tu baruri, NU tu taverne, NU ai nimic ce sa cumperi de pe plaja....2 sezlonguri si o umbrela 15€ toata ziua si 10€ pana la orele 13:00 pt 4h. E plaja cu apa cea mai curata, mergi mult in apa pana sa fie adanca si cu cel mai fin nisip de pe insula Zakynthos pe care l-am intalnit...perfecta pentru pitici sa construiasca castele de nisip. Am vazut si auzit multe persoane vorbind greaca pe plaja asta, pe semne ca multi vin aici sa mai fuga de turisti... ATENTIE, in partea stanga a plajei se face nudism...NU mergeti cu copiii daca vreti sa va plimbati pe de-a lungul plajei. Aici vi cu bautura si mancarea de acasa si cu lazile si jantele frigorifice/termice sau te urci sus la cca 200m unde sunt taverne si cateva magazine. Aici gasesti cafeaua la 3€, musaca 8€, gyros 9€ si 3€ 1/2 carafa de vin roze, preturile astea sunt de la Taverna Gerakas. -Ziua a 6-a am fost pe KALAMAKI BEACH foarte mult mergi in apa pana sa fie adanca. Plaja este practic in capatul aeroportului, si trec avioanele pe desupra ta...multi de la geriatie pe plaja asta, parca prea multi. Aici am platit pentru 2 sezloguri si o umbrela 8€….da o recomand in lipsa de altceva. Am dat o fuga la fabrica de ulei de masline “Olive oil museum” unde am cumparat 2 bidoane de tabla de 5L si am platit 50€ pentru ele. -Ziua a 7-a m-am trezit dimineata devreme pentu a ma duce la Navagio View, dupa cateva poze imortalizate m-am intors in camera sa-mi ridic sotia si copilul si am uschit-o pe Laganas Beach am platit pentru 2 sezloguri si o umbrela 7€ (dar aveau saltele pe sezlonguri)…initial am vrut sa mergem pe Dafni Beach, dar eram obositi si nimeni NU mai avea chef de traseul acela cu curbe si pante extrem de abrupte…asa ca ne-am relaxat aproape de cazare. Seara am mers sa cumparam ceva suveniruri si sa mancam ceva tot la Mr Dallas. Taxe si cheltuieli la dus: -Taxa pod Russe 14 lei (cca.3€) -Rovigneta bulgari 15,00€ pentru 2 saptamani. -Taxa vama Grecia 2,40€ -Taxa autostrada 1,20€ -Taxa autostrada 2,40€ -Taxa autostrada 2,10€ -Taxa autostrada 1,20€ -Taxa autostrada 3,10€ -Taxa autostrada 3,00€ -Taxa autostrada 3,50€ -Taxa autostrada 3,00€ -Taxa pod Patras 13,30€ TOTAL taxe = 53,20€ = 245 Lei. La intors am platit acelaesi taxe, mai putin rovinieta pe BG. Am plecat pe la 10:30 de acasa pe traseul: Zakynthos - Killini - Patras - Ioannina - Salonic - Serres - Dupnita - Sofia - Beotevgrad - Plevna - Russe - Bucuresti pe la 02:30 eram in fata blocului. La intoarcere biletele pentru feribot achizitionate inca de la venire se pot schimba. Sunt mai multe firme care fac trasport si in ziua inbarcarii biletele de intoarcere se pot schimba fara nici un cost suplimentar la casele de bilete pentru feribotul care se afla in acel moment in port pentru inbarcare. Cheltuieli: -Asigurari 2 adulti si 1 copil 98Lei. cca 21€ -Carburant 250€ -Taxe autosrazi Grecia + pod Giurgiu + pod Patras 38,20€ + 38,20€ (pt intors) = 76,40€ -Feribot dus-intors 98€ Total 461€ Asta ca sa stiti estimativ ce bani tebuiesc sa aveti la voi pentru un drum cu masina in Zakynthos. Las cateva poze:3 points
-
The one and only, DQ200 cu ambreiaje mai uscate decat bugetul de rezerva al Guvernului !3 points
-
3 points
-
Ti'ai pus ceasul sa sune de ai prins la minut consumul pe termen lung? ?2 points
-
Interesant e că eroarea era pe G40 (camshaft position sensor) și tu ai schimbat G28 (crankshaft position sensor)2 points
-
Well hello there ...guess who's back. Cine nu ma stie, in trecut am avut Polo 9N3, Golf 6, Passat CC si acum....Polo...doar ca de data asta, putin mai special. Nevoia pentru o masina mica de naveta m-a facut ca de data asta sa aleg cu capul. Asa ca dupa indelungi cautari, test drive si multe drumuri aiurea, cu ajutorul lui @ShadoWzZ am gasit ceva mai ales. Se da urmatorul "specimen". Polo 9N3 - 1.9 TDi - 101 cp - motor BMT - an fabricatie 2009 - DPF - Echipare confort. Culoarea black magic pearl effect. Plafon si interior negru, inclusiv stalpi. Suspensie sport fabrica Volan si schimbator piele Climatronic Scaune fata incalzite Spalatoare far Faruri black edition .......si cam atat. Posibil ca am mai uitat unele, dar imi mai aduc aminte pe parcurs. Motorul este genial pe caroseria asta, trage foarte bine si nici nu ma gandesc cum va fi cu stage 1. In rest, injectoarele, EGR, DPF, turbina...toate functioneaza in parametrii optimi. Ca idee, o sa ramana si asta stock...cat sta trenu in gara la Faurei... Ca deh, am fost cu trenul dupa ea. Necesare pe termen scurt: volant (am sa trec la SMF de G6 1.6tdi), distributie, discuri fata (aici o sa trec pe fuzete de Fabia II pentru upgrade la frane 288mm) si alte posibile maruntisuri de schimbat, ulei, filtre, suporti si alte pivotareli pe la roti, evident daca o fi nevoie. Upgrades pentru viitor: Stage 1 - probabil ceva la 130-140cp, fara modificari la motor si nimic care sa forteze O unitate multimedia android sau ceva OEM de pe platforma G4/Passat B5. Cluster cu maxidot, sper sa gasesc unul. (momentan nu am nici macar computer bord) Pilot automat. Volan Golf 5 GTI. Suporti pahare in consola centrala Senzori parcare spate (am sa incerc OEM, daca nu..ma orientez spre ceva AM de calitate) Lupe in far, ca tot am spalatoare. Alte scaune fata, am sa incerc o adaptare la cele de Golf 5/6. Ramane de masurat si adaptat...sper sa incapa fizic. Daca nu, ma indrept spre ceva de Fabia sau Audi A1 2-3 poze...si cam atat, urmeaza pe viitor mai multe. Spor!1 point
-
1 point
-
Super consum! Mai pune, te rog, cateva poze interior/exterior, sa ne mai delectam si noi. ?1 point
-
Salutare ! Am avut ocazia de a incerca un passat b7 2.0 tdi cu 170cp...inainte vroiam golf 7 dar acum m-am razgandit...nu gasesc nimic despre acest motor. Este ok? Ce probleme as putea sa am cu el ? Cum sunt cele cu cutie automata? Vreau sa aduc masina din Germania, bugetul meu fiind 8000-8500euro, vreau sa fie macar 2012-2014. Eventual niste sfaturi la ce sa fiu atent ? Merita sa dau banii pe un passat din asta? Ca exemplu https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=267556301&utm_source=sharedAd&utm_medium=android1 point
-
Avand in vedere ca dupa 5000km nu am fost multumit de placutele TRW montate pe spate si de niste neuniformitati aparute pe discuri (in comparatie cu cele de pe fata unde am pus placute OEM si discurile se prezinta foarte bine) am decis sa le inlocuiesc tot cu placute OEM. Initial codul meu oem a fost 3C0 615 415C. Am gasit ca si cod echivalent 3AA 698 451 pe varinta normala si JZW 698 451 G pe varianta economy. Am comandat ambele seturi urmand sa ma decid la livrare pe care il iau. Va atasez mai jos cum arata placutele si ce am gasit in cutii la livrare. Cutia cu 3AA ... avea in interior placute cu codul 3C0 615 415D fabricate in DE. (275 ron) Cutia cu JZW ... avea in interior placutele cu acelasi cod ca pe cutie dar fabricate in India. (205 ron) Vizual placutele cu 3C0 se prezinta net superior celor cu JZW din punct de vedere calitativ. Sunt finisate mai ok la capete, au acea taiatura pe diagonala iar tablitele acelea care vin pe etrier par dintr-un material mai sanatos.1 point
-
Update. Rezolvata problema. Un injector dus....si ce sa vezi, nu era continental.....mas8na a avut injectoarwlw schimbate dar tot cu unele SIEMENS VDO......sper sa fiu de folos1 point
-
@blordc Multumesc @mihai.onu94 jantele sunt R16 6.5J ET43. nu am gasit numele lor exact, dar am codul de pe rezerva. 6Q0601025S prinderea este 5x100. @andreii_george alearga f bine, as compara cu fostul Golf 6 la care aveam aprox 150cp. Polo castiga prin diferenta de greutate si un cuplu ff bun....si inca nu are stage 1 @Rave si cand te gandesti ca este echipare sport pe serie.O rezolv eu la primavara cu o reglabila sau niste eibach . Am uitat sa mentionez si privacy glass din fabrica. Momentan sta cuminte langa prietena ei. Ieri au expirat nr de zoll si doar in 20 septembrie am programare la provizorii. Pana atunci am timp sa-i mai fac una...alta1 point
-
Asa este pana la urma tot loganul castiga ??? fratele meu si.a luat un renault laguna 2 facelift din 2006 1.6 16v nu papa gram de ulei . Eu am zis sa merg pe nemtesti ca naa... ca toata lumea . In fine multumesc mult pentru timpul acordat si ca ati avut rabdare cu mine . O sa revin dupa ce o rezolv cu detali despre ce a avut si cum sa remediat sau daca se mai remediaza . Mii de multumiri inca o data . Stima si respect .1 point
-
1 point
-
Niste accesorii mici, dar de efect pentru CC: suporturi de numere VW si duze tip "perdea". Suporturile au fost cadou de la tovarasul @Andrei_72 Pe fostul Golf 5 aveam acest gen de duze din fabrica si nu am inteles de ce pe CC au ales sa puna duzele clasice cu 3 jeturi, care stropeau destul de haotic pentru gustul meu. Am luat duze originale de Audi, care au perdea la mijloc si cate 2 jeturi mici suplimentare (unul pe fiecare parte). Se potrivesc perfect si spala parbrizul foarte bine1 point
-
Anul asta am avut un concediu mai prelungit, asa ca golfuletu a bagat in 2 saptamani aproximativ 2500 km, un drum la mare, doua drumuri BR - Manastirea Ciolanu si unu mai lung, la munte prin diferite locatii, o sa detaliez mai jos. Ziua 1: Braila - Slobozia - Bucuresti - Pitesti - Craiova - Orsova - Baile herculane ( aici am fost cazati ) Ziua 2: Baile Herculane - Cascada Bigar - Cheile Nerei - Cascada Vaioaga si Lacul Ochiul Beiului - Baile Herculane Ziua 3: Baile Herculane - Manastirea Sf. Ana - Chipul lui Decebal - Manastirea Mraconia - Cazanele Dunarii, dupa ce am zabovit mai mult pe la cazane am plecat spre Transalpina unde ne-am cazat la Ranca. Ziua 4: Transalpina - Obarsia Lotrului - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Slobozia - Braila Cam asta a fost consumu la munte, 2 persoane + bagaj, clima pornita 80 % din drum si nemenajata Golfuletu s-a descurcat exemplar pe toate drumurile patriei mai putin pe unul forestier spre Lacul ochiul beiului, unde am dat sa urc dar m-am intors inapoi dupa nici 100m si am luat-o pe jos...in rest imi place tot la masina asta, mai ales cum trage m-am obisnuit mult cu ea asa ca o sa imi fie foarte greu sa ma despart de ea ( daca am sa fac asta ) Inainte de concediu am schimbat lichidu de frana cu ATE TYP 2001 point
-
1 point
-
Maine o sa duc masina la vopsit pt cateva elemente cu zgarieturi si daca tot vopsesc si bara spate ma bate gandul sa renunt la senzorii de parcare spate fiindca mi se par oribili. Nu stiu unde i-a montat fostul proprietar dar nu imi plac deloc si nici prea utili nu sunt. Aveti idee daca se pot astupa in vreun fel gaurile ramase in bara? Ma gandeam sa vorbesc cu vopsitorul poate cunoaste vreo metoda daca tot demonteaza bara pt vopsit!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Castrol 5w30 LL 507 bidon 5L pret de nimic 147lei. Am luat 3 bidoane ca am facut schimbul si la un hyundai ix35 2.0d 184cp.1 point
-
Intr-un final am reusit sa ajung acum ceva timp sa fac si tratamentul de iarna, le spun celor sceptici ca merita din plin, poate nu toate seviciile de detailing dar acesta cel putin este foarte convenabil. Mai jos aveti imagini dupa operatiune, nu imi venea sa cred ca este a mea( fara nici un fel de polis) . Poza care este facuta in aer liber din lateral este realizata dupa ce am plecat pe ploaie de la ei, am rulat cam 40 de min pana acasa si am traversat si cateva balti1 point
-
0 points
-
Salut, Dap, tot uitandu-ma imi dau seama ca si a mea era fara PDG si jante de 16... nu arata asa jmecher ca a ta, asa ca m-am bagat in ea si mi-am rupt la propriu mainile schimband arcurile si amortizoarele... rezultatu: arata ca pixu da macar nu mai agat bordurile si cuiele de proptit porti si etc.... cu stima, radu-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00