Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.09.2018 în toate secţiunile

  1. Am cam intarziat cu pozele...
    7 points
  2. Salut, Numele meu este Stelian, sunt co-proprietarul magazinului online pro-detailing.ro, am facut detailing timp de 8 ani si m-am gandit sa incep un ghid de detailing pentru proprietarii ce doresc sa invete cum sa isi intretina masina acasa. Va invit sambata 29.09.2018 la atelierul de detailing Pro Detailing (Calea Plevnei Nr. 145 - este in curtea Orhideea Residence, imediat dupa Carefour Orhideea) pentru a va prezenta urmatoarele lucruri despre intretinerea exteriorului auto: - spalarea corecta; - decontaminare; - paint cleaner - glaze; - degresare; - ceruire Si alte lucruri pe care le doriti in limita timpului disponibil. Nu o sa prezint un anumit brand, nu am fost adeptul utilizarii produselor unui singur brand. Numar minim de participanti - 5, iar maxim 20. Sesiunea o tin impreuna cu colegul meu Petru. O sa incep sa fac aceste sesiuni constant, deci daca sunt mai multi de 20 doritori, cei care nu ajung la prima sesiune, pot sta linistiti, or sa fie si alte sesiuni. Daca timpul imi permite, imi doresc sa organizez 1 - 2 sesiuni pe luna, in functie si de numarul doritorilor si timpul lor liber. Cei care doresc sa participe sa isi anunte prezenta in acest topic. Pentru detalii, ma puteti contacta aici sau telefonic: 0726252583. Cu stima, Stelian
    4 points
  3. 3 points
  4. @ct_act Nu, nimic de genul... Trapa de la busonul de alimentare a luat-o un pic "pe ulei" si s-a deplasat, cate un pic, cate un pic, inspre in fata si, daca nu sunt atent, exista riscul sa loveasca in aripa la deschidere-inchidere. Ii trebuie un reglaj pentru a sta perfect centrata... P.S: Si ma streseaza si asimetria luftului mai mare intr-o parte si mai mic (aproape inexistent) in partea cealalta. Def, piticii!
    2 points
  5. Tocmai de asta imi este frica de segmentare deoarece nu gasesti un mecanic care sa faca o treaba buna , sa puna suflet ca sa iasa o treaba ca lumea .ci va face o treaba sa zica ca a facuto si sa ia banii . De asta imi este frica .
    1 point
  6. Poate ala al meu nu se mai fabrica, nu stiu exact, dar a existat si se fabrica in Mexic, unde a fost facuta si masina(vezi poza 1 preluata de pe net). Masina e destul de teapana, asa ca nu m-as baga sa le schimb inca pe cele de pe fata (poate or fi fost schimbate, ca e posibil sa fi picat mai repede din cauza greutatii mai mari pe fata, habar n-am). In catalogul lor scrie ca 310 950 sunt tot pe gaz (vezi poza 2) # Deenman Sunt coduri diferite la ele sau cum le deosebesti pe cele performance? Mie imi dau doar 2 coduri 310 950 pentru masini cu suspensie normala ( a mea, care este break) si 312617 ( pentru suspensie sport). PS: acum am vazut ca nu am bifat sachs performance in catalog. PS1 Am bifat si tot nu-mi da alte amortizoare, decat cele 2.
    1 point
  7. Ca si calitate sachs performance (eticheta rosie) e mai bun decat sachs clasic. Nu pune Kyb sau Monroe.
    1 point
  8. La fostul A3 BKD, dupa Liqui Moly si Castrol, de care nu am fost multumit, am zis sa incerc si un Valvoline Synpower MST C3, despre care am auzit recomandari bune si lucruri ok. E limpede de inteles de ce urmatoarele 6 schimburi am bagat tot Valvoline. Motorul mergea mult mai rotund, mult mai putin zgomotos dimineata la pornire, nu completam mai mult de 100ml in 10.000km. Acum, la Octavia RS 2010 vreau sa merg tot pe Valvoline, Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 curios sa vad cum se va comporta masina cu el. Eu nu cred ca pretul trebuie sa fie un factor decisiv in alegerea uleiurilor. Exista produse excelente in 120-170 lei, mult mai calitative decat contra-facutele la peste 200-250 lei, ca sa nu zic mai sus.
    1 point
  9. Iti trebuie kit de inlocure pentru fire, il iei de la reprezentanta.
    1 point
  10. Da Doamne...sa vin si eu la intalnirea de 15 ani cu masina intacta sau macar cosmetizata..data cu ruj etc
    1 point
  11. Aproape 25.000 Km, nimic deosebit. De la ultimul schimb de ulei nivelul este tot la maxim. In regim DIY i-am schimbat filtrul de habitaclu cu un MANN-FILTER FP 26 009. Nu stiu de ce la prima revizie (19800 km) nu au schimbat si filtrele, au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, in rest nimic si acum urmatoarea revizie mi-o arat ca fiind pe la anul prin vara. Cam ciudat, cred ca o sa-i schimb eu si filtrul de aer. Cateva poze din ultima iesire la Naeni (Buzau)
    1 point
  12. Salut , Si eu am la fel MFD 2 cu un sistem auxiliar montat pe masina in locul magaziei din torpedou . Am reusit dupa 2 zile de cautat pe net sa il fac sa functioneze . Poti folosi un stik sau card SD dar nu mai mare de 4Gb . Trebuie formatat Fat32 iar pe el creezi cate foldere suporta playerul am inteles ca sunt unele cu 10 altele cu 6, ( al meu are doar 6 ) asa ca am facut 6 foldere denumite CD01 , CD02 ....CD06 . In ele poti pune pana la 99 de melodii in format mp3 . Sper sa te ajute
    1 point
  13. Ambele sunt uleiuri foarte bune, pachetul de aditivi este similar furnizat de Lubrizol, vâscozitatea aproape identică. Total are un TBN de 8,7 dar dacă ai răbdare Valvoline va scoate o nouă formulă cu TBN peste 8. La uzuri ambele stau excelent. Chiar este foarte greu să faci o departajare dpdv tehnic, găsește tu alte criterii.
    1 point
  14. Salut. Eu mi-am luat anul trecut un Passat cc 2010 1.8 TSI, vroiam benzina, si a fost o adevarata aventura. Am strans serii VIN de pe autovit si m-am dus cu ele la reprezentanta VW sa le verific, bine aveam si pe cineva cunoscut care ma ajuta, dar nu asta e o problema. E 100 de lei verificarea dar daca dai mai multe mai negociezi, gen 5 la 300 sau depinde de om, eu am facut aprope gratis toate, in fine merita oricat iti cer aia. Am verificat in paralel si pe net si am facut descoperiri macabre. Si iar foarte important, sunt multe masini in Germania/Olanda samd care odata iesite din garantie nu mai au revizia facuta in reprezentante, deci nici istoric km. Ia frumos samsarul masina cu 400k km in 2018 vede ca ultima intare o avea in 2012 la 100k km da km inapoi la 200k si apoi merge in reprezentanta sa schimbe uleiul, si gata, are istoric cu 200k km in reprezentanta, deoarece ei la orice intrare citesc km din bord, beton. Stiu un caz concret de acest gen, daca altii fac la fel sau nu, nu pot sa confirm. Deci orice citire a VIN-ului trebuie sa fie cat mai completa. Acum km ca km, poate avea masina si 600k daca este intretinuta nu conteaza dar vorba colegului de mai sus daca nu ai cate un prieten sa te ajute cu una cu alta ce faci? De unde stii? Si inca o chestie, multe masini aduse din Germania sunt mai ieftine aici decat acolo, si la privat ma refer nu la autohaus. Oare de ce? Eu am gasit 10 CC-uri din care sa aleg, am mers cu 4, pe toate le-am verificat la VW. 4 au fost declarate la un momentdat paguba totala 1 avea probleme electrice si cei din reprezentanta imi spunea ca probabil a fost tot accident ca altfel nu isi explica iar la 3 nu am gasit nimic pe ultimii 5 ani plus minus. 2 am gasit cu istoric full, adica aprox 3 intrari pe an la o reprezentanta VW, pe masina care am si cumparat'o am stat 10 min pe ceas sa imi citeasca km inregistrati la ei de cate ori a venit masina si mi-a enumerat ce a schimbat la ea mai notabil. Poate am avut eu ghinion cu aceste masini, sa gasesc numai epave reparate samd in acea perioada, dar daca va uitati la dezmembrari sunt ridicol de multe CC-uri avand in vedere ca in Romania si nu numai, sunt destul de rare fata de B6/7 A4 si Seria 3. Sincer va zic, cand am vazut anuntul prima oara l-am salvat pentru ca era mai aproape de mine masina, deoarece mi se pare prea scumpa si cu putine pe ea. Intradevar avea doar 70k km dar cu tot cu istoric samd tot scumpa mi s-a parut. Dar pentru unul care nu stie pe unde sa se uite la masina atunci cand o cumpara ce sa verifice exact samd si la ce pagube totale reparate pe nush unde vindeau unii, nu am avut ce sa fac. Si de 2 luni tot cautand masina si verificat VIN-uri, m-am saturat si am zis aia e o iau pe asta si gata.Am platit mai mult, am renuntat la ceva optionale, asta e, m-am impacat cu gandul. Si mie imi este cel mai tare frica sa nu iau o masina reparata pe nush unde, la paguba totala ai un pic de reparat.., si intr-un caz nefericit de accident sa se faca masina pulbere. Nu stiu cat e de relevant, cat afecteaza exact, la mine nici nu conteaza, pentru linistea sufleteasca merg la "cat mai sigur" mai ales ca nu merg nici singur in masina la drumuri lungi. Sfatul meu pentru cumparatorii fara experienta este sa aveti rabdare sa cautati amanuntit sa mai fie cineva care are experienta si cunostinte cu voi, nu va lasatiti pacaliti de apararente. O masina pe bune nu va fi aproape niciodata pusa la punct 100%. Ca daca bate si tracane si sunt doar niste bielete samd care cu 1000 de ron le schimbi si in rest masina e Ok, e ceva normal. Ca incheiere va zic de un drive test. Passat CC 2011. Masina mergea ziceai ca e noua, atat ca avea un zgomot la rulare ce probabil era de la anvelope, adica era zgomot destul de specific. Avea optiuni pe ea cate vrei, jante 18 originale jante 17 cu anvelope iarna, tapiteria era estetic foarte buna, vopseaua era si ea destul de prezentabila. Interior 8 Exterior 7 asta fata de o masina noua si in afara de zgomot mergea perfect. Am salivat evident. Am verificat'o de 5 ori cred, deoarece nu imi venea sa cred ceea ce am descoperit la ea. Si toti de la VW erau cu niste fete de parca era OZN ce au descoperit din VIN si cateva telefoane, la reprezentantele unde masina "a fost pe carte". Carte mai dubioasa ca aia eu unu nu am vazut ever. Niste stampile... Si evident masina avea km in bord exagerat de putini avand in vedere ca a fost pe firma. Am aflat urmatoarele: Masina a fost bagata pe autovit de firma respectiva la vanzare. Samsarul a cumparat'o, mie mi-a zis ca un var sau ceva de genul vroia sa vanda masina dar nu se descurca..., greu da, asa ca a cumparat'o el de la varsu sa o vand mai departe ca sa il ajute, ce verisor bun. Dupa reprezentanta unde masia era declarata OZN, am descoperit niste chestii pe net de domeniul fantasticului. De aici am fost nevoit sa sun la firme de RCA\CASCO sa gasesc unde a avut anumite reparatii. Am fost nevoit sa mint ce e drept pentru anumite informatii, asta e. Concluzia e ca cei de la RCA\CASCO au dat bani proprietarului sa isi repare singur masina. Cine vrea istoricul VIN-ului de pe net sa imi dea PM, ca altfel nu ma crede nimeni. Bine...la mijloc era cel mai probabil vechea smecherie ..
    1 point
  15. Scoate capacul de plastic si apoi desfa surubul cu "M" de acolo. Desfa-l incet pt ca este si un arc acolo. Dupa ce desfaci o sa ai acces la valva de sens si pistonas. Intre ele trebuie sa fie vid ca sa functioneze. Altfel pistonasul nu poate deschide supapa. Aceiasi problema am avut-o si eu si asa am rezolvat-o. La mine era motorina intre valva si pistonas, deci nu se facea vid, deci valva nu se deschidea. Poti vedea valorile pe pompa cu vcds. Eu aveam presiune de 6-8 bari. Ea trebuie sa faca minim 280 bari ca sa porneasca. Problema la mine a aparut tot in urma verificarii de span.
    1 point
  16. Este normal să fie așa cum l-ai descris. Analizele de ulei uzat pe 507.00 au scos la iveală intervale de schimb între 6000 și 15000 km în funcție și de profilul de conducere, dar, de regulă la 12-13000 km uleiul este gata. Intervalul de schimb de 30000 km /2 ani este o minciună la fel de gogonată ca și consumul oficial. Așa cum se găsesc destui să afirme că mașina lor consumă ,,ca în carte", sunt mulți care vor crede cu tărie că uleiul se schimbă la 30000 km că așa a zis producătorul. Următorul meu schimb va fi cu Total Quartz Ineo LL 5W30. Am citit atât de multe lucruri bune despre el încât curiozitatea a învins și voi face o pauză de la uleiul meu de suflet. Dacă îmi va plăcea, îi voi face și o analiză de ulei uzat.
    1 point
  17. Cu Liqui Moly am facut in general numai drumuri lungi si dupa 12.000 - 13.000 si vreo 10 luni (cand l-am schimbat) era negru-negru. A zis si mecanicul ca trebuia schimbat. Ma intreb cum ar fi rezistat 30.000 sau 2 ani cum scrie pe el si sunt curios cum se va comporta Valvoline. Am mers pe Valvoline de data asta pt ca am citit mai multe pareri bune de la persoane care au folosit doar Valvoline si dupa 200-300k km motoarele erau ca noi
    1 point
  18. Este și normal să aveți impresia că Liqui Moly e un ulei să zicem, mai confortabil. Conține un procent mai mare de ulei hidrocracat și o bază mai groasă fiind aditivat de Lubrizol. Valvoline conține mai mult PAO, esteri, e într-un procent mai mare mai ,,sintetic", la fel, aditivat de Lubrizol. Ambele sunt uleiuri excepționale, diferența o va face profilul de conducere. Liqui Moly este mai bine adaptat pentru drumuri scurte, Valvoline are nevoie de ceva kilometri și temperaturi mai înalte pentru a-și activa componentele dar va rezista mai bine la drum lung. Și uite cum alegerea unui ulei de motor a devenit mai complicată. Ar trebui când ceri recomandări să spui și pe unde mergi.
    1 point
  19. Eu la ultima revizie facuta acum cateva zile am folosit Valvoline SynPower XL-III C3 5W-30 si la prima impresie motorul porneste mai frumos (mai putin zgomotos) comparativ cu ce foloseam inainte (Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30).
    1 point
  20. Lista Erwin actualizată pentru 504.00-507.00 step_50400_50700.pdf
    1 point
  21. Am terminat de prelucrat interfata extinsa si acum meniul este tradus in engleza.Pentru navigatie am lasat iGo, ca e cel mai cunoscut si folosit la noi(Se poate adauga si alte soft-uri de navi).
    1 point
  22. Asta e T-Cross, sau cum se numeste viitorul mini-SUV de la VW sau ce...?! Ca la cat e de inalta asa pare!
    0 points
  23. Si vor fi mate/semi mate, si usor alta nuanta :))) motivul: cica pe semi mate nu se vede jegul atat de usor, fiind de iarna rotile.
    0 points
  24. Nu imi vine sa cred ca lumea inca mai urca masinile pe borduri. Mai ales ca sunt din ce in ce mai mari peste tot prin RO, in timp ce prin vest sunt foarte joase. Daca vrea cineva sa ia o masina de urcat borduri aia trebuie sa fie un Duster ceva, cu anvelope cu flan inalt. Ideea e ca in nici un caz un RS nu il alegi pentru asta, zau asa...Iei o masina rapida, de viteza, te apuci si dai cu ea in borduri, ii xxxx directia si apoi tremura si trage cand o pui sa merag pe drumurile pe care ar trebui sa mearga. Concluzia, luati masini pentru ceea ce le folositi si filositi-le adaptat la cum si pe unde umblati cu ele. Da-le naibi de fitze...ca vedeti si voi atatia in jurul vostru. :tomato: Parerea mea :censur:
    -1 points
  25. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!