Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2018 în toate secţiunile

  1. Sa revin cu ce s-a mai intamplat cu masinuta vara asta. Din fericire, nimic rau, doar plimbari. Viena, Budapesta, Transfagarasan, Transalpina si sper ca la finalul lunii sa mai vina un road-trip interesant prin tara. Cere doar benzina si revizii . Ca si consumuri, am avut Bucuresti-Vama Nadlac 6.5, Nadlac-Viena 5.8, Budapesta-Bucuresti 6.6, Buc-Sibiu pe Transfagarasan 7.2, Sibiu-Bucuresti pe Transalpina 6.8 parca. ODO:116.000km
    3 points
  2. Multumesc de apreciere Am vazut ca s-a dezbatut tema aceasta pe topicul tau. Pana acum nu am avut probleme cu autoritatile legat de numere. M-au oprit numeroase filtre (cel putin o data la 2 saptamani sunt oprit de filtre, datorita faptului ca fac naveta) si nu s-a intamplat nimic. O singura data au strambat din nas, am fost oprit in Victoriei acum un an dar ma intrebasera si de trusa de prim ajutor si triunghi reflectorizant(consider ca ei cautau un motiv). Sincer sa fiu, as vrea sa refac acea margine neagra deoarece au inceput sa se inaspreasca controalele si mi-e ca reusesc sa raman in curand fara talon.
    2 points
  3. Ha! Cat de tare! Multumesc mult pentru poza si gand, chiar nu am gasit o poza cu Jetta culoarea mea cu rotile alea Arata foarte bine chiar daca sunt pe 16 ceea ce ma arunca iar in tentatie
    2 points
  4. Mi-aduc aminte ca la un moment dat te uitai la BBS SR pentru masina ta. Uite o poza cu BBS SR pe Jetta, doar ca sunt pe 16". Cum am vazut masina cu jantele acestea, cum m-am gandit la tine.
    2 points
  5. Nu inteleg nevoia de explicatii..mai ales ca e un tuning practic inutil. Nu aduce nimic benefic. Mai frumos poate erau sa fie inlaturate pleoapele, infoliate oglinzile, plafonul. Personal, mi se pare mult alb, prea mult alb. Passat-ul b7 nu da bine pe alb, de asta sunt si f putine in culoarea asta. Parerea mea.
    2 points
  6. Legea nu permite nicio modificare adusa placutelor, daca ele au iesit cu dunga si tu ai sters acea dunga, asta este o modificare si nu lasa loc de interpretari. Dar trecand peste asta, sunt foarte putini politisti care iti vor da amenda pentru asa ceva. Dar ideea ramane valabila, daca vor au cadrul legal prin care o pot face, odata, si masina iese in evidenta, intr-un mod rau, cu astfel de modificari asa ca ai avea mai multe sanse sa te opreasca, chiar daca se lasa cu amenda sau nu. Per total, eu zic ca nu merita deranjul.
    2 points
  7. Anul asta am avut un concediu mai prelungit, asa ca golfuletu a bagat in 2 saptamani aproximativ 2500 km, un drum la mare, doua drumuri BR - Manastirea Ciolanu si unu mai lung, la munte prin diferite locatii, o sa detaliez mai jos. Ziua 1: Braila - Slobozia - Bucuresti - Pitesti - Craiova - Orsova - Baile herculane ( aici am fost cazati ) Ziua 2: Baile Herculane - Cascada Bigar - Cheile Nerei - Cascada Vaioaga si Lacul Ochiul Beiului - Baile Herculane Ziua 3: Baile Herculane - Manastirea Sf. Ana - Chipul lui Decebal - Manastirea Mraconia - Cazanele Dunarii, dupa ce am zabovit mai mult pe la cazane am plecat spre Transalpina unde ne-am cazat la Ranca. Ziua 4: Transalpina - Obarsia Lotrului - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Slobozia - Braila Cam asta a fost consumu la munte, 2 persoane + bagaj, clima pornita 80 % din drum si nemenajata Golfuletu s-a descurcat exemplar pe toate drumurile patriei mai putin pe unul forestier spre Lacul ochiul beiului, unde am dat sa urc dar m-am intors inapoi dupa nici 100m si am luat-o pe jos...in rest imi place tot la masina asta, mai ales cum trage m-am obisnuit mult cu ea asa ca o sa imi fie foarte greu sa ma despart de ea ( daca am sa fac asta ) Inainte de concediu am schimbat lichidu de frana cu ATE TYP 200
    2 points
  8. Well hello there ...guess who's back. Cine nu ma stie, in trecut am avut Polo 9N3, Golf 6, Passat CC si acum....Polo...doar ca de data asta, putin mai special. Nevoia pentru o masina mica de naveta m-a facut ca de data asta sa aleg cu capul. Asa ca dupa indelungi cautari, test drive si multe drumuri aiurea, cu ajutorul lui @ShadoWzZ am gasit ceva mai ales. Se da urmatorul "specimen". Polo 9N3 - 1.9 TDi - 101 cp - motor BMT - an fabricatie 2009 - DPF - Echipare confort. Culoarea black magic pearl effect. Plafon si interior negru, inclusiv stalpi. Suspensie sport fabrica Volan si schimbator piele Climatronic Scaune fata incalzite Spalatoare far Faruri black edition .......si cam atat. Posibil ca am mai uitat unele, dar imi mai aduc aminte pe parcurs. Motorul este genial pe caroseria asta, trage foarte bine si nici nu ma gandesc cum va fi cu stage 1. In rest, injectoarele, EGR, DPF, turbina...toate functioneaza in parametrii optimi. Ca idee, o sa ramana si asta stock...cat sta trenu in gara la Faurei... Ca deh, am fost cu trenul dupa ea. Necesare pe termen scurt: volant (am sa trec la SMF de G6 1.6tdi), distributie, discuri fata (aici o sa trec pe fuzete de Fabia II pentru upgrade la frane 288mm) si alte posibile maruntisuri de schimbat, ulei, filtre, suporti si alte pivotareli pe la roti, evident daca o fi nevoie. Upgrades pentru viitor: Stage 1 - probabil ceva la 130-140cp, fara modificari la motor si nimic care sa forteze O unitate multimedia android sau ceva OEM de pe platforma G4/Passat B5. Cluster cu maxidot, sper sa gasesc unul. (momentan nu am nici macar computer bord) Pilot automat. Volan Golf 5 GTI. Suporti pahare in consola centrala Senzori parcare spate (am sa incerc OEM, daca nu..ma orientez spre ceva AM de calitate) Lupe in far, ca tot am spalatoare. Alte scaune fata, am sa incerc o adaptare la cele de Golf 5/6. Ramane de masurat si adaptat...sper sa incapa fizic. Daca nu, ma indrept spre ceva de Fabia sau Audi A1 2-3 poze...si cam atat, urmeaza pe viitor mai multe. Spor!
    1 point
  9. No...aia 10w40 cade...bagi numai ulei full sintetic care in turatie nu se ''mananca'' pentru ca 10w40 nu o sa fie full sintetic.Simeringurile in sine sunt doi bani doar ca ai sa platesti cat face o distributie de montat.Adica ori 5w30 nerecomandat pentru ca motorul are o varsta desi dupa schimbul de simeringuri ar merge incercat dar eu personal as merge pe 5w40 iar ca marca nu recomand nimic pentru ca este discutat pe forum.
    1 point
  10. Niste accesorii mici, dar de efect pentru CC: suporturi de numere VW si duze tip "perdea". Suporturile au fost cadou de la tovarasul @Andrei_72 Pe fostul Golf 5 aveam acest gen de duze din fabrica si nu am inteles de ce pe CC au ales sa puna duzele clasice cu 3 jeturi, care stropeau destul de haotic pentru gustul meu. Am luat duze originale de Audi, care au perdea la mijloc si cate 2 jeturi mici suplimentare (unul pe fiecare parte). Se potrivesc perfect si spala parbrizul foarte bine
    1 point
  11. Asa cum am promis revin cu detalii despre arcuri plus poze Primele impresii dupa 250 km urban si alti 500 km extraurban La capitolul avantaje: 1.Masina absoarbe mult mai bine liniile de tramvai, speed bump-uri, denivelari mici(tinand cont ca puntea spate e semi-independenta) 2.Botul masinii nu se mai apleaca asa de mult la franare 3.La accelerare nu se mai ridica de bot 4.In virajele stranse nu se mai inclina asa de mult - clar ruliu redus mai mult de jumatate fata de standard 5.La miscarile bruste stanga-dreapta - stabilitate mult imbunatatita(gen evitat canale, gropi etc) La capitolul dezavantaje: Dupa masuratori fata a coborat cam 35-36 mm si spate 30-31 mm, deci mare grija la urcat borduri, gropi mai adanci. Masina este echipata de fabrica cu pachetul de drum standard(arcuri standard, garda la sol de 140 mm) + jante 18 Turini cu anvelope 225/40 R18 avand 11000 km, iar motorizarea este 1.4 tsi DSG Consider ca suspensia standard e punctul slab la modelul acesta( arcuri foarte tari pe fata si moi pe spate) rezultatul era un ruliu imens cel putin in virajele mai stranse Mai jos aveti si pozele inainte: si dupa :
    1 point
  12. Poti incerca un suport argintiu sau cromat. Cred ca s-ar potrivi pe alb daca iti place ideea.
    1 point
  13. +1 Am scris mai sus experienta mea cu Nokian. Eu iau Continental T860
    1 point
  14. si eu incep sa ma uit dupa anvelope pentru octavia... pe lista am pus continental, michelin si nokian. trebuie sa vad cum ma incadrez... am nevoie de 225/50/17. din exeperientele avute, as merge pe nokian wrd4 sau nokian wr a4. din experienta, comparativ, voi spre ce ati opta? o recomandare de jante de aliaj de iarna cat de cat ok aveti? merci
    1 point
  15. 1 point
  16. Are in mod sigur marker negru in torpedou... Intreaba gradatul despre margine, trage repede dunga neagra ?
    1 point
  17. Acum le-am vazut si pe ale tale, superb si pe acolo. Astea si gata
    1 point
  18. Sa le "poarte cu placere" si sa te bucuri de ea !
    1 point
  19. Si eu .... tot la 2.0 TFSI te gandeai si tu ? ?
    1 point
  20. sub filtrul de aer si baterie, pe lonjeron. Parerea mea sa verifici continuitate fire plus rezistenta fiecaruia sa nu opuna prea mare...am schema de la 1.9 tdi bkc dar ii similara cred. demontezi filtru de aer carapacea + debitmetru, bateria si carcasa de protectie de sub parbriz. Asa ajungi la Ecu...de la senzor la jumatea traseului ai o mufa, poti sa verifici pana acolo si dupa aceea pana la Ecu. Firele merg pe sub baterie. Spor! la mine a fost masa, firul mov apropo
    1 point
  21. Aproape 25.000 Km, nimic deosebit. De la ultimul schimb de ulei nivelul este tot la maxim. In regim DIY i-am schimbat filtrul de habitaclu cu un MANN-FILTER FP 26 009. Nu stiu de ce la prima revizie (19800 km) nu au schimbat si filtrele, au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, in rest nimic si acum urmatoarea revizie mi-o arat ca fiind pe la anul prin vara. Cam ciudat, cred ca o sa-i schimb eu si filtrul de aer. Cateva poze din ultima iesire la Naeni (Buzau)
    1 point
  22. Avand in vedere ca ieri am tras o fuga pana la Constanta si se adunasera toate mustele pamantului pe masina mea, am dat o spalare corecta in dimineata asta si o curatare a noului interior de GTI ; noile jante vor intra saptamana asta la reconditionat si sper sa fie gata pana la intalnirea aniversara, ca sa ne putem afisa si noi corespunzator
    1 point
  23. Luna trecuta am dus ursul la plimbare prin Grecia M mai precis in Sithonia. De la Usa casei ? pana in SartI au fost fix 830km. E, am pornit noi asa frumusel la ora 22 (ca sa doarma teroristii toata noaptea) si a doua zi dimineata la ora 8 eram acolo. Plinul facut la OMV in Ro, drum liber, blana la urs, motorina de la OMV Bulgaria, masina ticsita de bagaje, cred ca a sarit cu mult peste 2 tone , nu prea a fost nevoie de AC, Waze a mers foarte bine, a iesit un 7.1 cu indulgenta. Unii ar spune ca e mult, mie mi se pare ok. Am ramas foarte uimit de calitatea soselelor pe cei 500 km din Bulgaria, intre Ruse si Kulata. Am mai fost prin Bg si pe ruta spre Hamzabeyli si Makaza dar nu a fost atat de bun drumul, si aici ma refer si la numar de km de autostrada si calitatea asfaltului. Si uite asa a inceput W.end-ul in Grecia ? C Aici am prins rasaritul asa, cam pe la 7:30 parca, ca si zona, pe la Nea Moudania. Cam asa arata intrarea in Sarti la 8 dimineata D? In Sithonia ne-am plimbat aprox 300 km, fatzaiala pe la aproape toate plajele, peisaje spectaculoase, nisip ba foaRte fin, ba format din pietricele foarte marunte ce ofereau o senzatie placuta la talpi Hotelul era al unor nemti, de altfel plin de nemti pe acolo si sarbi, dupa care cate putin din fiecare: romani, macedoneni, Austrieci, moldoveni, rusi, francezi in comparatie cu Thassos, insula ce a fost colonizata de romani. Piesa de rezistenta pe la taverne : Grecia cu G mare ?? Aglomeratie mare in parcarea acvatica O Plajele erau foarte multe la numar, una mai frumoasa ca alta si diferite mult intre ele. Recomand Sithonia. SI in final, intoarcerea a fost pe zi, intr-o duminica, plecat pe la ora 14, caldura mare, AC on, aglomeratie datorita intoarcerii bulgarilor acasa din concedii, rezultat 7.5%. In vami nu s-a stat absolut deloc, cum s-ar spune, trecut ca-n branza Cu ocazia plimbarii a implinit si frumoasa varsta de ... ??? btw, dintre toate, this is the best Ursul s-a comportat exemplar, plus de asta, a plecat intreg, S-a intors intreg Nush ce sa mai zic ?, intrebati-ma O sa revin cu niste poze cu peisaje ?
    1 point
  24. ~70k km Saptamana viitoare mergem la revizie (ulei+filtre). Consumul de la ultima revizie s-a stabilizat la 7L/100km conform Spritmonitor. Neasteptat de bine, chiar daca nu prea merg la ore de varf. Problema cu schimbarile treptelor s-a rezolvat printr-un soft nou.. de la Revo. Comportamentul s-a schimbat radical, la mers normal merge chiar mai fluent decat stock iar in wot se transforma Acceleratia e perfect liniara si iti da senzatia ca masina s-a usurat cu vreo 500kg. Probabil ca masina mea a fost o exceptie si nu s-a inteles prea bine cu TCM insa in continuare spun ca sunt profesionisti si vom pastra legatura. Sper sa ajung cat de curand la inca un dyno sa vedem ce zic cifrele. Proprietarul spune ca e 100% fericit cu noul soft
    1 point
  25. @Trofin Liviu Total Ineo 5w30 am folosit la un Peugeot 407 2.0 hdi si stiu ca este un ulei foarte bun.Insa vad ca acum criteriul principal de alegere al unui ulei este pretul,daca este mai scump este si mai bun!Insa parerea mea este ca sunt uleiuri bune si in categoria de pret de mijloc si atat timp cat respecta norma nu vad ce rau ar putea face motorului!Mai ales ca eu fac schimburile la 10000km
    1 point
  26. A mea a venit cu 30k si 2 ani. O sa fac totusi la 15k revizia
    1 point
  27. asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului
    1 point
  28. Nu te contrazic...asa cum singur mi-am renovat apartamentul,singur mi-am facut mobila si corpuri de mobila,singur mi-am refacut partea electrica in casa,singur mi-am schimbat placutele de frana...avand doar scoala de posta si telecomunicatii Dar aici e vorba de scule mai complexe si costisitoare,banuiesc ca si o mini-macara... Oricum,multumesc de sfaturi si pareri !
    1 point
  29. Trebuie desfacut motorasul si curatat cu orice spray (de contacte, frane, wd40 etc) potentiometrul din dansul, eu asta am facut la mine la acest motoras de caldura si la cel de recirculare si merg de 5 ani aproape zilnic. Problema la ele e ca se murdareste acel rezistor rotativ prin care se citeste pozitia clapetei. Vezi aici: https://translate.google.ro/translate?sl=de&tl=en&js=y&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.polo9n.info%2F&edit-text=&act=url
    1 point
  30. Leon Cupra ST , cod motor CJXC, dupa 2000 km rulati, dintre care 50% pe autostrazi, imi apare in meniul de service ca trebuie sa schimb uleiul dupa 509 zile si/sau 22300 km. Am observat ca valoarea scade dramatic daca merg in oras de ex 10 km, imi afiseaza 480 zile si/sau 21000. Daca ies iar pe autostrada, e ok, creste intervalul, dar mult mai lent. Recunosc, nu am respectat ca la carte rodajul primilor 1500 km. Au fost destule reprize pe autostrada in Germania cand...am simtit chemarea
    1 point
  31. Se pare ca pana la urmatorul MY change, Octavia va ramane doar cu 3 motoare: 1.0 TSI, 1.5 TSI si 1.6 TDI. A aparut brosura oficiala MY2019 cu preturile actualizate pentru UK si cu aceasta okazie a disparut chiar si 2.0 TDI. Deci zero sanse anul acesta de Scout, vRS, echiparea L&K si alte bunaciuni. http://www.skoda.co.uk/SiteCollectionDocuments/downloads/brochures/octavia_pricing_specs.pdf Asadar, se cam adeveresc zvonurile ca motoarele noi mai performante cu cefertecare WLTP se amana de fapt pana la urmatoare generatie Octavia 4 si Golf 8.
    0 points
  32. Pentru amatorii de trasee virajate si peisaje eu recomand fara doar si poate Transalpina, asfalt de calitatea 1, marcat si drept. Pe transfagarasan am fost 1 singura data si nu mai merg in urmatorul deceniu.
    -1 points
  33. @Lucian Munteanu, de ce prosti? Masina mi-a apartinut mie, are 150 si ceva de mii, tot de la ei am luat-o acum vreo 4 ani si avea 70000 cu toate reviziile in reprezentanta, la fel cum le are si acum.. Reclama este spiritul comertului, acum daca cineva ar avea ceva de ascuns, probabil puneau 1xxx km si dupa 1xxx -1 nu? Nu puneau in plus... ca si idee, dar na! Probabil strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei... ?
    -1 points
  34. daca erai mai activ pe forum,ai 10 ani de cand esti membru,ai fi invatat si singur sa schimbi o distributie,garnitura de chiulasa,segmenti de altfel asta e si rolul forumului sa ne facem singuri anumite lucrari la masina
    -1 points
  35. 4 ore de manopera ar costa cam mult cred, pt a ajunge sa pui in final tot o piesa second hand. Oricum informatia e interesanta. Poate fi o varianta temporara macar, inainte de a vinde masina etc
    -1 points
  36. Pai si linia neagra de la numere?
    -1 points
  37. ce e cu ea? nu se poate citi numerotatia fara ?
    -1 points
  38. 1. legea circulatiei din Romania la ora actuala ( care este de fapt o oug ) este foarte prost exprimata si lasa loc de interpretari. este normal ca politistul sa interpreteze aceasta "modificare" ca o incalcare a art 12 Art. 12. - Jurisprudență (3) (1) Pentru a circula pe drumurile publice, vehiculele, cu excepția celor trase sau împinse cu mâna și a bicicletelor, trebuie să fie înmatriculate ori înregistrate, după caz, și să poarte plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare, cu forme, dimensiuni și conținut prevăzute de standardele în vigoare. desi mai jos la art 99 ne spune doar ca numarul trebuie sa fie vizibl, ceea ce la mine este chiar si fara dunga 16. conducerea unui vehicul ale cărui plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare sunt deteriorate, murdare ori acoperite cu gheață sau zăpadă de natură a împiedica identificarea numărului de înmatriculare sau de înregistrare; 17. conducerea unui vehicul pe ale cărui plăcuțe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare sunt aplicate folii sau alte dispozitive care nu permit citirea numărului de înmatriculare ori plăcuțele nu corespund standardelor în vigoare; numerele mele au fost citite fara probleme atat la bariera de la fetesti ( publica ) cat si la intrarile in mall-uri ( private dar rezultatul fiind acelasi ) 2. am citit pe mai multe siteuri ca nu ar fi probleme inainte sa fac acest demers. dupa ce am citit si pe aici ca sunt politisti mai zelosi in interpretarea legii am purces la cumpararea a 2 buc suporti de numar, momentan nu am reusit sa fac rost de niste guta, o sa incerc sa scot niste lita dintr-un cablu cu care sa le dezlipesc de pe bara. momentan suportii stau in portbagaj. @Muale am rascolit internetul ( intern si extern ) nu am gasit ceva full alb . am de gand sa le vopsesc pe astea pe care le-am luat ( daca nu se "integreaza" in peisaj ) dar e posibil sa nu tina vopseaua pe ele. 3. in alte tari EUropene se poate din "fabrica" si fara dar noi trebuie sa fim mai catolici decat papa
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!