Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.09.2018 în toate secţiunile

  1. Anul asta am avut un concediu mai prelungit, asa ca golfuletu a bagat in 2 saptamani aproximativ 2500 km, un drum la mare, doua drumuri BR - Manastirea Ciolanu si unu mai lung, la munte prin diferite locatii, o sa detaliez mai jos. Ziua 1: Braila - Slobozia - Bucuresti - Pitesti - Craiova - Orsova - Baile herculane ( aici am fost cazati ) Ziua 2: Baile Herculane - Cascada Bigar - Cheile Nerei - Cascada Vaioaga si Lacul Ochiul Beiului - Baile Herculane Ziua 3: Baile Herculane - Manastirea Sf. Ana - Chipul lui Decebal - Manastirea Mraconia - Cazanele Dunarii, dupa ce am zabovit mai mult pe la cazane am plecat spre Transalpina unde ne-am cazat la Ranca. Ziua 4: Transalpina - Obarsia Lotrului - Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti - Slobozia - Braila Cam asta a fost consumu la munte, 2 persoane + bagaj, clima pornita 80 % din drum si nemenajata Golfuletu s-a descurcat exemplar pe toate drumurile patriei mai putin pe unul forestier spre Lacul ochiul beiului, unde am dat sa urc dar m-am intors inapoi dupa nici 100m si am luat-o pe jos...in rest imi place tot la masina asta, mai ales cum trage m-am obisnuit mult cu ea asa ca o sa imi fie foarte greu sa ma despart de ea ( daca am sa fac asta ) Inainte de concediu am schimbat lichidu de frana cu ATE TYP 200
    5 points
  2. pt ca calculatorul motor vede presiune mare in admisie,cu ajutorul senzorului map si atunci induce limp mode ul pt a proteja turbina si furtunele
    2 points
  3. de aia se duce o turbina la 100-150 kkm pt ca nu se respecta anumite chestii si anume opritul motorului imediat dupa un drum lung @FaneDuru curata geometria si nu o sa mai fii nevoit sa repornesti masina in mers
    2 points
  4. La mine este putin mai rau, 47k km. Pare ca este aceeasi problema la toate: https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=35123 Unii au incercat sa adauge un o-ring suplimentar. ... si pare ca exista un buson reviziut: 06K103485C (in loc de A)
    2 points
  5. Si eu .... tot la 2.0 TFSI te gandeai si tu ? ?
    2 points
  6. Lasa teleshoppingul ptr grupa de varsta vizata, cei care inca mai cred (sau reincep sa creada) in povesti a.k.a marketing, de multe ori eficienta produselor de genul acela este nejustificat de pretul cerut. Daca solutia chiar ar fi functionat precum in reclama lor ai avea masina ca noua mult timp, dar uite ce zic review'urile unora ce s'au pacalit, visand frumos :)
    2 points
  7. Acum le-am vazut si pe ale tale, superb si pe acolo. Astea si gata
    1 point
  8. Asta nu e un defect, ci asa fac toate masinile. Fiind motorul oprit, nu merge pompa de servo si implicit dupa 2-3 pedale pierzi servofrana si pedala devine tare.
    1 point
  9. Da Doamne...sa vin si eu la intalnirea de 15 ani cu masina intacta sau macar cosmetizata..data cu ruj etc
    1 point
  10. Nu spun ca nu cred, dar m-as bucura sa inteleg pe ce mecanism... Ma gandesc ca turbina este antrenata de motor. Daca opresc motorul si debreiez, imi imaginez ca si motorul si turbina s-ar cam opri, nepreaavand mare inertie. Crezi ca motorul insusi neavand inertie mare ar putea rupe axul turbinei, tocmai pentru ca aceasta are? Dupa ce repornesc motorul, cu cheia, si acceleraz pana la turatia aproximativa de dinaitea opririi si dau drumul ambreiajului astfel incat sa sincronizez viteza cu care autoturismul inainteaza din inertie cu cea primita de la cutia de viteze, de ce zici ca ar fi axul turbinei supra solicitat astfel incat sa se rupa? Reprecizez ca nu neg afirmatia! Doar as vrea sa inteleg pe ce mecanism s-ar putea produce o astfel de rupere...
    1 point
  11. Stai linistit, ca nici original nu mai e ce a fost odata. Pe golf 5 aveam parbrizul original din 2004 si acum e pe masina. Ma rugam in fiecare an sa se sparga sa-l schimb, pentru ca pe inserate nu vedeam bine. Pe seat am parbriz schimbat in reprezentanta in 2016 pus original saint gobain . Dupa 1 an, deja avea zgarieturi de pietricele, si zgarieturi de la stergatoare... slab tare.
    1 point
  12. De ce zici tu ca m-ar paste un astfel de pericol? Nu mi-a zis nimeni sa incerc asa ceva, dar nu mi s-a parut c-ar fi vreun pericol, daca fac asta cat merg in linie dreapta. Daca apas ambreiajul si opresc motorul, dupa care-l pornesc DE LA CHEIE si dau drumul ambreiajului, care se cupleaza la (cam) aceeasi viteza de croazierea, pe ce mecanism zici tu ca s-ar rupe 'axul'? Apoi, la care 'ax' te referi...?
    1 point
  13. eu unu cred ca exagerezi rau...."si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria."...ok.....cum spui....sa te bucuri de masina cum crezi tu....apropo ai si echipare de "webasto" pe platforma de jetta/golf 6 de curiozitate...cati ani ai ? ai mai condus si alte masini in afara de espero?
    1 point
  14. Da' ce avea caroseria de Prius? In plus, este mult mai spatioasa la interior comparativ cu Jetta, consuma la jumatate fata de a ta, este fiabila si are si o suspensie normala. In cazul unor astfel de masini eu nu as merge pe un producator aflat la stadiul copilariei pe electrice/hibride, ci pe cineva consacrat.
    1 point
  15. @Muale Am baut si Alfa dar nu am pozat-o E timp destul de mers.
    1 point
  16. Am văzut azi ca în configuratorul Skoda Cehia apare versiunea L&K. Este cu aproximativ 4000 eur mai scumpă decât Style (37400 Style 2.0 Tsi, 41400 L&K 2.0 Tsi).
    1 point
  17. VRS? Echiparea Laurin & Klement s-a anunțat in februarie a.c. și nu apare în niciun configurator. Doar în promisiunile unor dealeri din occident. Sportline, cel mai reușit exterior pt Kodiaq, nu e disponibil la noi. Înclin să cred că VRS e doar un concept-car pentru târgurile auto. Să nu mai amintesc de obișnuitele motoare pe benzină, care par fantasmagorice. Sper ca Skoda să intre într-un ciclu realistic - palpabil de noutăți/ producție/ termene de livrare inclusiv în România.
    1 point
  18. Cand ai pitici pe creier... trebuie sa le dai de lucru 1. 2. 3.
    1 point
  19. Cu niciuna nu poti da gres, vorbind de alpin 5 comparativ cu ts860 daca ambele sunt pe dimensiunea necesara tie. Sunt marci de top. Anvelopa castigatoare ar fi cea la care poti obtine un pret mai bun, eu pe asta m-as ghida. Putin offtopic: Nu vad rostul disecarii firului in 4 cand vine vorba de producatorii de top, cu atat mai mult cu cat vorbim de masini obisnuite. Eu am TS860 si in trecut am avut Semperit SpeedGrip 2. Nu pot sa zic ca e o diferenta enorma (oricum alte masini, alte dimensiuni). Daca dupa pret te poti gandi ca e diferenta mare..dar nu am stat sa testez la limita. Iarna e periculos de testat limita.
    1 point
  20. Jucaria mare si jucaria mica
    1 point
  21. 1 point
  22. Nu merita pus acel azot de care zic toate vulcanizarile din colt de strada. E fix apa de ploaie. Corect se scoate tot aerul din anvelopa, as zice aproape videaza, ulterior se pune azot. Acum sincer, aerul are 78% azot deja. Personal, la o masina care nu are treaba cu circuitul intensiv nu vad motivul real pentru azot.
    1 point
  23. Mulțumesc pentru sfaturi și avertizări, dar cred că sunteți puțin prea teatrali și chiar dacă experiența și sfatul fiecăruia contează într-o anumită măsură, decizia aparține fiecăruia odată cu factura plătită. Pentru a vă satisface cerințele, având în vedere că este un forum al libertății de informație am să adaug: (1) Uleiul a fost decizia service-ului care a efectuat reparația și a fost folosit cu brio până la 150K km când consumul de ulei a început să crească semnificativ. Am mai cochetat din apetit pentru lucruri noi cu Liqui Moly Leichtlauf 5W40, dar așa cum am bănuit, efectul a fost unul modest (o reducere a consumului de ulei în primii 4K - 5K km de la schimb cu 200 ml/1000 km, apoi revenea la 800 ml - 1000 ml / 1000 km). Normal aș spune când deja defectul segmenților de ulei atinsese nivelul cronic. Cu acest hulit Castrol 5W30 FST am avut cilindri fără uzură perceptibilă, iar mașina are acum 166K km. (2) Aditivul Metabond Eco, un rest de doar 50 -100 ml dintr-un bidon de 250 ml, insuficient pentru un plin de ulei (4,6 L) pentru ca efectul să fie unul consistent. Așadar efectul lui este modest în efortul de a reduce frecarea în acestă perioadă de rodaj și care va dura căteva zile / 2000-3000 km cum am menționat anterior. Uleiurile LL au o durabilitate crescută și o vâscozitate dinamică ceva mai redusă decât uleiurile cu interval de înlocuire 15K km. Aici intervine aditivul MB eco destinat atât motoarelor noi și uzate, ceea ce motorul meu tocmai este. CristiAFL @ am avut un 207 - 1.4 Hdi care a mers (blasfemie în opinia multora ? ) cu Castrol Edge FST 5W40. După 9 ani si 130K km ( preponderent urban) motorul mergea impecabil și mulți pasionați împătimiți ai Pug au trecut la acest brand de ulei de la Total Quartz 9000 sau Motul X Clean deși s-au opus din credință dogmatică și au fost mulțumiți de rezulatele obținute. Dacă ai cont pe PClubRO poți vedea la ce preț s-a vândut. Cu toții avem opinii și experiențe pe care le împătășim pentru a ajuta pe cei care au nevoie la un moment dat, dar să le considerăm imuabile sau irefutabile este prea mult. Părerea mea și a acelor "neprofesioniști " de la Carfix MOTORS care au făcut posibilă cu succes această reparație extrem de dificilă.
    1 point
  24. Am vrut să merg pe un roșu puțin mai aprins decât varianta standard dar nu mă așteptam să fie chiar atât de aprins. Vouă cum vi se pare, e ok sau e prea mult?
    1 point
  25. inseamna ca primesti comanda de deschidere - trebuie verificat cablajul, firele din mansonul de cauciuc, switch-ul de la clapa...
    1 point
  26. 57ani subsemnatul .Daca conteaza pt cineva. Si multumesc RzzV pentru info. Am sa tin cont de ele.
    0 points
  27. @DECC am citit si eu topicul tau acum. Cred ca ar fi mai bine sa te bucuri de ce ofera masina decât de un singur lucru care iti displace. Sunt sigur că aspectele pozitive sunt mult mai multe. Sfatul meu este acelasi cu al altor colegi de mai sus: am mers cu Jetta ca a ta si cu jante de 17 si cu jante de 16 si de 15, iar 17 iti muta intr-adevar pietrele de la rinichi cu avantajul ca poti lua curbe strânse cu viteze foarte mari (aspect ce pe mine m-a interesat în mod special la Octavia mea, de aia am trecut de la jante mici la 17"), în timp ce cu cele pe 15 Jetta este muult mai confortabilă (mai ales dacă pui niste Michelin-uri moi pe jante) (acum ceva ani aveam jante de 15 pe Octavia mea cu anvelope de iarna, dar mi se părea putin barca si urat dpdv estetic). Cum pentru tine esteticul si sportivitatea inteleg ca nu conteaza, nu mai sta pe gânduri, vinde jantele pe 17 Si ia unele pe 15 cu anvelope Michelin 195/65/R15. Abia apoi, daca tot nu esti multumit, cauta mai departe detalii de modificat suspensia. P.S. nu am mers cu Espero, dar am mers cu Cielo automat destul de mult, care la fel, e barca si nu simti nicio groapă în el. Ca idee, nicio masina din astea noi, de la orice producator, nu vei gasi ca alea. Nici japonezele, nici europenele nu au suspensie moale precum Daewoo. @motanelul ar fi bine sa nu te mai pronunți în felul ala agresiv referitor la alți oameni, nu pentru toți scopul este sa alerge pe străzi și în curbe cât mai tare. Unii vor confort si siguranță. Poate si noi cand vom ajunge la 50 de ani (e un exemplu, nu stiu cati ani are colegul ce a deschis topicul) o sa ne dorim niste roti mai mici care sa ofere mai mult confort si eventual si cu costuri mai mici.
    0 points
  28. Sugestii sa-o repar sau preturi pentru a repara aceasta opera facuta de-un "bun samaritean"? Asa am gasit-o deci nu e opera mea. "Minunatul Bucuresti si ai patriei oameni de bine". Merita sa deschid dosar pe Casco? Am fransiza de 100euro.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!