Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.09.2018 în toate secţiunile

  1. Aproape 25.000 Km, nimic deosebit. De la ultimul schimb de ulei nivelul este tot la maxim. In regim DIY i-am schimbat filtrul de habitaclu cu un MANN-FILTER FP 26 009. Nu stiu de ce la prima revizie (19800 km) nu au schimbat si filtrele, au schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, in rest nimic si acum urmatoarea revizie mi-o arat ca fiind pe la anul prin vara. Cam ciudat, cred ca o sa-i schimb eu si filtrul de aer. Cateva poze din ultima iesire la Naeni (Buzau)
    4 points
  2. Da, atunci te-am observat prima oara, dar nu eram pe faza Am mai incercat dup-aia cate-o joaca da’ nu ne-am sincronizat deloc
    2 points
  3. Frati de mama, de tata, de ce-or fi
    2 points
  4. Avand in vedere ca ieri am tras o fuga pana la Constanta si se adunasera toate mustele pamantului pe masina mea, am dat o spalare corecta in dimineata asta si o curatare a noului interior de GTI ; noile jante vor intra saptamana asta la reconditionat si sper sa fie gata pana la intalnirea aniversara, ca sa ne putem afisa si noi corespunzator
    2 points
  5. Va salut , in urma cu cateva zile am achizitionat pe langa cc o noua jucarie in care sa mai bag bani Pentru inceput este un G5 Black 2.0 Tdi 140 6 Trepte/Manual la baza , recent are facut un stage 1 , masina este foarte silentioasa si sunt foarte multumit pana in prezent Recent i.am schimbat jantele cu unele OEM pe 17 Pheonix , mai urmeaza multe altele . Bari , praguri , evacuari r32 , interior de piele , volan R , Rns , ceasuri color , faruri cu lupe +++ . etc.. Zilele astea ii voi face toate schimburile ulei/filtre/distributie , etc Va las cateva poze cu masina
    1 point
  6. Cauzele pot fi multiple. Vacuum, electrovalva vomanda turbina, turbina. Iti poti da seama care e problema facand un log in mers.
    1 point
  7. Off, cred ca mai bine o lăsam asa. Dupa o luna de la reparație au plecat crăpăturile, in condițiile in care masina stă in parcare subterană. Lovitura este sub stergatoare, crapatura de jos, s-a dus pana la capatul parbrizului. Mare ghinion! Mai mult ca sigur la iarna este pana la jumatea parbrizului.
    1 point
  8. Nu au omologate masinile si motoarele pentru noile standarde . Au ramas de caruta in ceilanti ani cand au avut alt gen de preocupari . La ora actuala se vinde doar Karoq diesel 1.6 tdi . Dar si la restul modelelor este mare gol la configurare.
    1 point
  9. Uite aici despre ce zice @link2hash, cu udatul zgarieturii pentru a evalua zgarietura, dar si cum inlatura zgarietura (pare similara cu ce ai tu) in regim DIY
    1 point
  10. @DECC am citit si eu topicul tau acum. Cred ca ar fi mai bine sa te bucuri de ce ofera masina decât de un singur lucru care iti displace. Sunt sigur că aspectele pozitive sunt mult mai multe. Sfatul meu este acelasi cu al altor colegi de mai sus: am mers cu Jetta ca a ta si cu jante de 17 si cu jante de 16 si de 15, iar 17 iti muta intr-adevar pietrele de la rinichi cu avantajul ca poti lua curbe strânse cu viteze foarte mari (aspect ce pe mine m-a interesat în mod special la Octavia mea, de aia am trecut de la jante mici la 17"), în timp ce cu cele pe 15 Jetta este muult mai confortabilă (mai ales dacă pui niste Michelin-uri moi pe jante) (acum ceva ani aveam jante de 15 pe Octavia mea cu anvelope de iarna, dar mi se părea putin barca si urat dpdv estetic). Cum pentru tine esteticul si sportivitatea inteleg ca nu conteaza, nu mai sta pe gânduri, vinde jantele pe 17 Si ia unele pe 15 cu anvelope Michelin 195/65/R15. Abia apoi, daca tot nu esti multumit, cauta mai departe detalii de modificat suspensia. P.S. nu am mers cu Espero, dar am mers cu Cielo automat destul de mult, care la fel, e barca si nu simti nicio groapă în el. Ca idee, nicio masina din astea noi, de la orice producator, nu vei gasi ca alea. Nici japonezele, nici europenele nu au suspensie moale precum Daewoo. @motanelul ar fi bine sa nu te mai pronunți în felul ala agresiv referitor la alți oameni, nu pentru toți scopul este sa alerge pe străzi și în curbe cât mai tare. Unii vor confort si siguranță. Poate si noi cand vom ajunge la 50 de ani (e un exemplu, nu stiu cati ani are colegul ce a deschis topicul) o sa ne dorim niste roti mai mici care sa ofere mai mult confort si eventual si cu costuri mai mici.
    1 point
  11. Da , chiar m am gandit la asta .. daca nu gasesc un gti "pur" la dezmembrat pentru praguri , asta ar fi singura solutie , una peste alta sunt inca in cautari . Am mai bifat pe lista : -Bloc Lumini Crome OEM VW cu functia AUTO + proiectoare , daca tot am si proiectoare + becurile , acum si blocul de lumini o sa ma apuc de treaba , mentionez ca masina nu a avut de fabrica proiectoare -Ornamente pedale Inox
    1 point
  12. Pai sa va pun si o poza pe zi , una peste alta eu sunt super incantat de rezultat , tot astazi am achizitionat un set de faruri AM cu xenon , sper ca pe sfarsitul saptamanii sa le montez
    1 point
  13. Asta e si scopul lor, sa traga aerul dinspre radiator. Presupun ca in momentul in care circuli cu viteza, volumul aerului care trece prin radiator e suficient incat electroventilatoarele nu mai sunt alimentate. Cum crezi ca ar functiona daca in momentul in care circuli aerul din fata masinii ar intra in radiator ca apoi dupa radiator sa functioneze ventilatoare care sa-l impinga in sens contrar, banuiesc ca s-ar anula reciproc. Sper ca m-am facut inteles!
    1 point
  14. Dupa 5000 de km parcursi cu Scoutul eu zic ca este un compromis excelent intre un SUV si o masina normala fara 4x4 si garda joasa. Cine vrea suspensie mai rigida trebuie sa se orienteze spre O3 RS pentru ca O3 Scout nu e masina sport cu care sa mergi tare pe drumuri virajate. In schimb te poate duce foarte comfortabil pe drumuri de munte destul de dificile pe care cu o masina mai joasa si fara 4x4 nu prea ai ce cauta. In urma cu 2 saptamani am facut o iesire in Muntii Trascau pe un drum care pleaca din Poiana Galdei spre Tecsesti si mai departe spre Dealu Geoagiului si Modolesti, drum pe care masina in modul OffRoad s-a comportat excelent iar suspensia si-a facut datoria cu brio pe portiunile bolovanoase si intens spalate de ape din Cheile Tecsesti. Si consumul a fost unul foarte OK, 7,9 l benzina la suta de km dupa 650 km de parcurs mixt de drumuri nationale/autostrazi, urban si circa 150 km de macadam. Apropos, ieri noapte pe drumul de la Bran la Cluj 1 persoana + bagaje vreo 50-60kg si viteza medie de 75 km/h consumul a fost de 6,2% conform CB. Ei zic ca e bine pentru o masina de 1,6 tone cu motor benzina turbo si 4x4!
    1 point
  15. Multumesc , si eu sunt foarte incantat de ea Las mai jos cateva poze mai clare cu fundul asta mare Si un mic update , daca ii putem spune asa .. am schimbat clima cu una care are incalzire + este in stare impecabila , momentat incalzirea este nefunctionala , dar cand ii voi pune interior de piele va fii functionala ?
    1 point
  16. Weekendul trecut am reusit de asemenea sa punctam si primul eveniment major pe acest sezon: Intalnirea anuala VW MK1 - MK2 de la Camping Natur Air Parc - Varsag, Harghita. Foarte multi prieteni vechi prezenti, multi oameni noi de calitate intalniti, multa distractie foarte multe castiguri de experienta pe partea tehnica si o atmosfera generala extrem de calitativa si relaxanta. Am reusit sa facem si un "Scirocco corner", din pacate realizat doar din a doua generatie, si doar din patru exemplare, singurele prezente la acest eveniment.. Chiar si asa, ma gandesc ca e cea mai completa poza facuta cu acest model din Romania. Nu am vazut pana acum mai mult de 4 exemplare MK2 intr-o singura poza, in Romania. Afara e cu totul alt cult legat de acest model, dar asta e deja alta poveste, desfasurata intr-un mediu complet diferit de cel de la noi... Masina s-a comportat exemplar pe drum, consumul a fost undeva la 9.5 litri / 100 km, si am mers aproximativ 700 km, cu cateva opriri in Odorhei, Sighisoara si Brasov, la intoarcere. Prima iesire mai serioasa de anul asta, si sper eu sa nu fie ultima pana in Noiembrie cand intram inapoi la iernat in garaj...
    1 point
  17. Usor , usor incep sa strang piesele , daca tot masina va sta o perioada pe dreapta din cauza ca au expirat numerele rosii si am programare la numere negre in august .. am zis sa incep sa mesteresc la ea Am cumparat recent o prelungire spate de GTI , la evacuare nu vreau mari modificari.. doar ii scot finala si atat , sper sa fie ok cum am spus .. Am cumparat recent si bara fata de GTI in culoare , doar ca mai am nevoie de grilajele de la proiectoare + sa astept sa vina de la vopsit grila centrala pe care am facut-o negru lucios sidefat (revin cu poze ) Sunt insa in dubii , nu stiu daca sa-i fac sau nu stopurile pe spate cherry cu spray fumuriu , momentan nu am in plan stopuri pe led , poate doar sa le modific pe astea sa fac iluminare si pe tripele de pe hayon, am multe in cap
    1 point
  18. Update , masina a primit un RNS 510 After , sunt foarte multumuit de aparat , se misca foarte ok .. + cateva plusuri fata de un RNS oem , dpmdv isi merita fiecare banut , mentionez ca aparatul este nou
    1 point
  19. O mica sedinta de poze ?? \ Pur si simplu , este incredibil cat de bine arata spatele asta .. cu jantele astea , o mica problema ce am intampinat.o a fost ca am ramas fara stergator pe luneta , din pacate mi-a fost "imprumutat" intr-o parcare ..
    1 point
  20. Mai stergem praful, 32000km, masina merge ok. Zero probleme pana acum.
    1 point
  21. pana la urma am primit un deviz pentru picatura de ulei dintre arborele cotit si cutia de viteze 5500 lei ... BUM dat jos motorul si schimbat toate garniturile , cele doua simeringuri si ce mai trebuie pe acolo , suruburi , etc ce ma nelamureste este la manopera o anumita operatiune pe care nu o inteleg in contextul defectului meu : demontat si montat capac carcasa lant ... peste 1700 lei manopera inteleg ca trebuie dat jos motorul si cutia de viteze dar nu inteleg ce reprezinta si daca e necesara operatiunea de mai sus, cea mai costisitoare totul a fost facut pe mail , nu am dus masina acolo , eram curios de costuri
    0 points
  22. mi se pare fabulos cum compari o masina din 2015 cu masina din 1994 in materie de suspensie .... omule...lasa comparatia cu espero ...avea 3329440 de ani....probabil ca a avur candva si masina aia suspensia tare...dar dupa 20 ani era sigur barca ... calcatul franei la pornire e un feature pentru safety legandu-ma de distributie...o schimbi degeaba si prea devreme..d.ar nah e parerea ta si optiunea ta...dar ai scris ceva " ca e prea digital " ...ce e asa digitall la distributia aia ? -"si anvelopele cu inaltime doar de 45 " ???????? spre deosebire de cele de tractor sau ce ? DOAR 45? -vcds avem si in Romania... pentru ce vrei tu era insa mai bun obd11 sau carista.. - pune tu suspensie moale pe ea...ca sigur inginerii aia de la vw de au scos-o asa pe piata au fost niste prosti...
    -1 points
  23. Da?! cine ti-a zis tie sa ''opresti /pornesti ''motorul in mers?!. Mai fa de multe ori asa si risti sa rupi axul si o sa fie paguba mai mare.
    -1 points
  24. eu unu cred ca exagerezi rau...."si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria."...ok.....cum spui....sa te bucuri de masina cum crezi tu....apropo ai si echipare de "webasto" pe platforma de jetta/golf 6 de curiozitate...cati ani ai ? ai mai condus si alte masini in afara de espero?
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!