Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.09.2018 în toate secţiunile
-
eu unu cred ca exagerezi rau...."si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria."...ok.....cum spui....sa te bucuri de masina cum crezi tu....apropo ai si echipare de "webasto" pe platforma de jetta/golf 6 de curiozitate...cati ani ai ? ai mai condus si alte masini in afara de espero?5 points
-
2 points
-
am facut 22 de videouri in engleza la cum sa demontezi diverse componente de pe polo 6r(cum sa demontezi faruri/ stopui, manere, grila fata, stop pe frana, luminile din habitaclu, farurile de ceata, fetele de la usi fata spate, geamul fata, compartimentul din drapta, motorul ventilatorului care baga aer in habitaclu, oglinzile exterioare, oglinda interioara, antena ...... ) o sa va las aici playlistul de pe youtube in caz ca vreti sa mai vedeti alte videouri scrieti mi aici si abonati va la canalul meu de youtube.1 point
-
Crom-urile si inox-urile sunt afectate de catre soda caustica. Nu toate spumele alcaline (pH mare) de prespalare contin soda caustica. De ex, Autobrite Magifoam este o spuma alcalina si nu ataca sau pateaza cromul sau inoxul. Daca cromul a fost atacat de catre o solutie ce contine soda caustica, slabe sanse ca petele sa mai poata fi inlaturate. Va spun asta pentru ca de curand am vazut un test cu solutii consacrate pentru intretinerea auto ce au patat aluminiul. Producatorul sustinea ca solutia nu contine soda caustica, dar... Tot ce inseamna crom si inox poate fi curatat cu: Autosol Metal Polish, Sonax Chrome Polish, Meguiar's NXT All Metal Polish, Mother's Aluminium Polish, etc.1 point
-
Am alimentat des de la Omv-ul de langa Karl Heintz Dietrich de pe centura (zona Otopeni) fara probleme.1 point
-
Da' ce avea caroseria de Prius? In plus, este mult mai spatioasa la interior comparativ cu Jetta, consuma la jumatate fata de a ta, este fiabila si are si o suspensie normala. In cazul unor astfel de masini eu nu as merge pe un producator aflat la stadiul copilariei pe electrice/hibride, ci pe cineva consacrat.1 point
-
1 point
-
Scriai in primul post Am achizitionat de curand aceasta Jetta. Foarte surprins de cat de "sportiva" este. Acum esti surprins in sens negativ sau asa erai si la inceput? Inteleg ca suntem diferiti si percepem diferit lucrurile dar nu ai testat masina inainte sa vezi cum te simti in ea? Nu am mers intr-un Espero si nici nu cred ca imi doresc dar suspensia este foarte ok, totusi nu ti-ai luat un GLI/GTI referitor la "caruta sport" In Jetta mea se doarme foarte bine in spate si nu am primit reclamatii ca ar fi rigida dar poate suntem noi mai tineri si nu observam1 point
-
Eu zic sa stai lejer cu rotile. Pe masina poti pune doar ce ai trecut in acte, respectiv 205.55.16 sau 225 45 17. Nu poti pune balarii gen 225 50/55 17 pentru ca daca esti implicat intr-un accident si iti anvelopele nu mai deaspagubeste. La fel si pentru Casco si pentru RCA. Daca vrei masina mai comoda, mergi pe jante de 16,si presiunea scazuta, dar uzezi inutil anvelopele, sau schimba marca. Asta e suspensia de VW, buna pe drumuri bune si foarte eficienta pe viraje, dar ineficienta pe hartoape.1 point
-
@costy_din sincer nu ma pricep atat de bine cu modelele de RNS in fisa si pe site scrie ca este Composition Media insa am gasit modelul (cred) ca fiind RNS 510 aici Nu am mai postat de foarte mult timp deci urmeaza un post mai lung iar pozele pe parcurs cum incap Am plimbat masina vara asta si a fost o placere sa o conduc, dupa 1 an de la achizitie sunt super multumit de alegere si de masina si recunosc ca la inceput ma speria motorul mic de 1.2TSI dar asta pentru ca faceam greseala sa compar cu vechea Corsa 1.2 aspirata care era lesinata si consuma cat un motor mult mai mare Luna August a inceput cu un mini euro trip Bucuresti-Arad-Viena-Budapesta-Timisoara-Bucuresti. Ma batea gandul sa fac revizia inainte de vacanta dar am zis sa o fac dupa (aveam ~12k km) Spalat masina bine inainte fara graba si cu multa nerabdare + aplicat manual ceara lichida pentru un minim de protectie. Portbagajul incarcat destul de bine pentru cele 3 persoane adulte din masina facut plinul cu benzina d'aia buna de 100++ si am plecat In Viena am avut parcare in subteran si am stat linistit iar ea nu prea a circulat prin Viena desi este o placere sa vezi ce masini au prin parcari si pe strada Ajunsi in Budapesta pentru o singura noapte de odihna pentru ca am mai fost dar mai aveam de bifat pe lista gradina Zoo si de hranit girafele de acolo, placut surprins de schimbarile din infrastructura (multe centre de biciclete si statii de incarcat masinile electrice) A urmat Timisoara unde aveam asteptari mai mari dpdv al frumusetii locului dar personal mi-a placut mai mult Arad-ul. De mentionat ca biciclistii sunt mult mai haotici decat in Bucuresti, a cazut unul in fata masinii si noroc ca nu aveam viteza si l-am vazut cu coada ochiului. Culmea ca tot el imi zicea ca de ce ma grabesc asa (pe un accent ardelenesc) eu care faceam dreapta pe o straduta la 90 grade deci aveam undeva la 20-30km/h iar el a considerat ca desi mergea cu castile in urechi pe trotuar si se intersecta cu straduta fara trecere de pietoni nu ar putea sa pateasca ceva. Evident ca a plecat tot cu castile in urechi iar eu trebuie sa trec pe la cineva care indreapta o aripa dreapta usor infundata ( se vede din profil si ma dispera ) In peste 2000km nu am patit nimic trecand prin 2 tari si 2 capitale dar hei Romania este unica. Consumul la intoarcere Timisoara-Bucuresti 587km facuti cu o viteza medie de 72km/h in nici mai mult nici mai putin de 8h!! a fost de 5.3l1 point
-
Un accident frontal la viteza mica in care au fost afectate: bara, grile, far(uri), aripa(aripi), radiatoare, prinderi, diverse bucati de plastic si diversi senzori, fara sa fie afectata structura masinii (lonjeroane) si fara sa sara airbag-urile, se traduce intr-o nota de reparatie (sub Casco la reprezentanta) de muuuulte, foarte multe mii de euro. Masina oricum e un Lego asa ca, atata timp cat nu a fost afectata structura ei si reparatia a fost facuta bine si intr-o reprezentanta, unde oamenii totusi se pricep mai bine la masina aia decat alte service-uri, nu e nicio problema.1 point
-
asta trebuia sa o stii cand te apuci sa instalezi harti.......1 point
-
Salutare tuturor, Update : Servo is back in business!!!! Rezolvare : Schimbat cele 2 sigurante din rack-ul de pe baterie. Inca odata iti super multumesc @Audifan pentru diagnoza si ajutor, cum iti spuneam si ieri m-ai scos din dilema ?. Ca o mica precizare pentru cei ce vor avea aceasta problema : Prima data verificati rack-ul sigurantelor de pe baterie este posibil ca 1,2,3 sau toate sa fie arse/rupte. In cazul meu erau rupte ultimele 2 sigurante. Inca nu-mi dau seama de la ce sunt dar ambele erau de 50 Amperi. Eroare de servo (volan galben) prezenta, cand au fost stranse cele 2 suruburi care tin siguranta in cauza a disparut martorul din bord si totul functiona normal.. meh inca nu inteleg rostul lor dar.. am scapat de inlocuit pompa... Sigurantele au costat 16 RON la reprezentanta din Militari. (foarte amabili de altfel nu stiam amperajul, din cauza schemelor care difera pe internet). Inclusiv amplasarea acestora difera.. Atasez poza cu sigurantele rupte. Iti multumesc si tie @NuCeTaNu pentru ajutor. Sa aveti o seara minunata!1 point
-
Arata f bine iar farurile vor schima mult aspectul. bv!1 point
-
Revin cu impresii de dupa concediu, 2200km pana la litoralul grecesc respectiv Nikiti, Sithonia drumusi scurte de pana in 10-30 km pana la diferite plaje si 2 drumuri pana la Thessaloniki... inca masina nu inceteaza sa ma uimeasca... Scaunele sunt FOARTE confortabile, motorul cu toate ca e mic (in comparatie cu ce am avut) dar nu mi-a dat impresia vreodata ca este stresat... tinand cont ca a fost plina masina de bagaje avand si bicicleta sus in suport ? consumul a fost fenomenal... Un singur lucru a fost cu minus, dar l-am rezolvat imediat ce m-am intors: farurile bateau mult prea aproape1 point
-
1 point
-
~69.000 km 3 luni dupa remap si un an de cand este a mea Cu toate ca acceleratia normala nu mai este la fel de liniara, curbele de cuplu fiind mult mai accentuate, masina se comporta f bine in orice situatie. In august revenim la Voinea pentru cateva adaptari in zona de 4000+. Aleator in wot, apare un mic soc la schimbari de trepte din tr.3 si din tr.4. De curiozitate, am fost si la o verificare a DSG-ului. Concluzia: uzura minima a ambreiajelor iar in rest toate bune.1 point
-
Da , cred ca e 7 , azi nu am avut timp , daca era dupa noiembrie 2007 era 19 cu siguranta de 20 , asa cred , asa vad aici .https://www.dropbox.com/s/oi9gk9b5z2zdsl8/Sigurante Passat.pdf?dl=01 point
-
E una de 15A, in Ebox ...cutia de la motor. In functie de varianta, difera pozitia ei. Vezi la nr 7 parca1 point
-
0 points
-
Salutare grup Probabil întrebarea mea este prostească,dar chiar nu stiu la ce foloseste butonul de pe schimbatorul de trepte de la DSG. Am schimbat cu el apăsat si fara sa il apas si nu am observat nici o diferenta.0 points
-
mi se pare fabulos cum compari o masina din 2015 cu masina din 1994 in materie de suspensie .... omule...lasa comparatia cu espero ...avea 3329440 de ani....probabil ca a avur candva si masina aia suspensia tare...dar dupa 20 ani era sigur barca ... calcatul franei la pornire e un feature pentru safety legandu-ma de distributie...o schimbi degeaba si prea devreme..d.ar nah e parerea ta si optiunea ta...dar ai scris ceva " ca e prea digital " ...ce e asa digitall la distributia aia ? -"si anvelopele cu inaltime doar de 45 " ???????? spre deosebire de cele de tractor sau ce ? DOAR 45? -vcds avem si in Romania... pentru ce vrei tu era insa mai bun obd11 sau carista.. - pune tu suspensie moale pe ea...ca sigur inginerii aia de la vw de au scos-o asa pe piata au fost niste prosti...-1 points
-
Sa asteptam sa vina iarna sa probeze schinarea mea noile roti, daca nu e alta varianta pana atunci : amortizoare sau arcuri. Oricum de schimbat le schimb singur doar sa aflu ce trebuie: amortizoare , arcuri sa cumpar. Ce e amuzant e ca pe net afli doar cum sa o faci mai sportiva/rigida suspensia mai moale nu gasii pana acum nimic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00