Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.09.2018 în toate secţiunile

  1. 3 points
  2. Luna trecuta am dus ursul la plimbare prin Grecia M mai precis in Sithonia. De la Usa casei ? pana in SartI au fost fix 830km. E, am pornit noi asa frumusel la ora 22 (ca sa doarma teroristii toata noaptea) si a doua zi dimineata la ora 8 eram acolo. Plinul facut la OMV in Ro, drum liber, blana la urs, motorina de la OMV Bulgaria, masina ticsita de bagaje, cred ca a sarit cu mult peste 2 tone , nu prea a fost nevoie de AC, Waze a mers foarte bine, a iesit un 7.1 cu indulgenta. Unii ar spune ca e mult, mie mi se pare ok. Am ramas foarte uimit de calitatea soselelor pe cei 500 km din Bulgaria, intre Ruse si Kulata. Am mai fost prin Bg si pe ruta spre Hamzabeyli si Makaza dar nu a fost atat de bun drumul, si aici ma refer si la numar de km de autostrada si calitatea asfaltului. Si uite asa a inceput W.end-ul in Grecia ? C Aici am prins rasaritul asa, cam pe la 7:30 parca, ca si zona, pe la Nea Moudania. Cam asa arata intrarea in Sarti la 8 dimineata D? In Sithonia ne-am plimbat aprox 300 km, fatzaiala pe la aproape toate plajele, peisaje spectaculoase, nisip ba foaRte fin, ba format din pietricele foarte marunte ce ofereau o senzatie placuta la talpi Hotelul era al unor nemti, de altfel plin de nemti pe acolo si sarbi, dupa care cate putin din fiecare: romani, macedoneni, Austrieci, moldoveni, rusi, francezi in comparatie cu Thassos, insula ce a fost colonizata de romani. Piesa de rezistenta pe la taverne : Grecia cu G mare ?? Aglomeratie mare in parcarea acvatica O Plajele erau foarte multe la numar, una mai frumoasa ca alta si diferite mult intre ele. Recomand Sithonia. SI in final, intoarcerea a fost pe zi, intr-o duminica, plecat pe la ora 14, caldura mare, AC on, aglomeratie datorita intoarcerii bulgarilor acasa din concedii, rezultat 7.5%. In vami nu s-a stat absolut deloc, cum s-ar spune, trecut ca-n branza Cu ocazia plimbarii a implinit si frumoasa varsta de ... ??? btw, dintre toate, this is the best Ursul s-a comportat exemplar, plus de asta, a plecat intreg, S-a intors intreg Nush ce sa mai zic ?, intrebati-ma O sa revin cu niste poze cu peisaje ?
    3 points
  3. @Muale Am baut si Alfa dar nu am pozat-o E timp destul de mers.
    2 points
  4. @costy_din sincer nu ma pricep atat de bine cu modelele de RNS in fisa si pe site scrie ca este Composition Media insa am gasit modelul (cred) ca fiind RNS 510 aici Nu am mai postat de foarte mult timp deci urmeaza un post mai lung iar pozele pe parcurs cum incap Am plimbat masina vara asta si a fost o placere sa o conduc, dupa 1 an de la achizitie sunt super multumit de alegere si de masina si recunosc ca la inceput ma speria motorul mic de 1.2TSI dar asta pentru ca faceam greseala sa compar cu vechea Corsa 1.2 aspirata care era lesinata si consuma cat un motor mult mai mare Luna August a inceput cu un mini euro trip Bucuresti-Arad-Viena-Budapesta-Timisoara-Bucuresti. Ma batea gandul sa fac revizia inainte de vacanta dar am zis sa o fac dupa (aveam ~12k km) Spalat masina bine inainte fara graba si cu multa nerabdare + aplicat manual ceara lichida pentru un minim de protectie. Portbagajul incarcat destul de bine pentru cele 3 persoane adulte din masina facut plinul cu benzina d'aia buna de 100++ si am plecat In Viena am avut parcare in subteran si am stat linistit iar ea nu prea a circulat prin Viena desi este o placere sa vezi ce masini au prin parcari si pe strada Ajunsi in Budapesta pentru o singura noapte de odihna pentru ca am mai fost dar mai aveam de bifat pe lista gradina Zoo si de hranit girafele de acolo, placut surprins de schimbarile din infrastructura (multe centre de biciclete si statii de incarcat masinile electrice) A urmat Timisoara unde aveam asteptari mai mari dpdv al frumusetii locului dar personal mi-a placut mai mult Arad-ul. De mentionat ca biciclistii sunt mult mai haotici decat in Bucuresti, a cazut unul in fata masinii si noroc ca nu aveam viteza si l-am vazut cu coada ochiului. Culmea ca tot el imi zicea ca de ce ma grabesc asa (pe un accent ardelenesc) eu care faceam dreapta pe o straduta la 90 grade deci aveam undeva la 20-30km/h iar el a considerat ca desi mergea cu castile in urechi pe trotuar si se intersecta cu straduta fara trecere de pietoni nu ar putea sa pateasca ceva. Evident ca a plecat tot cu castile in urechi iar eu trebuie sa trec pe la cineva care indreapta o aripa dreapta usor infundata ( se vede din profil si ma dispera ) In peste 2000km nu am patit nimic trecand prin 2 tari si 2 capitale dar hei Romania este unica. Consumul la intoarcere Timisoara-Bucuresti 587km facuti cu o viteza medie de 72km/h in nici mai mult nici mai putin de 8h!! a fost de 5.3l
    2 points
  5. Cum poti crede ca doua reparatii de cate 10.000euro inseamna o portiera si o aripa? Ce mai conteaza kilometrii la o asemenea masina? de evitat total.
    2 points
  6. Masina are raportate doua avarii cu reparatii in medie de 10.000 euro?
    2 points
  7. Este normal să fie așa cum l-ai descris. Analizele de ulei uzat pe 507.00 au scos la iveală intervale de schimb între 6000 și 15000 km în funcție și de profilul de conducere, dar, de regulă la 12-13000 km uleiul este gata. Intervalul de schimb de 30000 km /2 ani este o minciună la fel de gogonată ca și consumul oficial. Așa cum se găsesc destui să afirme că mașina lor consumă ,,ca în carte", sunt mulți care vor crede cu tărie că uleiul se schimbă la 30000 km că așa a zis producătorul. Următorul meu schimb va fi cu Total Quartz Ineo LL 5W30. Am citit atât de multe lucruri bune despre el încât curiozitatea a învins și voi face o pauză de la uleiul meu de suflet. Dacă îmi va plăcea, îi voi face și o analiză de ulei uzat.
    2 points
  8. Superbe pozele si multi inainte pentru Kodi!
    1 point
  9. Am cumparat de la Dedeman 2m de cheder cu adeziv si dupa ce am curatat bine l-am lipit si apoi am pus peste suportul. Pare mult mai ''strans" acum. Tot azi am schimbat si filtrele si uleiul, mai putin cel de carburant care nu s-a potrivit din prima cu cel comandat. Si pentru ca nu am reusit nici macar sa clintesc piulita de la bieleta antiruliu fata, voi merge saptamana viitoare inapoi la mecanic pentru aceste doua operatii. Week end linistit tuturor.
    1 point
  10. Grecia este superba prin diversitatea de care spui si tu Bine ai revenit! Cand mai treci pe la ei incearca si Alistratis Cave si evident o plimbare pe mare spre Uranopoli si Athos.
    1 point
  11. Nu vreau sa pun o suspensie inventia mea. Mi se pare fabulos ca trebuie sa ma plang in 2018 de suspensia unei masini . Vreau sa vad daca exista in oferta de echipare a masinii o suspensie mai confortabila sau eventual un kit OEM pentru ea. Bateria mare are 80 de Kg. Si prefer o "barca" de 1000 de ori mai mult, decat o caruta sport. Si amortizoarele la espero erau in perfecta stare, nu ca erau flescaite era suspensia moale . Arcurile, barile antiruliu toate contribuiau la confort. Am o varsta la care prefer confortul fata de sportivitate sau faptul ca pot sa iau o curba la o viteza mare fara sa se aplece masina. Mie viteza regulamentara pe sosele imi este suficienta. Si ma asteptam de la una in 2 volume sa zgaltiie asa tare nu la una in 3 si la un gabarit mai mare decat espero In definitiv mi-am exprimat o parere personala referitoare la aceasta masina. Si ce am gasit eu ca ma nemultumeste la ea deocamdata.Si da nu sunt multumit de acest VW. Ma gandeam sa trec la un Passat hybrid dar daca si ala e la fel la suspensie atunci spun doar PAS . Poate inseamna ceva pt alti cititori. La Espero iarna, porneam masina din casa, din telecomanda, in Romania nu e interzis. O gaseam calda si dezghetata cand urcam. Si nici la ea nu pornea motorul daca nu era in P. La Jetta vrea si P si calcatul franei. Plus ca blocheaza maneta in P . O intreaga procedura, cu demontare de carcase sa deblochezi maneta pt P din N, in caz ca ramai fara baterie, sa o poti urca pe rampa. Exagerare, parerea mea. Compar cu Espero pt ca dupa ea vin. Si de cand o am nu m-a lasat odata in drum si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria. Anvelope 45 fata de 60 -70 . Janta mai mica anvelopa mai groasa => confort. Iar parere personala. VCDS de la ross mie mi s-a parut ca "stie" mai multe decat altele. Iar o parere subiectiva, personala. Iar de unde il iau ... Scrisei ca are prea mult digital, pt ca am citit in manualul ei de reparatii ca te poti trezii ca ai nevoie de reprezentanta VW inclusiv daca scoti o mufa care nu trebuie si o bagi la loc. Foarte multe defecte mici te trimit la reprezentanta. Am avut retineri inclusiv sa scot sigurante sa la verific optic nu cu aparat. Nu ca distributia e digitala, dar daca ma deranjeaza un cablu in timpul lucrarii si ma apuc sa desfac o mufa si zapacesc ceva? Cel putin pana nu am vagcomul /vcds -ul.
    1 point
  12. 1 point
  13. Ca regula generala, toti cei care am mai avut VW-uri, sau alte masini nemtesti, inainte vedem suspensia ca fiind moale; toti cei care vin de pe masini frantuzesti sau asiatice vad suspensia ca fiind foarte dura. Daca te deranjeaza atat de mult, si nu vrei sa astepti sa treaca perioada de acomodare, poti sa incerci sa schimbi arcurile. Avand jante pe 17”, masina probabil are suspensia sport pe ea, ceea ce te ajuta putin la aerodinamica, masina fiind cu inclinatii spre imbunatatirea consumului. Poti trece la jante pe 16” si suspensie normala dar trebuie sa iei in calcul si faptul ca greutatea in plus pe care o ai in portbagaj o sa aiba impact asupra arcurilor mai moi. Daca mai si umpli portbagajul cu bagaje si daca sunt si grele i sa fie si mai rau.
    1 point
  14. Sunt Crater pe 19". Ursul ala de la zoo pare lesinat rau ?
    1 point
  15. Un accident frontal la viteza mica in care au fost afectate: bara, grile, far(uri), aripa(aripi), radiatoare, prinderi, diverse bucati de plastic si diversi senzori, fara sa fie afectata structura masinii (lonjeroane) si fara sa sara airbag-urile, se traduce intr-o nota de reparatie (sub Casco la reprezentanta) de muuuulte, foarte multe mii de euro. Masina oricum e un Lego asa ca, atata timp cat nu a fost afectata structura ei si reparatia a fost facuta bine si intr-o reprezentanta, unde oamenii totusi se pricep mai bine la masina aia decat alte service-uri, nu e nicio problema.
    1 point
  16. Daca se infunda vreo scurgere laterala o sa bage apa inauntru La mine grila aia are garnitura,numai ca s-a presat si intarit si nu mai etansa,si baga apa inauntru.Am rezolvat-o cu niste mastic de parbrize.
    1 point
  17. Tocmai consumul cred ca intereseaza la masina asta.
    1 point
  18. Dacă răsfoiești acest topic vei vedea că prețul bun nu este un argument în favoarea achiziției. Mai degrabă sunt preferate uleiuri scumpe sau cu multe recomandări. Valvoline este ulei atipic, nu este scump și totuși are multe recomandări. Personal prefer să mă informez din alte surse și în ultima vreme mă abțin de la a mai face recomandări pentru un anumit ulei. Cei 10000 km interval de schimb sunt cel mai bun lucru care poți să îl faci pentru mașina ta.
    1 point
  19. Am pus si kit xenon 35w 6000k, din pacate nu am gasit la repezeala 4300k cum mi-as fi dorit ; acum se vad mult mai ok. Si un update de soft la TCM ; in configuratia masinii, ma declar foarte multumit de ceea ce a iesit si le multumesc pe aceasta cale.
    1 point
  20. am reuşit pâna la urmă. Schema lui Al Bundy este foarte corectă pt. golf. 4. Numai că trebuie respectată culoarea la fir aşa cum a spus. roşu/negru înseamnă mai mult roşu şi puţin negru, nu invers, asta pentru începători, că altfel te legi rău şi nu merge. mai rămâne la portbagaj să leg, se pare că după ce s-a blocat nu mai merge chestia aia care dă impuls la deschidere. Mulţumesc Al Bundy.
    1 point
  21. eu unu cred ca exagerezi rau...."si nici nu trebuia sa ma tin de volan sa nu sar din scaun pe drumurile din Bulgaria."...ok.....cum spui....sa te bucuri de masina cum crezi tu....apropo ai si echipare de "webasto" pe platforma de jetta/golf 6 de curiozitate...cati ani ai ? ai mai condus si alte masini in afara de espero?
    0 points
  22. Sa asteptam sa vina iarna sa probeze schinarea mea noile roti, daca nu e alta varianta pana atunci : amortizoare sau arcuri. Oricum de schimbat le schimb singur doar sa aflu ce trebuie: amortizoare , arcuri sa cumpar. Ce e amuzant e ca pe net afli doar cum sa o faci mai sportiva/rigida suspensia mai moale nu gasii pana acum nimic.
    0 points
  23. mi se pare fabulos cum compari o masina din 2015 cu masina din 1994 in materie de suspensie .... omule...lasa comparatia cu espero ...avea 3329440 de ani....probabil ca a avur candva si masina aia suspensia tare...dar dupa 20 ani era sigur barca ... calcatul franei la pornire e un feature pentru safety legandu-ma de distributie...o schimbi degeaba si prea devreme..d.ar nah e parerea ta si optiunea ta...dar ai scris ceva " ca e prea digital " ...ce e asa digitall la distributia aia ? -"si anvelopele cu inaltime doar de 45 " ???????? spre deosebire de cele de tractor sau ce ? DOAR 45? -vcds avem si in Romania... pentru ce vrei tu era insa mai bun obd11 sau carista.. - pune tu suspensie moale pe ea...ca sigur inginerii aia de la vw de au scos-o asa pe piata au fost niste prosti...
    0 points
  24. Refuz cu indarjire sa imi adaptez schinarea la VAG ! Mai mult ca sigur ca o sa vedeti aici pe topic : suspensie soft montata pe o ? VAG.
    0 points
  25. Am reusit sa parcurg cu ea cca. 2500 de km .Bucuresti -Grecia . Nimic de reprosat ca functionare , multumit de cat de repede accelereaza pt depasiri de la 100 - 120 km/h pina la viteza necesara depasirii pe autostrada. Stabila la curbe, nu se apleaca cum facea Espero, (se pare ca bara antiruliu e mult mai groasa) dar tot raman la parerea mea ca e muult prea rigida suspensia pt mine. Zdruncina pe drum rau ca o caruta, foarte nemultumit din punctul asta de vedere de masina asta, spinarea si rinichii mei plang dupa Espero. Consumul la dus cu 2 persoane si cca 10 kg de bagaje , portbagaj/cutie pe plafon gol si circulat strict regulamentar in jur de 5,4 la intors 4 persoane si toate portbagajele full 6,3 la fel circulat cu viteza regulamentara. Traseu Bucuresti Sofia centura N. kulata , Salonic , plaja Dyonisiou . Sincer am renuntat dupa o saptamana de circulat cu ea in oras sa ma mai preocupe consumul ei dupa gurmandul Espero. Asta o sa fie ultimul comentariu legat de consumul ei. Mai am o saptamana/doua treaba cu ea si o sa ma ocup de schimbatul distributiei , verificat compresie (ca fapt divers) si facut sa se inchida blestematele alea de oglinzi si din telecomanda ca m-au exasperat ! Sa trebuiasca sa pornesc iar motoru' ca sa pliez oglinzile daca am uitat (deh batran ) sa le pliez inainte de a opri motoru ' ?.Oribil ! Nu mai am rabdare sa astept pana imi vine Vagcomul din USA si o sa ma duc la cineva de pe aici de pe forum sa imi faca asta la oglinzi ca m-au terminat nervos. Eu inca nu m-am dumirit ce indica "ceasul" mare din stanga: este un turometru ? Daca da, atunci de ce nu indica turatia la relanti? Sau e doar o "chestie" care iti indica cum trebuie sa turezi motorul ca sa mergi economic si sa se miste frumos acolo pe bord cand apesi acceleratia? Sau sa vezi cand incarca bateria regenerativa ? Mai am de studiat. Oricum eu cred ca e doar o "chestie" si ca daca vreau turometru adevarat trebuie sa ii iau unul suplimentar evantual din alea de pus pe stalp. Aceasta NU a fost o intrebare tehnica, nu astept raspuns la ea de la colegi. E "just homework" Acum trebuie sa vad care este siguranta de la bricheta ca a reusit fica mea sa o arda facand "mamaliga "cu un incarcator in priza din spate, la pasageri. Am manualul si nu o sa fie o problema. Ma uitai azi de curiozitate , la tabloul de sigurante si am fost foarte dezamagit cate locuri goale sunt si de faptul ca nu au pus hartiuta cu rolul sigurantelor pe capacul lor.Oare la ce foloseau sigurantele alea nepuse ? :)))) Si cred ca o sa mut alimentarea prizelor de pe + ce trece prin "contact", practic la asta keyless, cand este motorul pornit sau "Ready"fiind hybrida, pe un + ce nu dispare daca este oprit motorul, ca nu imi place cum este acum.
    0 points
  26. Nu cred ca or sa sie exportate in Europa.Sunt pentru piata Asiei si aia sunt obisnuiti cu modul de lucru al chinezilor
    -1 points
  27. Este doar parerea mea personala, subiectiva si nedovedita stiintific ca masinile pentru est sunt mai proaste. Cumnatul meu are 2 masini identice teoretic din 2002. Una luata din Romania care are acum 75.000 Km si una care are acum 260.000 Km luata din Germania. Toata familia lui o prefera pe cea cu multi Km "ca merge mai bine, trage mai bine, incalzeste si raceste mai bine". A mea este de provenienta Germania la origine. Are 220.000 km. Nu ma pot mira destul la ce folosesc topicurile despre schimbare amortizoare, bucse, segmentare, geometrie, reparare compresor clima, etc. In februarie la verificarea tehnica i-am spus omului: Verificati bine masina ca totul la suspensie este din fabrica. Nu a avut nimic de obiectat, ba mai mult masina a fost blocata si a venit supracontrol de la RAR si nu a fost nici o problema. Si folosesc si deviza " viteza mare face groapa mica"; In schimb vad si aud despre masini noi in garantie duse cu platforma la service. Pai eu am avut Dacie din 1985 si nu a vazut platforma pana in 2005 cand am vandut-o. ( si acuma o mai vad in circulatie inca). Cat despre Jetta cu VIN de Germania, iata topicul: http://vwforum.ro/topic/87660-astept-jetta/page-4
    -1 points
  28. Un Launcher foarte versatil (Agama).Interesant cand te plictisesti de UI unitatii chiar si OEM fiind ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!