Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2018 în toate secţiunile
-
Eu am avut o experienta nefericita cu spuma de la climaexpert. S-a uscat pe tubulatura si ulterior la viteze mari ale ventilatorului incepeau sa zboare fulgi prin masina. Poti folosi cu rezultate bune produse de la crc, wurth. Ultima data am folosit substantele folosite si la ac-ul din casa si anume climanet si climasan.2 points
-
Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)1 point
-
Da, intr-adevar, arata din 5 in 5 litri valoarea de re-umplere. Depinde acum cand realimentezi. Eu l-am prins cand imi arata Refuel 35l si am bagat putin peste 34l la loc in rezervor . Inca nu. Asteptam sosonii de iarna! . Multumim! ?. Asemenea si pentru HSK ! Codurile pentru capac sunt 06K 103 925 AA si 06E 103 104 pentru suport (adica surubul pe care se fixeaza ). Capacul de la baterie nu are cod... Este China, dar se potriveste la fix peste baterie si se fixeaza cum trebuie, fara vibratii sau sa se deplaseze. Are chiar si un mic capac de vizitare pentru borna + de la baterie . M-am uitat si la buson. All clean and good! Inscriptionat Castrol... Cand schimbam marca/modelul de ulei, schimbam si busonul!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dacă răsfoiești acest topic vei vedea că prețul bun nu este un argument în favoarea achiziției. Mai degrabă sunt preferate uleiuri scumpe sau cu multe recomandări. Valvoline este ulei atipic, nu este scump și totuși are multe recomandări. Personal prefer să mă informez din alte surse și în ultima vreme mă abțin de la a mai face recomandări pentru un anumit ulei. Cei 10000 km interval de schimb sunt cel mai bun lucru care poți să îl faci pentru mașina ta.1 point
-
@Trofin Liviu Total Ineo 5w30 am folosit la un Peugeot 407 2.0 hdi si stiu ca este un ulei foarte bun.Insa vad ca acum criteriul principal de alegere al unui ulei este pretul,daca este mai scump este si mai bun!Insa parerea mea este ca sunt uleiuri bune si in categoria de pret de mijloc si atat timp cat respecta norma nu vad ce rau ar putea face motorului!Mai ales ca eu fac schimburile la 10000km1 point
-
Ambele sunt uleiuri foarte bune, pachetul de aditivi este similar furnizat de Lubrizol, vâscozitatea aproape identică. Total are un TBN de 8,7 dar dacă ai răbdare Valvoline va scoate o nouă formulă cu TBN peste 8. La uzuri ambele stau excelent. Chiar este foarte greu să faci o departajare dpdv tehnic, găsește tu alte criterii.1 point
-
Salutare!Pt 504.00/507.00 ce recomandati intre Valvoline Synpower XL-III 5w30 si Total Quartz Ineo Long Life 5w30?1 point
-
@mihai.onu94 Eu nu m-as stresa in locul tau. Am pus si de la moldoveni, de la statii obscure si nu am simtit absolut nicio diferenta in mers/consum. Corectiile la injectoare sunt toate aproape de 0.1 point
-
1 point
-
Nu cred ca difera calitatea fata da acelasi peco din oras... Gandesc ca e doar "avantajul" ca pe autostrada, ca nu te abati din drum. La fel si cele de pe centura: cine e in trecere nu se mai incurca prin oras sa alimenteze...1 point
-
Daca aveai CR, hai PD, intelegeam. Dar cu ALH, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji...1 point
-
Eu tin minte ca m-am conectat pt lampa de usa, la firele din usa, care plecau de la yala spre iesirea din usa. Tin minte ca am postat in aria de Golf 5, la tutoriale.1 point
-
Pai sa va pun si o poza pe zi , una peste alta eu sunt super incantat de rezultat , tot astazi am achizitionat un set de faruri AM cu xenon , sper ca pe sfarsitul saptamanii sa le montez1 point
-
Si mie-mi place . Multa vreme am cautat pt 1p, pe altea avea Cosmin parca.1 point
-
Exista si cp3 mai robuste dar devin prea mari ptr ce ne trebuie noua. Eu de exemplu invart o cp3 cu potential de 450 cai dar ptr o aplicatie de 170 e overkill datorita puterii pe care o absoarbe in plus.. Caut sa imbunatatesc produsul fara sa fie overkill. In plus vreau sa fac trecerea la alte pompe care sa nu se apropie mult de EGR si modificarea tevii sa fie mult mai usoara. Mereu ma gandesc la solutii mai bune, am deja alte 3 modele de pompe dar nu e asa simplu precum poate parea din exterior.1 point
-
Revin cu impresii de dupa concediu, 2200km pana la litoralul grecesc respectiv Nikiti, Sithonia drumusi scurte de pana in 10-30 km pana la diferite plaje si 2 drumuri pana la Thessaloniki... inca masina nu inceteaza sa ma uimeasca... Scaunele sunt FOARTE confortabile, motorul cu toate ca e mic (in comparatie cu ce am avut) dar nu mi-a dat impresia vreodata ca este stresat... tinand cont ca a fost plina masina de bagaje avand si bicicleta sus in suport ? consumul a fost fenomenal... Un singur lucru a fost cu minus, dar l-am rezolvat imediat ce m-am intors: farurile bateau mult prea aproape1 point
-
Cine crezi ca sta sa faca astfel de verificari @Emy D ? Spuma nu pun deloc in bidon...bag doar solutie...si mai dilueaza aparatul...cat vrea el...la fel nu am stat sa calculez... Lancea e reglata cu diluatia la minim...1 point
-
Cred ca nu ai citit despre probleme motorului 1.8 tsi 160 CP. Cauta pe google.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iulian, ar fi trebuit sa faci și o igienizare sistemului înainte de a monta noul filtru. Bacteriile si ciupercile nu s-au limitat doar la filtru.1 point
-
@Edy_77 mulțumesc pentru opinie. Deoarece nu am suficient timp să mă deplasez în afară, mă gândesc să mă orientez spre firmele din țară. Când spun cât de cât full, mă refer să aibă suspensie adaptivă, geamuri electrice față spate, tapițărie piele, navigație, încălzire în scaune și senzori de parcare.1 point
-
Salutare ! Greu postez..dar si cand postez.. 245xxx km Luna asta am avut ceva mai mult timp pentru Roscata, m-am ocupat in principal de intretinere si de cativa pitici - Parbriz nou Pilkington - Stergatoare noi Aero Bosch - Curatat+vopsit etrieri si tablitele de protectie din spatele discurilor - Folie Llumar geamuri fata-spate - Foliate grila fata, oglinzi si sigla spate negru lucios Oracal - Schimbat leduri interior+portbagaj - Shimbat presuri textil oem - corectarea lacului+polish auto+ceara protectie cu produse din gama Meguiars M-am obisnuit cu suspensia, nu e atat de grav pe cat ma asteptam, e chiar suportabila, trebuie doar ceva mai multa atentie, in rest, motorina si plimbari.. Am facut si o pana spre Transrarau si rezerva s-a dovedit a fi super utila.. si de restul pozeee Toate bune1 point
-
Deja se poate spune ca a trecut de majorat ? Ca si concluzii dupa drumul de aproape 2500km pot spune ca sunt uimit de feelingul de la volan, masina la cat este de mare este foarte elastica, se simte usoara, evident ca oricand, oriunde poti spune ca este nevoie de mai multa putere, dar in linii mari este OK. Scaunele sunt foarte confortabile, iar Active Info Display, pot spune ca "face toti banii"... Sunt foarte multe informatii exact sub ochii tai, nu trebuie sa iti mai muti privirea pentru harta & stuff Consumul este pentru mine un soc (asta in conditiile in care vin de pe un 3.0TDI cu niste modificari) deci inca un mare plus. Urmeaza sa fac un drum de Grecia cu masina plina de bagaje, 3 persoane (sau na, 2 persoane jumatate) si bicla sus pe masina... sa vedem cum se comporta... ? Ah... si au fost montati si barele Thule si suportii de biciclete ... nu pot spune ca masina mai arata la fel de bine, dar este o necesitate ?1 point
-
Si pentru ca viata in Romania cu roti de 19'' nu e chiar ca-n filme, dupa nici un an jumate eram mandrul posesor al unor greierasi prin zona usilor. Nici subwoofer-ul adaugat in toamna nu m-a iertat si de la vibratiile lui se auzeau tot felul de "zornaieli" care imi mancau zilele efectiv. Asadar, Thomas a primit astazi pe toate usile insonorizare cu CTK Premium 2.2 pe partile de tabla (partea dinspre exterior + partea dinspre interior) si burete fono izolant pe spatele fetelor de usi. Ca rezultate, e peste asteptari (cel putin ale mele). Greierasii si zornaielile au disparut in totalitate, ceea ce si urmaream! Boxele din usi se aud acum mai bine, pe partea de medii si bass. Zgomotul la interior s-a redus, nu as putea spune cat, dar e ceva mai liniste in masina, cel putin prin oras. Ramane de vazut la drum lung daca si zgomotul la rulare e mai redus. Bonus, usile la inchidere scot un sunet mult mai placut, mai gros si sunt ceva mai grele. Atasat si cateva poze din timpul instalarii.1 point
-
1 point
-
Am iesit din service. Am schimbat placutele de frana, bieleta fata dreapta, ulei cutie+motor+ filtre. Cost 3200 Cu observatia ca amortizorul spate stanga este pe duca din cauza gropilor, anvelope foarte dure...In viitorul apropiat o sa-l schimb. Pret 1750 ron la midocar Cod: 1K0513045F. Nu prea am gasit pe net oferte si preturi mai ok. Daca stie cineva pe unde as putea sa gasesc... Anvelopele sunt foooarte silentioase. Este liniste in habitaclu, parca mai bine decat cu cele de iarna. Partea laterala a anvelopei foarte moale si predispusa la stricaciuni(intepat, galme..etc) La bridgestone zici ca este din fier partea respectiva. Un feedback concret nu prea pot sa va dau despre anvelope pt.ca am mers doar prin Bucuresti. O sa revin dupa un drum lung. Momentan sunt multumit de alegere.1 point
-
1 point
-
jurnal, Acum 2 saptamani uam facut un traseu la Balchik(Castel Regina Maria +Gradina Botanica)-Dalboka-Capul Kaliakra-Bucuresti. + 2 drumuri intre Dalboka-Balchik pentru mancarica de midii/icre/peste :) Total 850 km- 1 singur plin+4 persoane+bagaje Un wekend foarte reusit la bulgari. Surprinzator de relaxant si nota 10 pentru Gradina Botanica. Nu ma asteptam. N-am depasit 150 pe autostrada, iar in localitati un mers regulamentar. Ne apropiem de 25.000 km dupa aprox. 1 an de la achizitie. Poze1 point
-
1 point
-
@ DarianM Multumim pentru urari! Imi place foarte mult R20, insa consumul mi-a alungat ideea de a cumpara in trecut un R32... Printre timp am mai finalizat cateva etape importante.Ieri am reusit sa platesc toate taxele vietii si am inmatriculat masina(rar + admin.fin+cec+oficiu postal+politie ). Tot ieri mi-am ridicat si numerele+ bonus daca tot eram acolo am mai platit 68 lei si mi-am schimbat si permisul de conducere. Expira in 2014 si mi-a recomandat si cel de la inmatriculari sa-l preschimb pentru ca-mi schimbasem domiciliul in Bucuresti. Undeva pe la ora 16.30 terminasem cu tot, dar plecat de acasa de la 8.30 . Plus ca la RAR nu prea se respecta programarea... Dupa ce mi-am pus numerele :D , m-am dus la Porsche Inter Auto ca erau aproape si mi-am luat 1 capac central pentru janta. In weekend am facut o mica expeditie( Bucuresti-Constanta-Slobozia-Bucuresti) si bineinteles ca am ajuns cu piese lipsa acasa... :( Eu am avut impresia ca mi-a sarit acel capac , dar dnul de la reprezentanta m-a asigurat ca a fost furat :)) . Pret capacel central 40 LEi (mi-a picat fata, eu vroiam sa iau vreo 4, dar m-am linistit si am luat doar unul si daca e pe viitor ma interesez pe la dezmembrari). Suplimentar mi-am mai luat si capacele pentru prezoane. aprox 2 lei buc (La vw bora intotdeauna aveam lipsa) Aseara dupa ce am terminat cu numerele m-am dus repede la spalatoria recomandata de Circoloco si am spalat-o un pic, insa am fost dezamagit ca din lipsa de timp baietii au spalat-o pe la ora 20.00. Spalatoria ok si am stat de vorba si cu managerul care parea foarte de treaba.Mersi Circoloco! Azi am observat ca am o mare problema cu insectele de pe bot . Foarte multe urme lasate pe tabla, grila etc...Nasol. Am luat-o eu un pic la bibilit cu o solutie de la Petrom impotriva insectelor si am mai indepartat din raul produs pe autostrada... Poze cu Gyfonu! :)1 point
-
nu...nici vorba.... le am schimbat eu. daca vrei detalii, in privat0 points
-
Foarte bine faci daca iti retragi avansul dupa 5 luni ridica din umeri ? Atunci pa ca mai fac si altii masini . Daca da o criza mondiala ii mai aduce si pe producatorii auto cu picioarele pe pamant.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00