Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.09.2018 în toate secţiunile

  1. Pedestrian protection un mare bulshit! Urcam pe Serban Voda dinspre Tineretului, viteza undeva pana in 40/ora, complet relaxat-nimic in fata, nimic in spate. Fiind cu picorul pe acceleratie masina baga o frana cat se poate de violenta de mi-a inghetat instantaneu sangele in vene! Va dati seama ce senzatie aiurea Dupa ce mi-am revenit cat de cat am incercat sa realizez ce s-a intamplat si avand o memorie vizuala buna mi-am adus aminte ca in campul vizual periferic am zarit la un moment dat o punga de plastic care se afla in dreapta pe carosabil si era in miscare datorita vantului. Dar nu-mi aduc aminte sub nicio forma ca aceasta sa fi zburat in vreun fel prin fata masinii! Oricum senzatia complet idioata, ma intreb cu groaza ce s-ar fi putut intampa sa fi avut o masina in spate. Deci , aviz celor cu aceasta functie..sfatul meu este sa o dezactivati ca sa nu ajungeti in situatii similare.
    3 points
  2. In wekend am schimbat valva si am refacut mufa care nu mai exista. Totul a revenit la normal.
    3 points
  3. Eu am reusit sa consum amestecul din rezervor (aproximativ 1000 km in afara localitatii + 100 km in oras). Am ales sa merg fara sa mai alimentez intermediar (nu as fi dormit linistit noaptea stiind ca mai am 10%-5%-2% benzina... etc). In momentul in care mi s-a aprins becul am alimentat 60 l motorina la care am mai adaugat aproximativ 200 ml ulei 2T (daca tot am dat banii pe el... sa-l si consum). Nu am avut nici o problema, practic nu am simtit ceva anormal la masina. In seara asta am schimbat filtrul de motorina, am verificat regulatorul de debit, totul curat. Vedem in timp daca apare ceva "delicat". Atasez un log facut dupa consumarea amestecului. Va multumesc pentru ajutorul acordat.
    1 point
  4. Scriam pe la sfarsitul anului 2016 (pagina 4 din topic) despre problema pierderii de antigel la touran, motor BKD. Pe baza unui test de CO2 in antigel, s-a dovedit a fi chiulasa. In cele din urma am decis sa merg pe varianta reparatiei chiuloasei, in speranta ca va fi totul OK. In primele zile din 2017 masina iesea din service cu chiulasa reparata la Foris Company, Tg. Mures (am schimbat distributia+alte piese de la motor cu aceasta ocazie). In cazul meu, problema a reaparut (deci dupa un an si jumatate--cam de prin iulie am observat ca pierde iar antigel). Pierderile se observa doar la drumuri lungi si in sarcina (drum de deal, munte). Ramane sa pun chiulasa noua. Am revenit cu aceasta precizare pentru cei care se gandesc la reconditionare. Nu recomand.
    1 point
  5. Daca te-ai prins de la inceput de ce nu ai lasat masina acolo sa incerci sa scoti aproape tot amestecul din rezervor, fara sa mai pornesti masina?
    1 point
  6. Am avut si eu o problema cu o vibratie, m-a terminat cei 4K km facuti in Grecia. Se manifesta la 1800 RPM si facea destul de rau. Am zis ca e de la cardul cazut in bord, am reusit sa-l scot singur acasa si tot aveam acea vibratie. Pana la urma s-a dovedit ca era un fix de 10 secunde, la piciorul drept al soferului e un capacel care acopera surubul care prinde plasticul de la tunelul median.Acea bucata de palstic nu statea in cleme si vibra urat de tot. Poate mai are cineva problema asta la diesel.
    1 point
  7. Am glumit . Se vede clar ca e parcare.
    1 point
  8. Top tec 4200 dupa parerea mea...
    1 point
  9. Salutare! Revin cu cateva noutati si impresii, dupa parcurgerea a peste 30 000 de km, din martie 2017 de cand se afla in proprietatea mea. Am reusit sa o fac sa se plimbe de la Viena pana la malul Marii Negre. De altfel, in acest concediu, impreuna cu domnisoara cea mica am facut peste 2500 de km, cu nopti dormite in Sinaia, Eforie, Ploiesti, Transfagarasan, Sighisoara si Certejul de Sus. In niciun moment nu m-am simtit dezamagit de prestatia masinii, indiferent ca am mers cu viteze demne de a ramane fara permis pe loc sau in aglomeratia marilor orase. Mai mult, un episod ce m-a facut pentru prima oara in viata sa tremur la volan s-a intamplat vineri dimineata, pe drumul ce leaga Resita de Lugoj (un drum foarte intortocheat, fara vizibilitate in majoritatea curbelor). La iesirea dintr-o curba la stanga, am avut surpriza neplacuta sa vad cum un VW Transporter cu inscriptiile Fan Courier se indrepta furtuginos spre jumatea mea de drum, fara nici cea mai mica intentia de a corecta traiectoria. Am apucat sa claxonez scurt, mi-am bagat mainile in volan ca la kart, tras dreapta spre marginea drumului, iesit cu rotile din dreapta pe iarba/nisip/pietris (noroc ca nu a fost acolo vreun cap de pod sau parapet sau bolovani, etc), tras de volan stanga, moment in care, spatele a vrut sa isi continue drumul pe langa drum, am reusit sa contrabrachez (aici am zarit palpaind martorul esp-ului), si masina s-a indreptat si am putut sa continui deplasarea, desi eram deja cu jumatate de masina pe sensul opus. Atat de razant am trecut pe langa VW, incat nu-mi venea sa cred ca nu am nicio zgarietura pe masina! Daca ar fi fost ud pe jos sau daca eram cu vechea Fabia........nu cred ca as mai fi fost in stare sa scriu aceste randuri. Sper sa nu mai am astfel de experiente, m-am convins de masina ca poate mult mai mult decat pot eu ca sofer. De anul trecut am mai schimbat la masina doar becurile xenon, tot din incapatanare. Nu erau arse cele vechi, dar mi s-a parut ca alte masini cu xenon lumineaza mai bine decat a mea, asa ca le-am schimbat (2x 220 lei Osram D1S, original spare part) si s-a dovedit a fi un lucru bun. Am masurat empiric cu o telefonul si cu o aplicatie diferenta in lucsi dati de fiecare bec in parte. Cele vechi aveau undeva la 72 000-82 000 lx, cele noi 135 000-145 000 lx....... No comment...... Cum in concediu compesorul de clima nu a luat nicio pauza, mi se pare ca se aude un zgomot metalic in plus cu clima pornita. Sper sa fie doar imaginatia mea bolnava, ca in rest masina se comporta exemplar (in comparatie cu mine ). In afara de revizii, am mai schimbat si rotile de iarna. Anvelopele vechi le-am aruncat, jantele le-am vandut si am procurat jante originale de Skoda Octavia 2 FL cu anvelope Continental Winter vechi de un an, de la un coleg ce si-a vandut Skoda lui. La urmatoarea revizie, mai spre sfarsitul lunii, sunt nevoit sa schimb si biletele anti-ruliu. Multumesc pentru rabdarea de a citi aceasta nuvela si sper ca nu v-ati plictisit! Numa' bine va doresc!
    1 point
  10. 1J0615301D discuri frane 256X22 1J0698151E1 set placute frane cu indicator uzura
    1 point
  11. Felicitari ... sotiei, ca te'a convins! ? Tu pana acum erai de genu - Cand te insori? - Daca ma ajuta Dumnezeu, nici anul acesta!
    1 point
  12. Hai ca am trecut si de etapa asta......Tiguanul este cel care m-a dus pe mine sa imi fac un "retrofit " de data aceasta Let the good times roll !
    1 point
  13. Cred că este polistiren de la anvelopările blocurilor.
    1 point
  14. Hmmm, de la un banal soft stage 1 la 3.0 tdi Si ca sa arunc paie pe foc, de ce nu 2.0 tfsi?
    1 point
  15. Ce viteza avem la 3000 rpm? T3, 1,6 TD, motor Jx, cutie 4 trepte.... An 1990. Ha! Stie cineva? Eu sunt curios si ma intereseaza. Pot monta turometru? Ceva model?
    1 point
  16. T3..1,6TD. Cutie in 4 trepte. - Consum 5% Mentionez ca am luat masina de 2zile. Fostul propietar mi-am declarat 5%. Sa nu fie adevarat? Sa fi avut curaj sa minta? Ce spuneti?
    1 point
  17. Mie nu-mi plac sincer sa fiu, poate sunt mai ok decât jantele de tabla alea clasice dar nu se ridica ca si aspect la valoarea unei O3. Daca erau pe o Octavia Tour parca era mai ok... Desi daca ma gândesc, pe jantele de tabla standard se pot monta niste capace si arata mai bine decat astea. Poate or fi la moda, dar tot nu-mi plac. Vad ca toata lumea le apreciază, mă gândeam ca poate sparg eu gheata cu critica ? Nonetheless, important e sa-ti placa tie Razvan. PS: Abia astept sa revii la jantele de vara ?
    1 point
  18. Pai 5w30 si 5w40 sunt apropiate ca si viscozitate: HTHS PUTERNICA Vascozitate peste 3,5 mPa.s Exemple de norme si specificatii ale constructorilor pentru aceste uleiuri: ACEA A2 / B2, A3 / B3, ACEA A3 / B4, C3, VW 502.00 / VW505.00 / VW 505.01/ VW 504.00 / 507.00, DC 229.1 / 229.3 / 229.5 / 229.31, BMW LL- 98/01/04, ............ De fapt W acela dupa prima cifra vine de la Winter.
    1 point
  19. dupa problemele ce le-am avut cu apa in interiorul masini iata cateva idei ce poate sunt de folos: 1. In spatiul unde este montat motorul electric al stergatoarelor sunt doua cai de acces a apei in interior : capacul cutiei cu connectori din partea soferului si cutia filtrului de polen din dreapta. Amble le-am banuit a avea probleme cu garnitura de etansarea asa ca le-am desfacut si am inlocuit garniturile. Dupa montare am mai dat un snur de silicon pentru a fi sigur ca etanseaza, ca nu-mi propusesem sa umblu pe acolo prea des. 2.Garniturile de pe fata metalica din interiorul usilor se degradasera in partea de jos si astfel patrundea apa. Apa se prelinge pe geam, pe langa chederul de geam, , pe sistemul de actionare electric si apoi pe fata metalica din portiera. S-a rezolvat realtiv simplu inlocuid doar de la jumatatea panoului in jos cu cheder cauciucat (de pus pe la gamuri) cu o parte autoadeziva ce l-am gasit la magazine cu materiale de finisaje inerioare & instalatii. Ambele usi din fata aveau probleme iar in spate doar una. 3. La una din usile din spate imi izvora apa de pe sub chedeul de cauciuc chiar in partea de jos in mijloc. Intra apa pe langa cheder si prin capilaritate trecea dinspre exterior spre interior iesind jos . Chederul usilor din spate isi pierduse fermitatea cu care se tinea strans de caroserie in zona incuietorii unde face un unghi destul de ascutit si armatura metalica din interior e solicitata mai mult. L-am tras usor pana s-a desprins pe o portiune mai mare de sus pana jos in dreptul aripei spate si am strans usor cu un patent lat in cleste si fara dinti canalul "U" ce se fixeaza pe caroserie. Urmeaza apoi operatiunea inversa de presare pe pragul metalic. Recunosc ca am descoperit destul de greu sursele problemelor dar informatiile din aria topicului au fost de folos. DIn pacate odata patrunsa apa in interior trebuie intervenit in forta altfel incepe sa se cam imputa lucrurile, la propiu. Am scos toate paslele alea de pe sub mocheta cu toate ca erau umezite doar intr-un colt sau pe mijloc, si le-am lasat sa se usuce bine, inclusim mocheata a stat intre timp departata sa circule arerul si sa se usuce totul pe acolo.
    1 point
  20. Si din profil, pentru cei care iau in calcul acest model: Gumele se simt ca sunt mai soft decat cele de vara, am prins si bulevarde libere in week-end, ce mai, o placere... se infige roscata cand e nevoie. P.S.: cand apuci sa mergi cu a 3-a turata mai mult, dupa 20-25min., poftim o regenerare scurta, probabil ca asa e gandit: cand vede ca se merge mai bine, hai sa-l ardem. I love my Skoda!
    0 points
  21. Am schimbat rotile azi + setat 190km/h (am luat cauciucuri cu indice T) si presiunea noua in Bolero: ~7300km in bord, de-abia astept mini-vacanta.
    0 points
  22. Am văzut azi ca în configuratorul Skoda Cehia apare versiunea L&K. Este cu aproximativ 4000 eur mai scumpă decât Style (37400 Style 2.0 Tsi, 41400 L&K 2.0 Tsi).
    -1 points
  23. Cu masina pe plaja? Vai, vai, vai...
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!