Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.09.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare! Revin cu cateva noutati si impresii, dupa parcurgerea a peste 30 000 de km, din martie 2017 de cand se afla in proprietatea mea. Am reusit sa o fac sa se plimbe de la Viena pana la malul Marii Negre. De altfel, in acest concediu, impreuna cu domnisoara cea mica am facut peste 2500 de km, cu nopti dormite in Sinaia, Eforie, Ploiesti, Transfagarasan, Sighisoara si Certejul de Sus. In niciun moment nu m-am simtit dezamagit de prestatia masinii, indiferent ca am mers cu viteze demne de a ramane fara permis pe loc sau in aglomeratia marilor orase. Mai mult, un episod ce m-a facut pentru prima oara in viata sa tremur la volan s-a intamplat vineri dimineata, pe drumul ce leaga Resita de Lugoj (un drum foarte intortocheat, fara vizibilitate in majoritatea curbelor). La iesirea dintr-o curba la stanga, am avut surpriza neplacuta sa vad cum un VW Transporter cu inscriptiile Fan Courier se indrepta furtuginos spre jumatea mea de drum, fara nici cea mai mica intentia de a corecta traiectoria. Am apucat sa claxonez scurt, mi-am bagat mainile in volan ca la kart, tras dreapta spre marginea drumului, iesit cu rotile din dreapta pe iarba/nisip/pietris (noroc ca nu a fost acolo vreun cap de pod sau parapet sau bolovani, etc), tras de volan stanga, moment in care, spatele a vrut sa isi continue drumul pe langa drum, am reusit sa contrabrachez (aici am zarit palpaind martorul esp-ului), si masina s-a indreptat si am putut sa continui deplasarea, desi eram deja cu jumatate de masina pe sensul opus. Atat de razant am trecut pe langa VW, incat nu-mi venea sa cred ca nu am nicio zgarietura pe masina! Daca ar fi fost ud pe jos sau daca eram cu vechea Fabia........nu cred ca as mai fi fost in stare sa scriu aceste randuri. Sper sa nu mai am astfel de experiente, m-am convins de masina ca poate mult mai mult decat pot eu ca sofer. De anul trecut am mai schimbat la masina doar becurile xenon, tot din incapatanare. Nu erau arse cele vechi, dar mi s-a parut ca alte masini cu xenon lumineaza mai bine decat a mea, asa ca le-am schimbat (2x 220 lei Osram D1S, original spare part) si s-a dovedit a fi un lucru bun. Am masurat empiric cu o telefonul si cu o aplicatie diferenta in lucsi dati de fiecare bec in parte. Cele vechi aveau undeva la 72 000-82 000 lx, cele noi 135 000-145 000 lx....... No comment...... Cum in concediu compesorul de clima nu a luat nicio pauza, mi se pare ca se aude un zgomot metalic in plus cu clima pornita. Sper sa fie doar imaginatia mea bolnava, ca in rest masina se comporta exemplar (in comparatie cu mine ). In afara de revizii, am mai schimbat si rotile de iarna. Anvelopele vechi le-am aruncat, jantele le-am vandut si am procurat jante originale de Skoda Octavia 2 FL cu anvelope Continental Winter vechi de un an, de la un coleg ce si-a vandut Skoda lui. La urmatoarea revizie, mai spre sfarsitul lunii, sunt nevoit sa schimb si biletele anti-ruliu. Multumesc pentru rabdarea de a citi aceasta nuvela si sper ca nu v-ati plictisit! Numa' bine va doresc!
    5 points
  2. Hai ca am trecut si de etapa asta......Tiguanul este cel care m-a dus pe mine sa imi fac un "retrofit " de data aceasta Let the good times roll !
    5 points
  3. BMW scrie pe tine, in grupul VAG nu te mai incinta nimic!
    2 points
  4. In primul rand felicitari si sa fie sanatos si fericit belele! Nu mi-o lua in nume de rau dar pe ce te bazezi cand apreciezi ca portbagajul golfului nu-ti este suficient odata cu aparitia celui de-al treilea membru al familiei? Din experienta proprie iti spun ca n-ar trebui sa ai nicio problema cat timp faci bagajele inteligent. In primele trei luni din viata piticului am folosit aleator si fostul G5 si n-am avut nicio problema in a cara si patutul pliabil, si carutul si toate cele necesare unui week-end prelungit departe de casa. Iar primii trei ani i-am petrecut in principal alaturi de un coupe cu 4 usi, bazat pe o platforma de compacta, cu un portbagaj cu doar 100l mai mare decat al golfului, dar a carui ergonomie din cauza formei caroseriei nu era nici macar din acelasi film cu a golfului. Si n-am avut nicio problema in a strabate de fiecare data jumatate de continent in doua concedii de cate trei saptamani fiecare. Asta in conditiile in care una din regulile mele personale este "fara bagaje in cabina, toate bagajele merg doar in portbagaj". Recomandarea mea, dupa ce am trecut prin asta, asteapta sa treaca "haosul" primelor luni si vei vedea ca nu e chiar atat de grava situatia pe cat pare acum. Decat sa investesti intr-o cutie pe care vei ajunge sa n-o suporti pentru ca face zgomot, creste consumul, strica aspectul masinii, mai bine folosesti banii sa-i satisfaci un moft piticului/piticei/sotiei si petreci jumatate de ora in plus impachetand ceva mai judicios bagajele. Si asa in primele 6-8 luni sansele sunt foarte mari ca nu vei pleca foarte departe sau pe perioade foarte lungi, iar dupa nu vei mai cara patut pentru ca piticul poate sa doarma cu voi in pat, carutul se va transforma intr-unul de voiaj considerabil mai compact, etc... My 2c...
    2 points
  5. Dupa cateva luni de praf pe aici, revin cu cateva vorbe despre masinuta de care m-am indragostit din prima zi si de care nu m-am plictisit absolut deloc pana acum. Zilele astea am ajuns la 34k km, masina se comporta minunat. Din fericire, fata de alti colegi de forum cu Superb 3, sunt printre norocosii care nu au deocamdata niciun greier in masina si nici alte patanii care sa ma duca in service pentru a apela la garantie. Am tot adunat km, atat urban cat si extraurban, iar in curand va urma un drum care sa traverseze destule tari din Europa de Vest si sper sa apuc in zone din Germania sa vad si vmax (si temperatura uleiului aferenta vitezei respective macar pe ~1 minut de mers constant), fara aglomeratii sau limitari pt lucrari (P.S. pentru moderatori - nu o sa postez aici vitezele dupa calatorie, ca sa nu mai incalc regulamentul ). Am aproximativ 13k km facuti de la revizie si fata de primii 13k km facuti cu masina, de data asta nu a papat ulei aproape deloc (a scazut aproape insesizabil de pe maxim pe joja). Am sesizat insa un aspect pe care il consider important pentru posesorii de 1.4tsi cu ACT. Spuneam de trepidatia respectiva cand merge in 2 cilindri mai subturat. Se pare ca am reusit sa gasesc benzina potrivita pentru a nu mai aparea deloc. Mol - nu. Petrom - nu. Omv - nu. Rompetrol - da, dar doar cu benzina de 95, cu cea de 98 tot se simte putin. Am ceva plinuri de cand merg cu Rompetrol de 95 si e singura benzina la care nu simt absolut nimic cand motorul merge in 2 cilindri. La fiecare plin cu altceva (Rompetrol 98, Petrom 95, Petrom 99, OMV 95, OMV 100, Mol 95, Mol Evo) reapare mersul ala usor trepidat cand e subturat motorul in 2 cilindri. Acum ma bucur la maxim de motor si nu-mi pare rau nicio clipa ca am ales ACT, mai ales cand la drum lung, mers relaxa la 100-110km/h consumul e intre 4,5 si 5,5. Las aici si cateva poze mai recente, de la trecerea inapoi la rotile de vara.
    2 points
  6. Dupa 5000 de km parcursi cu Scoutul eu zic ca este un compromis excelent intre un SUV si o masina normala fara 4x4 si garda joasa. Cine vrea suspensie mai rigida trebuie sa se orienteze spre O3 RS pentru ca O3 Scout nu e masina sport cu care sa mergi tare pe drumuri virajate. In schimb te poate duce foarte comfortabil pe drumuri de munte destul de dificile pe care cu o masina mai joasa si fara 4x4 nu prea ai ce cauta. In urma cu 2 saptamani am facut o iesire in Muntii Trascau pe un drum care pleaca din Poiana Galdei spre Tecsesti si mai departe spre Dealu Geoagiului si Modolesti, drum pe care masina in modul OffRoad s-a comportat excelent iar suspensia si-a facut datoria cu brio pe portiunile bolovanoase si intens spalate de ape din Cheile Tecsesti. Si consumul a fost unul foarte OK, 7,9 l benzina la suta de km dupa 650 km de parcurs mixt de drumuri nationale/autostrazi, urban si circa 150 km de macadam. Apropos, ieri noapte pe drumul de la Bran la Cluj 1 persoana + bagaje vreo 50-60kg si viteza medie de 75 km/h consumul a fost de 6,2% conform CB. Ei zic ca e bine pentru o masina de 1,6 tone cu motor benzina turbo si 4x4!
    1 point
  7. Am reușit să fac și eu operațiunea de montaj cotieră,alegând modelul Breckner Dacia Duster ph1 luând în considerare suportul care este mai înalt și cu scobitură pentru frana de mână și fiind foarte stabil având un material mai gros. Pentru extra stabilitate am confecționat din doua tăblițe de 2mm prelungire la suportul cotierei,prins cu pocnituri intre ele și apoi cu 3 autofiletante direct in pavilionul frânei de mână.
    1 point
  8. Cine crezi ca sta sa faca astfel de verificari @Emy D ? Spuma nu pun deloc in bidon...bag doar solutie...si mai dilueaza aparatul...cat vrea el...la fel nu am stat sa calculez... Lancea e reglata cu diluatia la minim...
    1 point
  9. Ieri seara intors din Thassos. Drumul ok. La intoarcere am evitat Makaza si am venit pe E85. Masina s-a comportat exemplar. Un consum destul de mare la intoarcere-7,4% dar si viteza medie a fost 80km/h. ?.
    1 point
  10. @Casio 68 Datele sunt cele oficiale de pe site-ul Castrol. Eu am folosit Professional VW si l-am luat de la Emag (mai clar ePiesa) cu 32 lei/l, Made in EU cu cod de bare 400.
    1 point
  11. trebuie trase fire si apoi activate cu VCDS.
    1 point
  12. Din ce stiu eu K 0021 nu descarca bateria si afiseaza senzorii noi pe RNS.
    1 point
  13. Voi astia, moderatorii, nu va activati sa putem da like? Macar Like!? E naspa...ca vreau sa dau like si nu pot, ca esti moderator Bine ai revenit! Bun consum ai avut - Dar ce viteza medie?
    1 point
  14. is curios daca pot schimba suspensia de pe scout ( amortizoare si telescoape) cu cea de pdg octavia 3. Despre Scout si discutam , curiozitatea mea este daca se mai plang si alti proprietari de suspensia foarte moale si daca se poate schimba cu ceva after market cu costuri rezonabile. In afara de asta nu este nimic de reprosat la masina, in opinia mea.
    1 point
  15. Cred ca nu ai citit despre probleme motorului 1.8 tsi 160 CP. Cauta pe google.
    1 point
  16. Care e diferenta intre consumul de pe BC si cel de la pompa?
    1 point
  17. Un search pe forum și găseai exact rezolvarea. Am avut și eu exact aceeași problema și după ce am găsit topicul am comandat piesa după cod și a funcționat perfect.
    1 point
  18. Nu, eu eram soferul masinii in fata careia ai intrat. ? Mi s-a parut ca recunosc masina de undeva.
    1 point
  19. Daca mai apare schimba vasul de expansiune lichid,sau il dai jos si cureti senzorul..
    1 point
  20. Am facut 10.000 km impreuna ( 137.000 ) nimic de reprosat in momentul de fata ; am de schimbat un soclu / mufa de la proiector pt ca am eroare de bec ars ; consumul pe ultimii 2200+ km este de 6.3 ( de mentionat ca nu o folosesc pt drumuri la job, in trafic infernal, unde probabil ar lua 9-12 ca orice masina care consuma mai mult stand pe loc ) ; se misca ok pt cei 210 cp si 435 nm. Pe viitor m'am decis pt un set jante R18 OEM GTI si stopuri de GTI Revopsirea in alta culoare iese din calcul, am tot studiat diverse golfuri si fara kit de R32 sau macar GTI nu arata prea deosebit. Jantele de GTI cred ca vor oferi un contrast bun avand in vederea culoarea masinii si foliile. ( atasez mai jos o poza cu un golf de pe net in culoarea mea cu jante gti ). Azi i-am dat o spalare calumea my golf wannabe
    1 point
  21. Am mai tras o plimbarica pana la Canionul 7 Scari...si in ciuda aglomeratiei de pe DN....cred ca am reusit un record la consum ?
    1 point
  22. Trebuie vazut daca e fier sau aluminiu
    1 point
  23. @Edy_77 mulțumesc pentru opinie. Deoarece nu am suficient timp să mă deplasez în afară, mă gândesc să mă orientez spre firmele din țară. Când spun cât de cât full, mă refer să aibă suspensie adaptivă, geamuri electrice față spate, tapițărie piele, navigație, încălzire în scaune și senzori de parcare.
    1 point
  24. 5000+ km…sa nu se creada ca Albastrica a stat in parcare. Q: Si pe unde ne-au mai dus rotile ei (cu tot cu cea nou cumparata)? A: Pai intr-un periplu de cateva zile in care trebuia sa consum voucherele de vacanta (don’t hate me…sunt bugetar). Traseu Bucuresti - Busteni (halta 2zile) - Sibiel (langa Sibiu-3 nopti) – Sighisoara (1zi) – Busteni (iar halta 1 zi) Bucuresti – Navodari (2 nopti) – Bucuresti…si mai gata ca s-au terminat voucherele J. Total aprox 1600km Partea cu Buc-Busteni si invers nu prezinta interes ca doar am fost acasa Restul traseului a fost gandit pentru a vizita cateva biserici fortificate in zona Transilvaniei iar la Navodari (aka Mamaia Nord / Mamaia sat – numai sat nu mai e) pentru balaceala. Noi l-am etapizat dupa cum urmeaza: 1. Busteni –Brasov – Sinca – Statiune Climaterica Sambata de Sus – Carta – Avrig – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, 104A (in mare parte multumitor dar cu portiuni mai dezamagitoare), cel offroad nu are denumire dar este pe undeva pe langa DJ102B – am mers dup awaze da J, DJ 105B, DJ 105J, DJ 106D, DJ 106E; - Am vazut: Manastirea Rupestra (Sinca Veche), Manastirea Bucium (partea de offroad), Manastirea Brancoveanu (Statiunea Sambata de Sus), Ansamblul fostei Manastiri Cisterciene (Carta), Castelul de lut (Valea Zanelor), Palatul Brukental (Avrig) – nu palatul in sine care este o ruina ci partea de restaurant; - Unde am mancat: palatal Brukental (Avrig) - te simti ca pe Valea Loarei. Aveam pofta de hribi J) - Cazare: Casa Elena (Sibiel) – micul dejun si cina de la dansii, separat de pretul cazarii, dar mancare a meritat. Bucatele aveau gustul copilariei si toate cat mai naturale. Pana si mezelurile erau luate de la un producator din Sibiu care este recunoscut pentru faptul ca nu foloseste conservanti si implicit nu tin asa mult ca altele. Se cheama SAMARIA. Am luat si noi la plecare produse de la ei iar acum cautam si prin Bucuresti sa vedem cine aduce bunatati de la ei. Daca esti cineva pe aici care stie pe unde gasim sa-mi dea un pont De prin Sibiel adunata…poza 2. Sibiel – Cristian - Sibiu – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106E, DJ 106D, DJ 106A - Am vazut: Biserica Evanghelica Fortificata (Cristian) cu Turnul Slaninii (foto) – produsele expuse se pot achizitiona, Muzeul Locomotivelor cu Aburi (greu de gasit, waze-arii din Sibiu nu notifica/semnaleaza/blocheaza portiunile in lucru), gradina zoologica, zona centrala din Sibiu – Piata Mare, Piata Mica, Podul Minciunilor, Turnurile Dulgherilor, Olarilor, Pasajul Scarilor, Catedrala Evanghelica (cu urcat cu tot pana in turn) - Unde am mancat: Kulinarium – Piata Mica (Sibiu) Dupa vizita la Biserica din Cristian am facut un popas intermediar la Intercar pentru completare cu lichid de racire G13 pentru ca aveam nivelul la nimin si achizitionat 1l ulei (sa fie…just in case). Uleiul este cel din poza si a fost 57lei / 1l. Am inteles de la cei de acolo ca ei cu acest tip fac schimburile. 3. Sibiel – Ocna Sibiului - Cisnadie – Cisnadioara – Paltinis – Gura Raului – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106B, DJ 106D, DJ 106A, DJ 106J (by waze) - Am vazut: bazinele cu apa sarata (Ocna Sibiului) din masina pentru ca nu eram echipati cu costume de baie si restul trusourilor pentru a petrece ceva timp acolo (de tinut minte ca data viitoare sa fim mai dotati), Biserica Evanghelica Fortificata (Cisnadie), Biserica Fortificata (Cisnadioara) – sus pe deal J, zona Paltinis – nu prea ai ce face acolo (poze de pe traseu), baraj cu contraforti (Gura Raului) Unde am mancat: aici m-a lasat memoria si nu mai stiu unde…..cred ca nicaieri pe traseu 4. Sibiel – Axente Sever – Medias – Valea Viilor – Medias – Biertan – Sighisoara. - Drumuri utilizate: DN 14 , DJ 142G , DJ 141B - Am vazut: Biserica fortificata (Axente Sever) – aici sunt si locuri de cazare in incinta fortificatiei, Biserica fortificata (Valea Viilor), Biserica Evanghelica Sf. Margareta (Medias) – cativa pusti si pustoaice erau ghizi…foarte ok de altfel, Biserica Fortificata (Biertan) unde apare si albastrica J, zona cetatii – turnul cu ceas, scara acoperita,biserica din deal etc (Sighisoara) - Unde am mancat: Medieval (Medias), Concordia (Sighisoara) – portii sanatoase si nu scumpe - Cazare: Casa Lia (Sighisoara) - chiar in cetate 5. Sighisoara – Saschiz – Viscri – Brasov – Busteni Drumuri utilizate: DN 13 , DJ 105A, DJ 104L –muci, praf cum vreti voi sa-l denumiti (mai bun a fost cel fara nume unde am zis ca am facut offroad) –partea Bunesti-Viscri are urme de asphalt, gropi, hartoape etc iar partea Viscri-Dacia este in reabilitare acum fiind la partea de terasament…deci pietre mari la greu si numai; Probabil Mr. Charles leviteaza pana ajunge acolo J) Am vazut: service pt. inlocuire anvelopa deteriorate cu rezerva L, Biserica Evanghelica (Saschiz), Biserica fortificata (Viscri) Unde am mancat: Viscri 32 – gasiti pe net despre ei ca asa m-am orientat si eu. Sincer am uitat de drumul prost pana acolo. Foarte fain/misto totul dpdv al meu ( pai nu bagam si noi o poza pt gurmanzi J) – carnati de casa cu dulceata de ardei iute si cartofii ciobanului) 6. Partea cu marea nu prea are istoric: traseu classic pe autostrada pana la Ovidiu, mare, soare, balaceala etc. Si-o poza sa nu zicem ca n-am imortalizat momentul. Si acum spre final s-o dam si in date tehnice … sa zicem: - Periplu transilvanean: 3 adulti + 1 copil + bagaje aferente, AC always on (23-25grade), 1104km, 6.48l/100km (dupa datele masini – 5.5% min/7.85max) - Litoral: 2 adulti + 1copil + una alta prin portbagaj, AC always on (23-25grade), 476km (nu am miscat masina cat am stat la mare), 6.2l/100km (dupa datele masinii 6% la dus si 6.4% la intors) - Am renuntat la benzina 99-100 si am bagat numai de 95 ultimele plinuri (Petrom). Nu simt vreo diferenta la consum sau cum trage masina. O sa mai bag de 100 ulterior sa vad daca o simt mai nervoasa (la diesel se simtea cand bagam motorina mai potenta). - In prezent sprint monitor imi da o medie generala de 7.71% pt 5113km (ultimul plin nu este luat in calcul evident pentru ca nu am alimentat inca). Skoda Connect imi da un consum de 7.25% pt cei 5620 km cati sunt in present. - Nu am mers la consum drept urmare am cam 60 scorul la drive green - Gasesc destul de des acum si treapta a 6-a…asta o aveam restanta de data trecuta - Nu pea mai folosesc AA deoarece consider ca este prea jos implementat/montat display-ul si iti iei destul de mult ochii de la drum. Pun telefonul ori in suportul pentru ventilatie iar in curand o sa-mi iau unul cu ventuza de parbriz. Era buna o amplasare ca la Audi mai sus. La ultimul drum homee Buc-Busteni via DN1 7.2% pentru 168km iar la intors oe DN1+A3 5.3% - 2 adulti + 1 copil + 100kg bagaje, AC on. La intors am mers intre 110 - 120 km/h (doar din pedala nu cu cruise activat). Si-o vedere din zona.
    1 point
  25. Bucuresti - Lefkada, medie de 75 KM/h cu A/C 4 persoane si masina full, 1101 km, medie 6.2 Lefkada - Bucuresti, medie de 81 KM/h cu A/C 4 persoane si masina full, 1081 km, medie 6.2 In Kefalonia / Lefkada cam 1000 de km in total, media intre 7 si 8.5 S-a mers si calm dar au fost si perioade de "drive it like you stole it".
    1 point
  26. Si daca iti spun ca o cutie de transfer are un ulei si cutia alt ulei ? Si daca mai spun ca grupul haldex (ma dau pe mine exemplu) are un ulei si diferentialul haldex alt ulei ? prin "alt" poti intelege "separat" Te asteptam cu planul de service. Ca sa nu ducem munca de convingere
    1 point
  27. o fi 507 bun dar nu la toate la Pd este 505.01 nu voi pune niciodată alta norma.
    1 point
  28. Toate 4 geamurile erau putin deschise. Apas lung lock pe cheie: 3 se inchid, 1 se deschide. Simply clever.
    1 point
  29. Te-ai molipsit de la Dancila? Corect este vaselina, nu vasilina. Vezi ce-i deasupra petei. Daca este busonul de ulei, poate la umplere/completare i-a tremurat mana mecanicului si a pus pe langa, sau daca este filtrul de ulei, la schimbarea lui curge ulei din el si este normal sa lase urme. (ar fi trebuit sterse imediat totusi).
    1 point
  30. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    1 point
  31. Nu o zic fiindca vand eu masina.. ci fiindca asta e realitatea.. Oamenilor, sau cel putin romanilor.. , le place sa fie mintiti frumos.. km putini.. masini facelift.. eventual si r line sau ceva .. daca mai are xenon.. trapa.. extra full mega full.. e vis, exact ce trebuie. Apoi dupa 2 saptamani / o luna-doua apar pe grupurile de facebook dedicate .. si incep sa intrebe de ce nu merge X .. de ce i-a picat Y .. cum face sa nu cheltuie Z mii euro pe cine stie ce picat... Nu mai bat gura degeaba ... cel mai simplu, intrati pe mobile.de.. cautati acolo o masina cu dotarile si starea pe care o vreti, si o sa vedeti preturile reale (si nu sa gasiti una doua ... ci minim 10-15 masini .. ca sa reflecte pretul real) ... si nu va ganditi ca le iau unii din alta parte cu cateva mii mai ieftine ... fiindca daca ar fi asa nu ar mai exista site-uri de genul mobile.de .. si-ar lua toti de la "licitatii" .. de la firme cu circuit inchis.. si prostii d'astea (da, ele exista, dar preturile nu difera atat de mult pe cat spera sau cred unii) . Invit haterii sa dea downvote
    1 point
  32. Scuze tuturor ca raspund asa tarziu, dar am fost "suspendat" de catre moderatorii care nu inteleg ca exista si tari unde viteze de peste 130km/h sunt LEGALE. Din motivul asta, voi inceta sa mai postez prea des pe aici. Cu siguranta nu sunt o pierdere pentru forum, dar cu abordari de genul asta, nici nu va exista progres in societatea asta. @CristiALF Cam asa ceva, zilele astea m-am tot dat cu Octavia si parca imi lipseste zbuciumul pe care-l ofera 1.9tdi in accelerari brutale pe treapta 2 si 3. Desi nu face suta mai repede decat Superbul, senzatia ma fascineaza, si parca Octavia ma indeamna sa merg mai tare decat Superbul, desi confortul la viteza e clar in favoarea balenei. @saibot si @ShadoWzZ Nu stiu ce sa zic, cel putin cu softul stock indiferent cat de mult o agresez fara sa ii dau timp de respiro, nu pare sa oboseasca. Chiar si dupa >500km de mers in acceleratii puternice si la viteze mari nu simt ca ar gafai, insa in toti km astia evident ca sunt destule momente in care sa-si traga "sufletul", ca doar nu am mers si nici nu am de gand sa merg cu ea pe circuit, vreau cuplul / puterea in special pentru depasiri mai in scurt, nu pentru facut 1 ora in continuu reprize de 0-200. @kpk1 Sincer nu mi se pare ca e nevoie de mai mult de 215 latime. De ce? Simplu, pentru ca la plecari de pe loc in forta, la franari bruste si la curbe luate la limita, masina se lipeste efectiv de asfalt. Ca si comparatie, la Octavia, cu rotile 205/55/16 pierde aderenta la plecari puternice si pe curbe are o anumita limita, iar pentru a se lipi de asfalt ca Superbul, am ales rotile pe 17, 225/45/17. Intre 215 pe Superb si 225 pe Octavia, sincer nu simt diferente la drum decat la confort, 215/55 fiind mult mai confortabile decat 225/45. ET-ul jantelor de 17 la Superb (Zeus si Stratos - ca pe astea le am) este 40. Pentru iarna am Stratos + anvelope Nokian WR D4, iar pentru vara am Zeus cu Falken-urile cu care a venit din fabrica. Poti vedea pe topicul asta in paginile anterioare poze cu masina si cu Zeus si cu Stratos, ca sa-ti faci o idee de cum arata. Pe final, pun doua poze de azi cu verisoarele, care au facut pentru prima data baie impreuna. Superbul a ajuns la 29800km si cel mai probabil nu va trece de 30k pana "la anul".
    1 point
  33. Asa arata luminiile ambientale pt golf 7. Exista aceasta iluminare doar in fata nu si in spate. Vezi ca in meniu sunt separate ca putere partea dreapta fata de cea stanga, cel putin la mine asa mai tin minte. Sa nu fie puse la 0% pe stanga si la 100% pe dreapta.
    1 point
  34. Salutare. LM longlife 5w30 sau LM top tec 4200, pentru masina din semnatura. Tnks.
    0 points
  35. Cred ca mai bine ne spui cat au demontat in masina sa traga firele, pe mine asta ma opreste la orice mod. Declipsate, plasticele nu mai stau niciodata ca noi.
    -1 points
  36. Distribuția pe lanț este foarte păcătoasa, dar care sa fi fost alternativa pe curele? Nu prea aveau cum sa faca intrucat motorul este cu fata înspre cutie, deci servisarea ar fi fost la fel de greoaie si musai la termen asa cel putin au incercat sa faca o soluție de compromis. In fine, una peste alta mare grija unde faceti intervenția, eu sunt pățit cu un schimb la un 2.0 TDi si din cauza asta recomand numai reprezentanta intrucat ei isi asuma întreaga Operațiune si defectele care ar putea sa survină.
    -1 points
  37. Cu masina pe plaja? Vai, vai, vai...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!