Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.09.2018 în toate secţiunile

  1. Hai ca am trecut si de etapa asta......Tiguanul este cel care m-a dus pe mine sa imi fac un "retrofit " de data aceasta Let the good times roll !
    11 points
  2. BMW scrie pe tine, in grupul VAG nu te mai incinta nimic!
    1 point
  3. Salut. Eu mi-am luat anul trecut un Passat cc 2010 1.8 TSI, vroiam benzina, si a fost o adevarata aventura. Am strans serii VIN de pe autovit si m-am dus cu ele la reprezentanta VW sa le verific, bine aveam si pe cineva cunoscut care ma ajuta, dar nu asta e o problema. E 100 de lei verificarea dar daca dai mai multe mai negociezi, gen 5 la 300 sau depinde de om, eu am facut aprope gratis toate, in fine merita oricat iti cer aia. Am verificat in paralel si pe net si am facut descoperiri macabre. Si iar foarte important, sunt multe masini in Germania/Olanda samd care odata iesite din garantie nu mai au revizia facuta in reprezentante, deci nici istoric km. Ia frumos samsarul masina cu 400k km in 2018 vede ca ultima intare o avea in 2012 la 100k km da km inapoi la 200k si apoi merge in reprezentanta sa schimbe uleiul, si gata, are istoric cu 200k km in reprezentanta, deoarece ei la orice intrare citesc km din bord, beton. Stiu un caz concret de acest gen, daca altii fac la fel sau nu, nu pot sa confirm. Deci orice citire a VIN-ului trebuie sa fie cat mai completa. Acum km ca km, poate avea masina si 600k daca este intretinuta nu conteaza dar vorba colegului de mai sus daca nu ai cate un prieten sa te ajute cu una cu alta ce faci? De unde stii? Si inca o chestie, multe masini aduse din Germania sunt mai ieftine aici decat acolo, si la privat ma refer nu la autohaus. Oare de ce? Eu am gasit 10 CC-uri din care sa aleg, am mers cu 4, pe toate le-am verificat la VW. 4 au fost declarate la un momentdat paguba totala 1 avea probleme electrice si cei din reprezentanta imi spunea ca probabil a fost tot accident ca altfel nu isi explica iar la 3 nu am gasit nimic pe ultimii 5 ani plus minus. 2 am gasit cu istoric full, adica aprox 3 intrari pe an la o reprezentanta VW, pe masina care am si cumparat'o am stat 10 min pe ceas sa imi citeasca km inregistrati la ei de cate ori a venit masina si mi-a enumerat ce a schimbat la ea mai notabil. Poate am avut eu ghinion cu aceste masini, sa gasesc numai epave reparate samd in acea perioada, dar daca va uitati la dezmembrari sunt ridicol de multe CC-uri avand in vedere ca in Romania si nu numai, sunt destul de rare fata de B6/7 A4 si Seria 3. Sincer va zic, cand am vazut anuntul prima oara l-am salvat pentru ca era mai aproape de mine masina, deoarece mi se pare prea scumpa si cu putine pe ea. Intradevar avea doar 70k km dar cu tot cu istoric samd tot scumpa mi s-a parut. Dar pentru unul care nu stie pe unde sa se uite la masina atunci cand o cumpara ce sa verifice exact samd si la ce pagube totale reparate pe nush unde vindeau unii, nu am avut ce sa fac. Si de 2 luni tot cautand masina si verificat VIN-uri, m-am saturat si am zis aia e o iau pe asta si gata.Am platit mai mult, am renuntat la ceva optionale, asta e, m-am impacat cu gandul. Si mie imi este cel mai tare frica sa nu iau o masina reparata pe nush unde, la paguba totala ai un pic de reparat.., si intr-un caz nefericit de accident sa se faca masina pulbere. Nu stiu cat e de relevant, cat afecteaza exact, la mine nici nu conteaza, pentru linistea sufleteasca merg la "cat mai sigur" mai ales ca nu merg nici singur in masina la drumuri lungi. Sfatul meu pentru cumparatorii fara experienta este sa aveti rabdare sa cautati amanuntit sa mai fie cineva care are experienta si cunostinte cu voi, nu va lasatiti pacaliti de apararente. O masina pe bune nu va fi aproape niciodata pusa la punct 100%. Ca daca bate si tracane si sunt doar niste bielete samd care cu 1000 de ron le schimbi si in rest masina e Ok, e ceva normal. Ca incheiere va zic de un drive test. Passat CC 2011. Masina mergea ziceai ca e noua, atat ca avea un zgomot la rulare ce probabil era de la anvelope, adica era zgomot destul de specific. Avea optiuni pe ea cate vrei, jante 18 originale jante 17 cu anvelope iarna, tapiteria era estetic foarte buna, vopseaua era si ea destul de prezentabila. Interior 8 Exterior 7 asta fata de o masina noua si in afara de zgomot mergea perfect. Am salivat evident. Am verificat'o de 5 ori cred, deoarece nu imi venea sa cred ceea ce am descoperit la ea. Si toti de la VW erau cu niste fete de parca era OZN ce au descoperit din VIN si cateva telefoane, la reprezentantele unde masina "a fost pe carte". Carte mai dubioasa ca aia eu unu nu am vazut ever. Niste stampile... Si evident masina avea km in bord exagerat de putini avand in vedere ca a fost pe firma. Am aflat urmatoarele: Masina a fost bagata pe autovit de firma respectiva la vanzare. Samsarul a cumparat'o, mie mi-a zis ca un var sau ceva de genul vroia sa vanda masina dar nu se descurca..., greu da, asa ca a cumparat'o el de la varsu sa o vand mai departe ca sa il ajute, ce verisor bun. Dupa reprezentanta unde masia era declarata OZN, am descoperit niste chestii pe net de domeniul fantasticului. De aici am fost nevoit sa sun la firme de RCA\CASCO sa gasesc unde a avut anumite reparatii. Am fost nevoit sa mint ce e drept pentru anumite informatii, asta e. Concluzia e ca cei de la RCA\CASCO au dat bani proprietarului sa isi repare singur masina. Cine vrea istoricul VIN-ului de pe net sa imi dea PM, ca altfel nu ma crede nimeni. Bine...la mijloc era cel mai probabil vechea smecherie ..
    1 point
  4. Alo, alo, domnu'...de ce te bagi pe banda de obligatoriu dreapta si cand te claxoneaza cei din spate te muti pe banda din centru si blochezi intersectia? ? (P.S. pe Stefan cel Mare, langa spitalul de urgenta Floreasca) ?
    1 point
  5. Daca temperatura este ok....cel putin asta indica ceasul,verifica nivelul la lichidul de racire. Nu vei gasi cod dtc pentru ca este un simplu martor....
    1 point
  6. Mi-a sosit comanda de Total Quartz Ineo LL 5W30. Este ultima variantă cu TBN de 8,7 întrucât are scris pe etichetă ART-ul. Pe spate are nr GVO, am citit ca producătorii care vând în Germania trebuie să o aibă și cică produsul acesta se vinde în același ambalaj și conținut acolo. Este făcut în Franța, eu am sperat să fie în România (încerc să fiu și eu patriot). Pe hârtie arată foarte bine, să vedem cum va fi în motor.
    1 point
  7. Gata si bara fata , urmeaza grilele sper sa gasesc grila de Jetta impecabila (crom) , deoarece ador constrastul asta cu negru .. Daca nu voi gasii pun de GTI , incet , incet masina prinde forme :x Las poze mai jos
    1 point
  8. 5000+ km…sa nu se creada ca Albastrica a stat in parcare. Q: Si pe unde ne-au mai dus rotile ei (cu tot cu cea nou cumparata)? A: Pai intr-un periplu de cateva zile in care trebuia sa consum voucherele de vacanta (don’t hate me…sunt bugetar). Traseu Bucuresti - Busteni (halta 2zile) - Sibiel (langa Sibiu-3 nopti) – Sighisoara (1zi) – Busteni (iar halta 1 zi) Bucuresti – Navodari (2 nopti) – Bucuresti…si mai gata ca s-au terminat voucherele J. Total aprox 1600km Partea cu Buc-Busteni si invers nu prezinta interes ca doar am fost acasa Restul traseului a fost gandit pentru a vizita cateva biserici fortificate in zona Transilvaniei iar la Navodari (aka Mamaia Nord / Mamaia sat – numai sat nu mai e) pentru balaceala. Noi l-am etapizat dupa cum urmeaza: 1. Busteni –Brasov – Sinca – Statiune Climaterica Sambata de Sus – Carta – Avrig – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, 104A (in mare parte multumitor dar cu portiuni mai dezamagitoare), cel offroad nu are denumire dar este pe undeva pe langa DJ102B – am mers dup awaze da J, DJ 105B, DJ 105J, DJ 106D, DJ 106E; - Am vazut: Manastirea Rupestra (Sinca Veche), Manastirea Bucium (partea de offroad), Manastirea Brancoveanu (Statiunea Sambata de Sus), Ansamblul fostei Manastiri Cisterciene (Carta), Castelul de lut (Valea Zanelor), Palatul Brukental (Avrig) – nu palatul in sine care este o ruina ci partea de restaurant; - Unde am mancat: palatal Brukental (Avrig) - te simti ca pe Valea Loarei. Aveam pofta de hribi J) - Cazare: Casa Elena (Sibiel) – micul dejun si cina de la dansii, separat de pretul cazarii, dar mancare a meritat. Bucatele aveau gustul copilariei si toate cat mai naturale. Pana si mezelurile erau luate de la un producator din Sibiu care este recunoscut pentru faptul ca nu foloseste conservanti si implicit nu tin asa mult ca altele. Se cheama SAMARIA. Am luat si noi la plecare produse de la ei iar acum cautam si prin Bucuresti sa vedem cine aduce bunatati de la ei. Daca esti cineva pe aici care stie pe unde gasim sa-mi dea un pont De prin Sibiel adunata…poza 2. Sibiel – Cristian - Sibiu – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106E, DJ 106D, DJ 106A - Am vazut: Biserica Evanghelica Fortificata (Cristian) cu Turnul Slaninii (foto) – produsele expuse se pot achizitiona, Muzeul Locomotivelor cu Aburi (greu de gasit, waze-arii din Sibiu nu notifica/semnaleaza/blocheaza portiunile in lucru), gradina zoologica, zona centrala din Sibiu – Piata Mare, Piata Mica, Podul Minciunilor, Turnurile Dulgherilor, Olarilor, Pasajul Scarilor, Catedrala Evanghelica (cu urcat cu tot pana in turn) - Unde am mancat: Kulinarium – Piata Mica (Sibiu) Dupa vizita la Biserica din Cristian am facut un popas intermediar la Intercar pentru completare cu lichid de racire G13 pentru ca aveam nivelul la nimin si achizitionat 1l ulei (sa fie…just in case). Uleiul este cel din poza si a fost 57lei / 1l. Am inteles de la cei de acolo ca ei cu acest tip fac schimburile. 3. Sibiel – Ocna Sibiului - Cisnadie – Cisnadioara – Paltinis – Gura Raului – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106B, DJ 106D, DJ 106A, DJ 106J (by waze) - Am vazut: bazinele cu apa sarata (Ocna Sibiului) din masina pentru ca nu eram echipati cu costume de baie si restul trusourilor pentru a petrece ceva timp acolo (de tinut minte ca data viitoare sa fim mai dotati), Biserica Evanghelica Fortificata (Cisnadie), Biserica Fortificata (Cisnadioara) – sus pe deal J, zona Paltinis – nu prea ai ce face acolo (poze de pe traseu), baraj cu contraforti (Gura Raului) Unde am mancat: aici m-a lasat memoria si nu mai stiu unde…..cred ca nicaieri pe traseu 4. Sibiel – Axente Sever – Medias – Valea Viilor – Medias – Biertan – Sighisoara. - Drumuri utilizate: DN 14 , DJ 142G , DJ 141B - Am vazut: Biserica fortificata (Axente Sever) – aici sunt si locuri de cazare in incinta fortificatiei, Biserica fortificata (Valea Viilor), Biserica Evanghelica Sf. Margareta (Medias) – cativa pusti si pustoaice erau ghizi…foarte ok de altfel, Biserica Fortificata (Biertan) unde apare si albastrica J, zona cetatii – turnul cu ceas, scara acoperita,biserica din deal etc (Sighisoara) - Unde am mancat: Medieval (Medias), Concordia (Sighisoara) – portii sanatoase si nu scumpe - Cazare: Casa Lia (Sighisoara) - chiar in cetate 5. Sighisoara – Saschiz – Viscri – Brasov – Busteni Drumuri utilizate: DN 13 , DJ 105A, DJ 104L –muci, praf cum vreti voi sa-l denumiti (mai bun a fost cel fara nume unde am zis ca am facut offroad) –partea Bunesti-Viscri are urme de asphalt, gropi, hartoape etc iar partea Viscri-Dacia este in reabilitare acum fiind la partea de terasament…deci pietre mari la greu si numai; Probabil Mr. Charles leviteaza pana ajunge acolo J) Am vazut: service pt. inlocuire anvelopa deteriorate cu rezerva L, Biserica Evanghelica (Saschiz), Biserica fortificata (Viscri) Unde am mancat: Viscri 32 – gasiti pe net despre ei ca asa m-am orientat si eu. Sincer am uitat de drumul prost pana acolo. Foarte fain/misto totul dpdv al meu ( pai nu bagam si noi o poza pt gurmanzi J) – carnati de casa cu dulceata de ardei iute si cartofii ciobanului) 6. Partea cu marea nu prea are istoric: traseu classic pe autostrada pana la Ovidiu, mare, soare, balaceala etc. Si-o poza sa nu zicem ca n-am imortalizat momentul. Si acum spre final s-o dam si in date tehnice … sa zicem: - Periplu transilvanean: 3 adulti + 1 copil + bagaje aferente, AC always on (23-25grade), 1104km, 6.48l/100km (dupa datele masini – 5.5% min/7.85max) - Litoral: 2 adulti + 1copil + una alta prin portbagaj, AC always on (23-25grade), 476km (nu am miscat masina cat am stat la mare), 6.2l/100km (dupa datele masinii 6% la dus si 6.4% la intors) - Am renuntat la benzina 99-100 si am bagat numai de 95 ultimele plinuri (Petrom). Nu simt vreo diferenta la consum sau cum trage masina. O sa mai bag de 100 ulterior sa vad daca o simt mai nervoasa (la diesel se simtea cand bagam motorina mai potenta). - In prezent sprint monitor imi da o medie generala de 7.71% pt 5113km (ultimul plin nu este luat in calcul evident pentru ca nu am alimentat inca). Skoda Connect imi da un consum de 7.25% pt cei 5620 km cati sunt in present. - Nu am mers la consum drept urmare am cam 60 scorul la drive green - Gasesc destul de des acum si treapta a 6-a…asta o aveam restanta de data trecuta - Nu pea mai folosesc AA deoarece consider ca este prea jos implementat/montat display-ul si iti iei destul de mult ochii de la drum. Pun telefonul ori in suportul pentru ventilatie iar in curand o sa-mi iau unul cu ventuza de parbriz. Era buna o amplasare ca la Audi mai sus. La ultimul drum homee Buc-Busteni via DN1 7.2% pentru 168km iar la intors oe DN1+A3 5.3% - 2 adulti + 1 copil + 100kg bagaje, AC on. La intors am mers intre 110 - 120 km/h (doar din pedala nu cu cruise activat). Si-o vedere din zona.
    1 point
  9. Concluzia la tot ce am citit, tot ce am discutat cu persoane care știu ce vorbesc și tot ce am experimentat este că vara trebuie un ulei mai subțire (mai pișulică) în cantități mai mici sau trecut pe produse ce conțin parafine clorurate pe post de lubrifiant (Schmier, Megasel, Systempflege, Power Service etc). Iarna se poate crește dozajul de 2t sau trecut pe ulei mai vâscos (gen Wolf Synt 2t) dar să vedem mai întâi niște analize de motorină, poate petroliștii le vor adăuga lubrifianți și lubricitatea nu va mai fi o problemă. Rămâne acum în discuție cum percepe ECU adaosurile acestea și cum consideră el că trebuie să se manifeste. Am văzut diferențe mari chiar la aceeași motorizare, la mine la 1.6 tdi îl mai înghite și merge frumos dar la alte 1.6 tdi amplifică efectele pe care voiam să le diminuăm astfel încât sfaturile se opresc aici. Fiecare trebuie să își cunoască mașina și să facă încercări, ceea ce mie îmi dă randament, altuia nu îi va da. Cunosc useri de pe aici care cu timpul s-au plictisit și au abandonat încercările. Ca o altă concluzie, aditivarea poate fi un lucru complicat. Faci combinații, încercări și când zici că ai găsit varianta optimă, schimbă ăștia ceva la motorină și totul a fost în zadar.
    1 point
  10. Eu care am tot scris pe topicul acesta despre experiențele mele și beneficiile utilizării 2t-ului, am mers până acolo încât am discutat cu specialiști în domeniul carburanților, cu cifre, măsurători și tot tacâmul. Anul acesta au reușit să ajungă la performanțe de lubricitate foarte bune. Pentru la iarnă sunt semne de întrebare dar cât mai este cald nu trebuie să vă faceți griji. Deși sunt nenumărate discuții referitoare la calitatea motorinei din România, din fericire, este printre cele mai bune din Europa. Firește că vor spune unii că motorina din Germania sau alte țări vest europene face și drege, cifrele spun altceva. Uleiul 2t, dacă este ce trebuie, aduce beneficii dar ținând cont de ce am scris mai sus, utilizarea acestuia devine oarecum inutilă. Dacă ești dispus să despici firul în 40, îți cunoști foarte bine mașina, ai o diagnoză bună să monitorizezi diverși parametrii, poți să găsești o variantă în care să înglobezi uleiul 2t. Eu am ajuns la concluzia că nu mai merită. Mai țin un bidon în mașină pentru situația în care mașina va cere dar din luna mai până în prezent asta nu s-a întâmplat.
    1 point
  11. Ce imi mai plac discutiile despre AA si a sa functionare ireprosabila Eu am decis sa fac un proiect pentru a rezolva acesta problema in 2 pasi : Etapa1: Am investit vreo 40 lei intr-un adaptor de telefon pentru gurile de ventilatie - nu e varianta ideala bineinteles, dar pentru ca Etapa 1 este termporara si personal nu folosesc prea mult Waze-ul - este ok. Etapa2: Astept Waze pe Apple Carplay - moment in care bye bye AA , problem solved !
    -1 points
  12. @tavitara vorbesti in totaal necunostinta de cauza, pe Touareg s-au pus urmatoarele tipuri de suspensii pe lanag cea pneumatica: 1BA DAE Standard suspension/shock absorption 1BW DAE Comfort suspension 2 1BE DAE Sports suspension/shock absorption 1BB DAE Suspension/shock absorption for rough road design 1BA DAE Standard suspension/shock absorption Spre exemplu ca sa intelegi si tu ceva pentru 1BW avem cod pentru amortizor: 7P6 413 031 AQ, amortizorul pentru partea stanga!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!