Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.09.2018 în toate secţiunile

  1. Multam. Am luat si un set de arcuri H&R si le voi monta cat de curand. G5 cam zace pe margine, greu de spus exact ce va urma cu el !
    2 points
  2. Este normal să fie așa cum l-ai descris. Analizele de ulei uzat pe 507.00 au scos la iveală intervale de schimb între 6000 și 15000 km în funcție și de profilul de conducere, dar, de regulă la 12-13000 km uleiul este gata. Intervalul de schimb de 30000 km /2 ani este o minciună la fel de gogonată ca și consumul oficial. Așa cum se găsesc destui să afirme că mașina lor consumă ,,ca în carte", sunt mulți care vor crede cu tărie că uleiul se schimbă la 30000 km că așa a zis producătorul. Următorul meu schimb va fi cu Total Quartz Ineo LL 5W30. Am citit atât de multe lucruri bune despre el încât curiozitatea a învins și voi face o pauză de la uleiul meu de suflet. Dacă îmi va plăcea, îi voi face și o analiză de ulei uzat.
    2 points
  3. Am mai tras o plimbarica pana la Canionul 7 Scari...si in ciuda aglomeratiei de pe DN....cred ca am reusit un record la consum ?
    1 point
  4. Daca nu ai pus poza cu ea uscata si fara spuma tot murdara e
    1 point
  5. ~139000 - am montat puddle lights și am schimbat rcd330 plus desay cu noname
    1 point
  6. Hmmm...ziceati ceva de baitza? Breaking news...azi am spalat-o ?
    1 point
  7. La fel am patit si eu cu kit-ul de ambreiaj...am luat Luk si pe masina am gasit Sachs... Urmatorul daca va fi cazul voi pune sachs...sa vedem cum se comporta si pe Sachs...pentru ca vei vedea ca in putin timp Luk incepe sa oboseasca...
    1 point
  8. @ct_act Multumesc! Sunt Sebring pe 19". Talonul anvelopelor mi se pare suficient pentru iernile de la noi si, in plus, am vrut sa am muuuult loc sub ele . Consumul, cel putin pentru cum merg eu, mi se pare decent. Se poate intotdeauna mai bine, dar eu eram pregatit psihologic pentru un 16 in bord ... Cat despre R-Line-ul tau, chiar este pacat sa nu ne incanti cu o prezentare. Cred ca ar fi primul prezentat (sper sa nu ma insel) si mai avem si noi cu ce sa ne clatim ochii. Pentru cealalata pasiune, vezi ca exista un topci dedicat, aici: Partea de codari ar fi cam asa: - Puddle Ligts active cu oglinzile rabatate --> Self-explanatory - Starting Vibration Reduction & Torque Limitation --> dezactiveaza interventia Traction Control-ului la plecare de pe loc si permite rotilor sa se invarta - Haldex AWD setat pe "Increased Traction" --> interventia mai prompta si mai puternica a AWD-ului - Automatic Rain Closing --> geamurile/trapa se inchid automat cand incepe ploaia - Refuel Amount in Cluster --> cantitatea exacta de combustibil folosit din rezervor, afisata in bord/Driving Data - Lap Timer in Cluster --> Self-explanatory - Grafica AID Variant_4=Golf .:R --> Self-explanatory - Animatii AID "Gold Dots" --> puncte animate in si intre meniuri - Needle Sweep in AID --> acele cadranelor fac o cursa completa la punerea contactului - DRL Control in Settings --> Self-explanatory - Kessy Lock cu motorul pornit --> poti inchide masina din keyless cu motorul pornit (NU afecteaza functia de siguranta - masina nu se incuie daca cheia este inauntru) - XDS Differential Lock Adjustment (Weak - Normal - Hard) --> ajustarea interventiei diferentialului - Posibilitate ajustare "Lane Assist" (Early - Normal - Late) --> Self-explanatory - Brake Drying System --> functie de curatare a peliculei de apa de pe discurile de frana - Ventilation Fan Speed on Auto --> Self-explanatory - Ambient Lighting 10 Colours --> valabil doar pentru culorile din bord / multimedia (Tiguan nu are diode multicolore pe usi) - Driving School Mode --> interfata simplificata cu intreg bordul pentru monitorizare de pe locul din dreapta - Headunit Boot Screen --> 7 variante (parca) de boot-screen-uri pentru multimedia + posibilitatea de a uploada alta la alegere Sper sa fie de ajutor explicatiile. Cat despre garantie, aceste mici "tweak"-uri nu are face obiectul acesteia. Nu am facut ceva ce nu era deja acolo . In plus, ma indoiesc ca sta cineva sa analizeze fiecare sub-meniu sa vada daca este activat ceva p-acolo ...
    1 point
  9. Cutia este o combinatie intre un cru, ayk si agc...mai exact: final 4,24; 1: 3,300; 2: 1,94; 3: 1,345; 4: 1,029; 5: 0,837 . Cu dimensiunile rotii 195/45/15, viteza de top este undeva la 200km/h. Le: o poza cu masina + o achizitie noua.
    1 point
  10. Weekendul trecut am reusit de asemenea sa punctam si primul eveniment major pe acest sezon: Intalnirea anuala VW MK1 - MK2 de la Camping Natur Air Parc - Varsag, Harghita. Foarte multi prieteni vechi prezenti, multi oameni noi de calitate intalniti, multa distractie foarte multe castiguri de experienta pe partea tehnica si o atmosfera generala extrem de calitativa si relaxanta. Am reusit sa facem si un "Scirocco corner", din pacate realizat doar din a doua generatie, si doar din patru exemplare, singurele prezente la acest eveniment.. Chiar si asa, ma gandesc ca e cea mai completa poza facuta cu acest model din Romania. Nu am vazut pana acum mai mult de 4 exemplare MK2 intr-o singura poza, in Romania. Afara e cu totul alt cult legat de acest model, dar asta e deja alta poveste, desfasurata intr-un mediu complet diferit de cel de la noi... Masina s-a comportat exemplar pe drum, consumul a fost undeva la 9.5 litri / 100 km, si am mers aproximativ 700 km, cu cateva opriri in Odorhei, Sighisoara si Brasov, la intoarcere. Prima iesire mai serioasa de anul asta, si sper eu sa nu fie ultima pana in Noiembrie cand intram inapoi la iernat in garaj...
    1 point
  11. Orice producător de ulei are o rubrică ,,oil finder". Acolo îți spune ce ulei să folosești pentru mașina ta. Te duci la uleiul respectiv și vezi ce aprobări are și așa afli norma necesară mașinii tale. Alegerea unui producător sau altul ține de gusturi, buget, disponibilitate. Foarte important este să alegi un producător cu o rețea de distribuție bine pusă la punct care să înlăture posibilitatea de a cumpăra un ulei falsificat. Ar trebui evitați producătorii care nu își produc uleiul în fabricile proprii apelând la diverși alți producători (făcut de firma X pentru celebra firmă Y), uleiurile rebranduite (marii distribuitori de piese auto își fac mărci proprii de ulei de motor dar nu le produc ei) . Dacă uleiul a fost produs într-o fabrică a producătorului, indiferent cum îl chemă și cumpărat dintr-o rețea de încredere, nu ar trebui să fie surprize.
    1 point
  12. 3.8 litri, ulei mobil 1 esp 5w30, Valvoline 5w30, ravenol 5w30 să aibă norma 507.00 . Filtre mahle nu mann.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!