Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2018 în toate secţiunile
-
In primul rand felicitari si sa fie sanatos si fericit belele! Nu mi-o lua in nume de rau dar pe ce te bazezi cand apreciezi ca portbagajul golfului nu-ti este suficient odata cu aparitia celui de-al treilea membru al familiei? Din experienta proprie iti spun ca n-ar trebui sa ai nicio problema cat timp faci bagajele inteligent. In primele trei luni din viata piticului am folosit aleator si fostul G5 si n-am avut nicio problema in a cara si patutul pliabil, si carutul si toate cele necesare unui week-end prelungit departe de casa. Iar primii trei ani i-am petrecut in principal alaturi de un coupe cu 4 usi, bazat pe o platforma de compacta, cu un portbagaj cu doar 100l mai mare decat al golfului, dar a carui ergonomie din cauza formei caroseriei nu era nici macar din acelasi film cu a golfului. Si n-am avut nicio problema in a strabate de fiecare data jumatate de continent in doua concedii de cate trei saptamani fiecare. Asta in conditiile in care una din regulile mele personale este "fara bagaje in cabina, toate bagajele merg doar in portbagaj". Recomandarea mea, dupa ce am trecut prin asta, asteapta sa treaca "haosul" primelor luni si vei vedea ca nu e chiar atat de grava situatia pe cat pare acum. Decat sa investesti intr-o cutie pe care vei ajunge sa n-o suporti pentru ca face zgomot, creste consumul, strica aspectul masinii, mai bine folosesti banii sa-i satisfaci un moft piticului/piticei/sotiei si petreci jumatate de ora in plus impachetand ceva mai judicios bagajele. Si asa in primele 6-8 luni sansele sunt foarte mari ca nu vei pleca foarte departe sau pe perioade foarte lungi, iar dupa nu vei mai cara patut pentru ca piticul poate sa doarma cu voi in pat, carutul se va transforma intr-unul de voiaj considerabil mai compact, etc... My 2c...9 points
-
Recent am primit un update de soft. De la 295 cp si 538 nm la 302 cp si 587 nm. Initial am scazut limitarea din 5200 in 5000 de ture, insa dupa niste teste, am revenit la 5200. Oficial am schimbat prefixul . Sper sa ramana asa, nu am de gand sa urc momentan mai sus. Sper sa ajung si la ultima etapa de la Arad, iar targetul de inceput este sub 14 secunde. Momentan sunt in cautare de niste semislickuri serioase, (225 45 16). Am mari probleme cu aderenta si cu rotile pe 20 acum. In momentul in care pun gazu jos si turbina e in boost, rupe tot 2ul.. iar cu 16 si anvelope de iarna, si parte buna din 3... M-am gandit la Toyo R888R, am vazut ca au si 225 45 16 care e ideal. Daca aveti alte sugestii pentru semislickuri de drags, astept cu drag parerile. Ca pret R888R sunt undeva la 1300 ron ambele.2 points
-
2 points
-
@mihai.onu94, nu prea datorita greutatii Am cantarit masina zilele astea.. cu rezervorul gol are 1590 kg... cu jantele pe 16.. Ma mai pun si pe mine (80 kg) si ceva motorina si fac 1700. Daca as mai pune si 4x4 merg peste 1800. Ideea e ca nu am nevoie de 4x4 pentru ca nu toata ziua plec de pe loc din launch si nebunii de genu. Cand e vorba de etapa de drag racing sau alte evenimente ce implica curse legale, pun semislickurile si ma folosesc de perne sa o las de bot si spatele ridicat sus maxim. Si asta ajuta enorm. Pana si cu rotile de iarna masina rupe aderenta mai greu cat timp ii las botu jos si fundu sus . Vedem la etapa de drags daca ajung ce 60 ft scot acum..1 point
-
1 point
-
Nu rezulta si niste dioxid de deuteriu? daca tot te-ai apucat, macar sa faci si un profit. C-mon man, putin respect pentru cei care nu au urechile prinse cu o ata una de alta. IN ce bagi abur? in motorul tdi sau in acceleratorul de particule?1 point
-
Andrei, treaba sta in felul urmator: As vrea sa spun ca nu esti rautacios, dar in cazul de fata nu am cum/cui; am cerut o parere nu sa fiu tras de urechi domnule moderator si nu as vrea sa ramai vreodata cu masina prin tara sa simti cum e . Codurile nu le stiu si habar nu aveam de ele pt ca le-as fi postat, cum le am le voi posta( desigur daca nu imi frigi vreun ban bonus). Am fost in trecut la reprezentante si m-au pieptanat bine fara niciun rezultat viabil doar ca s-au plimbat 3 zile pe langa masina dandu si cu parerea. Nu este servis de cartier insa ce e drept nici reprezentanta nu e iar cea mai apropiata e la 55km.1 point
-
1 point
-
Am desfacut EGR-ul, l-am curatat si cateva luni nu mi-a mai facut nici un fel de problema. Apoi a inceput sa-mi faca probleme la accelerare, pana in 2000 rpm. Pentru o fractiune de secunda imi taia accelerarea (dadea in nas). Am rezolvat initial problema prin montarea acelei garnituri cu orificiul mai mic, dar imi umplea foarte repede DPF-ul. In cele din urma, am rezolvat si am scapat de toate problemele, prin inlocuirea EGR-ului. Acum motorul merge perfect.1 point
-
eu am procedat in felul următor.Am scos furtunele,am scos filtrul,am montat filtrul nou,am pus furtunul de la rezervor si acel T iar spre pompa tandem din filtru am pus furtunul in sticla de plastic,am pus contactul de mai multe ori pana aiesit motorina in sticla fără aer,apoi pus furtunul spre pompa tandem .A pornit la sfert.Asta pt cine are pompa electrica in rezervor.1 point
-
Va salut domnilor, sunt nou pe acest forum, va spun ceea ce am facut eu, cu rezultate deosebite: am pus apa intr-o oala de bucatarie sub presiune pe aragaz, am racordat etans un furtun la supapa de suprapresiune pentru abur si am bagat acest furtun in furtunul care colecteaza vapori de ulei din carter, deci inainte de turbo. In acest fel aburul care iese din oala sub presiune este absorbit de turbo si trece prin tot traseul de admisie dupa filtru de aer, inclusiv turbo. In acest fel, datorita aburului fierbinte va fi curatata toata admisia, inclusiv turbo pentru ca daca pulverizez apa rece temperatura in admisie nu este asa de ridicata incat sa se vaporizeze apa si sa am vapori fierbinti care curata admisia. Apoi vapori intra in motor, acolo la temperatura mare apa se disociaza in Hidrogen si Oxige, hidrogenul este un combustibil f. puternic, iar oxigenul intretine arderea. Un avantaj important al pulverizari permanente a vaporilor de apa in admisie este faptul ca disocierea apei in hidrogen si oxigen se face cu consum de caldura ceea ce determina o racire a camerei de ardere. Eu am facut o astfel de instalatie la o Dacie 1300, acum 30 de ani, pentru ca ideea nu este noua, este f. veche.1 point
-
Luk am comandat ca asa cica ar fi trebuit sa fie echipata masina dupa seria de caroserie, insa cand am desfacut masina era Sachs. volant era blocata din cauza asta nu mai amortiza vibratiile. Oricum nu conteaza prea mult pentru ca amandoi sunt producatori buni si oricare isi face treaba bine. Acum e mult mai liniste dimineata la prima pornire. Intre timp am mai schimbat si pompa tandem care curgea, garnitura fusese schimbata insa a inceput sa curga pe la alte imbinari si am fost sfatuit sa o inlocuiesc pe toata plus garnitura inca o data. Am gasit la un prieten una la mana a doua. Acum e curat acolo nu mai e motorina pe langa ea. Tot timpu gaseam umezit pe acolo si nu stiam de ce pentru ca doar schimbasem garnitura cu un an in urma. Si am schimbat si furunele care intra in calorifer ca se umflasera de la timp plus motorina care a curs pe ele de la pompa tandem. Am cumparat originale 80 lei unu si 90 celalalt(pe asta scria made in Romania).1 point
-
Este normal să fie așa cum l-ai descris. Analizele de ulei uzat pe 507.00 au scos la iveală intervale de schimb între 6000 și 15000 km în funcție și de profilul de conducere, dar, de regulă la 12-13000 km uleiul este gata. Intervalul de schimb de 30000 km /2 ani este o minciună la fel de gogonată ca și consumul oficial. Așa cum se găsesc destui să afirme că mașina lor consumă ,,ca în carte", sunt mulți care vor crede cu tărie că uleiul se schimbă la 30000 km că așa a zis producătorul. Următorul meu schimb va fi cu Total Quartz Ineo LL 5W30. Am citit atât de multe lucruri bune despre el încât curiozitatea a învins și voi face o pauză de la uleiul meu de suflet. Dacă îmi va plăcea, îi voi face și o analiză de ulei uzat.1 point
-
Asigurare de calatorie la Allianz, pentru 10 zile, limita de despagubire:30.000 euro, am facut cu 32 lei/ persoana, pe site-ul eMag.1 point
-
A cazut turbina luna trecuta si am refacut-o complet(au fost schimbate toate internele a ramas doar carcasa veche), pret total cu manopera 1600 ron. Ce a fost ciudat e ca nu a dat nici un semn si a cazut deodata. Pur si simplu nu tragea si scotea o gramada de fum care vendea de la uleiul care il arunca pe evacuare. Am avut noroc ca am oprit-o si aveam ultei de completat. Cam 2 litri il aruncase pe evacuare. A fost destul de greu apoi cu curatarea evacuarii care nu a mers data jos de pe masina. Insa a iesit bine. Acum trage masina destul de bine. Am hotarat sa ii schimb si kitul de ambreiaj care avea zgomot de la volant. Am comandat kit complet volant, placa, rulment,etc, pret 1600 ron plus 400 ron manopera. Acum merge totul bine. Sper sa nu mai fie probleme majore.1 point
-
Daca schimb tara, pe scandinavia, se aprinde si faza scurta la pornire si alte minuni. Din pacate cei care stiu meserie nu prea mai dau ponturi pe forum. Asta este, mai sapam...1 point
-
Pierdere mai mare de timp, nu cred ca se poate... Pierzi patru ore ca sa castigi 50 de lei.1 point
-
Speram sa zici .... Am gasit la un prieten o masina .... cam varza cu motorul ... scoatea fum de ziceai ca e basculanta RO-MAN din 85. Mi s-a facut mila de el ... i-am dat bani pe ea ... dublu de cat cerea. Am pus un Metabond in ea si acum ... merge acum extraordinar.... sunt super multumit de achizitia facuta. Care mai aveti masini din asta la 400.000 km ... Asa sa iti ajute Dumnezeu si tie .... sa dai peste un Metabond .... in viitorul motor ... Te gasim pe forumul de reparatii motoare.1 point
-
Si ca un mic update la topic, luna asta se fac 3 ani de cand am masina! Asa ca urmeaza postarea "aniversara" in care recapitulez ce am facut in ultimul an. Asa ca retrospectiva anuala - La partea de retrofits: am pus grila de facelift fata, si grilele de ventilatie de fl in interior. + clusterul de fl ce urmeaza sa fie montat dupa ce pun BC-ul color - Jante si iar jante: initial am cumparat un set de BBS RS pe 19" 9.5j toate 4, dupa care am trecut la RH Crossline 20" 9j - Interior faruri vopsit negru - Sistem Airride cu AirManagement Airlift 3p - Trunk setup nou cu alt subwoofer (eXcursion SHX-12S4) si lada facuta din fibra in locul rotii de rezerva. - Revopsire integrala - Turbina gtb2260vk + injectoare AL cu duze Firad 120% care m-au ajutat sa cresc de la 231 si 437 nm la 295 cp si 538 nm. + alte chestii minore In al 4-lea an, sper la urmatoarele: - Sa pun color mfd-ul sus - Sa fac interior custom (plafon alcantara, scaune si bancheta retapitate) - Colantat ornamentele cu chrom de pe exterior in piano black si vopsit ornamentele din interior piano black - Oglinzi exterioare de FL (cele cu semnalizare integrata). - Upgrade la boxele stock ale masinii - Sa o intretin. Acum in functie de cat va insemna acest "sa o intretin", o sa incerc sa le fac pe restu Las cateva poze de pe parcursul anului1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acu doua luni m-am echipat cu 4 anvelope Michelin Crossclimate 235/45/R17 . Deocamdata n-am ce le reprosa, astept sa le vad la lucru in zapada, atunci vad ce afacere am facut.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Catalin ...eu chiar am o instalatie permanenta de injectie cu apa de cativa ani pe masina (benzina ce e drept) iar motorul si catalizatorul sunt intacte ... si "decarbonizari" agresive (nu doar cu apa, consumand pana la 5L de lichid odata) am facut pe multe masini TD (pe nici una cu dpf) chiar cu demontari de piese dupa proces pentru a evalua eficienta si reclamatii inca nu am .1 point
-
Gata si bara fata , urmeaza grilele sper sa gasesc grila de Jetta impecabila (crom) , deoarece ador constrastul asta cu negru .. Daca nu voi gasii pun de GTI , incet , incet masina prinde forme :x Las poze mai jos0 points
-
Update , masina a primit un RNS 510 After , sunt foarte multumuit de aparat , se misca foarte ok .. + cateva plusuri fata de un RNS oem , dpmdv isi merita fiecare banut , mentionez ca aparatul este nou0 points
-
Ma tot gandesc sa montez un volan tesit, de FR, insa as fi vrut sa pastrez ornamentul central de la Xcellence, sa nu raman cu sigla FR. Ochiometric as zice totusi ca ornamentul versiunii FR este insa mai scund decat cel normal de la Ateca. Ma poate lamuri cineva, macar sa ma linistesc cu ideea asta ...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00