Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.08.2018 în toate secţiunile

  1. 5000+ km…sa nu se creada ca Albastrica a stat in parcare. Q: Si pe unde ne-au mai dus rotile ei (cu tot cu cea nou cumparata)? A: Pai intr-un periplu de cateva zile in care trebuia sa consum voucherele de vacanta (don’t hate me…sunt bugetar). Traseu Bucuresti - Busteni (halta 2zile) - Sibiel (langa Sibiu-3 nopti) – Sighisoara (1zi) – Busteni (iar halta 1 zi) Bucuresti – Navodari (2 nopti) – Bucuresti…si mai gata ca s-au terminat voucherele J. Total aprox 1600km Partea cu Buc-Busteni si invers nu prezinta interes ca doar am fost acasa Restul traseului a fost gandit pentru a vizita cateva biserici fortificate in zona Transilvaniei iar la Navodari (aka Mamaia Nord / Mamaia sat – numai sat nu mai e) pentru balaceala. Noi l-am etapizat dupa cum urmeaza: 1. Busteni –Brasov – Sinca – Statiune Climaterica Sambata de Sus – Carta – Avrig – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, 104A (in mare parte multumitor dar cu portiuni mai dezamagitoare), cel offroad nu are denumire dar este pe undeva pe langa DJ102B – am mers dup awaze da J, DJ 105B, DJ 105J, DJ 106D, DJ 106E; - Am vazut: Manastirea Rupestra (Sinca Veche), Manastirea Bucium (partea de offroad), Manastirea Brancoveanu (Statiunea Sambata de Sus), Ansamblul fostei Manastiri Cisterciene (Carta), Castelul de lut (Valea Zanelor), Palatul Brukental (Avrig) – nu palatul in sine care este o ruina ci partea de restaurant; - Unde am mancat: palatal Brukental (Avrig) - te simti ca pe Valea Loarei. Aveam pofta de hribi J) - Cazare: Casa Elena (Sibiel) – micul dejun si cina de la dansii, separat de pretul cazarii, dar mancare a meritat. Bucatele aveau gustul copilariei si toate cat mai naturale. Pana si mezelurile erau luate de la un producator din Sibiu care este recunoscut pentru faptul ca nu foloseste conservanti si implicit nu tin asa mult ca altele. Se cheama SAMARIA. Am luat si noi la plecare produse de la ei iar acum cautam si prin Bucuresti sa vedem cine aduce bunatati de la ei. Daca esti cineva pe aici care stie pe unde gasim sa-mi dea un pont De prin Sibiel adunata…poza 2. Sibiel – Cristian - Sibiu – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106E, DJ 106D, DJ 106A - Am vazut: Biserica Evanghelica Fortificata (Cristian) cu Turnul Slaninii (foto) – produsele expuse se pot achizitiona, Muzeul Locomotivelor cu Aburi (greu de gasit, waze-arii din Sibiu nu notifica/semnaleaza/blocheaza portiunile in lucru), gradina zoologica, zona centrala din Sibiu – Piata Mare, Piata Mica, Podul Minciunilor, Turnurile Dulgherilor, Olarilor, Pasajul Scarilor, Catedrala Evanghelica (cu urcat cu tot pana in turn) - Unde am mancat: Kulinarium – Piata Mica (Sibiu) Dupa vizita la Biserica din Cristian am facut un popas intermediar la Intercar pentru completare cu lichid de racire G13 pentru ca aveam nivelul la nimin si achizitionat 1l ulei (sa fie…just in case). Uleiul este cel din poza si a fost 57lei / 1l. Am inteles de la cei de acolo ca ei cu acest tip fac schimburile. 3. Sibiel – Ocna Sibiului - Cisnadie – Cisnadioara – Paltinis – Gura Raului – Sibiel - Drumuri utilizate: DN 1, DJ 106B, DJ 106D, DJ 106A, DJ 106J (by waze) - Am vazut: bazinele cu apa sarata (Ocna Sibiului) din masina pentru ca nu eram echipati cu costume de baie si restul trusourilor pentru a petrece ceva timp acolo (de tinut minte ca data viitoare sa fim mai dotati), Biserica Evanghelica Fortificata (Cisnadie), Biserica Fortificata (Cisnadioara) – sus pe deal J, zona Paltinis – nu prea ai ce face acolo (poze de pe traseu), baraj cu contraforti (Gura Raului) Unde am mancat: aici m-a lasat memoria si nu mai stiu unde…..cred ca nicaieri pe traseu 4. Sibiel – Axente Sever – Medias – Valea Viilor – Medias – Biertan – Sighisoara. - Drumuri utilizate: DN 14 , DJ 142G , DJ 141B - Am vazut: Biserica fortificata (Axente Sever) – aici sunt si locuri de cazare in incinta fortificatiei, Biserica fortificata (Valea Viilor), Biserica Evanghelica Sf. Margareta (Medias) – cativa pusti si pustoaice erau ghizi…foarte ok de altfel, Biserica Fortificata (Biertan) unde apare si albastrica J, zona cetatii – turnul cu ceas, scara acoperita,biserica din deal etc (Sighisoara) - Unde am mancat: Medieval (Medias), Concordia (Sighisoara) – portii sanatoase si nu scumpe - Cazare: Casa Lia (Sighisoara) - chiar in cetate 5. Sighisoara – Saschiz – Viscri – Brasov – Busteni Drumuri utilizate: DN 13 , DJ 105A, DJ 104L –muci, praf cum vreti voi sa-l denumiti (mai bun a fost cel fara nume unde am zis ca am facut offroad) –partea Bunesti-Viscri are urme de asphalt, gropi, hartoape etc iar partea Viscri-Dacia este in reabilitare acum fiind la partea de terasament…deci pietre mari la greu si numai; Probabil Mr. Charles leviteaza pana ajunge acolo J) Am vazut: service pt. inlocuire anvelopa deteriorate cu rezerva L, Biserica Evanghelica (Saschiz), Biserica fortificata (Viscri) Unde am mancat: Viscri 32 – gasiti pe net despre ei ca asa m-am orientat si eu. Sincer am uitat de drumul prost pana acolo. Foarte fain/misto totul dpdv al meu ( pai nu bagam si noi o poza pt gurmanzi J) – carnati de casa cu dulceata de ardei iute si cartofii ciobanului) 6. Partea cu marea nu prea are istoric: traseu classic pe autostrada pana la Ovidiu, mare, soare, balaceala etc. Si-o poza sa nu zicem ca n-am imortalizat momentul. Si acum spre final s-o dam si in date tehnice … sa zicem: - Periplu transilvanean: 3 adulti + 1 copil + bagaje aferente, AC always on (23-25grade), 1104km, 6.48l/100km (dupa datele masini – 5.5% min/7.85max) - Litoral: 2 adulti + 1copil + una alta prin portbagaj, AC always on (23-25grade), 476km (nu am miscat masina cat am stat la mare), 6.2l/100km (dupa datele masinii 6% la dus si 6.4% la intors) - Am renuntat la benzina 99-100 si am bagat numai de 95 ultimele plinuri (Petrom). Nu simt vreo diferenta la consum sau cum trage masina. O sa mai bag de 100 ulterior sa vad daca o simt mai nervoasa (la diesel se simtea cand bagam motorina mai potenta). - In prezent sprint monitor imi da o medie generala de 7.71% pt 5113km (ultimul plin nu este luat in calcul evident pentru ca nu am alimentat inca). Skoda Connect imi da un consum de 7.25% pt cei 5620 km cati sunt in present. - Nu am mers la consum drept urmare am cam 60 scorul la drive green - Gasesc destul de des acum si treapta a 6-a…asta o aveam restanta de data trecuta - Nu pea mai folosesc AA deoarece consider ca este prea jos implementat/montat display-ul si iti iei destul de mult ochii de la drum. Pun telefonul ori in suportul pentru ventilatie iar in curand o sa-mi iau unul cu ventuza de parbriz. Era buna o amplasare ca la Audi mai sus. La ultimul drum homee Buc-Busteni via DN1 7.2% pentru 168km iar la intors oe DN1+A3 5.3% - 2 adulti + 1 copil + 100kg bagaje, AC on. La intors am mers intre 110 - 120 km/h (doar din pedala nu cu cruise activat). Si-o vedere din zona.
    10 points
  2. Este normal să fie așa cum l-ai descris. Analizele de ulei uzat pe 507.00 au scos la iveală intervale de schimb între 6000 și 15000 km în funcție și de profilul de conducere, dar, de regulă la 12-13000 km uleiul este gata. Intervalul de schimb de 30000 km /2 ani este o minciună la fel de gogonată ca și consumul oficial. Așa cum se găsesc destui să afirme că mașina lor consumă ,,ca în carte", sunt mulți care vor crede cu tărie că uleiul se schimbă la 30000 km că așa a zis producătorul. Următorul meu schimb va fi cu Total Quartz Ineo LL 5W30. Am citit atât de multe lucruri bune despre el încât curiozitatea a învins și voi face o pauză de la uleiul meu de suflet. Dacă îmi va plăcea, îi voi face și o analiză de ulei uzat.
    3 points
  3. @Mask001 Eu ma declar super multumit de acest motor. In cei 8500 km mi-a intrecut asteptarile.
    2 points
  4. Andrei, treaba sta in felul urmator: As vrea sa spun ca nu esti rautacios, dar in cazul de fata nu am cum/cui; am cerut o parere nu sa fiu tras de urechi domnule moderator si nu as vrea sa ramai vreodata cu masina prin tara sa simti cum e . Codurile nu le stiu si habar nu aveam de ele pt ca le-as fi postat, cum le am le voi posta( desigur daca nu imi frigi vreun ban bonus). Am fost in trecut la reprezentante si m-au pieptanat bine fara niciun rezultat viabil doar ca s-au plimbat 3 zile pe langa masina dandu si cu parerea. Nu este servis de cartier insa ce e drept nici reprezentanta nu e iar cea mai apropiata e la 55km.
    1 point
  5. Daca nu ar fi mai scurt nu ar obtine tesitura aia...
    1 point
  6. Sa intelegem ca injectoarele astea de 1.6 sunt ca painea, sunt bune doar calde. Eu am unul nou in portbagaj de un an de zile si nu scrie pe cutie ca expira. Producatorul, daca nu le vinde imediat, le arunca?
    1 point
  7. Din ce știu, pe golf 7 motorul 1.2 Tsi a trecut pe distribuție pe curea, rezolvând astfel problemele generației precedente.
    1 point
  8. Tot nu iei in considerare 4x4?
    1 point
  9. Am incercat si eu cu amortizoare spate sport monotub KYB Just-A-Gas 552700 si arcuri spate KYB K-Flex. Intr-adevar masina se lipea de sosea in curbe, foarte stabila la viteze mari, foarte precisa la franare, foarte sigura in exploatare. Insa ... asa cum au patit si alti colegi, comfortul scade simtitor, mai ales pe drumuri proaste. Asa ca am revenit (deocamdata) la amortizoarele si arcurile Sachs originale. Amortizoarele spate sport KYB Just-A-Gas 552700 si arcurile spate KYB K-Flex l-e vand doritorilor de senzatii tari si iubitorilor de adrenalina sau celor care conduc mai sportiv. Se potrivesc perfect la Polo 6R, Polo 9N, A1, A2, Seat Ibiza, Seat Cordoba si Skoda Fabia. Aviz amatorilor...
    1 point
  10. Orice roman s-a nascut poet Si parerea fiecaruia conteaza sa stii. Mai repede la intalnirea de 15ani ca duminca mai greu. Noroc ca la tribunal este inchis ca ma asteptam sa ma chemi in boxa acuzatilor...asa a sunat
    1 point
  11. Nu stiu, nu prea le am cu povestitu? Poate ne vedem duminica la tribunal
    1 point
  12. Cu Liqui Moly am facut in general numai drumuri lungi si dupa 12.000 - 13.000 si vreo 10 luni (cand l-am schimbat) era negru-negru. A zis si mecanicul ca trebuia schimbat. Ma intreb cum ar fi rezistat 30.000 sau 2 ani cum scrie pe el si sunt curios cum se va comporta Valvoline. Am mers pe Valvoline de data asta pt ca am citit mai multe pareri bune de la persoane care au folosit doar Valvoline si dupa 200-300k km motoarele erau ca noi
    1 point
  13. @Edy_77 mulțumesc pentru opinie. Deoarece nu am suficient timp să mă deplasez în afară, mă gândesc să mă orientez spre firmele din țară. Când spun cât de cât full, mă refer să aibă suspensie adaptivă, geamuri electrice față spate, tapițărie piele, navigație, încălzire în scaune și senzori de parcare.
    1 point
  14. @Johnny Silver Pentru Passat CC (modelul 2008 - 2012), bugetul de 14 K este suficient, problema este ca nu prea vei gasi masini sub 180.000 km reali. Pentru CC (modelul de dupa 2012) suma este cam la limita si depinde si ce intelegi tu prin "cât de cât full". Cand zici motor 2.0 presupun ca te referi la diesel. Recomandat ar fi sa cauti in Germania la autohaus-uri serioase sau la firme/dealeri auto din tara care cumpara masini de la licitatii. Din ce am vazut eu, verificand 6 masini vandute de samsari (toate cu km dati inapoi), nu iti recomand acesti "comercianti". Si mare grija la DSG sa aiba in istoric toate reviziile facute la fiecare 60.000 km! Succes!
    1 point
  15. Eu am cerut la un magazin ulei 2t, la care vanzatorul ma intreaba: pentru motorina? Nu am testat fara 2T, pe motivul ce-i sigur ii sigur. N-are ce sa strice prezenta lui.
    1 point
  16. Intre timp am montat si camera de marsarier care este intr-adevar utila si cum nu am rezistat tentatiei am inlocuit schimbatorul de viteze cu unul OEM de Skoda Superb 2 Facelift . Si poze cu schimbatorul:
    1 point
  17. Concluzia la tot ce am citit, tot ce am discutat cu persoane care știu ce vorbesc și tot ce am experimentat este că vara trebuie un ulei mai subțire (mai pișulică) în cantități mai mici sau trecut pe produse ce conțin parafine clorurate pe post de lubrifiant (Schmier, Megasel, Systempflege, Power Service etc). Iarna se poate crește dozajul de 2t sau trecut pe ulei mai vâscos (gen Wolf Synt 2t) dar să vedem mai întâi niște analize de motorină, poate petroliștii le vor adăuga lubrifianți și lubricitatea nu va mai fi o problemă. Rămâne acum în discuție cum percepe ECU adaosurile acestea și cum consideră el că trebuie să se manifeste. Am văzut diferențe mari chiar la aceeași motorizare, la mine la 1.6 tdi îl mai înghite și merge frumos dar la alte 1.6 tdi amplifică efectele pe care voiam să le diminuăm astfel încât sfaturile se opresc aici. Fiecare trebuie să își cunoască mașina și să facă încercări, ceea ce mie îmi dă randament, altuia nu îi va da. Cunosc useri de pe aici care cu timpul s-au plictisit și au abandonat încercările. Ca o altă concluzie, aditivarea poate fi un lucru complicat. Faci combinații, încercări și când zici că ai găsit varianta optimă, schimbă ăștia ceva la motorină și totul a fost în zadar.
    1 point
  18. L-am dus demontat, au schimbat rulmentii,releul de incarcare (bosch la vremea aceea costa cam 125-140 ron), sablat si curatat, lacuit. La dezmembrari imi cereau 250-300 ron, nou cred ca era dublu. Nu am mai avut probleme de atunci.
    1 point
  19. Decat 4000 ron pe alte jante cand ale tale sunt super faine, mai bine dai banii astia pe o cutie in 6 trepte si un soft corespunzator sa ajungi pe la 180-190 de cai
    1 point
  20. De genul, nu postez prea des...dar si cand postez. Hardcore! Keep up the good work! I like it. +1 pentru tot ce ai facut pe acolo. O sa ajunga la 300mii si tot o sa zici, it's like new. Un minus ar fi colant pe emblema spate. Si eu m-am gandit candva, dar sincer arata ca o nuca in perete, in fine, doar parerea mea . iar pe fata as zice cam la fel, dar acolo ajuta grila mare care este negru lucios. Multi KM in continuare. Arata ca in prima zi! PS: eu n-as vinde jantele alea...sunt usoare si "hard to find" Spor!
    1 point
  21. Salut! De 14.000 Euro, găsesc un Passat CC cu cutie automată și motor 2.0 care să fie cât de cât full și sub 180.000 km? Dacă da, de unde recomandați să achiziționez? Mă gândeam să văd ofertele dealerilor de Black Friday. Știe cineva dacă sunt reale aceste oferte?
    1 point
  22. Arata mult mai bine cand e lasata. +1
    1 point
  23. Aveti dreptate amândoi, nu am povestit... De fapt, am povestit dar mi-a expirat pagina sau ceva de genul, si de aceea am reluat asa abrupt, dar in mintea mea stiam ca am povestit... Am simtit o ”scuturatura” la motor, dar apoi a mers bine inca vreo 2 km, am crezut ca a fost vreun gunoi sau ceva. Apoi s-a scuturat din nou, si a inceput sa tremure, se simtea clar ca merge in 3 clindri. La bord imi palpaia lampa de bujii incandescente (când e aprinsa stabil inseamna o problema la bujiile incandescente; când palpaie, poate fi un injector, lampile de frana etc.), iar indicatorul CHECK ENGINE era aprins continuu. Am oprit, mi-am pus manusile de lucru si am verificat mufele, cablurile sa nu fie roase... Am incercat din nou si a plecat direct in 3 cilindri, asa ca am continuat drumul in 3 cilindri, limp mode, in care am reusit sa urc Timisul pana la Predeal. La coborare a fost mult mai usor, am avut portiuni si unde am putut folosi a IV-a. In aceeasi seara am pus VCDS, iar a doua zi am masurat rezistenta piezo. Cu scuze inca o data pentru omisiune, va urez o seara frumoasa si daca mai pot oferi amanunte o voi face cu placere.
    1 point
  24. Mie imi place foarte mult i3-ul, atat ca interior cat si ca exterior. Este un exercitiu foarte frumos de design. Fata de modul in care se conduce am niste rezerve, fiind foarte BMW-ish, de exemplu directia inutil de grea, dar nu e un capat de lume. Dar nu as cumpara niciodata masina aia! Nu atata timp cat la 40k o sa iasa Leaf Plus (sau cum s-o numi) si Hyundai Kona Electric care, ambele, ofera 450 Km reali. Kona atinge range-ul asta pe autostrada la 100 km/h si cu AC pornit, deci in oras ar trebui sa sara lejer de 500 km range. Asta in timp ce i3-ul este 45k si are 200-250 km range... Si nici e-Up!-ul nu mai e atat de ofertant pentru ca ar trebui sa apara in 2019 un e-Citigo (sau Citigo Electric... ) cu range dublu. Acum ramane de vazut si cat o sa coste... Oricum, cine vrea sa cumpere o electrica ar trebui sa astepte 2020. Atunci ar trebui sa apara destul de multe electrice printre care si I.D.-ul care cica vine cu ~500Km range la “pret de Golf”. Ramane de vazut daca aia 500Km sunt NEDC sau WLTP si daca iese la pret de Golf Trendline sau Golf R ?
    1 point
  25. Si poze in sfarsit : Sunt foarte multumit de cum arata jantele si etrierii proaspat reconditionati !
    1 point
  26. Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet
    1 point
  27. Am gasit si niste poze de prin Dobrogea. Am intrat usor si cu grija pe acolo insa superba zona.
    1 point
  28. 1 point
  29. Lista Erwin actualizată pentru 504.00-507.00 step_50400_50700.pdf
    1 point
  30. Cum sa se planga? Abia ca se pun pe anumite modele! Da, 1.4 TSI gen. 2, 125 si 150 CP cu si fara ACT(decuplare cilindri) sunt motoare reusite intr-adevar.
    1 point
  31. @Aditu: la skoda si seat 180 CP si peste, la VW este peste 125CP , bine in unele siteuri aparea cum zici tu, skoda si seat peste 150 CP , dar fara precizarea ca da, pe considerentul acesta si 180CP este peste si ca cele de 150CP ( fie ele diesel sau pe benzina) inca nu beneficieaza de multilink pe spate. End offtopic. @valyemil81: reducere de 5000 euro la skoda se intampla odata la 5 ani, dar mai bine la 10, eu iti zic, daca vrei sa cumperi ceva, acuma sa o faci, mai ales ca acest 1.4TSI inca este fara filtru de particule, si s-a dovedit a fi un motor foarte reusit. Este una si in familie si numai cuvinte de lauda despre motorizare. Plus ca m-am uitat la ultima ta oferta primita, cu 17 900 euro iti cumperi o masina mult mai bine echipata, decat am cumparat eu cu 21 600 euro acum 2 ani si jumatate ( masina pe deasupra un pic mai mica ca si O3), masina pe care am primit atunci 1800 euro reducere si ziceam ca am primit bine fata de cat se dadeau pe atunci...
    1 point
  32. Multumesc, pai sa imi zici cand vrei sa vii si o sa imi fac timp sa ne vedem. Eu am platit deja timbrul si masina e imatriculata pe RO, o sa imi depun dosarul pentru recuperarea sumei. Si cu GTI ul am scos 8.4 zilele trecute cand am mers batraneste, insa nu se intampla des
    1 point
  33. Până acum n-am avut nici o problemă. Nici cu freon n-am încărcat instalatia in 10 ani.
    0 points
  34. Este și normal să aveți impresia că Liqui Moly e un ulei să zicem, mai confortabil. Conține un procent mai mare de ulei hidrocracat și o bază mai groasă fiind aditivat de Lubrizol. Valvoline conține mai mult PAO, esteri, e într-un procent mai mare mai ,,sintetic", la fel, aditivat de Lubrizol. Ambele sunt uleiuri excepționale, diferența o va face profilul de conducere. Liqui Moly este mai bine adaptat pentru drumuri scurte, Valvoline are nevoie de ceva kilometri și temperaturi mai înalte pentru a-și activa componentele dar va rezista mai bine la drum lung. Și uite cum alegerea unui ulei de motor a devenit mai complicată. Ar trebui când ceri recomandări să spui și pe unde mergi.
    0 points
  35. VRS? Echiparea Laurin & Klement s-a anunțat in februarie a.c. și nu apare în niciun configurator. Doar în promisiunile unor dealeri din occident. Sportline, cel mai reușit exterior pt Kodiaq, nu e disponibil la noi. Înclin să cred că VRS e doar un concept-car pentru târgurile auto. Să nu mai amintesc de obișnuitele motoare pe benzină, care par fantasmagorice. Sper ca Skoda să intre într-un ciclu realistic - palpabil de noutăți/ producție/ termene de livrare inclusiv în România.
    0 points
  36. Eu la ultima revizie facuta acum cateva zile am folosit Valvoline SynPower XL-III C3 5W-30 si la prima impresie motorul porneste mai frumos (mai putin zgomotos) comparativ cu ce foloseam inainte (Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30).
    0 points
  37. Arata bine, felicitari pt anvelope, sunt cele mai aderente anvelope pe uscat/ploaie.
    -1 points
  38. o fi 507 bun dar nu la toate la Pd este 505.01 nu voi pune niciodată alta norma.
    -1 points
  39. Cristi, pe b9 este quattro cu o unitate "ultra"
    -1 points
  40. da, funcționarea este foarte apropiată de un xdrive. avantajul este că nu trimite toată puterea pe o roată și astfel să fie „păcălită” de o situație fac eu revizia la 60k pe 18 septembrie. le-am zis totul/complet și vedem ce apare
    -1 points
  41. Poti sa mergi linistit pana acasa.
    -1 points
  42. poti sa scoti consum ca in carte, depinde de trafic si cum anticipezi. dar faza cu 30mii e un maxim, adica PANA LA, in conditii ideale, facuti numai si numai pe autostrada libera la 20 de grade, fara vant etc. si ulei ca lumea etc.. daca mergi prin oras nu mai are sens sa te gandesti la interval flexibil, orice ulei ai pune schimbi mult mai devreme. si asta ni se aplica la toti. computerul doar ruleaza niste date, nu "gusta" din ulei, asa ca nu e de incredere, e doar un "gadget".
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!