Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.08.2018 în toate secţiunile

  1. Eu la ultima revizie facuta acum cateva zile am folosit Valvoline SynPower XL-III C3 5W-30 si la prima impresie motorul porneste mai frumos (mai putin zgomotos) comparativ cu ce foloseam inainte (Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30).
    3 points
  2. Hmmm, de la un banal soft stage 1 la 3.0 tdi Si ca sa arunc paie pe foc, de ce nu 2.0 tfsi?
    3 points
  3. @Stefan.DFS @blordc Multumesc pentru aprecieri ! Legat de folia pe sigle e o chestie la care meditez de mult, si am zis sa incerc sa vad cum se completeaza ansamblul cu restul elementelor black golssy Ma asteptam sa nu fie pe placul tuturor Legat de jante, am vrut sa fac trecerea la 18 modelul Austin sau Denver, dar nu am gasit nimic sa merite(sau sub 4000lei lol) asa ca momentan le-am scos de la vanzare Continuam povestea Scufitei Rosii cu gandul "doar un Golf din 2009" pe langa ce avioane avem pe forum, dar care isi face treaba cu brio ! Toate bune !
    2 points
  4. Azi am reusit sa Montez si scrumiera alaturi de ornamentul unității de climatizare. in concluzie am înlocuit toate trimurile Piano black, care mi-au placut dar se întreține foarte greu, cu cele honney comb.
    2 points
  5. Un cffb intretinut si exploatat corespunzator nu are nici un fel de zgomot nici dupa 200.000 km (colegii care au trecut pe la mine iti pot confirma)
    1 point
  6. Salutare grup Probabil întrebarea mea este prostească,dar chiar nu stiu la ce foloseste butonul de pe schimbatorul de trepte de la DSG. Am schimbat cu el apăsat si fara sa il apas si nu am observat nici o diferenta.
    1 point
  7. Pai daca zici ca nu se incalzeste f mult , e plauzibila explicatia . Din ce am ineles ,o parte din motorina se intoarce in rezervor , si se intoarce cu temeratura crescuta. Daca e putin motorina in rezervor va ajunge 'calda' la pompa si cu lubrifiere scazuta . Are sens ce zic ?
    1 point
  8. Dar eu am in amandoua stopurile,in fiecare cate 3- 4 muste. Sa vin seriosi din fabrica? Si am obs si la luminile din plafoniera spate ceva musculite moarte,acolo cum pot sa curat?
    1 point
  9. Salut! De 14.000 Euro, găsesc un Passat CC cu cutie automată și motor 2.0 care să fie cât de cât full și sub 180.000 km? Dacă da, de unde recomandați să achiziționez? Mă gândeam să văd ofertele dealerilor de Black Friday. Știe cineva dacă sunt reale aceste oferte?
    1 point
  10. In urma updateului Android de acum cateva saptamani (poate la voi nu a venit, depinde de telefon etc de aia am pus si versiunea de Android actuala) cand am conectat telefonul la masina prin AA am primit mesajul pe telefon ca AA necesita update. In continuarea AA nu este oficial in Romania de accea cand am dat sa isi faca update am fost dus in Play store si am primit mesajul ca nu este disponibil in Romania asa ca am facut update din apkmirror.
    1 point
  11. Si acum ma gandesc ca astepti un raspuns,cel mai bine faci o scanare si postezi ce erori iti apar,atunci sigur te poate ajuta cineva Din ce spui tu nu poate ghici nimeni ce are masina PS: Daca nu ai o interfata cauti pe cineva care are
    1 point
  12. Am si eu intrebare, la un break portbagajul se deschide singur din telecomanda, pt ca eu cand apas pe butonul din telecomanda il descuie, daca tin apasat nu face nimic... Este optiune sa se deschida din telecomanda?
    1 point
  13. In cazul in care cumparati masina dintr-un parc auto, sa verificati in acte sa nu scrie "Verwertungsnachweis lag vor". In cazul acesta masina nu mai poate fi inmatriculata pentru ca a fost data spre casare/dezmembrare.
    1 point
  14. Aveti dreptate amândoi, nu am povestit... De fapt, am povestit dar mi-a expirat pagina sau ceva de genul, si de aceea am reluat asa abrupt, dar in mintea mea stiam ca am povestit... Am simtit o ”scuturatura” la motor, dar apoi a mers bine inca vreo 2 km, am crezut ca a fost vreun gunoi sau ceva. Apoi s-a scuturat din nou, si a inceput sa tremure, se simtea clar ca merge in 3 clindri. La bord imi palpaia lampa de bujii incandescente (când e aprinsa stabil inseamna o problema la bujiile incandescente; când palpaie, poate fi un injector, lampile de frana etc.), iar indicatorul CHECK ENGINE era aprins continuu. Am oprit, mi-am pus manusile de lucru si am verificat mufele, cablurile sa nu fie roase... Am incercat din nou si a plecat direct in 3 cilindri, asa ca am continuat drumul in 3 cilindri, limp mode, in care am reusit sa urc Timisul pana la Predeal. La coborare a fost mult mai usor, am avut portiuni si unde am putut folosi a IV-a. In aceeasi seara am pus VCDS, iar a doua zi am masurat rezistenta piezo. Cu scuze inca o data pentru omisiune, va urez o seara frumoasa si daca mai pot oferi amanunte o voi face cu placere.
    1 point
  15. O sa fac niste poze cand merg sa fac probe. Cutia de care zic are parca 189x67.5x43...si mai e una.. 175x82x45 care nu stiu daca ar da rau fiind lata. Ca forma ambele sunt ca in imaginea de mai jos @gabriel88 Motion 800 arata bn in poza...dar am vazut-o live, am deschis-o si e imensa, nu am nevoi de asa "balena"
    1 point
  16. @Razvan N multumesc pt detalii. Sincer m-am saturat sa ma lase in drum, mi s-a intamplat deja de 2 ori (ultima data la 100 km de casa) deci e posibil ca in curand sa cedeaze si celelalte 2 injectoare de asta ma gandeam sa schimb tot setul. Multumesc pt pont, cu siguranta o sa umblu dupa mine cu in injector bun de rezerva. Bafta!
    1 point
  17. Si poze in sfarsit : Sunt foarte multumit de cum arata jantele si etrierii proaspat reconditionati !
    1 point
  18. Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet
    1 point
  19. Orice producător de ulei are o rubrică ,,oil finder". Acolo îți spune ce ulei să folosești pentru mașina ta. Te duci la uleiul respectiv și vezi ce aprobări are și așa afli norma necesară mașinii tale. Alegerea unui producător sau altul ține de gusturi, buget, disponibilitate. Foarte important este să alegi un producător cu o rețea de distribuție bine pusă la punct care să înlăture posibilitatea de a cumpăra un ulei falsificat. Ar trebui evitați producătorii care nu își produc uleiul în fabricile proprii apelând la diverși alți producători (făcut de firma X pentru celebra firmă Y), uleiurile rebranduite (marii distribuitori de piese auto își fac mărci proprii de ulei de motor dar nu le produc ei) . Dacă uleiul a fost produs într-o fabrică a producătorului, indiferent cum îl chemă și cumpărat dintr-o rețea de încredere, nu ar trebui să fie surprize.
    1 point
  20. Liqui Moly cu norma specifica pt motorul tau
    1 point
  21. am reusit sa gasesc problema.... a fost in acest canale Se pare ca DIMMWERT AB 18/19 trebuie setat de la 0 la 100
    1 point
  22. Norma producatorului pt motoarele astea este vw 507.00, iar Castrol 5w40 C3 indeplineste norma 505.00 si 505.01, de asta zic ca nu e ok. Pentru distributia pe lant, logic ar fi sa functioneze mai bine cu un ulei mai subtire, pentru ca uzurile cele mai mari apar la rece, iar cu o vascozitate redusa amorsarea cu ulei se face mai repede. Dar daca tu ai constatat ca se aude motorul mai bine, nu pot te contrazic. Fiind un ulei mai gros probabil ca zgomotul e putin diferit, e normal. Doar sa nu dauneze pe termen lung. Eu am pus Vapsoil (Shell)0w30 si motorul a devenit mai silentios, atat la pornire, cat si la cald si chiar in mers la turatii inalte, fata de castrolul de pana acum. Urmeaza sa fac un drum mai lung si o sa-mi dau seama si de consumul de ulei. Cu Castrol edge prof 5w30 consuma cam 500-600 ml la 10000 km la mers turat pe autostrada. Precizez ca am 93tkm. si am auzit lantul de cateva ori la pornire, pentru o fractiune de sec, cand era frig afara si masina nepornita de cateva zile, in rest nu.
    1 point
  23. nu te sfatuiesc .eu am cumparat racechip si sunt multumit .are demarajul mai mare se monteaza usor si se pare si o mica reducere de consum -la pozitia care este setat din fabrica .mai am 2 faze de performanta -il las putin sa fac calculul la motorina pe cel setat de fabrica si dupa o sa il dau pe urmatorul stage 1 si dupa stage 2 sa vad diferentele! oricum am avut 75 cp si dupa montaj motorul nu mai rontaie -rontait specific la 1,6tdi 75 cp . uitam sa iti spun ceva- risti sa te duci la un meserias care nu stie decat putin cu calculatoarele si nu are habar de mecanica ,parametri -iti sterge ceva in ecu sau il pune in alt folder si ramai pieton cel mai usor schimbi turbina ,debitmetrul si o duci la 105 cp dupa care iei un race chip si nu iti faci praf motrul sau calculatorul
    1 point
  24. Pentru ca la injectie directa nu se incalzezte motorina f. mult.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!