Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.08.2018 în toate secţiunile

  1. O poza din weekend cand era curata...si aproape inghetata de frig. Sunt 99% hotarat legat de cutia de portbagaj. Din cauza dimensiunilor voi merge pe Thule Motion Xt Sport. Păcat ca pe alb nu se gaseste...dar alb cu negru totusi nu e o alegere rea. Barele , normal vor fi cele Wingbar.
    3 points
  2. Mie imi place foarte mult i3-ul, atat ca interior cat si ca exterior. Este un exercitiu foarte frumos de design. Fata de modul in care se conduce am niste rezerve, fiind foarte BMW-ish, de exemplu directia inutil de grea, dar nu e un capat de lume. Dar nu as cumpara niciodata masina aia! Nu atata timp cat la 40k o sa iasa Leaf Plus (sau cum s-o numi) si Hyundai Kona Electric care, ambele, ofera 450 Km reali. Kona atinge range-ul asta pe autostrada la 100 km/h si cu AC pornit, deci in oras ar trebui sa sara lejer de 500 km range. Asta in timp ce i3-ul este 45k si are 200-250 km range... Si nici e-Up!-ul nu mai e atat de ofertant pentru ca ar trebui sa apara in 2019 un e-Citigo (sau Citigo Electric... ) cu range dublu. Acum ramane de vazut si cat o sa coste... Oricum, cine vrea sa cumpere o electrica ar trebui sa astepte 2020. Atunci ar trebui sa apara destul de multe electrice printre care si I.D.-ul care cica vine cu ~500Km range la “pret de Golf”. Ramane de vazut daca aia 500Km sunt NEDC sau WLTP si daca iese la pret de Golf Trendline sau Golf R ?
    2 points
  3. Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)
    1 point
  4. Salutare ! Greu postez..dar si cand postez.. 245xxx km Luna asta am avut ceva mai mult timp pentru Roscata, m-am ocupat in principal de intretinere si de cativa pitici - Parbriz nou Pilkington - Stergatoare noi Aero Bosch - Curatat+vopsit etrieri si tablitele de protectie din spatele discurilor - Folie Llumar geamuri fata-spate - Foliate grila fata, oglinzi si sigla spate negru lucios Oracal - Schimbat leduri interior+portbagaj - Shimbat presuri textil oem - corectarea lacului+polish auto+ceara protectie cu produse din gama Meguiars M-am obisnuit cu suspensia, nu e atat de grav pe cat ma asteptam, e chiar suportabila, trebuie doar ceva mai multa atentie, in rest, motorina si plimbari.. Am facut si o pana spre Transrarau si rezerva s-a dovedit a fi super utila.. si de restul pozeee Toate bune
    1 point
  5. O sa fac niste poze cand merg sa fac probe. Cutia de care zic are parca 189x67.5x43...si mai e una.. 175x82x45 care nu stiu daca ar da rau fiind lata. Ca forma ambele sunt ca in imaginea de mai jos @gabriel88 Motion 800 arata bn in poza...dar am vazut-o live, am deschis-o si e imensa, nu am nevoi de asa "balena"
    1 point
  6. Atasez niste poze cu un filtru mann frecious plus schimbat dupa un an si 1 luna. Dupa cum se vede, nu prea trece nimic de el. Masina circula zilnic in bucuresti si anterior de folosirea acestui tip de filtru il schimbam pe cel clasic de 2 ori pe an.
    1 point
  7. Updatat dimineața in câteva minute
    1 point
  8. Razvan sunt oarecum in aceeasi situatie, ma gandesc sa schimb tot setul. Sa inteleg ca mai degraba sa cumpar din cele cu "S" ? Ms pt raspuns!
    1 point
  9. Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina
    1 point
  10. Cand ai pitici pe creier... trebuie sa le dai de lucru 1. 2. 3.
    1 point
  11. Si poze in sfarsit : Sunt foarte multumit de cum arata jantele si etrierii proaspat reconditionati !
    1 point
  12. Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet
    1 point
  13. Cu cablul bagat nu am plecat niciodata, nici nu pot sa pornesc motorul cat e la incarcat (n-am incercat sa vad daca ma lasa cand incarcarea e oprita dar cablul nu e scos dar o sa incerc odata) dar cu usita deschisa si capacelele atarnand pe langa masina am plecat de cateva ori. In rest masina merge si se vede pentru ca a sarit de 11.000 km si inca nu a facut un an ? Vara ii prieste in ce priveste autonomia ba chiar se apropie de range-ul declarat cateodata... Daca e sa ne luam dupa ce arata acolo masina ar trebui sa faca ~160km cu bateria plina. Real tot pe la 120km sta ceea ce tot e ok. In continuare, toti cei care o mai conduc se jura ca masina e geniala si ca vor si ei. Daca se va concretiza sau nu... nu stiu! Dar viitorul nu numai ca e aici, dar e si al naibii de fun! ?
    1 point
  14. Deja se poate spune ca a trecut de majorat ? Ca si concluzii dupa drumul de aproape 2500km pot spune ca sunt uimit de feelingul de la volan, masina la cat este de mare este foarte elastica, se simte usoara, evident ca oricand, oriunde poti spune ca este nevoie de mai multa putere, dar in linii mari este OK. Scaunele sunt foarte confortabile, iar Active Info Display, pot spune ca "face toti banii"... Sunt foarte multe informatii exact sub ochii tai, nu trebuie sa iti mai muti privirea pentru harta & stuff Consumul este pentru mine un soc (asta in conditiile in care vin de pe un 3.0TDI cu niste modificari) deci inca un mare plus. Urmeaza sa fac un drum de Grecia cu masina plina de bagaje, 3 persoane (sau na, 2 persoane jumatate) si bicla sus pe masina... sa vedem cum se comporta... ? Ah... si au fost montati si barele Thule si suportii de biciclete ... nu pot spune ca masina mai arata la fel de bine, dar este o necesitate ?
    1 point
  15. Am gasit si niste poze de prin Dobrogea. Am intrat usor si cu grija pe acolo insa superba zona.
    1 point
  16. Aproape 11.000 km, bazaietoarea se tine tare! Range-ul e intre 100 si 140 km, in functie de trafic si de sofer, 120km cu AC in poza de mai jos. Daca e liber se poate si mai jos... Mergem mai departe!
    1 point
  17. asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului
    1 point
  18. Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...
    1 point
  19. Trebuia sa o fac si pe asta! Frumos drumul pana la Brasov in electrica! Fiind prima data am mers mai conservator dar am invatat pentru data viitoare.
    1 point
  20. Mersi frumos. Dupa mai bine de 6000km doar urban..era cazul si de o iesire In speta pe langa Hateg, unde am lasat masina sa se odihneasca
    1 point
  21. Multi cred ca doar isi imagineaza mai mult ca trecand de la un ulei la altul s-a produs o minune.Si eu am schimbat Castrolul cu laudatul Valvoline si n-am sesizat nici o diferenta.Poate o fi calitate mai buna dar in rest nimic diferit in mersul motorului.
    1 point
  22. Revin cu impresii dupa un an si junatate de folosire a carburantilor de la lukoil, motorul merge perfect nu este zgomotos, trage bine in turatii cu un consum decent, benzine folosite ecto plus 95 si in weekend cea de 98. Restul sunt povesti despre carburanti lukoil ca sunt de calitate proasta.
    -1 points
  23. Prietene am mers vara cu cea de 95 ecto simpla echivalenta petrom 95 nu am avut probleme ( nu am alimentat de la aceeasi statie), alimentez cu 98 ca e ieftina in weekend si cand e rezervorul gol nu ma duc sa amestec intentionat. O singura data am fost nevoit sa alimentez de la petrom in perioada asta si parca mergeam cu caruta. Am trecut Transalpina vara trecuta cu ecto 95 simpla fara probleme. Ca o comparatie ecto plus 95 e mult mai buna decat omv 95 parerea mea, consum si comportament.
    -1 points
  24. Ce legatura are pompa tandem cu circuitul de frânare?!! :-)))))
    -1 points
  25. Clar Liqui Moly dupa parerea mea ...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!