Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.08.2018 în toate secţiunile

  1. Si eu sunt curios ce inseamna toate alea in unitati pe care sa le inteleg Aparent, 4.8 mi/kWh inseamna 12.9 kWh/100 km. La ghici, 20 km cu medie de 30 km/h i-ai putea face si cu mai putin in e-Up! fara AC. Dar si cu mai mult! Consumul poate varia in functie de trafic, temperatura exterioara, stilul de mers, daca drumul e prin oras sau pe autostrada, cat de mult folosesti frana regenerativa, daca folosesti AC sau nu etc. Cand e orasul gol am avut medii si de 8-9 kWh/100Km ceea ce ar insemna 7-8 mi/kWh dar prin aglomeratie si mergand tare am vazut si 12-13 kWh/100Km ceea ce inseamna 4-5 mi/kWh... Iarna, cu caldura la maxim am vazut si 25-30 kWh/100Km pe distante scurte, adica 2-2.5 mi/kWh, asta la i3 ar trebui sa fie mai ok pentru ca are pompa de caldura. Mergand conservator poti sa te apropii de consumul oficial al e-Up!-ului, adica 11,7 kWh/100Km (5.3 mi/kWh), vara! Long-term-ul actual, pentru ca s-a resetat contul de Car-Net, arata asa: Consumul mediu de 5.2 mi/kWh inseamna 11.9 kWh/100 Km ceea ce e foarte aproape de cel oficial. Dar cum incepe sa scada temperatura sub 10 grade incepe si consumul sa creasca in functie de cat de frig iti e. Consumul la electrice fluctueaza mult mai mult decat la termice si este influentat si de masina: putere, greutate, daca are sau nu pompa de caldura, daca are sau nu sistem de management al temperaturii bateriei etc. Pana la urma tot ce conteaza este range-ul si, desi am vazut si 150-170 Km range (95-105 mile), media acum e pe la 120Km (75 mile) si poate scadea iarna pana pe la 80Km (50 mile). Nu stiu cat de relevante iti sunt chestiile astea, sau daca te-au ajutat sau nu, dar daca pot sa te ajut si cu altceva, sunt aici.
    5 points
  2. Pai dupa mintea mea daca sunt in zona calda cu "Xenoanele" nu ramane decat o optiune :
    4 points
  3. Cand ai pitici pe creier... trebuie sa le dai de lucru 1. 2. 3.
    3 points
  4. Acum dacă mă uit din nou la schema electrică cred că singura greșeală pe care am făcut-o este că nu am dus firul de la pinul 1 a butonului și la pinul 5 al conectorului T6ao de la centrala confort. L-am dus doar la pinul 4. Am observat totuși că acest pin 5 este de alt tip. Trebuie să-l caut... O să fac modificările necesare și revin cu impresii ?. Deși îmi pare că vorbesc de unul singur aici... uneori e bine să ții și un jurnal ?
    2 points
  5. Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)
    1 point
  6. Mie imi place foarte mult i3-ul, atat ca interior cat si ca exterior. Este un exercitiu foarte frumos de design. Fata de modul in care se conduce am niste rezerve, fiind foarte BMW-ish, de exemplu directia inutil de grea, dar nu e un capat de lume. Dar nu as cumpara niciodata masina aia! Nu atata timp cat la 40k o sa iasa Leaf Plus (sau cum s-o numi) si Hyundai Kona Electric care, ambele, ofera 450 Km reali. Kona atinge range-ul asta pe autostrada la 100 km/h si cu AC pornit, deci in oras ar trebui sa sara lejer de 500 km range. Asta in timp ce i3-ul este 45k si are 200-250 km range... Si nici e-Up!-ul nu mai e atat de ofertant pentru ca ar trebui sa apara in 2019 un e-Citigo (sau Citigo Electric... ) cu range dublu. Acum ramane de vazut si cat o sa coste... Oricum, cine vrea sa cumpere o electrica ar trebui sa astepte 2020. Atunci ar trebui sa apara destul de multe electrice printre care si I.D.-ul care cica vine cu ~500Km range la “pret de Golf”. Ramane de vazut daca aia 500Km sunt NEDC sau WLTP si daca iese la pret de Golf Trendline sau Golf R ?
    1 point
  7. Multumesc de informatii. Pe unde ma aflu acum, e-Up! nu exista, i3 e $45.000+, beneficii fiscale zero iar benzina e cam la jumatate de pret fata de Romania. Economic nu pot sa justific acum trecerea la o electrica doar ca mi-a placut mult senzatia de acceleratie instanta din i3 si usurinta cu care conduci; m-a facut practic sa ma simt mai calm la volan intr-un trafic agitat. Ideea ca poti recupera energie prin franare mi se pare foarte tare si cu putina obisnuinta folosesti o singura pedala in oras dupa ce anticipezi distanta de franare. Tu ca proprietar probabil stii toate astea iar eu am citit despre ele dar abia acum le-am experimentat
    1 point
  8. Vrei sa spui că voi fi obligat sa fac reviziile la ei pentru a beneficia de garanție?
    1 point
  9. Nu este din planetare sigur. Primul lucru schimba mecanicul ca ai ajuns sa schimbi jumate de masina probabil cu piese aftermarket degeaba. Pot fi rulmentii din cutie, dar trebuie diagnosticata corect. Parerea mea este sa mergi la reprezentanta pentru diagnosticare si vezi dupa aceea.
    1 point
  10. Da, chiar își face treaba. Long story short, am cumpărat mașina cu filtrul ăsta montat. Neștiind că există, am cumpărat la revizie unul cu carbon activ. N-a rezistat nici măcar o săptămână pe mașină fiindcă miroseam orice de afară, așa că am cumpărat din nou unul cu polifenoli și m-am liniștit.
    1 point
  11. E fun electricul, intr-adevar. Azi am condus a doua oara o masina electrica (inchiriata de data asta ca sa fiu doar eu) si m-am convins ca vreau si eu una. Am facut un drum pe care il fac destul de des si mi-a iesit consumul de mai jos. Sunt curios cum se compara cu e-Up la o viteza medie asemanatoare.
    1 point
  12. Nu te mai crampona de consum, este irelevant daca tot dai atati bani pe masina, combinatia 1.8 TSI 4x4 este superba nu mai sta pe ganduri !
    1 point
  13. Felicitari. Arata super bine. Un sfat daca imi permiti - renunta de sistemul de prindere in slotul de la cd. Risti sa afecteze unitatea si e pacat.
    1 point
  14. Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet
    1 point
  15. Cu cablul bagat nu am plecat niciodata, nici nu pot sa pornesc motorul cat e la incarcat (n-am incercat sa vad daca ma lasa cand incarcarea e oprita dar cablul nu e scos dar o sa incerc odata) dar cu usita deschisa si capacelele atarnand pe langa masina am plecat de cateva ori. In rest masina merge si se vede pentru ca a sarit de 11.000 km si inca nu a facut un an ? Vara ii prieste in ce priveste autonomia ba chiar se apropie de range-ul declarat cateodata... Daca e sa ne luam dupa ce arata acolo masina ar trebui sa faca ~160km cu bateria plina. Real tot pe la 120km sta ceea ce tot e ok. In continuare, toti cei care o mai conduc se jura ca masina e geniala si ca vor si ei. Daca se va concretiza sau nu... nu stiu! Dar viitorul nu numai ca e aici, dar e si al naibii de fun! ?
    1 point
  16. Eu am o Octavia normala cu 1.8 TSI iar consumul mediu pe ultimii 5000 km a fost 6.9 ( jumate urban - jumate extraurban). Nu cred ca sistemul 4x4 aduce 1.5 l in plus extra-urban la consum, dar totusi. Pana acum, in afara, am consumat intre 5.1 si 7.5 in functie de vreme si trafic. In oras, iarna, mai mult de 12 nu am avut consum. Evident, poti consuma si 90 la suta daca stai in permanenta cu motorul pornit, eu vorbesc exclusiv de mers normal prin oras. Sper sa gasesti motorizarea asta, mi se pare super pentru Octavia.
    1 point
  17. Ne-am intors din Grecia (de ceva timp de fapt) cu amintiri noi si cu concluzia ca Lefkada este noua mea insula preferata. Concediul asta a insemnat un total de 2700km, dintre care cam 500 doar pe insula. Consumul total a fost in jur de 7l/100km, influentat de parcursul de pe insula dar si de viteza de deplasare all-round. Pentru mine este in continuare o placere condusul lui GUN, mi-a dovedit inca o data ca este mai mult decat o masina de oras. Am ajuns deja la 28200km si incep sa ma gandesc la cel de-al doilea schimb de ulei si prima inspectie. De altfel, am si observat ca temperatura uleiului este ceva mai ridicata decat sunt obisnuit, ajungand si la 95-96-97 grade in trafic normal, cand de obicei nu sarea de 92 grade. Cel mai probabil in urmatoarea luna voi merge si la revizie. Inainte de poze, sunt dator cu niste raspunsuri pe aici: @andrei0241 la mine e altfel fata de Ateca, tot nu am reusit sa gasesc pozitia acelor picioruse. Nu e panica, le pun la pastrare in torpedou si daca tipa vreodata, stiu unde le gasesc. @Muale am mers prin Giurgiu - Pleven - Sofia - Kulata - Salonic - Ioannina - Arta - Preveza - Vassiliki, si pe acelasi traseu m-am si intors, cam 1130km. plecarea a fost la 3am din Bucuresti si la 9am din Lefkada spre casa. am condus 13h la dus si 12h30min la intors, durata totala e irelevanta pentru ca am facut pauze lungi. La vama am stat 15 min cel mai mult, Grecia-Bulgaria la intoarcere. Daca mai ai intrebari, te rog @BalkanHL Salut! nu suntem vecini din pacate, eram doar in trecere prin parc.
    1 point
  18. Ar putea fi: Pivotii ii testezi asa: - suspenzi roata pe partea respectiva si o apuci cu miinile la ora 6 si la ora 12 - tragi tare de roata, inainte inapoi. Daca ai joc, e nasol Capetele de bara le testezi asa: - cu masina pe pamint si rotile drepte, lovesti cu piciorul in partea dinspre usi (la ora 3 pentru roata din stinga si la ora 9 pt roata din dreapta) - daca auzi zgomote metalice, ai joc la capetele de bara Amortizoarele le testezi asa: -pur si simplu te lasi brusc pe partea respectiva, masina se lasa si apoi brusc te ridici. Masina trebuie sa se ridice si apoi sa coboare la normal -daca "topaie", amortizorul de pe partea respectiva e dus. Caseta de directie: -daca simptomele sunt" zgomot metalic la rotirea volanului mai ales spre stanga si pierderea rigiditatii directiei. Daca nu, nu stiu. :)
    1 point
  19. La mine intra 4.2l e bkd fara dpf, de papat ulei nu papa niciun gram asta de la schimb la schimb adica 10-15k km, de obicei nu il las pana la 15k ca nah... si lui ii place sa fie fresh nustiu cum la altii le papa ulei am mai auzit si pe altii, eu am aproape 300k km la bord am si prima generatie de chiulasa de pe motorul asta cea cu cod A si totusi nu scade nici un mm pe joja.
    0 points
  20. Intre 80-180 este o diferență de 10 secunde (50%). Faptul că mașina este foarte bine insonorizată "nu simți viteza" că în golf. Dar să lăsăm subiectivismul (tipic feminist de genul "mi se pare") și să vedem cifrele
    -1 points
  21. Este doar temporar acel suport , util si stabil , nu sunt fan RNS 510 asa ca oricum este pe plan sa fie schimbata cu ceva de Android.
    -1 points
  22. Eu aici faceam referire
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!