Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.08.2018 în toate secţiunile

  1. Cam asta ar fi rezultatul final Din pacate cand am dat jos catback-ul original am ciupit un pic tamponul de la tip-ul din stanga si s-a rupt cand am montat Milltek-ul. Le-am comandat pe toate noi si originale, probabil ca pe marti-miercuri sunt aici. La primavara vine si un downpipe Milltek catless de 3" ca sa fie sistemul complet
    4 points
  2. Luna asta l-am vizitat pe colegul Muale pentru o curatare a interiorului si a iesit ceva negreala din scaune desi credeam ca e relativ curata masina?. Acum arata si miroase ca nou plus am scapat de niste pete care apareau la ploaie mai mereu. Aplicat in week si o ceara de la chemical guys dupa o spalare temeinica cu sampon sonax, luciu placut sper sa dureze efectul ceva timp. Am observat o usoara matuire a lacului de pe capota nu stiu de ce sa zic sper sa se rezolve cu un polish.
    2 points
  3. Si poze in sfarsit : Sunt foarte multumit de cum arata jantele si etrierii proaspat reconditionati !
    2 points
  4. Daca tot se poarta poze cu masini “muncite” las si eu asta aici... Si inca una de plictiseala. Macar in asta nu se vede cat e de jegoasa
    1 point
  5. E pus un zero în plus la kilometri. https://www.autoscout24.ro/oferte/volkswagen-golf-vi-comfortline-bmt-fahrschulwagen-sh-navi-motorina-alb-04271c6d-59b7-47de-aaa8-f5e6a650eb67 Ăsta e cel mai rulat 1.6 tdi aflat la vânzare acum pe autoscout.
    1 point
  6. Cum e posibil asa ceva? Oare cate seturi de injectoare a schimbat masina asta? https://www.autoscout24.de/angebote/volkswagen-golf-1-6-tdi-90-cv-5p-business-trendlin-diesel-weiss-a0f74b66-7bd6-4735-e053-e350040ad070?cldtidx=1
    1 point
  7. Va fi foarte greu sa il lipesti pe al tau. Si eu am trecut prin asta si am si insonorizat plafonul cu aceasta ocazie. Daca te hotarasti sa il demontezi, da un semn pt ca si eu m-am lovit de niste probleme la montaj si as vrea sa nu te mai lovesti si tu. Eu pt masina mea am cumparat plafon nou, cam 1700lei a fost si nu stiu daca merita pt toti. Eventual il retapitezi pe al tau la un specialist.
    1 point
  8. Bravo pentru realizarile din ultima perioada! Cu plafonul cum stai? A inceput sa se dezlipeasca?
    1 point
  9. Felicitari pentru tot ce ai lucrat. Daca tot ai terminat ne pui niste poze cu masina innoita.?
    1 point
  10. @Razvan_N vanzatorul nu are notiuni minimale...... inj pot sta in conditii bune doar in motor montate sau in punga cu care vin sigilate din fabrica... nu recomand sa le achizitionezi
    1 point
  11. Salutare. Posesor de B7, CFGB 170 CP cu DSG, iIn ultimele luni m-am trezit si eu cu Limp Mode, respectiv eroare la EGR, cod 4891 si 4892, le-am tot sters, a mers masina, insa o data la 2-3 saptamani apareau din nou. Am observat intre timp si faptul ca nivelul lichidului de racire era la minim, am completat pana la maxim, si in 2 saptamani din nou la minim...am avut emotii crezand ca am probleme si la garnitura de chiulasa, insa cred ca azi am rezolvat problema (sper). Am fost la service-ul unui prieten, si l-am rugat sa dea jos EGR-ul de pe masina. Pot sa va confirm ca acesta se poate dezmembra aproape complet, si se poate curata ca unu nou. In cazul meu am gasit doua probleme: - partea de radiator cred ca era fisurata, deoarece pe unele tevi din radiator parea sa fie urma de lichid de racire -> am schimbat radiatorul cu altul de la un EGR ce avea distrusa rotita de alama de la motoras. - tija de la actuatorul electric (motoras) , agata cam la 2/3 din cursa si mergea greu; Dupa ce l-a curatat complet cu ceva solutii, EGR-ul arata perfect, ca unul nou, mecanismele functioneaza perfect pe el, si l-au montat inapoi pe masina. Cel putin azi, nu am avut nicio problema, si mai mult de atat nu se mai simte miros de gaze nearse dupa masina, in conditiile in care pana sa intervina la EGR, mirosea foarte puternic a dacie Asadar, parerea mea este ca EGR-ul se poate curata fara probleme, in cazul in care nu exista vreo varianta nituita. Timpii de lucru: 1h45min demontat, 1h curatat, 2h pus inapoi.
    1 point
  12. Cu cablul bagat nu am plecat niciodata, nici nu pot sa pornesc motorul cat e la incarcat (n-am incercat sa vad daca ma lasa cand incarcarea e oprita dar cablul nu e scos dar o sa incerc odata) dar cu usita deschisa si capacelele atarnand pe langa masina am plecat de cateva ori. In rest masina merge si se vede pentru ca a sarit de 11.000 km si inca nu a facut un an ? Vara ii prieste in ce priveste autonomia ba chiar se apropie de range-ul declarat cateodata... Daca e sa ne luam dupa ce arata acolo masina ar trebui sa faca ~160km cu bateria plina. Real tot pe la 120km sta ceea ce tot e ok. In continuare, toti cei care o mai conduc se jura ca masina e geniala si ca vor si ei. Daca se va concretiza sau nu... nu stiu! Dar viitorul nu numai ca e aici, dar e si al naibii de fun! ?
    1 point
  13. @Razvan_N 1 poti unlocui doar unul singur cu S 2.cilindrul 1 este langa distributie. 3.codul de corectie la inj din poza este ACHEHK
    1 point
  14. M-am uitat la nivelul de ulei, e la locul lui. Am observat ca nu e ars cum e la diesel dupa 5k km.
    1 point
  15. Multumim! ? Mici, mici, dar sunt al dr**u' de grele . Poate unele mai usoare n-ar dauna... Yup . De iarna (vor fi) dupa ce le schimbam sosonii cu unii adecvati sezonului... Momentan, sunt niste anvelope de vara pe ele .
    1 point
  16. Verifica valori regulator presiune rampa si daca nu e ok inlocuieste-l
    1 point
  17. Cu niciuna nu poti da gres, vorbind de alpin 5 comparativ cu ts860 daca ambele sunt pe dimensiunea necesara tie. Sunt marci de top. Anvelopa castigatoare ar fi cea la care poti obtine un pret mai bun, eu pe asta m-as ghida. Putin offtopic: Nu vad rostul disecarii firului in 4 cand vine vorba de producatorii de top, cu atat mai mult cu cat vorbim de masini obisnuite. Eu am TS860 si in trecut am avut Semperit SpeedGrip 2. Nu pot sa zic ca e o diferenta enorma (oricum alte masini, alte dimensiuni). Daca dupa pret te poti gandi ca e diferenta mare..dar nu am stat sa testez la limita. Iarna e periculos de testat limita.
    1 point
  18. la spalatorie : Si ceva pentru intretinere. Se pare ca am deja o zgarietura fina pe o oglinda si ma astept sa fie nevoie sa mai pun puncte de vopsea pe unde mai sar pietre.
    1 point
  19. asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului
    1 point
  20. Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...
    1 point
  21. 1.Schimba cele 2 oring-uri 2.Schimba egr Spala motorul pe dedesubt si dupa 50-100 km vezi pe unde curge.E o supapa pe partea din spate care cedeaza dupa un timp.
    1 point
  22. La mine intra 4.2l e bkd fara dpf, de papat ulei nu papa niciun gram asta de la schimb la schimb adica 10-15k km, de obicei nu il las pana la 15k ca nah... si lui ii place sa fie fresh nustiu cum la altii le papa ulei am mai auzit si pe altii, eu am aproape 300k km la bord am si prima generatie de chiulasa de pe motorul asta cea cu cod A si totusi nu scade nici un mm pe joja.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!