Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.08.2018 în toate secţiunile
-
Deja se poate spune ca a trecut de majorat ? Ca si concluzii dupa drumul de aproape 2500km pot spune ca sunt uimit de feelingul de la volan, masina la cat este de mare este foarte elastica, se simte usoara, evident ca oricand, oriunde poti spune ca este nevoie de mai multa putere, dar in linii mari este OK. Scaunele sunt foarte confortabile, iar Active Info Display, pot spune ca "face toti banii"... Sunt foarte multe informatii exact sub ochii tai, nu trebuie sa iti mai muti privirea pentru harta & stuff Consumul este pentru mine un soc (asta in conditiile in care vin de pe un 3.0TDI cu niste modificari) deci inca un mare plus. Urmeaza sa fac un drum de Grecia cu masina plina de bagaje, 3 persoane (sau na, 2 persoane jumatate) si bicla sus pe masina... sa vedem cum se comporta... ? Ah... si au fost montati si barele Thule si suportii de biciclete ... nu pot spune ca masina mai arata la fel de bine, dar este o necesitate ?3 points
-
Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)2 points
-
Octavia scout, 1.8tsi 180hp dsg 6 Dupa 1000 km... o masina mare, placuta, putere suficienta. Dupa primii 500 km, dsg-ul a inceput sa reactioneze mai prompt. Inca nu am fortat spre 3000 ture cu accelerari in forta. Farurile led mi se par geniale! Bat mult peste xenon. Singura mirare... consumul... bucuresti - piatra neamt - bucuresti, medie de 9%.1 point
-
Salut, Revin cu un retrofit pentru spalatoarele faruri, pentru cine intereseaza. M-am decis sa fac acest retrofit intrucat masina mea este modelul facelift care vine standard cu versiunea de bi-xenon 25W si chiar daca vine cu functia de auto-leveling, echiparea de spalatoare faruri nu este standard. Luind in vedere ca bara este deja modelul care suporta spalatoarele am pornit la drum sa fac acest retrofit. Tin sa mentionez de pe acum ca retrofitul este foarte simplu si ieftin si trebuie urmatoarele: Capacele spalatoare, cele standard de pe bara nu se potrivesc intrucat nu au sistem de prindere Holdere spalatoare Spalatoare Furtun spalatoare Vas lichid spalatoare/parbriz Pompa spalatoare Cablaj pompa - bornetz Majoritatea pieselor le gasiti la preturi foarte bune in comert, in special pe eBay dar cablajul recomand sa il cumparati de pe Kufatec. Atasez si cateva poze si un tutorial oferit de cei de la Kufatec. In imaginile de mai jos se poate vede schema cum pomponentele enumerate mai sus se potrivesc, prima imagine reprezinta vasul si pompa iar in a doua imagine se poate observa traseful efectiv al spalatoarelor de faruri. Sfatul meu este sa se incerce pe cat posibil procurarea acestor piese din dezmembrari deoarece traseul pentru conectarea pompei la spalatoare este dintr-o singura bucata fiind mult mai usor de instalat. Daca ne uitam in ETKA, imaginea 2, acesta nu vine complet si vine numai ca si kit de reparatie, lucru foarte anevoios. Pentru cine doreste totusi sa mearga pe drumul procurarii pieselor de la distribuitori auto gasiti mai jos lista celor necesare: Pozitia 0 - 7P0 955 453 * 1 Pozitia 1 - 7P6955103A * 1 Pozitia 2 - 7P6955104A * 1 Pozitia 3 - 7P6807937A * 1 Pozitia 4 - 7P6807938A * 1 Pozitia 5 - 7P6 807 941 * 1 Pozitia 6 - 7P6 807 942 * 1 Pozitia 7 - WHT003954 * 4 Pozitia 8 - 3B7 955 681 * 1 Pozitia 9 - 443955465 * 1 Pozitia 10 - 1J0973722A * 1 Pozitia 11 - 8D0 955 875 * 1 Pozitia 12 - 1J0955964F * 1 Pozitia 13 - 7P6955964B * 2 Pozitia 14 - 8D0955873 * 1 Pozitia 15 - 6R0955665 * 1 Pozitia 16 - 6R0955665 * 1 Pozitia 17 - N0209022 * 3 Pozitia 18 - 4F0121093 * 1 Cable set Head lamp cleaning device VW Touareg 7P (englisch).pdf1 point
-
1 point
-
Cu cablul bagat nu am plecat niciodata, nici nu pot sa pornesc motorul cat e la incarcat (n-am incercat sa vad daca ma lasa cand incarcarea e oprita dar cablul nu e scos dar o sa incerc odata) dar cu usita deschisa si capacelele atarnand pe langa masina am plecat de cateva ori. In rest masina merge si se vede pentru ca a sarit de 11.000 km si inca nu a facut un an ? Vara ii prieste in ce priveste autonomia ba chiar se apropie de range-ul declarat cateodata... Daca e sa ne luam dupa ce arata acolo masina ar trebui sa faca ~160km cu bateria plina. Real tot pe la 120km sta ceea ce tot e ok. In continuare, toti cei care o mai conduc se jura ca masina e geniala si ca vor si ei. Daca se va concretiza sau nu... nu stiu! Dar viitorul nu numai ca e aici, dar e si al naibii de fun! ?1 point
-
Evita Armor All, sunt chiar mai slabi ca Chemical Guys, daca se poate asa ceva.1 point
-
Cu doua pagini in urma gasesti toate seriile de cent. elect., cauta una pe 30 bits, si da, ai un bit care scrie Front fog lights installed. Foloseste si google.1 point
-
Eu am reusit sa scot 8.5 extraurban cu bagaje full, 4 pers si ac on 20. De fel merg un pic xxx... in oras... in bucuresti daca e seara sau weekend 11. In orele de varf... e inutil sa ma uit ca ma sperii... peste 15... dar inca traiesc cu speranta ca dupa 10k km o sa mai scada. In rest, masiba e superba, nu simt niciodata lipsa de putere sau ceva, oricat de nasol ar fi drumul. Este ultimul avertisment, discutiile despre viteze ilegale sunt interzise de Regulament!1 point
-
1 point
-
Revin cu problema mea. După lungi căutări și stres, concluzia e trista: 600 lei,, recondiționat '', aka praf. 1200 sh dar bun. Nou 1500. Nicio soluție nu cred ca merita ținând cont ca ala recondiționat e jale, sh e cu doar 300 mai ieftin și nou e f scump pt asa mașina cu asa valoare. Pot deaactiva afs? Pot merge doar cu xenon simplu, reglat bine și atât, fără swivel activ? Se face din vcds? Va multumesc.1 point
-
1 point
-
Multumesc , si eu sunt foarte incantat de ea Las mai jos cateva poze mai clare cu fundul asta mare Si un mic update , daca ii putem spune asa .. am schimbat clima cu una care are incalzire + este in stare impecabila , momentat incalzirea este nefunctionala , dar cand ii voi pune interior de piele va fii functionala ?1 point
-
Verifcat, înlocuit becul cu unul nou și eroarea a dispărut. Comutatorul cu luminile funcționează normal acum. Mulțumesc1 point
-
Hehe , a trecut ceva timp de la ultima postare Masina a fost inamtriculata , prelungirea de Gti + evacuare sunt gata :x Las cateva poze cu masina mai jos ?1 point
-
E greu sa verifici toate sig de 10a din cutie ? Ca sunt vreo 4 maxim.1 point
-
1 point
-
Salut! Am avut si eu o problema cu un golf 5 1.6 fsi - murea motorul in mers Deobicei murea dupa ce sa încălzea (aprox 6km) murea in mers, pornea la sfert, mergeai aprox 150m si iar murea, dadea in nas, se tura greau, n.avea putere. Am dus.o la mecanic - nici.o eroare Au inceput sa verifice presiunea de combustibil din pompa de combustibil si venea aprox 1.8-2 bari (normal 5-6) Au schimbat pompa de combustbil, pompa de înaltă, modulul ce alimenta pompa de combustibil - niciun rezultat In ultimă instanță au schimbat senzorul de presiune combustibil. Acuma masina merge brici, fara trepidații, zmacituri si fără sa se opreasca motorul in mers Golf 5 1.6 FSI BAG (cod motor) Am postat in speranța ca ajuta pe cineva1 point
-
1 point
-
Start stopul pica imediat ce ai eroare pe ENGINE. De aceea SS e deconectat fără sa aibă eroare. Problema ta e supapa de pe EGR. Fie ai probleme de vacuum cu ea fie depuneri de funingine pe mecanismul interior. Ambele se pot remedia.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00