Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)
    8 points
  2. Am gasit si niste poze de prin Dobrogea. Am intrat usor si cu grija pe acolo insa superba zona.
    3 points
  3. Deja se poate spune ca a trecut de majorat ? Ca si concluzii dupa drumul de aproape 2500km pot spune ca sunt uimit de feelingul de la volan, masina la cat este de mare este foarte elastica, se simte usoara, evident ca oricand, oriunde poti spune ca este nevoie de mai multa putere, dar in linii mari este OK. Scaunele sunt foarte confortabile, iar Active Info Display, pot spune ca "face toti banii"... Sunt foarte multe informatii exact sub ochii tai, nu trebuie sa iti mai muti privirea pentru harta & stuff Consumul este pentru mine un soc (asta in conditiile in care vin de pe un 3.0TDI cu niste modificari) deci inca un mare plus. Urmeaza sa fac un drum de Grecia cu masina plina de bagaje, 3 persoane (sau na, 2 persoane jumatate) si bicla sus pe masina... sa vedem cum se comporta... ? Ah... si au fost montati si barele Thule si suportii de biciclete ... nu pot spune ca masina mai arata la fel de bine, dar este o necesitate ?
    2 points
  4. 03L130277B (VW) <=> A2C59513554 (VDO) 03L130277S (VW) <=> A2C9626040080 (VDO)
    2 points
  5. @Razvan_N 1 poti unlocui doar unul singur cu S 2.cilindrul 1 este langa distributie. 3.codul de corectie la inj din poza este ACHEHK
    2 points
  6. Si ies in octombrie la Paris si cu un VRS Kodiaq bitdi https://www.topgear.com/car-news/paris-motor-show/skoda-kodiaq-vrs-nearly-here
    2 points
  7. Cum am promis revin cu detalii la toata operatiunea care am facut-o la reprezentanta din Constanta. A fost schimbat lantu care nu parea sa aibe semne de uzura insa vine revizuit si deci l-am schimbat(a doua poza e cu lantu vechi si piesele vechi iar a treia poza e cu toate piesele din lista schimbate), patine pe care nu le-am comandat initial insa una era uzata si deci a trebuit sa le schimb pe toate, garnituri plus o piesa care are o plasa fiind rupta se vede din imagine (prima poza fiind marcata cu rosu sita) si care poate creea multe probleme, pentru audi a fost o actiune insa pe vw se pare ca nu. Desigur a fost schimbat intinzatorul de lant revizuit. Am mai schimbat si un senzor cica la fel vine cu revizie si am fost sfatuit sa il schimb.(vezi in lista de piese comandate). Plus un surub de la fulia de jos care trebuie schimbat asa am fost sfatuit. Dupa schimb nu am simtit diferente doar ca mi se pare mai zgomotoasa evacuarea, poate e doar o impresie. Pentru cei interesati de cod motor CCZB.(flaviusmaff)
    2 points
  8. In plimbare prin tara. Anul acesta am ales judetul Harghita, Miercurea Ciuc si imprejurimi.
    2 points
  9. Incerc sa postez cateva tabele pentru cei interesati.
    2 points
  10. eu le-am pus pe amandoua noi de la Stabilus si se ridica singur pana sus
    1 point
  11. Poti pune linistit de 72 si pe "fata". Codata corespunzator si gata. Daca o inlocuiesti si pe cea din portbagaj sa verifici functionarea webasto, in special a telecomenzii, sa nu cumva sa se desincronizeze cu unitatea.
    1 point
  12. Am fost saptamana trecuta, e decent. Ultimii vreo 10 km sunt asfaltati mai proaspat
    1 point
  13. Drum bun ! Sa te intorci cu multe poze !
    1 point
  14. Proaspat intors din Secuime. Un nr. rotund de km. Pregatita pentru maine de un drum de Thassos.
    1 point
  15. Poate o sa imi sara unii in cap, ca nu stiu ce vorbesc sau ca dau sfaturi aiurea, insa dupa mine motorul de 1.4 TSI, ca oricare alt motor, are probleme lui sa zicem. Si povestile astea cu spaima motoarelor 1.4 TSI mi se par mult prea trambitate. Cunosc 2 persoane ce si-au luat in mod expres acest motor, in ciuda tuturor povestilor, si sunt foarte multumite de masini. Cazul 1: Golf 6 1.4 TSI 122 CP, deja la a doua distributie schimbata, km daca bine tin minte spre 190.000, totul ok. Cazul 2: Seat Leon 1.4 TSI 122 CP, prima distributie schimbata, km 120.000. Eu personal, sa imi cumpar acuma (si mi ciuda de mor ca anul trecut, cand am trecut la Golf 6 am mers tot pe diesel), as alege 1.4 TSI fara nicio remuscare. Daca in jurul anilor 2000, toata lumea cu TDI schimba distributia din 90 in 90.000 de km, ca asa era regula, mitul, povestile, bla bla, pai schimbai distributia si cu asta basta. Si eu la randul meu, cu Passat-ul B5.5, la vremea respectiva, m-am apropiat de 180.000, am schimbat distributia. Pe urma, am avut Golf-ul 5, la 150.000 avusese distributia schimbata in Germania, la 225.000 am schimbat-o si eu. Deci vorbim de distributie schimbata din 75 in 75.000 de km. Faptul ca la un TSI se recomanda, se face, se spune, multi au recurs la a schimba distributia din 80 in 80.000 de km, sau mai bine zis, in jurul acestei valori, nu vad sincer care este problema. Cat timp masina pe care sa zicem o gasesti si doresti sa o cumperi are istoric ok, masina e ok, a fost folosita decent, ca te paste o distributie la un moment dat, nu mi se pare asa de speriat.
    1 point
  16. Revin si eu cu o serie de consumuri: - doua drumuri lungi, localitati, extraurban, autostrada, mers normal spre tare, 2 persoane + bagaje - restul sunt consumuri scoase in ultimele zile in Bucuresti (dimineata si seara) in conditiile de trafic actuale. Ar fi minunat daca ar fi traficul asta lejer si dupa ce incep copiii scoala! Din pacate, de luna viitoare incep din nou consumurile de oras de 10-11.
    1 point
  17. Si succes 25%, adica merge o usa din patru Dupa montarea plusului in 1 si legarea minusului la firul din 2 (pt ca era ocupat) am purces la codare. Si din toate usile, cea de la sofer de care eram cel mai nesigur, s-a dovedit singura functionala! Bineinteles ca fata de usa am demontat-o de doua ori, pt ca a iesit clipsul de la actionarea deschiderii din interior , dar nu a mai contat. Cert este ca sigur e o problema de legaturi, pe care am sa o cercetez in week end si.poate reusesc sa le finalizez pe toate. Surprinzator, desi lumina ledului este mai puternica decat a becului, noaptea e suficienta, dar nu foarte luminoasa. O sa caut si alte leduri, daca nu am sa comand doua seturi cu led cand voi face Tiguanul. Daca aveti sugestii pt usa pasagerului si cele din spate, ca rog sa mi le faceti prin mesaj. Multumesc anticipat!
    1 point
  18. Cristi mie mi se pare fara vlaga btdi-ul meu asa ca te inteleg perfect , asa este dupa ce ne invatam cu ele , despre GTI ce sa mai zic Logan curat
    1 point
  19. 1 point
  20. Busted! Suntem vecini de hotel, cred. Superb Golful. La mulți ani!
    1 point
  21. Astazi m-am programat la revizia nr. 2 pentru jumatatea lunii septembrie si am cerut si costul reviziei cand am facut programarea: - inspectie service (mecanica + reglaj faruri + tester + test frane + eventuale update-uri existente in sistem) - 4x ulei VW OE 1L - filtru ulei - filtru polen cu carbon activ - filtru aer Mi s-a spus ca la km astia nu e necesar decat atat (masina avand 2 ani si ~45000km). Placutele de frana par sa tina mult mai mult fata de Octavia (estimez ca mai duc lejer inca 20k km). Ce ma supara e faptul ca am intrebat si de plan de service, daca pot primi unul tiparit, sau macar sa il primesc si eu pe cel electronic sa stiu ce trebuie schimbat si cand, la masina, si raspunsul a fost ca nu se poate, datele sunt tinute la Skoda si ei imi vor spune la fiecare revizie ce trebuie sa mai schimb / ce mai e de facut la masina. Asta e cu dus intors, pentru ca poate vreau sa fiu pregatit din timp cu bani pentru o anumita operatiune costisitoare, sau poate vreau sa stiu pt a nu-mi planifica un drum de 10k km fix inainte de a fi nevoie sa schimb ceva foarte important. Costul reviziei cu cele mentionate mai sus este de 860 lei. Service: Brady Militari, ca data trecuta.
    1 point
  22. Azi am dat o fugă să... bag un gyros de porc: Militari - București - Constanta - București - Militari (cu escală pe sezlong în Mamaia) consum mediu... 7 virgulă ceva... 3+1 persoane, AC la 18-20 grade, ventilația 1/2-2/3, afara 25 de grade dimineață, 37.5 pe la Drajna, la întoarcere. 255.000+ km and counting 2500 pana la revizie.
    1 point
  23. Nici nu mi-am imaginat ca sunt povesti sau ca scrii din plictiseala lucrurile astea. Sunt convins ca le-ai patit pe toate cu masina. Acum, probabil ca multi stiu faptul ca indiferent de industrie, exista o cantitate de defecte acceptate in produsele / componentele folosite pt produsele fabricate. De aia spun ca trebuie sa fii ghinionist rau sa prinzi pe un produs finit atat de multe componente cu defecte, probabilitatea sa nimeresti asa ceva este aproape zero. Aia cu bugetul si alesul e la fel cu dus intors. Am un coleg care spune despre Volkswagen si Audi exact ce spui tu despre Skoda. Iar el are Toyota acum, cu care are si mai multe probleme.. La VW si Audi a avut ghinioane fara numar, cu masini noi, mai mult au stat in service decat s-a bucurat de masini. Un alt exemplu, dar deja sunt offtopic mult, e un alt coleg de birou care a avut pana de curand o Octavia 2 din 2006 (1.9tdi, ca Octavia mea), a vandut-o acum cateva luni pe la 160k km, dar de la 0km pana la 160k km el si-a blestemat zilele cu masina aia - ambreiaj schimbat de 3 ori pana in 120k km, turbina schimbata de 2 ori (prima data la 40k km), electromotor la fel, probleme cu compresorul de A/C si alte maruntisuri enervante. Comparand service-urile de la Octavia mea cu cele de la a lui am concluzionat acelasi lucru: ori eu sunt prea norocos, ori el prea ghinionist, eu la aproape 140k km acum pe Octavia, nu am schimbat nici macar o data turbina si inca e in parametri (cu tot cu soft stage 1 de la 60k km), ambreiajul l-am schimbat o data la 100+k km... Acum si-a luat un Duster, sa vedem cat de ghinionist va fi si cu ala. Poate ca si eu daca aveam experienta lui cu Octavia, nu mai alegeam acum Superbul... Oricum, chiar daca nu o sa am probleme cu Superbul pana o vand, sunt aproape sigur ca urmatoarea masina va fi un clasa C sau E de la Mercedes, nu tot o Skoda, doar asa, ca sa schimb putin design-ul si stilul cu care m-am obisnuit la masini.
    1 point
  24. MY19 updates, pt toate modelele. MY19 Changes .pdf
    1 point
  25. Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  26. De mai bine de o saptamana am reusit sa scot numai consumuri sub 5% pe tronsoanele de drum pe care am mers (Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti: 2 dintre drumuri fiind facute pe autostrada, cu consum 6%) + cateva drumuri scurte in oras, de cate 4-5km si consumuri de 8-9%. Drumurile nu au fost facute in conditii ideale, la un mers strict pentru consum se poate scoate si mai putin. Drept urmare, astazi am facut plinul si un bilant simplu care m-a lasat putin masca: Am facut 1116km de la plinul trecut cu un consum afisat in bord de 5,4%, am alimentat 60,77 litri pana in buza. Calculand consumul mediu la pompa, a iesit 5,45%. In momentul alimentarii astazi rezervorul imi indica 1 linie peste rosu. Avand in vedere maximul alimentat pana acum de mine, de 72 litri, as zice ca la drumuri de genul celor pe care le-am facut in ultima vreme as putea face in jur de 1300km cu un plin. Urmeaza o saptamana cu plimbari de vreo 2000+km si voi reveni cu detalii despre consum. In opinia mea, e cel mai economic benzinar de puterea asta pe o masina de talia Superbului. Si se pot scoate astfel de consumuri zilnic in afara orasului daca se evita depasirile in forta repetate, la peste 4000rpm.
    1 point
  27. You do have a point Cu ocazia asta am mai pus inca 1000km. Urmeaza o luna cu refacerea RCA si CASCO, revizie (cred ca va fi pana in 10k, am mers mare parte urban) si primul ITP (iulie). Macar sa stiu o treaba. Detalii cu privire la consum sunt in topicul dedicat pt cine vrea sa stie.
    1 point
  28. Singurele motoare care merita luate in considerare ar fi cele de dupa 2013 (1.4 tsi sau 1.2 tsi- la buget redus, sau 1.8 tsi/2.0 tsi) cu distributie pe curea. Motoarele cu distributie pe lant (pana in 2013 - deci pe golf 5 si 6) au avut oarece probleme pe partea de distributie, intinzator hidraulic esuat, lant distributie rupt, motor facut pilaf in mers. Ok sa zicem ca nu ajungi acolo, dar ce faci daca masina consuma ulei? asa cum bine se stie ca majoritatea din anii respectivi consuma intre 1-10litri la 10.000km.Si daca asta nu te-a convins, afla ca motorul tsi a 3a generatie, a fost imbunatatit pe partea de stocare caldura, asltfel incat motorul e cald toamna/iarna in 1-2 km, iar consumul intre tsi-ul nou si tsi-ul vechi este de 1-2 litri, diferenta fiind mai ales in mediul urban. Sfatul meu este daca vrei neaparat golf 6, sa te orientezi spre un 2.0 tdi 2011+ 140 sau 170 cp = 7000-8000-9000euro. Daca totusi vrei tsi, atunci un golf 7 cu motor tsi si km sub 100.000km il gasesti pe la 10-11-12.000euro, in functie de dotari si ce mentenanta urmeaza sa-i faci (discuri/placute/anvelope/defecte vizuale/vopsea). Spor.
    1 point
  29. Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!