Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2018 în toate secţiunile

  1. Avem pe forum colegi care vand piese si iti pot aduce ce kit vrei tu si au sau colaboreaza si cu service. Gasesti pe aria de prestari servicii, piese auto. Poti sa dai mail la Avia si la Alto syncro -Pantelimon sa intrebi cat te costa pretul pt schimbat distributie defalcat (piese+ manopera). Vorbeste cu Aurelian Paratu, e aproape de Bucuresti si a schimbat deja distributia si stie toate detaliile legate de coduri/versiuni. Ca si lucrari de mentenanta:- - bujiile le schimbi la 60.000km, pune tot ce a fost din fabrica NGK/Beru. - lichidul de frana se schimba din 2 in 2 ani, este responsabil si pentru functionarea ambreiajului. -Uleiul daca circuli urban mult, schimbat la 10.000km cu un ulei ce respecta norma impusa de producator, in cazul tau un ulei 0w30 sau 5w30 ca mergi prin oras, cu norma 502/504/507.00. Daca nu ai facut inca o scanare completa ca sa vezi ce erori ai stocate te sfatuiesc sa o faci cat mai repede.
    2 points
  2. 2 points
  3. Multumim! ? Mici, mici, dar sunt al dr**u' de grele . Poate unele mai usoare n-ar dauna... Yup . De iarna (vor fi) dupa ce le schimbam sosonii cu unii adecvati sezonului... Momentan, sunt niste anvelope de vara pe ele .
    2 points
  4. Problema rezolvata , cabluri rupte si la masa de sub radiator si de sub filtru de aer dintre care si ale senzorului G 28. Cost 490 lei reprezentanta VW
    1 point
  5. Mdeci, s-a schimbat difuzorul. Decat. Pentru partea cu reparatu' scaunului au avut (si au) nesimtirea sa pretinda ca dureaza doua zile (adica nu promit ca termina operatiunea in aceeasi zi), fapt pentru care am zis pas deocamdata (desi ofera standard masina de schimb pe perioada in care masina sta in service). Am avut (si inca am) pentru urmatoarele 2 saptamani o perioada cu multe deplasari externe pe care prefer sa le fac cu masina mea (mai putina bataie de cap). In concluzie, noua data agreata pentru repararea scaunului 10 (si 11?) Septembrie. E chiar asa de complicat de reparat? E normala chestie asta (marja de 2 zile)?...mie nu mi se pare a fi ceva foarte complex (OK, inteleg ca e scaun electric, cu memorii, incalzire, bla-bla)...sau poate au ceva de schimbat si in structura scaunului (?)
    1 point
  6. F frumoasa cu noile jante. Spor in continuare la modificari!
    1 point
  7. 1 point
  8. catalinmiti - Am poza cu acea piesa de indata ce descarc pozele de pe telefon o sa o pun in aria dedicata si aici o sa pun doar linku. Initial nu am comandat patinele ci doar lantu si intinzatorul plus suruburi, garnituri si altele ce mi-a zis mecanicul. Cand am desfacut am gasit o patina uzata nu mult dar suficient. Intinzatorul lucra doar cand vroia el si din acea cauza uzura patinei ca lantu atingea mai mult pe acea patina. Am comandat toate patinele si au venit in 2 zile, plus un surub de jos de la fulie care am fost sfatuit sa fie schimbat, alte 2 zile, am stat cu masina 7 zile in service. O sa detailez si o sa pun un link in legatura cu operatiunea pe aria dedicata si piesele insa trebuie sa descarc pozele de pe telefon.
    1 point
  9. Ma apropii cu pasi repezi de finalizarea proiectului boxe spate+insonorizare+lumini portiere. Am muncit de m-a luat puia gaia dar nu mai conteaza acum, mai am putin si finalizez ce mi-am propus. So, am redesfacut fetele de usi exterioare (de doua ori pentru ca manerele exterioare s-au impotrivit la reansamblare sa se potriveasca cu cele de pe interior) si cele interioare de la usile spate, am scos scaunele din fata si am tras firele de la boxe pana sub locul unde ar fi bricheta din consola centrala. Astept sa vina firele alea ce intra in spatele RCD si sa le prelungesc pe astea. Va avertizez pe cei care vreti sa faceti ce am facut eu, ca e greu si plictistor si oboositor!!! In special pe sfarsitul puterilor sau al zilei. Nu cred ca puteti termina intr-o zi decat daca ati mai facut acest lucru si nu aveti ghinion. Ce se poate intampla rau? Manerele de pe usa sa nu se prinda cum trebuie datorita manerului din interior pe care se prinde cel exterior. Cred ca o sa fac un DIY poate cum sa va remediati rapid acest lucru sau macar la ce sa stiti daca se intampla. Am finalizat si acoperirea cu insonorizant pe usa interioara si pe fata de plastic. De asemenea dupa cum spuneam, am reusit sa refolosesc distantierele rotunde de pe fetele vechi la boxele mele ovale . Boxele au fost prinse in 3 suruburi cu piulite pana le-am simtit ca nu mai "misca". Singura mea grija si totodata speranta este sa functioneze boxele din prima cand le voi conecta la RCD, pentru ca altfel va trebui sa desfac din nou fetele de usi interioare si exterioare . Bine, nu imi fac griji multe acum, pentru ca deja am experienta Mai am de montat luminile de sub portiera soferului si apoi sa incerc din nou codarea pentru a vedea daca de data aceasta vor functiona. Daca nu, cu primul drum la Bucuresti o sa ajung la Cristi sau Florin , ca numai ei mă mai pot descurca. Maine sper sa le montez si codez si mai ales sa se si aprinda... Deocamdata am primit interzis la orice achizitie la masina, din partea doamnei, asa ca va ramane doar intretinerea, schimburile de filtre si ulei si probabil bieletele antiruliu de pe fata (acu' am prins curaj, mi se par mai accesibile decat cele de pe spate). Am schimbat si unele leduri care nu functionau, dupa care am scos plafoniera pentru a verifica daca lamela calca ok. Bineinteles ca nu calca ok, plasticul "celebru" de pe spate fiind topit. Dar, dupa ce m-am jucat putin la ea, acum nu se mai aprinde deloc si nici cea pe spate, ca si cum ar fi ramas pe inchis manual. O sa cumpar o plafoniera noua, cu suport de ochelari in locul asteia, dar sa nu ma spuneti sotiei . Va tin la curent cu ce mai fac, cert este ca muzica din Golf se aude bleah fata de Tiguan, dar mai rotund dupa insonorizare si fara barait de plastic si sper ca prin adaugarea boxelor pe spate sa se auda mai bine. In schimb zgomotul exterior la rulare s-a diminuat simtitor. Daca o sa mai am timp si chef, probabil ca voi lua la "intrebari" si plafonul. O saptamana usoara tuturor.
    1 point
  10. Salut oameni buni. Sunt nou pe acest forum, asa ca daca postez unde nu trebuie, rog un moderator sa mute postul. Sunt in cautarea unui Golf si as dori niste sfaturi din partea voastra, pentru a ma decide asupra detaliilor, gen motorizare, an etc. Mentionez ca am citit sectiunea de forum Golf VI, cam tot ce era relevant, insa multe informatii sunt oarecum outdated. Dar inainte sa intru in paine, sa zic cate ceva despre mine: Sunt programator, la aproape 30 de ani, fara experienta in domeniul auto. Am permisul de 2 ani, am avut un Matiz in primul an, am considerat ca e mai bine sa prinzi primele experiente de condus pe o masina slaba/veche, de care sa nu-mi fie mila ca se zgarie sau are alte probleme. Ultimul an am condus alte masini: Renault Megane (2003, a unui prieten), Mercedes 220 (de la munca) si altele ocazional (Dodge caravan, BMW 525 etc). In concluzie experienta mea este destul de limitata. Bun, acum legat de ce ma intereseaza mai exact. Avand in vedere ca estimez ca o sa fac cca. 10k km pe an, din care 75% in oras, m-am orientat exclusiv catre benzina. Si tot din cauza ca o sa conduc mult in oras (Bucuresti), consider ca hatchback-ul este ideal pentru traficul si parcarile din Buc. Trebuie sa fie insa obligatoriu in 4/5 usi ca e mai practic, coupe-urile sunt foarte limitate ca spatiu si vreau sa ies din oras din cand in cand cu mai mult de 2 persoane si cateva bagaje. Vreau de asemenea un nivel cel putin mediu de confort, cat si posibilitatea de a conduce putin mai sportiv cand ies din oras. Nu sunt mare amator de viteza, dar cand am nevoie sa accelerez rapid pana la nivelul traficului sa stiu ca masina e capabila si nu ma pune in pericol. Avand in vedere cele de mai sus, optiuni ar fi destule ca brand, insa bugetul nu-mi permite sa intretin un BMW / Mercedes. Asa ca optiunea cea mai potrivita atat obiectiv, dar mai mult si pe gustul meu este un VW Golf. Preferabil VI-le, ca de VII nu am cascaval, bugetul meu fiind cam 7.500 €, limita maxima 8.500 € (dar trebuie sa merite bine banii aia). Cum am mai zis, am si ceva preferinte de confort, le clasific mai jos in functie de importanta: - Must have: scaune incalzite, climatronic, - Nice to have: Lumini de zi, senzori lumina / ploaie, sistem navigatie (poate RNS 510), volan multifunctional, oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice, incalzite, Bluetooth, tempomat - For fun: senzori parcare, geamuri cu tenta, sistem audio profesional (dynaudio cred) Deci, un Golf 6 echipare Highline este cel mai potrivit. Ca an de productie, 2009 – 2011 pare sa fie intervalul pentru bugetul si nevoile mele. Cu cat urc mai sus in anul de productie, cu atat scade numarul de optiuni si/sau creste pretul. Legat de motorizare, 1.4 TSI cu 122CP, pare sa fie ideal, mi-ar satisface si dorintele de sportivitate atunci cand am nevoie. Motorul de 1.2 TSI mi se pare mult sub-alimentat si nici nu am auzit prea multe lucruri de bine legat de el. Cu atat mai putin MPI-ul. Insa am citit atat de multe posturi cu probleme la acest TSI (in special lantul acela de distributie), incat m-am cam speriat putin. Am inteles ca motorul 1.8 TSI nu are problema cu lantul de distributie, deci ar fi o optiune, dar cica papa uleiul ca pe apa. Am aici un exemplu de 1.8 TSI, 2010, 140k km, 160CP, echipare perfecta pentru mine, culoare de care m-am indragostit, iar design-ul acela R-line de pe exemplul asta este cireasa de pe tort. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7GoXDh.html Cateva drawbacks: pretul putin peste buget, 160CP s-ar putea sa fie cam mult pentru ce am eu nevoie (mai ales in oras), consumul daca se duce in 15-16% cum am auzit (trafic de Buc + clima on) este cam exagerat Dar daca este totusi semnificativ mai fiabil decat 1.4 cu 122CP, atunci as fi dispus sa fac un efort si sa ma descurc atat cu bugetul cat si consumul. Alte exemple, cu motorul de 1.4 (nu sunt neaparat fixat pe astea de mai jos, doar ca idee) https://www.olx.ro/oferta/golf-vi-highline-1-4-tsi-IDbiBHd.html Golf VI Highline 1.4 TSI , 2011, 159k km, 8.300 € https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-highline-scaune-incalzite-alcantara-posibilitate-rate-IDbgvl2.html - 2010, 176k km, 7.400€ - este de 160CP dar echiparea foarte buna, pretul decent, jantele dragute https://www.olx.ro/oferta/golf-6-highline-2012-1-4tsi-122cp-90kw-67-600-km-IDbo9Ng.html - Golf 6 Highline 2012 1.4Tsi 122Cp (90Kw) 67.600 km, 10.200 € – foarte atractiva combinatia de an si nr de km ( avand in vedere pretul si zice ca are reviziile facute la timp la PBN deci se poate verifica, foarte probabil sunt km reali ) – lipsesc scaunele incalzite, dar in rest dotari bune, iar la numaru asta de km (reali), poate as face un efort cu bugetul Ar mai fi si alte exemple, dar sunt de ajuns cele de mai sus pentru a va face o idee solida despre ce imi doresc. Stiu ca s-a mai discutat destul de mult pe acest forum pe tema 1.4 TSI 122CP, dar au mai trecut anii intre timp si probabil se stiu mai multe acum despre fiabilitatea acestor motoare cand depasesc 150k km. De asemenea, iau in considerare 20% si motorul 1.8 TSI daca aduce o fiabilitate solida, mai ales ca primul exemplu imi face bine cu ochiul Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca romanul meu pana la capat si astept cu nerabdarea expertiza voastra O zi buna, Cristi
    1 point
  11. Inainte de semnarea contractului de vanzare-cumparare, vanzatorul trebuie sa scoata de la Directia de Impozite si Taxe Locale un Certificat Fiscal care sa ateste ca nu exista datorii aferente acelui automobil. Altfel, contractul de vanzare cumparare este nul. Pentru contractul de vanzare cumparare, puteti apela la gheretele specializate. Neaparat sa va treaca pe talon "instrainat catre", sa semneze si sa puna data. Transferul de bani se poate face online, va puteti intalni undeva, el vine cu certificatul fiscal, ii faceti transferul, daca e in aceeasi banca se vad banii pe loc, si semnati contractul si va da talonul cu mentiunea de instrainare. Dupa aceea, el se duce si radiaza de la fisc si va aduce contractul vizat cu scoaterea din evidenta. La unele sectoare se dau pe loc, la altele a doua zi etc.
    1 point
  12. Psssttt ... baiatu .. baiatu ... am un soft pentru tine Are dreptate sotia
    1 point
  13. O intalnire spontana intre doi CFFB-isti cu @Muale , un pahar de vorba si schimb de impresii. Mi-am facut timp sa dau jantele jos de pe masina si sa le fac o curatare serioasa , am folosit solutia de jante de la Sonax. O sa urmeze poze cu rezultatul final , nu am apucat sa le fac pentru ca m-a prins ploaia in mijlocul "lucrarii"
    1 point
  14. Motoarele Renault sunt foarte fiabile, sunt mai slabe la directie, materiale folosite. Renault a scos motoare foarte durabile, si a dat la multe firme, 1.5 si 1.6 dci la Mercedes. 1.5 dci vrei sa zici ca nu e fiabil? sau 1.6 sau 1.4 mpi. Ok, nu sunt performante, nu ofera multi CP si Nm dar sunt fiabile. . Si japonezele au probleme cu tabla. Nici o masina nu e perfecta. Probleme exista peste tot. Ia de exemplu subaru, as lua oricand un motor pe benzina de la ei, dar nu diesel nu. Oricat de dezamagit as fi de grupul VAG, nu pot sa zic ca imi displace total, tinuta de drum, direectia, franele, scaunele, consumul imi plac, dar o mai dau si ei in bara, daca ar face masini fara defect ar da faliment.
    1 point
  15. Vw.......un mit depasit. Eu am 1.4 tsi. Un motor ok cu probleme lui asa cum a fost proiectat. Dar o masina nu inseamna doar motor. Un motor se face daca ai un mecanic bun. O masina inseamna si caroserie. Am in familie 4 masini din gama Vw si surate. De motoare no coment( fiecare cu problemele specifice) dar ruginesc in draci. Golf v masina personala cu 138000 km 1.4 tsi. Masina din 2008 care nu a fost lovita in viata ei. Rugina aripi fata, rugina praguri. Masina stata in garaj, uscat. Superb masina tinuta in garaj 1.9 tdi 115 cp-ruginit usi tot 2008. La fel masina care are 89000 km. Nu mai ridicati in slavi vw, nu mai sunt masinile care au fost odata. Ca atare urmatoare masina nu va mai fi din grupul Vag.
    1 point
  16. Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade toata lumea de el 1.2 mpi, care merge non stop si are 10 soferi, si nu papa ulei nu zornaie nimic la el. Asa ca pa pa gama VAG.
    1 point
  17. Manuale vw passat b7 în limba română, berlină și variant, le găsiți mai jos: manual_utilizare_vw-passat-b7-2.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-1.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-3.rar manual_utilizare_vw-passat-b7-4.rar
    1 point
  18. Am facut un DIY pentru Polo 9N, in ultimul post am pus poza cu seturile de reparatie folosite, au preturile pe ele, pt. etrier spate si pompa de frana sunt 15lei/buc. iar pt. etrier fata 20lei/buc. http://vwforum.ro/topic/120618-diy-reconditionare-sistem-franare-etrier-fata-etrier-spate-si-pompa-de-frana/ Acest DIY este util si pt. cei cu alte modele auto deoarece nu sunt diferente majore nici intre generatii diferite, principiul de functionare e cam la fel, diferentele constand in dimensiuni si forme.
    1 point
  19. da, ai dreptate, boul din spatele tau va fi dezorientat si asimetric daca nu mergi cu 2 lampi de ceata activate. Ca doar si tu pui accentul nu pe luminozitate. Lampi de ceata iti urez sa ai in fata, noapte pe ploaie.
    -1 points
  20. Daca comparam un motor 1.2 mpi conceput acum 15 ani fara turbina fara nimic pe ea, cu cativa magarusi in ea ( stiu motorul , unchiul il are pe logan, este o lesinatura cu care as muri cu volanul in mana pe un drum european) cu un motor mult mai modern si mai potent doar prin prizma fiabilitatii, nu mai au rost nici un fel de alte argumente. Inseamna ca doar si doar fiabilitatea va este importanta si va trebuie un hibrid sau ceva aspirat indiferent de puterea redata, de la orice alta marca ( pana cand se mai pot cumpara) si restul sunt CAN CAN... iar ca sa nu cadem in spate de la renault... puteti sa intrati si pe forumul marcii Dacia sau Renault si mai cititi un pic despre probleme aparute pe motorizari mai apropiate de un TSI ( Tce) ...sunt si acolo persoane care vorbesc exact ca si dumneavoastra si fug de acea tehnologie ...
    -1 points
  21. Cum zice si @Andrei1980, as adauga ca depinde mult si de cum au fost intretinute aceste motoare TSI! Eu am mult blamatul motor 1.4 TSI 140 CP cod BMY cu probleme la lant , intinzator si despre care se spune ca este un motor de evitat.In 40k km nu am avut probleme cu motorul , ulei schimbat sub 10k km si in rest talpa maxima! In general daca vorbim de masini aduse din strainatate cu km multi (unii dati mult inapoi) , conduse batraneste sau excesiv de agresiv , cu revizii long life la 30K km si vandute de fostul proprietar cu un motiv serios( trebuia sa bage bani in ea, de obicei > 2000e) nu te poti astepta la o fiabilitate extraordinara. Eu schimb vitezele in jur de 3000 rot/min , schimb uleiul regulat,mai fac drumuri mai lungi cu masina si ma declar foarte multumit!Simti ca ai cu ce forta o depasire, nu consuma mult si ai confort. Despre acel 1.2 mpi , este clar un motor fiabil,foarte vechi, fara viata , cu consum foarte mare in turatii mari , depasirile sunt adevarate aventuri iar confortul din logan este asemanator cu confortul ce ti-l ofera o "conserva pe roti". Punand in balanta eu prefer TSI-ul ori carui al motor!Toate marcile au probleme specifice si nerezolvate, am avut si Renault,Nissan,Logan(au parintii mei), VW Passat,dintre toate motoarele cel TSI ma incanta!Un motor aspirat este simplu si mai fiabil clar dar industria auto a evoluat si se axeaza pe consum mic si putere mai mare. Erorile de la proiectare motoarelor TSI au fost corectate la TSI-urile de dupa 2013 , s-a inlocuit distributia pe lant cu distributia pe curea.Rezultatul este un motor foarte fiabil!
    -1 points
  22. @mihai.onu94 intr-un fel, ai dreptate. Totusi, modul tau de adresare este destul de impertinent...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!