Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.08.2018 în toate secţiunile
-
Ma apropii cu pasi repezi de finalizarea proiectului boxe spate+insonorizare+lumini portiere. Am muncit de m-a luat puia gaia dar nu mai conteaza acum, mai am putin si finalizez ce mi-am propus. So, am redesfacut fetele de usi exterioare (de doua ori pentru ca manerele exterioare s-au impotrivit la reansamblare sa se potriveasca cu cele de pe interior) si cele interioare de la usile spate, am scos scaunele din fata si am tras firele de la boxe pana sub locul unde ar fi bricheta din consola centrala. Astept sa vina firele alea ce intra in spatele RCD si sa le prelungesc pe astea. Va avertizez pe cei care vreti sa faceti ce am facut eu, ca e greu si plictistor si oboositor!!! In special pe sfarsitul puterilor sau al zilei. Nu cred ca puteti termina intr-o zi decat daca ati mai facut acest lucru si nu aveti ghinion. Ce se poate intampla rau? Manerele de pe usa sa nu se prinda cum trebuie datorita manerului din interior pe care se prinde cel exterior. Cred ca o sa fac un DIY poate cum sa va remediati rapid acest lucru sau macar la ce sa stiti daca se intampla. Am finalizat si acoperirea cu insonorizant pe usa interioara si pe fata de plastic. De asemenea dupa cum spuneam, am reusit sa refolosesc distantierele rotunde de pe fetele vechi la boxele mele ovale . Boxele au fost prinse in 3 suruburi cu piulite pana le-am simtit ca nu mai "misca". Singura mea grija si totodata speranta este sa functioneze boxele din prima cand le voi conecta la RCD, pentru ca altfel va trebui sa desfac din nou fetele de usi interioare si exterioare . Bine, nu imi fac griji multe acum, pentru ca deja am experienta Mai am de montat luminile de sub portiera soferului si apoi sa incerc din nou codarea pentru a vedea daca de data aceasta vor functiona. Daca nu, cu primul drum la Bucuresti o sa ajung la Cristi sau Florin , ca numai ei mă mai pot descurca. Maine sper sa le montez si codez si mai ales sa se si aprinda... Deocamdata am primit interzis la orice achizitie la masina, din partea doamnei, asa ca va ramane doar intretinerea, schimburile de filtre si ulei si probabil bieletele antiruliu de pe fata (acu' am prins curaj, mi se par mai accesibile decat cele de pe spate). Am schimbat si unele leduri care nu functionau, dupa care am scos plafoniera pentru a verifica daca lamela calca ok. Bineinteles ca nu calca ok, plasticul "celebru" de pe spate fiind topit. Dar, dupa ce m-am jucat putin la ea, acum nu se mai aprinde deloc si nici cea pe spate, ca si cum ar fi ramas pe inchis manual. O sa cumpar o plafoniera noua, cu suport de ochelari in locul asteia, dar sa nu ma spuneti sotiei . Va tin la curent cu ce mai fac, cert este ca muzica din Golf se aude bleah fata de Tiguan, dar mai rotund dupa insonorizare si fara barait de plastic si sper ca prin adaugarea boxelor pe spate sa se auda mai bine. In schimb zgomotul exterior la rulare s-a diminuat simtitor. Daca o sa mai am timp si chef, probabil ca voi lua la "intrebari" si plafonul. O saptamana usoara tuturor.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Sau mai bine mergi pana la Catalin, e la o ora de tine si macar faci o treaba buna si apuci sa mergi si in concediu.1 point
-
Se verifica mufa si cablaj ,daca astea sunt ok se inlocuieste injectorul cu unul nou cu cod nou (necesita saibe,oringuri,suruburi noi) . Obligatoriu se scrie codul injectorului cu vcds-ul.1 point
-
Mi-am facut zilele trecute pe 10 zile la Mol, am platit aproximativ 48 Lei. Nu am auzit de varianta pe 7 zile. 3 Euro pe 7 zile este vignieta pentru Romania Fa o poza la ce ai primit de la Mol, sunt chiar curios. Portiunea de la Deva la Margina (cea fara autostrada), este foarte aglomerata si foarte rea. Recomand ca de la Deva sa vii in Arad, pe DN7 si de la Arad intrii pe autostrada.1 point
-
Cât ar trebui să coste vinieta pentru Ungaria? Pt 10 zile... Golf 6? Tocmai am venit de la o benzinărie MOL și am plătit doar 3 EURO??? Am întrebat de 3 ori...și mi s-a zis că atât costă pt 7 zile. Pt mine e ok și prețul și durata, dar... eu mereu plăteam undeva în jur de 50 RON și mereu pt 10 zile. De vinietă în Ungaria pt 7 zile nu auzisem. S-a mai schimbat ceva? Știe vreun coleg care a fost recent? Mulțumesc!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Saptamana trecuta , inainte de plecarea prin tara, am reusit sa urcam suspensia AP pe masina si sa facem geometria aferenta. Diferenta este imensa, masina nu a pierdut stabilitatea in curbe si nu a capatat balans exagerat pe denivelari, in schimb se simte clar calitatea materialelor folosite la fabricarea arcurilor, mult mai maleabile, mai moi si mai confortabile. Senzatia de rulaj acum este mult mai relaxanta, si e foarte clar ca rigidizarea si stresul pe imbinarile caroseriei sunt mult mai reduse, treaba care este foarte buna dpmdv pentru conservarea masinii in timp. A fost nevoie sa mai ajustez cu masina pe pamant cateva reglaje fine, pentru ca masina sa stea egala pe strada raportat la incadrarea rotilor in arcade si ca inaltime bari si praguri fata de sol, reglaje pe care le-am facut in parcare. Din pacate la geometrie am reusit sa stricam pasul piulitei superioare de pe amortizorul fata, cea raspunzatoare de unghiul de cadere, asa ca pana la urmatoarea plecare in tara, trebuie sa rezolv cumva problema. In prima poza este masina neamtzului, cea de pe care a coborat suspensia inainte sa ajunga la noi1 point
-
Hehe , a trecut ceva timp de la ultima postare Masina a fost inamtriculata , prelungirea de Gti + evacuare sunt gata :x Las cateva poze cu masina mai jos ?1 point
-
1 point
-
Dupa multa cautare, am gasit insfarsit niste faruri pe spate LED. Mai trebuie sa instalez cablajul pentru dynamic turn signal si sa fac coding in OBDeleven In afara de LEDuri nu am mai facut nimica la masina... are momentan 59000km, merge fara probleme, si am reusit sa scot niste consumuri superbe in ultimele zile Asta a fost la un drum extra urban dar nu pe autostrada...limita de viteza era 80 km/h majoritatea din timp, dar am si prins destul trafic plecand din oras si venind inapoi in care miscam la pas foarte incet Urmatoarele consumuri au fost de azi. Drum numai pe autostrada, inafara de vro 3km inainte sa intru pe autostrada si dupa ce am iesit...nu mio venit sa cred ca motorul de 1.8T poate se scoata un consum de genu ...este in teritoriul de diesel. La mers am avut vant din spate si mai multa panta in jos care a ajutat mult Iar la intors o fost unpic mai rau consumul, care iera de asteptat1 point
-
Grija la urmatorul anunt: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GtwPu.html Masina am tot vazut-o de vanzare inca de toamna trecuta, a stat mult timp pe net, pe urma a disparut. Intre timp a fost inmatriculata si este din nou la vanzare. Avea initial 250.000 de km, pe vremea cand in anunt masina era cu tzoll-uri, acuma a ajuns la 145.000 de km. Am tinut-o minte deoarece am remarcat-o de foarte multe ori pe olx/autovit, promovata si raspromovata. Tind de asemenea sa cred ca a fost masina de scoala, avand un buton de alta natie pe consola dintre scaune, langa schimbator. Iar al doilea anunt: https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-7-2-0-IDaqGTT.html Masina a stat mult pe Cluj de vanzare, acuma a ajuns pe Mureseni. Se poate vedea in poze ca tzoll-urile expirau undeva prin martie. Cand era pe Cluj, era la 8490....probabil un "revanzator" a luat-o ceva mai ieftin si acuma o revinde cu 8790.1 point
-
1 point
-
Poate gresesc dar Fender parca era disponibil doar pentru pietele US/Canada. De asemenea, butonul incuiat/descuiat al usilor pe partea pasagerului era specific acestor piete. Sa nu fie "salvage title"... just sayin'...1 point
-
Ștergem praful din nou aici, mașina mai are puțin și ajunge la 26.000km, fără nicio problema. Totusi, având in vedere ca in curând va ajunge “un frate mai mare japonez”, mașina iese la vânzare ? Sper din suflet sa ajungă pe mâinile unei persoane care sa aibă grija de ea pe mai departe cel puțin cât am avut eu pana acum.0 points
-
@Sop: Revizia e la 2 ani sau 30k km. Eu am optat la 9k km sa schimb uleiul, mai ales dupa rodaj. Filtrele de aer nu am cerut sa mi se schimbe, nu ma asteptam sa fie prea murdare. A tine filtrele de aer de la o revizie la alta mi se pare o prostie, chiar daca producatorul nu cere a fi schimbate mai devreme @cris2109: partea cu aspiratul prelungeste durata de utilizare, insa cum accesul nu e cel mai facil, mai degraba schimb filtrul la 6 luni Filtrul de aer ptr ventilatie e tot Mann, chiar daca e facut, pare'se, ptr Denso, care fac sistemul de climatizare Codul de Mann este FP 26 009 (l'am cautat ptr Leon, Ateca nu prea apare in selectorul unor magazine de piese online)-1 points
-
Deci sa mai pună omul 20000€ sa cumpere cu 0 km la Dsg??Există masina second perfecta?Plus nu ai confortul ca te speri ca bagi 1000 de euro în cutie.Daca faci un calcul Volant cu filtre . ulei si distributie îs imediat 3000 Ron.Sa o mai cumpere ??-1 points
-
E parerea dumneavoastta.Am cunoștință care are 330000 km si luat la 280000 km si nu ar mai vrea manuală.Asta nu conteaza? Adica vrem si confort dar sa nu costa.Daca nu esti dispus sa plătești pt confort atunci .....cumperi manuală.. Ca astea nu se strica....Din fericire au început si la noi sa fie oameni care repara Dsg.am condus manuală.. apoi robotizara...acum Dsg...dar deja sunt dispus să plătesc mai mult pt confort.Daca ai bani cumperi Dsg.. daca nu, rămâi pe învârtit în mămăligă. Important e partea financiară cat investesti in masina si cand tragi linie sa nu fi sentimental.ca poate sa cumpere si altceva.Din fericire am si eu un B6 2010...dar prefer să am o masina de asta în loc de o masina mai noua si mai scumpă de la un producător local.de ce? Pt ca financiar prefer să bag bani in confort, siguranta,ținută de drum.optionale. Si ca si concluzie :e decizia omului ce ii dorește inima.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00