Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.08.2018 în toate secţiunile

  1. Mersi frumos! Da, cel mai probabil. Am ajuns cu doar vreo 2 ore inainte de poza :)). A doua escapada la mare pe sezonul acesta. Pentru cine intereseaza, am postat consum, viteza medie in topicul dedicat de mk7. Pentru ieri nu pot decat sa spun ca a fost 9.4% pana la Fetesti, iar la iesire spre Mamaia 10%, viteza medie nu o pot posta. Tot m-am apucat sa scriu, am trecut de 41000km si saptamana trecuta a fost a 3a revizie facuta la Brady.
    5 points
  2. 3 points
  3. Ce e de fabrica rămâne cel mai bine făcut.este o masina frumoasa dar greu de întreținut la interior.Are poze frumoase...dar nimic care să convingă.Nimic legat de service...Ca una e frumoasa si funcțională.Primul lucru ..are vopsită usa dreaptă față,csrte service...hartii de tuv?? Gasesti deja la 2009 deja la 6000 cu motor Cr.Restu e decizia ta.
    1 point
  4. Da, poti sa il schimbi.. ar fi bine sa il bagi pe cel de facelift(de golf 6),doar ca iti trebuie cateva chestie, printre care si calculator coloana de directie.
    1 point
  5. Am vazut passatul asta 'pe viu' la autodel acolo.. mie mi-a placut, e super masina, pacat ca nu are comenzi pe volan la pretul ala.. Din cate stiu, cei de la autodel aduc masini cu tirul, dar avantajul este ca le verifica, repara, si apoi le vand.. O chestie nasola am vazut, cand scoteau baietii masinile din depozite, le dadeau bine in gura.. acum,cine stie, eu zic ca merita..
    1 point
  6. Mersi frumos pentru raspuns?, ramane sa te contactez pentru o diagnoza dupa ce ma intorc din concediu.
    1 point
  7. Breaking News... Astazi masina a primit o revizie la GPL ca se impunea de mult si un aditiv de ulei Liqui Moly cu Mos2 de care am auzit si citit numai lucruri bune si ca urmeaza sa plec din tara in vacanta am zis sa-l testez.
    1 point
  8. E prea puțin 2t pentru a avea vreun efect. Folosește cam 4-5 ml 2t la litru de motorină daca vrei sa simți ceva
    1 point
  9. Salut , am folosit si eu LiquiMoly 2T - API TC (1052) , in raport de 1:250 si 1:300 . Dupa cateva mii de km am facut diagnoza si am observat ca ,corectia la injectie pentru fiecare cilindru a scazut (s-a imbunatatit ) . In ceea ce priveste sunet si consum nu am simtit diferente. Mentionez ca masian mea nu are DPF din fabrica . Din cate am citit in topic am observat ca la TDI-PD efectele sunt benefice , diferente mici , dar pozitive.
    1 point
  10. Buna seara ?, Parca inevitabil, in acest weekend m-am lovit de aceasta problema a casetelor/pompelor de servo pentru vw polo si anume - martor galben “volan” si directie blocata efectiv... sa tragi de volan mai greu ca la Dacia supernova e ceva... Masina in cauza - 9n3 2006 1.8 turbo bjx. Foarte ciudat este ca dupa ce am reusit sa o aduc in parcare si lasand masina 8 sau 9 ore.. de dimineata la cheie(asta pentru ca imi statea pe creier) totul a functionat absolut normal... servo era la fel...fara zgomote la virare maxim stanga sau dreapta etc. Ceea ce am o servat in zilele premergatoare incidentului... faza scurta scadea in intensitate in momentul virarii maxim stanga sau dreapta, luminile din interior(iluminat interior nu ceasuri) scadea odata cu farurile si uneori “cârâia” la maxim dreapta. Din pacate nu pot ajunge la vasul lichidului de servo.. avand accesul blocat de baterie si un suport de metal.. Mentionez ca la ultima diagnoza efectuata de colegul @Audifan totul a fost ok ca valori in afara de alternator care probabil este obosit( ii multumesc colegului pentru profesionalism rabdare si sfaturi- pe calea aceasta deoarece in rubrica dedicata nu pot posta). Întrebarea mea este urmatoarea.. ma pun pe cautat caseta/pompa TRW sau ma puteti ajuta cu un sfat ? Ce ar trebuii sa verific ma refer aici pe partea electrica sau ceva legat de alternator slabit si intensitate scazuta... va multumesc anticipat pentru rabdare si sfaturi Andrei
    1 point
  11. La tractoarele astea clasice cu pompa de injectie rotativa euro3 nu e problema , in schimb la celelalte PD, CR, mai ales cu DPF nu merita efortul.
    1 point
  12. Busted! Suntem vecini de hotel, cred. Superb Golful. La mulți ani!
    1 point
  13. Ma bag si eu putin: eu te inteleg pentru ca si in cazul meu, unul din principalele motive de dinainte de soft au fost legate de timpii/modul de accelerare pentru depasiri. Care timpi desi erau buni si ai putea zice ca suficienti pentru orice om normal la cap, pe mine nu ma multumeau pe deplin in cazul in care masina era cu inca 2 pasageri si bagaje (pentru ca se simte imediat). Acest aspect este rezolvat dupa soft, desi binenteles, omul este nesatul din fire si intotdeauna vrea mai mult Nu am condus acest 2.0 diesel nou de 190CP, dar cu toate pierderile quattro + greutatea aferenta, nu ar trebui sa ai probleme mari (dar poate NU in treptele 6/7 ). Oricum, un potential soft va rezolva multe lucruri
    1 point
  14. La quattro reprizele sunt tot timpul mai slabe.
    1 point
  15. Sa nu uitam totusi ca sunt oameni carora si GTR-urile li se par incete si fac chestii la ele... Daca asta e parerea lui, cifrele sunt irelevante...
    1 point
  16. Psssttt ... baiatu .. baiatu ... am un soft pentru tine Are dreptate sotia
    1 point
  17. O intalnire spontana intre doi CFFB-isti cu @Muale , un pahar de vorba si schimb de impresii. Mi-am facut timp sa dau jantele jos de pe masina si sa le fac o curatare serioasa , am folosit solutia de jante de la Sonax. O sa urmeze poze cu rezultatul final , nu am apucat sa le fac pentru ca m-a prins ploaia in mijlocul "lucrarii"
    1 point
  18. Salut. Am o mica problema. Indicatorul de carburant are un comportament dubios... Creste nivelul... De ex ieri aveam cam 3/4 benzina iar după o pauza de câteva ore era aproape plin. Am observat și în mers sa crească mai ales când schimb stilul de mers, de la oraș la drum lung...cam cu o liniuța... In seara asta din nou. Aveam cam 4 liniuțe consumate și după o pauza de 2 ore am pornit motorul și aveam doar 2 consumate. Plus ca se resetează și parametrii computerului la modul "de la alimentare"...
    1 point
  19. Warscheneck , un munte de 2350m. Undeva după Leoben.
    1 point
  20. Cateva poze de azi, inclusiv cu un brother from another mother ? De la APR?! ? Cu absolut nimic ! ? Dar de la Revo in schimb...s-au schimbat cateva, mda.. Masina trage mult mai bine acum, castigul de cuplu este foarte important. Bineinteles demarajul este imbunatatit in orice treapta, lansarea si la viteza de autostrada este substantial crescuta, consumul este ceva mai mic. Aaa, si am un sunet de motor in acceleratie mai nervos nitel Nu stiu ce sa mai adaug..intrebati si va raspund
    1 point
  21. 1 point
  22. Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....
    1 point
  23. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    1 point
  24. Firul verde se leaga in locul celui de lock. Cel de lock din cele 6 de la inchidere nu se mai leaga. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  25. Despre consum ... cam putin am de spus. Incerc pe cat posibil sa ma "misc"in oras doar cu scuterul Piaggio 4T 50 cmc. Am circulat doar in oras cu Jetta si am facut doar cateva drumuri : Dorobanti via pod Basarab pana in zona Metro Militari si retur. Fara sa ma straduiesc prea mult, la finalul cursei afisa 5,2 l - 5,5 l consum mediu pe traseul de mai sus ,pe mai multe drumuri facute. Am incercat pe cat posibil sa tin turatia in zona albastra(economica cum zic ei), atat . La circulatia in oras cu viteza regulamentara nu poti sa iti dai seama prea bine de tinuta de drum. Ce am observat ca suspensia este mai rigida decat cea de la Espero. Chiar mult mai rigida dupa parerea mea si din aceasta cauza am sa vad ce pot/daca pot, face sa o fac mai "moale" pt ca, chiar nu imi place.
    0 points
  26. Consum București Mangalia. Îl numesc consum accidentat de viteza pe cruise de max 110 km/h.
    -1 points
  27. Chiar nu înțeleg de ce zici asta. Eu sunt super ok cu ea. Un prieten are S4 dar și un a5 cu aceeași motorizare cu a noastră doar că b8.5. a zis că este clar alta setare decât pe b8.5 pentru că la noi trage mult mai bine. O sa caut ceva teste pe reprize cu Jetta și cu a ta și sunt sigur că ți se pare că e lentă
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!