Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.08.2018 în toate secţiunile
-
Weekendul trecut am reusit de asemenea sa punctam si primul eveniment major pe acest sezon: Intalnirea anuala VW MK1 - MK2 de la Camping Natur Air Parc - Varsag, Harghita. Foarte multi prieteni vechi prezenti, multi oameni noi de calitate intalniti, multa distractie foarte multe castiguri de experienta pe partea tehnica si o atmosfera generala extrem de calitativa si relaxanta. Am reusit sa facem si un "Scirocco corner", din pacate realizat doar din a doua generatie, si doar din patru exemplare, singurele prezente la acest eveniment.. Chiar si asa, ma gandesc ca e cea mai completa poza facuta cu acest model din Romania. Nu am vazut pana acum mai mult de 4 exemplare MK2 intr-o singura poza, in Romania. Afara e cu totul alt cult legat de acest model, dar asta e deja alta poveste, desfasurata intr-un mediu complet diferit de cel de la noi... Masina s-a comportat exemplar pe drum, consumul a fost undeva la 9.5 litri / 100 km, si am mers aproximativ 700 km, cu cateva opriri in Odorhei, Sighisoara si Brasov, la intoarcere. Prima iesire mai serioasa de anul asta, si sper eu sa nu fie ultima pana in Noiembrie cand intram inapoi la iernat in garaj...3 points
-
Saptamana trecuta , inainte de plecarea prin tara, am reusit sa urcam suspensia AP pe masina si sa facem geometria aferenta. Diferenta este imensa, masina nu a pierdut stabilitatea in curbe si nu a capatat balans exagerat pe denivelari, in schimb se simte clar calitatea materialelor folosite la fabricarea arcurilor, mult mai maleabile, mai moi si mai confortabile. Senzatia de rulaj acum este mult mai relaxanta, si e foarte clar ca rigidizarea si stresul pe imbinarile caroseriei sunt mult mai reduse, treaba care este foarte buna dpmdv pentru conservarea masinii in timp. A fost nevoie sa mai ajustez cu masina pe pamant cateva reglaje fine, pentru ca masina sa stea egala pe strada raportat la incadrarea rotilor in arcade si ca inaltime bari si praguri fata de sol, reglaje pe care le-am facut in parcare. Din pacate la geometrie am reusit sa stricam pasul piulitei superioare de pe amortizorul fata, cea raspunzatoare de unghiul de cadere, asa ca pana la urmatoarea plecare in tara, trebuie sa rezolv cumva problema. In prima poza este masina neamtzului, cea de pe care a coborat suspensia inainte sa ajunga la noi2 points
-
In ultimele 3 zile am fost foarte activi pe reparatii si imbunatatiri, si alaturi de aplicat protectia ceramica am reusit sa fac revizia cu ulei si filtre, sa curat urmele de ulei de pe cutie ca sa pot identifica mai bine eventuale scurgeri pe viitor, sa aducem uleiul din cutie la nivel si sa schimb bujiile, care erau pe masina din 2009 insa nu dadeau semne de oboseala. Asa cum am mentionat anterior am folosit Liqui Moly 10W-40 MoS2 Leichtlauf, impreuna cu filtru ulei, filtru aer si filtru benzina (compartiment motor). Inainte de a scoate uleiul vechi am folosit un "engine cleaner", mai mult asa, de amoru' artei dar si avand in vedere ca am trecut de la alt indice si alt ulei, Castrol Magnatec 15W-40. Ieri am reusit sa schimbam ceasurile de bord VDO cu folie galbena de la MHW, cu alte ceasuri MotoMeter cu aspect OE, adica fond negru si folie de lumina difuza verde. Am scapat astfel si de display-ul MFA semi-stricat (nu afisa corect toti parametrii), precum si de arculetzul defect de la turometru, care tot balansa acul la fiecare schimbare de treapta. Am pastrat carcasa de la ceasurile de Scirocco, ca sa nu mai tai urechile aditionale de pe carcasa noua de Golf 2, si am schimbat astfel doar "miezul electronic". Spatiul in coaja de bord este extrem de exact, astfel ca sunt maxim 2 pozitii in care pot fi scoase si bagate inapoi ceasurile. E nevoie de multa rabdare si stapanire de sine Majoritatea prefera sa rupa unul din piciorusele de suport inferior, stanga sau dreapta Mai am de identificat o mica problema la jurnalul de kilometri din MFA, care nu vrea sa se miste momentan. Dar o sa ii dam de cap... Multumit de modificare si de faptul ca am mai urcat o treapta pe scara "OEMizarii"2 points
-
1 point
-
1 point
-
Pai e bine.. Weekend-ul ce tocmai s-a incheiat am fost la munte: Bucuresti-Targoviste-Moieciu si retur, plus niste plimbari prin zona, in total fix 500 Km, 3 adulti + 1 copil si bagajele aferente. La dus am avut o medie de 9.5L, iar la intors am avut 8.5L, AC auto on, multe serpentine si depasiri in Sport.1 point
-
Nici eu nu am observat diferenta intre cea din Germania, desi ma asteptam dupa ce auzisem ca ti se face masina avion cu carburant din vest. Nici vb., cel putin nu asta a fost senzatia mea. Eu de o vreme folosesc Wolf SYNTH si asta voi folosi in continuare. Nu am desfacut motorul pt ca nu am de ce sa fac asta, poate un boroscop ar fi o idee buna. Sigur, se afuma tipsurile de la toba, dar se afuma si fara 2T in cateva sute de km. Dar masina e veche, chip(neadaptat pt noile injecoare, poate s-ar putea si mai bine), injectoare mai mari, e normal zic eu sa fumege putin in sarcina.1 point
-
Nu este normal atata timp cat piesa este noua , indiferent de marca .Ptr ca acesti fabricanti cu sedii prin garaje sa nu mai existe trebuie ca si noi sa nu mai montam piese in fata blocului. Atata timp cat montezi si cumperi din service ai garantie fara sa mai alergi dupa sute de hartii .Noi cumparam mai ieftin iar dupa 2-3 luni cumparam altele ptr ca vechile nu mai corespund . Partea proasta este ca acum au inceput si piesele ale unor marci de prestigiu sa dea rateuri. Stiu o gramada de serviceuri care din start nu monteaza unele marci de discuri ptr ca au avut probleme cu ele . Daca vii cu ele la sacosica , le monteaza dar nu raspund ptr garantie . Te duci si alergi singur .Nu spun ca exista si erori de montaj dar in marea majoritate ovalizarea discurilor tine strict de calitatea jalnica a materialului din care sunt confectionate.Sunt persoane care prefera ca atunci cand are de schimbat discuri se duc la dezmembrari si cauta ceva bun pe masinile aduse de afara . Prefera vechi dar bun in detrimentul lucrului nou dar prost.1 point
-
Astazi m-am programat la revizia nr. 2 pentru jumatatea lunii septembrie si am cerut si costul reviziei cand am facut programarea: - inspectie service (mecanica + reglaj faruri + tester + test frane + eventuale update-uri existente in sistem) - 4x ulei VW OE 1L - filtru ulei - filtru polen cu carbon activ - filtru aer Mi s-a spus ca la km astia nu e necesar decat atat (masina avand 2 ani si ~45000km). Placutele de frana par sa tina mult mai mult fata de Octavia (estimez ca mai duc lejer inca 20k km). Ce ma supara e faptul ca am intrebat si de plan de service, daca pot primi unul tiparit, sau macar sa il primesc si eu pe cel electronic sa stiu ce trebuie schimbat si cand, la masina, si raspunsul a fost ca nu se poate, datele sunt tinute la Skoda si ei imi vor spune la fiecare revizie ce trebuie sa mai schimb / ce mai e de facut la masina. Asta e cu dus intors, pentru ca poate vreau sa fiu pregatit din timp cu bani pentru o anumita operatiune costisitoare, sau poate vreau sa stiu pt a nu-mi planifica un drum de 10k km fix inainte de a fi nevoie sa schimb ceva foarte important. Costul reviziei cu cele mentionate mai sus este de 860 lei. Service: Brady Militari, ca data trecuta.1 point
-
Sa nu uitam totusi ca sunt oameni carora si GTR-urile li se par incete si fac chestii la ele... Daca asta e parerea lui, cifrele sunt irelevante...1 point
-
1 point
-
Psssttt ... baiatu .. baiatu ... am un soft pentru tine Are dreptate sotia1 point
-
Buna ziua.La un 2.0tdi euro5 este normal sa aibe teava de la toba finala neagra de funingine?1 point
-
O intalnire spontana intre doi CFFB-isti cu @Muale , un pahar de vorba si schimb de impresii. Mi-am facut timp sa dau jantele jos de pe masina si sa le fac o curatare serioasa , am folosit solutia de jante de la Sonax. O sa urmeze poze cu rezultatul final , nu am apucat sa le fac pentru ca m-a prins ploaia in mijlocul "lucrarii"1 point
-
1 point
-
Ieri am facut un drum din Sos Giurgiului pana la Therme si inapoi cu exact un "plin electric". Am avut o mica abatere prin Bucuresti pentru a mai lua pe cineva, dar drumul a fost exact de 49KM si la nici 100m de casa a intrat termicul. Deci m-a costat exact 4,20RON cat a fost incarcarea.Mai ieftin de atat ar fi fost autobuzul dedicat (free of charge), dar si pentru a ajunge la Piata Unirii unde se afla statia ar fi costat metroul cel putin 5ron/persoana dus-intors. Pe ultimii 1400KM am ajuns la un consum de 8.1KW/h pe electric si 3,7l/100km pe bezina.Vad ca este in scadere, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. PS. Se apropie cu pasi repezi si revizia...deja in toamna cred ca ajung la 10.000km si tre sa ajung la VW sa le las niscai ceva "cascaval"1 point
-
Asta e soluție de samsar colorat... Sunt "marmelade" mai ieftine cu același efect. Sper ca următoarea mașină a ta sa fie tratată tot cu Metabond... Am amic care a pățit din astea... După ce a făcut o revizie ca la mașină proaspăt cumpărată cu distributie, ulei sintetic, filtre etc, a ajuns sa o și segmenteze... I-a plecat uleiul din baie în 200km... Gasca nu se uita în spate la ce fum/ulei lasă după el... Îți urez experiențe plăcute cu Metabond, Duralube etc...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Probabil multi nu stiu dar in America s-au intenta procese contra acestor aditivi minune pe motiv ca nu aduc absolut nicio imbunatatire la motor. Decat sa dati bani pe porcarii mai bine schimbati uleiul de 2 ori pe an sau la 5-7000 de km. Drumuri bune.1 point
-
1 point
-
1. certificarea TUV la orice produs nu se refera la aplicabilitatea lui ( este certificare de fabricatie adica indeplineste caietul de sarcini a proiectantului , indeplineste cerinte de siguranta , cerinte de mediu , cerinte de prezentare etc ) certificarea de aplicabilitate o dau altii de ex. in cazul frecarii institute de tribologie care la randul lor sun certificate daca sunt germane de TUV . un mercedes clasa C daca are certificare TUV asta nu inseamna ca merge prin apa de un metru ( asta o arata cei care testeaza masina daca poate sau nu ) repet in dosar 221/119/2011 - covasna termen 20.03.2012 " raport expertiza tehnica " nr. 176/2012 la pag 8 specialit expertize tehnice Dumitrache Eugen se arata ca acesti aditivi pot fi numiti aditivi de inrautatire a arderii ( exista raportul e simplu de gasit ) am folosit aditivi metabond si mult dar acolo unde se pot folosii si constata efecul imediat ca in cazul sprayului folosit pe scule - caz particular pe burghie din otel rapid efectul a fost zero - masina unealta a fost masina de gaurit in coordonate ( aparate folosite - comparator si intrument de masurare a fortei de apasare ) factura emisa la livrare apoi factura emisa de retur la produse la cateva fabrici . Punct In fabrici pe masini de coordonate nu lucreaza ageamii !1 point
-
Metabond Megasel Plus - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megasel%20Plus%202015.pdf Metabond Meganele Plus - certificat TUV http://www.metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20Megalene%20Plus%202015.pdf Metabond Eco - certificat TUV http://metabond.ro/uploads/ckfiles/files/T%C3%9CV%20ECO%202015.pdf Metabond LLX 5w30 nu este fabricat de Metabond ci de TOTAL LUBRIFIANTS. De fapt cam toate uleiurile lor sunt facute de TOTAL LUBRIFIANTS. Megasel, megalene si eco sunt produse de Metabond Magyarország Kft. 9030 GYŐR, Csonkaér út 5. Atat Amsoil cat si Redline folosesc 2-etilhexil-nitrat si 2-etilhexanol pentru cetan boost. Orice aditiv de calitate atat keropurul din Rompetrol cat si aditivii din Mol Evo sau OMW maxx motion contin cel putin unul din cei 2 compusi din megasel pentru cetan boost. Avem asa : 2-ETHYL HEXYL NITRATE SYNONYMS Nitric acid, 2-ethylhexyl ester (CAS Name) 3-Nitroxymethyl-heptane (IUPAC Name) USES Cetane improver (Fuel additive) ASPECT Colourless clear liquid. Pungent, fatty, fruity ester odour. Si mai avem 2 etilhexanol Almost all 2-ethylhexanol is converted into the diesters bis(2-ethylhexyl) phthalate (DEHP), a plasticizer. Because it is a fatty alcohol, its esters tend to have emollient properties. For example, the sunscreen octocrylene contains a 2-ethylhexyl ester for this purpose. It is also commonly used as a low volatility solvent. 2-Ethylhexanol can also be used as an octane booster when reacted with nitric acid.1 point
-
0 points
-
Suntem destul de limitati. Mergem pe 25-35 de cai și 40nm? Ca valori nu e wow dar trebuie văzut cum se mișcă. Poate mai coboară viteza maxima dar se îmbunătățesc reprizele. Mie chiar îmi place cum trage. Numai sa o prinzi cu presiune in turbină0 points
-
De ce am consum de 3.8 la 80km/h iar la viteze mai mari CB arata niste valori f. mari ? La 90km /h indica 5.2l ..la 100 km/ h ..6.4l iar la 130 km/ h arata peste 8.5 l ? Nu mai stiu ce sa mai verific. I am rescris si softul original. Daca merg batraneste e ok consumul. Daca pisc putin mai tare acceleratia m a ars la rezervor. La plecare de pe loc ...pana in treapta 4 , arata valori intre 99.9l si 50l. Consumul real este cu 20% mai mare decat ce arata CB0 points
-
Salut, ma apropii de "revizie " am inteles ca Metabond Gold nu se mai fabrica si nu prea se mai gaseste , Metabond Eco il inlocuieste , desi este mai ieftin ? Mersi-1 points
-
Buna ziua, Vreau sa va povestesc in cateve cuvinte experienta mea cu Metabond Old Spezial. VW Polo 2002, 9n, 47c, scotea fum muuult.Parerile mecanicilor : segmentare ( desi compresia era buna ).Au zis pana la urma scaune, pupape.Total cost 4.000lei. Am auzit de acest metabond.Eu am vrut doar sa vand masina, nu mai voiam sa o pastrez, deci nu justificam cheltuiala. Am pus un tub intreg , dupa indicatiile de pe tub. Rezultatul a fost incredibil.S-a estom pat cam 80% din fum, daca nu mai mult.Cine are astfel de problema ..............recomand Metabond Old. Am putut sa vand masina. O zi buna tuturor !-1 points
-
Poți verifica suporții și să îi înlocuiești pe toți. Nu este foarte scump iar efectul este wow. Voi urmări cu interes ce urmează-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00